Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.429 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Topicstarter
We zijn toe aan deel 4

De oude delen staan hier:
Het Grote Elder Scrolls III: Morrowind topic
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3

Meer informatie over de game is hier te vinden:
http://www.elderscrolls.com/main.htm voor de officiele site van de makers

http://www.rpgplanet.com/morrowind/
http://www.euro-morrowind.com/

Dit topic is voor ervaringen, pics, specs en plugins etc.
Voor vragen hebben we het volgende topic :

[rml][ ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen[/rml]

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:47
Was geen mage .
En dan, ik ook niet en heb 40 alteration, mn spear is lvl 70 en het is een misc skill, erg hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Hey, deel 4 alweer!
Welke plugg-ins ebruiken jullie nou eigenlijk?
Ik ben namelijk van plan de leukste te downen en eens uitproberen.
Screens van allerlij items/uiterlijken/met of zonder plugg-ins zijn natuurlijk ook altijd welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Een plugin die me wel leuk lijkt is de bank (waar je je geld kan bewaren dus). Deze is zowiezo op deze site te vinden op deze link. Ik gebruik nu nog geen plugins, want ik wil het spel normaal uitspelen. Heb het eindelijk redelijk stabiel draaien nu (alleen die laadijden zijn telkens als je een cel uitloopt wat minder).

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 13-09-2002 13:17 . Reden: foute URL ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

corpseflayer schreef op 13 september 2002 @ 11:21:
[...]

En dan, ik ook niet en heb 40 alteration, mn spear is lvl 70 en het is een misc skill, erg hé?
Schandalig. En wanneer in het spel is/was dat? Nadat je in tel fyr bent geweest of erna?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 52474 op 13-09-2002 13:24 . Reden: Spel foutje :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op 13 september 2002 @ 11:21:
Hey, deel 4 alweer!
Welke plugg-ins ebruiken jullie nou eigenlijk?
Ik ben namelijk van plan de leukste te downen en eens uitproberen.
Screens van allerlij items/uiterlijken/met of zonder plugg-ins zijn natuurlijk ook altijd welkom. :)
Heb 4 plug-ins, waarvan 1 actief:
-Balmora House(actief)
-Jedi
-Lilarcor
-Pet shop

Zijn allemaal wel aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14400

Balmora house heb ik ook, is een top plugin. Te vinden op http://www.morrowind.nl en dan in de plugin-databeest zoeken op Balmora house. Pet shop veroorzaakt bugs bij mij, opeens staat er 'commands' en 'heal' bij alle NPC's en zijn de normale conversatie punten verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14400 schreef op 13 september 2002 @ 13:39:
Balmora house heb ik ook, is een top plugin. Te vinden op http://www.morrowind.nl en dan in de plugin-databeest zoeken op Balmora house. Pet shop veroorzaakt bugs bij mij, opeens staat er 'commands' en 'heal' bij alle NPC's en zijn de normale conversatie punten verdwenen :/
Bij mij verscheen wel "heal" en "commands", maar de oudere waren er ook nog hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

die snode itsnows gebruikt precies dezelfde openingspost als ik :( !

afijn, ik denk dat ik het spel maar weer eens overnieuw ga spelen, er zijn een hoop nieuwe plug ins die ik graag wil proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 13 september 2002 @ 14:25:
die snode itsnows gebruikt precies dezelfde openingspost als ik :( !

afijn, ik denk dat ik het spel maar weer eens overnieuw ga spelen, er zijn een hoop nieuwe plug ins die ik graag wil proberen :)
Hoe vaak heb je het dan al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik zou die openings post ook gejat hebben hoor :P
Nou heb ik m toch niet geopend!! Ik zat op school, dus, helaas, maar op 1008 posts m sluiten was toch niet zo erg geweest??
Anyway, verder met deel 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 21:22
Ga van het weekend maar ff kijken of me stronghold al klaar is. :P
Wordt gestoordt van die Aryon met ze 'you don't have the basic wizard spells'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doe dan gewoon de console, je hebt ze toch? Dus waarom moeilijk doen, gewoon een bug, net zoals bij het Arch-Mage worden op Wizard lvl, in je Journal staat dat je Arch-Mage bent, maar je bent nog maar Master Wizard.
PCRaiseRank "Telvani".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474 schreef op 13 september 2002 @ 14:34:
[...]

