Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62138

ff een vraagje
weet iemand precies wanneer bloodmoon uitkomt want ik heb morrowind en tribunal al uitgespeeld dus verveel ik me en ik zit met smart te wachten op de volgende uitbreiding

ik weet dat het in de maand mei uitkomt of gold gaat maar welke datum komt hij in winkels te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Anoniem: 62138 schreef op 24 April 2003 @ 09:23:
ff een vraagje
weet iemand precies wanneer bloodmoon uitkomt want ik heb morrowind en tribunal al uitgespeeld dus verveel ik me en ik zit met smart te wachten op de volgende uitbreiding

ik weet dat het in de maand mei uitkomt of gold gaat maar welke datum komt hij in winkels te liggen
Voorzover ik heb begrepen is er nog geen precieze datum gegeven voor de release van Bloodmoon. Het enige dat aangekondigd is, is 'mei 2003'.

Maar als je je zo verveeld, begin je toch gewoon weer overnieuw? Doe ik ook altijd. Ik heb de main quest ook nog maar 1 keer uitgespeeld... Dan wil ik weer wat nieuws proberen.

Zijn er trouwens nog andere items dan de daedric tower shield met een enchantment waarde van boven de 120?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746

Ik had laatst de Dumac's armor mod geinstalleerd. Maar weet iemand ook waar de Kragenac's secret study zit?
Ik heb de hele Red mountain al afgewerkt. Ook heb ik de ring al gevonden die deze Kragenac blijkbaar wilde, maar zou nu wel graag degene willen vinden die deze ring wil.
Zijn er trouwens nog andere items dan de daedric tower shield met een enchantment waarde van boven de 120?
De daedric towershield is op Vardenfell in ieder geval wel het enige item met meer enchant dan 120.

Tenslotte: Ik heb ergens 7 gouden eieren gevonden in een eggmine. Heeft dit misschien iets te maken met de "Egg of time"?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 4746 op 24-04-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746 schreef op 24 April 2003 @ 13:56:
Ik had laatst de Dumac's armor mod geinstalleerd. Maar weet iemand ook waar de Kragenac's secret study zit?
Ik heb de hele Red mountain al afgewerkt. Ook heb ik de ring al gevonden die deze Kragenac blijkbaar wilde, maar zou nu wel graag degene willen vinden die deze ring wil.
Als ik me niet vergis is die in een dwemer ruin op de oost flank van de Red Mountain. Niet al te ver van het midden af.
De daedric towershield is op Vardenfell in ieder geval wel het enige item met meer enchant dan 120.

Tenslotte: Ik heb ergens 7 gouden eieren gevonden in een eggmine. Heeft dit misschien iets te maken met de "Egg of time"?
Was geloof ik voor een of andere quest. Weet alleen niet meer van wie je die kreeg. Maar ik zou ze gewoon ergens bewaren tot je er achter komt. Ow ja, ze hebben niks te maken met het boek.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 24-04-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62138

Anoniem: 4746 schreef op 24 April 2003 @ 13:56:

die eieren heb je nodig voor een fighters guild quest.
je kan ze mee nemen en in je huis bewaren totdat je die quest krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~mjzwetsloot/PLAATJESMAP/scr1.jpg

OMFG, gaan ze nu in Morrowind ook al beginnen met Idols? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nou heb ik een klein huisje gebouwd in Caldera, zouden jullie wellicht 'm even willen proberen en zeggen wat jullie er van vinden?

Tis een klein huisje met een klein keldertje. :)
Zo klein dat ik iedereen uitdaag om alle kisten en kratten vol te krijgen met glass voorwerpen binnen een week (op een legale manier, dus nie met console). >:)

Als je van de mages guild komt, na de trader rechtsaf, tis een beetje afgelegen, maar goed. Vacant House heet ie, kan niet missen.

hiero

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 26-04-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Toevallig Morrowind op de kop getikt voor 19 euro. Eerder nooit tijd gehad om dit veelste uitgebreide spel te spelen :P Maar ik kan wel wat hulp gebruiken van ervaren morrowinders!

Ik ben nu begonnen met een Breton/Tower, maar zit nu nogal te twijfelen of die Tower sign wel zo nuttig is :P Atronach leek me wel nuttig, maar wat wordt bedoeld met "kan magicka niet aanvullen" ?? Lijkt me nogal pijnlijk dan :P

Bovendien heb ik met mn mage het probleem dat ik altijd zonder magicka zit :( Kan ik wel weer 2 dagen gaan slapen ofzo, maar lijkt me toch ook niet de bedoeling na ieder gevecht... Ik weet dat je via alchemy potions kan maken voor magicka, maar daar heb ik als noob nog niet echt toegang toe volgens mij :?

Als laatste wat vraagjes :)

- Weet iemand een manier om als noob aan geld te komen.. heb echt geen rooie cent.
- Maakt het 'resten' wat uit, of kun je dit zoveel doen als je wilt? Lijkt me zo vreemd om 90% van mn dag te resten tot ik weer genoeg magicka heb om een paar vuurballen te kunnen afvuren :P
- Wat is het makkelijkste om mee te beginnen (om mee te overleven) als je het voor de eerste keer speelt? Ik heb zo het gevoel dat de mages voor gevorderden zijn in Morrowind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stunted Magicka betekent dat je geen magicka krijgt dmv slaap, dan moet je dus zeker alcemy nemen, omdat je dan relatief goedkoop magicka potions kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik ben het verkrijgen van Tribunal ook maar weer eens gaan spelen... Ik zie wel dat er niemand van de mensen die ik kende uit de oude topics nog post hier... Behalve Caspian :)

Ik startte maar een nieuwe game, joinde mage guild etc, en toen ging ik voor die mushrooms naar de bitter coast. Daar ging ik wat rusten (beetje gewond), maar ik werd wakker door een hard geluid. Achter me stond opeens een of andere vage, donkere persoon, een "assasin". WTF doet deze kerel hier? Hij begon me aan te vallen en aangezien ik nog lvl 1 was ging ik ook dood. Ik vlak hiervoor nog gequicksaved gelukkig. Terug bij het magesguild ging ik hier maar rusten. Ook hier hoorde ik een hard geluid, maar er was niks ongewoons.
Toen ik daar echter de trap opliep, kwam ik dezelfde assasin tegen!
Nu is mijn vraag WTF doet deze gast in het spel? Heeft ie nog een speciale bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27636

Die assasis zijn je link naar tribunal, bij elke slaapactie is er een kans dat er 1 of meer komen afhankelijk van je level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27636 schreef op 27 April 2003 @ 14:36:
Die assasis zijn je link naar tribunal, bij elke slaapactie is er een kans dat er 1 of meer komen afhankelijk van je level.
Okok vertel niet verder ik wil namelijk nog helemaal niks weten over een link naar tribunal ik wil het zelf ontdekken verder :) Iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Anoniem: 41542 schreef op 24 April 2003 @ 13:47:
[...]

Voorzover ik heb begrepen is er nog geen precieze datum gegeven voor de release van Bloodmoon. Het enige dat aangekondigd is, is 'mei 2003'.

Maar als je je zo verveeld, begin je toch gewoon weer overnieuw? Doe ik ook altijd. Ik heb de main quest ook nog maar 1 keer uitgespeeld... Dan wil ik weer wat nieuws proberen.

