[3d] post je 3d stuff maar weer - part 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.265 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:
Ik zit nu op school wat van m'n 3d-creaties te bekijken die ik ga gebruiken voor m'n profielwerkstuk. Op mijn eigen monitor thuis (Hercules Prophetview920) zie ik de plaatjes goed, maar hier zie ik er bijna niks van (voor donkere scenes zijn slecht te zien) Hoe is dit te voorkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien werk je thuis wel met te hoog ingestelde waarden (contrast/brightness) van je monitor waardoor je dus eigenlijk heel verkeerde renders maakt.
(Vaak ook in te stellen via je GFX)
Als je bijvoorbeeld je contrast te hoog en je brightness te laag hebt, heb je in Windows een prima beeldje (vaak mooier dan de standaard instellingen).
Je raadt het al, dan ga je zonder dat je er erg in hebt minder licht gebruiken in je renderprogramma.

(Ik weet niet zeker of dit bij jou ook het probleem is maar het klinkt logisch, toch :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
tec schreef op 10 March 2003 @ 15:25:
yeh alleen dan zonder c :P :) misschien beschrijf ik het wel verkeerd ik weet de vaktermen niet maar ze doen hun werk goed iig.
De vakterm is bright cards. Word veel gebruikt in de foto industrie.

@Appel:
Om een beetje een spin gevoel te krijgen zou ik de bewegingen van de poten elk afzonderlijk animeren. Nu bewegen ze per twee. Een spin loopt per één. En heb je ook een storyboard voor je animatie? Misschien kun je die ook met ons delen. :) Ben ik wel benieuwd naar. Verder lever je erg mooi werk!

[ Voor 1% gewijzigd door HawVer op 11-03-2003 11:33 . Reden: leesbaar maken ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op IGN kwam ik een heel aardig stukje met zeer veel videobestanden over het hoe en wat van WETA Digital (makers van de visual effects in LoTR) tegen.
Ze laten de ontwikkeling zien van hoe Gollum tot stand kwam, hoe de Ents tot leven kwamen (was misschien nog wel moeilijker dan Gollum). En ze hebben het over massive, het door WETA ontwikkelde computerprogramma dat de immens grote battles ontwikkelde en realistisch maakte.
Wel interessant om te bekijken dacht ik zo: Link

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien een domme vraag, maar hoe kan je iets het beste animeren met biped, of gewoon zelf met bones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 11:16:
Misschien werk je thuis wel met te hoog ingestelde waarden (contrast/brightness) van je monitor waardoor je dus eigenlijk heel verkeerde renders maakt.
(Vaak ook in te stellen via je GFX)
Als je bijvoorbeeld je contrast te hoog en je brightness te laag hebt, heb je in Windows een prima beeldje (vaak mooier dan de standaard instellingen).
Je raadt het al, dan ga je zonder dat je er erg in hebt minder licht gebruiken in je renderprogramma.

(Ik weet niet zeker of dit bij jou ook het probleem is maar het klinkt logisch, toch :? )
Als het alleen daar aan ligt denk ik dat het probleem bij de monitoren op school zit. Hier staan brightness en contrast allebei op 50 (van de 100)

Weet iemand een tutorial hoe je op een mooie manier (een) water(val) kunt maken ? Ik heb al wat zitten rommelen met particle systems en spacewarps , maar dat had niet echt het gewenste resultaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Jeuj, m'n laptop is eindelijk klaar na 28 uur en 12 minuten :( renderen, met (na wat fotosoep) als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/twalter/images/S3nieuw.jpg
Ik heb nog wat foutjes aan de body eruit gehaald en ruitenwissers erin gezet.
Commentaar is welkom...

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Het mooiste is wel degelijk een particle system met space warps. Maar het is wel moeilijk. Misschien kun je eens proberen een horizontaal spuitende, brede particle system te nemen (PCloud), zwaartekracht erbij, wat rotsjes in de val en dan een collission erbij. Als particles kun je misschien het beste gaan voor behoorlijk grote meta-particles, om ze water nog aardig te krijgen. En dan natuurlijk een mooie doorzichtige material met een flinke specular.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alientje schreef op 11 maart 2003 @ 15:51:
Jeuj, m'n laptop is eindelijk klaar na 28 uur en 12 minuten :( renderen, met (na wat fotosoep) als resultaat:
. . Een auto vol met deuken :D

Zonder gekheid, ik zie allemaal vreemde afwijkingen in het model van de auto.
Het lijkt wel een plastic auto'tje dat te dicht bij de kachel heeft gestaan.

Ik vindt de verlichting zeer gaaf en de rest ook, zonder deuken is tie perfect denk ik.
Ohja,ik zie een lensflare die ik eruit zou laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 17:22:
[...]

. . Een auto vol met deuken :D

Zonder gekheid, ik zie allemaal vreemde afwijkingen in het model van de auto.
Het lijkt wel een plastic auto'tje dat te dicht bij de kachel heeft gestaan.

