Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.907 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 14124
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Da Monkey schreef op 27 February 2003 @ 21:38:
ik vind de brutal anders best lastig. Win bijna nooit.
Valt mee, de truc zit hem in dat hij heel snel komt met legers. Zorgen dat je genoeg defences hebt en rocket soldiers, en zodra dat is gelukt pas de warfactory gaan bouwen.

Ook zo snel mogelijk zorgen voor black market, supply depot, en hackers.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:37
Dat is de mission dat de chinezen zeg maar in de val worden gelokt. Ze lopen in een dal, en boven hun schieten de GLA op hun. En dan begint de mission :)

BlaBlaBla

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 10:42
een ding, warcraft 2 had hetzelfde probleem. De AI was nie te doen totdat zijn 1 of 2 mijntjes opwaren... wordt dus wel afgezaagd opden duur.

Een AI maken is zeer moeilijk en daar steken ze "relatief" weinig tijd in. misschien dat je hem kunt modden in Generals :)

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Anoniem: 71746

pffff, nog meer tips voor laatste level China? Zet nu al hackers in voor de cash maar de hoeveelheid voertuigen die op mijn afkomen kan ik maar niet stoppen. Vooral die scudvoertuigen.

• Anoniem: 68139
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 71746 schreef op 27 February 2003 @ 22:43:
pffff, nog meer tips voor laatste level China? Zet nu al hackers in voor de cash maar de hoeveelheid voertuigen die op mijn afkomen kan ik maar niet stoppen. Vooral die scudvoertuigen.
De truc was bij mij dat je gewoon een goede combinatie van voertuigen moet hebben IN de stad. En zorg dat je wat "opoffer"-gebouwen hebt voor die scudstorms (propaganda tower vooruit bouwen ofzo).

Goeie combo die HEEL lang heel bleef: Overlord met propaganda tower en gattling tank. Misschien met een nuke erbij en een normaal tankje.

Paar van die groepen in de stad zetten zodat je gestaag kan verder bouwen. De heavy shit van m zit in het noorden in de bergen: dat wordt meter voor meter veroveren, maar als je de stad in handen hebt is dat goed te doen.

En voor stinger-sites die artellerie gebruiken :)
(level 3 artellerie _/-\o_ )

* Anoniem: 68139 heeft nog zelfs geen 1 hacker ooit gebouwd trouwens.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:26
Anoniem: 71746 schreef op 27 February 2003 @ 22:43:
Dit level heb ik ook een flinke hoeveelheid keren gespeeld :)

Scudvoertuigen heb je pas na een lange tijd last van. Daarvoor doe je het volgende:
- bouw een warfactory
- bouw een propaganda center (wat dingen doorontwikkelen geloof ik)
- bouw een stuk of 5 overlords (2000 per stuk)
- ontwikkel 1 overloard met een speaker tower (healing)
- ontwikkel 3 overloards met gatling cannon (evt doorontwikkelen)
- ontwikkel 1 overlord met een geschutskoepel waar je een berg mannetjes instopt
- nu heb je meer dan genoeg verdediging om andere dingen te bouwen (overlords ;))

die twee tanks die heel ver kunnen schieten in het begin veiligstellen en achter de linies opstellen om vergelegen vijanden weg te vagen is ook aan te raden.

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Het is echt veel te makkelijk om je online stats te veranderen. Er staat namelijk een zeker bestand (mag je zelf opzoeken :)) op je schijf waarin al je stats gecached staan. Wel handig om die disconnects kwijt te raken, die je krijgt als de ander daadwerkelijk disconnecte en jij niet. Helaas kun je ook andere dingen veranderen. Nadat je de stats hebt veranderd, speel je gewoon een spel online en voor zover ik gezien heb, zijn dan je stats ergens op een EA server ook veranderd.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 10:24

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik had nog een vraag, wtf heb je aan die Chinese Powerplant "upgrades" :?
Je maakt ze all1 kapot, is dit all1 voor HELE wanhopige mensen ofzo?

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:34

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Booth schreef op 28 February 2003 @ 00:51:
Ik had nog een vraag, wtf heb je aan die Chinese Powerplant "upgrades" :?
Je maakt ze all1 kapot, is dit all1 voor HELE wanhopige mensen ofzo?
Dit is bijvoorbeeld handig als je enemy een aantal powerplants van je heeft vernietigd. Je kunt dan je overige powerplants extra power laten generen om je basisverdediging draaiende te houden, terwijl je nieuwe powerplants neerzet om weer voldoende power te krijgen.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Nog ff over laatste level China: je kan daar bommen laten droppen en een mijnenveld aanleggen. Dit duurt telkens een paar minuten voordat je een nieuwe beschikbaar hebt. Als ik nu meerdere command centres bouw gaat dit dan sneller?

