@ferry heb je 1 van je schakelaars uit je baybus gerukt ofo? het is zo echt lelijk. het gaat om het 3e schakelaartje
jah, die stomme dingen zijn erg snel verrot, 3 van de 6 zijn na een half jaar al weer kapot (het lampje) maar bij de electroboer in de buurt zijn ze 5€ per stuk, dus wacht ik tot me school weer gaat bestellen bij conrad, daar zijn ze 2€, dus dat scheelt wel effe. want de 4e en 5e zijn ook kapot.JBplap schreef op 03 maart 2003 @ 19:58:
@ferry heb je 1 van je schakelaars uit je baybus gerukt ofo? het is zo echt lelijk. het gaat om het 3e schakelaartje
Tja ik heb raampje erin gemaakt en geprobeerd om dat handvat ero pte laten zitten (vind ik namelijk best handig) dus dan is het nadeel dat je stuk van die rekken erin ziet. nouja boeie ik vind hem best geslaagd voor een eerste prutsthingie
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
Tja, ik ben ook weer aan het bouwen.
Twee tegelijk dit keer!
Deze:

en deze:

Je kan meer informatie hierover vinden door op het plaatje te klikken, helaas wil GoT geen "progress" verhalen meer. Anders had ik ze graag ook hier gepost. Maar als de twee cases helemaal klaar zijn, maak ik een mooi topic hierop GoT met alle informatie en gegevens, maar tot die tijd moet je maar even op dat andere forum de voortgang bijhouden.
Twee tegelijk dit keer!
Deze:
en deze:
Je kan meer informatie hierover vinden door op het plaatje te klikken, helaas wil GoT geen "progress" verhalen meer. Anders had ik ze graag ook hier gepost. Maar als de twee cases helemaal klaar zijn, maak ik een mooi topic hierop GoT met alle informatie en gegevens, maar tot die tijd moet je maar even op dat andere forum de voortgang bijhouden.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Wow dat ziet er gaaf uit! Ik meen te zien dat je een NEXCOM en een Epia gebruikt.Bart_Banaan schreef op 03 March 2003 @ 21:09:
Tja, ik ben ook weer aan het bouwen.
Twee tegelijk dit keer!
Deze:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Lees op CJ dat die Nexcom 25x25x5 cm gaat meten? Wat zijn de specs van zo'n neXcom? heb namelijk de zelfde afmetingen in mijn hoofd...
http://www.nexcom.com en dan de EBC-569.
Gekocht via een IA van Rikz... hier op GoT een jaar geleden ongeveer, koste iets van 350,= euro's
Gekocht via een IA van Rikz... hier op GoT een jaar geleden ongeveer, koste iets van 350,= euro's
Jup die werkt precies het zelfde ...MasterJR schreef op 03 March 2003 @ 15:18:
[...]
Heb die speciale asus connector (molex) gebruikt, die andere zit daar zo rottig, die molex werkt toch even goed hoop ik
dat ene 12V draadje wat in je atx connector zit wil wel eens te weinig zijn, en dan wordt ie warm (vooral de connector)
En zo blijven we lekker bezig allemaal 
je kent ze wel die rollen kleeffolie uit de doe-het-zelf zaak

In dit geval vilt, is zeer dun en dus zelfklevend

Mooi maatje van snijden en je hebt de ultra fijne muismat, lekkergroot, superplat en ligt vast

Mooi maatje van snijden en je hebt de ultra fijne muismat, lekkergroot, superplat en ligt vast

GeniaalRebels schreef op 07 maart 2003 @ 23:06:
En zo blijven we lekker bezig allemaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zoals je ziet, heb ik er 2thacow schreef op 08 March 2003 @ 00:46:
[...]
Geniaalwerkt het ook met een optische muis een beetje goed. Niet dat die muis als een zatte aap over je beeld zwabbert
1 met draad en 1 zonder, die met draad gaat perfect, die zonder draad, gaat lichtelijk zwaar
kun je denk ik het beste gladde zwarte kleeffolie pakken, ziet er ook l33t uit, glijdt beter!
edit:
heb het beide, vind stoffe fijner met de draadmuis(mx500)
heb het beide, vind stoffe fijner met de draadmuis(mx500)
[ Voor 5% gewijzigd door Rebels op 08-03-2003 00:56 ]
Hmm.. ik heb ook zwart plakplastic, maar mijn muis (Logitech optical) werkt hier niet op
Ik denk dat het niet genoeg reflecteert, ik had het idee om er een laag helder plakplastic overheen te plakken, maar het is maar de vraag of dit zal helpen. Dat vilt lijkt me ook wel wat, morgen ff een rolletje halen, kijken of het een beetje fijn is. Kan ik mooi gebruiken voor mn glowpad in progress...
en zo is het voorspeld!
heel simpel, een andere casefan, maar uiterst effectief!!!!

