Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.586 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadric longsword is zwaar en lelijk :)
Ik gebruik liever mijn ranke ebony longsword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hij mag dan wel lomp zijn, maar hij doet meer damage (ietsjes) en weegt maar 20 meer.

Morrowind begint nu irritante trekjes te vertonen, terug springen naar windows. :(
Gelukkig save ik vaak.

Trouwens ook zo vaag: Ik vind dat zwaard waar je dood van gaat als je 'm vastpakt. Ik wist nog niet dat, dat dat zwaard was dus ik pak 'm vast. Morsdood.
Geeft nix, ff loaden en ja hoor, geen zwaard meer te bekennen. :?
Ik moest een eerder savegame pakken, anders was dat zwaard er niet meer.
Irritant zwaard trouwens, even door m'n zwaardjes cyclen, ja hoor, mortal wound.

Liggen trouwens leuke spulletjes binnen de ghostgate, strax ff cashen. :P
En een golden saint gevonden, dus maar ff weer iets gaan enchanten.
Wat is nuttiger: Meer strength zodat ik meer kan dragen. Of magical resistance zodat ik die blinding speed schoentjes aan kan doen. Komt me speed dicht bij de 200 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:00

Scighera

swim-bike-run

bestaat er geen lijst waar die glden saints liggen?
Ik heb btw een 'Dragonbone Curcass' gevonden: Weight 50, Armor 50, Value 180.000, extratje: resist 100% fire.

alleen dat gewicht is jammer

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 04 oktober 2002 @ 15:49:
bestaat er geen lijst waar die glden saints liggen?
Ik heb btw een 'Dragonbone Curcass' gevonden: Weight 50, Armor 50, Value 180.000, extratje: resist 100% fire.

alleen dat gewicht is jammer
Die golden saints liggen nergens. Je kan ze vinden in de buurt van daedric ruins en in de grazelands, maar dan moet je wel een hoog level zijn(anders kom je ze niet tegen). Wat je wel kan proberen is summon golden saint scrolls of een summon golden saint spell te vinden/kopen. Al is het onmogelijk die golden saint te summenen(spell methode), als je genoeg geld hebt kun je een enchanted item maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Het is toch zo dat je meer damage doet als je meer strength hebt?
Je kan namelijk een zwaard enchanten dat je +100 strength hebt voor enkele seconden, dus bij de 2e klap sla je best wel hard, denk ik.
Je kan alleen met hetzelfde soulsteentje en hetzelfde zwaard ook 75 firedamage doen per klap. Ik denk dat dat zinvoller is.

Waar lag dat cuiras met 100% fire resistance eigenlijk? Lijkt me wel een leuk ding.

Ik denk dat ik trouwens maar gewoon voor een ring ga met +24 strength, kom ik mooi op de 150 uit. Kan ik aardig wat zooi meeslepen.

Is er trouwens geen mogelijkheid om die Adrenaline Rush constant te hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

oke, ik zal zien of ik wat kan vinden. Kan ik trouwens ergens anders nog het eigen huis in balmora downloaden? Morrowind.nl heeft een death link en ik heb al op ander sites gekeken maar niets gevonden. Of is er anders een tutorial om een eigen huis/kasteel :P tebouwen?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 04 oktober 2002 @ 16:09:
oke, ik zal zien of ik wat kan vinden. Kan ik trouwens ergens anders nog het eigen huis in balmora downloaden? Morrowind.nl heeft een death link en ik heb al op ander sites gekeken maar niets gevonden. Of is er anders een tutorial om een eigen huis/kasteel :P tebouwen?
je moet 'a good place to stay' gebruiken, die is gewoon goed, geen cheats oid, gewoon lekker veel storage enzo (zelfs een alchemy lab met potten met de namen van alle ingredienten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Thufir_Hawat schreef op 04 oktober 2002 @ 16:06:
Het is toch zo dat je meer damage doet als je meer strength hebt?
Je kan namelijk een zwaard enchanten dat je +100 strength hebt voor enkele seconden, dus bij de 2e klap sla je best wel hard, denk ik.
Je kan alleen met hetzelfde soulsteentje en hetzelfde zwaard ook 75 firedamage doen per klap. Ik denk dat dat zinvoller is.

Waar lag dat cuiras met 100% fire resistance eigenlijk? Lijkt me wel een leuk ding.

Ik denk dat ik trouwens maar gewoon voor een ring ga met +24 strength, kom ik mooi op de 150 uit. Kan ik aardig wat zooi meeslepen.

Is er trouwens geen mogelijkheid om die Adrenaline Rush constant te hebben? :P
Onder water, het was een rotklus om het te pakken te krijgen :r :

linksonder Ebonheart liggen enkel eilandjes (als je de kaart hebt: de meest linkse groep eilandjes dacht ik)
onder zeeniveau is een duur met een grot, die moet je ff doorwerken. Op den duur kom je uit bij een grote ronder waterdichte deur daar naar binnen(er lopen nog 'spinnen' en zo rond).

Dan moet je naar een vault gaan( er zijn er twee, eentje open en eentje op slot) die ene die open is bevat een skelet met een sleutel van een tafel die in een grote ruimte staat. deze ruimte staat half onder water dus het is even zoeken naar de tafel. Deze maak je open, resultaat: een sleutel van de andere vault
naar de andere vault toe, daar loopt ook nog een metalen ventje rond en inde kast of de kist daar ligt dat 50kg zware Curcass a anderhalf ton goud :Y)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:15:
[...]

je moet 'a good place to stay' gebruiken, die is gewoon goed, geen cheats oid, gewoon lekker veel storage enzo (zelfs een alchemy lab met potten met de namen van alle ingredienten)
ik wil er ook niets speciaals in hebben: gewoo
n wat planken, kasten en kisten.

verder een bed, wat goedkoop servies, tafeltjes stoeltjes en een bed. oh ja: een deur die op slot kan

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 04 oktober 2002 @ 16:22:
[...]

ik wil er ook niets speciaals in hebben: gewoo
n wat planken, kasten en kisten.

verder een bed, wat goedkoop servies, tafeltjes stoeltjes en een bed. oh ja: een deur die op slot kan
Die plug-in van mij heeft dat allemaal(behalve de deur die op slot kan, maar daarvoor kan je een spel gebruiken). Weet alleen de precieze naam niet (file heet "balmora_house".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik heb dat Armor van 180000 maar ff gehaald :P
Ik had alleen je instructies niet helemaal goed gelezen, dus ik heb eerst dat pantser gehaald en daarna pas de sleutel :+
Met constant waterbreathing is ie toch niet zo moeilijk te halen?