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:13
Het laaste lvl met china was easy, ik liet +/- 8 Inferno cannos geforceerd vuren bij de ingang v/d basis, vliegveld maken om de scuds te vernietigen. Vervolgens kan je op je gemak een leger maken.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04 14:54

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 71746 schreef op 28 February 2003 @ 07:32:
Nog ff over laatste level China: je kan daar bommen laten droppen en een mijnenveld aanleggen. Dit duurt telkens een paar minuten voordat je een nieuwe beschikbaar hebt. Als ik nu meerdere command centres bouw gaat dit dan sneller?
nee.

dat was vroeger al zo, en het zal nu niet anders wezen ;)

Deze plek is te koop.

Twixxx schreef op 28 februari 2003 @ 07:56:
Het laaste lvl met china was easy, ik liet +/- 8 Inferno cannos geforceerd vuren bij de ingang v/d basis, vliegveld maken om de scuds te vernietigen. Vervolgens kan je op je gemak een leger maken.
Hoe doe je dit dan? Zo'n area aangeven??

Anoniem: 61153

Ik hoop niet dat deze vraag al eerder is gesteld maar iedere keer als ik skirmish speel, ontploft mijn basis vrijwel meteen aan het begin. Wat ik ook doe, hij scheidt er direct mee uit. Is hier een patch voor of moet ik wat wijzigen in een registertje ofzo?

Anoniem: 43477

Anoniem: 61153 schreef op 28 February 2003 @ 09:15:
Ik hoop niet dat deze vraag al eerder is gesteld maar iedere keer als ik skirmish speel, ontploft mijn basis vrijwel meteen aan het begin. Wat ik ook doe, hij scheidt er direct mee uit. Is hier een patch voor of moet ik wat wijzigen in een registertje ofzo?
Toevallig een illegale versie gehad met een illegale serial ? :+

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 71746 schreef op 28 February 2003 @ 08:01:
[...]

Groep selecteren en met ctrl plek aanwijzen waar ze moeten schieten.
Je kunt de groep ook op guard zetten opzij van de ingang, dan pakken ze ook alles wat in hun actieradius komt.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-02 09:56

evaarties

Powerball @ 12.582

Anoniem: 71746 schreef op 28 februari 2003 @ 08:01:
[...]

Nog niet alle knoppen uitgeprobeerd op het scherm? ;)

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

• IceStorm
  • Laatst online: 23:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Laatste level van China is gewoon vervelend (niet lastig ;)).
Ik heb aan het begin van de basis 2 van die nuke-cannons geforceerd laten vuren in combi met 2 inferno cannons (en wat overlords als backup).
Geloof me er komt gewoon niks langs :P.

Daarnaast, je krijgt pas een scud-storm als je over de 5000 credits heen gaat. Dus ik heb gewoon 3 vliegvelden x 4 migs gebouwt en als eerste die Scud Storm met de grond gelijk gemaakt (kostte me al mijn migs en 3rd rank artillerie). En ja, daarna is het een kwestie van superweapons opbouwen.
Ik heb gewacht tot ik 12 nukes en 6 scud storms had en dan is het gewoon platgooien de hele boel en de laatste 2 gebouwen evt met je migs aanpakken.

oke, thx ... zal het in het weekend eens proberen.

die ctrl toets tip .... die zocht ik

Anoniem: 43477 schreef op 28 February 2003 @ 09:24:
[...]

Toevallig een illegale versie gehad met een illegale serial ? :+
Nee serieus,

Ik heb het spel netjes in de winkel gehaald en heb geen betaversie of whatever gespeeld. Toch begrijp ik niet waarom dit niet lukt. Ik bedoel: het spel doet het verder perfekt. Ik heb gisteren net een Club-3D Radeon 9500 Pro gekocht en het spel is echt perfect speelbaar. Zeer mooi en zeer snel. Helaas kan ik geen skirmish spelen. Iemand anders een idee?

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 09:02
Anoniem: 61153 schreef op 28 februari 2003 @ 09:15:
No-cd crack gebruikt?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:04
dat ontploffen gebeurt als je je serial hebt verandert (int register). gewoon opnieuw installeren en alles werkt weer

TheS4ndm4n#1919

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11-2021
Laatste level china:
Ik had stuk of 15 hackers die internet aan het zuigen waren, daarna iets van 15x savegame herladen door die irritante scudvoertuigen van de GLA. Uiteindelijk had ik de perfecte oplossing, ik had een vliegveld gebouwd en liet 4 van de vliegtuigen rondjes vliegen boven die helling. Zodra ik zo een scud aanzag komen rijden meteen 2 bommen erop :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:47

aapelite

Do the kirby!