deze 12cm enermax is sinds een paar dagen eigenlijk mijn enigste casefan. bovenin de case zit nog wel een 80cm glowfan, maar deze staat met een fanmate op zijn allertraagst. leds branden dus ook niet meer, maar hij is een heel stuk stiller. want de enermax 12cm fan geeft op traagste snelheid net iets meer geluid als een 80cm fan op zijn traagst, maar geeft echt vele malen meer lucht!!!! ik heb hem op ongeveer 2/3 van de snelheid staan, daarboven begint hij te loeien. de case/procc temp. zijn nu: 21/32 graden (procc+gf4 WC'ed) en toen ik aleen de 80cm fan op volle toeren had lagen beide temperaturen zon 3 graden hoger, en dan dus met meer geluid ook. dus als je echte stilte wilt met toch nog goede koeling zou ik echt voor een 12cm gaan, aleen jammer dat er weinig cases zijn die er standaard voor zijn voorbereid.
edit: pic doet t effe niet, want me webspace doet wat gaar ofzo
deze 12cm enermax is sinds een paar dagen eigenlijk mijn enigste casefan. bovenin de case zit nog wel een 80cm glowfan, maar deze staat met een fanmate op zijn allertraagst. leds branden dus ook niet meer, maar hij is een heel stuk stiller. want de enermax 12cm fan geeft op traagste snelheid net iets meer geluid als een 80cm fan op zijn traagst, maar geeft echt vele malen meer lucht!!!! ik heb hem op ongeveer 2/3 van de snelheid staan, daarboven begint hij te loeien. de case/procc temp. zijn nu: 21/32 graden (procc+gf4 WC'ed) en toen ik aleen de 80cm fan op volle toeren had lagen beide temperaturen zon 3 graden hoger, en dan dus met meer geluid ook. dus als je echte stilte wilt met toch nog goede koeling zou ik echt voor een 12cm gaan, aleen jammer dat er weinig cases zijn die er standaard voor zijn voorbereid.
edit: pic doet t effe niet, want me webspace doet wat gaar ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door _ferry_ op 08-03-2003 22:08 ]
Logitech adviseert ook om een lichte ondergrond te gebruiken voor optische muizen. Hier reageren ze beter op en vaak gaat bij batterijmuizen (zoals de mijneRes-q schreef op 08 maart 2003 @ 01:00:
Hmm.. ik heb ook zwart plakplastic, maar mijn muis (Logitech optical) werkt hier niet opIk denk dat het niet genoeg reflecteert, ik had het idee om er een laag helder plakplastic overheen te plakken, maar het is maar de vraag of dit zal helpen. Dat vilt lijkt me ook wel wat, morgen ff een rolletje halen, kijken of het een beetje fijn is. Kan ik mooi gebruiken voor mn glowpad in progress...
[ Voor 59% gewijzigd door Twan V op 08-03-2003 22:10 . Reden: Kwoot toegevoegd ]
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Verwijderd
Ok, ik ga hier in dit topic maar even wat meningen vragen, aangezien ik denk dat het niet echt een appart topic waardig is. Ik ga een nieuwe comp bouwen, eigenlijk was het plan mn huidige comp te gaan modden, maar toen ik moest beslissen wat voor een nieuwe hardware het ging worden besloot ik maar een geheel nieuwe comp te maken 
Wat koop ik nieuw:
2 x 256mb DDR
AMD Athlon 1800+
Maxtor 80gig
Zalman CNPS6000CU
Logitech MX500 Optical
en dat alles met dit mobo, de K7NCR18GM.
Maar, omdat het hier om het casemodden gaat heb ik natuurlijk ook een leuke case bedacht (waar het hele idee eigenlijk uit is voorgekomen
), namelijk een Ammo kist. Ik heb em al in huis, en hij ziet er zo uit:

Afmetingen zou ik hier wel kunnen posten, maar dan moet ik er ff een duimstok bij pakken, en de kist staat nu op mn kamer. De powerknop gaat een .50 kogel worden, de reset een .38 special
De Brander en CD-rom speler komen verticaal (90 graden gedraaid dus), aangezien horizontaal niet breed genoeg is (14 cm)
of ik moet ze openschoeven en alleen de printplaat en het laadje er in stoppen, maar dat is ook weer zoiets. 
Dus.... tot zover mijn idee, wat vinden jullie ervan?
Wat koop ik nieuw:
2 x 256mb DDR
AMD Athlon 1800+
Maxtor 80gig
Zalman CNPS6000CU
Logitech MX500 Optical
en dat alles met dit mobo, de K7NCR18GM.
Maar, omdat het hier om het casemodden gaat heb ik natuurlijk ook een leuke case bedacht (waar het hele idee eigenlijk uit is voorgekomen
Afmetingen zou ik hier wel kunnen posten, maar dan moet ik er ff een duimstok bij pakken, en de kist staat nu op mn kamer. De powerknop gaat een .50 kogel worden, de reset een .38 special
Mij lijkt het wel gaaf als ie klaar is! Zet maar wat foto's neer als hij klaar is. Maar ik ben benieuwt of je moederbord erin past???
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
@ ferry: hoe heb je die compleet transparante sidepanel in mekaar geklust
Ziet er zeer strak uit nl.
Verwijderd
Zo te zien gewoon een stuk plexi op de zijkant geschroefd.Beun_de_Haas schreef op 09 March 2003 @ 11:49:
@ ferry: hoe heb je die compleet transparante sidepanel in mekaar geklustZiet er zeer strak uit nl.
Niet zo moeilijk. Wel nice met die sticker though.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 12:18 ]
Verwijderd
Leuk idee van de ammokist! Ik ben ook weer vanplan om een nieuwe mod te maken, maar heb er eigelijk geen tijd/geld voor..
mijn eerste kleine mod 