Maar goed, ik kan dat geld goed gebruiken voor m'n projectje: 100% chameleon constant uitfit. Het is een flinke investering, maar daarna kan ik mooi alle kluizen leegroven. >:)

Dat word:

2 ringen a 24%
1 amulet a 24%
1 broek a 12%
1 shirt a 12%
1 riem a 8%

Dan kom ik nu nog 1 grand soulstone tekort, ik heb een ring die Golden Saints kan summonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 04 oktober 2002 @ 20:46:
Dan kom ik nu nog 1 grand soulstone tekort, ik heb een ring die Golden Saints kan summonen :)
Hier komt de belangrijkste skill te pass:

Luck :*)

Met luck op 60 (ofzow) vind je in elke grot ongeveer 10 grand soulgems (verschilt wel per grot, maar gemiddeld toch wel 10 >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jammer dat als je de soul van zo'n golden saint vangt dat z'n wapens ook verdwijnen, ik zie met zeer grote regelmaat glass wapens voorbij komen.

Die azura's star (ben ik nu mee bezig) kun je daarmee enchanten en is ie daarna weer leeg? Of verdwijnt ie ook?

Want als je 'm kunt blijven gebruiken heb ik nu nog 6 x 80.000 aan grand soulstones liggen >:)
Dat lijkt me wel geld genoeg voor m'n projectje.

Dat armor met 100% fire res hou ik toch maar, tis toch wel lekker :P
Alles wat vuur gebruikt heb ik nu geen last meer van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Thufir_Hawat schreef op 04 oktober 2002 @ 23:27:

Dat armor met 100% fire res hou ik toch maar, tis toch wel lekker :P
Alles wat vuur gebruikt heb ik nu geen last meer van. :)
idd. hetzelfde geldt voor mij alleen jammer dat ie 50 kg weegt..

Ik ben gisteren naar Vivec geweest:

-Het Dragonbone Cuirass met 100% fire resist a 180.000 (waar die lag staat een paar post terug)

in de Ruine recht van Vivec (dat cuirass kwam me goed van pas):
-1x Ebony War Axe a 15.000
-2x Daedric Tanto a 14.000
-1x Ebony Broadsword a 15.000
-1x Ebony Mace a 12.000
-1x Fiend Katana a 9.000
-1x Ebony Shield a 17.000

-1x Ogrim Grand Soul Item a 33.000
-2 Grand Soul Items

In de Dungeon onder het onderste eiland recht naaast vivec liggen heel veel soul gems (ook grote)

De Private house in Balmora werkte niet(dat zal wel door de update komen),. Ik heb nu de private Tower in Balmora met behoorlijk grote opslagruimte's.

Ik wil er alleen nog extra chest-en bij hebben en sloten op de deuren. weet imand hoe dit laatste moet?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 05 oktober 2002 @ 05:29:
[...]

idd. hetzelfde geldt voor mij alleen jammer dat ie 50 kg weegt..

Ik ben gisteren naar Vivec geweest:

-Het Dragonbone Cuirass met 100% fire resist a 180.000 (waar die lag staat een paar post terug)

in de Ruine recht van Vivec (dat cuirass kwam me goed van pas):
-1x Ebony War Axe a 15.000
-2x Daedric Tanto a 14.000
-1x Ebony Broadsword a 15.000
-1x Ebony Mace a 12.000
-1x Fiend Katana a 9.000
-1x Ebony Shield a 17.000

-1x Ogrim Grand Soul Item a 33.000
-2 Grand Soul Items

In de Dungeon onder het onderste eiland recht naaast vivec liggen heel veel soul gems (ook grote)

De Private house in Balmora werkte niet(dat zal wel door de update komen),. Ik heb nu de private Tower in Balmora met behoorlijk grote opslagruimte's.

Ik wil er alleen nog extra chest-en bij hebben en sloten op de deuren. weet imand hoe dit laatste moet?
editor openen :) :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Die sloten kun je met een spel doen.

Dat pantser dat mag dan wel 50 kg wegen, das altijd nog 10 kg minder
als mijn ebony armor.
Ik ben dan ook puur een fighter met alles heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

weet je ook welke spell je daarvoor nodig hebt? Die Editor lukt me niet echt

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 05 oktober 2002 @ 07:55:
Die sloten kun je met een spel doen.

Dat pantser dat mag dan wel 50 kg wegen, das altijd nog 10 kg minder
als mijn ebony armor.
Ik ben dan ook puur een fighter met alles heavy.
Ebony armor roeleert. Niet allen ziet het er het vetst uit van allemaal, ja kan er ook nog eens woei-enchantments opgooien. En het mag misschien een beetje zwaar zijn, maar wat maakt dat nou uit als je char er goed uit ziet 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Woepie, ik ben nu 105% chameleon :)
Die dremora lords pleuren na 1 klap om, critical strike :P

Maarre, als ik iets jat wat andere NPC's zien dan krijg ik dus mooi wel een bounty op m'n kop :?

