Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.632 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjongejonge, lekker gaar zeg.
ik heb t spel vandaag gekocht... ongepatched draait ie lekker.
gooi ik de patch erover (Morrowind_v1.2.0722_Europe.exe) klapt ie er na het laden van de files totaal uit. ik kom niet eens in het menu.
ik heb de european patch gedaan want de amerikaanse patched niet eens.
weet iemand wat ik hieraan moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Heeft er niemand zo een kaart van Morrowind (pdf)? Ik had die ooit een gehad maar ben die kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 08-03-2003 19:35 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Hacku schreef op 08 March 2003 @ 19:35:
Heeft er niemand zo een kaart van Morrowind (pdf)? Ik had die ooit een gehad maar ben die kwijt.
http://lechmarch.mailru.com/

http://www.gamebanshee.co...locations/vvardenfell.php

http://home.tiscali.be/bytrol.btl/Cheats/T/mw_travel_all.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door NG op 08-03-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 19:09:
gooi ik de patch erover (Morrowind_v1.2.0722_Europe.exe) klapt ie er na het laden van de files totaal uit. ik kom niet eens in het menu.
Gebruik de Us patch ookal heb je eu versie, eu patch is vet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 19:36

Pyrus

Hardknock life

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 19:09:
Dat gaat dus niet Hasib ;)

Heb je toevallig Tribunal geinstalleerd?
Van de site:
MORROWIND EUROPEAN PATCH v1.2.0722 morrowind_v120722_europatch.zip (8 MB) 07/28/2002
**DO NOT INSTALL if you have already installed the Tribunal expansion.**
Als dit idd het geval is kun je ff kijken wat de Tribunal patch nog kan redden. Helpt dit niet, dan zul je het hele zaakje opnieuw moeten installeren en (dit keer goed) patchen denk ik.
Denk er wel aan je savegames te backuppen!!!

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 17:22
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 19:09:
Misschien een stomme vraag hé, maar waarom patch je Morrowind als het prima loopt?
Don't fix it if it ain't broken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 19-09 19:36

Pyrus

Hardknock life

Het kan prima lopen, maar bugs zitten er toch in. Die bugs kunnen ervoor zorgen dat je niet verder kunt met het spel (misschien niet direct) en dan heb je de poppen aan het dansen. Om dit te voorkomen patch je het ;)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel pas gister gekocht dus tribunal heb ik niet en savegames ook nog niet.
maar dat patchen wil ik wel erg graag. :( als ik niet had willen patchen had ik wel een gare ISO genomen en m niet in de winkel gekocht :P
ik heb wel allerlei oplossingen gezien op het officiële morrowind forum, maar dat gaat allemaal over dat er iets mis is met je hardware, maar ongepatched draait het perfect, dus mn hardware is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 22:54:
ik heb het spel pas gister gekocht dus tribunal heb ik niet en savegames ook nog niet.
maar dat patchen wil ik wel erg graag. :( als ik niet had willen patchen had ik wel een gare ISO genomen en m niet in de winkel gekocht :P
ik heb wel allerlei oplossingen gezien op het officiële morrowind forum, maar dat gaat allemaal over dat er iets mis is met je hardware, maar ongepatched draait het perfect, dus mn hardware is prima.
Ik had ook dat het spel goed draaide zonder patch, en met de EU-patch crashte voordat ie in het menu kwam. Ik dacht ook eerst dat de US patch het niet deed op mijn compu, vanwege een foutmelding en dan dat ie bleef hangen op 33% bij het installeren. Grap was dus dat ie niet bleef hangen, maar gewoon lang bezig was met het updaten van die betreffende file. Tip is: als je em al geupdate hebt met de EU patch, deinstalleer het spel dan en installeer het opnieuw en probeer het dan te updaten met de US patch. Het werkt voor mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 23:10:
[...]

Ik had ook dat het spel goed draaide zonder patch, en met de EU-patch crashte voordat ie in het menu kwam. Ik dacht ook eerst dat de US patch het niet deed op mijn compu, vanwege een foutmelding en dan dat ie bleef hangen op 33% bij het installeren. Grap was dus dat ie niet bleef hangen, maar gewoon lang bezig was met het updaten van die betreffende file. Tip is: als je em al geupdate hebt met de EU patch, deinstalleer het spel dan en installeer het opnieuw en probeer het dan te updaten met de US patch. Het werkt voor mij iig.
dank voor de tip :) je hebt gelijk!
als ie die fout over die bad file geeft moet je gewoon OK doen en een tijdje wachten gaat ie toch door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben nu overnieuw begonnen [met mijn thief/assasin was het een beetje te simpel aan het worden] dus nu maak ik een mage. Maar is er een manier om spells te 'vergeten' ? want ik heb het idee dat mijn spell lijst over de lange duur een beetje onoverzichtelijk zal worden, en veel van die oude spells gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 10 March 2003 @ 16:13:
Ik ben nu overnieuw begonnen [met mijn thief/assasin was het een beetje te simpel aan het worden] dus nu maak ik een mage. Maar is er een manier om spells te 'vergeten' ? want ik heb het idee dat mijn spell lijst over de lange duur een beetje onoverzichtelijk zal worden, en veel van die oude spells gebruik ik toch niet.
Met [shift]+[links klikken] kan je volgens mij spells verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 10 March 2003 @ 16:13:
Waarom zou je kwijt willen???
ten eerste ze komen later nog misschien van pas
ten tweede je hebt er geld voor betaalt dus als je ze verwijderd is het weggegooit geld
en ten derde met je sneltoetsen kan je toch je favorite spells sellecteren dan hoef je ook niet meer die hele lijst te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
da's waar.. maar veel van de starting spells gebruik ik toch niet, en ik heb er ook een paar gekocht die ik gewoon niet handig vind, het staat dan wel net zo netjes. [in tegenstelling tot een gigantische lijst.]