Deadric towershield heeft een enchant waarde van 225.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

* Anoniem: 4479 tes construction set op....

- Idd deadric towershield (225)
- ebony towershield (150), en
- deadric shield (150),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn ik ben nu bezig weer met de Main Quest maar die Dwemer Puzzle Box blijft IMO de kutste quest ooit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 27 april 2003 @ 12:53:
Toevallig Morrowind op de kop getikt voor 19 euro. Eerder nooit tijd gehad om dit veelste uitgebreide spel te spelen :P Maar ik kan wel wat hulp gebruiken van ervaren morrowinders!

Ik ben nu begonnen met een Breton/Tower, maar zit nu nogal te twijfelen of die Tower sign wel zo nuttig is :P Atronach leek me wel nuttig, maar wat wordt bedoeld met "kan magicka niet aanvullen" ?? Lijkt me nogal pijnlijk dan :P
Dat betekent idd dat je niet met slapen je magicka kan aanvullen. Atronarch heeft echter ook 50 pts spell absorption, wat in houd dat je een bepaalde kans hebt om een spell te absorberen, zodat je er geen schade door krijgt, en je magicka wordt er mee aangevuld. Resist magicka lijkt hier ook een effect op te hebben, maar hoe dat precies zit weet ik niet.

Behalve Bretons hebben ook High Elves een multiplier voor magicka. Een hogere dan Bretons zelfs.
Bovendien heb ik met mn mage het probleem dat ik altijd zonder magicka zit :( Kan ik wel weer 2 dagen gaan slapen ofzo, maar lijkt me toch ook niet de bedoeling na ieder gevecht... Ik weet dat je via alchemy potions kan maken voor magicka, maar daar heb ik als noob nog niet echt toegang toe volgens mij :?
Je kan altijd potions maken, zolang je maar de ingredienten hebt en de tools (iig een mortar & pestle).
Als laatste wat vraagjes :)

- Weet iemand een manier om als noob aan geld te komen.. heb echt geen rooie cent.
- Maakt het 'resten' wat uit, of kun je dit zoveel doen als je wilt? Lijkt me zo vreemd om 90% van mn dag te resten tot ik weer genoeg magicka heb om een paar vuurballen te kunnen afvuren :P
Nee, dat maakt niks uit. Je kan zoveel rusten als je wilt, zonder dat je hiervan nadelige effecten ondervind.
- Wat is het makkelijkste om mee te beginnen (om mee te overleven) als je het voor de eerste keer speelt? Ik heb zo het gevoel dat de mages voor gevorderden zijn in Morrowind :P
Tja, dat klopt wel zo'n beetje. Het makkelijkst is om te beginnen met een wapen. En dan ook een 'bound [wapen]' te gebruiken. En als je begint met een behoorlijke skill level (door het bijvoorbeeld een major skill te maken), maak je het jezelf ook een stuk makkelijker.
Anoniem: 4479 schreef op 27 april 2003 @ 19:41:
* Anoniem: 41542 tes construction set op....

- Idd deadric towershield (225)
- ebony towershield (150), en
- deadric shield (150),
Het is zo simpel :) Had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken. Bedankt iig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het het simpelste om bij je major skills Alchemy te zetten, Axe/Long blade, en nog een armor soort. Verder maakt het niet zo gek veel uit, maar zo maak je het jezelf vrij makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 28 april 2003 @ 23:31:
Volgens mij is het het simpelste om bij je major skills Alchemy te zetten, Axe/Long blade, en nog een armor soort. Verder maakt het niet zo gek veel uit, maar zo maak je het jezelf vrij makkelijk.
Ik heb altijd het idee dat alchemy een major of minor skill maken hetzelfde is als acrobatics een major of minor skill te maken. Die skills nemen vrij gemakkelijk veel toe en zijn alszodanig een beetje zonde om een major of minor skill van te maken. Vind ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
*SPOILER*

OK, ik zit nu in Sotha Sil, en ik ben langs dat vervelende draaiende tandwiel gekomen [het koste me wel 16 speed elixers], maar nu moet ik een of andere 'imperfect' mollen.. Maar al mijn spells doen niks !, ik kan geen deukje op hem maken !. Ik heb totaal geen skills met wapens, dus ik moet maar terug naar morrowind/mournhold om wat te leren. [via mark/recall kan ik zo weer bij die robot komen..] Iemand tips ?.

Ik wil ook nog wel wat items verkopen aan het museum, maar ik zie geen topic staan over alle items die ik bij me draag [en ze staan wel in het boek].

* * * * * *

[ Voor 8% gewijzigd door agentorangina op 29-04-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 27 april 2003 @ 13:38:
Ik ben het verkrijgen van Tribunal ook maar weer eens gaan spelen... Ik zie wel dat er niemand van de mensen die ik kende uit de oude topics nog post hier... Behalve Caspian :)
Hm, ja, ik heb Morrowind ook weer eens geinstalleerd, om wat mods uit te proberen (zie ook Machall) en omdat ik via via aan Tribunal ben gekomen.
Ik ben die assasins ook tegengekomen, maar ik heb nog niet echt uitgebreid het verhaal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793 schreef op 29 april 2003 @ 10:50:
[...]

Hm, ja, ik heb Morrowind ook weer eens geinstalleerd, om wat mods uit te proberen (zie ook Machall) en omdat ik via via aan Tribunal ben gekomen.
Ik ben die assasins ook tegengekomen, maar ik heb nog niet echt uitgebreid het verhaal gespeeld.
Ik heb wel van een of andere gast gehoord dat iemand er meer over moet weten... Weet ook waar die gast zit maar dat is nogal een spoiler :P Dat is de Tribunal verhaallijn denk ik, ga die eens doen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

agentorangina schreef op 29 april 2003 @ 09:52:
*SPOILER*

OK, ik zit nu in Sotha Sil, en ik ben langs dat vervelende draaiende tandwiel gekomen [het koste me wel 16 speed elixers], maar nu moet ik een of andere 'imperfect' mollen.. Maar al mijn spells doen niks !, ik kan geen deukje op hem maken !. Ik heb totaal geen skills met wapens, dus ik moet maar terug naar morrowind/mournhold om wat te leren. [via mark/recall kan ik zo weer bij die robot komen..] Iemand tips ?.

Ik wil ook nog wel wat items verkopen aan het museum, maar ik zie geen topic staan over alle items die ik bij me draag [en ze staan wel in het boek].

* * * * * *
Die imperfects zijn vrij taaie rakkers, en zelfs met 100 long blade en dat super zwaardje dat je al eerder hebt moeten maken voor Almalexia(?) koste het nog enige moeite. Ik weet ook niet of je spells enig effect hebben op de tegenstander die erna komt... Ik zal daar maar niks over zeggen :P
Ik zou trouwens long blade aanraden, omdat daar de meeste krachtige wapens voor zijn.

Is die Antasio's Hideout bij jou trouwens ook zo zwaar voor je machine? Bij mij hapert ie nog al. Dat is het nadeel van al dat eye candy, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Bij mij loopt ie best goed, maar af en toe hapert ie inderdaad..

Mijn kistjes beginnen nu wel een beetje vol te raken :(, misschien moet ik er met de TES een paar bij plaatsen [of een extra kamertje etc.]

Helaas gaat m'n pure mage nu meteen het raam uit ;( als ik long blade moet gaan gebruiken.