Heeft iemand al iets gehoord van de officers club extras? nog nix van mogen ontvangen...

Anoniem: 61153 schreef op 28 February 2003 @ 10:43:
[...]

Nee serieus,

Ik heb het spel netjes in de winkel gehaald en heb geen betaversie of whatever gespeeld. Toch begrijp ik niet waarom dit niet lukt. Ik bedoel: het spel doet het verder perfekt. Ik heb gisteren net een Club-3D Radeon 9500 Pro gekocht en het spel is echt perfect speelbaar. Zeer mooi en zeer snel. Helaas kan ik geen skirmish spelen. Iemand anders een idee?
Hm, waar je last van hebt wijst toch echt erop dat je serial niet goed is, het spel ziet zichzelf als een illegale versie en doet dan dat.. een kleinigheindje waar WW rekening meehield vanaf Red Alert >:)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-02 09:56

evaarties

Powerball @ 12.582

aapelite schreef op 28 February 2003 @ 11:23:
Heeft iemand al iets gehoord van de officers club extras? nog nix van mogen ontvangen...
Ik heb even een mailtje gestuurd naar ea... een eventueel antwoord zal ik uiteraard posten.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Anoniem: 27636

Anoniem: 43477 schreef op 28 February 2003 @ 11:38:
[...]

Hm, waar je last van hebt wijst toch echt erop dat je serial niet goed is, het spel ziet zichzelf als een illegale versie en doet dan dat.. een kleinigheindje waar WW rekening meehield vanaf Red Alert >:)
Daar gaat je goed mee de fout in. Ikk heb red alert 2 legaal met legale serial. En toch heeft ie dat bij mij ook geflikt. En ra2 accepteerd ook tibsun nummers. (uit wanhoop ontdekt toen ik ra2 serial kwijtwas |:( )

Dat was ff offtopic, maar ehh nu ontopic.

Emperor: battle for dune was ook 3d zoals generals, maar dat speelde niet echt lekker vlot. Speelt ccg nou net zo soepel en vlot (met xp1700 en radeon 8500LE en 256meg ddr) als RA2?
Niet verwijzen naar reviews, ik vertrouw jullie meer.

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

vergeleken met RA2 is uiteraard nooit mogelijk... sprites worden niet 'gerendert' dus ja.... wat wil je... emporer liep nog redelijk bij mij op hoge reso's maar CCG is er eigenlijk niet mee te vergelijken, het verschilt dag en nacht.

De enige manier om te zien of ie bij jou draait is m kopen natuurlijk :D ik verzeker je dat je ervan zult genieten ;)

Deze plek is te koop.

Anoniem: 43477 schreef op 28 February 2003 @ 11:38:
[...]

Tja, toch is het echt niet zo. Ik heb het spel nu 5 dagen legaal (bij MM voor 43 euro ;) )en speelde voor het eerste skirmish. Ik heb nog geen enkele keer iets zitten wijzigen in het register dus ik verbaas me dat het gebeurt. Ik ga het wel weer ff opnieuw installeren maar ik hoop maar dat het wel goedkomt. Ik hoop maar dat hij dit online niet gaat doen...

Anoniem: 75805

toevallig een update gedownload dat had ik met red alert 2 ook (schrok me rot toen alles ontplofde, ik d8 ik weet dat de pc cheat maar zo...)

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 28-02-2003 14:05]

Anoniem: 75805 schreef op 28 February 2003 @ 14:02:
toevallig een update gedownload dat had ik met red alert 2 ook (schrok me rot toen alles ontplofde, ik d8 ik weet dat de pc cheat maar zo...)
Nee, zoals ik zei: ik heb echt helemaal niets gewijzigd of iets anders. Bovendien: me internet doet het al bijna 4 weken niet (zie mijn topic). Het spel staat net op mijn HD en hij doet nu al raar. Heel weird...

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10-2013
Hey, ik hoorde dat je op een bepaalde manier je MiGS of andere vliegtuigen buiten de map kan laten vliegen zodat Patriot e.a. missiles ze niet kunnen raken.

Hoe werkt dat precies?

Great minds think in parallel gutters.