is me eerste mod
moet alleen ccfl's kopen want er zitten nu balkjes in van de benzinepomp (cheap stuff) maar die geven lang nie genoeg licht
meer pics om me site
is me eerste mod
moet alleen ccfl's kopen want er zitten nu balkjes in van de benzinepomp (cheap stuff) maar die geven lang nie genoeg licht
meer pics om me site
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Goed het is mij gelukt om met een 2 potig knopje (zo noem ik et maar) een fanbus temaken waar bij je kunt kiezen tussen 12 of 7 volt, MET ledjes. Hier zijn de pics, het gesoldeerde gedeelte lijkt heel erg gaar gesoldeert, in werkelijkheid ziet het er veel netter uit...

De overview

Het gesoldeerde gedeelte, lijkt erg gaar maar kijk er door heen aub:) ik heb ook een voltmod gedaan dus solderen kan ik wel

Fans op 12 volt

Fans op 7 volt dan gaat het ledje aan
Vragen? stellen die hap! Laat weten wat je er van vind
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
woei! dat wil ik ook nog es een keer maken maar dan met een 20mm ammo kist (voor F16 gun ammo) die zijn lekker groot, en kan je rustig een flinke pc in bouwenVerwijderd schreef op 09 March 2003 @ 09:36:
Maar, omdat het hier om het casemodden gaat heb ik natuurlijk ook een leuke case bedacht (waar het hele idee eigenlijk uit is voorgekomen), namelijk een Ammo kist. Ik heb em al in huis, en hij ziet er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afmetingen zou ik hier wel kunnen posten, maar dan moet ik er ff een duimstok bij pakken, en de kist staat nu op mn kamer. De powerknop gaat een .50 kogel worden, de reset een .38 specialDe Brander en CD-rom speler komen verticaal (90 graden gedraaid dus), aangezien horizontaal niet breed genoeg is (14 cm)
of ik moet ze openschoeven en alleen de printplaat en het laadje er in stoppen, maar dat is ook weer zoiets.
Ik vind t nix, sorry
Je had denk ik beter van die tuimelschakelaars kunnen gebruiken, ziet er iets strakker uit voor een fanbus.(mijn mening)
Ik heb zelf de schakelaars van mn ccfl's ingebouwd, maar dat is scheef gegaan
Je had denk ik beter van die tuimelschakelaars kunnen gebruiken, ziet er iets strakker uit voor een fanbus.(mijn mening)

[ Voor 21% gewijzigd door ThomasW op 09-03-2003 14:40 ]
heb ik meer horen zeggen dat ze dat mooier vonden. ik vind dit wel erg stoer staanTriple X schreef op 09 March 2003 @ 14:38:
Ik vind t nix, sorry
[afbeelding]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
hij is er niet scheef in, hij staat een stukkie hoger/lager dan de andere
Verwijderd
Kabels netjes weggewerkt:

Pics van me totale mod maak ik wel ff een apart topic voor....
Wat vinden jullie er tot zover van?
netjes
is een thermaltake waterkoeling he?
die ga ik ook kopen (bij mn eigen inkoopactie die eraan zit te komen, staat nog onder interessepoll epox 8rda+)
die ga ik ook kopen (bij mn eigen inkoopactie die eraan zit te komen, staat nog onder interessepoll epox 8rda+)
Verwijderd
ff kijken...:)Triple X schreef op 09 March 2003 @ 20:30:
netjes
ow lol...heb net je site gezien btw.....
hoe kom je aan dat traanplaat...want dat roeleert zwaar
edit..//
En ja t is een thermaltake aquiarius...en haal er constant temps onder de 40 mee....dus werkt perfect
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 20:33 ]
Waarom zitten die fans er 'scheef' inVerwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 20:21:
[afbeelding]
tnks! maar het is geen stikker, maar gezandstraaldVerwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 12:17:
[...]
Zo te zien gewoon een stuk plexi op de zijkant geschroefd.
Niet zo moeilijk. Wel nice met die sticker though.
en is gewoon 1 groot stuk plexiglas jah.
je moet die slangen in zadels zetten, kun je ze onopvallend(er) wegwerken op de bodem/zijkant van je kastVerwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:21:
[afbeelding]
Verwijderd
zadels?casemodderpoel schreef op 09 March 2003 @ 23:05:
[...]
je moet die slangen in zadels zetten, kun je ze onopvallend(er) wegwerken op de bodem/zijkant van je kast
van die halfronde klemmetjes van de hubo

