maakt niet uit heur... kheb et al ff aangepast nu. Kben nog maar net nieuw hier, take it easy on me
hehe, jij snapt hem:P al was het puur toeval dat mijn radio moest komen, vriend van me blies speaker op:P dus mijne moest komen. iig, ik kwam vandaag nog ff op het vage id om me radio nog iets te veranderen, khad geen raamrubbers, maar zat wel te balen van mijn half scheef gedremelde randen:P dus ik pakte een stuk silicone slang dat ik nog had leggen. dit is het resultaatbredend schreef op 23 March 2003 @ 12:49:
Ah, RedXraD is weer bij de basis van casemodden beland, het patsen met je case

tja het heeft me de nodige tijd gekost, maar hier is ie dan
m'n eerste window mod... hoewel, window... ik heb ondoorzichtig plexieglas gebruikt. Dus of je het een window kunt noemen is maar de vraag 

Hoogglans is aardig gelukt
na 3 lagen verf heb ik em nog eens met poleistspul bewerkt 

Dit is met 2 rode ccfl's. Ik ben aan het denken om nog een 3e te kopen. Maar denk niet dat dat nodig is
Hoogglans is aardig gelukt
Dit is met 2 rode ccfl's. Ik ben aan het denken om nog een 3e te kopen. Maar denk niet dat dat nodig is
edit:
Nu alleen de frontplate van m'n cdrom er weer op plakken
Die heb ik hier nog ergens liggen...
Nu alleen de frontplate van m'n cdrom er weer op plakken
[ Voor 11% gewijzigd door NoTo op 24-03-2003 02:22 ]
dude... wait... what...
NoTo schreef op 24 March 2003 @ 02:21:
tja het heeft me de nodige tijd gekost, maar hier is ie danm'n eerste window mod... hoewel, window... ik heb ondoorzichtig plexieglas gebruikt. Dus of je het een window kunt noemen is maar de vraag
[afbeelding]
Hoogglans is aardig geluktna 3 lagen verf heb ik em nog eens met poleistspul bewerkt
[afbeelding]
edit:
Nu alleen de frontplate van m'n cdrom er weer op plakkenDie heb ik hier nog ergens liggen...
yup... in totaal 19 heavy duty dremel schijfjes en 2 fiber verstevigde 
in totaal een avond of 6 en nog ruim 2 volledige dagen. Maarja, nou kan echt niemand meer zeggen dat je met en dremel geen bochten kunt maken
in totaal een avond of 6 en nog ruim 2 volledige dagen. Maarja, nou kan echt niemand meer zeggen dat je met en dremel geen bochten kunt maken
[ Voor 50% gewijzigd door NoTo op 24-03-2003 02:57 ]
dude... wait... what...
Dat is aardig wat maar dan heb je ook wel een resultaat waar je "U" tegen zegtNoTo schreef op 24 March 2003 @ 02:56:
yup... in totaal 19 heavy duty dremel schijfjes en 2 fiber verstevigde
ik vind hem echt Super mooi gemaakt alhoewel ik de afbeelding zelf niet zo mooi vind. maar de paintjob is wel weer super
offtopic:
trouwens dezefde kast als ik eerst had en waar ik maybe binnenkort een servertje ga inbouwen
trouwens dezefde kast als ik eerst had en waar ik maybe binnenkort een servertje ga inbouwen
de afbeelding niet mooi ??? WTF lul jij dan weerDuivenseboy schreef op 24 March 2003 @ 09:01:
[...]
Dat is aardig wat maar dan heb je ook wel een resultaat waar je "U" tegen zegt
ik vind hem echt Super mooi gemaakt alhoewel ik de afbeelding zelf niet zo mooi vind. maar de paintjob is wel weer super
offtopic:
ICP r0ckz
w00p w00p
nice casemod
Smile !!!
neej afbeelding zelf vind ik niet zo mooi, wel mooi gedremeld maar 't is niet mijn smaak kan toch of moet iedereen hetzelfde mooi vinden, krijg je wel een saaie wereld, dan is alles hetzelfde
* Frenkie123 bows humbly to Master-Dremel-Meister el Noto of infamous clan [RAG] ! :-)
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Very nice noto, IRL ziet ie nog mooier uit
lolFrenkie123 schreef op 24 maart 2003 @ 10:39:
* Frenkie123 bows humbly to Master-Dremel-Meister el Noto of infamous clan [RAG] ! :-)
inderdaad, smaken moeten verschillen, anders zou het hier wel erg saai wordenDuivenseboy schreef op 24 March 2003 @ 09:19:
[...]
neej afbeelding zelf vind ik niet zo mooi, wel mooi gedremeld maar 't is niet mijn smaak kan toch of moet iedereen hetzelfde mooi vinden, krijg je wel een saaie wereld, dan is alles hetzelfde
[ Voor 52% gewijzigd door NoTo op 24-03-2003 15:23 ]
dude... wait... what...
Ik vraag het nog een keerSynth schreef op 17 maart 2003 @ 16:51:
Ik heb een vraagje waar haal je nou mooie rond kabels zoals die doorzichtige of die zwate van stof thx
ehm, wat bedoel je precies? het spul om om je kabels te doen. Of kant en klaar?
kant en klaar kun je ze in iedere computerwinkel kopen, gewoon vragen naar rounded IDE cables.
zelf hobbie spul... kabelmash, das dat stof. Of spiraal isolatie, dat kun je volgens mij bij autogarages en misschien bij halfords kopen.
ik hoop dat ik je vraag zo beantwoord heb
kant en klaar kun je ze in iedere computerwinkel kopen, gewoon vragen naar rounded IDE cables.
zelf hobbie spul... kabelmash, das dat stof. Of spiraal isolatie, dat kun je volgens mij bij autogarages en misschien bij halfords kopen.
ik hoop dat ik je vraag zo beantwoord heb
dude... wait... what...
Verwijderd
idd ja! Ben met je eens. Krijg je een beetje dat A.P. Versteeg ideeDuivenseboy schreef op 24 maart 2003 @ 09:19:
[...]
Verder mooi gemaakt dat wel! echt netjes, maar zoals andere zeiden, niet echt mijn plaatje.
Verwijderd
heb een fanduct gemaakt voor mn radiator, er komt nu direct koele lucht op en het gaat er na door mn radiator te hebben geblazen direct weer uit:

