Mijn top 5:
• A good place to stay: Hideout in Balmora met meer dan genoeg opbergruimte. Mist een beetje sfeer, maar als je het leuk aankleed is ook dat nog wel te overkomen.
• No Glo, een plug in die ervoor zorgt dat je enchanted items niet meer zo'n glans over zich hebben. Alhoewel die glans wel mooi is bij bepaalde wapens en ringen, bij kleding en armor vind ik het niet mooi.
• Adamantium Armor: Altijd leuk om er nog een extra (officieel) armor bij te krijgen. Zit dacht ik ook bij Tribunal.
• De Master Index (ook een officiele plug in) is ook erg handig. Plus dat het je weer wat extra quests oplevert.
• De Giants mod is ook wel aardig. Heeft een boel nieuwe en sterke wezens, maar van sommige wezens vind ik de afwerking wat brak, plus dat ik vind dat het de balans een tikkeltje uit het spel haalt (voorzover je van balans kunt spreken bij een lvl 50+ karakter).
Er zijn ook nog wel een paar andere leuke hideouts:
- Antasio's Hideout: een mooie en sfeervolle hideout in Seyda Neen. Wel wat weinig opbergruimte en een beetje veel items waardoor de fps behoorlijk zullen dalen.
- Abandonned Flat: Ook een mooie hideout, niet gelijk toegankelijk vanaf het begin, wat je als zowel een nadeel als een voordeel kunt zien. Wel mooi uitgewerkt en er zitten zelfs een aantal quests bij.
Nog een paar leuke:
- Lilarcor: een pratend zwaard! Altijd leuk

- LeFemm Armor: een officiele plug in die een mooi armor levert voor de vrouwelijke karakters.
- Armor Mannequin: Een verkoper in Caldera die extra mannequins verkoopt. Mooi om je armor op tentoon te stellen, of een mooie combinatie van kleren/ armor.