Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.633 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 14:24:
[...]

die wraitguard waar Joostve het over had die beschermt je tegen dat zwaard. die moet je eerst proberen te krijgen wil je dat zwaardje in combat gerbuiken anders werkt het alleen in je nadeel
Nog even extra uitleg:
mogelijkheden:

1.)Je volgt de mainquest en krijgt hem van vivec...
2.)Je doodt vivec, pakt de unique dwemer artifact, en laat hem door de dwerg in het corprusarium van tel fyr enchanten tot wraithguard.

let er wel op dat als je gewoon de mainquest volgt, je later nog steeds ook vivec kan doden. Zo krijg je dus 2 wraithguards :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 19:57:
The eye of the needle lies in the teeth of the wind -- the mouth of the cave lies in the skin of the pearl -- the dream is the door and the star is the key

Wisdom's test, and he say take ounsel of the wisdom of the tribes to find the way
Van wie krijg je dit raadsel dan horen? Dit wil ik zelf ook wel eens oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kreeg ik bij de mq. Ik moest alle prophecies oplossen. Eerst moest ik zon boog vinden. Daarna een aantal items(Shield, kruiden+ beker(Strenght test)) en nu moest ik van hem de wisdoms test doen en dat raadsel oplossen. Het ventje van van wie ik de opdr8 heb gegeven zit in een kamp ver noordelijk. Ik geloof de leider van dit kampje (ik weet niet meer hoe ie heette)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Sul Matuul natuurlijk :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het Urshilaku Camp. Dan is het dus toch de Cavern of the Incarnate. Gezien een paar andere reacties dacht ik eigenlijk dat het wat anders zou zijn, maar niet dus.

Misschien is die 'star' waar ze het over hebben dan Azura's Star? Ik had begrepen dat je met dat ding ook die grot binnen kon komen, maar heb het zelf eigenlijk nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, je hebt niks nodig om die grot binnen te gaan, je moet gewoon wachten tot het schemert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 04 April 2003 @ 12:40:
Nee, je hebt niks nodig om die grot binnen te gaan, je moet gewoon wachten tot het schemert.
Jep, dat weet ik, maar ik vroeg me af of je ook op een willekeurig tijdstip binnen kon komen met die azura's star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh natuurlijk, hoe kon ik dat nu vergeten ;)

Maar nu ben ik eigenlijk nog niet verder gekomen :(, weet iemand waar ie ong. ligt. Ik denk ergens in de Red Mountain, maar ik weet ut niet zeker.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
waar wat ligt? de Cavarn of the incarnate of ushilaku camp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 04 April 2003 @ 22:19:
waar wat ligt? de Cavarn of the incarnate of ushilaku camp?
Cavarn of the incarnate, want in dat kamp heb ik mn opdr8 gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de main quest nou uitgespeeld maar als ik vivec wil doden dan krijg je dat gezeik dat dit karakter nog een doel heeft in dit spel waar ben ik de fout ingegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 22:45:
[...]

Cavarn of the incarnate, want in dat kamp heb ik mn opdr8 gekregen. :)
loop vanaf het urshilaku kamp helemaal naar het oosten langs de waterrand
op een gegeven moment kilometer of 2 a 3 verder kom je bij een kloof die naar het zuiden loopt, volg die kloof in een soort van spiraal vorm naar het westen en je komt bij een grote deur, dat is de Cavarn of the Incarnate.

De kloof ligt in het meest oosterse gedeelte van de Red moutain dus als je bij een heuvel achtig landschap komt ben je al te ver gegaan

zodra je die kloof in loopt zie je trouwens ook die 2 Teeths waar ze het over hebben, 2 grote hoge punten van steen die uit de grond steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 22:13:
ik heb de main quest nou uitgespeeld maar als ik vivec wil doden dan krijg je dat gezeik dat dit karakter nog een doel heeft in dit spel waar ben ik de fout ingegaan?
volgens mij kan je vivec gewoon doden nu
bewaar wel ff een save game voor de zekerheid want ik weet niet hoe het volk dan op je gaat reageren.
en als je hem echt echt nodig hebt dan kan je hem altijd nog via de console terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
joostve schreef op 05 April 2003 @ 23:16:
[...]

loop vanaf het urshilaku kamp helemaal naar het oosten langs de waterrand
op een gegeven moment kilometer of 2 a 3 verder kom je bij een kloof die naar het zuiden loopt, volg die kloof in een soort van spiraal vorm naar het westen en je komt bij een grote deur, dat is de Cavarn of the Incarnate.

De kloof ligt in het meest oosterse gedeelte van de Red moutain dus als je bij een heuvel achtig landschap komt ben je al te ver gegaan

zodra je die kloof in loopt zie je trouwens ook die 2 Teeths waar ze het over hebben, 2 grote hoge punten van steen die uit de grond steken.
nog handiger...

download de java map van www.morrowind.nl

Ook kan je gewoon bijna recht naar het zuiden lopen vanaf zaintiraris, net voorbij een dwemer ruine is het dan dacht ik.. ergens redelijk bovenop een berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Pffff.. Gisteren m'n systeem ge-upgrade van een Athlon TB 1200@1466 met Leadtek ti 4400 (geforce4) naar een Athlon XP 2000+ met een Club 3d Radeon 9700 Pro.. En wat een verschil geeft dat in Morrowind zeg!!! Ik haalde op m'n vorige systeem amper 15 fps in 1024x786 en nu loopt Morrowind zelfs vlot in 1600x1200 met alles op max! Das wel kicke zeg! :D Kan ik nu eindelijk eens optimaal gaan Morrowinden! :P

Alleen moet ik nog ff uitvinden hoe ik True Form aanzet.. Iemand die dat weet misschien??

[ Voor 12% gewijzigd door blakez op 06-04-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:04

Upke dupke

Oompa Loompa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 21:38:
[...]

Oh natuurlijk, hoe kon ik dat nu vergeten ;)

Maar nu ben ik eigenlijk nog niet verder gekomen :(, weet iemand waar ie ong. ligt. Ik denk ergens in de Red Mountain, maar ik weet ut niet zeker.
Je wilde een hint, dus ik zal me beperken tot een (redelijk) globale omschrijving: Probeer het eens ten noordoosten van de red mountain, wel buiten de ... hoe noem je die omheining om de red mountain ook al weer? Nou ja, je vat em wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 06 April 2003 @ 14:34:
Pffff.. Gisteren m'n systeem ge-upgrade van een Athlon TB 1200@1466 met Leadtek ti 4400 (geforce4) naar een Athlon XP 2000+ met een Club 3d Radeon 9700 Pro.. En wat een verschil geeft dat in Morrowind zeg!!! Ik haalde op m'n vorige systeem amper 15 fps in 1024x786 en nu loopt Morrowind zelfs vlot in 1600x1200 met alles op max! Das wel kicke zeg! :D Kan ik nu eindelijk eens optimaal gaan Morrowinden! :P

Alleen moet ik nog ff uitvinden hoe ik True Form aanzet.. Iemand die dat weet misschien??
Resolutie maakt eigenlijk bijzonder weinig uit op je fps in Morrowind. Wat je echt merkt op je fps zijn vooral je viewing distance en shadows. Ik heb zelf een Atlon 1.33 GHz en een GF4 Ti4200, met viewing distance max, shadows bijna uit, resolutie op 1200x1024, met anti-antalisiasing op quincunx. Het maakt voor mijn fps vrij weinig uit of ik em nou op deze resolutie met AA draai, of op 800x600 zonder AA. Vreemd maar waar. Natuurlijk helpt die extra CPU power van jou er natuurlijk wel aan mee dat je fps in zijn geheel omhoog gaat :)
* henkie196 wacht nog een jaartje met een nieuwe pc, het veroudert toch net zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Henkie, hoeveel fps haal je nu in Balmora?
Heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal, volgens mij haal ik nl. een vrij lage fps.
In Balmora zit ik iig niet boven de 30, meestal 20-25, op sommige plekken 15-20.
Als ik naar m'n stronghold op het odai plateau loop kom ik langs een stukje (vlak voor die 2 gasten buiten die mijn) waarbij m'n fps onder de 10 komt. :X