Ik vindt de verlichting zeer gaaf en de rest ook, zonder deuken is tie perfect denk ik.
Ohja,ik zie een lensflare die ik eruit zou laten.
mee eens.. ik zie voral rechts naast de vooruit echt iets wat niet kan.. een hele zwaber erin :(

maar verder vind ik het zoiezo knap dat je een auto hebt gemaakt.. ik vind het een vaan de moeilijkste deingen om te make :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
@appel; Adobe after effects :p voor je 'oude video' effectje :)

@alientje; Leuke poging, maar je hebt wel erge deuken, rommel d'r es wat mee :)

@PJanssen; Idd. particles + spacewarps, wind e.d. veel rommelen met snelheid en turbulance. De particles veel blur geven is ook erg mooi :) (en voor de hand liggend :))

@3d---god; Veel beter dan de vorige keer, maar toen was 't te donker, nu te overbelicht :p
Verder vind ik die dingen om d'r onderbenen er nogal vaag uitzien, net als d'r pantoffels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat meer zitten klooien met de particle systems etc.
Resultaat :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/museumWIP3.JPG
Niet echt mooi dus. Al wel veel, maar nog niet goed.
By the way, waar geef ik die particles blur, in de Material editor ?

En nog iets : barsten maken in bijv. die kubus, hoe kan dat mooi gedaan worden ? Gewoon een beetje klooien met extrude van edges ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 18:01:
By the way, waar geef ik die particles blur, in de Material editor ?
Nee, rechtermuisknop -> properties, kan je kiezen voor object of image

Ook kan je met de camera motion blur doen, maar dan moet je 't dus een stukje animeren en de camera goed instellen...

[ Voor 4% gewijzigd door LiToKi op 11-03-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat die waterval met superspray niet echt gaat werken..... maar ik krijg met pcloud alleen maar stilstaande bolletjes, hoe werkt dat eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 18:27:
Ik heb het idee dat die waterval met superspray niet echt gaat werken..... maar ik krijg met pcloud alleen maar stilstaande bolletjes, hoe werkt dat eigenlijk ?
Kan je niet het best een superspray nemen, die goed instellen met metaparticles en dan redelijk groot maken (of er veel meer maken, want op die pic zijnt er wel erg weinig (dat lijkt mij teminste))
dan een wind spacewarp maken en die goed neerzetten en dan wat spelen met de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste probleem wat ik met die superspray heb is dat het vanuit 1 punt wordt gespawned en dan in een kegel uitelkaar gaat zeg maar.
Ik heb nu trouwens ook ff wat mist (waterdamp) toegevoegd, dat scheelt ook al een heleboel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je heel makkelijk oplossen:
1) de superspray wat hoger zetten
2) de particles wat later laten beginnen

dan lijken ze niet meer uit een punt te komen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Maak anders eens een zwart/wit plaatje van een witte vlek op een zwarte achtergrond, en zet die als opacity map over een gewone witte kleur heen, en laat dan faces uit je spray komen. Beetje zoals de standaard 3dmax water tutorial maar dan met grotere plaatjes met wat meer oneffenheden erin...
Dat geeft misschien goed zo'n bruisend water effect weer...

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb een probleempje met een project waar ik aan werk.

Hier is een filmpje ter illustratie: Filmpje (DivX 5.02)

1. Ik wil via animatie de zaag ook nog is animeren dat ie heen en weer gaat terwijl die op en neer gaat (dus een zaagbeweging), maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik kan wel eventueel per frame elke keer de zaag heen en weer gaan verschuiven, maar het zou toch simpeler moeten kunnen :P (hopelijk ;)).

2. Ik heb de inkeping van het groene blokje via Vertex manipulation gemaakt (dus gewoon de vertexen een beetje dichtbij elkaar gezet en die naar beneden gehaald). Maar is er misschien een betere manier?
Ik heb ook al met extrude lopen spelen, maar dat werktte ook niet echt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de op-en-neer-beweging kan je toch gewoon de keys kopieren?
en dan voor et naar beneden gaan de zaag linken aan een dummy...

slechte oplossing denk.....

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb die tutorial die bij max zat ff gedaan : Dat heeft een hele hoop geholpen zeg ! :D
Het is heel behoorlijk gelukt nu.
Is het eigenlijk mogelijk om met particles en deflector spacewarps een stroom van water te maken ? Zodat je het water wat uit de waterval komt echt stuurt ?
Dat zou erg fijn zijn voor mijn Museum-animatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zal je denk iets moeten doen als:
-in de material editor een opacity map. Voor die map dan noise pakken dat et soms wel en soms niet doorschijnt en dat het ook mooi overloopt (noise dus wit en zwart als kleuren)
-in de difussie gewoon een witte kleur
-Dan geen superspray pakken maar gewoon spray en die naar boven richten, die instellen als faceted (of zoiets, dat kon je daar iig ergens aanvinken), voor de rest een beetje kloten met de settings
-Die spray kan je dan nog linken aan een wind-spacewarp met veel turbulence

O ja, de space-warp dus linken aan de spray (maar dat spreekt voor zich) en de matirial aan de spray geven :9

Geen id of dat werkt maar je kan et proberen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik daar maar eens mee ga experimenteren. Gewoon een 'traject' afzetten met deflectors en kijken wat er gebeurt.
Overigens gebruik ik nu een PArray ipv. spray. Dat werkt makkelijker omdat je polygonen van andere meshes kan selecteren als spawnpunt :)

edit:
hehe, lache het werkt nog ook :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/particletest.JPG