Stel je voor:

Je werkt als Ordinator in de Hlaalu vaults, je ziet de deuren opeens opengaan, dus je denkt, dat zal Thufir Hawat wel zijn. Je ziet niemand, maar je weet dus wel wie het is...
Vervolgens zie je complete glass-sets verdwijnen (:P) en weer denk je, dat zal Thufir Hawat wel zijn, want ik zie niemand.

Der is ook geen 1 guard die naar me toe komt rennen om me te arresteren, want der is "niemand".

Wat wel een enorm voordeel is, al die rotte cliff racers die zien me niet dus vallen ze me ook niet lastig. Trainen hoeft niet, long blade staat toch al op 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iedereen aub ophouden over wat ze allemaal bereikt hebben door creeper mer geld te geven? Ik ben toch al in een slecht humeur want de stroom wasuitgevallen terwijl ik weg was dus ik zit nu met lauw bier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 05 oktober 2002 @ 19:46:
Woepie, ik ben nu 105% chameleon :)
Die dremora lords pleuren na 1 klap om, critical strike :P

Maarre, als ik iets jat wat andere NPC's zien dan krijg ik dus mooi wel een bounty op m'n kop :?

Stel je voor:

Je werkt als Ordinator in de Hlaalu vaults, je ziet de deuren opeens opengaan, dus je denkt, dat zal Thufir Hawat wel zijn. Je ziet niemand, maar je weet dus wel wie het is...
Vervolgens zie je complete glass-sets verdwijnen (:P) en weer denk je, dat zal Thufir Hawat wel zijn, want ik zie niemand.

Der is ook geen 1 guard die naar me toe komt rennen om me te arresteren, want der is "niemand".

Wat wel een enorm voordeel is, al die rotte cliff racers die zien me niet dus vallen ze me ook niet lastig. Trainen hoeft niet, long blade staat toch al op 100
Ordinators zijn erin getrained om door magie heen te zien. Dus probeer maar niet te stelen in de buurt van ordinators. Je kan de ordinators beter slachten, dan weet je tenminste zeker dat ze niks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Als je toch wil stelen waarom je sneak niet op 100 zetten met de console? In proncipe is het net hetzelfde als bij de secret master gaan en laten trainen naar 100, alleen moet je dan stomme itemruns doen om geld bijeentescharten dus maw=tijdverspilling en saai, dus gewoon ff;
player->setsneak 100
daarna werken aan die agility skill, als je te tam bent om de moeite te doen;
player->setagility 100 (of whatever)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Dat is cheaten en helemaal zonde van het spel... |:(

Wat is trouwens de beste axe van het spel? ik lees we van alles over het beste zwaard nl. maar mijn axe skill is nu 97 dus vandaar :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb voor de lol een lvl1 char met een 7tal misc skills op 100, heb al zo vaak herbegonnen door spoiling bugs en charverandering dat ik genoeg getraind heb (genoeg tijd verspild aan dat stomme oersaaie trainen van misc skills), het is iig niet slechter dan iemand die goldcheat, dat doe ik dus nooit, items mogen wegroesten van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
De beste Axe weet ik niet, net wel een deadric claymore gevonden :9~
Doet meer damage als een deadric dai-katana, hij ook wel vrij zwaar, 80 kg.

Maar als die Ordinators door magie heen kunnen zien, waarom arresteren ze me dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 06 oktober 2002 @ 06:08:
Dat is cheaten en helemaal zonde van het spel... |:(

Wat is trouwens de beste axe van het spel? ik lees we van alles over het beste zwaard nl. maar mijn axe skill is nu 97 dus vandaar :)
Beste axe is volgens mij de daedric axe, maar misschien is ernog een quest (voor een god waarschijnlijk) waarmee je een betere krijgt. Ga ik met mijn huidige char eens proberen te doen (werd helemaal dol toen ik die chille spear kreeg na een quest voor sheograd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ik vroeg me trouwens het volgende af: Ik ben nu doodleuk al die ruïnes aan het langsgaan ivm met leuke item (net weer wat Deatric wapens e.d.) Iedereen die me daar aanvalt krijgt met mijn Axe te maken. Kan het zijn dat je die types die daar rondlopen (magiers en zo) nog levend voor guestes nodig hebt?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 06 oktober 2002 @ 14:15:
Ik vroeg me trouwens het volgende af: Ik ben nu doodleuk al die ruïnes aan het langsgaan ivm met leuke item (net weer wat Deatric wapens e.d.) Iedereen die me daar aanvalt krijgt met mijn Axe te maken. Kan het zijn dat je die types die daar rondlopen (magiers en zo) nog levend voor guestes nodig hebt?
Dat kan ja. Vooral als je lid bent van de temple moet je later nog heel wat ruines langsgaan(om mensen te healen). voor de andere quests hoef je alleen maar mensen uit te moorden(maar voo de zekerheid, als ze jou niet aanvallen val hun dan ook maar niet aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 15:34:
[...]

Dat kan ja. Vooral als je lid bent van de temple moet je later nog heel wat ruines langsgaan(om mensen te healen). voor de andere quests hoef je alleen maar mensen uit te moorden(maar voo de zekerheid, als ze jou niet aanvallen val hun dan ook maar niet aan).
Doe ik ook niet , ik trek meetsal mijn wapen pas al ze een offensieve houding aannemen op me af komen rennen met een wapen in de hand of een effctloze vuurbal mijn kant opsturen.