Schaduw uit, viewing distance 50%, 1024x768. Maar idd, de resolutie haalt weinig uit, op 1600x1200 ging hij ietsjes traagjer, maar dat waren nog geen 5 fps minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fps in Balmora... Meestal tussen de 6 en de 15 fps. Zie eerdere posts of mijn specs (zie sig) voor systeem. Viewing distance op 100% (ziet er toch een stuk realistischer uit), shadows op een heel klein beetje (ziet het water er wat meer uit als water), resolutie op 1200x960. AI ook op een heel klein beetje, dan hapert ie wat minder als ik langs allemaal onbelangrijke npc's huppel. fps als ik gewoon in het wild rondren zijn tussen 15-20. Soepel is anders, maar dat maakt de lol deste groter als ik besluit een nieuwe pc te kopen ;)

GF4 Ti4200 versus GF2 MX400: Maakt maar een paar fps uit over het algemeen. Maar het spel liep bij de GF2 altijd erg moeizaam als ik zo'n propylon chamber binnen ging. Dat is grotendeels over met de GF4. Plus dat ik nu AA aan kan zetten natuurlijk. Ziet er wel zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Wat bedoel je met, "ziet het water er meer uit als water"? Ik heb het geprobeert, ik zie geen verschil. Er zijn nog steeds gewoon de zwarte schaduw vlekken op het water zoals altijd. Ook de diepte van het water wordt niet aangepast. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 07 April 2003 @ 16:05:
Wat bedoel je met, "ziet het water er meer uit als water"? Ik heb het geprobeert, ik zie geen verschil. Er zijn nog steeds gewoon de zwarte schaduw vlekken op het water zoals altijd. Ook de diepte van het water wordt niet aangepast. Mis ik iets?
Als je shadows helemaal uitzet, ziet het er meer uit als een platte, statische texture. Als je shadows een klein beetje aan zet, zie je kleine oppervlakte golfjes, en zien de voortplantingsgolven die je veroorzaakt als je door het water loopt/zwemt er een stuk natuurlijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Aha, ik zal wel eens kijken... Morrowind is heeft een best mooie engine. Zelf claimen de developers dat hij nog veel meer aan kan maar dat huidige computers er niet mee overweg kunnen. Vind ik een beetje een flauwe smoes. TES: IV zal een geupdate engine gebruiken neem ik aan.... (dat is dan deze) Ook vind ik het klooten dat de Geforce familie geen n-patches ondersteund... Hierdoor zie ik geen trueform, terwijl dat zo mooi is. Ik heb wel ergens gelezen dat de Geforce 4 op een andere manier n-patches ondersteund, ik zou alleen niet weten hoe...

Morrowind is mooi, maar het kan nog veel mooier. (dit na aanleiding van het schaduw verhaal :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Weet iemand hoe je viewdistance met optimizer op 300% zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Ghi, ik baal echt als ie onder de 20 fps komt :+
Snap niet dat je 6/15 FPS nog speelbaar vind. Zelf heb ik de view-distance rond de 50%, geen schaduw, 1024x768. Verder heb ik de *.ini getweaked.

MAX FPS=120
internal ???? buffer= 128
external ??? buffer = 512

Vond ik het lekkerst spelen. De loads tussendoor duren wel iets langer, maar het hikt dan niet zo vaak als met de default settings (om de 50 meter :? )
Verder merk ik dat als ik een paar keer van plaats verander (balmora, Vivec etc.etc.) de FPS weer omlaag gaat en die meer hikt. FF een Quicksave en een reload doet dan wonderen :)
(de engine cleart dan ff de buffers wat de snelheid zeker ten goede komt)

Dat proggie heb ik ook geprobeert, maar dat heeft een paar vreemde neveneffecten waar ik niet echt blij van word. Zoals ik nu draai, bevalt me nog het beste. Alhoewel; alle goede tips zijn welkom !

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat performance research:
Bij viewing distance 100%: rond de 15-20 fps op buitenlocaties
Bij viewing distance 75%: rond de 20-25 fps op buitenlocaties. Vermits niet te veel bomen, of andere meshes is 25-30 ook goed haalbaar.
Bij viewing distance 50%: rond de 25-30 fps.

Dit alles bij 1200x960 en shadows op een klein streepje, AA op quincunx. Specs.

Madrox: Maakt die max fps 120 nog wat uit? Zelfs op binnenlocaties en starend naar de grond haal ik dat maar net aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 05 April 2003 @ 23:17:
[...]

volgens mij kan je vivec gewoon doden nu
bewaar wel ff een save game voor de zekerheid want ik weet niet hoe het volk dan op je gaat reageren.
en als je hem echt echt nodig hebt dan kan je hem altijd nog via de console terug zetten
jah maar als je de mainquest hebt uitgespeeld moeten die berichten dan toch ook ophouden dat je die caracter niet mag vermoorden :? omdat ie belangrijk is voor de mainquest?

ik heb alles gedaan in de mainquest wat moest gebeuren dus ik begrijp er nix van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 12:20:
[...]

jah maar als je de mainquest hebt uitgespeeld moeten die berichten dan toch ook ophouden dat je die caracter niet mag vermoorden :? omdat ie belangrijk is voor de mainquest?

ik heb alles gedaan in de mainquest wat moest gebeuren dus ik begrijp er nix van :/
Misschien dat je nog een keer met hem moet praten na de main quest, maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd heb. Anders: gewoon negeren (of moet je dan opnieuw laden van het spel?) En anders kan je hem ook gewoon laten leven, en jezelf op de andere mens-goden uitleven in Tribunal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 11:10:
Bij viewing distance 50%: rond de 25-30 fps.

Dit alles bij 1200x960 en shadows op een klein streepje, AA op quincunx. Specs.

Madrox: Maakt die max fps 120 nog wat uit? Zelfs op binnenlocaties en starend naar de grond haal ik dat maar net aan.
Die Max FPS maakt denk ik niet zoveel uit, merk het iig niet zo. Was wel aanbevolen voor mensen met een trage bak. Jij scoort +/- idem als ik met een 1800+ en een Radeon 8500 Pro.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:51:
[...]

Misschien dat je nog een keer met hem moet praten na de main quest, maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd heb. Anders: gewoon negeren (of moet je dan opnieuw laden van het spel?) En anders kan je hem ook gewoon laten leven, en jezelf op de andere mens-goden uitleven in Tribunal :)
Dan doe ik dat wel :*)

maar in iedergeval bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een vraagje, ik ben net weer es begonnen met morrowind, en ik snap er nu wat meer van. k ben nu level4 woodelf, met wat marksman skill lightarmour, e short sword, enchant skill etc.Is het mogelijk om een constant effect heal ring ofzo te maken?
ik ben level4 en mijn enchant skill ligt iets boven de 30, intelligence boven de 50, en willpower boven de 40.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 02:14:
Hallo, ik heb een vraagje, ik ben net weer es begonnen met morrowind, en ik snap er nu wat meer van. k ben nu level4 woodelf, met wat marksman skill lightarmour, e short sword, enchant skill etc.Is het mogelijk om een constant effect heal ring ofzo te maken?
ik ben level4 en mijn enchant skill ligt iets boven de 30, intelligence boven de 50, en willpower boven de 40.
bvd
Benodigheden om een constant effect enchantment te maken:
- Grand soulgem
- Een Ascended Sleeper of Golden Saint in dat soulgem (azura's star volstaat ook)
- Een item (kledingstuk, ring, armour) met een enchantment value van 120 of meer. Voor een kledingstuk of een ring is de enchantment value de helft van de value.
- Een flinke hoeveelheid fortify intelligence, makkelijkst is om dit mbv potions te doen.