Ik denk dat bij deze mijn grootste probleem bij het museumproject overwonnen is.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 20:40:
Voor de op-en-neer-beweging kan je toch gewoon de keys kopieren?
en dan voor et naar beneden gaan de zaag linken aan een dummy...

slechte oplossing denk.....
IDD, slechte oplossing, als je de animatie-tutorial van Oogst _/-\o_ :P doet weet je hoe 't wel moet: Een keer de beweging maken en dan in de curve-editor laten herhalen. Je kunt niks met mijn uitleg, maar daarvoor moet je de tutorial van oogst even volgen :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 18:35:
Het grootste probleem wat ik met die superspray heb is dat het vanuit 1 punt wordt gespawned en dan in een kegel uitelkaar gaat zeg maar.
Ik heb nu trouwens ook ff wat mist (waterdamp) toegevoegd, dat scheelt ook al een heleboel.....
Hierom zei ik dus dat je een PCloud moet gebruiken in plaats van een superSpray, want een superSpray is vrijwel hetzelfde als een pCloud, maar een pCloud is vanuit een gebied in plaats van een punt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Mr_UnAnimouS schreef op 11 March 2003 @ 20:10:
Ik heb een probleempje met een project waar ik aan werk.

Hier is een filmpje ter illustratie: Filmpje (DivX 5.02)

1. Ik wil via animatie de zaag ook nog is animeren dat ie heen en weer gaat terwijl die op en neer gaat (dus een zaagbeweging), maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik kan wel eventueel per frame elke keer de zaag heen en weer gaan verschuiven, maar het zou toch simpeler moeten kunnen :P (hopelijk ;)).

2. Ik heb de inkeping van het groene blokje via Vertex manipulation gemaakt (dus gewoon de vertexen een beetje dichtbij elkaar gezet en die naar beneden gehaald). Maar is er misschien een betere manier?
Ik heb ook al met extrude lopen spelen, maar dat werktte ook niet echt.
Let in je filmpje op de smooth groups, want die kloppen nu niet meer na het inkepen, waardoor er een lelijke lichtval ontstaat.

1. Als de zaag eeuwig door moet bewegen, kun je loopen. Als hij alleen op bepaalde frames op en neer moet gaan, kun je keys kopieren.

2. Dit is een simpel object, dus je kunt gewoon met boolean werken. Geef je knip-object daarvoor een linked x-form-modifier en link hem daarmee aan een dummy om je inkeping na de boolean nog te kunnen besturen. Voor linked x-form en meer over animatie: zie deel 4 van de tut in mijn sig en het vervolg over animatie-automatisering daarop.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 18:42
Oogst schreef op 11 maart 2003 @ 22:52:
[...]
1. Als de zaag eeuwig door moet bewegen, kun je loopen. Als hij alleen op bepaalde frames op en neer moet gaan, kun je keys kopieren.
Oogst, dit is dus voor het museumproject, en je zal hem daarom wel degelijk moeten loopen (das toch de hele tijd herhalen he, heb geen max op deze pc :/ ).

Als je bijvoorbeeld een autootje oneindig vaak over een cirkel wilt laten bewegen, en hem af en toe wilt laten stoppen heb je een heel karwei aan alle keys te kopieëren. Gewoon dus hem dus de cirkel laten volgen, vervolgens één maal de key kopiëren, en dit geheel loopen. Niet dat hij daar straks eindeloos keys gaat kopiëren, want dat vind ik zielig :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Oogst schreef op 11 maart 2003 @ 22:52:
[...]

Let in je filmpje op de smooth groups, want die kloppen nu niet meer na het inkepen, waardoor er een lelijke lichtval ontstaat.

2. Dit is een simpel object, dus je kunt gewoon met boolean werken. Geef je knip-object daarvoor een linked x-form-modifier en link hem daarmee aan een dummy om je inkeping na de boolean nog te kunnen besturen. Voor linked x-form en meer over animatie: zie deel 4 van de tut in mijn sig en het vervolg over animatie-automatisering daarop.
Over de smooth groups, I know ;). Dit komt dus door die vertexen die ik in laat zakken, maar het was een testje.

1. De zaag hoeft niet eeuwig te bewegen. Hij moet alleen bewegen als het blokje in de buurt komt en als ie klaar is met zagen stopt ie weer. Maar hoe kopieer ik die keys dan :? Als ik gewoon Ctrl+c, Ctrl+v doe dan kopieert ie m'n object :P. Ik zoek alvast effe in de menu's...

2. Ik heb al je tutorials gedaan Oogst ;). Ik zal even wat meer info over X-Form opzoeken :).

Ieder geval bedankt :D.
inquestos schreef op 11 March 2003 @ 23:03:
Niet dat hij daar straks eindeloos keys gaat kopiëren, want dat vind ik zielig :P
Lol :>

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 12-03-2003 10:32 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Mr_UnAnimouS schreef op 12 March 2003 @ 10:30:
1. De zaag hoeft niet eeuwig te bewegen. Hij moet alleen bewegen als het blokje in de buurt komt en als ie klaar is met zagen stopt ie weer. Maar hoe kopieer ik die keys dan :? Als ik gewoon Ctrl+c, Ctrl+v doe dan kopieert ie m'n object :P. Ik zoek alvast effe in de menu's...
Gewoon in de track view gaan slepen met keys met de shift ingedrukt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Oogst schreef op 12 maart 2003 @ 11:29:
[...]
Gewoon in de track view gaan slepen met keys met de shift ingedrukt.
Argh tuurlijk |:( |:( 8)7
Tnx voor je hulp :)
Uit de Animatie tutorial van Oogst:
We willen ook nog graag een key op frame 100 op dezelfde plek als de key van frame 70. Druk daarom op shift op het toetsenbord en houdt shift ingedrukt. Sleep nu met de linker muisknop de key van frame 70 naar frame 100 en er wordt een kopie gemaakt. Shift is in 3d Studio de knop voor kopieren
|:( Beetje heel erg overheen gekeken :P.

