Na eerder mijn
eigen topic gehad te hebben ga ik vanaf nu gewoon hier verder, wel zo overzichtelijk
Ik ben drie jaar geleden begonnen met mijn destijds Pentium 2 kast zwart te spuiten, in die tijd werd er nog niet veel aan casemodding gedaan en er werd in mijn naaste omgeving dan ook vreemd tegen aan gekeken. Na een jaar werd het zwart mij te saai en besloot met behulp van oranje verf en wit plakplastic de kast (opgewaardeerd met AMD 1Ghz) een meer Seventies race-look te geven. Dit is mij lang voldoende geleken tot ik een tijdje geleden een foto zag van een 70' muscle car volledig bestickerd met allerlei sponsors. Gelukkig was mijn plaatselijke stickerboer weer zo vriendelijk om enige restanten wit stickervel aan mij te doneren.
Eerst wat foto's

ik heb dus gekozen voor het logo van Champion (spreekt me al jaren aan vanwege de eenvoud en de legendarisch naam in autorace historie). 77 slaat op mijn geboortjejaar

en mijn nick staat er ook nog op alhoewel ik die er achteraf niet op had gewild, maar nu krijg ik 'm er niet meer af. Op de linkerkant staat Michelin icm Bibendum, het wereldwijd bekende logo in de race versie. Mijn methode van bestickeren werkt als volgt:
allereerst download ik het logo en print het duidelijk uit, dat wil zeggen: alles als outline of opgevuld met zwarte vlakke zodat ik de snijlijn duidelijk kan zien. Daarna plak ik het papier op het stickervel met spuitlijm, wat ik na de hand eenvoudig kan verwijderen met wat terpetine. Nu het hele zaakje uitsnijden/knippen en op de kast aan brengen waarna ik het papier verwijder.

halverwege, het vel met perforatie is het stickervel beplakt met zwarte afbeelding van Bibendum. Rechts is bijna klaar (met name gezicht was prutswerk).
De hele kast is voorzien van twee lagen lak wat zorgt voor vele jaren plezier, nog een half jaartje en mijn derde generatie hardware krijgt een plekje in de kast. Ik vind het geweldig was
sommigen van jullie doen met raampjes, verlichting en ander fancy speelgoed maar deze casemodder van het eerste uur blijft bij de buitenkant

de zijkant van mijn cdrom is niet bijster interessant

mijn excuus voor matige kwaliteit, zodra ik digitale camera heb post ik scherpe foto's.