Hoe vaak heb je het dan al gespeeld?
vaak genoeg, maar hij werd imo al snel saai (in de 1e 2 topics had ik aardig veel gepost)

maar nu maar weer eens beginnen, of zal ik eerst icewind dale 2 maar eens uitspelen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Ook leuk dat wederom de nederlandse morrowind site niet ff tussen de linkjes staat
(zie mijn sig - anders gaat er weer een modje over de rooie)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet meteen zo agressief, de openingspost zou eigenlijk door mij gedaan worden, maar ItSnows wist niet van die afspraak, dus hij opende de topic, waarbij hij ReV3rEnD's openingspost gekopieerd had.
Ik zou m (net als vele anderen hier), zeker hebben meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach, morrowind.nl sux toch :P

maar afijn, wat maakt het verder uit, zet het dan gewoon heel groot hier neer, dan krijg je ook wel bezoekertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReV3rEnD, niet meteen gaan flamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

In de voorgaande drie openingen zat ie ook niet, maar goed :D

Let's talk morrowind...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu een mace die 2 daedra's summoned. Scourge heetie. Mept vet lekker. En ik heb de perfecte manier gevonden om weapon-skills te trainen: Neem een zeer bot wapen dat weinig dmg doet. Ga een redelijk sterk beest aanvallen. Ik viel zo'n ordinator aan, en steeds aanvallen zonder de linkermuisknop ingedrukt te houden. Nadat die gast dood was waren mijn skills van 25 naar 28 gegaan :9.

Anoniem: 26793

Anoniem: 52474 schreef op 13 september 2002 @ 23:47:
Heb nu een mace die 2 daedra's summoned. Scourge heetie. Mept vet lekker. En ik heb de perfecte manier gevonden om weapon-skills te trainen: Neem een zeer bot wapen dat weinig dmg doet. Ga een redelijk sterk beest aanvallen. Ik viel zo'n ordinator aan, en steeds aanvallen zonder de linkermuisknop ingedrukt te houden. Nadat die gast dood was waren mijn skills van 25 naar 28 gegaan :9.
het leukste met die botte wapens vind ik nog dat je een botte glass dagger in suran kan kopen, die dan voor 300 ofzo kan repareren en weer door kan verkopen voor 4000 of hem natuurlijk gebruiken :P

Anoniem: 26793 schreef op 14 september 2002 @ 10:05:
[...]

het leukste met die botte wapens vind ik nog dat je een botte glass dagger in suran kan kopen, die dan voor 300 ofzo kan repareren en weer door kan verkopen voor 4000 of hem natuurlijk gebruiken :P
wow. 4000. Daar schiet je echt wat mee op(zie mij nou rijk en verwend doen :D). En glass wapens zijn matig, ik gebruik liever het echte spul. Hoewel ze wel lekker licht zijn...Speaking of wich, mijn huidige char weegt 0,0. Heb wat kleding aan en soulgems bij me(just in case), en een hoop feather scrolls :D. En een spear.

hoe kan je nou 0.0 wegen, kleding weegt al 8 bijelkaar.
En das idd een goede manier om te trainen, je skillz gaan veel sneller omhoog, in die zin is het wel handig om nog met daggers/shortswords te werken, het gaat veel sneller :P
Maar scourge, dat je die nu pas hebt, ik kreeg die samen met die Saviour's Hide, en het amulet waarmee je die Cresent haalt :)
Hoe kan het dat je dat ding nu pas haalt?

Anoniem: 34169 schreef op 14 september 2002 @ 11:33:
hoe kan je nou 0.0 wegen, kleding weegt al 8 bijelkaar.
En das idd een goede manier om te trainen, je skillz gaan veel sneller omhoog, in die zin is het wel handig om nog met daggers/shortswords te werken, het gaat veel sneller :P
Maar scourge, dat je die nu pas hebt, ik kreeg die samen met die Saviour's Hide, en het amulet waarmee je die Cresent haalt :)
Hoe kan het dat je dat ding nu pas haalt?
Zegt het woord NIEUWE CHAR je iets? En als je ff beter leest zie je de twee woordjes "feather scrolls" staan. En de Cresent zuigt. Ziet er alleen redelijk uit.
En ik heb het daarvoor ook nog nooit gehad omdat ik daar niet heen wou lopen, of omdat ik geen zin had dat stomme lockje open te peutern(heb open 100 pts on target, kan niet dat verrote kistje op tussen die planken open krijgen).