Countach schreef op 28 February 2003 @ 16:47:
Hey, ik hoorde dat je op een bepaalde manier je MiGS of andere vliegtuigen buiten de map kan laten vliegen zodat Patriot e.a. missiles ze niet kunnen raken.

Hoe werkt dat precies?
Gewoon met de linkermuis knop en commando's je MiG's besturen.. :P

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:34

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Heb net Hard China missie uitgespeeld :) Pfff, dat heb ff geduurd...

Die tip die gegeven werd over dat laten force-fireën van een paar nuke cannons en inferno cannons werkt geweldig! Eerst een Black lotus aan het begin van dat marktplein zetten zodat je kunt zien wat er aan komt, een paar Migs onder de knop voor een eventueel vervelende Scud launcher en klaar!

Ik ga morgen beginnen met Brutal missie. Is al iemand daarmee begonnen en is het een beetje te doen? Is er iemand die het al heeft uitgespeeld...?

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Brutal is redelijk moelijk om dat ze binne paar sec al aankomen , de ratte
Beste is om gewoon dezelfde tactiek te hanteren alleen iets argressiever spelen :)

Kenners weten waarom

Anoniem: 75199

Als je bijv. de Paladin van USA wilt krijgen moet je de Generals Promotion krijgen, maar hoe krijg je die precies? Ik heb alle missies uitgespeeld en al die medailles al gehaald maar ik heb het nog steeds niet. :?

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 19:14

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Anoniem: 75199 schreef op 28 February 2003 @ 19:05:
Als je bijv. de Paladin van USA wilt krijgen moet je de Generals Promotion krijgen, maar hoe krijg je die precies? Ik heb alle missies uitgespeeld en al die medailles al gehaald maar ik heb het nog steeds niet. :?
Moet je op die sterretjes rechts op je balk klikken. Daarmee open je het generaals venster. Als je genoeg punten hebt, kun je met deze punten bepaalde vaardigheden kopen.

Sometimes human's are...

Anoniem: 75805

mduijvendijk schreef op 28 February 2003 @ 19:13:
[...]

Moet je op die sterretjes rechts op je balk klikken. Daarmee open je het generaals venster. Als je genoeg punten hebt, kun je met deze punten bepaalde vaardigheden kopen.
die punten krijg je dus door vijanden te verslaan, je ziet ook een balkje rechts in je scherm als die helemaal vol is krijg je een melding, dat je een ster hebt.
Volgens mij kan je maximaal 4 sterren halen

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 11:41
Anoniem: 75805 schreef op 28 February 2003 @ 19:54:
[...]

die punten krijg je dus door vijanden te verslaan, je ziet ook een balkje rechts in je scherm als die helemaal vol is krijg je een melding, dat je een ster hebt.
Je kan 5 sterren halen... De onderste categorie bij die verdeling is voor de 5-star general...

Anoniem: 18881

JEeh vandaag brutal GLA verslagen met USA. Fett fett..., maar hoe haal ik nu een missile neer met een paladin?

• RocketKoen
doet ie vanzelf

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 18881 schreef op 28 februari 2003 @ 21:05:
JEeh vandaag brutal GLA verslagen met USA. Fett fett..., maar hoe haal ik nu een missile neer met een paladin?
Een paladin haalt missiles automatisch neer. Moet je goed kijken en je hoort ook wel een geluid.

Alleen nukemissiles neerhalen zal niet lukken B).

DHTML Tetris

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met China zijn de skirmish missies vrij makkelijk (op hard), je bouwt 2 overlords en een leger met hackers. Laat je overlords alles verdedigen en vervolgens zorgen de hackers voor een enorme berg met geld.

Bovendien is de tegenstander meestal zo slim om aan de achterkant geen beveiliging te bouwen. Pijnlijke vergissing ;).

Anoniem: 19009

wwillem schreef op 28 February 2003 @ 21:54:
Met China zijn de skirmish missies vrij makkelijk (op hard), je bouwt 2 overlords en een leger met hackers. Laat je overlords alles verdedigen en vervolgens zorgen de hackers voor een enorme berg met geld.

Bovendien is de tegenstander meestal zo slim om aan de achterkant geen beveiliging te bouwen. Pijnlijke vergissing ;).
idd, je begint met 1 gattling gun + 1 bunker met 5 rocketsoldiers, dan komt er nix door heen, verder heb je genoeg aan 3 overloard met gattlingguns en speaktower erop makkelijk er doorheen :)

• gitaarwerk
  • Niet online
wat is er btw als je alle medailles haalt??

