[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn mod nog nooit geplaats, maar vandaag heb ik mijn switchje vervangen, dus nu is een beetje toonbaar :)
Linker switch is voor fan op 7/off/12v. Tweede schakelaar is voor mijn ccfl (ja heb window, nee is nog niet toonbaar). De connector rechts is om extern 5& 12v te gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jscheffer/dbh2/dbh2front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al die casebadges vind ik wat overdreven. En volges mij zit je schakelaar scheef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Ben het met viererik85 eens, al die casebadges vind ik overdreven. Ik ben meer een liefhebber van strak en zakelijk. Volgens mij zitten beide schakelaars ook scheef.
Vraag: wat is dat ding boven je diskettestation? Het lijkt een asbak ofzo :?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

De connector rechts is om extern 5& 12v te gebruiken.
Ik dacht dat ik de enige was met dit geniale idee:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dekoeleman/Beveiliging.jpg
(dan gaat het dus om het onderste frontplaatje, helemaal linxondering)

Meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Res-q schreef op 16 March 2003 @ 17:33:
Ben het met viererik85 eens, al die casebadges vind ik overdreven. Ik ben meer een liefhebber van strak en zakelijk. Volgens mij zitten beide schakelaars ook scheef.
Vraag: wat is dat ding boven je diskettestation? Het lijkt een asbak ofzo :?
Volgens mij zitten ze ook scheef... en dat ding dat op een asbak lijkt is volgens mij een infraroodontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

scheef en 2 soorten knopjes, vind het bij elkaar niet echt mooi
@ de koele man, wat moet je met 2 sleutelschakelaars op je pc ?

[ Voor 35% gewijzigd door JBplap op 16-03-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Laatst online: 12-09 12:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

JBplap schreef op 16 maart 2003 @ 17:57:
wat moet je met 2 sleutelschakelaars op je pc ?
'beveiliging'

De rechter is een onderbreker en de linker is de starter, die draai ik een kwartslag naar rechts en dan maakt hij contact, met een veer, dus contact blijft niet altijd open

Nee, ik heb geen pr0n op me PC staan die mama niet mag vinden, ik verveel me gewoon af en toe en dan bedenk ik dit soort dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door De_Koele_Man op 16-03-2003 18:02 ]

Meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
iop tha man schreef op 12 February 2003 @ 21:53:
mn hd ledje:
[afbeelding]

in het echt blijft de kast stil staan
HAHAHAHA :D :D _/-\o_ Oh sorry hoor maar dit doodsimpele grapje maakt mijn dag goed

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Mijn 2e kleine postwaardige mod:

Een HD-VUmeter.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_14/217/arianmanni/PLAATJESMAP/SIMG0366.jpg
Het restant van een oude analoge multimeter, een 600ohm wijzertje.

In serie gezet met een 100Kohm potmetertje, die ik heb teruggedraaid tot ongeveer 25Kohm, als de LED brand slaat de meter volle schaal uit, en als de led snel knippert slaat de meter door zijn traagheid niet helemaal uit.

De hele schakeling hangt parallel aan de led, die werkt ook nog. Het potmetertje is gewoon in de draadjes gesoldeerd (en geïsoleerd met isolatietape, ik had geen mooie krimpkousjes :X)

Ik had er nog een elco'tje bij kunnen zetten om hem nog trager te maken, maar dan is hij ook een stuk minder gevoelig (kleine flitsjes zie je niet meer terug op de meter)

-edit-
Ik zie mijn volgende ding ook al weer aankomen, het schoonmaken van mijn case :X

[ Voor 8% gewijzigd door Resistor op 19-03-2003 09:08 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er gaaf uit!

Alleen vind ik persoonlijk de wijzerplaat iets te druk..

[wijve mode]
en maak je kast eens schoon :)
[/wijve mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 21:21:
Ziet er gaaf uit!

Alleen vind ik persoonlijk de wijzerplaat iets te druk..

[wijve mode]
en maak je kast eens schoon :)
[/wijve mode]
verf 'm ook gelijk :/

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Maar dan moeten mijn monitor, bak onder monitor, telefoon, scanner en printer ook een andere kleur krijgen, kijk maar eens naar [rml]Resistor in "[ CM] Het "Post hier je kleine mods" topi"[/rml].

Wat is eigenlijk de kleur van 'computergrijs' als je het moet laten mengen?
(RAL-kleur :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 17:51:
[...]

Volgens mij zitten ze ook scheef... en dat ding dat op een asbak lijkt is volgens mij een infraroodontvanger?
Ja hij zit scheef(links) (sorry)

Ik had de linkse over van mijn andere baybus die in mijn werkpc zit. Die tweede had ik toevalig gevonden in een oude compaq prolinea. (Wie kent ze nog?)
En idd dat ding onder mijn diskkette drive is een infraroodontvanger. Het is dat ding dat bij het creative Dxr3 setje zat (dvd-speler, mpegkaart en die infrarood).
Ik heb gaande weg al die casebadges verzameld, en ik denk dat ik er later wel een paar afhaal. En voor de echt geintresseerde: die voeding gebruik ik voornamelijk voor mijn CenSim, een I/O print van school. Op mijn todo lijst van mijn server staat nog een paintjob, een window en drive independent activity leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 16:42

BreKev

a.k.a. BreKev

Resistor schreef op 16 maart 2003 @ 21:13:

Een HD-VUmeter.
[afbeelding]

In serie gezet met een 100Kohm potmetertje, die ik heb teruggedraaid tot ongeveer 25Kohm, als de LED brand slaat de meter volle schaal uit, en als de led snel knippert slaat de meter door zijn traagheid niet helemaal uit.