Je kan waarschijnlijk het beste eerst ergens een grand soulgem opsnorren, en vervolgens een ascended sleeper of golden saint erin soultrappen. Ow ja, en ook nog een ring met een value van 240 en het een en ander aan alchemy tools. Dan naar Sadrith Mora crossen. In de imperial cult gebeuren daar is een vent die oneindig veel ingredienten verkoopt waarmee je een fortify intelligence potion kunt maken. Flink inkopen doen, dan flink wat potions maken, ze gebruiken (eventueel kun je een paar verpatsen om je kosten te dekken), weer meer inkopen doen en ze weer gebruiken. Tot je intelligence boven de 2000 ligt, dan zouden je enchantments vrijwel altijd moeten lukken. Even saven voor proberen kan verstandig zijn. Ow ja, voor een restore health effect moet je natuurlijk ook een restore health spell in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt, dat duurt dus nog wel even voor ik daar aan kan denken, ik heb alleen nog maar petty en lesser soulgems..
Mijn alchemy skill moet dus ook nog wat beter..
ik had al een restore health amulet gemaakt, maar die duurde 1 seconde..
ook een heel "handige" summon least bonewalker voor 1 seconde broek, maar dat was om ff te checke hoe dat enchanten eigenlijk moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook een heel "handige" summon least bonewalker voor 1 seconde broek, maar dat was om ff te checke hoe dat enchanten eigenlijk moest.
_/-\o_ enorm nuttig ja, zo'n broek :)

Mijn eerste enchant poging was een 'Great ring of Fire'. Ik had toen nog geen idee hoe dat allemaal precies moest, dus ik heb nu een ring die ik af kan vuren op een target en die gedurende enkele tientallen seconden 1 point fire damage doet. Daar gaat dus echt niemand dood van, maar het is wel grappig om te zien hoe zo'n ventje telkens in brand vliegt en zwaar over de zeik rondjes loopt...

Gisteren heb ik mijn eerste continuous effect item gemaakt (kostte me 2 grand soulgems, de eerste keer mislukte), een ring die me continue 2 points health geeft en een paar punten fatigue. Hiermee kan ik dus gewoon eindeloos rennen zonder moe te worden en ook 't vechten gaat beter zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik zit nu op level 100 en ik wordt ook niet moe en ik ga ook niet dood. :X
1040 Hitpoints. >:)

Maarre, ik denk dat ik een kleine feature ontdekt heb:

Ik kan oneindig doortrainen bij de marksman-mastertrainer. Als die skill al op 100 zit en ik train, dan gaat ie van 100 naar 100. Geeft niets eigenlijk, of je nou op level 68 onverslaanbaar bent of straks rond de level 400 zit en ook onverslaanbaar bent. Alleen dat slapen duurt zo lang. Laatst 46 uur. :+

Gebruiken jullie trouwens ook die Giants-mod/plug-in? Hij is wel aardig, maar als je al zo sterk bent is het ook gewoon een grote inkomstenbron. Glass Golems hebben standaard 10 stukkies glas bij zich, Ebony Golems 10 stukkies ebony en soms nog een ander ebony voorwerp. Andere monsters hebben weer soulgems bij zich, soms ook grand soulgems. De Ancient Giants hebben knotsen van 125.000 bij zich. :)
Alleen die Giantess is duidelijk van het zwakke geslacht, 1 tikkie op haar hoofd met m'n Skullcrusher en ze gaat al neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb een grand soulgem met een ascended sleeper erin, ik heb een heal spell. en een inteligence van 70. ik ben ff overnieuw begonnen met een mage character. Maar hoe kan ik nu instellen dat het een constant effect item is? ik kan wel duur verhogen maar er staat nooit CE.
btw ik ben level2. ik heb die grand soulgem bij mageguild gepakt toen galbedir naar beneden liep en ik een false soulgem in zijn desk moest pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maar daar zit toch geen ascended sleeper in? Enniewee, je grand soulgem moet gevuld 80k waard zijn.
CE kun je instellen door op "cast when used"/"cast when strikes" te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb nu 2 items van 2400, maar niemand geeneen trader die ik ben tegengekomen heeft zo veel geld. Waar kan ik het best naartoe?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterfvz schreef op 12 April 2003 @ 10:45:
Ik heb nu 2 items van 2400, maar niemand geeneen trader die ik ben tegengekomen heeft zo veel geld. Waar kan ik het best naartoe?
Je kunt nu het beste naar Caldera gaan in een huisje ten oosten van dit stadje (kweet niet meer dat huisje heette) zit op de 2e verdieping een scamp genaamd creeper. Hij heeft elke dag opnieuw 5000 gp bij zich en koopt alles voor de normale waarde :D. Als je een dagje voor zn neus blijft w88 heeft al zijn geld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een vraagje: Ik moet voor de house Redoran een opdr8 doen om hostile mudcrabs te vermoorden. Ik krijg een route beschrijving. Het enige is dat als ik die probeer te volgen dat ik er niet kom :(..... Weet iemand een makkelijkere routebeschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Yess !, k'heb hem uitgespeeld met mijn magic-only Altmer mage :D. Ik had zelf wat spells gemaakt, en daarmee was het best te doen. Ook niks getrained bij trainers, want dat vind ik ook een beetje jammer.

Af en toe was het best moeilijk door die domme reflect, maar met een goede healing spell kom je al ver. Trouwens, Dragoth Ur was echt makkelijk :P

Na het Mage Guild ben nu ook bezig voor de Imperial Cult, even weer wat nederig werk doen :). Binnenkort post ik wel een paar leuke plaatjes, maar ik vind het toch echt jammer dat er niet zo veel verschillende soorten kleren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 11 April 2003 @ 12:53:
Ik zit nu op level 100 en ik wordt ook niet moe en ik ga ook niet dood. :X
1040 Hitpoints. >:)

Maarre, ik denk dat ik een kleine feature ontdekt heb:

Ik kan oneindig doortrainen bij de marksman-mastertrainer. Als die skill al op 100 zit en ik train, dan gaat ie van 100 naar 100. Geeft niets eigenlijk, of je nou op level 68 onverslaanbaar bent of straks rond de level 400 zit en ook onverslaanbaar bent. Alleen dat slapen duurt zo lang. Laatst 46 uur. :+

Gebruiken jullie trouwens ook die Giants-mod/plug-in? Hij is wel aardig, maar als je al zo sterk bent is het ook gewoon een grote inkomstenbron. Glass Golems hebben standaard 10 stukkies glas bij zich, Ebony Golems 10 stukkies ebony en soms nog een ander ebony voorwerp. Andere monsters hebben weer soulgems bij zich, soms ook grand soulgems. De Ancient Giants hebben knotsen van 125.000 bij zich. :)
Alleen die Giantess is duidelijk van het zwakke geslacht, 1 tikkie op haar hoofd met m'n Skullcrusher en ze gaat al neer.
Een game-exploit heet dat ;) Ze trainen je zo hoog op als het bepalende atribuut het toelaat. Jij hebt waarschijnlijk een fortify agility jetser, of misschien dat deze knakker dat niet eens controleerd.