Triple X=Chineesje?
@vrieserik85 waarom heb je die fans in je window niet recht gezet, dus met de onderkant evenwijdig aan de onderkant van je kast? Dat staat namelijk iets verzorgder
@vrieserik85 waarom heb je die fans in je window niet recht gezet, dus met de onderkant evenwijdig aan de onderkant van je kast? Dat staat namelijk iets verzorgder
triple x= chineesje
en ook op thomas op casejunkies :d
Verwijderd
triple x waa heb je dat tranenplaat vandaan?
en waarom ik me fans niet recht gedaan heb?
omdat ik t zo mooi vind
Na mijn toetsenbord zal ik de rest ook maar ff posten 
De voorkant:

De DVD-speler is niet geworden wat ik gehoopt had. Qua kleur komt het beter overeen dan de foto doet geloven, maar de randen hadden wel wat strakker gekund. In de DVD-speler een blauwledje gezet en ook in de LS120 (jaja
) gesoldeerd 

De case zoals ie nu is, afgezien van het front van de DVD-speler. De casebadge van Lian Li is er nu ook af. Strakheid over alles!!

De binnenkant van de case

En de case bij nacht
De voorkant:

De DVD-speler is niet geworden wat ik gehoopt had. Qua kleur komt het beter overeen dan de foto doet geloven, maar de randen hadden wel wat strakker gekund. In de DVD-speler een blauwledje gezet en ook in de LS120 (jaja

De case zoals ie nu is, afgezien van het front van de DVD-speler. De casebadge van Lian Li is er nu ook af. Strakheid over alles!!

En de case bij nacht
The ramblings of an idiot
en onze casemod continues!
kabels geround

ziet er misschien niet zo netjes uit van deze hoek maar met raampje ervoor ziet het er wel degelijk netjes weggewerkt uit. waarom ik wit tape heb gebruikt voor het rounden? ik heb namelijk nog een mooi potje met UV-reactive verf liggen hier
kabels geround

ziet er misschien niet zo netjes uit van deze hoek maar met raampje ervoor ziet het er wel degelijk netjes weggewerkt uit. waarom ik wit tape heb gebruikt voor het rounden? ik heb namelijk nog een mooi potje met UV-reactive verf liggen hier
[ Voor 50% gewijzigd door ikke007 op 11-03-2003 11:42 ]
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
Verwijderd
Geinig om al die kleine modjes te zien
goed om te weten dat er nog ouderwets geknutseld kan worden
Dit is een goede manier om ideeen op te doen ook ,
beter goed gekopieerd dan slecht zelf bed8
goed om te weten dat er nog ouderwets geknutseld kan worden
Verwijderd
vind um andersom beter dan ben je temiste orgineel en probeer je zelf ook wat uit ipv dat iemand anders het al voor je verzonnen heeft. ik zeg hier bij niet dat ik geen ideen van andere pik...:)Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 11:46:
Ja... wat wil je weten, t is een leuk idee. Waar wacht je nog op?Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 13:00:
nog meer mensen met een mening over, of een idee voor mijn mod in aanbouw?
een idee? ram er twee naast mekaar, dan kan er een heel mobo horizontaal in liggen
traanplaat komt van de ijzerboer (je kan t ook bij een scheepswerf proberen, daar word het ook veel gebruikt), en de sticker komt van de gamma:P
Verwijderd
Bij winkels die accesoires verkopen voor auto's en tunings bedrijven hebben soms ook traanplaat. Ik heb daar ook wel ns reliëfstickers gezien, ziet er helemaal echt uit en is een stuk lichter.
Ik ben in afwachting van onderdelen voor de SpaceBase (dat ding met dat koepeltje) dus ben ik aan een tweede Via Epia Mini-ITX MOD begonnen. Want ik had toch nog één Via Epia MoBitje liggen...
Het formaat wordt 22,5x11x30cm (bxhxl).
Er zit een grafisch 240x128 LCDtje, een 40gB HDD en een 90Watt voeding in.

Als je op het laatste plaatje clickt kan je meer informatie vinden.
Ik heb ondertussen een frontplaat en een backplaat onworpen mt een speciaal programmatje, en die heb ik besteld.
Ik heb ondertussen een frontplaat en een backplaat onworpen mt een speciaal programmatje, en die heb ik besteld.
Verwijderd
Bart waar fund jij al die kasten van man, ik heb al moeite om een mod af te maken.....Bart_Banaan schreef op 12 March 2003 @ 00:04:
Ik ben in afwachting van onderdelen voor de SpaceBase (dat ding met dat koepeltje) dus ben ik aan een tweede Via Epia Mini-ITX MOD begonnen. Want ik had toch nog één Via Epia MoBitje liggen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb op een nogal origineele manier tijdelijk een 12cm enermax in mijn case geplaatst 

Ik heb en oud stukje metaal (zo een dat op de plaats van lege pci sloten zit) uit een oude case omgebuigd, en voila een fan bracket ala Zalman
EDIT
Ohja, mijn stealthmod:

Inderdaad: Lego!
(en een buddie, damn die plakken beter dan ik dacht, en dan nog van het ALDI "Huismerk")
Ik had wel wat probleemen met modden.
Ik had dus zo een CD-RW drive van Philips:

Maar zelf als je het covertje verwijderd, is hij nog niet plat, maar zit er relief in.
Dus heb ik er een legoblokje aangeplakt, en dan daarop mijn aOpen covertje.
En dan nog zo een rond blokje voor de open/sluit knop, maar dat kan je niet goed zien.
Je denkt natuurlijk: WTF, dan komt die toch veel verder uit te steken
Ja, dus heb ik gaatjes in mijn driverbay geboort die dieper liggen
Waar een wil is, is een mod !