Volges mij gaat dit wel goed koelen
Verwijderd
omdat die tt fan een beetje heel erg laag zit kan ik er nooit een fatsoenlijke fangrill voor zetten....maar ik ben eigenlijk op zoek naar een rooster ofzo (ten grootte van die hd koeler.Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:52:
denk ut ook wel.
marre waarom een HD koeler op de zijkant??
hebbie geen dremel ofzoow??
Verwijderd
snap niet helemaal wat je bedoelt?Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:58:
ok goed argument. maybee kun je zelf wat (hard)solderen, en dan spuiten???
hd koeler zit vast met klein beetje kit, en kan er ook zo weer af btw
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 15:59 ]
jo... iets wat ik zelf ook gedaan heb, wat volgens mij ook veel beter je case zelf koelt... je radiator fan als intake fan gebruiken, bij mij heb het echt een gigantisch effect op mijn harde schijf (die er boven zit): 13°C is het laagste wat ik ooit gehaald heb bij een kamertemp van 18/19°C. en dat terwijl ik maar 2 x 2500 rpm casefan heb: mijn radiator en een outtake aan de bovenkant.... maar ik zou zeggen, probeer het eens uit, je radiator fan als intake zonder buis, en dan als outtake met buis(lees, duct). ik vraag me namelijk af of je er echt een temperatuur verschil in zal merken. ik heb trouwens ook de Aquarius II, dus daar zal het niet aan liggen..Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:44:
heb een fanduct gemaakt voor mn radiator, er komt nu direct koele lucht op en het gaat er na door mn radiator te hebben geblazen direct weer uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 24-03-2003 16:26 ]
Verwijderd
heb ik nu toch alleen dan omgekeerd, volges mij maakt dat absoluut gee verschilRedXraD schreef op 24 March 2003 @ 16:25:
[...]
jo... iets wat ik zelf ook gedaan heb, wat volgens mij ook veel beter je case zelf koelt... je radiator fan als intake fan gebruiken, bij mij heb het echt een gigantisch effect op mijn harde schijf (die er boven zit): 13°C is het laagste wat ik ooit gehaald heb bij een kamertemp van 18/19°C. en dat terwijl ik maar 2 x 2500 rpm casefan heb: mijn radiator en een outtake aan de bovenkant.... maar ik zou zeggen, probeer het eens uit, je radiator fan als intake zonder buis, en dan als outtake met buis(lees, duct). ik vraag me namelijk af of je er echt een temperatuur verschil in zal merken. ik heb trouwens ook de Aquarius II, dus daar zal het niet aan liggen..