Nog een idee voor het museum probleem trouwens ?..

[ Voor 27% gewijzigd door agentorangina op 29-04-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

agentorangina schreef op 29 April 2003 @ 13:00:
Bij mij loopt ie best goed, maar af en toe hapert ie inderdaad..

Mijn kistjes beginnen nu wel een beetje vol te raken :(, misschien moet ik er met de TES een paar bij plaatsen [of een extra kamertje etc.]
Dat kon misschien nog wel lastig worden... Zoals ik het heb begrepen, kan sleutelen aan een plug in die je al een keer geladen hebt en ook weer gesaved enige nare effecten hebben op de items die je er al in had liggen. Ik gebruik gewoon meerdere plug ins, het is niet echt ideaal, maar goed. 'A good place to stay' heeft een heleboel opbergruimte, en 'Antasio's hideout' is erg mooi en sfeervol. Ik kan op beide nog wel een paar mooie uitbreidings-ideeen bedenken, of een paar dingetjes veranderen, maar op zich volstaan ze wel prima.
Helaas gaat m'n pure mage nu meteen het raam uit ;( als ik long blade moet gaan gebruiken.

Nog een idee voor het museum probleem trouwens ?..
Wat was dat museum probleem eigenlijk precies? Ik werd niet zoveel wijzer van jouw eerdere post.

Nog een opmerking over het Atronarch birthsign: een goede combinatie met het atronarch birthsign is conjuration als een major/minor skill. Je krijgt dan meteen vanaf het begin een summon ancestral ghost spell, en die ancestral ghost is ideaal om even mee te sparren en hem je magicka pool op laten vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb bij 't museum in Mournhold wat items gedonate & verkocht voor het blade piece en wat geld. Maar als ik uit mijn hideout wat items ophaal om te verkopen [die ook in het boek staan.] en met dat mens ga praten krijg ik geen nieuwe topic erover [ik kan alleen de namen aanklikken van de items die ik al heb verkocht/gedonate]

Ach het huis boven de hideout staat ook leeg ;).. daar kan ik vast ook nog wel wat kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 22:44
Ik ga dit spel toch eens proberen te bemachtigen :) ... lijkt me wel ruig enzo :) is het 'n beetje in de trend als Diablo enzo :? ... pics zien er ruig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Nee, niet in de trent van diablo.
Maar ik speel nog steeds d2 en ben ook zeer tevreden met dit spel, meer diepgang zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op 29 April 2003 @ 16:30:
Nee, niet in de trent van diablo.
Maar ik speel nog steeds d2 en ben ook zeer tevreden met dit spel, meer diepgang zit er in.
Veel meer diepgang, je moet even op gang komen, controls wennen, speelstijl wennen.
EN NIET OPGEVEN.

Ik ben zoveel mensen tegengekomen die gelijk hebben opgegeven omdat ze niet wisten hoe ze in Balmora konden komen, of hoe ze bepaalde paddenstoelen/bloemen moesten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
okay dan, klinkt ruig :D ...

Heb mijn D2 carriere ff 'stop' gezet ... dus tijd voor wat nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Lord's Mail
Ebony Mail
Spell Breaker
Chrysamere
Staff of Magnus
Warlock's Ring
Ring of Phynaster
Ring of Khajiit (cannot be donated)
Mace of Molag Bal
Masque of Clavicus Vile (cannot be donated)
Mehrunes Razor
Cuirass of the Saviour's Hide
Spear of Bitter Mercy
Daedric Scourge
Bow of Shadows
Fists of Randagulf
Ice Blade of the Monarch
Ring of Surroundings (cannot be donated)
Boots of the Apostle
The Mentor's Ring (cannot be donated)
Ring of the Wind
Vampiric Ring
Eleidon's Ward
Staff of Hasedoki
Bloodworm Helm
Dragonbone Mail
Skull Crusher
Goldbrand
Fang of Haynekhtnamet
Umbra Sword
Denstagmer's Ring
Helm of Oreyn Bearclaw
Daedric Crescent Blade
The Dagger of Symmachus

Dit zouden de items zijn die je kunt verkopen/donaten, als ik het goed begrijp. Waarschijnlijk kun je de items waar (cannot be donated) achter staat niet geven. :+
Je bent trouwens gek als je voor die quest Goldbrand opofferd, maar goed...

Ik las trouwens dat de spell "absorb health" niet ge-reflect kan worden. Misschien een methode om die gaenor af te maken?

Trouwens, agentorangina, over dat kamertje waar je die speedpotions voor nodig had: Tinurs Hoptoad. Je springt er gewoon naar toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja ik heb dus een paar uit het lijstje al gedonate en verkocht, maar als ik met mijn volgende groep items kom krijg ik gewoon geen nieuwe topics.. ik zal gewoon ff wachten, of ze een-voor-een langsbrengen..

Ik zal die absorb health testen !, misschien werkt dat wel :P.

Die speedpotions deden hun werk, maar het was erg vervelend de hele tijd die knots in m'n rug te krijgen ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoezo vind ik het nu niet op internet ... PFFFFFFF >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

agentorangina schreef op 29 April 2003 @ 19:24:
Die speedpotions deden hun werk, maar het was erg vervelend de hele tijd die knots in m'n rug te krijgen ;(..
FFies Boots of Blinding Speed meenemen. Altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben net voorbij de cavern of the incarnate gewandeld, en besloot om maar even binnen te koekeloeren. Nou houdt die Azura zo'n mooi ringetje vast, en ik vroeg me af of het m'n main quest erg zou verpesten als ik het nu op zou pakken.

[edit]
Ik heb dus nog niks gedaan van de main quest. Voor de rest ook niet echt bijzonder veel, vooral een beetje unieke items opsnorren.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 13-05-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ook toevallig dat je net op het goeie moment erlangs wandelt. Als ik me niet vergis is die deur nl alleen maar te zien tijdens dageraad en zonsondergang.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GTOfire schreef op 13 mei 2003 @ 14:36:
ook toevallig dat je net op het goeie moment erlangs wandelt. Als ik me niet vergis is die deur nl alleen maar te zien tijdens dageraad en zonsondergang.
Nou ja, ik wandelde er toevallig aan voorbij en wachtte 2 uur tot zonsopgang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De_Bastaard schreef op 29 april 2003 @ 16:42:
okay dan, klinkt ruig :D ...

Heb mijn D2 carriere ff 'stop' gezet ... dus tijd voor wat nieuws ;)
Als je er de tijd voor neemt wordt je er rijkelijk door beloond.
Ik heb destijds mijn d2 carriere ook op stop gezet, nu speel ik nog beide even vaak eigenlijk ;)
Top spel(len)! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

ik krijg weer zin in morrowind :D
jammer dat ik tribunal niet meer heb (gedelete :P) maarja ik zag m gelukkig bij onze (nieuwe) mediamarkt liggen dus toch maar eens kopen :)

wat zijn nou DE 5 plugins die je ECHT moet hebben volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189 schreef op 13 mei 2003 @ 17:56:
wat zijn nou DE 5 plugins die je ECHT moet hebben volgens jullie?
Mijn top 5:

• A good place to stay: Hideout in Balmora met meer dan genoeg opbergruimte. Mist een beetje sfeer, maar als je het leuk aankleed is ook dat nog wel te overkomen.
• No Glo, een plug in die ervoor zorgt dat je enchanted items niet meer zo'n glans over zich hebben. Alhoewel die glans wel mooi is bij bepaalde wapens en ringen, bij kleding en armor vind ik het niet mooi.
• Adamantium Armor: Altijd leuk om er nog een extra (officieel) armor bij te krijgen. Zit dacht ik ook bij Tribunal.
• De Master Index (ook een officiele plug in) is ook erg handig. Plus dat het je weer wat extra quests oplevert.
• De Giants mod is ook wel aardig. Heeft een boel nieuwe en sterke wezens, maar van sommige wezens vind ik de afwerking wat brak, plus dat ik vind dat het de balans een tikkeltje uit het spel haalt (voorzover je van balans kunt spreken bij een lvl 50+ karakter).