en geld is niet echt een probleem als je bij 't mage guild goed zelfgemaakte potions kan verkopen.

Ik zal shift+klik proberen, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zo eens te kijken welke wapen skill ik zo zal gaan gebruiken, als spear de honderd bereikt. En nou vroeg ik me dus af, is er ook een hele goeie axe ergens in het spel te vinden? Je hebt voor long blade tig hele goeie wapens, voor spear heb je spear of bitter mercy, voor blunt weapon heb je sunder, skull-crusher, voor short blade heb je ook een paar geinige mesjes, zoals keening en black hand blade, maar voor axe heb je volgens mij niks. Weet iemand hier nog een goeie axe? Zo'n unieke eentje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaa!! Alchemy is wel redelijk overkill, merk ik net. Allemaal Fortify Intelligence drankjes gemaakt, gebruik je ze, maak je nog betere drankjes, gebruik je ook weer.... Overkill is nog zachtjes uitgedrukt. Zeker aangezien je magicka pool gewoon meegroeit. Dan maar flink wat enchanted items maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 19:12:
Waaaa!! Alchemy is wel redelijk overkill, merk ik net. Allemaal Fortify Intelligence drankjes gemaakt, gebruik je ze, maak je nog betere drankjes, gebruik je ook weer.... Overkill is nog zachtjes uitgedrukt. Zeker aangezien je magicka pool gewoon meegroeit. Dan maar flink wat enchanted items maken :D
lol :+
heb je niks beters te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 19:48:
[...]

lol :+
heb je niks beters te doen :P
Nee, niet echt, ik wil de main quest nog even uitstellen, anders heb ik helemaal niets meer te doen. Zulke mooie enchantments heb ik nog niet eerder kunnen maken. Met azura's star, een summon golden saint, een behoorlijke voorraad ringen e.d. en een stuk of veel fortify intelligence potions, kan ik behoorlijk wat enchanted items maken. Waar vind ik trouwens 1 (liefst meer natuurlijk) daedric tower shield? Die 120 lvl ringetjes gaan soms vervelen :D ;) Ben ook wat andere unique items aan het verzamelen, heb de meeste ondertussen veilig op geborgen in mijn eigen optrekje :P

* henkie196 kan bijna niet wachten tot bloodmoon uitkomt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
wie weet waar ik de house telvanni quest kan starten?
of waar ik lid kan worden van deze guild?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het is in Sadrith Mora, the Council nog wat-es gebouw, helemaal in het noorden van Sadrith Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ohja ik zie het al op de map THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag tussendoor: Heeft er iemand een potion of muck ergens gevonden of gekocht? Dat is het enige wat ik nog nodig heb voor die Fields of Kummu voor de tempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
potion of portion? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:55:
Even een vraag tussendoor: Heeft er iemand een potion of muck ergens gevonden of gekocht? Dat is het enige wat ik nog nodig heb voor die Fields of Kummu voor de tempel.
Niet al te ver van die field of kumu shrine staan een zootje witte dingen, ik dacht eerst altijd dat het van die holle boomstammen ofzo waren, maar het zijn muckspunges, waar je gewoon muck vanaf kunt plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nou de house of redoran uit gespeeld en ben nou archmaster.
ik had ook een stronghold moeten bouwen en die is af maar ik had ergens gelzen dat je je stronghold kan uitbreiden :? kan dat en zo ja bij wie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:55:
kan je hem niet zelf maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potion of muck is niks. Muck is een ingredient, en wat AMDinc bedoelde was waarschijnlijk een portion of muck, iig moet je muck geven aan die shrine in Fields of Kumu. Gelukkig groeit dat heel dichtbij, dus je hoeft niet stad en land af te reizen (alleen om er te komen dan :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet iemand nog een leuke grot die het verkennen meer dan waard is? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:20:
ik heb nou de house of redoran uit gespeeld en ben nou archmaster.
ik had ook een stronghold moeten bouwen en die is af maar ik had ergens gelzen dat je je stronghold kan uitbreiden :? kan dat en zo ja bij wie????
heeft hier niemand antwoord op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb die houses nog nooit gevolgd dus helaas ik kan je niet helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 12 March 2003 @ 22:37:
ik heb die houses nog nooit gevolgd dus helaas ik kan je niet helpen :(
moet je doen is de moeite waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hehe :)
ja die ga ik zeker ook volgen
normaal begin ik altijd met de mages en fighters guild en daarna het imperial legion
als ik de mainquest (weer) heb uitgespeeld dan ga ik house Telvanni en redoran eens volgen, nou schiet me wat te binnen, je kon toch maar één van die houses joinen of niet?
zo ja, welke is het leukst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:32:
[...]