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 52474 op 14-09-2002 12:39 . Reden: Toevoeging ]

• peke
Anoniem: 52474 schreef op 13 september 2002 @ 23:47:
Dat wisten we al :P , zelf had ik altijd 3 iron spears bij welke ik gebruikte tot 0 durability, werkt perfect om lekker snel te lvlen, spear lvl5 naar lvl 70 op die manier, terwijl spear misc is.

corpseflayer schreef op 14 september 2002 @ 12:48:
[...]

Dat wisten we al :P , zelf had ik altijd 3 iron spears bij welke ik gebruikte tot 0 durability, werkt perfect om lekker snel te lvlen, spear lvl5 naar lvl 70 op die manier, terwijl spear misc is.
Er zal vast wel iemand zijn die er nog niet aan gedacht heeft...toch!?!?!?!?

vraag het me af...

• Freak
Uhhh, ikke wel hoor. O-)

sorry...
merkte het zelf natuurlijk, omdat ik in het begin veel met daggers speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok. even goede vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55319

http://www.elderscrolls.com/games/tribunal_overview.htm :
Wisten jullie vast al, voor degene die het nog niet wisten: een aanvulling op Morrowind _/-\o_ :
·Je kunt naar de delen van Morrowind die niet tot Vvardenfell behoren, inclusief de hoofdstad van Morrowind
·Je kunt de rest van de Tribunal ontmoeten en die hebben behoorlijk zware quests (speciaal voor die mensen die het te makkelijk vinden nu ze zo sterk zijn, ik bijvoorbeeld)
·Beter Journal systeem: geordend op gefinishede en niet gefinishde quests
·Alles is compatible met de oude: saves, journal, editor
·Je kunt notes neerzetten op de map
:9~
Oh ja: komt november uit (nog niet in NL denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55319 schreef op 15 september 2002 @ 21:36:
http://www.elderscrolls.com/games/tribunal_overview.htm :
Wisten jullie vast al, voor degene die het nog niet wisten: een aanvulling op Morrowind _/-\o_ :
·Je kunt naar de delen van Morrowind die niet tot Vvardenfell behoren, inclusief de hoofdstad van Morrowind
·Je kunt de rest van de Tribunal ontmoeten en die hebben behoorlijk zware quests (speciaal voor die mensen die het te makkelijk vinden nu ze zo sterk zijn, ik bijvoorbeeld)
·Beter Journal systeem: geordend op gefinishede en niet gefinishde quests
·Alles is compatible met de oude: saves, journal, editor
·Je kunt notes neerzetten op de map
:9~
Oh ja: komt november uit (nog niet in NL denk ik)
Woei. Ik begin alvast met een sterk personage maken. Kan ik mooi de moeilijkheidsgraad uittesten >:). Ookal verwacht ik er niet al te veel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, dit word weer uren achter de PC zitten...
Jammer van de vriendin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmz, leuk die moeilijke questen, werd tijd, zit nu nog met (vaak ongebalanceerde) plugins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hé, JanMaster, is stelde je een vraag (ok, OFF Topic, maar waar moet het anders aan je vragen, hier lees je tenminste) en nu is ie weg! (Ging over ADSL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55319 schreef op 16 september 2002 @ 21:12:
Hé, JanMaster, is stelde je een vraag (ok, OFF Topic, maar waar moet het anders aan je vragen, hier lees je tenminste) en nu is ie weg! (Ging over ADSL)
Misschien door een mod verwijdert... Heb je al je mail gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474 schreef op 17 september 2002 @ 10:17:
[...]

Misschien door een mod verwijdert... Heb je al je mail gechecked?
heb niks van GOT mod :D dat rijmt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
laten we maar weer ontopic gaan, anders worden de mods kwaad...
maar ik heb ADSL van Planet, MXStream, alle abbonementen werden 1,5x zo snel.

Heeft iemand eigenlijk nog pics die we nog niet gezien hebben? (en enigszins bijzonder zijn)

Anoniem: 14845

ahh ik krijg weer zin in morrowind :X heb tot deel 2 gespeeld maar vond het een beetje saai worden :P ik ga denk binnekort de cd ff opzoeken en spelen!!! iemand nog wat tips voor leuke classes combo's?