Er zijn ook nog wel een paar andere leuke hideouts:
- Antasio's Hideout: een mooie en sfeervolle hideout in Seyda Neen. Wel wat weinig opbergruimte en een beetje veel items waardoor de fps behoorlijk zullen dalen.
- Abandonned Flat: Ook een mooie hideout, niet gelijk toegankelijk vanaf het begin, wat je als zowel een nadeel als een voordeel kunt zien. Wel mooi uitgewerkt en er zitten zelfs een aantal quests bij.

Nog een paar leuke:
- Lilarcor: een pratend zwaard! Altijd leuk :)
- LeFemm Armor: een officiele plug in die een mooi armor levert voor de vrouwelijke karakters.
- Armor Mannequin: Een verkoper in Caldera die extra mannequins verkoopt. Mooi om je armor op tentoon te stellen, of een mooie combinatie van kleren/ armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ben net voorbij de cavern of the incarnate gewandeld, en besloot om maar even binnen te koekeloeren. Nou houdt die Azura zo'n mooi ringetje vast, en ik vroeg me af of het m'n main quest erg zou verpesten als ik het nu op zou pakken.
Volgens mij niet, als ik het goed had kon je 'm niet gebruiken tenzij je de nerevarine bent toch?

Maar ach, ram op de F5 (quicksave) en pak 'm op. :)
Niet goed, geld weg. Ik bedoel: Niet goed, dan laad je die quicksave toch gewoon weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thufir_Hawat schreef op 13 mei 2003 @ 19:12:
[...]

Volgens mij niet, als ik het goed had kon je 'm niet gebruiken tenzij je de nerevarine bent toch?

Maar ach, ram op de F5 (quicksave) en pak 'm op. :)
Niet goed, geld weg. Ik bedoel: Niet goed, dan laad je die quicksave toch gewoon weer?
Tja, dat heb ik ook gedaan, en dan krijg je een filmpje te zien dat je je door 4 clans Nerrevarine moet laten noemen en door 3 huizen Hortator. Plus een stukje in je journal. En als ik me niet vergis, sla ik dan 4 trials over. De vraag is dus of de betrokken mensen dan niet gewoon alles wat er eerst nog had moeten gebeuren over zouden slaan en me meteen tot Nerrevarine om zouden dopen. Dan zou ik nogal wat quests mislopen. Wel een handige shortcut trouwens :) Meteen daarna wraithguard ophalen en je kunt gewoon met sunder en keening rond huppelen, moet ik alleen nog even Keening op snorren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Spoiler Alert. :)

Indien ik mij niet vergis kun je het spel ook nog sneller uitspelen:

1) Begin een spel.
2) Ga naar Vivec.
3) Sla hem dood en pak wraithguard.
4) Ga naar die ouwe dwerg in/onder Tel Fyr. Hij zal er de echte wraithguard van maken.
5) Ga Sunder en Keening halen.
6) Sla Dagoth Ur dood.

Tussen stap 1 en 2 zal best wel wat tijd zitten, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Thufir_Hawat schreef op 14 May 2003 @ 19:21:

4) Ga naar die ouwe dwerg in/onder Tel Fyr. Hij zal er de echte wraithguard van maken.
Zo makkelijk is dat niet want je moet voor die dwerg eerst die 2 boeken van Kagnerac halen die zich in het red mountain gedeelte bevinden. Daar doe je denk ik het langst over, ik heb het een keer als vampier zijn uitgespeeld op die manier, niet dat dat de uitkomst veranderde maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Spoiler Alert. :)

Indien ik mij niet vergis kun je het spel ook nog sneller uitspelen:

1) Begin een spel.
2) Ga naar Vivec.
3) Sla hem dood en pak wraithguard.
5) Ga Sunder en Keening halen.
6) Sla Dagoth Ur dood.

hoe wou jij vivec dood krijgen als je level 1 bent?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostve schreef op 15 May 2003 @ 10:51:
hoe wou jij vivec dood krijgen als je level 1 bent?
Zo dus :) Mij lijkt eerder dat je moeilijkheden hebt die deur open te krijgen.
Manie Riets schreef op 14 mei 2003 @ 19:49:
[...]

Zo makkelijk is dat niet want je moet voor die dwerg eerst die 2 boeken van Kagnerac halen die zich in het red mountain gedeelte bevinden. Daar doe je denk ik het langst over, ik heb het een keer als vampier zijn uitgespeeld op die manier, niet dat dat de uitkomst veranderde maar toch :)
Maar als je die boeken daarvandaan nodig hebt, dan kun je dat toch meteen combineren met Sunder en Keening opsnorren. Keening zat iig in Kagrenac, dacht ik. *zoeken*
Niet dus, maar je bent toch al in de buurt, dus is het een kleine moeite om even langs te gaan bij die andere ruines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alchemy is fun! :) Net even wat potions maken om mijn alchemy skill te verhogen. Heb nu intelligence van 74,5 miljoen en maak fortify intelligence potions die 103,5 dagen duurt en bijna 3 miljoen fortify intelligence doet. Hoe bedoel je overkill :+ Zo nog es kijken wat ik nog meer kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zo dus Mij lijkt eerder dat je moeilijkheden hebt die deur open te krijgen.
Hoezo? Der zit alleen maar een lvl100 lock op die deur. Ik neem aan dat je de deur naar Vivec bedoelt, tenminste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[***SPOILER***]De thievesguild en de fightersguild zijn beide uit te spelen, waarbij je die pot die je hoogste skill verhoogt en je laagste skill verlaagt kunt behouden. Als de Fightersguild van Eydis Fire eye en Sjoring-Horse-Mouth en die orc af wil, moet je zorgen dat je bij de Thieves guild bij de quest bent waar je allies moet zoeken voor de thieves guild.
Het verloop van het verhaal merk je zelf dan wel (Die Sjoring is nl een beetje te bloeddorstig :P)[/***SPOILER***]
Alchemy is fun! Net even wat potions maken om mijn alchemy skill te verhogen. Heb nu intelligence van 74,5 miljoen en maak fortify intelligence potions die 103,5 dagen duurt en bijna 3 miljoen fortify intelligence doet. Hoe bedoel je overkill Zo nog es kijken wat ik nog meer kan maken
Dat is nog niks. Ik heb al eens 1,2 miljard intelligence gehad. (toen ben ik er ook maar mee gestopt en overnieuw begonnen)
Je moet trouwens wel oppassen dan met fortify health potions. Ik had een keer +9000 health 8000sec. maar na die 8000sec. gaat die 9000 er ook weer af, ook als je dan nog maar +/-400 health hebt(level 68) en het is dan een heel gedoe om zoveel potions van fortify health 400pts te maken zodat je de klap kan opvangen (9000/400 over een aantal minuten verspreid)
Ga naar die ouwe dwerg in/onder Tel Fyr. Hij zal er de echte wraithguard van maken.
Die wraithgard levert je ook meteen constant lose health 200pts op geloof ik :)