heeft hier niemand antwoord op??
Ik heb de House Telvanni quest gedaan, waar je ook een stronghold moest bouwen. Dit bouwen ging in meerdere fases, dus in zeker zin breidt je je stronghold meerdere keren uit totdat hij helemaal af is. Waarschijnlijk wordt dat bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
hmmm ik vind het wel leuk, ik ga het denk ik kopen als ik het geld heb, hoe duur is tie nu? Het is wel moeilijk zeg, ik moet drie ratten doodmaken, maar ik kan gewoon niet goed vechten, de meeste keren mis ik gewoon, ik heb er maar 1tje dood, maar die andere 2 gaan tegelijk aan me knagen :P en dat trek ik niet helemaal, voordat ik er een dood kan krijgen ben ik al dood of zo gewond dat ik toch echt even flink wat uren moet gaan slapen.

Heeft iemand wat tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Gebruik je wel een wapen waar je je het hoogste 'skill' mee hebt? Dan zul je toch eerder een rat raken, lukt het dan nog niet... skill trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ja, maar kheb geen geld, en ik weet eigenlijk niet met welk wapen ik erg skilled ben, als je het mij vraagt met geen een :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
DarkShadow schreef op 13 March 2003 @ 15:31:
ja, maar kheb geen geld, en ik weet eigenlijk niet met welk wapen ik erg skilled ben, als je het mij vraagt met geen een :P
Klik met je rechtermuisknop op je scherm en dan zie je linksboven je stats staan, personality, strength, etc, rechts daarvan zie je een lijst met al je skills, verdeeld in major, minor en de rest. Naast elke skill staat een nummer en dat geeft aan hoe goed jij die skill beheerst. Kijk in die lijst welke fighting skill (long blade, short blade, axe, spear, etc) jij het best beheert en gebruik dat wapen. Hiermee maak je dan de meeste kans, ook al is die kans bij jou aangezien je een erg laag level bent niet zo groot, om een monster te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
En hoe kom je dan snel aan geld, ik zit nu bij de fighters guild, en ik krijg geld voor opdrachten, maar dan moet dat natuurlijk wel uitvoerbaar zijn... Ik dacht dat die skill trouwens maar iets van 9 ofzo was, hij wordt na een poosje hakken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 13 March 2003 @ 11:28:
[...]

Ik heb de House Telvanni quest gedaan, waar je ook een stronghold moest bouwen. Dit bouwen ging in meerdere fases, dus in zeker zin breidt je je stronghold meerdere keren uit totdat hij helemaal af is. Waarschijnlijk wordt dat bedoelt
klopt in 3 fases ( ik weet niet hoe dat bij de andere great houses is)
maar ik had ergens gelezen dat je hem nog verder kon uitbreiden.
moet ff zoeken waar ik dat had gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 13 March 2003 @ 16:01:
En hoe kom je dan snel aan geld, ik zit nu bij de fighters guild, en ik krijg geld voor opdrachten, maar dan moet dat natuurlijk wel uitvoerbaar zijn... Ik dacht dat die skill trouwens maar iets van 9 ofzo was, hij wordt na een poosje hakken beter.
als je ergens bent en je kan iets stelen dan moet je dat doen.
dat kan je namelijk weer verkopen en zo levert het je weer geld op.
en met dat geld kan je weer je skils opkrikken.

mischien kan je dan die ratten verslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm ik heb de ratten verslagen :) ben op weg naar een mijn, maar stelen voelt slecht :{ Ik wil graag een noble eerlijk character blijven, of merk je daar voor de rest niets van behalve een slecht geweten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 13 March 2003 @ 22:33:
hmm ik heb de ratten verslagen :) ben op weg naar een mijn, maar stelen voelt slecht :{ Ik wil graag een noble eerlijk character blijven, of merk je daar voor de rest niets van behalve een slecht geweten?
Als je niet meteen het bericht krijgt: "Your crime has been reported", dan heeft niemand er erg in gehad. Het is natuurlijk niet zo snugger om dat spul dan weer aan de eigenaar terug te verkopen.