Ik heb en oud stukje metaal (zo een dat op de plaats van lege pci sloten zit) uit een oude case omgebuigd, en voila een fan bracket ala Zalman
EDIT
Ohja, mijn stealthmod:

Inderdaad: Lego!
(en een buddie, damn die plakken beter dan ik dacht, en dan nog van het ALDI "Huismerk")
Ik had wel wat probleemen met modden.
Ik had dus zo een CD-RW drive van Philips:

Maar zelf als je het covertje verwijderd, is hij nog niet plat, maar zit er relief in.
Dus heb ik er een legoblokje aangeplakt, en dan daarop mijn aOpen covertje.
En dan nog zo een rond blokje voor de open/sluit knop, maar dat kan je niet goed zien.
Je denkt natuurlijk: WTF, dan komt die toch veel verder uit te steken
Ja, dus heb ik gaatjes in mijn driverbay geboort die dieper liggen
Waar een wil is, is een mod !
[ Voor 62% gewijzigd door The Dud3 op 12-03-2003 11:33 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Leuk bedacht, zijn die dingen nog ergens goed voor
Op www.metku.net staat een guide hoe je van die krengen een hdd bay kunt bouwen en hoe je een el-cheapo card cooler mee kunt maken.
(staat er al ruim een jaar, daar niet van).
Op www.metku.net staat een guide hoe je van die krengen een hdd bay kunt bouwen en hoe je een el-cheapo card cooler mee kunt maken.
(staat er al ruim een jaar, daar niet van).
Ondanks dat ik ook vind dat je een cultuurbarbaar bent als je nog nooit van die site gehoord hebt, kan natuurlijk niet iedereen hem van buiten kennen
. Leuke stealthmod trouwens. Ik zal binnenkort ook nog eens wat gaan lego-en
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
En ik d8 nog wel dat ik origineel was
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Bart_Banaan: Dat speciale proggie is zeker van die duitse tent? Lijkt me interessant als dat goed werkt!
En die bol koste zeker €2,25 (ex btw?)
En die bol koste zeker €2,25 (ex btw?)
[ Voor 25% gewijzigd door bredend op 12-03-2003 20:52 ]
Mag ik vragen welke kant jouw case fan bij je proc koeler opblaast?Mcboom schreef op 11 maart 2003 @ 09:45:
Na mijn toetsenbord zal ik de rest ook maar ff posten
De voorkant:
[afbeelding]
De DVD-speler is niet geworden wat ik gehoopt had. Qua kleur komt het beter overeen dan de foto doet geloven, maar de randen hadden wel wat strakker gekund. In de DVD-speler een blauwledje gezet en ook in de LS120 (jaja) gesoldeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de case bij nacht

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Project Green Lian Li
Momenteel nog druk bezig met afbouw van de pc 60 case,
Daarna komt er een halve (zaag,zaag)*Lian Li pc50 case er onder met daarin de waterkoeling die doorgelust wordt naar bovenste kast de pc 60.
Voorlopig even silent system met zalmann cpns 6000cu.
Het groene venstertje aan de voorkant is bestemd voor een lcd display,floppy zit erachter voor nood start procedure, na verwijdering van front.

Momenteel nog druk bezig met afbouw van de pc 60 case,
Daarna komt er een halve (zaag,zaag)*Lian Li pc50 case er onder met daarin de waterkoeling die doorgelust wordt naar bovenste kast de pc 60.
Voorlopig even silent system met zalmann cpns 6000cu.
Het groene venstertje aan de voorkant is bestemd voor een lcd display,floppy zit erachter voor nood start procedure, na verwijdering van front.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 17:44 . Reden: foutjes ]
kleine mod:
SILENCEmod:
AMD Athlon XP 1800+ Thbr. core met Spire whisperrock erop en via zalman fanmate draait de fan 1400 rpm, temps: 38 idle 48 stressed
casefan: 1x 80mm sunon op 5v draait 1300rpm
schijf: Seagate barracuda 4 (stilste schijf die er is)
voeding: Dell voeding 250w, draden wat langer gemaakt en voeding extern gemaakt
wordt minder warm -> minder lawaai
videokaart: Geforce4 TI 4200 van leadtek
wat een herrie. Fan eraf, 80mm sunon erop op 5v 
en natuurlijk: clear blue leds van de IA in mijn caseje voor power en Hdd leds.
genoeg gemod zo
?
SILENCEmod:
AMD Athlon XP 1800+ Thbr. core met Spire whisperrock erop en via zalman fanmate draait de fan 1400 rpm, temps: 38 idle 48 stressed
videokaart: Geforce4 TI 4200 van leadtek

genoeg gemod zo
ja, en nu nog wat fotosMetro2002 schreef op 12 March 2003 @ 22:38:
kleine mod:
SILENCEmod:
videokaart: Geforce4 TI 4200 van leadtekwat een herrie. Fan eraf, 80mm sunon erop op 5v
genoeg gemod zo?