denk eerder dat dat van mij beter werkt, indien de warme lucht er nu direct uitgaat en niet eerst langs de duct zeg maar.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 16:28 ]
warme lucht stijgt, koude lucht daalt, dat betekent dat als jij koude lucht aan de onderkant inzuigt en aan de bovenkant uit laat blazen je pc constant een koude luchtstroom heeft. wat jij doet(als ik je beschrijving zo lees) laat je inzuigen en gelijk, er weer uit, door je radiator... waardoor de koude lucht van onder gelijk weer naar buiten wordt geblazen, beetje 'airflow-verspilling'. want de lucht die door je radiator heen is is echt niet warm hoorVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 16:27:
[...]
heb ik nu toch alleen dan omgekeerd, volges mij maakt dat absoluut gee verschil
denk eerder dat dat van mij beter werkt, indien de warme lucht er nu direct uitgaat en niet eerst langs de duct zeg maar.
Verwijderd
geloof mij maar?RedXraD schreef op 24 March 2003 @ 17:25:
[...]
warme lucht stijgt, koude lucht daalt, dat betekent dat als jij koude lucht aan de onderkant inzuigt en aan de bovenkant uit laat blazen je pc constant een koude luchtstroom heeft. wat jij doet(als ik je beschrijving zo lees) laat je inzuigen en gelijk, er weer uit, door je radiator... waardoor de koude lucht van onder gelijk weer naar buiten wordt geblazen, beetje 'airflow-verspilling'. want de lucht die door je radiator heen is is echt niet warm hoor. geloof mij maar.
LOL
Ik had dit setje draaien en de radiator wordt echt wel warm hoor, heb er een temp sensor in zitten 30 graden ofzo...dus dit lijkt me best wel zin hebben zo.
En voor de rest me airflow is dik in orde verder. Dus zo koel ik de radiator maximaal naar mijn idee.
En waarom zou je de warme lucht van je radiator zo graag door je kast heen hebben blazen, lijkt me ook een beetje dom, omdat dan de temp in je case juist zal stijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 17:43 ]
Daardoor wordt mijn case juist GEKOELD, mijn radiator komt niet boven de 20 °CVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 17:42:
[...]
geloof mij maar?
LOL
Ik had dit setje draaien en de radiator wordt echt wel warm hoor, heb er een temp sensor in zitten 30 graden ofzo...dus dit lijkt me best wel zin hebben zo.
En voor de rest me airflow is dik in orde verder. Dus zo koel ik de radiator maximaal naar mijn idee.
En waarom zou je de warme lucht van je radiator zo graag door je kast heen hebben blazen, lijkt me ook een beetje dom, omdat dan de temp in je case juist zal stijgen.
Verwijderd
Na gisteren een paar fotos gemaakt te hebben van mn fanduct/blowhole heb ik nu ff een pic van het geval in actie: zit ook een blacklight onder de fan wat een zeer wreed effect geeft:

De foto moet je zien onder een hoek van 90 graden

wat vinden jullie ervan?
De foto moet je zien onder een hoek van 90 graden
wat vinden jullie ervan?
apparte kleuren combi met die fans 
mestal zie je blauw, of blauw/rood/groen
Verwijderd
is groen maar zit een blacklight onderspacy schreef op 25 March 2003 @ 18:45:
apparte kleuren combi met die fans

mijn kleine casemod projectje (nog niet af)
ziet er goed uit man! zo iets kan je dus prima in een meubel neer zetten omdat het niet stoort... prima design voor een divx bak ofzo... netjes, keep us posteddr.lowtune schreef op 25 maart 2003 @ 20:14:
[afbeelding]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
dr.lowtune schreef op 25 March 2003 @ 20:14:
[afbeelding]
Geinig, maar lijkt 'ie opzettelijk op een subwoofer eigenlijk?
[ Voor 4% gewijzigd door m-m op 25-03-2003 20:20 ]
dat verandert welm-m schreef op 25 March 2003 @ 20:19:
[...]
Geinig, maar lijkt 'ie opzettelijk op een subwoofer eigenlijk?
en toen zat ook al het plexi wat ik nodig had in de case........Nu wacht ik op mijn ccfl's...binnenkort nog ff noppenschuim kopen en dan open ik wel een topic waar alles in staat beschreven...kosten tot dusver van de case = 27 euro....
Hij lijkt een beetje de op de R.A.B. van T-mug , die is het zelfde design, maar dan van Aluminium & Plexi

Maar ff over de.lowtune's creatie: leuk effect dat hout, niet spuiten of schilderen hoor, maar lakken!!