Hmmz. Ik heb nu een MAD spearman(zelf gemaakt), bevalt me prima. Zorg er iig voor dat het moeilijk wordt. Weinig hp, en dat het ook weinig blijft. En geen armor dragen lucht ook flink op. Totale vrijheid.

deze draad gaat niet meer zo hard als bij deel 1 :X ik ga nu installeren :D

hij gaat idd niet meer zo snel...
Iedereen is zeker aan het bier, of niet, Lord_Uberdog :P ;)

Neen. Geen bier voor mij. Het smaakt niet en het is zo duur(voor iets dat niet smaakt). Er zijn veel betere dingen waar je aan verslaafd kan zijn ;)

Anoniem: 52474 schreef op 19 september 2002 @ 17:13:
Neen. Geen bier voor mij. Het smaakt niet en het is zo duur(voor iets dat niet smaakt). Er zijn veel betere dingen waar je aan verslaafd kan zijn ;)
*kuch*vriendin*kuch*

ik denk eigenlijk wel dat we een van de 2 topics kunnen sluiten... Dit gaat gewoon niet zo.

• peke
Ik ben het zat, tijdens de begeleiding van die dark elf drol en zijn Rollie tuimelde dat beest van de bridge, zn baasje wou niet zonder hem en sprong dus ook maar in het water, waarna ze er niet meer uitkonden door de steile helling, kut gewoon, de ai pathfinding( pathfinding=vreselijk), de constante crashes, brakke performance, tonnen gameplay bugs waarvan ik er zeker al een 10tal gevonden heb, suckage gewoon, dat spel is rot, met 0 bugs en geen verneukte ai code zou het spel top zijn, maar zoals het nu is ZUIGT het unlimited, weer een cd bierviltje voor de collectie.
Tijd voor iets anders.

[ Voor 0% gewijzigd door peke op 19-09-2002 18:19 . Reden: typf ]

Santé! Zoals al eerder gesproken, geen bier! Maar je hebt gelijk, bethesda heeft voor de derde keer een spel laten verpesten door bugs. Niks aan te doen, en die quest die jij deed, ik had precies hetzelfde(2X). Had die eikel gewoon hard afgemaakt! Zo doe je dat.

• peke
Ik heb dat met iedere begeliedt-de-npc-quest, ze lopen meestal infinite rondjes over 2stenen, ofwel lopen ze een stuk voorwaarts en dan doodleuk weer 20m achteruit, natuurlijk op slakketempo met de npc speed van 40 average, hoe hard kon het geweest zijn om al die npc's die toch nix anders doen dan w88 op een begeleider, een variabele speed te geven (altijd exact dezelfde als de pc, met een cap van 100).
Om de kut pathfinding te compenseren konden ze ook nog eens instellen dat die npc's op alle hellingen kunnen lopen, zou al een hoop frustratie schelen die 2 mini tweakjes.
De prutengine die de wereld in kleine stukjes cells opdeelt en ieder stuk load als je er net inkomt, had ook anders moeten zijn, ieder modern spel laadt tijdens het gamen zulke data, en gebruikt een efficiënte vorm van culling, de engine is echt snel in elkaar geflansd, door het ontbreken van culling, high res textures met een detail texture, en het loaden van cellen krijg ik iig die indruk.
Vind het jammer want de gameplay kon mij vaak erg boeien, maar hoe meer je speelt hoe meer probs en bugs aan het licht komen :/

Je hebt gelijk. Ik ga nooit meer morrowind spelen! PAAS MIJ EEN BIERTJE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog de high quality landkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, een met travel routes, hier.

EN IK OOK BIER!!! MAAR QU|CCC'ers DRINKEN GROLSCH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx :)

Anoniem: 52474 schreef op 19 september 2002 @ 18:08:
ik denk eigenlijk wel dat we een van de 2 topics kunnen sluiten... Dit gaat gewoon niet zo.
Misschien als de add-on uitkomt...

Anoniem: 34169 schreef op 21 september 2002 @ 11:16:
[...]

Misschien als de add-on uitkomt...
Hmmz. Tegen die tijd heb ik al een grijze baard...

Ik heb ook de kaart, aan de muur :)

Anoniem: 52474 schreef op 21 september 2002 @ 12:50:
[...]

Hmmz. Tegen die tijd heb ik al een grijze baard...
Sinterklaas?