Anoniem: 75199

Anoniem: 75805 schreef op 28 februari 2003 @ 19:54:
mduijvendijk schreef op 28 February 2003 @ 19:13:
Thanks dudes :Y)

• Anoniem: 71498
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Niks. staat al eerder in het topic.

• gitaarwerk
  • Niet online
Anoniem: 71498 schreef op 28 February 2003 @ 22:53:
Niks. staat al eerder in het topic.
10 pagina's doorlezen man :7 thats sick :7 hehe

maar tnx :)
ga ik die rot medailles maar niet halen dan

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Het lijkt er op dat het nu voorgoed over is met westwood http://www.westwood.com/ :'(

Sometimes human's are...

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:53

Maximus

There is no substitute

is er ook een demo-tje van dit spel?
op gone-gold.com stond van wel :?

Matthijs en Linde zijn lief!

M@ximuS schreef op 01 maart 2003 @ 10:00:
is er ook een demo-tje van dit spel?
op gone-gold.com stond van wel :?
Nee. Is er geen.

Anoniem: 58218

Weet iemand toevallig hoe je als je bijv. een supply center maakt hem kan "draaien" ? Dus dat je de goeie kant richting supplies zet zeg maar?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 58218 schreef op 01 March 2003 @ 15:13:
Weet iemand toevallig hoe je als je bijv. een supply center maakt hem kan "draaien" ? Dus dat je de goeie kant richting supplies zet zeg maar?
Linkermuisknop ingedrukt houden, en dan kan je hem draaien...

They made me do it.

• Rival24
  • Laatst online: 27-06 20:49
Anoniem: 58218 schreef op 01 March 2003 @ 15:13:
Dat kan met je linkermuisknop zoals Tom s. al zegt. Maar dat is helemaal niet nodig bij een supply depot, aangezien de wagentjes overhal hun supply kunnen dumpen en niet alleen in de "afrit" van het gebouw.

Je hebt gelijk, ik had dit van de site van ea een beetje verkeerd geïntepreteerd:

"1. Primary money supply. First and faremost, always try to position the supply center as close to the supply dock as possible . Then with the exception of the US Supply Center, rotate the entrance of the Supply Centr
er to be the closest point on the building to the supply dock"

Is trouwens een aanrader die strategy tips op de site van EA heb er best veel aan gehad...

Oja en hier kan je heel veel replays vinden... van goeie spelers

http://www.renegadegenerals.com/replays.cgi

Is ook een aanrader

• Anoniem: 39520
  • Niet online
Heeft hier iemand al wat gehoord van de Gratis C&C Generals pre-entry premium ? Ik heb mijn registratie kaart opgestuurd naar EA maar nooit meer wat gehoord ?

• Webgnome
  • Laatst online: 21:31
Is volgens mij een muziek cd ofzoiets en je krijgt een speciale status bij online gaming.

Strava, Twitter

Ik heb die kaart met kassabon (kopie) ook opgestuurd maar ook nog niks gehoord.
Duurt wel lang vind ik.

DHTML Tetris

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Wmm schreef op 01 March 2003 @ 19:34:
Ik heb die kaart met kassabon (kopie) ook opgestuurd maar ook nog niks gehoord.
Duurt wel lang vind ik.
Ik ben dus niet de enige

Als iemand nog nieuwe maps wil, op http://www.cncgenerals.com staan heel veel sites met generals maps

[Voor 21% gewijzigd door mduijvendijk op 01-03-2003 21:16]

Sometimes human's are...

• Chello200
  • Laatst online: 07-03-2021
IK las op de generals site dat iemand in MP of SP ( weet nie ) een MCV had gevonden uit RA2. Hijs was ergens in een stad verstopt ofsow. MCV was btw onbemand en je kon er alleen mee rijden.
En hoe krijg je btw die laatste medal ? Battle Honor oid.

dikzak

Ik weet zo niet hoe je die Battle Honor medal krijgt. Maar als je in het spel ff de muis stilhoud op de medal dat komt er wel te staan wat je ervoor moet doen.

DHTML Tetris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:45
wat moet je doen dan?
doe dat dan ook! :p
kep ze allemaal als :D

ff 1 minuut stilte voor westwood graag :'(
we zullen je missen O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 58218 schreef op 01 March 2003 @ 15:49:
Oja en hier kan je heel veel replays vinden... van goeie spelers

http://www.renegadegenerals.com/replays.cgi

Is ook een aanrader
Tnx is zeker een aanrader idd! Die lui zijn best goed :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Eeuhm ik heb een best vaag probleem.
Als ik een skirmish start en een gebouw ga bouwen (maakt niet uit met welk team en ook niet welk gebouw) dan onploffen al mijn gebouwen en units vlakvoor het gebouw klaar is met bouwen en ben ik defeated. Waar slaat dat op :?