Ik had zelf ook een vraag:
Ik had de Mehrunes Dragon-quest eerst gedaan en later was ik bezig met de Temple- quests. Maar als je dan Grandmaster wilt worden, moet je eerst een aantal Shrines langs waaronder die van hem. Maar als je daar heen gaat, wil hij niet meer met je praten.
Is hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746 schreef op 19 mei 2003 @ 12:19:
[***SPOILER***]De thievesguild en de fightersguild zijn beide uit te spelen, waarbij je die pot die je hoogste skill verhoogt en je laagste skill verlaagt kunt behouden. Als de Fightersguild van Eydis Fire eye en Sjoring-Horse-Mouth en die orc af wil, moet je zorgen dat je bij de Thieves guild bij de quest bent waar je allies moet zoeken voor de thieves guild.
Het verloop van het verhaal merk je zelf dan wel (Die Sjoring is nl een beetje te bloeddorstig :P)[/***SPOILER***]
Had ik ook een keer zo gedaan. Gaf ik Eydis die pot, alles pijs en vree. Wil daarna de guildmaster me niet aanvallen, dus ff taunten en wasten die gast, kom ik weer es bij Eydis, valt ze me spontaan aan! Nou ja, dat was dan weer een behoorlijke verspilling. Verhoogt die pot trouwens ook atributes boven de 100?
Dat is nog niks. Ik heb al eens 1,2 miljard intelligence gehad. (toen ben ik er ook maar mee gestopt en overnieuw begonnen)
Je moet trouwens wel oppassen dan met fortify health potions. Ik had een keer +9000 health 8000sec. maar na die 8000sec. gaat die 9000 er ook weer af, ook als je dan nog maar +/-400 health hebt(level 68) en het is dan een heel gedoe om zoveel potions van fortify health 400pts te maken zodat je de klap kan opvangen (9000/400 over een aantal minuten verspreid)
Ehm, kan je niet gewoon beter een paar (of eentje) restore health jetsers doen? Ik heb ook maar even een restore fatigue potion gemaakt: 3 miljoen voor 100 dagen. Tja, ik had geen grand soul gems met ascended sleepers of golden saints om een constant effect restore fatigue item te maken, dus dan doen we het zo maar. Levitate van een paar tienduizend punten (of honderduizend, ik weet het niet meer) voor veel te lang. Doen we maar niet :)
Ik had zelf ook een vraag:
Ik had de Mehrunes Dragon-quest eerst gedaan en later was ik bezig met de Temple- quests. Maar als je dan Grandmaster wilt worden, moet je eerst een aantal Shrines langs waaronder die van hem. Maar als je daar heen gaat, wil hij niet meer met je praten.
Is hier ook een oplossing voor?
Wie was Mehrunes Dragon ook al weer? En welke quest was dat? En anders kan je met: PCRaiseRank "Temple" ook wel een aardig eind komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm, kan je niet gewoon beter een paar (of eentje) restore health jetsers doen? Ik
Helpt niet, ook al maak je 9000 restore health. Het spel gaat altijd eerst uit van de health die je op dat moment hebt. En als dat dan 400 is, haalt het spel daar 9000 van af. Of als je bedoelt dat ik dat beter in de eerste plaats had kunnen doen: Ik wilde even een Titan verslaan (giants2 mod) en die slaan in 1 klap +/- 600 health eraf.
Wie was Mehrunes Dragon ook al weer? En welke quest was dat?
Mehrunes dragon is 1 van de 4 bad daedra (te vinden noordwestelijk van gnisis, op de punt van de landtong in een shrine) De quest is die voor het behalen van de hoogste graad in de temple, de "Recite Vivec's four courners" quest, na dat je naar die vlak bij DAgon Fel geweest bent. (staat ook in het "The house of troubles" boek)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 4746 op 19-05-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746 schreef op 19 May 2003 @ 16:12:
Helpt niet, ook al maak je 9000 restore health. Het spel gaat altijd eerst uit van de health die je op dat moment hebt. En als dat dan 400 is, haalt het spel daar 9000 van af. Of als je bedoelt dat ik dat beter in de eerste plaats had kunnen doen: Ik wilde even een Titan verslaan (giants2 mod) en die slaan in 1 klap +/- 600 health eraf.
Ik bedoelde gewoon dat je zorgt dat je een flinke restore health neemt en er dan voor zorgt dat je op volledige health zit als je fortify eraf gaat. Of gaat je fortify health er tijdens het gevecht vanaf? Dan wordt het natuurlijk lastig.
Mehrunes dragon is 1 van de 4 bad daedra (te vinden noordwestelijk van gnisis, op de punt van de landtong in een shrine) De quest is die voor het behalen van de hoogste graad in de temple, de "Recite Vivec's four courners" quest, na dat je naar die vlak bij DAgon Fel geweest bent. (staat ook in het "The house of troubles" boek)
Ah, die quest. Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar dat je die quest eerder doet? Bij mij kan ik wel zien dat je het standbeeld aan zou moeten kunnen klikken, maar hij geeft nul response. Hoe je dat op moet lossen weet ik niet. Het lijkt me nogal uitgesloten dat je nog een keer met het standbeeld kan praten.

Heeft iemand trouwens dit al eens wel eens van gezien? Best mooie skins en alles zijn dat.

Plaatjes lukt me nog niet erg, maar zou zeker gaan kijken, een paar hele mooie skins om te kiezen naast de gewone bethesda skins.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 20-05-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar dat je die quest eerder doet? Bij mij kan ik wel zien dat je het standbeeld aan zou moeten kunnen klikken, maar hij geeft nul response.
Als je die bij dagon fell bedoelt: 4 daedra hearts meenemen in inventory als je met het beeld praat(staat ook in je journal als het goed is)
Als je de meruhnes dragon quest (waarbij je zodra je hem aanspreekt al meteen bestookt wordt door hem met vuur, tja lord of destruction }) ;) ) bedoelt. Die kun je als het goed is gewoon aanspreken, als je niet in de templequest verwikkeld bent.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 4746 op 20-05-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Vaag, ik ben net tot Master Thief benoemd van de Thieves Guild maar me reputation is niet omhoog gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manie Riets schreef op 28 mei 2003 @ 19:18:
Vaag, ik ben net tot Master Thief benoemd van de Thieves Guild maar me reputation is niet omhoog gegaan?
Ik zou niet weten of dat idd zou moeten gebeuren, en ik heb zo mijn twijfels, het is slechts een promotie, en bij andere promoties krijg je ook niet een stijging in reputatie.
Ik kan zelf kennelijk geen lid meer worden van de Thieves Guild, want ze nemen zo iemand als ik niet in dienst. En ik ben nog maar 2 of 3 ranken in het Fighters Guild gestegen. Er is zeker niet toevallig iemand die weet of en hoe ik nu alsnog lid zou kunnen worden van het Thieves Guild?

En weet iemand of Bloodmoon hier al verkrijgbaar is? Het is de 24ste of 25ste al gold gegaan, dus misschien dat hier de eerste exemplaren al te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48

Pyrus

Hardknock life

Anoniem: 41542 schreef op 29 May 2003 @ 10:21:
[...]