Ik heb nu bij red mountain een vage dagger gevonden, het geeft uber-stats, maar als ik em aan doe geeft de maker(of de dolk zalf) mij een mortal wound, en sterf ik ter plekke...
Iemand een idee wat dit is?

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ben vergeten welke van de twee het is, maar je hebt ofwel Sunder, ofwel Keening in je poten. Je hebt de Wraithguard nodig om dat ding op te pakken, anders zit je dus met een probleem :)
Deze items horen in de main quest thuis, en zijn niet erg nuttig erbuiten.
Waar je dat ding WEL voor kan gebruiken kom je vanzelf te weten tijdens de quest en de filmpjes.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

GTOfire schreef op 21 september 2002 @ 16:11:
ben vergeten welke van de twee het is, maar je hebt ofwel Sunder, ofwel Keening in je poten. Je hebt de Wraithguard nodig om dat ding op te pakken, anders zit je dus met een probleem :)
Waar je dat ding WEL voor kan gebruiken kom je vanzelf te weten tijdens de quest en de filmpjes.
lol. Welke filmpjes. Er zijn er 3, en geen van beiden heeft echt invloed op het verhaal, behalve de laatste misschien een klein beetje. En die dolk is de Keening, dat ding heb je idd wraithguard voor nodig.

Filmpjes? Wraithguard?
Waar kan ik die wraithguard halen? Krijg ik die bij de main quest?
Ook heb ik daar zo'nm osama sjaak achtige figuur verslagen, harder dan een golden saint, niet harder dan mijn armour.
Hoort die ook bij de main quest, en zoja, kan ik dan de main quest nog vervullen?

PS: hij had een 6th house amulet bij.

Anoniem: 36087 schreef op 21 september 2002 @ 18:18:
Filmpjes? Wraithguard?
Waar kan ik die wraithguard halen? Krijg ik die bij de main quest?
Ook heb ik daar zo'nm osama sjaak achtige figuur verslagen, harder dan een golden saint, niet harder dan mijn armour.
Hoort die ook bij de main quest, en zoja, kan ik dan de main quest nog vervullen?

PS: hij had een 6th house amulet bij.
Als het geen groot gouden zon-vormig masker op heeft en niet in dagoth ur facillity woont wees dan gerust, waarschijnlijk is dat beestje dat jij af hebt gemaakt zo'n meester ash-vampire. Geen probleem. Hebben niks met de main quest te maken. En wraithguard krijg je idd tijdens de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet nu de quest doen dat ik 2000 septims moet halen.. de vrouw waar ik het moet halenz egt dat haar broer het geld had en die vermoord is.. hoe moet ik deze quest nu oplossen? (ben al geweest naar de plek die ze noemd, niks gezien)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is ook niet genoeg geld. Het is denk ik de bedoeling dat je die grot leegrooft, en de spulletjes verkoopt voor poen. En het lijk van die broer heeft 500 septims(volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474 schreef op 21 september 2002 @ 20:17:
[...]

Als het geen groot gouden zon-vormig masker op heeft en niet in dagoth ur facillity woont wees dan gerust, waarschijnlijk is dat beestje dat jij af hebt gemaakt zo'n meester ash-vampire. Geen probleem. Hebben niks met de main quest te maken. En wraithguard krijg je idd tijdens de main quest.
Waarvoor dank, ik vond het al een raar beest, magic gooien, slaan enzo, tulband op zijn hoofd, nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op 22 september 2002 @ 13:18:
[...]

Waarvoor dank, ik vond het al een raar beest, magic gooien, slaan enzo, tulband op zijn hoofd, nog nooit gezien.
Er zijn er nog meer van :D.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 52474 op 22-09-2002 13:35 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

GTOfire schreef op 21 september 2002 @ 16:11:
Filmpjes?