[ Voor 49% gewijzigd door Jerry op 12-03-2003 14:10 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn eerste post hier, het is een 3D versie van een schilderij. Hij is volledig gemaakt en gerenderd in Cinema 4D. Ik hoop dat jullie em leuk vinden!

Afbeeldingslocatie: http://www.cinema4d.nl/gallerij/albums/userpics/fangsdone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 15:24:
Hier is mijn eerste post hier, het is een 3D versie van een schilderij. Hij is volledig gemaakt en gerenderd in Cinema 4D. Ik hoop dat jullie em leuk vinden!

[afbeelding]
WOOOOOOOOOOW,
Zeeeeeeeeeeeeeer strak!! 8)
meer kan ik er niet over zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een composite met de stargate :D moest wel een beetje noisen enzo anders valt het op.. maar tis ook pas me 2de composite die ik heb gemaakt.. volgende word een filmpje :D

Afbeeldingslocatie: http://elmar.nieser.net/composite.jpg

ik ben nu een zeer verbeterde versie aan het render met veeeeel betere berlichting..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Appel: Errug netjes! Ben erg benieuwd naar een filmpje! Geweldig, en keep up the good work! (de boog werpt trouwens wel een perfect schaduw... ik zou verwachten dat de schaduw een beetje zou bobbelen... op t gras zeg maar, misschien een distort ofzo erover heen?)

@Untouchables: Netjes. Het model vind ik er erg leuk uit zien, het kleurengebruik van jou vind ik echter minder, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk (huh... deze zin komt uit een reclamespotje volgens mij...). Oh, en ik snap niet hoe je achtergrond in elkaar zit :) ps... waar heb ik dit plaatje eerder gezien... cgtalk?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@untouchables; nice! :) plaatje heb ik ook gezien op cgtalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is al iets beter.. aleen het punt waar de gate de grond ingaat is echt BAH

Afbeeldingslocatie: http://elmar.nieser.net/composite2.jpg

maar ik moet nog veel leren over composite's :( maar dat komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:32:
Deze is al iets beter.. aleen het punt waar de gate de grond ingaat is echt BAH

[afbeelding]

maar ik moet nog veel leren over composite's :( maar dat komt wel
Zit niet bij de gates, nog een platform onder?
Zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/SGOutside.jpg

(Sorry beetje klein maar was enigste plaatje wat ik kon vinden :))

[ Voor 7% gewijzigd door Albinoraptor op 12-03-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt.. maar ben niet in de bui om zon p[latvorm te modelen.. modelen wel.. maar texturen hebik een hekel aan :(

en ik moet een betere foto hebben van hoe zon ding eruitziet.. weet jij uit welke epesode die shot is? dan kijk ik daar ff van af :D

is dat niet de epeseode waar ze dat meisje in de bosjes vinde? die hebt dan zon bom in der..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 19:47:
ja klopt.. maar ben niet in de bui om zon p[latvorm te modelen.. modelen wel.. maar texturen hebik een hekel aan :(

en ik moet een betere foto hebben van hoe zon ding eruitziet.. weet jij uit welke epesode die shot is? dan kijk ik daar ff van af :D
Volgens mij in bijna alle episodes vind je zo'n ding, onder stuk he SG zelf lijkt me logisch :P

Maar als je er geen zin in hebt, dek onderste deel van ringen in zand ofzo?
Of omgewoelde aarde, kan je het ook beter camoufleren.

[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 12-03-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik heb em ook gepost op Cgtalk (helaas zonder al teveel reacties! :'( )en daar kan je ook het origineel van Blackart zien. Het kleugebruik is overgenomen van zijn schilderij.

Btw, wat was er ombegrijpelijk aan de achtergrond? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Dit lijkt me de aflevering waar ze dat ene meisje vinden met die bom in haar.. heel de bevolking uitgeroeird behalve haar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Untouchables: Excuses... ik keek nu pas echt goed... en ik dacht dat de linkervleugel ("het vel" zeg maar) op de achtergrond zat ofzo... nu snap ik t wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
mijn eerste max creatie, gebasseerd op een wallpaper die ik een tijdje geleden gemaakt heb (http://home.planet.nl/~matho041/wallpaper.jpg)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/CHICKETBIRD.png
http://home.planet.nl/~matho041/CHICKETBIRD.png voor high res versie :P

ps. ik kan het nergens vinden, als ik iets wil selecteren krijg ik geen vierkantje maar een rondje, waar kan ik dit weer terugveranderen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dood hier zeg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel on-topic blijven he ;)

Nog even een w.i.p. dan maar
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=69999