De hele schakeling hangt parallel aan de led, die werkt ook nog. Het potmetertje is gewoon in de draadjes gesoldeerd (en geïsoleerd met isolatietape, ik had geen mooie krimpkousjes :X)

Ik had er nog een elco'tje bij kunnen zetten om hem nog trager te maken, maar dan is hij ook een stuk minder gevoelig (kleine flitsjes zie je niet meer terug op de meter)

-edit-
Ik zie mijn volgende ding ook al weer aankomen, het schoonmaken van mijn case :X
Wat zit daar voor een systeem in? Ik heb precies zo'n kast en daar zit een 486 in die strax router moet worden.

/edit
die van mij is wel mooi schoon. moet btw ook nog een paint krijgen net als de monitor en het toestenbord van dat ding. Op dit moment ligt ie helemaal uit elkaar. Klaar om gespoten te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door BreKev op 16-03-2003 22:25 ]

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Gnome schreef op 16 March 2003 @ 22:24:
[...]

Wat zit daar voor een systeem in? Ik heb precies zo'n kast en daar zit een 486 in die strax router moet worden.
Er zat een goedkoop baggerding in van een PC-prive project.
Celeron 433 op een Jetway moederbord. Het enige wat nog origineel is is het moederbord zelf. (geen geld)
De nieuwe cpu is een PIII850 op een converterbordje die met ty-wraps vast zit, de beeldkaart is nu een GF256DDR, met een gemodde koeler (de oude koeler van de Celly).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 17:10:
Heb mijn mod nog nooit geplaats, maar vandaag heb ik mijn switchje vervangen, dus nu is een beetje toonbaar :)
Linker switch is voor fan op 7/off/12v. Tweede schakelaar is voor mijn ccfl (ja heb window, nee is nog niet toonbaar). De connector rechts is om extern 5& 12v te gebruiken.
[afbeelding]
damn, wat is dat ding lelijk :r , sorry. Dat ding is echt het toppunt van ;( rommeligheid

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had je denk ik wel wat beter kunnen formuleren Sapphire :)

edit:
sorry voor het offtopic zijn, maar ik wou het toch ff gezegd hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 08:57:
Dat had je denk ik wel wat beter kunnen formuleren Sapphire :)

edit:
sorry voor het offtopic zijn, maar ik wou het toch ff gezegd hebben.
stoere sig :D

ontopic: ik ga denk ik m'n front bezel door een aluminium plaat vervangen, staat wat strakker en is goedkoper dan een nieuwe kast... :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check mij modje hier.

Mods: Window + Caselight (Blacklight) + Ronde reflecterede IDE cables + Blauwe HDD en Power led (Moeten er nog ingemaakt worden, zijn onderweg)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Call me lazy maar ik heb mijn 'gemodde' kast gewoon in de winkel gekocht. Geen problemen met dat er iets scheef zit enzo, en nog voor een mooi prijsje ook!

Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/6072.jpg

Dit is overigens 'een' foto van die kast, in die van mij zit het een en ander :P

[ Voor 19% gewijzigd door Snappie88 op 17-03-2003 11:58 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Snappie88 schreef op 17 March 2003 @ 11:58:
Call me lazy maar ik heb mijn 'gemodde' kast gewoon in de winkel gekocht. Geen problemen met dat er iets scheef zit enzo, en nog voor een mooi prijsje ook!

[afbeelding]

Dit is overigens 'een' foto van die kast, in die van mij zit het een en ander :P
Aan zo een premoded case beleef je toch veel minder plezier |:(
Het zelf bouwen en ontwerpen, een airflow ontwikkelen, ideen opdoen en verwezelijken... dat mis je dan toch allemaal? ;)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegt vindt ik die kast als je hem zo ziet spuuglelijk

kan ook aan dat groen legge, had hem ook gezien maar ik hoef hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik vind hem wel gaaf. Alleen dat raampje mag wat mooier. Er is dus toch nog wat te modden aan zo'n pre-modded kast :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 12:03
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 13:37:
[...]

T zou helemaal gaaf zijn als de frequentie hoger word na mate de hdd meer activiteit vertoond. Iig origineel, nog nooit eerder gezien.

Maar uhm, wordt je daar niet ontzettend gek van?
zou mooi zijn maar zou niet weten hoe ik dat moet doen

en nee ik word er niet gek van want het is een extra systeem waar ik niet vaak achter zit (en kan hem uitzetten natuurlijk)

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Snappie88 schreef op 17 maart 2003 @ 11:58:

[afbeelding]

hmm, dan heeft die kast verdomd weinig in dit topic te zoeken :)
(waar gaat het heen met de tweakers van tegenwoordig ;))
Resistor schreef op 16 maart 2003 @ 21:13:

Een HD-VUmeter.
[afbeelding]

-edit-
STOER! zeker gaaf bedacht, en ook netjes ingebouwd.. ik moet ook nog een HD VU meter hebben, maar als ik dit zo zie twijfel ik of ik het wel met ledjes wil doen..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:09
Ik heb een vraagje waar haal je nou mooie rond kabels zoals die doorzichtige of die zwate van stof thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluppy2 schreef op 17 March 2003 @ 16:28:

[...]