Edit: laat maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474 schreef op 22 september 2002 @ 13:11:
Er is ook niet genoeg geld. Het is denk ik de bedoeling dat je die grot leegrooft, en de spulletjes verkoopt voor poen. En het lijk van die broer heeft 500 septims(volgens mij).
waar ligt die? ik heb uit die grot wel dure alchemist spullen gehaald maar waar kan ik dat verkopen? had ik iemand die 2k ervoor wou geven had ie max 200 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845 schreef op 22 september 2002 @ 13:59:
[...]

waar ligt die? ik heb uit die grot wel dure alchemist spullen gehaald maar waar kan ik dat verkopen? had ik iemand die 2k ervoor wou geven had ie max 200 :X
Die gast ligt in een plasje water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm nog een keer langs dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb dat geld gewoon zelf gedokt toen ze zei dat ze het niet had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de alchemist set verkocht aan de fine alchemist in balmora, heb het geld gegeven aan de fighters guild baas in vivec, maar heb nu een quest dat ik iemand in Seyda Neen moet vermoorden, ik heb ff gekeken met een open scroll maar dan krijg ik de guards achter me aan.. (ze zit in gebouw met lock level 45). als ik dan toch naar binnen ga en ik val haar aan, komt de guard van binnen ook nog achter me aan.. hoe moet ik die quest nu doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb weer ff gespeeld, ben verder gegaan met de main quest :) moet nu zo'n beest die bij eht riool zit interviewen in vivec.. alleen wil ze niet praten omdat een of ander mannetje achter haar aan zit :? wat moe tik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sneaky die deur openen.
Dus: zorgen dat je niet gezien wordt, want anders moet je boete betalen en jatten die guards alle items die jij ooit gejat hebt.
En dat mens binnen moet je taunten. Toch wel basic kennis, lees ff een paar pagina's door zou ik zeggen, of kijk op euro-morrowind ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja maar daar ging het ff niet om.. de guards wouden me toch al aanhouden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845 schreef op 22 september 2002 @ 17:13:
mja maar daar ging het ff niet om.. de guards wouden me toch al aanhouden :|
had je al een bounty dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja doordat ik die deur opende.. ik heb nu wel de deur open gekregen maar als ik taunt dan krijg ik taunt failed :( ben nu bezig met de blades quest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

Anoniem: 14845 schreef op 22 september 2002 @ 16:43:
heb weer ff gespeeld, ben verder gegaan met de main quest :) moet nu zo'n beest die bij eht riool zit interviewen in vivec.. alleen wil ze niet praten omdat een of ander mannetje achter haar aan zit :? wat moe tik nu doen?
Die Census & Excise Agent zoeken, die loopt daarboven ergens rond, je herkent hem aan z'n naam . Als je hem aanspreekt zal hij zeggen dat hij op zoek is naar Addhiranirr en als het goed is krijg je dan de keuze tussen:
• Liegen en zeggen dat je haar een boot hebt zien nemen naar het vasteland
• Zeggen dat je haar niet gezien hebt
• Zeggen dat ze in de Underworks zit

PS: optie 1 is aan te raden :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845 schreef op 23 september 2002 @ 07:54:
ja doordat ik die deur opende.. ik heb nu wel de deur open gekregen maar als ik taunt dan krijg ik taunt failed :( ben nu bezig met de blades quest :P
:Z :Z je kan ook de FAQ op een andere site lezen, je moet meerdere keren taunten |:( |:( |:( |:(
Als je nu zelf ff op Bullhonkies kijkt, dan kun je ff kijken of je vraag niet in de FAQ staat.
Staat het daar niet, dan kun je het hier vragen. Nogmaals, GoT is geen vraagbaak, en we houden een keer op dit soort vragen die in alle FAQ's staan te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845 schreef op 22 september 2002 @ 16:43:
naar dat mannetje gaan, en lezen, ze zegt het toch echt duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 23 september 2002 @ 15:45:
[...]

:Z :Z je kan ook de FAQ op een andere site lezen, je moet meerdere keren taunten |:( |:( |:( |:(
Als je nu zelf ff op Bullhonkies kijkt, dan kun je ff kijken of je vraag niet in de FAQ staat.
Staat het daar niet, dan kun je het hier vragen. Nogmaals, GoT is geen vraagbaak, en we houden een keer op dit soort vragen die in alle FAQ's staan te beantwoorden.
Maar als er niets meer gevraagd word ligt di topic stil... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474 schreef op 23 september 2002 @ 18:06:
[...]