Maar over het algemeen geld in RPG's: stelen is goed. Of, zoals de oerheilige 'The Chosen One' uit het goddelijke Fallout het al eens zei: "Most of the time I ignore my quest and walk into the homes of others, riffling through people's shelves..." Sommige items zijn bijvoorbeeld niet eens eerlijk te krijgen. Of veel moeilijker ;) Maar natuurlijk kun je een heel erg goed en nobel karakter spelen, het is natuurlijk een Role Playing Game, dat is net waar je zin in hebt. Meestal beperk ik het goed en nobel zijn echter gewoon tot niet iemand wasten die jou niet aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ah ik vroeg me al af hoe die andere mensen de verleiding toch konden weerstaan, kon al bijna niet niet jatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Is er trouwens een optie hoe je die lelijke glow van magic items kan uitschakelen ?, of in ieder geval, meer transparant kan maken ?.. Want ik heb nu wel leuk robes/staf maar dat ziet er gewoon niet uit als ik 't van buiten bekijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Ik ben net door Caius naar Urshilaku Camp gestuurd en Sul-Matuul stuurt me daar naar de Urshilaku burial caverns waar ik een bonebiter bonemold bow moet halen! Dus ik naar die grot zoeken. Ik vond de Urshilaku, Astral Burial. Dus ben daar naar binnen gegaan, heb alles helemaal uitgekamt. Maar heb die boog niet gevonden! Kan iemand me vetrellen waar die boog ligt?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Helemaal bovenaan vecht je met 'n ghost.. misschien moet je eens wat vaker in corpses kijken ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een dillemma. Ik zit vrij hoog bij de fightersguild en bij de thievesguild, maar zoals je wellicht weet mogen die elkaar niet helmaal. Toch wil ik bij allebei de 'hoogste' worden. Soms krijg ik van beide guilds opdrachten iemand van de ander te vermoorden. Dit brengt natuurlijk mijn advancement in gevaar.

Wat is de beste volgorde van quests? Ik heb wel een walkthrough, maar ik wil niet te ver doorlezen en de boel verpesten. Ik heb tot nu toe alle strijdige quests vermeden, maar ik weet niet hoelang ik dit kan volhouden.

Hoe haal ik bij allebei het hoogste zonder het in gevaar te brengen?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik weet dat je bij de fighters guild op een gegeven moment een missie krijgt om alle thiefguild leaders te doden. Dus eerst de fighter guild doen is dus niet handig
de thief guild heb ik nog nooit uitgespeeld dus ik weet niet precies hoe het daar zit
ik zou zeggen probeer eerst de thief guild uit te spelen en daarna de fightersguild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik ga maar eens overnieuw beginnen met Morrowind en dan proberen elke dag te spelen.. Ik heb echt al tijden niet meer gespeeld en ik m'n character voorheen was ook nie alles, dus vandaar dat ik maar eens opnieuw op pad ga.. Maar nu heb ik één vraagje: Welke house-mod is nu eigenlijk de beste van allemaal.. Want ik vind het wel fijn dat ik een eigen huisje ergens heb.. Voorheen had ik altijd 'a good place to stay'.. Maar welke raden jullie mij aan?

Oja, welke van de officiele plug-ins is eigenlijk de moeite waard om te installeren? Volgens mij mis ik nix als ik die niet installeer of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik vond de vivec lodging wel de beste. gewoon een 2 kamer flat in de Foreign Quarter. Zo'n gigantisch landhuis is ff mooi, maar je kan er zo bijzonder weinig mee, dus ik heb liever een klein huis waar je snel al je zooi kwijt kan en ff slapen e.d.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ok, ben nu een beetje bezig met morrowind te tweaken mbv van de FPS optimizer, maar daar wordt ik eigenlijk niet echt wijzer van en de help file vind ik ook niet echt handig.. misschien dat iemand een online faq weet waar uitgelegd wordt hoe je de FPS optimizer het beste kan instellen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 05:11:
Ik heb nu een dillemma. Ik zit vrij hoog bij de fightersguild en bij de thievesguild, maar zoals je wellicht weet mogen die elkaar niet helmaal. Toch wil ik bij allebei de 'hoogste' worden. Soms krijg ik van beide guilds opdrachten iemand van de ander te vermoorden. Dit brengt natuurlijk mijn advancement in gevaar.

Wat is de beste volgorde van quests? Ik heb wel een walkthrough, maar ik wil niet te ver doorlezen en de boel verpesten. Ik heb tot nu toe alle strijdige quests vermeden, maar ik weet niet hoelang ik dit kan volhouden.

