Maar weer eens een Granny Mangabak update doen (verveel me toch dood hier

)
Sinds
[rml][ CM] Battle Angel Window[/rml] zijn er aardig wat zaken gemod.
De belangrijkte is toch wel het stil maken van mijn computer.
Daarvoor heb ik:
- Ook mijn grafische kaart aan de waterkoeling gehangen
- mijn Northbridge passief gekoeld
- Een zalman voeding erin gezet
- Mijn twee Maxtor HD's in een cdrom case gedaan + isolatiemateriaal eromheen. (dit is ECHT een aanrader voor mensen die hun HD horen) De non-liquid bearing maxtor HD's maken een enorm kabaal)

Wel zijn de hd's met behulp van een mini-fan (ter hoogte van een cdom) gekoeld natuurlijk. Anders zouden ze te warm worden. De fans draaien op 5 volt ivm geluid.
- De twee fans die ik nog heb (paps) aan een regelbaar weerstand gehangen, zodat ik ze zelf kan instellen. Baybus is me echt te duur en het doet hetzelfde
Mijn computer hoor je nu dus echt
niet meer. eindelijk stilte hier..
Overige zaken:
* ik heb ooit nog eens een ir-receiver inelkaar geprutst (eigenlijk geen mod, maar wel handig als je op de bank zit en een mp3tje wil spelen

)
* heb ik mijn kast gespoten met metallic silver en zwart.
* Het zwarte doosje wat op mijn voeding ligt is een SMC router. Vond het wel handig om hem in mijn computer te bouwen. Alle netwerk kabeltjes kunnen gewoon achterin de computer aangesloten worden.
* Mijn cdrom + brander is gestealthed. Met de twee kleine knopjes rechtsonder aan de zijkant kan ik de cdrom lades open doen. Erg simpel te doen trouwens! gewoon een draadje op de goeie contactpunten solderen en het is klaar.
* De battle-angel (die meid die ik als window heb) wat geperfectioneerd.
* De standaard powerled en hd-led vervangen voor een ultra bright blauw en rood.
* Alle kabels zijn beter afgewerkt, maar ik moet ze nog meshen.... is al besteld op
www.laupro.nl
Nou, dat was het dan ook wel weer.
En zie hier de pics
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.