Het huis is nog niet af maar ik ben alvast aan de tafel begonnen (bijwijze van afwisseling)
En ja, die tafel komt bij de Lidle vandaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=70018
Omdat het zo stil is en ik toch alleen maar heb zitten kutten met mijn pc hier een plaatje van de XBase 09 die ik voor een vriend aan he maken ben.
Ik heb slaaaap nodig. Kan zondag pas weer vroeg naar bed :)

En laat ik jullie maar voor zijn, ik weet het, d'r klopt geen hol van die belichting. Mijn fout

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer een beetje bezig geweest, ik heb alleen weinig tijd gehad om echt iets goed te maken of het uberhaubt af te maken.
WIP:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=70019

Iets wat ik voor school gemaakt heb. Voor informatica moesten we het computer lokaal herinrichten omdat die gast er zelf te lui voor is. En ik heb er maar effe een 3d plaatjes van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=70020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice nice.. goeden morgen allen :D ik ga zo ook even een wipje posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wat gemaakt; een eng (?) en griezelig steegje. Iemand nog suggesties om het wat 'foto-realistischer' te krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://www.netfox.nl/tweakers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn creatie waar ik mee bezig ben. Ik ben overigens complete n00b met 3dsmax :) De arm gaat denk ik nog het moeilijkst worden.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lowen/3d-draaitafel.JPG
Comments zijn welkom ;)
En er zitten btw hele mooie post tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 09:03:
Ik heb ook wat gemaakt; een eng (?) en griezelig steegje. Iemand nog suggesties om het wat 'foto-realistischer' te krijgen?

[afbeelding]
Iets van geel/oranje achtig ligt van een straatlantaarn op de voorgrond, aangezien de voorgrond nu nog iets TE donker is. verder ziet het erg wel okay uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 06:47:
Ik ben ook weer een beetje bezig geweest, ik heb alleen weinig tijd gehad om echt iets goed te maken of het uberhaubt af te maken.
WIP:
[afbeelding]

Iets wat ik voor school gemaakt heb. Voor informatica moesten we het computer lokaal herinrichten omdat die gast er zelf te lui voor is. En ik heb er maar effe een 3d plaatjes van gemaakt.

[afbeelding]
Glas iets meer detail geven aan de onderkant daar issie nog hoekig (maar da zal wel komen omdat het nog een WIP is, ik vind die belletjes leuk gedaan!

Computerlokaal is erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
ebborazor schreef op 12 March 2003 @ 21:49:
ps. ik kan het nergens vinden, als ik iets wil selecteren krijg ik geen vierkantje maar een rondje, waar kan ik dit weer terugveranderen? :+
In de toolbar zit er een icoontje voor, dat zou dus nu een rond dingetje moeten zijn. In dit plaatje van MAX 4 staat ie naast de drie (:?) pijltjes. In MAX 5 staat ie rechts van select object en select by name.
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 09:03:

[afbeelding]
Ik zie niet veel meer dan een zwart vlak, hoe kan ik dan zeggen wat er realistischer moet? Je hebt zo'n donkere scene gemaakt dat er toch niks van te zien is.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik voel me enorm stom, maar ik zie het echt niet. In deze tutorial wordt in stap 4:

"4) An edgeloop splits the polygons where the eyes go."

een nieuwe rij edges gemaakt. Ik kan dit maken met cut, maar dan moet ik het handmatig doen. Of met quickslice of slice plane, maar dan kan het alleen als de edges in een rechte lijn liggen. Hoe laat ik hem dit automatisch doen?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Selecteer een van de horizontale edges (die gesliced moeten worden) en doe een ringloop daarna op connect klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, ik wist wel dat het simpel moest zijn. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1295896/beeld/hoofd2.jpg
(my first little 3d ;))

Gisteravond en vannochtend ff wat gedaan in Cobalt. Ik kan alleen geen goed render programma vinden wat ook met cobalt werkt. Iemand nog ideeen? Povray accepteerd geen formaten die Cobalt kan exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Welke transformer is dat nou? Niet Optimus Prime toch?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Oogst schreef op 13 March 2003 @ 11:58:
Welke transformer is dat nou? Niet Optimus Prime toch?
Gaan we een potje lullig doen? :P
Hij moet het wel zijn, maar goed, als je het niet echt ziet, zal eerder aan mij dan aan jou liggen. Ik heb hem van dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1295896/beeld/optimusPrime.jpg

Maar ik hoorde het wel meer, je herkent optimus aan zijn romp, eigenlijk niet aan zijn hoofd. (in het vervolg zet ik het er wel onder ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het is optimus. Ik zag t meteen... (vroeger optimus als speelgoed, wow wat was dat toen cool!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de w.i.p.'s

@ebborazor: Pakkende title ;) (Vooral doorgan)

@Maddog: Volgens mij klopt de belichting wel hoor, is niks mis mee. . beetje veel licht maar het klopt wel (toch :? )
Nice model BTW

@Hyphylus: Dat glas vindt ik niet mooi (wat er in zit wel, en de belichting ook)
Dat computerlokaal daarintegen vindt ik very nice! . . Hoe lang heb je eraan gewerkt, en waarmee ?

@vanwilligen: Nice, beetje bump/shiny op die lantaarnpaal lijkt me mooi en inderdaad, laat die paal wat meer/andere licht geven.
Probeer eens wat met een extra spotlight die vanaf de lamp naar beneden schijnt.
Zodat je een gedeelte van de muur en de stoep en de straat extra verlicht.