Ik zou niet weten of dat idd zou moeten gebeuren, en ik heb zo mijn twijfels, het is slechts een promotie, en bij andere promoties krijg je ook niet een stijging in reputatie.
Ik kan zelf kennelijk geen lid meer worden van de Thieves Guild, want ze nemen zo iemand als ik niet in dienst. En ik ben nog maar 2 of 3 ranken in het Fighters Guild gestegen. Er is zeker niet toevallig iemand die weet of en hoe ik nu alsnog lid zou kunnen worden van het Thieves Guild?

En weet iemand of Bloodmoon hier al verkrijgbaar is? Het is de 24ste of 25ste al gold gegaan, dus misschien dat hier de eerste exemplaren al te krijgen zijn.
Bloodmoon is de 23ste gold gegaan en wordt de eerste week van juni naar de winkels in de VS verscheept. In Nederland komtie pas begin juli (dacht ik)
* Pyrus gaat nog eens wat rond kijken of ik het precies kan vinden :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
denk dat het nog even duurt
ik gok zelf op 10 juni ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
ben gisteren weer eens begonnen. word alleen altijd zo lam van hoe poeplangzaam je poppetje loopt

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Net de main quest van Tribunal uitgespeeld, al met al vond ik het een leuke uitbreiding, ik had alleen graag gezien dat je ook Vivec zou moeten killen als deel van het verhaal. Het is alweer ongeveer een jaar geleden dat ik Morrowind voor het eerst speelde bedenk ik me net :)

Nu is het wachten op Bloodmoon die in de 1e week van juni uitkomt als alles zoals het hoort verloopt tenminste. De previews zien er iig goed uit :)

Is het mogelijk om voor de ashlanders en de blades nog quests te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
KaMiKaZe schreef op 30 mei 2003 @ 16:22:
ben gisteren weer eens begonnen. word alleen altijd zo lam van hoe poeplangzaam je poppetje loopt
in het begin is dat erg frustrerend
maar ga snel op zoek naar de boots of blinding speed zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Dan is het wel te hopen dat je een grote resist magicka hebt. En die is in het begin niet vaak aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309 schreef op 03 June 2003 @ 13:04:
Dan is het wel te hopen dat je een grote resist magicka hebt. En die is in het begin niet vaak aanwezig :)
Tenzij je natuurlijk Breton bent, of in mindere mate, Orc. Je kan natuurlijk ook wat klussen met alchemy, dat is heel gemakkelijk al in het begin van het spel te doen.
Enige terughoudendheid is wel geboden natuurlijk, een speed van 5000 maakt het spelen er niet veel makkelijker op, nog afgezien van het feit dat het spel dan wat vaker crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach, de boots of blinding speed hebben een mooie feature. Je hoeft alleen maar op het ogenblik van aantrekken 100% magicka resist te hebben.
Koop een spell van 100% voor 1 seconde, of pak een paar potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thufir_Hawat schreef op 04 June 2003 @ 17:58:
Ach, de boots of blinding speed hebben een mooie feature. Je hoeft alleen maar op het ogenblik van aantrekken 100% magicka resist te hebben.
Koop een spell van 100% voor 1 seconde, of pak een paar potions.
Heb je dan resist magicka potions? Je kunt ze iig niet zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu zo'n beetje alle quests uitgespeeld van Morrowind en Tribunal en ben nu gewoon een beetje aan het rondlopen.

Weet iemand misschien ook of er nog interessante dingen zijn te vinden in "Wilderness" (Het gigantische zeegebied waar je op den duur inkomt als je recht vanaf de kust door het water naar de rand van de kaart zwemt).

En King Helseth: Is er ook een quest waarmee je de Royal Signet Ring van hem afhandig kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Test, sorry guys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Anoniem: 4746 schreef op 06 June 2003 @ 12:02:
Ik heb nu zo'n beetje alle quests uitgespeeld van Morrowind en Tribunal en ben nu gewoon een beetje aan het rondlopen.

Weet iemand misschien ook of er nog interessante dingen zijn te vinden in "Wilderness" (Het gigantische zeegebied waar je op den duur inkomt als je recht vanaf de kust door het water naar de rand van de kaart zwemt).

En King Helseth: Is er ook een quest waarmee je de Royal Signet Ring van hem afhandig kan maken.
probeer de goldbrand quest eens zou ik zeggen
dat vind ik een mooie quest

in het noordwesten van Hla Oad ligt een shrine
ten westen van die shrine ligt een verzonken stad
ga daar maar eens een kijkje nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746 schreef op 06 June 2003 @ 12:02:

Zoals joostve voorsteld zou je idd goldbrand kunnen gaan vinden, of gewoon unieke items gaan verzamelen. Probeer bijvoorbeeld maar eens een volledig daedric armor te vinden (zonder Diviath Fyr een kopje kleiner te maken), inclusief de drie verschillende daedric helmen die je verspreid door Vvardenfel kunt vinden. Of wat dacht je van het dragonbone cuirass? En anders kan je natuurlijk nog wachten tot Bloodmoon hier uitkomt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
in Tribunal op de Plaza staat een naakt mannetje
weet iemand bij welke quest dit ventje hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:32
Voor de DIE HARD onder ons :)

Hier een tipc over de nieuwe UPDATE voor MORROWIND :)

BLOODMOON

The Elder Scrolls III Morrowind: Bloodmoon

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja ja bloodmoon lijkt me echt tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
is er een ergens een trainer die mijn Mysticism tot 80 kan brengen?
ik heb alle mages guilds al doorzocht op trainers die dit kunnen maar ik kom niet verder dan 71
ik ben breton en zit op level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20279

joostve schreef op 08 juni 2003 @ 13:30:
is er een ergens een trainer die mijn Mysticism tot 80 kan brengen?
ik heb alle mages guilds al doorzocht op trainers die dit kunnen maar ik kom niet verder dan 71
ik ben breton en zit op level 50.
Tip: zoek eens goed rond in Sadrith Mora, het is er... "spookachtig" dicht in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik denk dat ik weet wie je bedoeld namelijk Ardarume
zij bevind zich in Gateway Inn: West wing
eens ff flink zoeken waar dat is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
het is gelukt
btw hoe kan je er achter komen hoever een trainer kan trainen
per trainer is er een grens maar volgens mij moet je personage ook aan een bepaalde voorwaarden voldoen voordat je weer verder kunt trainen
weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostve schreef op 08 June 2003 @ 16:27:
per trainer is er een grens maar volgens mij moet je personage ook aan een bepaalde voorwaarden voldoen voordat je weer verder kunt trainen
weet iemand dat?
In het spel zijn er zogenaamde Master Trainers, die je onbeperkt - mits de nodige speciën natuurlijk (;)) - tot 100 in een bepaalde skill kunnen trainen; dit in tegenstelling tot de normale trainers die je inderdaad maar tot een bepaalde skilllevel kunnen trainen. Zoekt en gij zult vinden :) (tip, voor elke skill is er een Master Trainer in het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
echt vaag soms heb ik wapens of armor die ik aan het museum wil verkopen maar dan komt hij niet in de lijst te staan als je tegen die vrouw praat
hebben jullie dat ook en is daar een oplossing voor?
ik ben nu namelijk alle artifacts aan het verzamelen voor in het museum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het allermooiste aan het spel vind ik dat er zeer goede mods zijn gemaakt of aankomen:

Vooral op deze site staan een paar goede mods... http://thelys.free.fr/mods.htm

Nu gebruik ik de marksman mod.. Wel een beetje groot (17MB), maar ik vind het wel de moeite waard.