Maar ff over de.lowtune's creatie: leuk effect dat hout, niet spuiten of schilderen hoor, maar lakken!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
die had ik nog niet eens gezien..maar idd mijn case lijkt daar wel op ja...laten we dan maar zeggen dat de mijne het grotere broertje isBart_Banaan schreef op 26 March 2003 @ 00:13:
Hij lijkt een beetje de op de R.A.B. van T-mug , die is het zelfde design, maar dan van Aluminium & Plexi
[afbeelding]
Mensen - ben ook bezig met mijn case... Nu had ik deze nog liggen:

nu mijn vraag: zijn dit nou ATA66/100/133 kabels ?
De kleuren van de connectors kloppen... blauw voor MB, grijs voor master en zwart voor slave...
Hellup !

nu mijn vraag: zijn dit nou ATA66/100/133 kabels ?
De kleuren van de connectors kloppen... blauw voor MB, grijs voor master en zwart voor slave...
Hellup !
Tel de aders maar eens, als het er 80 zijn, issie geschikt voor ATA100/133 
(Aan de aderdikte en de kleurtjes van de connectors te zien is het idd een ATA100/133-kabel)
(Aan de aderdikte en de kleurtjes van de connectors te zien is het idd een ATA100/133-kabel)
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
zal wel ata 133 cable zijn, in het ata 33 tijdperk bestonden die dingen nog niet geloof ik, hooguit zelfgemaakt. En het lijkt me duur voor een fabriek verschillende productielijnen te maken. maar idd tel aders
nou, ik heb 'm naast een kabel gelegd die ik bij mijn MB kreeg, en die heeft wel degelijk meer kabeltjes...
Ik zal eens gaan tellen
trouwens; deze kabel is uit 2001
Ik zal eens gaan tellen
trouwens; deze kabel is uit 2001
Verwijderd
ik kan me ook vergissen natuurlijk
Wow... een echte 2001 kabel... ik heb er nog een uit 1999, zal ik er es een foto van nemen?
Verwijderd

IK heb achter me indow een sheet gezet. Het is helaas niet zo heel goed te zien, maar het is een maga afbeelding.
Hier een foto van het plaatje van dichtbij. Ik ben niet zo goed in foto's maken dus sorry van het flits licht wat terugkaatst.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 10:32 ]
Verwijderd
klein is ie niet, maar wel niet-af! 
Hij is nu bijna hellemaal klaar, ik moet alleen nog wachten op het illuminated vandalproof aan/uit knopje.
Ook moeten de rounded cables en mijn led fans nog binnen komen.
Zoals hij hier nu styaat wacht hij al een maand..
Oh jah.. Ben ook nog op zoek naar een 8 cm gatenzaag voor in aluminium.. (voor de fan.. )
Hij is nu bijna hellemaal klaar, ik moet alleen nog wachten op het illuminated vandalproof aan/uit knopje.
Ook moeten de rounded cables en mijn led fans nog binnen komen.
Zoals hij hier nu styaat wacht hij al een maand..
Oh jah.. Ben ook nog op zoek naar een 8 cm gatenzaag voor in aluminium.. (voor de fan.. )
Verwijderd
Joekel!! Wel een beetje groot of niet? lijkt me niet erg handig. Maar ziet er wel heel mooi en strak uit
Doet me een beetje denken aan de film The Cube.
Edit: Joekel!! is na nadere bestudering miss een beetje overdreven
Edit: Joekel!! is na nadere bestudering miss een beetje overdreven
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 11:40 ]
Verwijderd

Een alien head uitgedremeld en op het window geplaatst.
Is weer eens wat anders.Groen plexi toegepast.
ik vond die cremekleurige lg monitor van me maar lelijk bij mijn case, dus uit elkaar dat ding en spuiten
zie hier het resultaat:

pic is een beetje brakkig
meer foto's van mijn monitor en case: http://www.floriske.nl/casemod