@djR: netjes toch. Die arm is niet zo moeilijk als je denkt . . gewoon proberen dan lukt het wel.
Na wat texturing gaat die hele radio er supergaaf uitzien, let maarop ;)

@Shook: Ik zag het ook meteen hoor, nice modeling (en zeker als dit je eerste keer is >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:25:
Over de w.i.p.'s

@djR: netjes toch. Die arm is niet zo moeilijk als je denkt . . gewoon proberen dan lukt het wel.
Na wat texturing gaat die hele radio er supergaaf uitzien, let maarop ;)
tnx, btw het is een draaitafel, maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, sorrie, nou ik het plaatje zie weet ik het weer. Ik dacht wel meteen aan Optimus Prime, maar dacht dat die rood in zijn kop had. Maar niet dus, stom van me. :)

Nog een simpele vraag: is er naast edit mesh en zo ook edit poly? Ik krijg dat nu alleen maar door te converten naar editable poly, maar ik wil graag in de stack na een modifier alsnog een edit poly kunnen doen, zonder de stack te hoeven collapsen. Ik zie wel poly select, maar daar heb ik niks aan.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 06:57:
nice nice.. goeden morgen allen :D ik ga zo ook even een wipje posten
Appel heb je ook een storyboard gemaakt voor je animatie? Verder die compisitie best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hyphylus: Dat glas vindt ik niet mooi (wat er in zit wel, en de belichting ook)
Dat computerlokaal daarintegen vindt ik very nice! . . Hoe lang heb je eraan gewerkt, en waarmee ?
Wat vind je niet mooi aan het glas? het model van het glas, het material van het glas?

dat computerlokaal heeft me 2 uurtje gekost ongeveer.
het model voor de monitor en het toetsenbord heb ik van 3dcafe gehaald omdat ik te lui was om het zelf te maken :P Tis maar voor school.
Ik heb het gemaakt met 3d max en gerendert met Brazil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 15:49:
[...]

Wat vind je niet mooi aan het glas? het model van het glas, het material van het glas?

het model voor de monitor en het toetsenbord heb ik van 3dcafe gehaald omdat ik te lui was om het zelf te maken :P Tis maar voor school.
Het probleem met je glas is dat het camera standpunt slecht is (bovenkant van het glas valt samen met de horizon), dat er niet genoeg omgeving gereflecteerd wordt, maak wat meer bright cards en of zwarte cards. Daarbij komt zoals ik in mn vorige post al zij maar waarop niet gereageerd wordt dat je de onderkant van het glas niet gedetaileerd genoeg hebt zodat het hoekig eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tec schreef op 13 March 2003 @ 16:04:
[...]

Het probleem met je glas is dat het camera standpunt slecht is (bovenkant van het glas valt samen met de horizon), dat er niet genoeg omgeving gereflecteerd wordt, maak wat meer bright cards en of zwarte cards. Daarbij komt zoals ik in mn vorige post al zij maar waarop niet gereageerd wordt dat je de onderkant van het glas niet gedetaileerd genoeg hebt zodat het hoekig eruit ziet.
Idd, maar daar is het nog een wip voor :)
Het fixen van de hoeken in de voet is zo te verhelpen en dat camerastandpunt is ook niet goed. Ik ga eens wat met HDRI proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 09:03:

[afbeelding]
Vincent, ik zou even naar die Surditasposter kijken, die is niet echt realistisch uit, deze lijkt er later te zijn opgefotoshopt, laat er een beetje wit van de achterkant van de poster doorheen komen (oid).
Het licht achterin de steeg zou ik een ander kleurtje geven,het lijkt nu te veel daglicht. De spullen die daar liggen lijken mij vuilniszakken (klopt dat) ik zou de materials van die zakken iets glimmender maken, een vuilinszak glimt :) + ja laat inderdaad de voorgrond wat oplichten, dat is wel wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ik vind juist dat je optimus prime wel ook aan zijn kop herkent. Is volgens mij de enige met zo'n plaat voor zijn mond. Ik zag het in ieder geval ook meteen en ik ben heel benieuwd naar het vervolg van het project. Keep it up!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Oogst schreef op 13 March 2003 @ 12:44:
Nog een simpele vraag: is er naast edit mesh en zo ook edit poly? Ik krijg dat nu alleen maar door te converten naar editable poly, maar ik wil graag in de stack na een modifier alsnog een edit poly kunnen doen, zonder de stack te hoeven collapsen. Ik zie wel poly select, maar daar heb ik niks aan.
Nee, die is er niet :)

Wordt wel vaak naar gevraagd, dus als discreet slim is stoppen ze dat in een update of volgende versie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:05
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:42:
[...]

tnx, btw het is een draaitafel, maar dat terzijde :)
Beetje forummen tijdens je stage, foei toch Robbert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 15:49:
[...]

Knap werk, en zeker in een paar uurtjes

Wat dat glas betreft, Tec heeft alles al gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hier mijn nieuwst brouwsel.
dit is alleen een model WIP die nog niet af is
http://www.kishan.nl/droid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
XLerator schreef op 24 February 2003 @ 00:36:
[...]