STOER! zeker gaaf bedacht, en ook netjes ingebouwd.. ik moet ook nog een HD VU meter hebben, maar als ik dit zo zie twijfel ik of ik het wel met ledjes wil doen..
Ik dacht precies hetzelde ;)

Maar ik wil er dan een voor het geluid,
ik heb al een mooie uitgezocht bij conrad (conrad zoeken: 'vu meter', dubbele vu meter)

Moet toch niet moeilijk zijn in te bouwen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 20:27 . Reden: Linken werkt niet.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47

[afbeelding]

Hij kost iets van 70,- bij computerland toch?
Ik ken iemand die heeft 'm ook, is wel erg handig enzo, hoef je niks te doen..
Maar de lol is er wel af, verder voelt de kast wel cheap aan, de aan/uit knopjes zijn cheap-plastic en je drukt zo door :/
Dat groen is trouwens lelijk, zou stuk mooier zijn geweest als het zwart of blauw was..

[ Voor 9% gewijzigd door Bender op 17-03-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op 13 maart 2003 @ 16:45:
Ik heb waterkoeling ingebouwd, gewoon in een standaard Lian-Li PC75 kast. De Eheim pomp bleek nogal wat magnetische storing op te wekken en hij moet bovenop de HDD kooi komen waar 2 HDDs in zitten. Ik heb dus een oude trafo gesloopt en van het ijzer een afschermkooi gemaakt. Er is zolang metaal toegevoegd totdat er geen beeldvervorming meer optrad als ik de pomp voor de monitor hield terwijl hij aan stond. Ff een pic van de pomp+kooi:

[afbeelding]

Op de site staan nog meer foto's van de mod, alleen is het nog niet helemaal af want de slangaansluitingen moeten nog veranderd worden (dus de slang ook) en er moet nog een chipset koeler op, die ik gekregen had paste niet.
Netjes gedaan, moet ik ook nog maar es een keer doen :)

Maar dat die pomp niet magnetisch is afgeschermt heb ik gemerkt...want toen ik op de lan mijn zijpaneel er niet in had en mijn waterkoeling dus zeg maar open en bloot in me case stond en daarnaast me monitor, heb ik hele lan trillend beeld gehad van de magnetische storingen van die eheim pomp...hmmz vindt dit toch wel beetje triest, aangezien het een best behoorlijk dure pomp is...Mja je bent een tweaker, en die heeft overal een oplossing voor :Y)

offtopic:
Kom we gaan eheim aanklagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 21:51
de modding continues!

Blauw!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/10032003%20blauwekast.jpg

frontje van de cdspeler moet ik nog blauw spuiten maar had er geen tijd meer voor :(
er moet ook nog 2de laagje overheen want hij is niet overal even 'blauw' om te zien maar dat moet ook nog gebeuren + wat kleine stukjes bijwerken zoals de rand om het raam heen

verdere vorderingen van mijn kast zal ik hier ook posten en uiteindelijk een eigen topic over openen.

[ Voor 11% gewijzigd door ikke007 op 18-03-2003 09:39 ]

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nooit zo mooi om de rekken van je cdrom etc door het raam te zien.
Misschien is het mooi als je dat ook blauw verft? En komen er nog lichtjes etc in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 21:51
ik wil het rek in mijn pc inderdaad nog iets mee gaan doen (momenteel is het id om deze ook mooi blauw te spuiten) er zit al licht in maar nog geen fotos van.. komen nog!

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Laatst online: 23-05 14:03
Dit Is mijn vernieuwde mod, ik heb vandaag die traanplaat deco vellen gehaald en ff m'n DVD Speler, CD Brander en Floppy drive bewerkt , had eerst cd drives gestealth en had floppy drive omgedraait zitten dus met de kant waar floppy in gaat aan de binnenkant van de kast omdat ik um toch nooit gebruikte maar dit vond ik wel mooi.

Floppy in de drive en DVD en CDbrander open
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00010.jpg

Werkplek
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00011.jpg

zijkant kast
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00012.jpg

DVD en CD brander Dicht
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duivenseboy schreef op 18 maart 2003 @ 18:28:
Dit Is mijn vernieuwde mod, ik heb vandaag die traanplaat deco vellen gehaald en ff m'n DVD Speler, CD Brander en Floppy drive bewerkt , had eerst cd drives gestealth en had floppy drive omgedraait zitten dus met de kant waar floppy in gaat aan de binnenkant van de kast omdat ik um toch nooit gebruikte maar dit vond ik wel mooi.

[afbeelding]

Werkplek
[afbeelding]

zijkant kast
[afbeelding]

DVD en CD brander Dicht
[afbeelding]
Dat ziet er erg vet uit. Waar kan je dat traanplaat plak spul kopen? En hoeveel kost dat dan ongeveer?

offtopic:
Is dat bordje om je moeder te waarschuwen dat ze je kamer niet op mag komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd erg mooi uit.

Maar dat blauwe (aan/uit?) knopje was die standaard? Of heb je dat er zelf in gemaakt? Ziet er namelijk wel mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik ben ook weer druk bezig, aan een nieuwe kast voor mijn WC, omdat de oude erg lelijk is, en er niet mooi bij past, de nieuwe is van een zijpaneel gemaakt, en past er zo dus heel mooi bij.

oud:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fredjuhh/hpbimg/algemeen/DCP_0017_1.JPG

nieuw in aanbouw:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fredjuhh/hpbimg/algemeen/DCP_0017.JPG

even kijken of het past (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fredjuhh/hpbimg/algemeen/DCP_0020.JPG

ondertussen heb ik er aan de zijkant al 2 gaten in gemaakt voor de 80mm fan's, dit ging best kut, omdat het metaal vrij slap was eigenlijk.

verder moet er ook nog aan de andere kant een gat voor de radiator komen, en moet er aan de voorkant een plexiglas plaatje komen, met een mooi gezandstraald logo, zoals dat ook op me window is gedaan. en de hele setup moet natuurlijk overgebouwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

