Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Anoniem: 4479 schreef op 11 juni 2003 @ 20:51:
Ben je telkens op hetzelfde moment teruggegooid? Of op verschillende momenten?

Ik weet wel dat op mijn pc Morrowind het niet jofel vindt om met catalysts > 3.0 om te gaan :/ :(: directx 9.0 + morrowind = lockup

En de ctd's (crash to desktop) heb ik soms ook maar dat is heel erg random bij mij; soms een ctd als ik op een deur klik, of op goodbye druk bijvoorbeeld.
Het gebeurt (vrijwel) nooit dat ik op precies dezelfde plek eruit wordt gegooid. Maar als ik 4x op ongeveer dezelfde plek (en ook binnen een minuut) uit het spel wordt gegooid... naja, je vat em wel. Het gebeurt idd vaak (maar niet in deze gevallen) als een nieuwe cel wordt geladen, of als ik ergens op tracht te klikken.
Er is één ctd die ik kan nabootsen: het disposen van een dark brotherhood figuur dat je aanvalt als je tribunal hebt geïnstalleerd. Met die lijken druk ik dan meestal gewoon op take all.

Als je de skull crusher nou afdoet, staat de encumbrance dan ook in de min?
De encumbrance geeft dan aan dat ik nul encumbrance heb, terwijl ik dan toch enkele kilo's draag al. Vanaf een bepaald gewicht (34) begint ie te tellen.
Wat ik verder een kutbug vindt (sorry), is dat, als ik potions maak (met de mortar en pestle), ze niet goed stapelen... Dus als je lekker 100 staltrices en crab meat hebt, dan staan er heel veel identieke potions, die dan weer als één worden gezien :? |:(...

De beste "oplossing" hiervoor is om een barterscherm in te gaan en er weer uit te gaan; dan zijn de potions gestapeld. Niet een van de beste oplossingen :/.
Hoeft niet per se een barter scherm te zijn, een kist of iets dergelijks aan klikken zorgt ook voor het gewenste effect. Ik denk alleen niet dat je dit een 'bug' kan noemen. Het is eerder een missertje van de programmeurs geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Anoniem: 41542 schreef op 09 June 2003 @ 17:32:

Waar heb jij dan de daedric pauldrons gevonden? Naar mijn weten waren die niet te vinden in Vvardenfel, afgezien van Diviath Fyr natuurlijk. Ik had er dacht ik wel ergens eentje gevonden in Mournhold.
de enige NPC in Morrowind die deadric armor heeft is divayth fyr
verder niemand.
verder valt er in Galom Daeus daedric boots te halen (ook het Daedric Shield
btw)
en in Kogoruhn kan je gauntlets vinden
verder ligt er echt nergens meer deadric armor

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Bij de Dren planatation liggen daedric greaves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

joostve schreef op 11 juni 2003 @ 23:46:
[...]

de enige NPC in Morrowind die deadric armor heeft is divayth fyr
verder niemand.
verder valt er in Galom Daeus daedric boots te halen (ook het Daedric Shield
btw)
en in Kogoruhn kan je gauntlets vinden
verder ligt er echt nergens meer deadric armor
Waar is die Galom Daeus? Die moet ik even een bezoekje brengen ;) En je vergeet niet de verschillende helmen die je kunt vinden. Der was op de Dren Plantation ook iemand met een daedric shield en ebony boots, dacht ik. En ergens in Tel Vos nog een enchanted daedric shield.

En laten we die quest items van die maffe Telvanni chick in Tel Branora niet vergeten, een daedric greaves en cuirass met feather enchantments :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Galom Daeus is west van het Erabenimsum camp en is het hoofdkwartier van de Berne vampire clan, de deadric boots liggen geloof ik in de kamer aan het eind van de 1e gang waar je binnenkomt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Manie Riets op 12-06-2003 12:35 . Reden: boots ipv greaves ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Geaves neem ik aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Nee Deadric Boots bedoel ik

[ Voor 84% gewijzigd door Manie Riets op 12-06-2003 12:35 . Reden: smilies vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Ik ben op zoek naar een fortify enchant spell, een spell dus geen scroll, bestaan die eigenlijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
We zitten over de 1000, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een (mooi!) nieuw topic te maken ? :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.