Kicke filmpje man _/-\o_ _/-\o_
FF 1 vraagje, hoe heb je dat gedaan dat je die tekst op het scherm ingetikt zit worden?
gewoon met flash een avi filmpje gemaakt en dat op scherm gezet (dit is een late reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
LiToKi schreef op 13 maart 2003 @ 16:47:
[...]

Nee, die is er niet :)

Wordt wel vaak naar gevraagd, dus als discreet slim is stoppen ze dat in een update of volgende versie :/
Wat een gruwelijke blunder van Discreet zeg!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een prutsel van mij waarmee ik toch nietmeer verder ga.. maar ik had weer ff zin om me creatie weg te maxen :D

Afbeeldingslocatie: http://elmar.nieser.net/onduidelijk.jpg

die raare blokjes moeten mensen zijn.. dat helpt mij met de maten van dingen..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, creatuurtje van dev (de auto niet het spel :p)

Afbeeldingslocatie: http://mm2heaven.saburovo.com/pics/YBOX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ziet er goed uit! Welk spel is dat?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, Midtown Madness 2, al redelijk oud maar de MM3 komt uit voor XBox in juli waarschijnlijk, check SS'jes van MM3 at http://mm2heaven.saburovo.com/mm3/mm3shots.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 13-09 17:27
* cybermans is ook aan het klooien met 3ds max, maar echt super vet zoals jullie dat doen wil nog niet zo. (niet zeuren dat het met de hand van een tut gedaan is)
post de pcs niet want is 500kb each wel de urls
www.nodnl.net/mans/glas.jpg
www.nodnl.net/mans/glas2.jpg
www.nodnl.net/mans/glasfilm.avi (5mb 1024 * 768 divx5.03)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 19:20:
Nog een prutsel van mij waarmee ik toch nietmeer verder ga.. maar ik had weer ff zin om me creatie weg te maxen :D

[afbeelding]

die raare blokjes moeten mensen zijn.. dat helpt mij met de maten van dingen..
Waarom werk je deze scene niet verder uit en zet je er je gate in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Had nog een projectje liggen van een boerderij. de eigenaar is van plan daar accomodatie aan te brengen om gezinnen daar te laten wonen. heb daarvan een nieuwe situatie van gemaakt. (had eigenlijk met kleur moeten aangeven wat nieuw is, maargoed.)

[img]=200,100,http://www.angelfire.com/art2/wiebeterpstra/Schuur_voor.jpg[/img]

[img]=200,100,http://www.angelfire.com/art2/wiebeterpstra/Schuur_achter.jpg[/img]

En een update van m'n utiliteitgebouw, leraar had mijn vorige ontwerp afgekeurd (hoogte van de werkplaats was te laag.)

Deze heb ik met behulp van Illustrate! plugin voor 3ds max 4.2 gerenderd. wel gaaf dat je er ook flash mee kunt maken. Tís echt een super plugin, is alleen 30 dagen geldig, Dus snel veel projektjes maken.

[img]=200,100,http://www.angelfire.com/art2/wiebeterpstra/Utiliteitsgebouw_1.jpg[/img]

[img]=200,100,http://www.angelfire.com/art2/wiebeterpstra/Utiliteitsgebouw_2.jpg[/img]

[img]=200,100,http://www.angelfire.com/art2/wiebeterpstra/Utiliteitsgebouw_3.jpg[/img]

[img]=200,100,http://www.angelfire.com/art2/wiebeterpstra/Utiliteitsgebouw_4.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:16

JWO

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.68/files/plaatjeszooi/wip3.jpg
ben net ff wat begonnen met 3dmax, een beetje deel 1 van de tut. van oogst er bij :)

('t moet trouwens een webcam voorstellen :P )

[ Voor 15% gewijzigd door JWO op 13-03-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 00:58:
[...]

Wel on-topic blijven he ;)

Nog even een w.i.p. dan maar
[afbeelding]

Het huis is nog niet af maar ik ben alvast aan de tafel begonnen (bijwijze van afwisseling)
En ja, die tafel komt bij de Lidle vandaan :*)
Ik heb dezelfde tafel ! Van IKEA.. alleen die van mij heeft poten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalkert schreef op 13 March 2003 @ 22:17:
[...]

Ik heb dezelfde tafel ! Van IKEA.. alleen die van mij heeft poten :)
Hehe lol, de mijne ook maar die moet ik nog maken :D :D
Best een leuk tafeltje hey (met poten dan ;) )

[edit]
@Appel: Nice again, beetje hoekig . . maar toch jammer dat je 'm niet af gaat maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:35:
[...]