Het is vooral leuk deze mod bijvoorbeeld te gebruiken met de "Dwemer Graveyard" (waar ik helaas niets meer over kan vinden). Hoezo een overvloed aan pijlen ;) >:)?

Een andere mod die ook wel leuk is om te gebruiken, is The undead dungeons; vooral de extra toegevoegde zaken aan deze kerker maken hem wel interessant. Hij schijnt niet naar de plek op de pagina te willen springen, gebruik daarvoor de links aan de linkerkant

En natuurlijk de volgende aankomende total conversion mod niet te vergeten: Wizards islands. Deze lijkt me wel interessant.

Zijn er nog meer mods waar jullie veel plezier aan beleven / echt op wachten? Ben er wel nieuwsgierig naar.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[*********Possible spoilerwarning**********]
Zoals joostve voorsteld zou je idd goldbrand kunnen gaan vinden, of gewoon unieke items gaan verzamelen. Probeer bijvoorbeeld maar eens een volledig daedric armor te vinden (zonder Diviath Fyr een kopje kleiner te maken), inclusief de drie verschillende daedric helmen die je verspreid door Vvardenfel kunt vinden. Of wat dacht je van het dragonbone cuirass? En anders kan je natuurlijk nog wachten tot Bloodmoon hier uitkomt
Ik heb de goldbrand niet meer, door de vampirequest is die zomaar veranderd in eltonbrand ;)
En ik heb zowel de dragonbonecuirass, cuirass of the saviors hide en de lord's mall (alleen de ebony mall niet doordat ik meruhnes dragon al eens eerder had gesproken)
Alle daedric armor heb ik al afgezien van het cuirass, want daarvoor had ik lid moeten worden van house telvanni (mistress Dratha quest ofzo)
En zowel de mask of terror, inspiration als de mask of god liggen al in mijn "House of balmora" naast de mask of Clavius Ville en de helm of oreyn bearclaw.
Volgens mij heb ik onderhand alle unieke items verder zo'n beetje wel (na 5 maand spelen mag dat ook wel eens ;))

[/*********Possible spoilerwarning**********]
in Tribunal op de Plaza staat een naakt mannetje
weet iemand bij welke quest dit ventje hoort?
is gewoon een grap van de makers, netzoals de talking mudecrab en de vissende kajit op het eiland boven Dagon Fel (voorzover ik weet)

Maar mijn vragen zijn echter nog niet beantwoord

Overigens begin ik volgende week wel aan bloodmoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
ok elke keer als ik een savegame wil laden klapt het spel terug naar de desktop :{
ook val ik in vivec regelmatig door gebouwen heen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
geef eens wat specs van je systeem dan? videokaart, drivers e.d
en heb je de patch geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostve schreef op 08 June 2003 @ 16:27:
het is gelukt
weet iemand dat?
Zoals al eerder gepost zijn er master trainers die je onbeperkt kunnen trainen en gewone trainers die slechts tot een beperkt skill-level kunnen trainen. Verder hangt dat ook nog af van de waarde van het bijbehorende atribute. Als je Willpower bijvoorbeeld niet hoger is dan 75, dan zal geen enkele trainer je mysticism skill hoger dan 75 kunnen trainen.
Anoniem: 4746 schreef op 09 juni 2003 @ 15:16:
[*********Possible spoilerwarning**********]

[...]

Ik heb de goldbrand niet meer, door de vampirequest is die zomaar veranderd in eltonbrand ;)
En ik heb zowel de dragonbonecuirass, cuirass of the saviors hide en de lord's mall (alleen de ebony mall niet doordat ik meruhnes dragon al eens eerder had gesproken)
Alle daedric armor heb ik al afgezien van het cuirass, want daarvoor had ik lid moeten worden van house telvanni (mistress Dratha quest ofzo)
En zowel de mask of terror, inspiration als de mask of god liggen al in mijn "House of balmora" naast de mask of Clavius Ville en de helm of oreyn bearclaw.
Volgens mij heb ik onderhand alle unieke items verder zo'n beetje wel (na 5 maand spelen mag dat ook wel eens ;))
Waar heb jij dan de daedric pauldrons gevonden? Naar mijn weten waren die niet te vinden in Vvardenfel, afgezien van Diviath Fyr natuurlijk. Ik had er dacht ik wel ergens eentje gevonden in Mournhold.
Maar mijn vragen zijn echter nog niet beantwoord

[...]

Overigens begin ik volgende week wel aan bloodmoon.
Voor zover ik weet is er verder niks interessants te vinden in de buitengebieden. En er is ook geen quest voor het bemachtigen van de Royal Signet Ring. Als je de eigenschappen van dat ding bekijkt, dan is dat ook wel weer logisch, een beetje overkill dat itempje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
met wat voor code kon je ook al weer een npc terug zetten?
ik heb per ongeluk iemand vermoord die niet dood mocht en daarna had ik gesaved :(
player -> ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 11:52

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

placeatpc id,1,1,1

Id kun je vinden door in de construction kit te kijken (morrowind.esp wel laden he :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
oke dank je wel
het ging mij voornamelijk ff over placeatpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Weet iemand toevallig in welke canton die goeie bogenhandelaar zat? Kan de shop niet vinden nu...dacht toch echt dat ie ergens in de waistworks zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
joostve schreef op 09 juni 2003 @ 17:23:
geef eens wat specs van je systeem dan? videokaart, drivers e.d
en heb je de patch geinstalleerd?
Cleane install windows xp met sp1 P4 2,8Ghz, 1024MB, 9700 pro (cat 3.4)
alle andere games lopen prima, ik heb de laatste patch voor morrowind erop zitten.
die savesgames kan ik wel mee leven maar dat vallen door gebouwen :?
dat is toch gewoon een bug in het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koetjeboe schreef op 09 juni 2003 @ 19:32:
Weet iemand toevallig in welke canton die goeie bogenhandelaar zat? Kan de shop niet vinden nu...dacht toch echt dat ie ergens in de waistworks zat?
Foreign Quarter, Lower Waistworks, in de grote hal beneden.