Crash-Override schreef op 14 maart 2003 @ 14:21:
de afbeelding is wel een beetje onduidelijk op deze foto
heb je geen pic als het donker is met de ccfl's aan?
ben benieuwd hoe er dat uit zou zien :)
Hier is een beter foto er van :*)

http://www.xs4all.nl/~mkl/NEW/P1010041.JPG

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Duivenseboy schreef op 18 March 2003 @ 18:28:

[afbeelding]

Werkplek
[afbeelding]

zijkant kast
[afbeelding]

DVD en CD brander Dicht
[afbeelding]
Jij komt erg vaak bij de Expo :+
Is dat echt traanplaat trouwens of is het de stickerversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij ruled echt met je case man....hoe heb je dat reservoir gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 21:41:
[...]

jij ruled echt met je case man....hoe heb je dat reservoir gefixed?
Hoe bedoel je ik heb het gewoon eerst de schroeven geboord en daarna nog eens gelijmd om het helemaal dicht te krijgen

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
Triloxigen schreef op 18 maart 2003 @ 21:32:
[...]

Jij komt erg vaak bij de Expo :+
Is dat echt traanplaat trouwens of is het de stickerversie?
Neej ik niet m'n Vriendin :P
en jah ik moet het toch ergens laten.

neej dit is geen volwaardige plaat maar stickerversie, is iets makkelijker bewerken :+ :D

offtopic:
wil eigenlijk die lichtbak met de tekst (SEX in progress) nog boven de deur maken met schakelaar naast bed })

[ Voor 11% gewijzigd door RubenJ op 18-03-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar heb je die traanplaatplakspul gekocht? En hoeveel kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 00:00:
En waar heb je die traanplaatplakspul gekocht? En hoeveel kost dat?
Gewoon bij Praxis (maar gamma zal ut ook wel hebben) voor een rol van 45cm bij 150cm betaal je 9,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Angel schreef op 18 maart 2003 @ 21:54:
[...]

Hoe bedoel je ik heb het gewoon eerst de schroeven geboord en daarna nog eens gelijmd om het helemaal dicht te krijgen
ik wou alleen ff zeggen dat het er super vet uitziet _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

heeft iemand nog ideeen voor een logo aan de voorkant van de WC case (zie hierboven) --^
het is dus een plaatje van 19x20cm, en ik heb een zandstraler, dus ga het zandstralen.
ik had zelf als idee om de text "liquid cooled" erop te zetten, en dan liquid gewoon, en dan daaronder een laag golvend water, en daar dan het woord 'cooled' er weer andersom in ( doorzichtig dus juist weer). ik zal het proberen te verduidelijken met een plaatje, maar maybe dat jullie ook nog leuke ideeen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 20:56:
Ziet er idd erg mooi uit.

Maar dat blauwe (aan/uit?) knopje was die standaard? Of heb je dat er zelf in gemaakt? Ziet er namelijk wel mooi uit
Neej die was standaard maar hij is alleen iets TE fel dus ik heb er in het midden ook een stukkie traanplaat op geplakt :) kan het toch zo weer verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik heb gezien dat dit topic al weer een tijdje open is, en zal als maar te wachten totdat mijn neonlampje eindelijk eens binnen zou komen. Vandaag was het eindelijk zover, en ik heb 'm er vanavond dan ook meteen maar ff ingeknald. Kan ik eindelijk mijn spullekes eens showen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/youpy/p1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/youpy/p3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/youpy/p5.jpg

Zie verder ook mijn specs voor meer info over mijn computertje en meer pics.

[ Voor 4% gewijzigd door YoupY op 20-03-2003 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
thx a lot :)
ziet er goed vet uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat koel blok is toch ook zelf gemaakt door iemand hier op tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 11:52:
dat koel blok is toch ook zelf gemaakt door iemand hier op tweakers ?
over welk koelblok heb je het? ik zag maar 1 koelblok wat zelfgemaakt was op deze pagina, en dat was die van mij, en die heb ik zelf gemaakt jah :+

die hierboven is een innovatex/klax blokje, zowel voor de gpu als cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

oh, die kon je IDD kopen met een IA. had hem er niet tussen gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik dacht laat ik mijn simpel gemodde Chieftec Dragon ( DX-01B-D ) ook maar eens posten, wat ik heb gedaan ? Het rooster onderin is zilver gespoten met "Zilver Metallic" van de Praxis ( jaja, ik weet het iedereen heeft het al gedaan maar ik vond het ook wel mooi ), en ik heb er een blauwe CCFL achter gedaan. Het knopje is mooi weggewerkt van die CCFL in een 3 1/5 inch bay. En er zit een blauw ledje in als HDD led :)

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/mod1.jpg
Het aan/uit knopje van de CCFL
Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/mod2.jpg
Een "voorkant view" met CCFL aan
Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/mod3.jpg
Een "voorkant view" met CCFL uit
Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/mod4.jpg
Een "voorkant view" met deurtje open :)
Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/mod5.jpg
Mooie blauwe en oranje led's

[ Voor 20% gewijzigd door NLuna op 20-03-2003 13:01 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
NeoGames.nl schreef op 20 March 2003 @ 12:59:
Ik dacht laat ik mijn simpel gemodde Chieftec Dragon ( DX-01B-D ) ook maar eens posten, wat ik heb gedaan ? Het rooster onderin is zilver gespoten met "Zilver Metallic" van de Praxis ( jaja, ik weet het iedereen heeft het al gedaan maar ik vond het ook wel mooi ), en ik heb er een blauwe CCFL achter gedaan. Het knopje is mooi weggewerkt van die CCFL in een 3 1/5 inch bay. En er zit een blauw ledje in als HDD led :)