Oow sorrie, lees net dat dat komt als je je serial veranderd hebt ofzo. Ik heb een no-cd patch geinstalleerd om het via het netwerk tegen m'n broertje te kunnen spelen. Maar even opnieuw installeren dan :)

[Voor 29% gewijzigd door Devil op 02-03-2003 12:56]

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 70030

misschien een beetje een n00b vraagje.

maar hoe bekijk je replys van anderen ???
het staat niet in de C&C generals manual. en hier op got en inet heb ik ut niet kunnen vinden.

moet je ze in een .BIG zetten ofzo ???
of moet je er een directory voor aanmaken. zo ja welke ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 00:12
in mijn documenten staat als het goed een C&C generals map en in die map zit weer een map replays :P daar moet je ze droppen :P

On a road of changes....

Acties:
  • 0Henk 'm!

hmmmmzzzz.....

wat is dat nou weer voor uber idiote locatie :( . vin je ut gek dat een normale computer gebruiker dat nie kan vinden :P . kga vanavond maar gelijk ff kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 70030 schreef op 02 maart 2003 @ 13:26:
hmmmmzzzz.....

wat is dat nou weer voor uber idiote locatie :( . vin je ut gek dat een normale computer gebruiker dat nie kan vinden :P . kga vanavond maar gelijk ff kijken.
zeg je zit op T.net of je zit het niet ;) een normale huis-tuin-en-keuken gebruiker zal je hier niet vinden :+

replays zonet ff wat van bekeken, netjes moet ik zeggen.

de strategie van dat supplycenter @ china werkt IMO niet zo heel erg goed moet ik zeggen.... daar hou ik m het liefst wat verder weg, als je met 4 vrachtwagentjes begint te rijden op zo'n klein stukkie gaat niet werken |:(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

KeeZ schreef op 02 maart 2003 @ 13:38:
[...]

zeg je zit op T.net of je zit het niet ;) een normale huis-tuin-en-keuken gebruiker zal je hier niet vinden :+
die zin was dus niet serieus bedoeld he O-)
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat de mijn documenten map meer iets is dat door de tiep_mieppen wordt gebruikt. dan door de mensen die hier komen.

als er iets binnen windows is wat ik al helemaal niet gebruik is het mijn documenten wel. het eerste wat ik deed toen ik het niet kon vinden was de .BIG files gaan door spitten. en dat is nou niet echt iets voor de huis-tuin-en-keuken gebruiker. :7

mijn 2 euro centjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 30567
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
waar gaan alle mensen naartoe in #generals op irc.tweakers.net ?!
kom spelen met elkaar man is leeeukkk ;)

dus komen!!! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 07:07
Idd zijn we daar met zijn tween, weer 1v1 :( Mensen we need players. ipv van hier te leuten ff naar irc gaan ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

ik wil wel

maare ikke ben @ work dus dat wordt een beetje lastig |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webgnome
http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/sshot004.jpg

Als er ook maar 1 iemand bij mij in de buurt probeert te komen })

Strava, Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

foutje bedankt.

mod deze post maar weg

[Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 70030 op 02-03-2003 16:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ik zag in een replay dat iemand laser guided missile launchers had. Hoe laat je die soldaten altijd met een laser vuren, kan dat ook? Ik moet nu op het mannetje klikken en voor elk doel specificeren dat hij de laser kan gebruiken...tijdrovend karweitje dus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

[quote]Chello200 schreef op 01 maart 2003 @ 21:31:
IK las op de generals site dat iemand in MP of SP ( weet nie ) een MCV had gevonden uit RA2. Hijs was ergens in een stad verstopt ofsow. MCV was btw onbemand en je kon er alleen mee rijden.
[quote]

In level 3 van de USA moet je een aantal konvooien beschermen. In die konvooien zie je ook een aantal vrachtauto's rijden, die verdacht veel op de MCV van Rusland in RA2 lijkt.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 18881 schreef op 02 maart 2003 @ 16:28:
Ik zag in een replay dat iemand laser guided missile launchers had. Hoe laat je die soldaten altijd met een laser vuren, kan dat ook? Ik moet nu op het mannetje klikken en voor elk doel specificeren dat hij de laser kan gebruiken...tijdrovend karweitje dus
Is vast wel een shortcut voor. Moet je even op de optie laser guided missile blijven hangen met je muis tot de extra info over de optie te voorschijn komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 28-06 14:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 70030 schreef op 02 maart 2003 @ 13:17:
misschien een beetje een n00b vraagje.

maar hoe bekijk je replys van anderen ???
het staat niet in de C&C generals manual. en hier op got en inet heb ik ut niet kunnen vinden.

moet je ze in een .BIG zetten ofzo ???
of moet je er een directory voor aanmaken. zo ja welke ???
Toch bladzijde 27 nog maar eens lezen :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cipri
  • Laatst online: 29-03 19:03

Cipri

Of niet natuurlijk...