Ik vragag me onderhand bij elk spel waar ze in hemelsnaam aan die wapens houden. loop je alleen in je onderbroek, heb je nog 500kg aan uitrusting bij je plus enkele tonnen aan goudstukken. En dat allemaal in z'n onderbroek :Y)

Oh ja ff een search uitgevoerd in de Editor: in Ibar-Dad ligt een Tower Shield a 200.000 :P

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ik heb een probleem: ik ben een vampier geworden... Ik heb al gezocht:

-bij een tempel aanmelden voor healing (werkt niet)
-het boek 'Vampire.... deel 2' lezen, daar zou een naam v.e. persoon in voorkomen(boek gelzen, geen naam tegengekomen)

Weet iemand de oplossing? ik wil nl gewoon mijn quest afmaken

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo'n ork vermoord in de bergen het licht noord oostelijk van vivec vlak bij een stad(weet niet meer waar precies want ik ben me kaart kwijt). deze ork had een orkarmor bij zich en een zwaard van 110.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 06 oktober 2002 @ 20:15:
Ik heb een probleem: ik ben een vampier geworden... Ik heb al gezocht:

-bij een tempel aanmelden voor healing (werkt niet)
-het boek 'Vampire.... deel 2' lezen, daar zou een naam v.e. persoon in voorkomen(boek gelzen, geen naam tegengekomen)

Weet iemand de oplossing? ik wil nl gewoon mijn quest afmaken
Er zijn 2 boeken waarin hints staan over genezing. De bekendste is Vampires of Vvardenfell Volume II, een minder bekende weet ik de preciese naam niet van. De minder bekende is uiterst zeldzaam, en kom je eigenlijk alleen tegen in de secret library. Maar vampires of vvardenfell is ook goed genoeg. Lees het boek goed door en ga dan wat dingetjes proberen. Het zou op zich zonde zijn om de hele zooi te verklappen, en dat doe ik echt alleen als je zeker weet dat je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:32:
ik heb zo'n ork vermoord in de bergen het licht noord oostelijk van vivec vlak bij een stad(weet niet meer waar precies want ik ben me kaart kwijt). deze ork had een orkarmor bij zich en een zwaard van 110.000
Umbra bedoel je :). Is het op drie na beste zwaard (geloof ik). Maar het is wel lekker gr00t :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ben naar Tel Fyr geweest, wil hij me niet genezen.
Ik denk dat ik maar een savegame ga laden .

Kan je dat vampirisme alleen krijgen als je gebeten wordt, dus als je hem met een long swordi n de pan hakt zodat hij je niet kan bijten is de kans dan aanzienlijk kleiner?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik vragag me onderhand bij elk spel waar ze in hemelsnaam aan die wapens houden. loop je alleen in je onderbroek, heb je nog 500kg aan uitrusting bij je plus enkele tonnen aan goudstukken. En dat allemaal in z'n onderbroek
Misschien een hele diepe anus Ik zou het niet weten :+

Ik moet nou een schip zoeken, vlakbij Bal Fell, daar liggen als ik de opdrachtgever goed begrijp een zootje deadric spulletjes.
Maar ik kwam een paar Golden Saints en Ald Sotha tegen op de route, dus ik mot terug naar m'n huisje in Balmora en leeg overnieuw aan de zwemtocht beginnen :)

Ik heb al bijna 2 volle kratten met glass-troep, 3 kratten met deadric (das nie zo moeilijk, gezien het gewicht) en ook 3 kratten ebony zooi.

Maw, die chameleon uitrusting was duur, maar het wel waard. Nog een broek gekregen met levitate :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 06 oktober 2002 @ 21:26:
Ben naar Tef Kyr geweest, wil hij me niet genezen.
Ik denk dat ik maar een savegame ga laden .

Kan je dat vampirisme alleen krijgen als je gebeten wordt, dus als je hem met een long swordi n de pan hakt zodat hij je niet kan bijten is de kans dan aanzienlijk kleiner?
Wat deed je in hemelsnaam in "tef kyr"(waar is dat? bedoel je niet tel fyr?)??? Je hoort ergens in een daedric ruin te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 06 oktober 2002 @ 23:08:
[...]

Misschien een hele diepe anus Ik zou het niet weten :+

Ik moet nou een schip zoeken, vlakbij Bal Fell, daar liggen als ik de opdrachtgever goed begrijp een zootje deadric spulletjes.
Maar ik kwam een paar Golden Saints en Ald Sotha tegen op de route, dus ik mot terug naar m'n huisje in Balmora en leeg overnieuw aan de zwemtocht beginnen :)

Ik heb al bijna 2 volle kratten met glass-troep, 3 kratten met deadric (das nie zo moeilijk, gezien het gewicht) en ook 3 kratten ebony zooi.

Maw, die chameleon uitrusting was duur, maar het wel waard. Nog een broek gekregen met levitate :9~
Waarom stop je dat allemaal in verschillende kratten. Kan toch wel een type per krat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nope, zeker niet van dat deadric spul, 4 zwaarden per kist en vol is ie. :(
Van die glass zooi kan de wel gruwelijk veel in zo'n kist.

Ik begin kisten tekort te komen.
Als je spul op de grond flikkert, blijft dat eeuwig liggen? Dan kan ik het ook in die kasten pleuren, op de kisten en op de grond. Als dan echt alles vol ligt ga ik het wel een keertje verkopen :+

Trouwens, het zal al wel bekend zijn, maar in de inner-shrine van Bal Fell liggen schoentjes van 140000 en een armor rating van 266 (heavy).

Nou ff zoeken naar die Odral Helvi, schijnt ergens te zijn in Caldera (gouvernors hall) maar ik ken em niet vinden.

Klopt het trouwens dat je bij dat moordonderzoek in Balmora (house hlaalu) geen opdracht krijgt? journal wordt ook niet geupdate.
Dit had ik ook al met een bounty-contract voor Dura Gra Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 23:32:
[...]

Wat deed je in hemelsnaam in "tef kyr"(waar is dat? bedoel je niet tel fyr?)??? Je hoort ergens in een daedric ruin te zijn!
Idd, De Ruine 'Bal Ur' ga ik maar een bezoekje brengen aangezien daar ook ene 'Galur Rithari' rondloopt..(ex-vampire??)