[afbeelding]
Het aan/uit knopje van de CCFL
[afbeelding]
Een "voorkant view" met CCFL aan
[afbeelding]
Een "voorkant view" met CCFL uit
[afbeelding]
Een "voorkant view" met deurtje open :)
[afbeelding]
Mooie blauwe en oranje led's
Nice Kassie maar ik zou toch voor een glow wire gekozen hebben, heb je betere verdeling van het licht lijkt mij, nu heb je een sterke lichtbundel in het midden en aan de buitenkant is hij een stuk minder verlicht. Maar verder netjes gedaan ook mooie paint job trouwens 8)

[ Voor 3% gewijzigd door RubenJ op 21-03-2003 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duivenseboy schreef op 21 March 2003 @ 10:46:
[...]

Nice Kassie maar ik zou toch voor een glow wire gekozen hebben, heb je betere verdeling van het licht lijkt mij, nu heb je een sterke lichtbundel in het midden en aan de buitenkant is hij een stuk minder verlicht. Maar verder netjes gedaan ook mooie paint job trouwens 8)
Ik vind het anders best wel mooi dat die licht bundel alleen in het midden zit. Het is maar net wat je wil. Alleen a:\ mag nog wel ff een likje verf krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Duivenseboy schreef op 18 March 2003 @ 21:55:
[...]
offtopic:
wil eigenlijk die lichtbak met de tekst (SEX in progress) nog boven de deur maken met schakelaar naast bed })
offtopic:
Wel vet idee >:)
Maar het trekt wel kleine broertjes aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
Triloxigen schreef op 21 March 2003 @ 12:09:
[...]

offtopic:
Wel vet idee >:)
Maar het trekt wel kleine broertjes aan :p
offtopic:
heb alleen maar een "klein" zusje die ook een vriend heeft :P
en m'n zusje moet het zowiezo niet proberen om op m'n kamer te komen zonder te kloppen of te vragen of ze binnen mag komen :) (ja ik heb 'r goed afgericht }) )

[ Voor 5% gewijzigd door RubenJ op 21-03-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

DTC_marijn schreef op 16 February 2003 @ 18:10:
[...]

Hij koelt eigenlijk even goed, ik moet nu eigenlijk een manier zien te vinden om het zonder adapter toen doen, de heatsink is namelijk 70*70 en die fan is 80*80, alleen moet ik wel ff weten hoe ideetjes :P
Misschien met 4 kleine plaatje metaal? 2 gaatjes erin, zaakje vast schroeven ét voila. Je zou ook een paar stukje Meccano oid kunnen nemen denk ik. :)

edit: hmpf, ik had dus niet door dat ik op pagina 1 zat :D :+

[ Voor 7% gewijzigd door WhizzCat op 21-03-2003 12:27 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Na eerder mijn eigen topic gehad te hebben ga ik vanaf nu gewoon hier verder, wel zo overzichtelijk :)

Ik ben drie jaar geleden begonnen met mijn destijds Pentium 2 kast zwart te spuiten, in die tijd werd er nog niet veel aan casemodding gedaan en er werd in mijn naaste omgeving dan ook vreemd tegen aan gekeken. Na een jaar werd het zwart mij te saai en besloot met behulp van oranje verf en wit plakplastic de kast (opgewaardeerd met AMD 1Ghz) een meer Seventies race-look te geven. Dit is mij lang voldoende geleken tot ik een tijdje geleden een foto zag van een 70' muscle car volledig bestickerd met allerlei sponsors. Gelukkig was mijn plaatselijke stickerboer weer zo vriendelijk om enige restanten wit stickervel aan mij te doneren.

Eerst wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/overzicht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/voor1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/rechts1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/bibendum1.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/voor2.jpg

ik heb dus gekozen voor het logo van Champion (spreekt me al jaren aan vanwege de eenvoud en de legendarisch naam in autorace historie). 77 slaat op mijn geboortjejaar :) en mijn nick staat er ook nog op alhoewel ik die er achteraf niet op had gewild, maar nu krijg ik 'm er niet meer af. Op de linkerkant staat Michelin icm Bibendum, het wereldwijd bekende logo in de race versie. Mijn methode van bestickeren werkt als volgt:

allereerst download ik het logo en print het duidelijk uit, dat wil zeggen: alles als outline of opgevuld met zwarte vlakke zodat ik de snijlijn duidelijk kan zien. Daarna plak ik het papier op het stickervel met spuitlijm, wat ik na de hand eenvoudig kan verwijderen met wat terpetine. Nu het hele zaakje uitsnijden/knippen en op de kast aan brengen waarna ik het papier verwijder.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/makingof.jpg
halverwege, het vel met perforatie is het stickervel beplakt met zwarte afbeelding van Bibendum. Rechts is bijna klaar (met name gezicht was prutswerk).

De hele kast is voorzien van twee lagen lak wat zorgt voor vele jaren plezier, nog een half jaartje en mijn derde generatie hardware krijgt een plekje in de kast. Ik vind het geweldig was sommigen van jullie doen met raampjes, verlichting en ander fancy speelgoed maar deze casemodder van het eerste uur blijft bij de buitenkant ;) de zijkant van mijn cdrom is niet bijster interessant 8)7

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/rechts2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/rechts3.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/pckast/voor3.jpg

mijn excuus voor matige kwaliteit, zodra ik digitale camera heb post ik scherpe foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah nog ff snel 2pics van me case

me case is nog niet af IVB geld/tijdgebrek
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/foto%20verkleind.JPG

hier nog 1tje van me window
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/IM000280_verkleind.JPG

de case heeft nog wat beschadigingen, maar als ik er weer tijd en geld voor heb ga ik er weer mee verder.