Go0s schreef op 12 maart 2003 @ 22:19:
Dat traanplaat is vet onderin enzo! Coole LianLi!
Ik gok erop dat dat zo'n stickerversie is..
anders heb je nog nog aan een alu kast, word ie nl nog loeizwaar
zal ff kijken of ik wat picz kan posten
moment
Ik heb waterkoeling ingebouwd, gewoon in een standaard Lian-Li PC75 kast. De Eheim pomp bleek nogal wat magnetische storing op te wekken en hij moet bovenop de HDD kooi komen waar 2 HDDs in zitten. Ik heb dus een oude trafo gesloopt en van het ijzer een afschermkooi gemaakt. Er is zolang metaal toegevoegd totdat er geen beeldvervorming meer optrad als ik de pomp voor de monitor hield terwijl hij aan stond. Ff een pic van de pomp+kooi:

Op de site staan nog meer foto's van de mod, alleen is het nog niet helemaal af want de slangaansluitingen moeten nog veranderd worden (dus de slang ook) en er moet nog een chipset koeler op, die ik gekregen had paste niet.

Op de site staan nog meer foto's van de mod, alleen is het nog niet helemaal af want de slangaansluitingen moeten nog veranderd worden (dus de slang ook) en er moet nog een chipset koeler op, die ik gekregen had paste niet.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
zo'n eheim mod werkt idd erg goed tegen de straling, verder echt super mooie waterkoeling die op je site hebt staatzonoskar schreef op 13 maart 2003 @ 16:45:
heel verhaal.
maar volgens mij zijn het geen silicone slangen die je gebruikt en als je kijkt naar wat voor een bocht je bijvoorbeeld maakt van de ene naar de andere cpu denk ik niet dat dat lang goed gaat, het gaat namelijk erg snel knellen
damm en eheim maar rond blaten dat die dingen magnetisch zijn afgeschermdPilatuSSS schreef op 13 March 2003 @ 19:04:
[...]
zo'n eheim mod werkt idd erg goed tegen de straling, verder echt super mooie waterkoeling die op je site hebt staat
maar volgens mij zijn het geen silicone slangen die je gebruikt en als je kijkt naar wat voor een bocht je bijvoorbeeld maakt van de ene naar de andere cpu denk ik niet dat dat lang goed gaat, het gaat namelijk erg snel knellen
Ja, en iedereen Eheim maar na blaten
Als je de pomp onafgeschermt voor je monitor houdt, flitst het echt mega veel. Dat wil je niet bovenop je HDDs plaatsen.
Welk materiaal die slangen zijn weet ik niet, komen van de Gamma (de echte Tweakert ken nie zonder Gamma, dat zegt ik). Ik zei al dat het nog veranderd moet worden.
/edit: trouwens, onder die 2de koeler zit nog geen CPU
Komt asap, vandaar dat ik de koeler wel al in het circuit heb gezet.
Welk materiaal die slangen zijn weet ik niet, komen van de Gamma (de echte Tweakert ken nie zonder Gamma, dat zegt ik). Ik zei al dat het nog veranderd moet worden.
/edit: trouwens, onder die 2de koeler zit nog geen CPU
[ Voor 17% gewijzigd door zonoskar op 13-03-2003 20:14 . Reden: maar 1 CPU hoor.... ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
weet iemand dan waar je die traanplaat stickers kan kopen ?
Gamma/Praxis, ik dacht 10 euro per rol van 150*40 cm...
en zo is het voorspeld!
Ik heb ff mijn case "opgeruimd" ....verder moet ik iig mijn cd-writer stealthen en er moet nog een ccfl in...of 2..
Maarja het ziet er iig al een stuk netter uit nu !
onderkant:

beetje raar:

voeding:
Maarja het ziet er iig al een stuk netter uit nu !
onderkant:
beetje raar:
voeding:
..:: Specs ::..
bij de volgende fotoz zal je wel denken WTF is dit..
. het is een soort kabelmesh dat afkomstig is van een gasslang ik heb dit gekregen van -Partyboy-.
ok het volgende heb ik gedaan.. de slang is uitzich zelf compleet slap ik heb er kopere slangen in gedaan die normaal in de muur zitten voor naar het stopcontact toe te gaan.. die zijn stevig en goed buigbaar..

