Anoniem: 4479 schreef op 11 juni 2003 @ 20:51:
Ben je telkens op hetzelfde moment teruggegooid? Of op verschillende momenten?
Ik weet wel dat op mijn pc Morrowind het niet jofel vindt om met catalysts > 3.0 om te gaan

:(:
directx 9.0 + morrowind = lockup
En de ctd's (crash to desktop) heb ik soms ook maar dat is heel erg random bij mij; soms een ctd als ik op een deur klik, of op goodbye druk bijvoorbeeld.
Het gebeurt (vrijwel) nooit dat ik op precies dezelfde plek eruit wordt gegooid. Maar als ik 4x op ongeveer dezelfde plek (en ook binnen een minuut) uit het spel wordt gegooid... naja, je vat em wel. Het gebeurt idd vaak (maar niet in deze gevallen) als een nieuwe cel wordt geladen, of als ik ergens op tracht te klikken.
Er is één ctd die ik kan nabootsen: het disposen van een dark brotherhood figuur dat je aanvalt als je tribunal hebt geïnstalleerd. Met die lijken druk ik dan meestal gewoon op take all.
Als je de skull crusher nou afdoet, staat de encumbrance dan ook in de min?
De encumbrance geeft dan aan dat ik nul encumbrance heb, terwijl ik dan toch enkele kilo's draag al. Vanaf een bepaald gewicht (34) begint ie te tellen.
Wat ik verder een kutbug vindt (sorry), is dat, als ik potions maak (met de mortar en pestle), ze niet goed stapelen... Dus als je lekker 100 staltrices en crab meat hebt, dan staan er heel veel identieke potions, die dan weer als één worden gezien

...
De beste "oplossing" hiervoor is om een barterscherm in te gaan en er weer uit te gaan; dan zijn de potions gestapeld. Niet een van de beste oplossingen

.
Hoeft niet per se een barter scherm te zijn, een kist of iets dergelijks aan klikken zorgt ook voor het gewenste effect. Ik denk alleen niet dat je dit een 'bug' kan noemen. Het is eerder een missertje van de programmeurs geweest