Komen nog 4ccfl's bij in er zit nu 1tje van UV in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Duivenseboy schreef op 18 March 2003 @ 18:28:

[afbeelding]

Werkplek
[afbeelding]

zijkant kast
[afbeelding]

DVD en CD brander Dicht
[afbeelding]
Hey ! welke case is dat ? Sweex zeker huh ?

Kan je ff wat meer plaatjes maken van die drive-stealth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Wat een rare kleur bruin. Ik vindt hem te licht verder lijkt hij wel goed.. mooie handvat aan de zijkant.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
SileX schreef op 21 March 2003 @ 13:57:
[...]

Hey ! welke case is dat ? Sweex zeker huh ?

Kan je ff wat meer plaatjes maken van die drive-stealth ?
neej het is geen sweex kast het is een Al Cheapo kast van de HCC vorig jaar (zat een YTE voeding in verder weet ik het ook niet 8)7 maar heb er nu een enermax voeding in zitten

Jah zal van 't weekend nog wat meer foto's maken van de DVD en Brander. en maybe vanmiddag nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Duivenseboy schreef op 21 March 2003 @ 14:20:
[...]

neej het is geen sweex kast het is een Al Cheapo kast van de HCC vorig jaar (zat een YTE voeding in verder weet ik het ook niet 8)7 maar heb er nu een enermax voeding in zitten

Jah zal van 't weekend nog wat meer foto's maken van de DVD en Brander. en maybe vanmiddag nog ff
m'kay : http://www.ropla.com/product.asp?pId=196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
noppe die is het niet bij mij zit dat blauwe plexi met dat alu er achter er standaard op
en heb geen alu kast maar een witte en fan aan zijkant is zonder blauwe leds (wel transparant)

heb hier trouwens de fotows van de drives speciaal voor SileX ;)

*pics are clickable (If you click foto = 1024 x 768)
Drives van voren
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00002.jpg

Drives open schuin voor
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00003.jpg

floppy drive (leeg)
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00004.jpg

floppy drive (inc. floppy)
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00005.jpg

floppy drive schuin van boven (inc floppy)
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00006.jpg

DVD en Brander Van opzij
Afbeeldingslocatie: http://www.rubenj.nl/Computer/TN_DSC00007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Duivenseboy schreef op 21 maart 2003 @ 15:08:
[...]

noppe die is het niet bij mij zit dat blauwe plexi met dat alu er achter er standaard op
en heb geen alu kast maar een witte en fan aan zijkant is zonder blauwe leds (wel transparant)

Drives van voren
[afbeelding]

Drives open schuin voor
[afbeelding]

floppy drive (leeg)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

DVD en Brander Van opzij
[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik dank u !!

Ziet er wel mooi uit
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Duivenseboy schreef op 21 March 2003 @ 15:08:
[...]

Drives van voren
[afbeelding]

Drives open schuin voor
[afbeelding]

floppy drive (leeg)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

DVD en Brander Van opzij
[afbeelding]
is dat traanplaat sticker? zo ja, waar heb je dat vandaan ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
sapphire schreef op 21 March 2003 @ 15:26:
[...]

is dat traanplaat sticker? zo ja, waar heb je dat vandaan ?
als je even de topic doorleest - zie je bij de gamma, 10 pleuro voor een rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
SileX schreef op 21 maart 2003 @ 15:28:
[...]

als je even de topic doorleest - zie je bij de gamma, 10 pleuro voor een rol
nou eigenlijk was het praxis maar ik denk dat ze het bij de gamma ook wel hebben (bij het behang en decoratie rollen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

k zal het dan wel over het hoofd gezien hebben, volgende keer asl ik daaar ben vraag ik eht gewoon

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik moet ook van dat traanplaat hebben :), voor in me case. Staat echt super 1337 gewoon.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb je t zo netjes gekregen met die cd rom drives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 16:56:
hoe heb je t zo netjes gekregen met die cd rom drives?
eerst het front plaatje eraf gehaald op de achterkant van het stickervel (met ruitjes) gelegd en afgetekend toen uitgesneden langs een liniaal en toen op het plaatje geplakt en omgedraait en vanuit de achterkant de knopjes en lade zo voorzichtig en zo ver mogelijk langs de rand (schuin naar buiten) afgesneden, daarna plaatje weer op de drive gezet en het plaatje van de la er op gezet, la dicht en toen deel van la wat ik uitgesneden heb er op geplakt (dan past het ook prcies als je het goed gedaan hebt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens, ik ben hier nieuw en zal maar es ff laten zien wat voor spul ik nu in gebruik heb als router.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ramelair/images/portfolio/helios/helios_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ramelair/images/portfolio/helios/helios_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ramelair/images/portfolio/helios/helios_3.jpg

Het spulletje is allemaal home built. De foto's op mn homepage zijn wat beter dan deze vreemde vertekende beelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ. Is wel vet gemaakt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier heb ik toch weer zo'n 3 uurtjes werk aan gehad >:) :P
Afbeeldingslocatie: http://mijnsite.mine.nu/Pc/MVC-077F.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mijnsite.mine.nu/Pc/MVC-078F.jpg

Leuk pctje om Division Brabant mee te steunen :*).
O-)
]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ mooie mod