pic is een beetje brakkig
netjes! ik heb ook nog een oude monitor die ene laagje verf verdient.. Maar hoe heb je dat gedaan, gewoon de hele kap er af gehaald, en de voorkant afgetaped? En heb je hem nog met iets voorbehandeld?floriske.nl schreef op 26 maart 2003 @ 15:10:
ik vond die cremekleurige lg monitor van me maar lelijk bij mijn case, dus uit elkaar dat ding en spuitenzie hier het resultaat:
[afbeelding]
pic is een beetje brakkig![]()
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
het front en de achterkant zijn los, dus ook los te spuiten, net als de voet en de knoppen. Kijk uit met het uit elkaar slopen van je monitor, bij mij hing de beeldbuis alleen vast aan het front, door de kap er af te halen brak het hele zaakje bijna afbluppy2 schreef op 26 maart 2003 @ 15:18:
[...]
netjes! ik heb ook nog een oude monitor die ene laagje verf verdient.. Maar hoe heb je dat gedaan, gewoon de hele kap er af gehaald, en de voorkant afgetaped? En heb je hem nog met iets voorbehandeld?
voorbehandeld met motip kunststofprimer, gespoten met motip autolak, zorg dat je de laatste laag zo snel mogelijk over het geheel zet en je hoeft hem naderhand niet eens op te poetsen ivm nevelsporen
nog een leuke tip eventueel:
Je kabels wegwerken, maar net als ik vind je die cablemesh maar lelijk, ik heb gewoon aquariumslang gepakt in verschillende maten, in de lengte ingesneden, om de kabels gedaan en voila met een ccfl er op ziet het er zo uit

[edit] niet op die idekabels letten, die moeten nog vervangen worden door rounded, dus die heb ik nog niet echt netjes weggefrot
Je kabels wegwerken, maar net als ik vind je die cablemesh maar lelijk, ik heb gewoon aquariumslang gepakt in verschillende maten, in de lengte ingesneden, om de kabels gedaan en voila met een ccfl er op ziet het er zo uit

[edit] niet op die idekabels letten, die moeten nog vervangen worden door rounded, dus die heb ik nog niet echt netjes weggefrot
[ Voor 25% gewijzigd door floriske.nl op 26-03-2003 15:28 ]
Verwijderd
hmmm, goed id met die slangen
nu heb ik alles maar met die strips (geen idee hoe ze precies heten) aan elkaar gemaakt...
Verwijderd
strips.... tie wraps? tie rips? iedereen noemt ze anders... et zijn gewoon van die strips waarvan NIEMAND weet hoe ze heten
Het zakje wat ik laatst kocht zegt: "kabelbundelbandjes"Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 16:24:
strips.... tie wraps? tie rips? iedereen noemt ze anders... et zijn gewoon van die strips waarvan NIEMAND weet hoe ze heten
er staan meer talen daarvan ook op, in het engels: Cable ties
Echt, hoeveel namen er wel niet voor zijn
Verwijderd
Volgens mij moeten we gewoon een makkelijke GoT naam voor die krengen verzinnen. Ik ben voor tijtjes. (tie, tie'tjes, tijtjes)
Misschien een poll waard?
Nee.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 16:54:
Volgens mij moeten we gewoon een makkelijke GoT naam voor die krengen verzinnen. Ik ben voor tijtjes. (tie, tie'tjes, tijtjes)
Gewoon ties en daarmee basta
ok, kunnen de topictitel maar beter veranderen in ".......hoe noem je deze dingen......."
halooooooo, we dwalen af hierzooooo
halooooooo, we dwalen af hierzooooo
MOD?? mwah.. meer een addon :D:D Maar ik moet het ergens kwijt..
IK HEB EINDELIJK MN KINGSTON HYPERX REEPJES!!!!! het betreft 2stuks 256mb PC3000
en ik ben zooo blij!!!
IK HEB EINDELIJK MN KINGSTON HYPERX REEPJES!!!!! het betreft 2stuks 256mb PC3000
gefeliciteerd...kan je na gaan dat ik al tevreden ben met mijn 6 uur jonge rijbewijsSmauG schreef op 27 maart 2003 @ 01:47:
MOD?? mwah.. meer een addon :D:D Maar ik moet het ergens kwijt..
IK HEB EINDELIJK MN KINGSTON HYPERX REEPJES!!!!! het betreft 2stuks 256mb PC3000en ik ben zooo blij!!!
Dan ben je wel snel tevreden zegdr.lowtune schreef op 27 March 2003 @ 01:49:
[...]
gefeliciteerd...kan je na gaan dat ik al tevreden ben met mijn 6 uur jonge rijbewijs
Verwijderd
Doe dat maar niet, en gebruik je ideeen zelf.. 
Voor een veel originelere kast dan de rest...
Voor een veel originelere kast dan de rest...
doe maar: TIE RAPS (vastbinden snel)Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 16:24:
* mcB heeft weer een probleem de wereld uit geholpen
Strix (Skullflame)
Verwijderd
hehe, geinig gedaan ModKid
ff aanwijzen met je voet enzo 
window is leuk, maar waarom zo hoog in je kast en niet helemaal?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 20:31 . Reden: typen is moeijlijk :* ]
Hey Modkid klopt het dat dat een lian-li kast is???? Maar het lijkt net of die kast op zijn kop staat? Is dat ook zo???
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Je bel gaat! Snel open doen!
edit: wel koel trouwens zo'n filmpje, zegt wat meer dan een stel flauwe te donkere pics.
edit: wel koel trouwens zo'n filmpje, zegt wat meer dan een stel flauwe te donkere pics.
[ Voor 62% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 28-03-2003 20:39 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
window is speciaal voor vapochill, en was nog maar 1 window, andere komt nog wel, w8 nog op spullen voor wc cooling.Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 20:30:
hehe, geinig gedaan ModKidff aanwijzen met je voet enzo
dat heet nou true moddingmark10123 schreef op 28 maart 2003 @ 20:35:
Hey Modkid klopt het dat dat een lian-li kast is???? Maar het lijkt net of die kast op zijn kop staat? Is dat ook zo???
de bel ? das de "kerk" klok benedenHydraulik-Phunk schreef op 28 maart 2003 @ 20:38:
Je bel gaat! Snel open doen!
dacht het nietmcB schreef op 27 March 2003 @ 12:55:
[...]
doe maar: TIE RAPS (vastbinden snel)
* mcB heeft weer een probleem de wereld uit geholpen
<-- zo dus ook niet
tie wrap is echt de enige goede benaming
'samenbundelingsbandje'