Giants heb ik ook wel eens geprobeerd is wel geinig, geeft je weer een uitdaging als je lvl 30 bent, wanneer alle gewone monsters lachwekkend zijn geworden. Behalve dan in Tribunal, want als drie van die trolls (ofzo) op je afkomen lopen, ga ik nog even in de achteruit (op lvl 30 dan, en ik was net begonnen met een nieuwe wapen skill te trainen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 14:22:
Ok, ik heb een grand soulgem met een ascended sleeper erin, ik heb een heal spell. en een inteligence van 70. ik ben ff overnieuw begonnen met een mage character. Maar hoe kan ik nu instellen dat het een constant effect item is? ik kan wel duur verhogen maar er staat nooit CE.
btw ik ben level2. ik heb die grand soulgem bij mageguild gepakt toen galbedir naar beneden liep en ik een false soulgem in zijn desk moest pleuren.
In die soulgem zit een Winged Twilight. Dat is niet voldoende om een constant effect item te maken. Daarbij komt ook nog dat je met een intelligence van 70 behoorlijk kansloos bent om een constant effect item te maken, je mag blij zijn als je een lvl 7 enchantment kan maken (ce is lvl 120).

Dusseh, Fortify Intelligence!! En alchemy skill is daarbij niet eens zo belangrijk. Zolang je maar enkele potions kan maken, kun je daarmee je intelligence omhoog gooien, en de effectiviteit van je potions stijgt als je intelligence stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 12:01:
Ik heb weer een vraagje: Ik moet voor de house Redoran een opdr8 doen om hostile mudcrabs te vermoorden. Ik krijg een route beschrijving. Het enige is dat als ik die probeer te volgen dat ik er niet kom :(..... Weet iemand een makkelijkere routebeschrijving
Ik weet de preciese ligging niet meer, maar ik dacht dat als je langs de kust (niet te dicht langs de kust) van Gnaar Mok richting Gnisis gaat, kom je op een gegeven moment een "Dead Guar" tegen met twee mudcrabs er omheen. Dat zouden dan de mudcrabs moeten zijn (ik heb eigenlijk nog nooit house redoran gedaan, dus ik weet niet zeker dat deze bedoeld worden, maar ik weet wel dat dit onderdeel van een redoran quest is). Als je de mudcrabs heb gewaste, moet je naar het noordoosten gaan, over een bergkam heen en dan zou je uit moeten kijken op een guar boerderij. Is heel dichtbij. Als je dan met de vrouw, die daar ergens rondzwerft, praat heb je je quest volbracht. Denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Hier wat plaatjes.. Trouwens, zitten in Tribunal nieuwe exquisite clothes enzo ?, want dan moet ik hem hebben :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen1.jpg
Wat alchemie rotzooi..

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen2.jpg
Aandenken aan 't sixth house

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen3.jpg
6 van mijn vele kledingskeuzes..

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen16.jpg
Wat leuke helmpjes.. en ja, helaas is de Master Helm wel gestolen :( , maarja, ik kon niet zonder zullen we maar zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen4.jpg
Een verzameling staffs

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen7.jpg
Wat dure boekjes

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen8.jpg
Alle notes voor 't main quest.. en nog een paar anderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen11.jpg
Wat armours. [note: alles is gevonden of gekocht, als nobele elf steel ik natuurlijk niks ;) ]

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen12.jpg
Toffe Dwemer plannen

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen14.jpg
Kistje met dure inhoud

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen13.jpg
Even mooi op de foto in mijn hideout

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen15.jpg
Nogmaals mooi op de foto, nu met ander hoedje ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen10.jpg
Mijn Ashlanders outfit

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen5.jpg
In Vivec gaan ze me hiervoor arresteren

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen6.jpg
Veel belangstelling..

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen9.jpg
Weer een nette outfit met bijpassend Indoril.

[ Voor 8% gewijzigd door agentorangina op 14-04-2003 13:43 . Reden: 2 extra plaatjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Vette pics man! Leuke verzameling, ik zal dat ook eens gaan doen. Ik was eerst op de helft met de main quest, maar toen vond ik het flauw worden, en ben opgehouden, stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Een game-exploit heet dat Ze trainen je zo hoog op als het bepalende atribuut het toelaat. Jij hebt waarschijnlijk een fortify agility jetser, of misschien dat deze knakker dat niet eens controleerd.
Nix exploit! Het is een feature. :P
Fortify Agility: Helm of Oreyn Bearclaw +40 Agility en +40 Endurance.

Overigens ben ik nu zo sterk dat de monsters in Giants ook lachwekkend zijn geworden. En aangezien hij niet echt lekker werkt met de bank-plugin, denk ik dat 'm er maar weer vanaf ga tikken. Eerst wel eventjes alle zooi verkopen die normaal niet voorkomen in het spel. En dan even kijken of m'n savegame het leuk vind dat die plug-in opeens weg is. :)

En agentorangina, in Tribunal zitten geen nieuwe kleren, maar koop 'm toch maar.
Je bent er toch wel weer lekker mee zoet.
Welke plug-in gebruik je trouwens? Die helmpjes achter glas is wel errug 8)
Je hoeft je trouwens ook niet zo'n zorgen te maken over jatten. Dat is tenslotte ook gewoon vinden. :) Zo heb ik best wel leuke dingen "gevonden" in de telvanni en redoran vaults.

Hoeveel Dwemer Coins hebben jullie trouwens? Ik spaar die zooi, ik heb er al ca 750. Maar der is vast nog wel meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ok, ik luister naar het advies ;).. sowieso, delen armour doen het ook goed als je mooie combinaties kan maken [zoals met 't Indoril]. M'n hideout is deze plugin: Anastasio The Great's Hideout, je kan hem downloaden van www.morrowind.nl. Die adamantium helm is van een officiele plugin.

Ik had zo'n 450 dwemer coins op een moment, maar ik heb ze allemaal bij de creeper verkocht. [ook al duurt dat wel even als je er maar 75 per dag kwijt kan.] In Tel Fyr kan je er veel vinden bij de last surviving Dwarf. [tja als ze zeggen dat ik daar mag looten doe ik het ook ! ]

Ik had eerst ook Giants geinstalled, maar ik vond het niet echt interessant. Het duurde erg lang om alle error messages weg te klikken toen ik m'n save laade :(. Sowieso was het met de mage wel erg lastig in het begin.

[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 14-04-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Voor die errormessages, lees de readme:
Note: To prevent headache of clicking "yes" a thousand times I suggest you change your Morrowind.INI file with this little tweak. In the Morrowind/Data files folder find your Morrowind.ini file (always make a back-up when editing) and add these lines:
In the [General] section:

AllowYesToAll=1
Maar hierna had je verder geen last met je savegame? Das mooi.
Overigens moet ik toch zeggen dat je je savegames ontzettend kunt mishandelen, zonder dat ze gelijk naar de klote zijn. Hoef je met Championship Manager niet te proberen, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Als je halverwege toch maar een ander gezicht/geslacht/naam wilt, dan kan dat gewoon. Heerlijk zulk soort opties. :)

Dat je maar 75 muntjes tegelijkertijd kunt verkopen: Gewoon even de supercreeper downloaden. Scheelt gruwelijk veel tijd. Alleen in het begin wordt het wel erg makkelijk veel geld te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Gaius op 14-04-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 14 April 2003 @ 13:53:
Ok, ik luister naar het advies ;).. sowieso, delen armour doen het ook goed als je mooie combinaties kan maken [zoals met 't Indoril]. M'n hideout is deze plugin: Anastasio The Great's Hideout, je kan hem downloaden van www.morrowind.nl. Die adamantium helm is van een officiele plugin.

Ik had zo'n 450 dwemer coins op een moment, maar ik heb ze allemaal bij de creeper verkocht. [ook al duurt dat wel even als je er maar 75 per dag kwijt kan.] In Tel Fyr kan je er veel vinden bij de last surviving Dwarf. [tja als ze zeggen dat ik daar mag looten doe ik het ook ! ]

Ik had eerst ook Giants geinstalled, maar ik vond het niet echt interessant. Het duurde erg lang om alle error messages weg te klikken toen ik m'n save laade :(. Sowieso was het met de mage wel erg lastig in het begin.
Dat met al die error messages ken ik ja. Had iets te vroeg de plug in geladen en werd finaal afgemaakt door een earthgolem. Toch maar even wachten nog.

