Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:34:
Dat zwaard is het "ice blade of the monarch". Een redelijk zwaard, niet de beste.
Trouwens, hoe komt het dat je op level 6 al die gast kan verslaan? Ik heb er nog moeite mee op level 15...
Dat vraag ik me ook wel af; Ik had eerst 5 andere wezens, twee mutants en wat geesten uit de Arena gedood. Toen gaan slapenop het bed van de toen al om het leven gebrachte eigenaar van de scroll
De Arena ben ik weer binnengegaan, linksaf naar achteren gelopen, en toen met mijn standaard gechargde Battle Axe op hem afgerend en er even op ingehakt, zijn magische spreuken hadden nauwelijks effect op mij

en bij 20% trok hij dus het zwaard . Even doorgetimmerd met mijn Axe, en slag van hem ontweken en hem toen gedood. die mutatie die hij had opgeroepen verdween toen ook
Oh ja De vrouwelijke guard bij de Trader in Dragon Tor heeft een Glass Shield en wat Orcish Armor.
Mijn bijzondere items op spreuken uit Dungeons na:
-Ice Blade Of The Monarch (Long Blade, 50pts, 60/60 Frost Charge 10-40pts, value 95.000 Gold)
- Glass Dagger (9pts, Value=4000 Gold)
- Glass Shield (53pts, Value-13.600)
- Orcish Graves (43pts, Value=1766)
- Orcish Booths (43pts, Value=800)
Deze laatste drie zijn bij die Trader in Dragon Fal te krijgen, plus andere gechargde wapens en items(De trader doet niets
als je die guard te lijf gaat)
Het was wel een heel load- quicksave verhaal, maar het resultaat mag er wezen in dat uurtje
Ben nu bij Tel Mora om een bezoekje te brengen aan de Indoranyon en Falensarano om weer twee scrolls te bemachtigen