2 witte ledjes uit de ia
en een licht dat het geeft

ffies ivm netgamez morgen heb ik het op me front schakel paneel gemonteerd.. ik denk dat het later wel ergens gemonteerd wordt..
zodra ik me resevoir weer heb geef ik me eigen topic wel weer een kick
[edit]
fotoz @ andere hosting..
ok het volgende heb ik gedaan.. de slang is uitzich zelf compleet slap ik heb er kopere slangen in gedaan die normaal in de muur zitten voor naar het stopcontact toe te gaan.. die zijn stevig en goed buigbaar..

2 witte ledjes uit de ia

ffies ivm netgamez morgen heb ik het op me front schakel paneel gemonteerd.. ik denk dat het later wel ergens gemonteerd wordt..
zodra ik me resevoir weer heb geef ik me eigen topic wel weer een kick
[edit]
fotoz @ andere hosting..
[ Voor 5% gewijzigd door ReseTTim op 14-03-2003 01:05 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ze doen het wel!
nee hoor ze doen het niet
rEsEttIm (nog moeilijk hehe)

af en toe dan, nu doen ze het weer wel

[ Voor 19% gewijzigd door ThomasW op 14-03-2003 00:42 ]
k dan up ik het ergens anders..Triple X schreef op 14 maart 2003 @ 00:40:
nee hoor ze doen het nietrEsEttIm (nog moeilijk hehe)
[afbeelding]
zal dan toch wel aan jou liggen, hier werken ze perfect, en ook al een paar uur geleden voor je deze post maakte. Maarja goenoeg offtopicTriple X schreef op 14 maart 2003 @ 00:40:
nee hoor ze doen het nietrEsEttIm (nog moeilijk hehe)
[afbeelding]
dude... wait... what...
Mensen hadden nog wat suggesties over de voorkant van mijn Kast. Die is nu ook af:Executor16 schreef op 27 February 2003 @ 15:01:
Dit is mijn Modded LianLi PC70:
Executor erin gedremeld
1 CCFL Blue
Front 2x BlowHole - 2 Colorfans 7Volt
Back 2x Colorfans 7 Volt
Boven me voeding 2x 7 Volt Klax
Zalman Passive Heatsink op me GF4 Ti4400
Enermax Adjustable Voeding, op zijn stilst
NorthBridge Passive Cooling
Executor Dremeled
Inside
Fans
Front
Snachts
Dat was dus een beetje mijn bedoeling, een nette kast maken
die lekker stil is!

[ Voor 20% gewijzigd door _ferry_ op 09-01-2014 14:33 ]
ziet er gelikt uit man, keep up tha good work !
..:: Specs ::..
Ik heb ook maar weer eens wat gedaan aan me casemode
Ervoor http://www.xs4all.nl/~mkl/NEW/Blue_Red.jpg
Erna
Ik heb de draak gemaakt van raam folie van de gamma
Ervoor http://www.xs4all.nl/~mkl/NEW/Blue_Red.jpg
Erna
Ik heb de draak gemaakt van raam folie van de gamma
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
de afbeelding is wel een beetje onduidelijk op deze foto
heb je geen pic als het donker is met de ccfl's aan?
ben benieuwd hoe er dat uit zou zien
heb je geen pic als het donker is met de ccfl's aan?
ben benieuwd hoe er dat uit zou zien
Met gepaste trots, vers van de Soldeetafel, presenteer ik u:

Mijn analoge HardDisk VU-meter
(naar aanleiding van de T.net frontpage)

Is het geen dotje ??

Oude CD-audio kabel gebruikt voor aansluiting voor op mobo
(meer info over weerstanden E.D. gaarne over de mail, ik check dit topic niet zo vaak en het gaat allemaal zo schnell tegenwoordig
)

Mijn analoge HardDisk VU-meter
(naar aanleiding van de T.net frontpage)

Is het geen dotje ??

Oude CD-audio kabel gebruikt voor aansluiting voor op mobo
(meer info over weerstanden E.D. gaarne over de mail, ik check dit topic niet zo vaak en het gaat allemaal zo schnell tegenwoordig
[ Voor 1% gewijzigd door De_Koele_Man op 14-03-2003 19:01 . Reden: Mail adress was verkeerd (tanx Scorpster !) ]
Meh!
Verwijderd
He, dat ziet er gaaf uit. Hier wil ik wel wat meer van weten. De t.net frontpage? uhm, miss een linkje? Ik weet niet wat T.net is. (moet ik me schamen?)
www.tweakers.net is de frontpage
nieuws: Hoe een VU-meter voor schijfactiviteit te bouwen de link
nieuws: Hoe een VU-meter voor schijfactiviteit te bouwen de link
[ Voor 73% gewijzigd door Underground75 op 14-03-2003 15:31 ]
Ik weet alleen nog niet waar ik hem in moet bouwen....
Zelf zat ik te denken om hem gewoon in mijn kast te zetten, achter het raampje...
(Kast = AOpen, Klikka Hîr voor plaatje, me Voorkant zit vol, helaasch)
Iemand een idee ?
Zelf zat ik te denken om hem gewoon in mijn kast te zetten, achter het raampje...
(Kast = AOpen, Klikka Hîr voor plaatje, me Voorkant zit vol, helaasch)
Iemand een idee ?
Meh!
Verwijderd
Die kast heb ik ook.
Je kan natuurlijk een mooi vierkant gaatje dremelen in de voorkant. In dat grote lege stuk onder de 5,25" bays. Is wel mooie plaats daarvoor denk ik.
Je kan natuurlijk een mooi vierkant gaatje dremelen in de voorkant. In dat grote lege stuk onder de 5,25" bays. Is wel mooie plaats daarvoor denk ik.
Verwijderd
Zo even wat ccfl's erin gedaan en wat opgeruimd
Maar ik moet hem nog spuiten zwart en zilver