Vincent, ik zou even naar die Surditasposter kijken, die is niet echt realistisch uit, deze lijkt er later te zijn opgefotoshopt, laat er een beetje wit van de achterkant van de poster doorheen komen (oid).
Het licht achterin de steeg zou ik een ander kleurtje geven,het lijkt nu te veel daglicht. De spullen die daar liggen lijken mij vuilniszakken (klopt dat) ik zou de materials van die zakken iets glimmender maken, een vuilinszak glimt :) + ja laat inderdaad de voorgrond wat oplichten, dat is wel wat mooier.
Wit van de achterkant er door heen laten komen? Wat bedoel je? Ik denk dat ik het beste er gewoon een minder grote noise op moet zetten. En dat witte hoort... trust me.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
cybermans schreef op 13 maart 2003 @ 20:56:
* cybermans is ook aan het klooien met 3ds max, maar echt super vet zoals jullie dat doen wil nog niet zo. (niet zeuren dat het met de hand van een tut gedaan is)
post de pcs niet want is 500kb each wel de urls
www.nodnl.net/mans/glas.jpg
www.nodnl.net/mans/glas2.jpg
www.nodnl.net/mans/glasfilm.avi (5mb 1024 * 768 divx5.03)
+
Ik zie een weld core probleem. Het voetje heeft een vreemde ster op zijn bodem. Dat kan je oplossen door bij de lathe modifier de optie weld core aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 13-09 17:27
HawVer schreef op 14 maart 2003 @ 10:58:
[...]
+
Ik zie een weld core probleem. Het voetje heeft een vreemde ster op zijn bodem. Dat kan je oplossen door bij de lathe modifier de optie weld core aan te zetten.
fenx wist dat het een probleem was maar niet dat/hoe je het kon oplossen :+

UPDATE (voor de search) bij modify/lathe weld core en het is gefixt

[ Voor 10% gewijzigd door cybermans op 15-03-2003 10:48 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wipje van auto :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ahelmons/viperwip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tafel is af, het was een hele klus al lijkt het niet veel.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=70492

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 13:28:
De tafel is af, het was een hele klus al lijkt het niet veel.

[afbeelding]
Netjes :) ik vind vooral de glasplaat erg mooi.. (ook de randen daarvan.. leuk lichtblauwgroenachtig zoals in het echt bij sommige platen) alleen de hout structuur van de tafel zou ik duidelijker maken.. nu is er alleem maar structuur aan de rechter lengte zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tec schreef op 14 March 2003 @ 13:51:
[...]

Netjes :) ik vind vooral de glasplaat erg mooi.. (ook de randen daarvan.. leuk lichtblauwgroenachtig zoals in het echt bij sommige platen) alleen de hout structuur van de tafel zou ik duidelijker maken.. nu is er alleem maar structuur aan de rechter lengte zijde.
Wat die houtstructuur betreft, die zit over het hele blad.
Maar door het resizen zie je er weinig meer van.
Ik zal de structuur wat grover maken, Thx :)

edit:

Inmiddels een paar dingen aan veranderd o.a. die houtstructuur, zijkant van het blad en wat aan de kleur.
(zie hetzelfde plaatje)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Dit is echt een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
nog maar een wipje :)
Wapen, Avtomat Kalashnikov 1947, oftewel AK-47 _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/ak.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cinema4d.nl/gallerij/albums/userpics/geboorte.jpg

Nog n wipje van mij, ik moet em nog verder afmaken..wat vinde jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Heeft iemand voor mij misschien een enorm hoge resolutie kaart van de wereld? En dan bedoel ik dus niet een kaart waar landen op staat afgebeeld en namen bij staan, maar gewoon iets dat ik op een aardbol kan plakken. Ik heb wel iets, maar ik moet het hebben zonder wolken en op extreem hoge resolutie (minstens 2000 pixels breed). Of weet iemand een site hiervoor?

@Untouchables: leuk plaatje, maar in een aantal opzichten behoorlijk slecht uitgewerkt:
-het glaswerk staat wel erg vreemd op de tafel, het geeft niet echt een kloppende schaduw af;
-de nagels zijn wel heel erg fout, ook binnen cartoon-stijl kan ik dit niet mooi vinden;
-is dat een ei waar die uit komt? dan mis ik namelijk de scherpe randjes.
Koop up the good work! :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Untouchables; ben 't met Oogst eens. Maar niet alleen de nagels zijn niet mooi, de hele vinger mist vorm, 't zijn meer blokken in een bocht dan vingers.

Je kop heeft ook wat schoonheidsfoutjes, rond de wenkbrouwen, de haarrand (huid loopt over in haar een stukje) en het oor heeft een vreemde rand aan de voorkant.
Verder mist je bril pootjes, al kan dat wel binnen een cartoonplaatje.

Het kleine beestje heeft een knik onder z'n oksel, lijkt me ook niet fijn voor 't beest :)

Keep it up!

[ Voor 4% gewijzigd door LiToKi op 14-03-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik ben nog steeds bezig met mijn cd-hoesje, het ontwerp vind ik nu al wat beter geslaagd, testrendertjes, tekst moet er nog bij (namen band, nummers, tijden, dat soort dingen):

voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Hoofd%205%20070%20copy.JPG

achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Achterkant%20plaat%206%20copy.JPG

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

http://gw.marketingden.com/planets/earth.html
Daar zijn tot 10k plaatjes te vinden. Moet goed genoeg zijn toch :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:31
Hoi

nou dit is mijn eerste plaatje/still life dit is na 2 tutorials te hebben gedaan

http://www.geocities.com/thajaguar5000/3dpics

Commetaar graag liefs alleen positief.
Belichting is mimimaal ik heb dus maar een punt spot genomen
Het hout is naar mijn ogen nog niet echt realistisch maar ik was hier al denk ik een uur aan het renderen. Hbe maar een p3 500 en 384 mb geheugen
En was lui om nog een keer te gaan rederen

O ja de titel is Timeless

[ Voor 59% gewijzigd door Jaguar_e op 14-03-2003 20:58 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.