edit:
linkje
linkje
[ Voor 18% gewijzigd door tie-rep op 29-03-2003 17:08 ]
MIJN EERSTE MOD !!! 
yeey ik ben zo blij hihihi
khad al een tijdje de helft eruit gedremelt, maar lsijpschijfje was op.... hihi vandaag eindelijk een stukje plexi oid. gevonden en een ccfl gekocht
yeeey kben egt helemaal excited 
Kheb alleen maar een sloebie webcam... sjorriej hihi
pic:

Het is het logo van And1, een basketballmerk
yeey ik ben zo blij hihihi
pic:

Verwijderd
Dat logo is cool gedaan, gewoon met de dremel? Misschien kan je nog de naam van het merk eronder zetten ofzow.
HEY!!!!!! NA-APERT!!!floriske.nl schreef op 26 March 2003 @ 15:25:
nog een leuke tip eventueel:
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door Josh op 29-03-2003 20:29 ]
Verwijderd
Erg mooi gedaan! Ik heb zelf ook And 1 schoenen en zit op basketbalLawtje.com schreef op 29 maart 2003 @ 17:29:
MIJN EERSTE MOD !!!
yeey ik ben zo blij hihihikhad al een tijdje de helft eruit gedremelt, maar lsijpschijfje was op.... hihi vandaag eindelijk een stukje plexi oid. gevonden en een ccfl gekocht
yeeey kben egt helemaal excited
pic:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ik heb geen tijd om een casemod te maken en ik zat met het idee te spelen om eens eentje te maken met een speciale fan, namelijk die uit een projector jeweetwel, van school.
sommigen hebben namelijk geen gewone fan maar een soort van schoepenrad, van wel 30 cm lang!! Daar kan je nog eens fatsoenlijke airflow mee maken
jullie zijn vrij dit idee te gebruiken, maar laat het me weten als je het ook gebruikt of al iemand kent die zoiets heeft gedaan, dat moet toch ook haast wel!!
je moet het je zo voorstellen van de zijkant: *
nah ja ik hoor het wel wat jullie ervan vinden
sommigen hebben namelijk geen gewone fan maar een soort van schoepenrad, van wel 30 cm lang!! Daar kan je nog eens fatsoenlijke airflow mee maken
jullie zijn vrij dit idee te gebruiken, maar laat het me weten als je het ook gebruikt of al iemand kent die zoiets heeft gedaan, dat moet toch ook haast wel!!
Thnx, mja dat merk wordt een beetje meer priegelwerk, beetje kleine rondingen zijn met een slijpschijfje egt heel lastig te maken... *vind ik dan*Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 18:48:
Dat logo is cool gedaan, gewoon met de dremel? Misschien kan je nog de naam van het merk eronder zetten ofzow.

Ja ik zat bij een vereniging, TTD in Den Haag maarja... die verening is nu... R.I.P.Ghannes schreef op 29 March 2003 @ 19:15:
ik ken dat merk, and1
zit je ook bij een basketbalvereniging?

THNXVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:42:
[...]
Erg mooi gedaan! Ik heb zelf ook And 1 schoenen en zit op basketbalMooi logo, crossover, erg mooi gedaan voor eerste mod moet ik zeggen!
Ja ik weet ook niet of et wel eens geprobeert is, maar zou je niet een case kunnen maken die gewoon 1 grote wintunnel is. Ik weet niet hoe groot de grootste fans zijn die je kan kopen... maar dan is de voorkant gewoon een grote fan (of meerdere) en de achterkant ook. Bijvoorbeeld een wand van 3x5 120mm fans voor en achter.Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:54:
ik heb geen tijd om een casemod te maken en ik zat met het idee te spelen om eens eentje te maken met een speciale fan, namelijk die uit een projector jeweetwel, van school.
Je floppy,cd-drives, baybus etc. moet dan maar aan de zijkant... (wordt tog al een extreem funky apparaat
anders zou je ook wel een soort bouwseltje kunnen maken die die kaarten dan wel recht in die sloten van je mobo houd maar waar wel lucht langskan, soort van "stijger", die kabels moeten dan allemaal maar bij elkaar gebundelt worden en ook door een gat aan de zijkant eruit. Er zijn vast wel tweakers die dit kunnen realiseren
Ik ga wel ff een plaatje proberen te maken voor mensen die egt geen idee hebben
Zomaar een vraagje, als ik een fan heb (sunon word het waarschijnlijk) en daar het rode snoertje doorknip, en daar een potmeter tussen zet (fan aangesloten op mobo) dan heb ik toch gewoon een variabele fan??
Koop dan meteen een straaljagerLawtje.com schreef op 30 maart 2003 @ 03:25:
Zie hier mijn kleurrijke tekening
[afbeelding]
Het verhaal staat hierboven
Er zijn dus heus wel grotere fan's te vinden dan die 120mm fans, maar of een grote fan meer lucht verplaatst als een array 120mm fans weet ik niet ook niet ofdat 120mm fans het meeste lucht verplaatsen...
Btw. Ik heb hier op eens een foto gezien van een 120CM fan...
Ik ben nu de airflow in mijn custom case aan het testen met behulp van kaarsen
......Kaars op de plek van cpu gezet....kaars werd uitgeblazen
Verwijderd
Hier is mijn mini 'casemod'
ik heb een neon lampje ingebouwd die muziek gestuurt is, (+/- 20cm lang)
video 2,5mb avi
Hier zie je hem in werking,
er zit een kastje en een achterpaneel bij (pci slot uiteinde zeg maar)
de kwaliteit van het filmpje is redelijk bad, maar erg leuk
nadeel:
je moet de muziek erg hard zetten wil ie gaan bewegen
voordeel:
gevoeligheid regelbaar, en je kan hem ook statisch zetten
.plans
window erin maken (heb al 500x500x2 lexaan in huis... nu nog ff dremelen!)
ik heb een neon lampje ingebouwd die muziek gestuurt is, (+/- 20cm lang)
video 2,5mb avi
Hier zie je hem in werking,
er zit een kastje en een achterpaneel bij (pci slot uiteinde zeg maar)
de kwaliteit van het filmpje is redelijk bad, maar erg leuk
nadeel:
je moet de muziek erg hard zetten wil ie gaan bewegen
voordeel:
gevoeligheid regelbaar, en je kan hem ook statisch zetten
.plans
window erin maken (heb al 500x500x2 lexaan in huis... nu nog ff dremelen!)
Ik heb geen druiper er op gezien in ieder geval...
T gaat er mij verder ook niet echt om of t mooi is, had dit al iets langer in me hoofd... Beetje uit verveling denk ik
T gaat er mij verder ook niet echt om of t mooi is, had dit al iets langer in me hoofd... Beetje uit verveling denk ik
Aap!
Neem dan de fan van een Autoradiatorpcmadman schreef op 30 March 2003 @ 12:50:
[...]
Btw. Ik heb hier op eens een foto gezien van een 120CM fan...
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
ik heb ehm ook zwart gespoten (half jaar geleden) maar naar een tijdje begint de verf wel een beetje minder te worden op de plaatsen waar je je handen hebt......harmageddon schreef op 30 maart 2003 @ 19:42:
[afbeelding]
Heb me: Microsoft Internet Keybord Pro, mat zwart gespoten
Gaat er niet om of ie mooi is geworden.. Maar het is wel goed gelukt!
maar verder mooi gedaan
Daarom laat ik die balk waar je polsen op liggen gewoon deze kleur, het mat zwarte gedeelte raak je toch vrijwel niet aan, dus blijft het zo lang mogelijk zwart..Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 21:08:
[...]
ik heb ehm ook zwart gespoten (half jaar geleden) maar naar een tijdje begint de verf wel een beetje minder te worden op de plaatsen waar je je handen hebt......
maar verder mooi gedaan
Aap!
Verwijderd
Een Stereo audio-VU-meter in de grill gebouwd, 6 LEDs in de bodemplaat en LEDs in de molexen... Toch weer goed geweest voor een hele dag werk 

Verwijderd
kee dan siet ur wel goed uit
BTW: Ga je nog een koffer-mod make of zitte daar je games in....
BTW: Ga je nog een koffer-mod make of zitte daar je games in....
ehh wat doet die koffer daar??? "Equinocturnal"
ik gebruikt hem voor mijn [WC]
zie sig
ik gebruikt hem voor mijn [WC]
Verwijderd
Die koffer IS mijn koffermod, Maar mijn bureau staat al vol met de twee monitoren enzo. Dus vandaar dat ik hem maar even in de vensterbakn heb geparkeerd
En weer is iemand me net voor 
Ik heb ook blauwe ledjes onder mijn kast gefabriceerd en ik heb ook molex-leds gebouwd, alleen dan rode. Ik post mijn kast alleen als hij helemaal klaar is. (Vandaag gespoten)
Maar dat bewijst wel weer: Great minds think alike
Ik heb ook blauwe ledjes onder mijn kast gefabriceerd en ik heb ook molex-leds gebouwd, alleen dan rode. Ik post mijn kast alleen als hij helemaal klaar is. (Vandaag gespoten)
Maar dat bewijst wel weer: Great minds think alike
r.platenkamp schreef op 30 March 2003 @ 21:39:
... zie sig
offtopic:
Heb je sig-site ff bekeken, maar voor een (groepje) 3e jaars HTS-student(en) is je Engels ruim matig
Heb je sig-site ff bekeken, maar voor een (groepje) 3e jaars HTS-student(en) is je Engels ruim matig
[ Voor 8% gewijzigd door Twan V op 30-03-2003 22:26 . Reden: uileg enzo... ]
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Verwijderd
ik heb mijn water koeling uitgebreid met een vga blok en wat Anti corrosie meuk.. wat e rals volgt uitziet
LET NIET OP DE KABEL BENDE
btw een CCFL gekocht @ xxl 5 mins en POEF.. nu maar zelf 2 inverters eraan geknupt.
CCFL uit

CCFL aan
btw een CCFL gekocht @ xxl 5 mins en POEF.. nu maar zelf 2 inverters eraan geknupt.
CCFL uit

CCFL aan

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 21:51 ]
Verwijderd
Vet mooi gedaan!Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:40:
ik heb mijn water koeling uitgebreid met een vga blok en wat Anti corrosie meuk.. wat e rals volgt uitziet
CCFL uit
[afbeelding]
CCFL aan
[afbeelding]
zeker strak!
Verwijderd
zit een half potje UVreactive zooi in
er moet eigenlijk een 20ste deel op en liter in.
ik heb al helemaal geen liter water dus.. en dus gewoon lekker het halve flesje erin.
hoppa 5 euro
maar is wel beter dan de voorgeschreven hoeveelheid.
ik heb al helemaal geen liter water dus.. en dus gewoon lekker het halve flesje erin.
hoppa 5 euro
iemand zei het al: met een hamer past allestijgermobiel schreef op 22 March 2003 @ 19:56:
Best mooi gemaakt!!!
kan je er ook vertellen hoe je dat plexiglas in je front hebt gekregen?
Weer een goed idee voor mijn mod!

Verwijderd
als ik weer geld heb ga ik nog een blacklight kopen en ook van die uv rommel, ziet er wel gelikt uitVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 00:11:
zit een half potje UVreactive zooi iner moet eigenlijk een 20ste deel op en liter in.
hoppa 5 euromaar is wel beter dan de voorgeschreven hoeveelheid.
[quote]Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 21:40:
*knip*
Welke vloeistof heb je er ingekapt voor het op te lichten?
*knip*
Welke vloeistof heb je er ingekapt voor het op te lichten?
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Dit topic is gesloten.