Spullen:
Plexiglas (acryl): gekregen van mijn kennis.
Fans en fansguards: €0,50 per stuk.
Spiral wrap €1,25 per meter.
CCf's: €15 per stuk.
Mijn bedoeling was een goedkope mod te maken en toch mooi. Maar de volgende meer geld in besteden dan wordt het vast wel mooier (hoop ik).
Spullen:
Plexiglas (acryl): gekregen van mijn kennis.
Fans en fansguards: €0,50 per stuk.
Spiral wrap €1,25 per meter.
CCf's: €15 per stuk.
Mijn bedoeling was een goedkope mod te maken en toch mooi. Maar de volgende meer geld in besteden dan wordt het vast wel mooier (hoop ik).
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 11:01 ]
Niet een beetje overdreven, 9 Fan's in die kast van je !
Verwijderd
Casefans heb ik op 7 volt lopen en twee fans voorin zijn aangsloten op een fancontroller (uit een oude voeding gesloopt).
Temperaturen:
CPU: 31-34 AMD XP 1800+ Core B@ AMD XP 2400+ Vcore 1,7 V
System: 25-27
HD: 17-20
Ik vind het mislukt. De volgende keer ga ik eerst nadenken voordat ik zomaar ga zagen Ik heb dit allemaal met een dremel gedaan.
Temperaturen:
Ik vind het mislukt. De volgende keer ga ik eerst nadenken voordat ik zomaar ga zagen Ik heb dit allemaal met een dremel gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 10:11 ]
Verwijderd
Bij aankoop van 9 Fans kreeg je een set oordopjes voor de halve prijs
Oh uhm... K tel er beetje meer: 3 in de voorkant, 5 in de achterkant, 1 inzijkant, 1 op de cpu, en ook wel een op de vga lijkt mij. Of er op de chipset ok een zit kan k niet zien, zijn er dus al 11 excl. chipset
Verwijderd
Mislukt? ik vind het er prima uitzien hoor! Wat vind je mislukt?Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 10:10:
Casefans heb ik op 7 volt lopen en twee fans voorin zijn aangsloten op een fancontroller (uit een oude voeding gesloopt).
Temperaturen:
Verwijderd
Nou als je dit ziet, was niet mijn bedoeling ik schoot een paar keer uit met decoupeerzaag. Ik dacht het ging dan wat sneller. Maar verder heb dremel maar gepakt.

Verder ga ik hem nog zwart en metallic zilver spuiten.
Verder ga ik hem nog zwart en metallic zilver spuiten.
jij zit dus ook op HWI; daar staat je pc'tje ook
ik heb de lampjes gelaten voor wat het is en een kleine stroboscoop erin gezetthe-real-cobra schreef op 09 maart 2003 @ 13:00:
mijn eerste kleine mod
[afbeelding]
is me eerste mod
moet alleen ccfl's kopen want er zitten nu balkjes in van de benzinepomp (cheap stuff) maar die geven lang nie genoeg licht![]()
meer pics om me site
best wel een gaaf effect
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
T zou helemaal gaaf zijn als de frequentie hoger word na mate de hdd meer activiteit vertoond. Iig origineel, nog nooit eerder gezien.the-real-cobra schreef op 15 March 2003 @ 12:29:
[...]
ik heb de lampjes gelaten voor wat het is en een kleine stroboscoop erin gezet
best wel een gaaf effect
Maar uhm, wordt je daar niet ontzettend gek van?
Kabelzooi is ondertussen al netjes opgeruimd
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
ontopic: een simpele mod die iedereen kan uitvoeren is je muisontvangen in je kast vast te lijmen en met een opening aan de achterkant naar je USB-poorten te leiden.
Ik heb dit zelf ook gedaan, alleen ik heb bij mijn mobo een bracket gekregen met twee losse usb-poortjes erop, en die heb ik achter mijn moederbord langs gelegd, (eerst een gaatje in je tray boren natuurlijk), daarna de ontvanger aan iets van metaal gesoldeerd, zodat m'n gehele kast als zender fungeert
Ik heb dit zelf ook gedaan, alleen ik heb bij mijn mobo een bracket gekregen met twee losse usb-poortjes erop, en die heb ik achter mijn moederbord langs gelegd, (eerst een gaatje in je tray boren natuurlijk), daarna de ontvanger aan iets van metaal gesoldeerd, zodat m'n gehele kast als zender fungeert
[ Voor 16% gewijzigd door m-m op 16-03-2003 18:48 . Reden: quote weg ]
Dit topic is gesloten.