Edit:

ze vertelde me dat ik bij de Deadre Lord zelf moet wezen, ik heb in editor gezocht en er blijken er 7 Dremora Lords te zijn, waarvan twee in Ibar-Dad, vlak bij de ruine waar ik ben gebeten(Vampire met Glass-Armor en Glass Long-Sword, R.I.P.)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 07 oktober 2002 @ 00:39:
Nope, zeker niet van dat deadric spul, 4 zwaarden per kist en vol is ie. :(
Van die glass zooi kan de wel gruwelijk veel in zo'n kist.

Ik begin kisten tekort te komen.
Als je spul op de grond flikkert, blijft dat eeuwig liggen? Dan kan ik het ook in die kasten pleuren, op de kisten en op de grond. Als dan echt alles vol ligt ga ik het wel een keertje verkopen :+

Trouwens, het zal al wel bekend zijn, maar in de inner-shrine van Bal Fell liggen schoentjes van 140000 en een armor rating van 266 (heavy).

Nou ff zoeken naar die Odral Helvi, schijnt ergens te zijn in Caldera (gouvernors hall) maar ik ken em niet vinden.

Klopt het trouwens dat je bij dat moordonderzoek in Balmora (house hlaalu) geen opdracht krijgt? journal wordt ook niet geupdate.
Dit had ik ook al met een bounty-contract voor Dura Gra Bol.
Over de armor-rating: Dit zegt niks, dat betekent gewoon dat je heavy armor skill redelijk hoog is (heb zelf ooit een cuirras gedragen met een rating van meer dan 600).

Odral Helvi zit ergens in een slaapkamer, daarvoor moet je de trappen op.

Het moordonderzoek is wel een opdracht, ik heb die gast ook al een keer gevonden en uitgemoord, maar ik weet niet meer wat de reward is. En over het feit dat je Journal niet geupdate word bij dura-gra-bol is kan ik vertellen dat het een bug is en dat wel meer mensen er last van gehad hebben. Gewoon bij je volgende char de fighters guild doorwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 07 oktober 2002 @ 05:46:
[...]

Idd, De Ruine 'Bal Ur' ga ik maar een bezoekje brengen aangezien daar ook ene 'Galur Rithari' rondloopt..(ex-vampire??)

Edit:

ze vertelde me dat ik bij de Deadre Lord zelf moet wezen, ik heb in editor gezocht en er blijken er 7 Dremora Lords te zijn, waarvan twee in Ibar-Dad, vlak bij de ruine waar ik ben gebeten(Vampire met Glass-Armor en Glass Long-Sword, R.I.P.)
Je moet bij de draeda lord in ball ur zijn dacht ik. Er stond naast dat mens dacht ik een standbeeld waar je mee moest praten. Alhoewel ik niet heel zeker weet of dat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Dat is hem, Thanx!!!

Stond in het forrum op Morrowind.nl, men wist alleen niet meer in welke ruine dat standbeeld stond

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 07 oktober 2002 @ 10:13:
Dat is hem, Thanx!!!

Stond in het forrum op Morrowind.nl, men wist alleen niet meer in welke ruine dat standbeeld stond
Graag gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Kon dat mens niet zeggen dat de Daedre Lord dat beeld naast haar was? :/

zijn quest (samengevat) voor mij in ruil voor genezing:

Zijn dochter Molag Grunda is ingevroren :? door Nomeg Guaf. Ik de twee doden en hun ziel naar hem terug brengen zodat hij ze kan samenvoegen of zo. Ze bevindt zich in Cave Dubdilla, ten zuiden van Vos.

We shall see :P

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand eigenlijk een idee wat nou het beste zwaard in heel het spel is?
Ik neem aan gezien de reacties dat het niet crescent blade is.

PS: iemand al de nieuwe screens van Tribunal gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:24:
iemand eigenlijk een idee wat nou het beste zwaard in heel het spel is?
Ik neem aan gezien de reacties dat het niet crescent blade is.

PS: iemand al de nieuwe screens van Tribunal gezien?
Ik ben de naam vergeten van dat zwaard. Het is een lastige naam. De stats zijn iets van ?-70 (volgens mij), en je krijgt het hoort bij een quest bij imperial legion.

edit:
weet de naam weer! Het was "chrysnamere" en ook wel het "paladin's sword" genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die 3 pix gezien
ziet er wel koel uit..
zijn er nog meer screens van of? omdat je zegt nieuwe :) waar zijn de oude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blader terug en ge zult vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

ben weer 'Human being' _/-\o_ ik mis wel mijn 120 speed en 140 strength 8)7

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
gvd! :(
das nu al de 3e quest die niet wordt ge-journald

eerst die rotte orc van de fighterguild, toen die moord van huis hlaalu en nu de broer van de duke.

ik denk dat ik maar overnieuw ga beginnen, met lvl 47 is het toch ook wel erg simpel :)

ik ga maar een bretonse toverknokbaas maken, denk ik.
die heb tenminste gelijk 50% magic resistance, kun je tenminste die blinding speed dingen gebruiken, 300 speed gaat best wel hard >:)

ik nu trouwens sollicitatieplicht, dus ik zal binnenkort wel flink wat minder tijd hebben voor Morrowind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 08 oktober 2002 @ 13:16:
ik nu trouwens sollicitatieplicht, dus ik zal binnenkort wel flink wat minder tijd hebben voor Morrowind. ;)
Heb je de film "trainspotting" gezien? Daarin worden die sollicitatie gesprekken heel soepeltjes afgehandeld >:). Maar iig, morrowind gaat duidelijk voor werk, dus ik zou eerst eens een paar gesprekjes verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
De creeper is dood, hij moet weer leven ;) , kan dit via een console command? lange tijd terug had ik de creeper (ghorak manor caldera) vermoord, en nu heb ik hem toch wel nodig

consolenaam is iig scamp_creeper

Moet ik daarbij op dezelfde plek staan oid, of andere details??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Waarom heb je in hemelsnaam Creeper naar de eeuwige jachtvelden gezonden? hij is de beste trader van het spel

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

replace npc oid, zoek ff dit topic door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, misschien de game loaden voordat je hem omlegde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Der staat trouwens bij "endurance" dat die de health gained per level beinvloed.
Houd dat in dat als je endurance op 100 staat dat je meer health per level er bij krijgt dan als ie op 60 staat?