Maar als er niets meer gevraagd word ligt di topic stil... -_-
Ehm...Ehm... Hoe vang ik een ziel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 23 september 2002 @ 15:45:
[...]

jonge loop niet zo hard van stapel.. ik heb meer dan 10 keer getaunt en zelfs tot 0/100 maar de hele tijd taunt failed... en ik neem neit aan dat alle quests in FAQs staan en GoT is wel redelijk een vraagbaak want anders zou alleen de huiskamer overblijven als je geen vragen mag stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Met 5 speechcraft zal je meer dan 1000 keer moeten taunten voor het lukt, Skink-in-tree (ofzo) in Sandrith Mora is de secret master van speechcraft, dus gewoon ff speech naar 60 trainen en dan lukt het best dat taunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845 schreef op 23 september 2002 @ 19:42:
[...]

jonge loop niet zo hard van stapel.. ik heb meer dan 10 keer getaunt en zelfs tot 0/100 maar de hele tijd taunt failed... en ik neem neit aan dat alle quests in FAQs staan en GoT is wel redelijk een vraagbaak want anders zou alleen de huiskamer overblijven als je geen vragen mag stellen...
Nog ff een ding: taunten gaat niet goed als je 0/100 hebt. Het lukt het best rond de 50/100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Vraagje: waarom kan ik mits wat geduld sloten met een lock level van 50 openpeuteren met de Master lockpick, maar krijg ik bij andere sloten met hetzelfde lock level van 50 te zien: "Lock too complex"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuelke schreef op 24 september 2002 @ 11:06:
Vraagje: waarom kan ik mits wat geduld sloten met een lock level van 50 openpeuteren met de Master lockpick, maar krijg ik bij andere sloten met hetzelfde lock level van 50 te zien: "Lock too complex"??
Dit kan komen doordat:

-Je een andere lockpick gebruikt(lijkt me niet dat je zo dom bent, maar toch, dit is een verklaring).

-Het spel gewoon vaag doet. Daar zul je dan maar mee moeten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nee, in beide gevallen was het met de Masters lockpick. Dan toch ff de Secrets lockpick ophalen bij Hecerinde in Balmora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

K ik ben net begonnen op aanraden van een vriend van me :P nog tips voor character keuze als je begint ??

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je begint kan je wel de "class-test" doen. Is wel grappig. En het ras dat moet je zelf beslissen. Ik kan dark elf wel aanraden als begin ras.

edit:
redguard kan je eigenlijk ook wel doen. Is meer een vechter. Weet je eigenlijk al waarin je je wilt specialiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ja zat te denken aan mage maar aangezien er geen onderscheid is en iedereen gewoon met zwaard en schild rondloopt toch maar fighter of anders boog.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mages zijn relatief zwak, de magie/zwaarden combo is niet echt goed uitgewerkt in het spel. Zelf raad ik aan om Alchemy wel een major/minor skill te maken, daar kun je veel mee later.
Verder één soort armor, ik zelf vind light het beste, longblade en/of axe, en verder is het zeer persoonlijk. Ik kan ook die test aanraden, dat je de vragen moet beantwoorden. Ik heb dat zelf ook gedaan en dat klopte vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alchemy moet je gewoon nemen, het is zoveel beter dan potions kopen, en zoveel makkelijker, overal (letterlijk) vind je ingredients, en na wat training maak je voor 2 drakes een potions van 100 drakes

Alchemy is lame. Maakt het spel te makkelijk. Een pure mage is ten minste nog wel een uitdaging(zeker in het begin, zeker tegen beesjes met reflect :))

Alchemy is geen zak aan vind ik, maar je hebt altijd wel skills die je eigenlijk nauwelijks gebruikt.

• Freak
Anoniem: 52474 schreef op 25 september 2002 @ 00:26:
Alchemy is lame. Maakt het spel te makkelijk. Een pure mage is ten minste nog wel een uitdaging(zeker in het begin, zeker tegen beesjes met reflect :))
Als je het spel eenmaal goed kent vindt ik ook dat het enige wat nog een uitdaging is een mage is.
Met de rest rag je overal gewoon doorheen. >:)

En wat dacht je van enchanting, dat maakt het ook veel te overpowered.

tja, alchemy is wel lame, maar als je het spel voor de eerste x speelt, dan is het wel leuk. Ingredienten 5x zo duur maken (is ergens een plugin voor) helpt al, is het tenminste minder simpel om zo focking veel van die shit te kopen (~1000 herbs :z), maar zoals ik al zei, als je net begint is het zeer handig.

En wat is jullie definitie van een mage eigenlijk?
Skills enzo, speelwijze?

skillz: Alle magic shit, restoration, destruction, conjuration, etc.
Met speelwijze ben ik niet echt bekend ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.