Hoe haal ik bij allebei het hoogste zonder het in gevaar te brengen?

thnx
ga naar ald'ruhn fighters guild die baas geeft je een andere missie dan de guild basen van de thief guild te vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Zoek de Seyda Neen hideout plugin.. da's echt de beste plug-in die ik ken.. erg tof, maar je moet wel weten hoe je hem helemaal kan gebruiken ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 16 March 2003 @ 14:28:
Ik ga maar eens overnieuw beginnen met Morrowind en dan proberen elke dag te spelen.. Ik heb echt al tijden niet meer gespeeld en ik m'n character voorheen was ook nie alles, dus vandaar dat ik maar eens opnieuw op pad ga.. Maar nu heb ik één vraagje: Welke house-mod is nu eigenlijk de beste van allemaal.. Want ik vind het wel fijn dat ik een eigen huisje ergens heb.. Voorheen had ik altijd 'a good place to stay'.. Maar welke raden jullie mij aan?

Oja, welke van de officiele plug-ins is eigenlijk de moeite waard om te installeren? Volgens mij mis ik nix als ik die niet installeer of heb ik het mis?
Ik vind 'a good place to stay' erg goed, maar ook 'abondoned flat' is de moeite waard, plus dat je bij die laatste er nog wat (kleine) quests bij krijgt.

Van de officiele plug ins, zou ik zeker 'firemoth' installeren. Zo'n enorm leger skeleton warriors kom je nergens anders tegen. Tis echt dikke pret :) En de 'masterindex' plug in is ook zeker de moeite waard. Deze laat je gratis teleporteren vanuit caldera naar ieder stronghold. Je moet er wel behoorlijk wat moeite voor doen, dus dat maakt het weer uitgebalanceerd. Verder is een adamantium armor ook wel eens geinig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als optrekje gebruik ik Balmora House V 1.0 (ik geloof dat ie zo heet)

Ruim genoeg, met allemaal potjes voor je ingredienten. Genoeg kastruimte, planken, banken EN als leukste staan er in de kelder allemaal mannequins voor verschillende soorten armour.

Enige nadeel is dat de maker alle spullen aanwezig static heeft gemaakt, dus die kan je niet oppakken (kost dus een hoop ruimte). Maar al die meuk heb ik via de editor wegehaald, en dan issie zeker de moete waard. Ligt verder ook geen ubermachtig spul in...

Leuk iten is wel een ring die je OF naar je huis, OF naar de creeper kan beamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die plugins waar je op die manier voorbeeld mee behaald verdacht veel naar cheaten neigen :|
of begrijp ik die plugin nou niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, of wel of geen cheaten ga ik niet over in discussie eigenlijk, die lijnen liggen tever uit elkaar...

Ik vind het geen cheaten omdat je geen sterke/waardevolle wapens hebt, alleen ruimte. Je kan het net zo goed in de open lucht knallen, het blijft toch wel liggen...

En de teleporter-ring, ach, met mark & recall spreuken kom je er ook. Het kost nu alleen minder tijd (dus in feite beperk je jezelf alleen; je reist niet, komt dus ook geen tombes/grotten/vijanden tegen waar je je skills mee traint)

Er zijn volop spreuken/enchantments te maken die ik vele malen meer onder cheaten vind vallen (noem een CE restore health 3 points, een CE restore fatigue, en verder vrijwel alle enchantments die je zelf kan (laten) maken...

En als je het cheaten vind HOEF je de ring niet te gebruiken hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei heb nou eindelijk tribunal. :D

nog ff een paar guilds uitspelen en dan naar mournhold.

trouwens als je naar mournhold wil gaan moet je naar zo'n vrouwke in ebonhart maar waar precies in ebonhart kan je haar vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
in de grand council chambers is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 21 maart 2003 @ 10:31:
in de grand council chambers is dat
Zal daar eens kijken bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
een vrouw met een rode jurk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 21 March 2003 @ 14:12:
een vrouw met een rode jurk :)
heb aantal vrouwkes gevonden daar maar geen van hun zegt hoe of wat van mournhold :?

ik kom echt niet verder en heb met iedereen gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Direct als je die grand council chambers binnen gaat, naar rechts.
Volgens mij staat daar maar 1 vrouw.

Ik had dat tribunal al uitgespeeld, maar ik dacht, ik ga eens overnieuw beginnen.
Nu gebruik ik dat F5 knopje erg veel, dus ja hoor, nieuwe savegame over de ouwe heen en ik kan vanaf dat ik die moeder van de koning moet beschermen het hele eind overnieuw doen. Naja, ik kan me nu tenminste beter voorbereiden op wat komen gaat. :)

Tevens had ik wat leuk bedacht om m'n level nog wat op te kunnen krikken:
Ik gaat m'n duurste artifact aan het museum geven. Dies 400k gloof ik.
Dan jat ik 'm weer, gooi 'm op de grond en tegen die tijd staat er wel een guard bij me denk ik. Hoeveel dagen gevangisstraf krijg je voor 400k?
Dan gaan me skills lekker hard omlaag, kan ik ze weer omhoog krikken, op naar lvl 70. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 00:43:
[...]

heb aantal vrouwkes gevonden daar maar geen van hun zegt hoe of wat van mournhold :?

ik kom echt niet verder en heb met iedereen gepraat.
Om in Mournhold te komen moet je een paar dingetjes doen:

1) Ga slapen en wordt aangevallen door een paar Dark Brotherhood knakkers
2) Ga met een Carved Ebony Dart naar een willekeurige guard toe en vraag naar de Dark Brotherhood.
3) Praat met een gast in Ebonheart die je weer doorverwijst naar een vrouwelijke gast in de grand council chambers
4) Praat met dat vrouwtje over de Dark Brotherhood en als het goed is geeft ze je dan de mogelijkheid tot een gratis transportatie naar Mournhold.