Het is misschien een domme vraag, maar het viel me op dat m'n nieuwe redguard (fuck magic :P) verrot weinig health heeft. 60 maar.
M'n ouwe heeft 400+ health.

Ik vroeg me trouwens af, als jullie een nieuwe game beginnen, hoe doe je dat dan?
Ik wordt meestal ff lid van de mageguild, 1e quest uitvoeren en dan bij die 2e al die dure soulstones jatten, heb je gelijk 80k gold en dan trainen tot level 12 ofzo.
Dan ben je tenminste al een aardig eindje op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh, ik begin meestal bij de fighters guild, mage is niets voor mij, en de thieves guild wordt ik later meestal ook lid van.
Verder van de morag tong(dit is van een van mijn chars de levensbeschrijvinf min of meer) en daara probeer ik momenteel de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mor0.jpg
Ja dus, begonnen met 85 end;
base 50 (combat orc)
+10 favourite endu (en ook +10 str)
Lady birthsign +25 endu
/e/ Brakke kwaliteit, had mn reso in-game moeten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

ik ben lid van verschillend guilds maar nog geen quest voor ze uitgevoerd. gewoon veel ruines bezoeken voor kostbare items en daarnaast veel trainen.

Hoe krijg je trouwen een skill boven de 100? Toen ik vampier was had ik speed 120 en Strength 140 namelijk

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
items met fortify eigenschap
je hebt 2 handschoenen bijv met +20 strength en +20 agility, das een leuk setje

m'n nieuwe redguard is trouwens een trooper bij het imperial legion, 's kijken of daar nog leuke quests bijzitten. daarna ga ik nog een keer bij de hlaalu's m'n huisje laten bouwen :P
Neuh, ik begin meestal bij de fighters guild, mage is niets voor mij, en de thieves guild wordt ik later meestal ook lid van.
het gaat mij ook puur en alleen om die soulstones, hierna doe ik geen quest meer voor ze. de enige magie die trouwens interessant is voor me dat zijn die recall spreuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 09 oktober 2002 @ 01:25:
De creeper is dood, hij moet weer leven ;) , kan dit via een console command? lange tijd terug had ik de creeper (ghorak manor caldera) vermoord, en nu heb ik hem toch wel nodig

Dat heb ik ook gehad, maar ik heb echt geen izn om dit helemaal door te euzen hoor :/

Ik heb ook de hele morrowind.nl forums doorzocht, ook niks te vinden. Nog steeds niet opgelost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 09 oktober 2002 @ 01:25:

Op morrowindfiles staat het volgende en nog veel meer:

open de console met "~" (ik hoop dat je de pc versie hebt).

tik in: (waarschijnlijk werkt dit niet)
scamp_creeper->resurrect

of gebruik:
placeatpc "scamp_creeper" 1,1,1 (ik weet niet of er player-> voor moet, maar dat moet je even zelf bekijken.
(moet werken)

/edit: even wat duidelijker alles opgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk hadden dit soort dingen wel in [rml][ ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen deel 2[/rml] gemogen. Niet dat het mij echt wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Als je daarvoor echt 2 topics gaat gebruiken gaan ze allebei dood/langzaam denk ik. Je kunt net zo goed 1 topic gebruiken voor hetzelfde onderwerp.
Hoef je ook maar telkens 1 topic te bekijken voor morrowind.

Ik ben alweer lvl 26 en ben nu dragon knight, woepie. Jammer dat die legionairs nog steeds zeggen: "I am a officer of the imperial legion. Move along." Ze zouden moeten kruipen voor me! >:)
Ik zit te twijfelen voor welke faction ik nu opdrachten ga uitvoeren.
Bij welke faction krijg je goeie rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favo is de morag tong, aardige rewards, en je komt nog eens ergens, en je mag legaal mensen in de pan hakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dat mag ik toch wel, personality op 101 en speechcraft op 65, gewoon lekker taunten tot hun er bij neervallen. Of struikelen over mijn deadric katana. Heerlijk zwaard, stuk beter dan een ebony longsword.

Okee, de morag tong it is. We zien wel of het wat is, zoniet roei ik de hele morag tong uit. Mwuhahahha!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, Morag tong moet je wel eerst vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Thufir_Hawat schreef op 11 oktober 2002 @ 11:34:
Dat mag ik toch wel, personality op 101 en speechcraft op 65, gewoon lekker taunten tot hun er bij neervallen. Of struikelen over mijn deadric katana. Heerlijk zwaard, stuk beter dan een ebony longsword.

Okee, de morag tong it is. We zien wel of het wat is, zoniet roei ik de hele morag tong uit. Mwuhahahha!!
ik heb sinds level 7 de "Ice of the Monarch" Deze is net iets beter dan de Katana, zonder de standaard 60/60 Frost a 40pts er bij op te tellen... >:)

een Magier in de Arena van Rotheran onder Dragon Urh heeft hem...
[IMG]http://members.chello.nl\s.roosjen\MW1.jpg[/IMG]
let niet op mijn outfit, ik had toen nog geen ebony of glass armor...

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hijs wel beter, maar de katana is onehanded, de monarch is 2-handed. En ik draag graag een schild, is het niet voor het blocken (mainskill) dan wel voor de enchantments die je erop kunt gooien.