Ik heb een irritante bug in men CCG zitten dat soms de muis hangt ofzow, en het spel de hele tijd naar link/rechts/beneden scrollt. Is meestal ook niet te stoppen, hoeveel ik ook klik of verspring of wat :(
Iemand idee/fix hiervoor? :(
edit:

Legale versie met NoCD crack omdat er een CD ontploft is in men CD-player :(
XP-1900+, 512MB DDR333, GF MX 440 met 64MB, Via333 chipsetje.
Al gepatched naar Versie 1.03

[Voor 30% gewijzigd door Cipri op 02-03-2003 20:07]

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 29882

legale versie?
specs?
patch?

:{ :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 10-06 11:39
iemand ook last dat soms er geen wolkje achter voertuigen zit? :?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 27-06 21:39
wwillem schreef op 02 March 2003 @ 17:07:
[...]

Is vast wel een shortcut voor. Moet je even op de optie laser guided missile blijven hangen met je muis tot de extra info over de optie te voorschijn komt.
Rocket ventjes selecteren en dan gewoon laser-lock aanklicken dan gebruiken ze et altijd. Moet je uiteraard wel enkel rocket gassies geselecteerd hebben en niet een tank bij je selctie dan is dat icoontje er natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 07-03-2021
Waterlelie schreef op 02 March 2003 @ 19:45:
iemand ook last dat soms er geen wolkje achter voertuigen zit? :?
Ze moeten eerst rijden.. :P

dikzak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb net even generals online gespeeld en het gaat onwijs traag in vergelijking met single player. Je kan alles rustig selecteren en nog even naar de wc gaan en een gebouw is eindelijk af.

Is dat bij meerdere mensen zo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Dat komt omdat 1 van de tegenspelers een langzame computer heeft. Het is peer2peer, dus het spel speelt even snel als de langzaamste computer in het spel. Soms heb je dus iemand met een onwijslangzaam systeem en dan kun jij nog wel een AMD XP 2200+ en 512 MB hebbe, je gaat alsnog onwijs langzaam :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webgnome
Oh dat verklaart een hele hoop. Was laatst bij een vriend en die heeft een dual p2 500. Daar draait generals op zich best goed op alleen in multiplayer schokt dat ding als een gek. Nu weet ik dus hoe dat dat kan.

Volgende keer toch maar een game laten hosten door zijn andere PC (xp 1900 /ti4200)

Strava, Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 10-06 11:39
Waterlelie schreef op 02 March 2003 @ 19:45:
iemand ook last dat soms er geen wolkje achter voertuigen zit?

--------------------------------------------------------------------------------

Ze moeten eerst rijden..

ja, ik ben geen mongool hoor :)

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Cipri schreef op 02 maart 2003 @ 19:39:
Ik heb een irritante bug in men CCG zitten dat soms de muis hangt ofzow, en het spel de hele tijd naar link/rechts/beneden scrollt. Is meestal ook niet te stoppen, hoeveel ik ook klik of verspring of wat :(
Iemand idee/fix hiervoor? :(
Legale versie met NoCD crack omdat er een CD ontploft is in men CD-player :(
XP-1900+, 512MB DDR333, GF MX 440 met 64MB, Via333 chipsetje.
Al gepatched naar Versie 1.03
Voor wie het ook heeft. Bug lijkt zich alleen voort te doen als je shift+pijltjes gebruikt om te scrollen. Zoniet, dan doet ie et prima :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Daar heb ik ook last van, daarom gebruik ik het niet :P Bij mij kan ik dan voor circa 5 sec (ingame lijkt het wel 5 minuten :( ) het beeld niet bewegen das dus dik irritant :(
Ik hoop dat 1.4 dat verhelpt voor je, ik gebruik et sowiso niet, aangzien het veeeel te snel is, ik klik liever gewoon op et radar scherm of druk gewoon 2x de bind in zodat je naar je tanks toegaat :)

Check dit:
http://www3.igl.net:81/pe...s&svr=cgi7&name=[Urk]Piet

nr 31 van de 4000 :D

Weet iemand trouwens hoe die ladder nou precies werkt. Ik snap niet hoe de ladderbux werken i.c.m een tournooi joinen, daar heb je namelijk van die bux voor nodig. Alleen probleem is dat als ik op de tournooi kalender kijk dat ik dan geen enkel tournament te zien krijg, of zijn er nog geen geplanned?