* Anoniem: 20279 is zelf een Bosmer met 100 op Marksman :)

Ze verkoopt een Daedric bow (50K IIRC), maar die kun je ook ergens anders gewoon vinden met wat, euhm... kunst en vliegwerk ;) Dit is de krachtigste bow in gans het spel, maar er is er nog een die evenwaardig is, maar net iets lichter. Die moet je dan weer jatten. Auriel's Bow heet ie. Met deze bow doe ik de moeite niet meer om speciale arrows te gebruiken, steel arrows zijn al meer dan voldoende om elke enemy van op een afstand neer te halen voor ie maar 1 spell of stoot in jouw richting kan sturen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Dacht dus ook dat het daar was 8)7...kan het nu niet vinden :'( Dit is een nieuwe char van mij, oude was lvl 60 ofzo, beetje saai ;) Ben nu al lvl 3 :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 21:28

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

KaMiKaZe schreef op 09 June 2003 @ 20:18:
[...]

alle andere games lopen prima, ik heb de laatste patch voor morrowind erop zitten.
die savesgames kan ik wel mee leven maar dat vallen door gebouwen :?
dat is toch gewoon een bug in het spel :P
De 3D graphics engine's is veel te zwaar. Zet maar eens TRUFORM aan dan loopt het nog beter })

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
die savesgames kan ik wel mee leven maar dat vallen door gebouwen
dat is toch gewoon een bug in het spel
Die cat 3.4 is toch nog een beta? Dat kan het terugklappen naar windhoos verklaren. Kijk maar eens op het officiele forum, problemen met de 9700 te over. (Waarom wordt Morrowind dan gebundeld met de Hercules 9700?)
Heb je trouwens nog plug-ins draaien? En zo ja, welke?
Ook leuk trouwens, sinds ik Tribunal heb geinstalleerd is het spel nog maar 2 keer vastgelopen onder Windows 98se en ik heb het erg intensief zitten spelen. :)

Tevens is de 3D engine voor de videokaart niet te zwaar, deze 3D engine is namelijk erg cpu-intensief. Neemt niet weg dat een 9700Pro geen overkill is, Morrowind kun je erg mooi instellen (AA, AAF en TruForm). Tis dat ik aan het eind van de maand een laptop moet betalen, anders had ik ook een 9700pro gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 21:28

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Thufir_Hawat schreef op 10 juni 2003 @ 17:45:
[...]

Die cat 3.4 is toch nog een beta? Dat kan het terugklappen naar windhoos verklaren. Kijk maar eens op het officiele forum, problemen met de 9700 te over. (Waarom wordt Morrowind dan gebundeld met de Hercules 9700?)
Ook leuk trouwens, sinds ik Tribunal heb geinstalleerd is het spel nog maar 2 keer vastgelopen onder Windows 98se en ik heb het erg intensief zitten spelen. :)

Tevens is de 3D engine voor de videokaart niet te zwaar, deze 3D engine is namelijk erg cpu-intensief. Neemt niet weg dat een 9700Pro geen overkill is, Morrowind kun je erg mooi instellen (AA, AAF en TruForm). Tis dat ik aan het eind van de maand een laptop moet betalen, anders had ik ook een 9700pro gekocht. :)
Klopt wel wat je zeg dat Morrowind een goede CPU nodig heeft. TruForm is ook CPU power. En Catalyst 3.4 is al van af May 15, 2003 geen beta meer kijk maar op de site van ATI.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Thufir_Hawat schreef op 10 June 2003 @ 17:45:
[...]

Ik draai alleen de balmora house plugin, kun je misschien ff een linkje geven naar dat forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt er wel op of Morrowind steeds vreemder gaat doen, naarmate mijn PC beter wordt.
Ten eerste geeft het spel geen multiplier meer voor een atribuut, zelfs als er een 5x multiplier zou moeten staan en ten tweede is mijn encumbrance min 20 ofzo. Die encumbrance begint dus niet meer op nul, maar begint pas te tellen als ik meer dan ongeveer 15 a 20 kilo draag.

Ik heb op een ander forum ook al eens gelezen van iemand anders die dat encumbrance probleempje had, alleen kon die 200 kilo dragen voordat de teller begon te tellen. Heeft iemand anders ook al eens last gehad van 1 van deze glitches/ bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na enig onderzoek is gebleken dat mijn encumbrance bij -34 begint tegenwoordig. Weet iemand trouwens ook hoe ik van de effecten van een zelfgemaakt brouwsel (potion dus) af kom? Dispel schijnt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
slechte zaak, ik vind zowiezo dat bethesda veeeel te weinig doet aan support. ze brengen wel 2 addons uit maar de huidige problemen oplossen ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ze hebben een aantal patches uitgebracht. Misschien helpt het als je je probleem opstuurt naar Bethesda (geloof ik dat zelf? ;)), als er maar genoeg mensen met dat zelfde probleem zijn zal er wellicht een patch voor uitkomen.

Wat ik dan trouwens wel weer typisch vind, is dat wordt gezegd dat Morrowind niet zo goed met Dx9 om kan gaan, terwijl het bij mij helemaal geen problemen geeft. Wellicht teveel mensen geweest die de beta van Dx9 hebben geinstalled?

Over die Cat3.4 drivers: Ik loop achter... Wordt weer eens tijd dat ik connecties ga maken. :)
Dat forum kun je hier vinden.

Je kan die encumbrance wil in de min krijgen: Als je iets hebt wat heel veel feather geeft en dan bij creeper (of welke merchant dan ook) je hart uitstort, ga je ook de min in. Maar je gaat ook weer naar de nul zodra je weer weggaat bij creeper. Misschien dat je zoiets hebt gedaan maar dat het spel de encumbrance niet op nul heeft gezet door 1 of andere feature (dit is dus geen bug ;))?

[ Voor 23% gewijzigd door Gaius op 11-06-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Ik ben vandaag weer eens opnieuw aan Morrowind begonnen maar nu vooral op alchemy en enchant gericht. Ik vind het wel een stuk lastiger dan op melee combatr richten maar ook uitdagender en het speelt ook veel anders als een wapens type :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat met die negatieve encumbrance zal ongetwijfeld te maken hebben met dat ik tegenwoordig met Skull Crusher aan het meppen ben (ter herinnering: die heeft een constant feather enchantment). En zo kom je ongemerkt in het negatieve te staan. Dat het een feature is lijkt me onwaarschijnlijk, het lijkt eerder op een random gebeurtenis.

En zo nog een paar merkwaardige dingen: Wateroppervlak dat flikkert, lichten die flikkeren, vreemde schichten die door je beeld springen, en, zonet ontdekt, water dat wel heel erg helblauw eruit ziet, grot texture die ipv donkergrijs, dan wel bruin zou moeten zijn, nu gewoon wit is.

En ik ben net 4x achter elkaar naar de desktop teruggegooid. Dat is natuurlijk ook een manier om het vinden van de Daedric face of inspiration moeilijker te maken...

Het blijft wel een leuk spel, maar ik heb door deze ongein nu toch weer ffies mijn zin verloren om te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben je telkens op hetzelfde moment teruggegooid? Of op verschillende momenten?

Ik weet wel dat op mijn pc Morrowind het niet jofel vindt om met catalysts > 3.0 om te gaan :/ :(: directx 9.0 + morrowind = lockup

En de ctd's (crash to desktop) heb ik soms ook maar dat is heel erg random bij mij; soms een ctd als ik op een deur klik, of op goodbye druk bijvoorbeeld.

Er is één ctd die ik kan nabootsen: het disposen van een dark brotherhood figuur dat je aanvalt als je tribunal hebt geïnstalleerd. Met die lijken druk ik dan meestal gewoon op take all.

Als je de skull crusher nou afdoet, staat de encumbrance dan ook in de min?

Wat ik verder een kutbug vindt (sorry), is dat, als ik potions maak (met de mortar en pestle), ze niet goed stapelen... Dus als je lekker 100 staltrices en crab meat hebt, dan staan er heel veel identieke potions, die dan weer als één worden gezien :? |:(...

De beste "oplossing" hiervoor is om een barterscherm in te gaan en er weer uit te gaan; dan zijn de potions gestapeld. Niet een van de beste oplossingen :/.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 11-06-2003 20:52 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.