Ik zou alleen effe case spuiten en mss je voeding kabels effe rond maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 28-08 19:02
wat is er aan gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Laatst online: 11-09 09:06
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 05:55:
hier heb ik toch weer zo'n 3 uurtjes werk aan gehad >:) :P
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk pctje om Division Brabant mee te steunen :*).
O-)
]
Ik zie de mod niet? Een paar gaten dremellen heb ik ook gedaan, dat is niet daarom dat ik aan casemodding doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit ook nog een blauwe neonbalk in aan de onderkant maar als ik die aanzet en de rest ook trekt de voeding het niet (350W) binnenkort pics als ie klaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 19:26:
Nou jongens, ik ben hier nieuw en zal maar es ff laten zien wat voor spul ik nu in gebruik heb als router.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het spulletje is allemaal home built. De foto's op mn homepage zijn wat beter dan deze vreemde vertekende beelden ;)

Geinig, echt een soort kabouter-tower :D Kewl gedaan wel.
Jammer alleen dat de afwerking van het raampje niet echt goed is op een paar punten.. Ga je daar nog wat aan doen of vind je het wel best zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Laatst online: 01-09 15:37
Ik heb ook een aantal kleine modjes verricht aan mijn kast, wie weet open ik ooit nog wel een topic over het totaal, als hij helemaal af is :)

Om te beginnen heb ik een 80mm fan in 2 van m'n 5,25 frontjes gemaakt. Met een schakelaartje voor 7v/uit/12v. Achter deze van zitten mijn 2 harddisks.
Afbeeldingslocatie: http://www.haiko.nu/mannes/pics/hdfan.jpg

Omdat ik het wel prettig vind om 's nachts om in m'n bed muziek te luisteren en dan niet de hele tijd heen en weer wil lopen om nummers door te zappen. Heb ik mijn gameport verplaatst naar de voorkant van m'n kast. Ik heb een A7N8X deluxe, en daar zat de gameport aan een apart frontje voor in de achterkant van je pc, je kan hem dus ook op andere plaatsen hangen.
Afbeeldingslocatie: http://www.haiko.nu/mannes/pics/gameport.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.haiko.nu/mannes/pics/gameport1.jpg
Ik heb dus een plugin voor winamp waardoor ik met een gamepad volgend nummer kan doen enzo, maar het kabeltje van de gamepad was eerst te kort, dit is nu verholpen.
Afbeeldingslocatie: http://www.haiko.nu/mannes/pics/gameport2.jpg
Om de gameport te bevestigen heb ik het frontje voor aan de achterkant doorgezaagd zodat alleen een deel van het rechte stuk nog over was, hier heb ik 2 gaatjes in geboord, en het metale gedeelte met 2 schroefjes en moertjes vast gezet aan het plastic van m'n kast. De gameport zelf zit dus vast aan het metalen plaatje.

Ik heb (nog) geen foto van de binnenkant omdat ik net alles weer in elkaar heb gezet.. en geen zin heb om het weer uitelkaar te halen. Komen mischien ooit nog :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mannes op 22-03-2003 17:27 ]

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
En ik casemodde mijn radio :P
window erin en stroboscoop, komen nu 2 draden uit de achterkant, kga de strobo nog een keer aansluiten op het punt waar de kabels ook mijn radio in komen, maar das van later zorg. Strobo knippert iets van 4 x per seconde. de reflector en het buisje hebbik eruit gehaald en omhoog gericht voor een beter resultaat
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/casemod/Radio1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/casemod/Radio2.jpg

En nee, ik heb dit niet netjes gedaan, dat was met me pc, hier en daar zitten nog wat gebogen randjes aan, het wringt best wel als ik me kap erop wil zetten en ik heb ook geen idee hoe ik hem nu open moet krijgen... maar het is maar een radio, geen pc :9

[ Voor 26% gewijzigd door Henk op 22-03-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Hier een redelijk standaard VU metertje, maar ik wilde per se de LED achter een frosty plaatje in plaats van dat ze allemaal afzonderlijk naar buiten steken. Resultaat is redelijk goed gelukt. Voor wat meer foto's (ook van andere kleine mods en wat zaken die in gang zijn) kijk op de site in mijn sig :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.groenen/casemod/0885ea20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.groenen/casemod/0895ea20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.groenen/casemod/08a5e070.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 23-08 14:58
Best mooi gemaakt!!!

kan je er ook vertellen hoe je dat plexiglas in je front hebt gekregen?

Weer een goed idee voor mijn mod!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijgermobiel schreef op 22 maart 2003 @ 19:56:
Best mooi gemaakt!!!

kan je er ook vertellen hoe je dat plexiglas in je front hebt gekregen?

Weer een goed idee voor mijn mod!
Jah, daar ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar. Op je site staat dat je eerst gaten in je front hebt geboord voor de ledjes. ik neem aan dat je daar later een sleuf van hebt gemaakt en daar een stuk plexi in hebt gelijmd? Ziet er iig super uit!

offtopic:
m-m fan van Pe Daalemmer en Rooie Rinus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 22:51:
[...]

Jah, daar ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar. Op je site staat dat je eerst gaten in je front hebt geboord voor de ledjes. ik neem aan dat je daar later een sleuf van hebt gemaakt en daar een stuk plexi in hebt gelijmd? Ziet er iig super uit!
Klopt inderdaad. Gewoon eerst een reeks gaten geboord en daarna met een kleine platte veil de sleuven gemaakt. Het is trouwens geen plexi, maar gewoon een stukje plastic dat van een bakje afkomt dat ik hier had staan (enige frosty plastic dat ik kon vinden) Ook dat op maat gezaagd/geveild. Het is niet gelijmd, maar gewoon geklemd, ben bang dat de lijm anders een rotzooitje zou kunnen worden en het blijft zo ook prima zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 22 maart 2003 @ 16:34:

[...]