Tribunal is voor jou misschien wel de moeite waard. Nieuw soort indoril armor.
Waar haal je trouwens die hoed vandaan? Die heb ik nog niet eerder gezien. En je staf (die in de laatste 2 plaatjes) ziet er ook onbekend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 14 april 2003 @ 10:35:
Hier wat plaatjes.. Trouwens, zitten in Tribunal nieuwe exquisite clothes enzo ?, want dan moet ik hem hebben :) .

[afbeelding]
...En nog een berg afbeeldingen...
Omg, wat ziet dat er super uit! :9~

Is dat een plugin, zo ja, welke? Het is namelijk stukken beter om je armor op te hangen aan zo'n pop dan hem met moeite netjes op een tafel te krijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja ik weet dat je de creeper meer cash kan geven, maar ik heb liever dat het niet te makkelijk gaat.. en sowieso, wat doe je met al dat geld ?..

Dat nieuwe indoril armour leek me al wel tof, dat grijs staat vast goed bij een paar robes/clothes die ik heb. De hoed heb ik ook van morrowind.nl, staat ergens onder equipment [Leias Wizard Hat moet je zoeken].

De staff heb ik in de tower van Dragoth Ur gevonden [ingang zit in de inner facility.]
Hij is niet goed [doet meer schade aan jezelf als je er mee slaat]. maar hij ziet er wel mooi uit. Trouwens, een wizard gebruikt zijn staff om te lopen, niet om mee te slaan ;).

[waar je de plugin kan vinden staat een paar posts terug, ik heb ook de mannequin plugin gedownload voor de extra poppen [die het armour dragen]. De anderen [op de verhogingen] zitten er al standaard in.]

[ Voor 15% gewijzigd door agentorangina op 14-04-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Tja, wat doe ik met al dat geld? Goeie vraag.
Op de bank zetten en dan wordt het nog meer, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen. :Y)

Tja, zodra ik iets waardevols zie, neem ik het mee. Zo heb ik dus al 3500000 goudstukkies. Plus nog bijna 1M aan glass, ruim 2,5M Deadric en 1M Ebony, daar komen dan nog alle uniques + dwemerzooi + edelsteentjes + nog meer troep bij.
En ook al kan ik er niets mee, als ik iets waardevols zie, neem ik het mee. Zonde om te laten liggen.

Je blijft toch Hollander he.

Net die Giants plugin verwijdert. Eerst alles wat daarmee te maken had, wat ik nog had verkocht aan creeper, toen Giants eruit -> al die items weer weg bij Creeper.
Ofwel, net Creeper genaaid voor iets meer als 1M. >:)
Doe ik m'n functie als master thief eer aan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 14 April 2003 @ 15:48:
[waar je de plugin kan vinden staat een paar posts terug, ik heb ook de mannequin plugin gedownload voor de extra poppen [die het armour dragen]. De anderen [op de verhogingen] zitten er al standaard in.]
Die poppen en die wizard's hat wil ie nie meer downen ;( Zo maar ff googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Met m'n vorige char was ik ook bijna master thief.. tot ik dus alle thief missies gecomplete had en Big Jim er vandoor ging.. dus geen master thief for me :( [want ik had nog geen 90pts in een van mijn atributes].

Is er trouwens een manier hoe je aan die thief gloves kan komen zonder die quests te doen ?, want die zagen er best leuk uit...

[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 14-04-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gewoon ja zeggen en die quests niet doen. :) Of de console gebruiken.

Over dat geld:

Net een wandelingetje gemaakt langs een paar deadric shrines:

1 Deadric Claymore
1 Deadric Club
3 Deadric Katana's
1 Deadric Spear
1 Deadric Warhammer
1 Deadric Shield

3 Ebony Shortswords
1 Ebony Spear
1 Ebony Tower Shield

1 Glass Claymore
1 Glass Frostsword
1 Glass Staff

+ nog wat andere zooi, totale waarde ruim 450k.

Wat moet ik er mee? Geen flauw idee, ik heb alles al tig keer. Maar ik neem het wel mee. :+

Hoe zit dat luck eigenlijk in elkaar?
Ik bedoel, voor mijn character is een Dremora Lord met een Deadric Claymore een gelukje. Voor een lvl 15 character is het niet echt geluk. Zelfde geld voor een Golden Saint met een Deadric Tower Shield + Deadric Katana. Die hakken er best lekker in tegen een lvl 15 character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 14 april 2003 @ 18:30:
Hoe zit dat luck eigenlijk in elkaar?
Ik bedoel, voor mijn character is een Dremora Lord met een Deadric Claymore een gelukje. Voor een lvl 15 character is het niet echt geluk. Zelfde geld voor een Golden Saint met een Deadric Tower Shield + Deadric Katana. Die hakken er best lekker in tegen een lvl 15 character.
Ik weet niet precies hoe het zit met luck, maar ik weet iig zeker dat je in kratten en kisten die een random inhoud hebben meer waardevolle dingen vind. Zo vind je met een hoge luck bijvoorbeeld in al die raider grotten meer grand soulgems, waar je met lage luck een heleboel lesser soulgems zou vinden. Verder weet ik er niet zo veel vanaf.

BTW, een ebony/ daedric tower shield heb ik nog nooit gevonden, ik wou dat die golden saints dat zouden dragen, ipv die waardeloze netch of iron tower shields. Ze zouden bij Betheshda eens een soort firemoth plugin moeten maken, maar dan met golden saints en dremora lord's ipv dat fragmeat van een skeleton warriors en skeleton archers. En als ze dan meteen die dwaze NPC's achterwege laten die je moeten 'helpen'. Oh en dan natuurlijk ook meteen ervoor zorgen dat ze binnen een paar dagen allemaal ook weer respawnen. Hmmm, dat zou ik zelf natuurlijk ook kunnen doen.... Misschien ooit wel eens een keer :P

Maar goed, ik ga eerst even mijn athletics een puntje of zes opschroeven en dan mijn spear of bitter mercy innen. (en dat voor een lvl 4 karakter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eens mn kamer opruimen, kan ik er ook een paar plaatjes van maken. Nu liggen al die daedric dingen allemaal op elkaar en door de hele kamer heen. BTW agentorangina waar is die hide out van jou. Mijnes zit bij de pawnbroker in Balmora (jaja niet veel soeps). Maar dat ziet er wel leuk uit. De plaatjes zijn erg kewl. Moet maar ff wat patches downen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die van mij zit in Seyda Neen, 't is een secret hideout, erg leuk, en knap gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Die hide-out in Seyda Neen is erg mooi gemaakt, zeer knap. Maar mijn computer vind 'm een tikkie te zwaar. En dan heb ik nog geen eens de dummies bekleed met armor. Jammer, maar die Radeon 9700Pro zal toch echt nog even moeten wachten.
Een nadeel vind ik bij die hideout de hoeveelheid opbergruimte. Of zitten er nog meer secret walls in?
Ik heb trouwens zelf een hideout gemaakt in Vivec met toegang naar de Vivec Mage guild en een gigantische opbergruimte. Hoef ik tenminste niet om de haverklap naar creeper. Alleen geloof ik niet dat ik al die tafels die ik heb staan helemaal vol kan gooien met mooie spulletjes, nu al zakt m'n framerate naar 25.
BTW, een ebony/ daedric tower shield heb ik nog nooit gevonden, ik wou dat die golden saints dat zouden dragen, ipv die waardeloze netch of iron tower shields. Ze zouden bij Betheshda eens een soort firemoth plugin moeten maken, maar dan met golden saints en dremora lord's ipv dat fragmeat van een skeleton warriors en skeleton archers. En als ze dan meteen die dwaze NPC's achterwege laten die je moeten 'helpen'. Oh en dan natuurlijk ook meteen ervoor zorgen dat ze binnen een paar dagen allemaal ook weer respawnen. Hmmm, dat zou ik zelf natuurlijk ook kunnen doen.... Misschien ooit wel eens een keer
Die firemoth plugin slaat echt nergens op. Met Dremora Lords en Golden Saints zou die misschien wel leuk worden ja. Besprongen worden door een stuk of 8 van die mietjes.

Die Ebony/Deadric Tower Shields hebben ze maar zelden bij zich, maar misschien heeft dat dan toch met luck te maken? Of wellicht met level? Mijn luck is 100 btw.

Ik heb een 2e poging gedaan met het laten enchanten van een Deadric Tower shield: Nu strength 1 to 89 constant ipv 45 constant. Dus heb ik nu 274 strength.
Net een Dremora met 1 klap neergemept >:)

Mijn streven om halfgod te worden is weer een stapje verder gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat, hoe hou je het spel leuk zo? Ik verlies meestal al best gauw interesse, laatste keer was dat nadat ik alle factions had gedaan en tribunal, maar had geen zin meer in de main quest. Die keer daarvoor had ik alleen de main quest en de mages guild gedaan.

Misschien is er voor jou nog wel een leuke plug in. Ik zag op www.morrowind.nl een plug in die er voor zou moeten zorgen dat je je skillz over de 100 kunt trainen. Klinkt best interessant, niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 14 April 2003 @ 20:41:
Die van mij zit in Seyda Neen, 't is een secret hideout, erg leuk, en knap gemaakt.
Hoort dit gedeelte bij de tribunal???? Ik hoop (en denk) ut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
nee het is een plugin, download link zit op de vorige pagina [in ieder geval, waar je hem kan halen.]

Ik vind die gigantisch over-the-top items het spel verpesten, ik ben expres voor mage gegaan om het een beetje moeilijk te maken [mijn vorige char, een assassin/thief was al veel te goed, en maakte het spel niet echt interessant.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ut spel samen met iemand anders gekocht. Ik heb dus de gebrande versie en hij de echte. Ik heb de kaart + rest wat er bij zat en hij heeft een kopie van de kaart. Kan ik nu wel de patches gebruiken. Of moet ik um nog een keer gaan kopen. En geldt dit ook voor add-ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, volgens agentorangina had ik dus beter de fork of horripilation kunnen houden ipv hem omruilen tegen de spear of bitter mercy... Misschien dat ik hem later (als ik wat hogere lvl ben) nog een keer met de console oproep. Damage 1-3 :D

Klaasvaak, het lijkt me dat je de plug ins zeker wel kan spelen met je gecopieerde versie, patchen weet ik niet zeker, maar je kan het natuurlijk gewoon proberen. Het lijkt me trouwens dat je vriend het beste heeft gekregen uit deze deal, een kaart versus 2 cd's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Thufir_Hawat, hoe hou je het spel leuk zo? Ik verlies meestal al best gauw interesse, laatste keer was dat nadat ik alle factions had gedaan en tribunal, maar had geen zin meer in de main quest. Die keer daarvoor had ik alleen de main quest en de mages guild gedaan.
Tja, het eiland is aan de grote kant, dus er valt altijd wel iets nieuws te ontdekken. En persoonlijk heb ik er dan een hekel aan als je dat ontdekken moet doen met een character wat daarvoor eigenlijk niet sterk genoeg is.
Hoewel er nu toch wel een einde aan begint te komen, bijna de hele map al ontdekt. Maar dan nog, Tribunal ben ik even snel doorheen gevlogen, dus daar kan ik nog wel even naar toe. Tegen de tijd dat ik daar echt alles gezien heb komt bloodmoon uit. :)

Plus, de construction set is ook wel leuk, kun je zelf een beetje mee lopen kloten. Ik ben nu bezig met een klein kasteeltje onder Hla Oad, maar ik ben daar wel een beetje de interesse in verloren. Ik moet namelijk nog 3 huisjes inrichten, terwijl die toch voor NPC's zijn waar ik niet veel mee te maken zal hebben. Hoop werk waar ik een beetje tegen aan zit te hikken.
Maar nou heb ik wel een paar andere kasteeltjes gedownload (oa Wolfencastle), maar die vallen echt tegen. Zeker die Wolfencastle, takke zeg, 16 fps. Binnen! Dan vraag je je toch af: Is het nou zo moeilijk om het interieur te verdelen over verschillende cellen?

Die plug-in die ken ik, maar ik zie het nut er niet van in. Of je nou een Dremora lord met 1 klap doodmept , of dat je het met 1 klap doet. Lijkt me vrij weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 16:23:
Hmm, volgens agentorangina had ik dus beter de fork of horripilation kunnen houden ipv hem omruilen tegen de spear of bitter mercy... Misschien dat ik hem later (als ik wat hogere lvl ben) nog een keer met de console oproep. Damage 1-3 :D

Klaasvaak, het lijkt me dat je de plug ins zeker wel kan spelen met je gecopieerde versie, patchen weet ik niet zeker, maar je kan het natuurlijk gewoon proberen. Het lijkt me trouwens dat je vriend het beste heeft gekregen uit deze deal, een kaart versus 2 cd's...
Owja ik heb de TES construction set. Die heeft hij helemaal niet. En die is gelukkig wel orgineel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
en juist bij die cd maakt het geen ruk uit of het een copietje is of niet.
Daar staan alleen maar extra icons en andere zooi op. De construction set zelf wordt geinstalleerd vanaf de morrowind cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet iemand waar ik compleet deadric armor kan vinden? behalve Tel Fyr dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Volgens mij is Divayth Fyr de enige met het Cuirass. Hier staat nog wel wat:

http://12.145.63.45/~uesp/morrow/hints/mwitems.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 16 April 2003 @ 09:41:
Volgens mij is Divayth Fyr de enige met het Cuirass.
Als je lid van House Telvanni bent, kan je er ook nog eentje krijgen van die geflipte wizard in Tel Branora. Met feather enchantment, zodat ie effectief nog maar 30 kilo is.

[edit]
Ik denk dat dat die ene is met de _htab er achteraan op de link van agentorangina. Overigens krijg je er ook meteen greaves met feather enchantment erbij. Die wegen dan nog maar 4 kilo!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb nu eindelijk een plugin gevonden die de enchantment glow verwijdert.. kan ik eens m'n clothes gaan enchanten, anders ziet het er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 16 april 2003 @ 13:21:
Ik heb nu eindelijk een plugin gevonden die de enchantment glow verwijdert.. kan ik eens m'n clothes gaan enchanten, anders ziet het er niet uit..
Ik vind dat meestal iets extra's geven aan het ding. Vooral als ie firedamage doet vind ik hem er wel mooi uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Wapens wel ja, maar shoes/robes/shirts zien er uit alsof ze dubbel gelamineerd zijn.. erg lelijk, je kan er vaak niet eens de texture door zien.

[ Voor 20% gewijzigd door agentorangina op 16-04-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/morrowind/screen17.jpg

net een nieuw helmpje.. ik zag hem in de vaults, en tja.. ik kon hem niet laten liggen..

volgens mij is deze geplaatst door een van de officiele plugins [het speciale female armour].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 16 april 2003 @ 16:28:
Wapens wel ja, maar shoes/robes/shirts zien er uit alsof ze dubbel gelamineerd zijn.. erg lelijk, je kan er vaak niet eens de texture door zien.
Ik heb die plug in ook een paar dagen geleden gevonden, nadat ik die anastasio plug in had ged/l. Ik vond het altijd best hinderlijk bij bijvoorbeeld lord's mail, of cuirass of savior's hide, dat die dingen altijd zo glimden. Ik hoop alleen niet dat nou die zwaardjes van tribunal zonder vlam zitten, dat zag er altijd wel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 16 April 2003 @ 20:55:
[afbeelding]

net een nieuw helpje.. ik zag hem in de vaults, en tja.. ik kon hem niet laten liggen..

volgens mij is deze geplaatst door een van de officile plugins [het speciale female armour].
Die heeft wel wat weg van die gold armor, zoals die baas van het fighters guild ook heeft (of iig in die kast vlak bij hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik had liever dat je bij de ebony mail die rotte sterretjes uit kan zetten. Is wel leuk dat constant shield, maar ik word er niet goed van.

Die helm is van die officiele plug-in ja. Tis gold armor, er zijn ook pauldrons en een borstplaat. Meer helaas niet. :(

hmm, ik nu een klein beetje lopen klooien met plug-ins enzo, maar nu heb ik in plaats van 2 deuren in m'n huisje, 8 deuren. Beide deuren kun je 4 keer achter elkaar open doen. Naja, ik was die hide out toch al zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja 't is gold armour.. ik heb de pauldrons en cuirass ook, maar die passen niet bij m'n outfit ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 16 april 2003 @ 22:40:
Ja 't is gold armour.. ik heb de pauldrons en cuirass ook, maar die passen niet bij m'n outfit ;)..
Indoril boots zijn ook zeer trendy, en passen goed bij de meeste outfits.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuw character gemaakt, een Nord met wat combat en magic dingetjes. specialisatie in heavy armour en blunt weapon.
nu vond ik op level 1 vlakbij de fields of kummi een ancestor cave, met daarin een Hunger.
ik dacht: he zoeen heb ik nog niet gezien dus ik gooi mijn woad aan, ik doe "touch of frost" en begin te meppen, alleen wapen werkte niet ofzo, dus ik switchte naar silver staff en mepte hem aan stront, nu kreeg ik een mooie ebony helmet met een waarde van 15K. DAt vond ik wel leuk voor mijn level1 character, ook heb ik de mentor ring(+10 Int, +10 Will) ff opgehaald.
Weten jullie nog meer van dit soort leuke dingen een beetje in het begin van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst tribunal geinstalleerd maar nu wordt af en toe de kaart niet bijgewerkt als je ergens loopt (je kijkt op de kaart en alles is zwart eromheen)
Is hier ook een patch voor? Ik ben namelijk de hele kaart aan het uitpluizen en heb nu ongeveer 55% van het eiland volledig doorlopen.

Ook daalt de strength of luck soms ineens met 1 of meer punten zonder dat daar een reden voor is en het kan ook niet worden gerestored. Op de een of andere manier veranderd dit wel weer terug na een tijd, maar het blijft irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:27:
Ik heb laatst tribunal geinstalleerd maar nu wordt af en toe de kaart niet bijgewerkt als je ergens loopt (je kijkt op de kaart en alles is zwart eromheen)
Is hier ook een patch voor? Ik ben namelijk de hele kaart aan het uitpluizen en heb nu ongeveer 55% van het eiland volledig doorlopen.

Ook daalt de strength of luck soms ineens met 1 of meer punten zonder dat daar een reden voor is en het kan ook niet worden gerestored. Op de een of andere manier veranderd dit wel weer terug na een tijd, maar het blijft irritant.
Dat de kaart niet altijd wordt bijgewerkt als je ergens langs komt was voor tribunal ook al zo. Er is een patch voor tribunal op de homepage van morrowind. Ik heb geen flauw idee of dit helpt bij deze problemen.

Dat er af en toe punten verdwijnen en weer verschijnen is mij nooit opgevallen en is dus waarschijnlijk bij mij nooit gebeurd (strength zou ik wel merken, de rest misschien niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wat extra level up commentaren in de Morrowind.ini gezet. Mede mogelijk gemaakt door Fallout 2 :)

Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained more power!
Aaagggh! Muscles... bulging... Stats... increasing... Gaining level...
I feel a great disturbance in the force. As if all my skills have gained 00f2d068oints.

Om maar es wat te noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 12:24:
Ik heb een nieuw character gemaakt, een Nord met wat combat en magic dingetjes. specialisatie in heavy armour en blunt weapon.
nu vond ik op level 1 vlakbij de fields of kummi een ancestor cave, met daarin een Hunger.
ik dacht: he zoeen heb ik nog niet gezien dus ik gooi mijn woad aan, ik doe "touch of frost" en begin te meppen, alleen wapen werkte niet ofzo, dus ik switchte naar silver staff en mepte hem aan stront, nu kreeg ik een mooie ebony helmet met een waarde van 15K. DAt vond ik wel leuk voor mijn level1 character, ook heb ik de mentor ring(+10 Int, +10 Will) ff opgehaald.
Weten jullie nog meer van dit soort leuke dingen een beetje in het begin van het spel?
Klinkt alsof je nog wel een enchanted blunt weapon zou kunnen gebruiken. Wat dacht je van Skull Crusher? Altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, als iedereen ut goed vind dat je horator wordt, moet je dan nog iets speciaals doen bij de huizen vooradt je gt horator wordt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Nope, je hoeft alleen terug te gaan naar diegene waar je hebt gevraagd wat je moet doen om horator te worden. Dan krijg je automatisch te horen dat je tot horator benoemd bent en soms een leuk item..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook weer eens geinstalleerd, en ben op MacHall een leuke plugin tegengekomen, maar die is nog in beta.
In short, krijg je een nieuw ras (Moogle) welke hoge personality heeft (als je goed regelt met class + birthsign kan je beginnen met 105 personality. Maar erg zwak is (5 strength standaard)
Het springt heel ver en hoog, met slowfall (maar je valt wel gewone snelheid).

Ook zitten er nieuwe models in voor 2 handed swaarden, geinspireerd door Final Fantasy. 2 voor ieder type (dus 2 glass, ebony, steel, nordic, etc)

Ikzelf ga denk ik een agility/strength character spelen, light armor enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Het springt heel ver en hoog, met slowfall (maar je valt wel gewone snelheid).
Een kikker?

Ben voor de gein eens met een mage begonnen. Breton met atronach birthsign, gelijk 210 mana. Vervolgens schoentjes van Blinding Speed gehaald, gevolgd door het aanschaffen van de spell Open 100/100. Wat zou ik daar nou mee moeten. :+
Naja, vervolgens maar even een bezoekje gebracht aan Tel Fyr en een mooie saviours hide gehaald (kast ging al open na 3 pogingen :)). Hoppa, 110% magic immunity, dus ik kan die schoentjes zonder problemen dragen. Miep miep.

Het enige nadeel van de atronach birthsign is (vind ik) dat je de mages guild bijna wel moet joinen. Als lvl 1 mage zonder geld is het moeilijk alchemy trainen naar 100 om zelf je restore magic potions te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Zeg ik ben in aghnath ofzo

en daar heb ik iedereen al gekilled ( ja ook die gast met de warhammer bij een vaag ding dat een beetje groen licht af geeft voorbij de kapote brug over de lava )

maar goed, ik moest dus de Dwemer puzzle box halen maar waar vind ik die ?? er is nog 1 deur die ik nog niet heb ge-opend maar die kan ik niet openen zonder key ( dificult 37 )

en ik ben knight lv2 dus :|

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dat kan ik heel mooi uitleggen, maar ik weet iets veel beters:

Der zijn wel behoorlijk veel spoilers (understatement), maar goed, de puzzlebox staat er ook bij:

http://www.elderscrolls.c...collapsed&sb=5&o=2&fpart=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
ow thx, ja sorry :) ik heb het spel net :+ dus ik wist niet dat er zoveel spoilers waren, nja das fijn hoef ik de volgende keer igg niet teposten :) thx :)

[ Voor 69% gewijzigd door Roberto op 19-04-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb Tribunal nu ook, damn die goblins zijn best irritant, ik heb zeker 1 magica potion per beest nodig om hem dood te krijgen, die dingen vliegen er doorheen [gelukkig had ik er rond de 60 bij me.. na het 1e goblin quest zijn daar nog 10 van over.. :( ]

Jammer genoeg is spells sterker maken geen oplossing, want dan kost het gewoon 2x zoveel om te casten..

Trouwens, ik heb al 1 nieuwe outfit [dat blauwe suit met cape] en éen volledig 'her hands' armour [van die dode High Ordinator bij dat huis met Dwemer gebeuren..]

[ Voor 14% gewijzigd door agentorangina op 20-04-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, een vleermuis, knaagdier, schattig knuffle beestje ofzo

anyway, mischien een domme vraag, maar hoe kom ik in Mournhold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
dat wordt je netjes gezegd, maar goed:

ga naar ebonheart, naar dat kasteel over die brug (grand council chambers oid)
na de ingang staat er aan de rechterkant een vrouw in een rooie robe die je kan transporteren naar mournhold.

Agentorangina, probeer eens een andere spell. Aborb Health ofzo, of als je die al gebruikt een elemental spell fire,thunder die zooi. Damage Health wellicht?
Eventueel Weapon Eater, iets in die trend, als dat zwaardje aan gort is, doen ze lijkt mij ook niet zoveel damage meer.
Of summon iets groots, mept ook wel lekker mee tenslotte. Golden Saint ofzo?

Ik ben nu net een beetje bezig geweest met alchemy. :) Eerst een paar fortify intelligence potions bakken en hierna potions om te verkopen. Dit is misschien trouwens ook de oplossing voor jou Agentorangina. Ik had m'n intelligence opgepompt naar 200000 en dan maak je best leuke potions, bijvoorbeeld: Restore Magicka 2265 pts for 6787 seconds. Waarde van 1 zo'n potion: 33k.
Maar dat is nog niet alles: Je hoeveelheid magicka is gelinkt aan je intelligentie, ofwel, toen ik 200k int had, had ik 3,5 keer zoveel magicka = 700000 magicka.
Nou, als je dan nog restore magicka potions nodig hebt...

Ik denk alleen dat ik het een klein beetje overdone heb. Ik heb nog wat levitate potions gemaakt, die volkomen nutteloos waren. Iets van 3500 pts levitate voor 6000 secondes. Als je echt zo snel gaat, crasht het spel namelijk. Nu waren ze toch al bedoelt voor de verkoop, maar m'n hoeveel geld is een beetje absurd nu.
Ik heb 250 potions verkocht voor in totaal 8,5 miljoen. :+

Maar ach, altijd leuk om een keertje geprobeerd te hebben, niet dan?

[ Voor 96% gewijzigd door Gaius op 20-04-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb al meerdere elemental attacks op hem losgelaten, maar erg snel gaat het niet.. Het is nu vooral moeilijk omdat een of andere vervelende bosmer bij de tempel me dood wil hebben [nadat ie 1110 gold niet genoeg vond..] en die is echt vervelend.

Ik weet van de intelligence bug, maar ik die zal ik niet snel exploiten, het liefst maak ik voor nu alleen misbruik van de AI [want anders krijg ik veel beesten nooit dood]., gewoon vast laten lopen achter een rots ofzo :), helaas kan je trouwens niet in Mournhold levitaten :(.

Laatst moest ik een van die 'Hands' vermoorden, damn dat was echt niet te doen.. ik heb hem via calm humanoid rustig gemaakt en ging bovenop een verhoging staan. Toen bleef ie de hele tijd tegen de muur oplopen en kon ik hem makkelijk killen. Trouwens, dat 'her hands' armour heeft iets van 5% reflect, maar hoe komt het dan dat ik in 50% van mijn attacks alle damage terug gereflect kreeg ??, soms zelfs iets van 5 keer achter elkaar die domme reflect :(..

Wat ze moeten doen om de mage beter te maken is gewoon de magica die een spell kost omlaag laten gaan ten opzichte van je level in die spellsoort.. Want alles kost nu zo'n beetje hetzelfde om te casten als in het begin, en je hoeveelheid magica gaat ook niet met gigantische sprongen omhoog..

Ik moet maar een paar constant effect items maken met fortify intelligence of magica...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Sowieso moet je dan fortify intelligence maken, ik neem aan de je intelligence nog wel gemultiplied wordt zeg maar?

En die exploit is wel eens leuk om zelf gezien te hebben. Ik heb daarna m'n savegame opnieuw geladen en ik maak nu ook wel potions, maar nu een beetje normale. :) Ik moet wel zeggen dat je eigen restore magicka beter zijn dan die je kunt kopen. Ik maak nu restore magicka 17 pts for 29 seconds of iets in die trend. Niet ubersterk maar wel lekker.

Is een absorb health niets dan? Zeg maar absorb health 100/100 in 50tf of target. Gewoon zo'n mooie grote bol, dan raak je er tenminste een stuk of 5 tegelijkertijd, voor dezelfde hoeveelheid mana.

En ja, die Her Hands zijn vervelend, zelfs voor m'n destijds lvl 60 Nord warrior. Die eikel ramt zo je strength naar 0 en dan doe je niet veel meer. Lijkt me nog wel eens een leuke uitdaging, al die Hands die bij Almalexia staan, om die tegelijkertijd af te maken. >:)

En die Geanor, die is wel humor juist. Want na die 1000 vraagt ie 10000, hierna vraagt ie 100000 en hierna 1000000. Als je bij die laatste zegt dat je het geeft zegt ie dat niemand zoveel geld heeft, dus dat je hem in de maling neemt en dan wordt ie ook kwaad. :D
Probleem bij die goochem is dat ie een beetje veel luck heeft. Iets van 200+.

Tis trouwens wel leuk dat mage gebeuren. Ik zit nu op lvl10, int op 100 door de mentor ring, dus ik heb 350 mana. Ik maak dus zelf m'n potions, als ik geld nodig heb brouw ik een zooi levitate potions die creeper for some reason schijnt te sparen. :P
Echt, je zou toch denken dat als het aanbod groter is dan de vraag dat de prijs naar beneden zou gaan, maar nee. Hij wil ze allemaal hebben, volgens mij heeft ie er al iets van 700. :+
Met dat geld heb ik nieuwe ingredienten gekocht, een huisje in caldera (bank plug-in) en nog wat andere zooi.
Ik heb nog nooit een wapen gebruikt, alles gaat prima met magic, alleen, hoe versla je monsters met reflect?

[ Voor 22% gewijzigd door Gaius op 21-04-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Bij monsters met reflect blijf ik erop knallen en healen.. ze hebben nooit 100% volgens mij...

Al mijn elemental en andere spells hebben inderdaad een radius van 20ft ofzo, da's wel erg lekker :P [en ja ik heb ook ee paar mindere voor het 'snipen' [want anders raak je al die arme civillians in het dichtbevolkte mournhold.]

Als Altmer/sign [weet niet meer welke van de 2] heb ik een 1.5 magica multiplier.

[ Voor 47% gewijzigd door agentorangina op 21-04-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
hey agentorangina, heb je die hideout gevinden of zelf gemaakt? Of is het een plugin? Waar is hij dan als je em gevonden hebt? en waar haal je die aankleedpoppen vandaan waar je die armor en clothes enzo op plakt????? ik ben al een hele tijd op zoek naar zo een hideout, so plz.... i'd appreciate yur help :)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
hmm.. ik scrollde es naar boven en vond em :P

sry voor deze onzinnige post :P

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.