dat wordt je netjes gezegd, maar goed:
ga naar ebonheart, naar dat kasteel over die brug (grand council chambers oid)
na de ingang staat er aan de rechterkant een vrouw in een rooie robe die je kan transporteren naar mournhold.
Agentorangina, probeer eens een andere spell. Aborb Health ofzo, of als je die al gebruikt een elemental spell fire,thunder die zooi. Damage Health wellicht?
Eventueel Weapon Eater, iets in die trend, als dat zwaardje aan gort is, doen ze lijkt mij ook niet zoveel damage meer.
Of summon iets groots, mept ook wel lekker mee tenslotte. Golden Saint ofzo?
Ik ben nu net een beetje bezig geweest met alchemy.

Eerst een paar fortify intelligence potions bakken en hierna potions om te verkopen. Dit is misschien trouwens ook de oplossing voor jou Agentorangina. Ik had m'n intelligence opgepompt naar 200000 en dan maak je best leuke potions, bijvoorbeeld: Restore Magicka 2265 pts for 6787 seconds. Waarde van 1 zo'n potion: 33k.
Maar dat is nog niet alles: Je hoeveelheid magicka is gelinkt aan je intelligentie, ofwel, toen ik 200k int had, had ik 3,5 keer zoveel magicka = 700000 magicka.
Nou, als je dan nog restore magicka potions nodig hebt...
Ik denk alleen dat ik het een klein beetje overdone heb. Ik heb nog wat levitate potions gemaakt, die volkomen nutteloos waren. Iets van 3500 pts levitate voor 6000 secondes. Als je echt zo snel gaat, crasht het spel namelijk. Nu waren ze toch al bedoelt voor de verkoop, maar m'n hoeveel geld is een beetje absurd nu.
Ik heb 250 potions verkocht voor in totaal 8,5 miljoen.
Maar ach, altijd leuk om een keertje geprobeerd te hebben, niet dan?
[
Voor 96% gewijzigd door
Gaius op 20-04-2003 20:43
]