Geinig, echt een soort kabouter-tower :D Kewl gedaan wel.
Jammer alleen dat de afwerking van het raampje niet echt goed is op een paar punten.. Ga je daar nog wat aan doen of vind je het wel best zo?
Volgens mij is het een normale toren. Ik vond het ook wel grappig, maar het plaatje is gewoon een beetje krom geresized. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Voor mijn twee nieuwe kassies heb ik de frontpanelen binnen gekregen, en WAUW wat zijn ze mooi!

Dit had ik ontworpen voor de 'SpaceBase':

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/potlood/SpaceBaseFront.jpg

en dit voor Model 4 :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/potlood/Model4Frontplaat.jpg

en dit zijn de frontje zoals ik ze ontvangen heb, en na het monteren:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.dienaar/601.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_1291.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_1290.jpg

Meer pics:
http://members1.chello.nl/j.dienaar/600.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/601.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/602.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/603.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/604.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/605.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/606.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/607.JPG
http://members1.chello.nl/j.dienaar/608.JPG

Vertel ff hoe je het vind worden.......

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer mooi! respect, maar is dat een gedacht van rond de slimline dvd (I presume) is er veel vrije ruimte of niet goed afgewerkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er inderdaad heel erg mooi uit. Dat heb je allemaal laten frezen? Het zijn 2 verschillende systemens als ik het goed begrepen heb? Dan vind ik toch de bovenste mooier, beetje platter, hou ik wel van (al is dat beeldschermpje ook wel gaaf).

Oh, ga ook nog ff je cdrom wegwerken, dan is het helemaal af. En laat ook nog maar een paar foto's zien als je de knopjes er ook in hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Woei, die dingen zien er mooi uit. Ben ik gelukkig niet te vroeg naar bed gegaan ;)
Heb je die bij dat duitse bedrijf laten maken die er een speciaal programma voor hebben?
Ga je ze nog een kleurtje geven?

model 4, hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

De DVD/CD-RW krijg natuurlijk een eigen aluminium frontje, met rondom 0,5mm speling....

Ik heb op CaseJunkies.com een forum-topic lopen met alle info over deze twee kassies (ja, het zijn er twee) Je kan het hier lezen: Nieuwe casemod(s) in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
btw... mijn 'radio-mod' deed het aardig goed op een feestje, miss. tipje voor de rest van jullie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ah, RedXraD is weer bij de basis van casemodden beland, het patsen met je case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Bart_Banaan schreef op 23 March 2003 @ 00:02:
Voor mijn twee nieuwe kassies heb ik de frontpanelen binnen gekregen, en WAUW wat zijn ze mooi!
Dit had ik ontworpen voor de 'SpaceBase':
[afbeelding]
en dit voor Model 4 :
[afbeelding]
en dit zijn de frontje zoals ik ze ontvangen heb, en na het monteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vertel ff hoe je het vind worden.......

very very nice ! Nog een voor op t befaamde Bart_Banaan lijstje! Komen die dingen van dat ene bedrijf uit Duitsland? Dat je online die dingen kon tekenen en dat ze het dan keurig lasercut op de post doen? Zo ja, dan leveren ze verdomd mooi werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Jep, dat is dat duitse bedrijf, en idd ze leveren PRACHTIG werk, in het echt ziet het er ultra-gaaf uit, zeer mooi afgwerkt.

Je kan op de website van dat duitse bedrijf het programmatje 'Frontplatten Designer' downloaden, en na een beetje oefenen (echt simpel) kan je prima (front-) plaatjes maken. In het proggie zit een 'order' gedeelte, dat zend je bestelling direct naar Berlijn. Ik orderde ze op zaterdag, kreeg maandag een telefoontje, en vrijdag had ik ze binnen. De kosten waren: Model4 : € 32.07, SpaceBase €28.43, Verzending €6.20, BTW €10.67 = Totaal €77.37

[spam-modus]
Je kan meer lezen over dit programma in de volgende nieuwspost op CaseJunkies
en eventueel het programma downloaden vanuit de download-sectie.

In dit forum-topic kan je het verloop van deze MODs een beetje bij houden

[/spam-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus... dit is waar ik de laatste 2 dagen mee bezig ben geweest :)

Plaatjuh

Excuses voor et showen van een complete pagina, met reclame enzo... jammer genoeg kan ik voorlopig niet uploaden naar lycos, maar wel naar 50megs... zodoende.... :/

m-m: Hoezo was dat een kabouter tower :? Kvind em zelf cool genoeg zo wel, alhoewel de window iets beter afgewerkt nog, en alle overige bays nog ff zwart gespoten...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 17:47:
m-m: Hoezo was dat een kabouter tower :?
waarschijnlijk omdat je pics nogal op elkaar gedrukt waren ;) volgende keer doet [img=600] wonderen :) (dan resized ie em gewoon naar passende maten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 17:47:
m-m: Hoezo was dat een kabouter tower :? Kvind em zelf cool genoeg zo wel, alhoewel de window iets beter afgewerkt nog, en alle overige bays nog ff zwart gespoten...

dat was een flauwe verwijzing naar je resize-actie :P Sorry :)

offtopic:
Zer0x: jup

[ Voor 6% gewijzigd door m-m op 23-03-2003 21:16 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.