Als ik een 2-handed zwaard ga gebruiken wordt het toch echt een deadric claymore, hoewel ik nu ook dat paladinsword heb (of chrysander? zoals ie eigenlijk heet). Maar dat iceblade geval is ook wel errug lekker, maar die heb ik al eens gehad.
Morag Tong, ff naar Balmora, daar hoor je dat je ergens in Vivec moet wezen. Ik gaat nog ff zoeken.
Morrowind draait alleen erg slecht momenteel, ik verdenk mijn harddisk ervan, hoewel de drive fitness test geen fouten geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Waar ligt de grot SUD, waar ik de Wizard Staff kan vinden, ik doe geen goudcheat en wil geen 5000 betalen voor een nieuwe.
Ik wil het exacte eiland weten waar die staf ligt (dat het ergens ten westen is van Sheogolat region wist ik al maar vind het nog niet).
/e/
Dan maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm al paar maanden niet meer gespeeld om eerlijk te zijn :p
moet maar weer s verder gaan :) wil natuurlijk wel die expantion gaan spelen en ik wil deze eigenlijk ook nog wel ff uitspelen...

wie heeft dat trouwens al gedaan, uitspelen? krijg je nog iets speciaals ofzo aan t eind (niet teveel vertellen ofcourse) of doe ik het alleen voor een filmpje met credits? kortom, is het de moeite waard? - ik heb nu net die ring gehaald uit die grot die alleen op bepaalde tijden even open ging, met al die geesten enzo

en zijn er nog net-nieuwe must-have plugins ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:48:
hmm al paar maanden niet meer gespeeld om eerlijk te zijn :p
moet maar weer s verder gaan :) wil natuurlijk wel die expantion gaan spelen en ik wil deze eigenlijk ook nog wel ff uitspelen...

wie heeft dat trouwens al gedaan, uitspelen? krijg je nog iets speciaals ofzo aan t eind (niet teveel vertellen ofcourse) of doe ik het alleen voor een filmpje met credits? kortom, is het de moeite waard? - ik heb nu net die ring gehaald uit die grot die alleen op bepaalde tijden even open ging, met al die geesten enzo

en zijn er nog net-nieuwe must-have plugins ofzo?
Hmmm, ik heb zo'n beetje precies hetzelfde als jou, ook al paar maanden niet gespeeld en ook nog niet uitgespeeld. Misschien alleen wel een stukkie verder, want die ring heb ik al ff. :P

Mja, dagoth ur moet toch een keertje tegen de vlakte, dus ga maar eens kijken of die het nog doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep m ook al een tijdje hoor maar ben toen gewoon niet verder gegaan met mainquest (ze zeggen dat men je dan niet meer mag als je aan die trials begint :P

heb t nu nog steeds niet gespeeld btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gister ook weer begonnen na weken, en gelijk begin ik morrowind te verkrachten met cheats >:) ik doe het nu dus echt alleen nog voor de mainquest en gewoon kloten
(100 athletics, 100 acrobatics, 100 speed, 100 strength en dan quake 3 stijl door het spel springen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

zonde....

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, dus ik ben maar een thief gaan spelen (heb ik nog niet gedaan) dus mischien weet dat me wel te boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Vanaf welk lvl zijn er ash ghouls te vinden? Op lvl7 vond ik alleen ash slaves en geen ghouls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 13 oktober 2002 @ 21:17:
Vanaf welk lvl zijn er ash ghouls te vinden? Op lvl7 vond ik alleen ash slaves en geen ghouls
moet je in de cs kijken, bij de leveled creatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
lvl 12 :)
Heb er 1 nodig voor Skink-In-Tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 15:29:
[...]

inderdaad, dus ik ben maar een thief gaan spelen (heb ik nog niet gedaan) dus mischien weet dat me wel te boeien
Denk het niet. Thief is best wel saai eigenlijk. Waarschijnlijk omdat stelen niet zo bijzonder is, en over het algemeen werkt geweld beter dan stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 13 oktober 2002 @ 21:56:
lvl 12 :)
Heb er 1 nodig voor Skink-In-Tree.
Skink-In-Tree geeft toch een aanwijzing waar je er een kunt vinden :?

Ergens aan de kust bij Sadrith dus op 't vasteland als ik me goed herinner, ff Water Walk casten dus. Anders kun je er een afranselen in de Main Quest, als Caius Cossades je naar een Sixth House base stuurt. Alleen geeft de Ash Ghoul je Corprus Disease (hoort ook bij Main Quest) dus dat is weer minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:02:
[...]

Skink-In-Tree geeft toch een aanwijzing waar je er een kunt vinden :?

Ergens aan de kust bij Sadrith dus op 't vasteland als ik me goed herinner, ff Water Walk casten dus. Anders kun je er een afranselen in de Main Quest, als Caius Cossades je naar een Sixth House base stuurt. Alleen geeft de Ash Ghoul je Corprus Disease (hoort ook bij Main Quest) dus dat is weer minder...
Oh ja, ik weet het alweer. Je moest naar het Noord-Westen gaan vanaf Sadrith Mora, richting de kust van de Grazelands dus. Als je in een rechte lijn van Sadrith Mora over een eilandje loopt en vervolgens bij de kust van de Grazelands aankomt, hoor je ergens wat struikjes op het strand te zien. Daar moet je wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik moet nu Galur Rithari's notes vinden voor Skink-in-tree, Jobasha zegt dat er een kopei is in de Hall of Justice Library, nu zit ik in die Hall's enige bibliotheek en vind het boek niet tussen de hoop, ik denk dat het ergens anders ligt, maar waar?
/e/
Ik zit in de hall of wisdom library, in hall of justice is er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 14 oktober 2002 @ 20:38:
Ik moet nu Galur Rithari's notes vinden voor Skink-in-tree, Jobasha zegt dat er een kopei is in de Hall of Justice Library, nu zit ik in die Hall's enige bibliotheek en vind het boek niet tussen de hoop, ik denk dat het ergens anders ligt, maar waar?
/e/
Ik zit in de hall of wisdom library, in hall of justice is er geen.
Wel dus. Maar hij is secret, dus daarom hebben ze hem verstopt. Gewoon ff wat beter zoeken(Hij zit iig niet in het riool).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 00:05:
[...]