Dat zou moeten werken, dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 10:44:
[...]

Om in Mournhold te komen moet je een paar dingetjes doen:

1) Ga slapen en wordt aangevallen door een paar Dark Brotherhood knakkers
2) Ga met een Carved Ebony Dart naar een willekeurige guard toe en vraag naar de Dark Brotherhood.
3) Praat met een gast in Ebonheart die je weer doorverwijst naar een vrouwelijke gast in de grand council chambers
4) Praat met dat vrouwtje over de Dark Brotherhood en als het goed is geeft ze je dan de mogelijkheid tot een gratis transportatie naar Mournhold.

Dat zou moeten werken, dacht ik zo.
oh ik dacht dat je gewoon naar dat vrouwke kon gaan en dat ze je transporteren

maar in iedergeval bedankt _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je trouwens ook weer van mournhold weer terug naar morrowind??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:44:
kan je trouwens ook weer van mournhold weer terug naar morrowind??
Vraag maar aan de eerste gast die je tegenkomt als je naar mournhold getransporteerd bent... Hij doet het met liefde :) Een recall spell naar Vvardenfel werkt ook best trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 14:24:
[...]

Vraag maar aan de eerste gast die je tegenkomt als je naar mournhold getransporteerd bent... Hij doet het met liefde :) Een recall spell naar Vvardenfel werkt ook best trouwens.
met liefde nog wel :D
en die spel is met Mark en Recall of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:36:
[...]

met liefde nog wel :D
en die spel is met Mark en Recall of nie?
Uiteraard, zonder Mark werkt de Recall niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Tevens had ik wat leuk bedacht om m'n level nog wat op te kunnen krikken:
Ik gaat m'n duurste artifact aan het museum geven. Dies 400k gloof ik.
Dan jat ik 'm weer, gooi 'm op de grond en tegen die tijd staat er wel een guard bij me denk ik. Hoeveel dagen gevangisstraf krijg je voor 400k?
Dat werkt dus niet, ik krijg gelijk de doodstraf... >:)
Om m'n schoentjes van 140k terug te krijgen zal ik daar dus eerst alle guards moeten afslachten, nou ja, extra bonusje...

M'n duurste zooi is trouwens maar 200k.

Ik hoop trouwens wel dat in die nieuwe expansionpack het nieuwe gebied wat makkelijker bereikbaar is, want dat is met Mournhold maar matig geregeld.

Volgens mij staat er een foutje in je sig, Henkie. Of is Resleasing een bestaand woord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 24 March 2003 @ 21:53:

Volgens mij staat er een foutje in je sig, Henkie. Of is Resleasing een bestaand woord?
Yare, yare, dat lijkt idd verdacht veel op een typfoutje. Bedankt! Dat wordt gerectificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nou in mournhold en jezus wat is dit een grote stad.

ik dacht dat je in vivec kon verdwalen maar dit slaat alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:40:
ben nou in mournhold en jezus wat is dit een grote stad.

ik dacht dat je in vivec kon verdwalen maar dit slaat alles :D
Vivec is denk ik groter, alleen de sewers van Mournhold zijn vrij groot, en je moet maar net weten hoe je in welk deel van de riolen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 22:26:
[...]

Vivec is denk ik groter, alleen de sewers van Mournhold zijn vrij groot, en je moet maar net weten hoe je in welk deel van de riolen komt.
maar als je in totaal kijkt is mournhold groter want je hebt eerst mournhold daaronder die sewers en daar onder zit weer old mournhold en dat heb je bij vivec niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag tussendoor, op mijn weg om een Nerevarine te worden moet ik naar Konoghtine oid en daar moet ik een 'cup with the mark of house dragoth' vinden. Weet iemand zo waar die ligt want ik loop me de pleuris in die cave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een short blade gevonden in de Red Mountain. De waarde was 400000gp. Maar als ik hem wel dragen krijg ik een mortal wound. Kan iets doen zodat dit weggaat. Want dit klei=ne zwaardje doet wonderen voor je :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 28. Ik weet niet wat normaal is voor het spel. En hoe duur kunnen de items worden ( 1 miljoen misschien :d). Ik zie er nu ong. zo uit.
Helm= 15000 gp (kweet de naam niet meer), Heavy Armor.
Buik= Lord's Mail 190000 gp, heavy armor
Handschoenen= Elk 1600 gp, Ik heb ze in die aardkluit boven Vivec gevonden
Schoederbladen= Glass Schouderbladen, Light
Shield= Glass Shield
Boots= Ik weet niet meer hoe die heette, maar ik heb hem ook gevonden in die aardklont boven Vivec
Zwaard= zon daedric zwaardje van 80000, die ik heb ge-enchant met fire dmg van 40 voor 5 sec.
Onderbroek= Daedric, 44000 gp
Robe= Feather:50 pts en detect animals.