Nouja, maar hopen dat die Europe ladder snel up is! beetje matig dat die later komt :(

PS: Misschien wel een intressante link: http://www.generalsreplays.com , replays van top-spelers

[Voor 7% gewijzigd door Roet op 02-03-2003 23:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Afslag Breda in Noord kazachstan *D
http://www.cipri.com/Screenshots/CCG-Breda.jpg
http://www.cipri.com/Screenshots/CCG-Breda2.jpg

[Voor 7% gewijzigd door Cipri op 02-03-2003 23:52]

• RocketKoen
geertruidenberg
iets west
wel raar dat die borden zo staan, je zou verw88 dat die afslag aan de rechterkant zou hangen. en dat het bord voor die weghelft aan de andere kant is beschreven :P

TheS4ndm4n#1919

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

RocketKoen schreef op 03 maart 2003 @ 00:34:
geertruidenberg
iets west
wel raar dat die borden zo staan, je zou verw88 dat die afslag aan de rechterkant zou hangen. en dat het bord voor die weghelft aan de andere kant is beschreven :P
ach ja die gekke amerikanen 8)7

Deze plek is te koop.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 22:25

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Is vast wel een shortcut voor
D'r staan op die overzichtskaart met wapens allerlei shortcuts met een rood lettertje voor elke structuur. Alleen is mij nog niet gelukt om die shortcuts te gebruiken. Iemand anders wel?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Anoniem: 58670
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hopelijk weet de GLA nu dat ze van mijn Chinese resources moet afblijven :)
Burger slachtoffers? Huh? Wat zijn burgers ;)

http://users.skynet.be/bs978384/ANIFREAQZ/nuke_city_1.jpg

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

RocketKoen schreef op 03 March 2003 @ 00:34:
geertruidenberg
iets west
http://anwb.tms.tensingsks.com/tms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=ROUTEMAP&OUTPUT=GIF&WIDTH=350&HEIGHT=347&KEY=B2F63D8EF3A2289ADD&SELECT=ZOOM&LEVEL=2&XCENTRE=1492383&YCENTRE=1890045&ROUTEID=1492759S1962775S1489984S1888755S0 Afslag 20, Geertruidenberg. Op de A27 naar Breda :Y)

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 09:15
Ik heb nogal moeite met de laatste missie van China.

Ik neem de 'war factory', de 'supply center' en de 'barracks' van de GLA aan de rechterkant over...
Maar dan komen er van boven gewoon teveel GLA forces die ik niet aan kan.

Wie heeft er tips hoe ik deze missie toch kan behalen?

edit:
En heeft er misschien iemand een replay van? Ik kan em niet vinden op GeneralsReplays

[Voor 21% gewijzigd door Game-Freak op 03-03-2003 10:56]

iRacing Profiel

• charrel
  • Laatst online: 21:30

charrel

Addison addict

Game-Freak schreef op 03 March 2003 @ 10:54:
Ik heb nogal moeite met de laatste missie van China.

Ik neem de 'war factory', de 'supply center' en de 'barracks' van de GLA aan de rechterkant over...
Maar dan komen er van boven gewoon teveel GLA forces die ik niet aan kan.

Wie heeft er tips hoe ik deze missie toch kan behalen?

edit:
En heeft er misschien iemand een replay van? Ik kan em niet vinden op GeneralsReplays
zorgen dat je geld niet over de 5000 komt, gewoon op de berg blijven, niet verder aanvallen. Dan hackers gaan bouwen die voor geld zorgen. Dan maar wachten op je nuclearbomb en artillery ondersteuning en dan eerst die scud site helemaal bovenaan wegvagen, eerst ff verkennen met 2 vlieguigen. En dan de rest afmaken met een paar tanks
het duurt ff maar het werkt wel!

wwillem schreef op 02 maart 2003 @ 17:07:
[...]

Ik selecteer altijd een mannetje, dan 2x E indrukken. Dan zijn alle mannetjes geselecteerd... En dan de sneltoets voor laser...(die weet ik ff niet uit mijn hoofd)

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

heerlijk dat online gerel, maar af en toe traaaaaaag |:( verder is china IMO erg snel / goed om mee te rellen :9

Deze plek is te koop.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee