Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
UV reactive corrosie meuk bij xxl te bestellen of bij FH.Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 21:40:
ik heb mijn water koeling uitgebreid met een vga blok en wat Anti corrosie meuk.. wat e rals volgt uitziet
LET NIET OP DE KABEL BENDE
btw een CCFL gekocht @ xxl 5 mins en POEF.. nu maar zelf 2 inverters eraan geknupt.
*knip*
Welke vloeistof heb je er ingekapt voor het op te lichten?
dat groene potje
Leuk gedaan (Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 21:40:
ik heb mijn water koeling uitgebreid met een vga blok en wat Anti corrosie meuk.. wat e rals volgt uitziet
LET NIET OP DE KABEL BENDE
btw een CCFL gekocht @ xxl 5 mins en POEF.. nu maar zelf 2 inverters eraan geknupt.
CCFL uit
[afbeelding]
CCFL aan
[afbeelding]
dit is hoe mijn custom case er nu uitziet (teasertje) zodra ik mijn rounded cables en ccfl heb bouw ik mijn pc erin...ik zit er nog over te denken om er een handvat op te maken....Airflow is dusdanig dat ik er een kaars me uit kan laten blazen
Er zit een oude blauw TL in...moet ik nog even mijn CCFL in-meubelen...

Wel standaard, maar wel geinig
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Er moet nog wat meer traaplaat in hoor - post jij anders even wat pics
Verwijderd
ff bezig geweest met een ccfletje van 10cm.
die zit bovenop me selfmade reservoir.. geeft een heel mooi effect als ik eerlijk moet zijn
Verwijderd
Verwijderd
't spijt me.. kan geen goeie foto's vonden.. naja tis me waterreservoir van me waterkoeling.. er staan nog meer pics van me case hier in dit topic en daar staat ie volgens mij ook op
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 23:31 ]
koop bij de doe het zelver een latje aluminium en maak daar een adapterte van, dwz door c stukjes te buigen, er dan 2 gaatjes in maken. en monteren op koelerDTC_marijn schreef op 16 February 2003 @ 18:10:
[...]
Hij koelt eigenlijk even goed, ik moet nu eigenlijk een manier zien te vinden om het zonder adapter toen doen, de heatsink is namelijk 70*70 en die fan is 80*80, alleen moet ik wel ff weten hoe ideetjes
en vervolgens op 80mm fan
Verwijderd

kleur is een beetje verschoten

wat misschien beter is te zien op het FILMPJE !
sorry voor de Brakke Cam "kwaliteid"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 23:39 ]
Verwijderd
Nu vroeg ik mij dus af of er een manier is om een ccfl op het lichtnet aan te sluiten, heb ik daar een adapter voor nodig? Kan ik dat zelf maken? Hoe?
oude AT voeding gebruiken....Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 00:17:
Ik zat eraan te denken mijn toetsenbord met uv-reflecterende verf in te smeren (lees netjes verfen:P) en er dan een blacklight ccfl boven te hangen. Nou heb ik geen zin om vanaf onder mijn bureau kabels naar boven het bureaublad te laten lopen, en stroom uit het toetsenbord halen lijkt me ook niet echt goed, aangezien in dan gaten in het tobo zelf moet gaan maken (en er losse onderdelen uit heb steken, wat niet handig is aangezien mijn tobo nogal veel versleept wordt).
Nu vroeg ik mij dus af of er een manier is om een ccfl op het lichtnet aan te sluiten, heb ik daar een adapter voor nodig? Kan ik dat zelf maken? Hoe?
Verwijderd
Ziet er goed uit. Zijn het twee ledjes aan de zijkant?Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 23:32:
oké kep weer iets leuks aan me kast gemod deze keer de cdrw-dvd-rom en fdd met blauwe activityled's en UV Leds,. achterin me Floppy Gleuf![]()
[afbeelding]
kleur is een beetje verschotenhet werkelijke licht heeft meer iets van Blacklight
![]()
wat misschien beter is te zien op het FILMPJE !
sorry voor de Brakke Cam "kwaliteid"
Btw: op je filmpje zie ik al je lichtjes incl. je floppy als groenkleurig
Kan je geen uv lamp kopen die op 230volt werkt. Er bestaan toch van die blacklights dus zullen die uv lampen ook wel bestaan voor 230 V. he.Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 00:17:
Ik zat eraan te denken mijn toetsenbord met uv-reflecterende verf in te smeren (lees netjes verfen:P) en er dan een blacklight ccfl boven te hangen. Nou heb ik geen zin om vanaf onder mijn bureau kabels naar boven het bureaublad te laten lopen, en stroom uit het toetsenbord halen lijkt me ook niet echt goed, aangezien in dan gaten in het tobo zelf moet gaan maken (en er losse onderdelen uit heb steken, wat niet handig is aangezien mijn tobo nogal veel versleept wordt).
Of is dat geen optie?
en dit is het resultaat: Condensatortje weg (opgeblazen?), gat in de grote condensator en een boel rook.....

Klik op het plaatje voor een redirect naar meer details.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Dit ken ik! Ik heb het een paar dagen geleden gehad met mijn inverterBart_Banaan schreef op 05 april 2003 @ 11:23:
Gisteren avond per ongeluk mijn voeding 'geMO(l)D', na 10 minuten computeren hoorde ik een harde knal.....
en dit is het resultaat: Condensatortje weg (opgeblazen?), gat in de grote condensator en een boel rook.....
[afbeelding]
das nog eens een modBart_Banaan schreef op 05 April 2003 @ 11:23:
Gisteren avond per ongeluk mijn voeding 'geMO(l)D', na 10 minuten computeren hoorde ik een harde knal.....
[afbeelding]
Dat is een fan met 4 ledjes, moet je toch wel weten als je die kast hebt, ik heb hem ook trouwens.mark10123 schreef op 04 april 2003 @ 16:40:
Hey ik heb die kast ook!!!! Klopt het dat er bij jouw een led achter die blauwe cirkel zit????
Verwijderd
oh ja kep zelf nog een (halve) lego-mod gemaakt maar kad net nie genoeg voor ut dak

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 13:46 ]
Lekker bezig Bart, maar heb je nu enig idee waar dit aan te danken is?
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Nou, nee... en dat verontrust mij een beetje... Ik kan eigenlijk niks vinden wat de aanleiding kan zijn dat een hoogferquent condensatortje (zo'n MKT ding) die net na de gelijkrichter in het hoog voltage gedeelte (net achter die gelijkrichter is het zo'n 400V gelijkspanning) zomaar knalt.... geen sluiting, geen losse onderdelen niks...Frag or die schreef op 05 April 2003 @ 13:43:
[...]
Lekker bezig Bart, maar heb je nu enig idee waar dit aan te danken is?
Wat wel vreemd is, is dat die grote condensator helemaal los zat, ik bedoel echt helemaal los, dus ook het soldeer rond de pootjes zat niet meer vast na die knal, misschien waren die pootjes niet goed gesoldeerd, en is dat de aanleiding geweest...
En wat aan die voeding gemod was: kijk op deze pic zie je hoe hij gemonteerd zat, ik heb een stukje van de print moeten afslijpen, en wat onderdeeltjes verplaatst om hem passend te krijgen
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk niet dat het goed is om een stukje fan je printplaat af te slijpen.Bart_Banaan schreef op 05 April 2003 @ 14:02:
[...]
...
ik heb een stukje van de print moeten afslijpen
...
[afbeelding]
- je een witt ccfl uit een oude handscanner sloopt
- merkt dat deze op 12 volt te warm word
- vervolgens een schakeling voor het traploos regelen van een voltage maakt (1-12v)
- merkt dat de transistor in de schakeling te warm word
- je eigen heatsink van aluminium strips maakt om de transistor te koelen
- vervolgens omdat het wit licht is, zelf een casing maakt om oranje licht te krijgen
- en het zaakje aansluit
- en blij bent dat je geen geld aan een ccfl hebt uitgegeven?
nou ?
Verwijderd
Laten we zeggen dat je lekker bezig geweest bent met modden?dr.lowtune schreef op 05 April 2003 @ 16:05:
uhmmm, hoe gek ben je als
- vervolgens een schakeling voor het traploos regelen van een voltage maakt (1-12v)
- vervolgens omdat het wit licht is, zelf een casing maakt om oranje licht te krijgen
- en het zaakje aansluit
nou ?
't lijkt me leuker dan hélemaal naar het dorp fietsen, en daar een kant en klare ccfl kopen..
Verwijderd
Je bent pas gek als je geen fotoos plaatst. Wel een leuk idee, maar voor dat we echt een mening kunnen geven willen wel wel pics zien!dr.lowtune schreef op 05 April 2003 @ 16:05:
uhmmm, hoe gek ben je als
- en het zaakje aansluit
nou ?
Verwijderd
ik dacht oppeens dat ik eigenlijk wel nog zat spul had liggen om een complete pc te assembleren.
het enige probleem was de kast
dat is een hele oude at pentium 1 kast.
gelukkig had ik nog wel een voedinkje liggen (atx) en met een paar gemodde knopjes gaat dat wel werken.
maar ja, dat mobo paste helemaal niet in de kast. lui als ik ben, heb ik deze practische oplossing bedacht.
[img]=600http://www.erik-wijngaarden.nl/fun/DSC00001.JPG[/img]
op verzoek dus de pics:Je bent pas gek als je geen fotoos plaatst. Wel een leuk idee, maar voor dat we echt een mening kunnen geven willen wel wel pics zien!
de schakeling (met zelfgemaakte heatsink) en zelfgemaakte ccfl casing (ccfl gesloopt uit een handscanner)
mijn custom case, met ccfl erin om te kijken of het staat......binnenkort pc'tje erin bouwen
Dit is mij 3e case mod :

Een iets grooter plaatje

Een iets grooter plaatje
Specs
Ik vind hem persoonlijk wel geslaagd. Nu nog jullie mening
/me The_Greater bedankt max_1987 voor het nemen van de foto's
[ Voor 24% gewijzigd door The_Greater op 11-04-2003 07:49 . Reden: Andere pic server ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Ik vind dat je veel dunner raamrubber had moeten gebruiken dit is veel te dik en te groot. Maar voor de rest wel goed gelukt!!!The_Greater schreef op 05 April 2003 @ 18:55:
Vorige week ben ik aan moddig gestaagd. Werd weer eens druk tijd.
Dit is mij 3e case mod :
[afbeelding]
Een iets grooter plaatje
[afbeelding]
Een iets grooter plaatje
Specs
Ik vind hem persoonlijk wel geslaagd. Nu nog jullie mening
/me The_Greater bedankt max_1987 voor het nemen van de foto's
Verwijderd
is een xp2000+ tijdelijk @ 1374 mhz omdat ik hem te warm vond worden nu is hij 49 idle en 54 stressed kan natuurlijk door de beugel maar goed wil het dus koeler hebben
2x 64 mb sdram komt binnekort 256module ddr333 van kingston denk
3.2gb hd word dus ook vervangen
gf2mx400 64 mb sdr pci <----geile kaart hoor
sb live 5.1 digital
cdrom enzo normale dingen

dit was het dus
bovenstaande mod van: resp4wn, origineel man, dat figuur om je window...Is het geen idee om je case in donkerdere tinten uit te voere, zodat er een beetje sinister sfeertje rond hangt? Kan je ook nog eens mooie groende ccfl erin proppen, dan is ie denk ik wel een eigen topic waard
Verwijderd
ik had 4/5 van die kast al met rood gedaan voor ik eraand8 dat draak ding erop te doen dus vandaardr.lowtune schreef op 05 april 2003 @ 19:46:
no comments op mijn custom case
bovenstaande mod van: resp4wn, origineel man, dat figuur om je window...Is het geen idee om je case in donkerdere tinten uit te voere, zodat er een beetje sinister sfeertje rond hangt? Kan je ook nog eens mooie groende ccfl erin proppen, dan is ie denk ik wel een eigen topic waard
mischien als ik nieuwe pc haal
rennen dan voor een nieuwe pcVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:48:
[...]
ik had 4/5 van die kast al met rood gedaan voor ik eraand8 dat draak ding erop te doen dus vandaaranders had ik het vast wel gedaan denk zwart ofzo dan
mischien als ik nieuwe pc haaldie word dan wel een topic waard
Verwijderd
De window.
De out-take, als finger-guard een vlieg-raam (ofzoiet), en voor de randjes, pvc-slang (te kort)
De voeding met enermax-fan waarvan het potmetertje uitsteekt.
Verwijderd
[...]
Ziet er goed uit. Zijn het twee ledjes aan de zijkant?
Btw: op je filmpje zie ik al je lichtjes incl. je floppy als groenkleurig
[...]
tzijn 2 leds aan beide kanten >-----<
Groenkleurig ? die led is harstikke blauw !!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 22:03 ]
hehheheh ik mis de pizzabodemssVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 20:41:
http://www.burnoutpc.com/Pics/1.wmv
j00 sexy thing roflmao !
[ Voor 4% gewijzigd door Matthijs op 05-04-2003 22:06 ]
Ik kan niet alles hebbenmark10123 schreef op 05 april 2003 @ 19:36:
[...]
Ik vind dat je veel dunner raamrubber had moeten gebruiken dit is veel te dik en te groot. Maar voor de rest wel goed gelukt!!!
Maar om goed raamrubber te krijgen is moeilijk.
En ja, welke case is nou echt af?
[ Voor 4% gewijzigd door The_Greater op 06-04-2003 13:09 . Reden: Mijn zins bouw ook ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
paar puntjes op het filmen..Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 20:41:
j00 sexy thing roflmao !
* leer scherpstellen
* beweeg minder snel
ennuh mooie tl verlichting in je kamer

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zie ik daaar in je lian-li mijn sunbeam rheobusVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 20:41:
j00 sexy thing roflmao !
ik had het al op je ander forum gezegd.. maar hij doet het perfect *)
[ Voor 18% gewijzigd door sarlo op 06-04-2003 11:06 ]
[ Voor 99% gewijzigd door sarlo op 06-04-2003 11:06 ]
Verwijderd
nee dat is een Vantec Fan controllergfo schreef op 06 April 2003 @ 11:05:
[...]
Zie ik daaar in je lian-li mijn sunbeam rheobus![]()
offtopic:
ik had het al op je ander forum gezegd.. maar hij doet het perfect *)

Verwijderd
tl verlichting is goed hoor, lekker licht in me kamer, en ik ken zo beter pics maken van hardware.ReseTTim schreef op 06 April 2003 @ 05:12:
[...]
paar puntjes op het filmen..
* leer scherpstellen
* beweeg minder snel
ennuh mooie tl verlichting in je kamer
Somige foto's zijn niet helemaal geweldig, maar hij is wel heel mooi ingebouwt.
Klik op de plaatjes voor een grotere versie
Vandaag heb ik het lcdtje in het onderste 5 1/2" (toch
[ Voor 25% gewijzigd door Kapitein Edward op 06-04-2003 17:01 . Reden: typo, thumpnail ]
ziet er best mooi en strak uit, maar de vraag rest mij: waar heb je dat n-videa logo vandaan? en met welke software ¿¿¿¿¿¿thijz schreef op 06 april 2003 @ 16:55:
Ik heb vorige week mijn 2*20 lcd ingebouwt
Somige foto's zijn niet helemaal geweldig, maar hij is wel heel mooi ingebouwt.
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Grote versie
Vandaag heb ik het lcdtje in het onderste 5 1/2" (toch) slot gedaan omdat ik hem dan beter kan zien
Ik draai het onder JaLCD, en dat logo heb ik van een forum van JaLCD afgeplukt. Ik zal eens kijken of ik de url nog kan vinden._ferry_ schreef op 06 April 2003 @ 17:00:
[...]
ziet er best mooi en strak uit, maar de vraag rest mij: waar heb je dat n-videa logo vandaan? en met welke software ¿¿¿¿¿¿
/edit
Gevonden,
Die logo's staan dus op een site waar ik via JaLCD op kwam.
http://www.wishbone.be/mo...name=Computer&file=jalcds
Hier kun je JaLCD halen
http://www.jalcds.de
[ Voor 23% gewijzigd door Kapitein Edward op 06-04-2003 17:08 ]
ok, ik zit daar ondertussen ook al want ik kwam meteen op het idee om wat plugins te downloadenthijz schreef op 06 april 2003 @ 17:02:
[...]
Ik draai het onder JaLCD, en dat logo heb ik van een forum van JaLCD afgeplukt. Ik zal eens kijken of ik de url nog kan vinden.
Verwijderd
Wel nice modje
Zou het onderstaande tekeningetje gewoon uitgevoerd kunnen worden??
En zijn er nog tips voor (weerstanden, bepaalde schakelaars en/of potmeters of desnoods ook nog de leds)?!
mobo is ASUS A7V333
sorry voor de size

Verwijderd

Zalman controller voorzien van alu Lian Li plaatje.
zie ook DUO LIAN LI
http://www.casejunkies.co....php?upn=120001&hl_id=573
Mooie mod..Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 21:25:
[afbeelding]
zie ook DUO LIAN LI
Maareh hoe heb de dat groene gekregen aan de zijkant van je bays
Verwijderd
Dat zijn ledjesgfo schreef op 06 April 2003 @ 21:27:
[...]
Mooie mod..
Maareh hoe heb de dat groene gekregen aan de zijkant van je bays

Verwijderd
had je beter een sunbeamtech rheo kunnen kopen, veel sterker dan die zalman ding, en kost hetzelfdeVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 21:25:
[afbeelding]
zie ook DUO LIAN LI

Voorkant:

Open:

Floppy:

Floppy erin (frontje komt naar voren):

Floppy eruit (druk op het frontje en tadaa!)

floppy von'k wel origineel van mezelf
Je moet gewoon rechts duwen, maar dat is geen probleem...
Deze heb ik uit een sig van iemand. Ik vond hem heel sterk, maar ik weet niet meer waar ik hem gezien heb: Casemodden is hetzelfde als een spoiler op een Daf bouwen: Het heeft geen nut maar is wel leuk
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Verwijderd
dat zij hij al hij moest wiskunde lerenVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:45:
wrom stealthen als je een deurje ervoor hebt?
Dat met die floppy vinnik erg gaaf, en zo standaard ist dus ook niet!
Bij je onderste cdrom zit het frontje trouwens net iets te laag, of komt dat door de foto?
Misschien kun je aan de linker kant van je fdd een-of-ander veertje plaatsen, zodat het frontje niet snel afbreekt.Solosmots schreef op 06 April 2003 @ 22:38:
Das wel vet die floppymod, maar breekt zo af denk ik.. Als je op de verkeerde plek drukt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Maar die veer ga ik wel ff proberen als ik het vastgesuperlijmde legoblokje nog los kan krijgen

Verwijderd
nee, schrijf ff een stukje in een nieuwe topic speciaal over die casedr.lowtune schreef op 07 April 2003 @ 02:16:
telt dit ook als mod: een how to over je custom case schrijven? Ik heb em af, morgen mijn pc erin bouwen, en dan het laatste plaatje maken. De rest van de pics is al klaar. Misschien morgenavond meer info..
temps stressed: cpu=31 case=28 in een kamer waar het 20graden is
de rest van mijn specs staan in mijn sig
enjoy
Verwijderd
Mijn moederboard laat niet veel toe
Maar ik draai mijn radiator 120mm fan maar op 700rpm
Verwijderd
dus heb ik mijn netwerkkaartje voorzien van blauwe leds.
brakke pic

beetje crosspost, staat ook al in een ander topic maar oke, ik zie momenteel ff "veel" dragon mensen hier
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
En dus zeker niet zwart..
bedankt iig
[ Voor 7% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 07-04-2003 23:48 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
..:: Specs ::..
Verwijderd
Suc6 met de volgende blikjes. mss kan je het blikje van cola modden. zo'n van 0.5L
Dat reservoir met die vloeistof erin roelt zeer vetSn0wblind schreef op 07 April 2003 @ 12:11:
Nou hier isie dan ................. mijn nextcool waterkoeling
temps stressed: cpu=31 case=28 in een kamer waar het 20graden is
de rest van mijn specs staan in mijn sig
enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
pics van de doos en wat er in moet :

dus... is dit te realiseren?
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij heeft dat niet zo veel zin.Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:17:
Volgens mij gaat het wel. maar je temps mogen niet te hoog zijn he. mss extra fans plaatsen ofzo. Of effe testen met gewone fans, als het dan te warm is extra fans plaatsen
Als je met K'nex een case maakt, issie heel erg open. Dus met een paar fans krijg je nauwelijks luchstroom, de lucht kan immer alle kanten op.
Ik denk dat je weinig temp problemen kan krijgen. De case is heel open, dus het wordt niet snel warm, en dat plastic kan ook wel wat hebben. Zolang je geen extreme temps krijg kan het volgens mij prima. Vet idee!
/me heeft ook nog een doos K'nex, helaas niet nog een pc over.
Dit topic is gesloten.