Dit ben ik zo ongeveer. Heeft iemand nog tips voor me met gadgets die ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je een mix van Light en Heavy armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 16:46:
Even een vraag tussendoor, op mijn weg om een Nerevarine te worden moet ik naar Konoghtine oid en daar moet ik een 'cup with the mark of house dragoth' vinden. Weet iemand zo waar die ligt want ik loop me de pleuris in die cave :)
kogoruhn bedoel je ?
ten zuid oosten van urshilaku kamp zijn 2 forten
als je naar het zuid oosten loopt kom je eerst het fort Falasmaryon tegen
ten oosten daarvan ligt kogoruhn.
die cup en de weepings liggen in de rechter koepel
het 3e stuk dat je moet halen ligt heel diep in het fort, je kan trouwens leuke dingen halen hoor daar :)

ps: de afstand tussen urshilaku kamp en falasmaryon schat ik op 1 kilometer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 19:41:
Ik heb een short blade gevonden in de Red Mountain. De waarde was 400000gp. Maar als ik hem wel dragen krijg ik een mortal wound. Kan iets doen zodat dit weggaat. Want dit klei=ne zwaardje doet wonderen voor je :D.
het zwaard dat je gevonden hebt is een heel belangrijk zwaard en moet je voor geen goud weg doen
zonder dit zwaard kan je de main quest ook niet halen
het is namelijk de bedoeling dat je Dagoth Ur verslaat met dit wapen en nog een ander wapen.
om het wapen te kunnen dragen moet je de wraithguard hebben dat is een handschoen die de krachten van dit wapen tegen gaat zodat je hem veilig kan dragen en gebruiken.
als het goed is heet het zwaard Kneeing/ daarnaast heb je dus ook nog de Sunder
bewaar deze wapens goed
de Wraithguard krijg je trouwens van Vivec maar je krijgt hem alleen als je zover met de mainquest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 20:29:
ik heb ook vaak een mix hoor, niet dat het handig is maar het mooie wat ik tegen kom trek ik gewoon aan, of het nou light, medium of heavy is maakt me niet zoveel uit
de vijand verslaan doe ik op dit moment toch wel met me level 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 20:29:
ik wil beide soorten armor trainen. Mn light armor is een major skill en zit in lvl 79 en mn heavy armor is een misc en zit in lvl 55. Maar ik wil gewoon meerdere skills trainen, zodat ik het allemaal kan gebruiken, wanneer dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 27 March 2003 @ 20:45:
[...]

kogoruhn bedoel je ?
ten zuid oosten van urshilaku kamp zijn 2 forten
als je naar het zuid oosten loopt kom je eerst het fort Falasmaryon tegen
ten oosten daarvan ligt kogoruhn.
die cup en de weepings liggen in de rechter koepel
het 3e stuk dat je moet halen ligt heel diep in het fort, je kan trouwens leuke dingen halen hoor daar :)

ps: de afstand tussen urshilaku kamp en falasmaryon schat ik op 1 kilometer.
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 19:41:
die wraitguard waar Joostve het over had die beschermt je tegen dat zwaard. die moet je eerst proberen te krijgen wil je dat zwaardje in combat gerbuiken anders werkt het alleen in je nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij de mainquest weer eens vast :(. Ik moet van een ventje (die zich in het Urshilaku kamp bevindt). Hij vraagt me om een long bow (Bonebiter, Bonemold Long Bow). Deze moest ik vinden in de Ursahilaku burial grounds. Ik heb me daar suf gezocht. Ik heb wel zon ansestot spirit ofzo gevonden van die vent(voorvader van die man uit ut kamp), maar ik kan nergens dat boogje vinden weet iemand, waar ie precies ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Volgens mij moest je die geest neermeppen en dan heeft die geest die boog bij zich. Overigens liggen er in die grot hele leuke spulletjes. O.a. een ebony full helmet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gevonden, bedankt. Daarna moest ik naar zon andere grot. Enmoest ik iemand vermoorden van de 6th house. Alleen toen ie dood ging heeft hij mij geblight en gecursed. (ik heb wel hele vette handschoenen gevonden) Ik moest toen naar Tel Fyr en Divayth Tyr vinden. Ik heb binnen gekeken, in het compressium en buiten rond de grot. Ik ben er zelfs naar boven gevlogen, maar waar zit ign die gozer.