Wel dus. Maar hij is secret, dus daarom hebben ze hem verstopt. Gewoon ff wat beter zoeken(Hij zit iig niet in het riool).
Achter in de bieb in de linker kast volgens mij. Vergeet je pasje niet anders krijg je een boete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
mijn ventje van een tijdje terug:

Afbeeldingslocatie: http://130.161.82.10/gladiool/morrowind05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://130.161.82.10/gladiool/morrowind06.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]gladiool schreef op 15 oktober 2002 @ 00:21:
mijn ventje van een tijdje terug:

[afbeelding]
[quote]
Hij houdt zijn boog verkeerd om vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das ook geen boog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Das een of ander zwaard (umbra?) die ik iig niet kan vinden.
Net een (bijna compleet) ebony armor gevonden in een dwemer ruin met vampiertjes, plus deadric greaves en nog ebony schoentjes. :P
Het ebony towershield had ik al en de helm kan ik vinden als ik de mainquest doorspeel.
Alleen het is zo vertyfdus zwaar. Alleen pantsertje aan (+ 2 zwaarden) zit ik al een 360 kg. Waar o waar kan ik een fortify attribute spell vinden om mee te gaan enchanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Wzzr ligt dat fucking boek ik vind het nergens, niet in de HOJ en ook niet in de HOW, waar is die hidden library?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 15 oktober 2002 @ 18:39:
Wzzr ligt dat fucking boek ik vind het nergens, niet in de HOJ en ook niet in de HOW, waar is die hidden library?
Kijk een sgoed op de radar. Ergens in zo'n kamer zit een trap door (zit een lev 60 lock op). Zitten ook 2 gasjes in dezelfde ruimte. In een of andere office ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mwuhahahaha, ik heeft het gevonden en op grote schaal toegepast.
Ik heb nu 192 strength, ik kan 965 aan zooi meesjouwen. >:)

Nu alleen nog ff m'n schoentjes, greaves en pauldrons enchanten met fortify strength. Dan kom ik wel over de 200 heen. :)
Ik weet het, tis overkill, maar als ik weer met 100% chameleon ga lopen is er ook geen ruk aan.

Pluspunt is dat ik nu zonder problemen een deadric claymore mee kan nemen (of 2) en dan nog mooie spullen vinden ook. Naja, eerst maar 's ff verder met de mainquest, ik moet nu van me corpus af. Even een retourtje tel fyr boeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 16 oktober 2002 @ 00:23:
Mwuhahahaha, ik heeft het gevonden en op grote schaal toegepast.
Ik heb nu 192 strength, ik kan 965 aan zooi meesjouwen. >:)

Nu alleen nog ff m'n schoentjes, greaves en pauldrons enchanten met fortify strength. Dan kom ik wel over de 200 heen. :)
Ik weet het, tis overkill, maar als ik weer met 100% chameleon ga lopen is er ook geen ruk aan.

Pluspunt is dat ik nu zonder problemen een deadric claymore mee kan nemen (of 2) en dan nog mooie spullen vinden ook. Naja, eerst maar 's ff verder met de mainquest, ik moet nu van me corpus af. Even een retourtje tel fyr boeken. :)
Je moet het eens met 100 sanctuary en 100 reflect magic proberen. Te l4m3 voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:19
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe je moet enchanten, hoe je de spreuk erop krijgt. Ik heb wel zo'n opgeladen soulgem (maakt het uit hoeveel het is opgeladen?).
Ik had trouwens rond level 5 al ebony armor en een daedric war axe :) Vond ik wel stoer van mezelf. :) Gebruik ik trouwens nog steeds:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=19836&size=384 [klik voor groter plaatje]

[ Voor 0% gewijzigd door DeadKennedy op 16-10-2002 10:23 . Reden: grotere screenshot ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond op lvl 1 al een ebony armour, alleen jammer dat meneer dren ervoor stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe je moet enchanten, hoe je de spreuk erop krijgt. Ik heb wel zo'n opgeladen soulgem (maakt het uit hoeveel het is opgeladen?).
Men neme: een volle soulstone (liefst golden saint), een zak geld, de spell die op het item moet en last but not least: het item.
Men gaan naar de lokale mageguild, men zoeke de enchanter (in Balmora is dat die Galbedir) en men ramme op de spatiebalk in het aanzien van dat persoon.
Men klikke op "enchanting" en de rest wijst zich vanzelf. Linksonderin kun je kiezen tussen cast-when-used of constant effect als de soul het aankan. Daarvoor moet de gevulde soulstone minsten 80k waard zijn (golden saint/ascended sleeper).

Of je kijkt even in de handleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:19
Thufir_Hawat schreef op 16 oktober 2002 @ 11:25:
[...]

Men neme: een volle soulstone (liefst golden saint), een zak geld, de spell die op het item moet en last but not least: het item.
Men gaan naar de lokale mageguild, men zoeke de enchanter (in Balmora is dat die Galbedir) en men ramme op de spatiebalk in het aanzien van dat persoon.
Men klikke op "enchanting" en de rest wijst zich vanzelf. Linksonderin kun je kiezen tussen cast-when-used of constant effect als de soul het aankan. Daarvoor moet de gevulde soulstone minsten 80k waard zijn (golden saint/ascended sleeper).

Of je kijkt even in de handleiding ;)
Maar die spell meot je kennen of alleen de scroll hebben?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

hoe krijg je een soul in een gem?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
die spell moet je kennen

je kunt die souls gevangen nemen door de spreuk soultrap over ze te casten voor je ze doodmept en je moet natuurlijk een soulgem/stone in je inventory hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik ben nu Arch-mage en zou Trebonius willen duellen, dit vroeghijooit eens toen ik master wizard was, nu zijn we beide Arch - mage en kreeg ik onder de "Duties" vraag dat ik moest uitzoeken waarom de dwarfs verdwenen zijn, dit is een grap ja toch?
Trebonius moet dood.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.