edit:
Lama ik heb um al gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
je komt tel fyr binnen slaat direct rechts af, ga door die deur, na die deur kijk je omhoog en zie je een opening in het plavond, daar moet je dus omhoog vliegen en daar is Divayth Tyr
ps: er zitten heel veel waardevolle dingen in die kistjes, kasten die daar boven gelockt zijn op 100. probeer die maar eens openen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat lukt me niet (sec = 20 :() En mn scrolls om ze open te maken zij op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
dan moet je gewoon later terug keren om het nog eens te proberen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook een wapen enchanten zodat ie 100 unlock doet, het is een prijzig grapje maar dan heb je ook wat en het laadt weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ring of een kledingsstuk enchanten lijkt me toch wat praktischer. En het hoeft helemaal geen doekoe doekoe te kosten, zeker niet met een beetje creatieviteit, een snufje alchemie, en een theelepeltje ingredienten met fortify intelligence. Het leven is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
als woodelf (bosmer) ,wat zijn de beste classes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geemfriek schreef op 30 March 2003 @ 23:20:
als woodelf (bosmer) ,wat zijn de beste classes??
er zijn geen beste classes, want elke class heeft natuurlijk zijn voor- en na-delen.
ook moet je kijken wat voor ras je bent en wat daar natuurlijk het best bij past.

voorbeeld: een kajit zijn zeer goei dieven, redguards zijn zeer goeie warriors en high elfs zijn zeer goeie tovenaars.

als je een ras kiest moet je kijken wat dat ras het beste kan en als je een ras gekozen hebt kies je daar een passend class bij uit.
doe je dat niet dan kan het in je nadeel gaan werken en dat je er langer over duurt om een level om hoog te gaan.

je hebt zo te zien een Wood Elf gekozen als ras.
als ik kijk naar de vaardigheden van de Wood Elf zou je 9 classes kunnen kiezen

- Scout
- Archer
- Rogue
- Thieve
- Agent
- Assassin
- Acrobat
- Monk
- Pilgrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The eye of the needle lies in the teeth of the wind -- the mouth of the cave lies in the skin of the pearl -- the dream is the door and the star is the key

Wisdom's test, and he say take ounsel of the wisdom of the tribes to find the way

Dit kreeg ik te horen van mn opdracht gever. Ik d8 leuk een raadsel, maar ut bleek een bitje moeilijker dan ik d8. Vroeger was ik wel een deur tegengekomen die sprak tot me wanneer ik naar binnen wilde:"This door will not open, the star is the key." Maar ik weet niet meer waar die deur is. AUB zeg niet gelijk waar die deur is want dat is niet zo leuk voor ut spel, maar wil iemand wel een tip geven, waar ik goed aan moet denken, of misshien een vertaling van het raadsel (ik bedoel hier geen Ned. vertaling :P, want dat lukt me zelf wel :D)
Dus ik vraag iedereen of ze een (gouden) tip voor me hebben. Dan word ik weer gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01

Upke dupke

Oompa Loompa

Deur tot de cave van de incarnate. The star is the key. Ik weet het niet meer precies waar je dat ding kunt krijgen (lang niet meer gespeeld) volgens mij kreeg je het van een van de Askan hoofden daar mee gaat die deur open, !!!die ergens boven in de kaart licht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 22:37:
Een ring of een kledingsstuk enchanten lijkt me toch wat praktischer. En het hoeft helemaal geen doekoe doekoe te kosten, zeker niet met een beetje creatieviteit, een snufje alchemie, en een theelepeltje ingredienten met fortify intelligence. Het leven is mooi :)
Dan moet je er alleen geen fortify speed en levitation drankjes mee maken.. Anders heb je een probleem ;).

Meestal enchant ik een amulet met open 100 to 100 pts (20.000 gp) voor dat soort zaken, of ik moet een thief spelen natuurlijk (met master lockpicks en redelijke security krijg je redelijk wat open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Upke dupke schreef op 03 april 2003 @ 20:32:
Deur tot de cave van de incarnate. The star is the key. Ik weet het niet meer precies waar je dat ding kunt krijgen (lang niet meer gespeeld) volgens mij kreeg je het van een van de Askan hoofden daar mee gaat die deur open, !!!die ergens boven in de kaart licht!!!
Helaas, u gaat niet door voor de magnetron.

Die deur opent op dezelfde manier als die afgelegen tempel waar je die Milo naar toe moet brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01

Upke dupke

Oompa Loompa

Aaaah, wacht, ja ja, ik weet het weer, en die ster, ligt dan in het handje van dat beeld....
Ik heb het al 4 maanden niet meer gespeeld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
En dan staan de fake-nerevarines eromheen, met wat nutteloze items, die overigens wel mooi in een collectie passen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.