Hellaas voor je. Je kan hem nu niet meer duellen. Alleen taunten werkt nog, maar dat geeft zo weinig voldoening.corpseflayer schreef op 16 oktober 2002 @ 15:19:
Ik ben nu Arch-mage en zou Trebonius willen duellen, dit vroeghijooit eens toen ik master wizard was, nu zijn we beide Arch - mage en kreeg ik onder de "Duties" vraag dat ik moest uitzoeken waarom de dwarfs verdwenen zijn, dit is een grap ja toch?
Trebonius moet dood.
Net gechecked en ja hoor ik had nog een savegame net voor ik dat boek aan Skink-in-tree gaf, dus Trebonius is na 3 speer hits dood in de Arena
.
Ik wist geeneens dat hij die Necromancer's amulet bezat
.
Ik wist geeneens dat hij die Necromancer's amulet bezat
Oh weet iemand waarom ik zelfs als ik Taunt success krijg niet aangevallen word door de desbetreffende vernederde persoon?
WEBN & chill (@IBKR)
Het moet een paar keer lukken, zodra er goodbye in het rood staat, zal hij/zij je aanvallen.
Ik daarnet naar die Orvas Dren, zo van ik wil graag hortator worden, hij wilde het liever niet. Naja 2 klappen later had ik dus allemaal leuke spulletjes erbij.
Maar z'n lijfwachten kwamen niet. Diegene met dat deadric shield die kwam niet.
Naja, ff getaunt (zodat het legitiem was, voorderest maakt het toch geen ruk uit) en neergemept, shield, zwaard en schoenen meegenomen.
Ga ik naar de slaapkamer van wijlen meneer Dren, word ik opeens van achter aangevallen door een eikel met z'n verlammend glass dolkje.
Kon ik nix doen... Tot de charge op z'n dolkje op was
Die eikel heb wel mooi m'n heavy armor skill laten stijgen, das toch wel weer aardig.
Ik daarnet naar die Orvas Dren, zo van ik wil graag hortator worden, hij wilde het liever niet. Naja 2 klappen later had ik dus allemaal leuke spulletjes erbij.
Maar z'n lijfwachten kwamen niet. Diegene met dat deadric shield die kwam niet.
Naja, ff getaunt (zodat het legitiem was, voorderest maakt het toch geen ruk uit) en neergemept, shield, zwaard en schoenen meegenomen.
Ga ik naar de slaapkamer van wijlen meneer Dren, word ik opeens van achter aangevallen door een eikel met z'n verlammend glass dolkje.
Kon ik nix doen... Tot de charge op z'n dolkje op was
Die eikel heb wel mooi m'n heavy armor skill laten stijgen, das toch wel weer aardig.
Thufir, wat is jouw speelstijl en skills?
En ik speel nu dus brute Nord Warrior, maar ik wil wel es wat anders zijn, bijvoorbeeld proberen in maar 1 guild of house heel hoog te stijgen (ik ben nu met allerlei guilds tegelijk in de weer). Iemand een leuke tip, het mag niet bruut moeilijk zijn want zo'n enorme diehard ben ik niet.
Ik vind Morrowind wel echt een enorm gaaf spel trouwens, mag wel weer eens gezegd worden hier
En ik speel nu dus brute Nord Warrior, maar ik wil wel es wat anders zijn, bijvoorbeeld proberen in maar 1 guild of house heel hoog te stijgen (ik ben nu met allerlei guilds tegelijk in de weer). Iemand een leuke tip, het mag niet bruut moeilijk zijn want zo'n enorme diehard ben ik niet.
Ik vind Morrowind wel echt een enorm gaaf spel trouwens, mag wel weer eens gezegd worden hier
WEBN & chill (@IBKR)
Het nadeel van een niet-warrior is volgens mij dat je als je aan't lopen bent je tóch wel gespot wordt door beesten en dat die je toch aan gaan lopen vallen op short range. Dus dan moet je uiteindelijk toch goed zijn in close combat, en dat zijn de meeste niet-warriors toch niet? Toveren lijkt me ook lastig, omdat je mana er niet vanzelf bij komt, maar wel weer erg gaaf
En alchemy heb ik ook nog nooit geprobeerd..
Maargoed, tips zijn dus welkom!
Maargoed, tips zijn dus welkom!
WEBN & chill (@IBKR)
Het edit-knopje rechtsbovenaan je post is een hele goeie tip om mee te beginnen. 
Ik speel gewoon als UberSchwarzenegger. Alles neerraggen met een Daikatana of een gewone katana. Zoals ik al zei 192 strength
Hoezo, anabole steroiden?
Wat ik zelf erg makkelijk vind is: Maak niet uit wat voor mannetje je word, join in Balmora de mageguild en voor de eerste opdracht uit. Hierna krijg je een tweede opdracht, maar op het bureau waar je moet zijn ligt voor 70.000 soulstones.
Verkopen in Caldera bij de Creeper (wel even een plug-in downloaden, supercreeper ofzo) en dan heb je een hoop centjes om te gaan trainen.
Bugje is denk ik, als ik dan een item ga enchanten, veel later in het spel, dat die rotte galbedir gaat zeuren dat die soulstone van haar is. Enchanten in een ander mageguild is dus de juiste oplossing hier. Zodra je Azura's Star hebt hoeft dit niet meer.
In de Dren plantage is bovendien een ventje (in de middelste rij huisjes) met een ebony longsword. Dat ventje sla je makkelijker dood als een Dremoralord.
Pak dat zwaard, ga naar z'n buurman, die heb ook nog wat glasstroep, levert ook weer een hoop geld op. Verkoop die zooi, behalve de ebony long sword. Je hebt dan genoeg geld om naar lvl 15 te trainen. Misschien nog wel verder, maar dat moet je maar zien.
Bij trainen moet je trouwens opletten op de governing attributes.
Voorbeeld, als je 10 keer dezelfde governing attribute traint, krijgt die een multiplier van 5 bij het level uppen. Dus als je Long Sword 10 keer traint, krijg je een multiplier van 5 bij Strength. Nu is het leuke dat als je eerst dus 2 attributes 10x traint via je misc. skills, dat je dus bij het level uppen 3 keer die multiplier krijgt.
Het maakt trouwens niet uit of de skills verschillen, als je maar dezelfde governing attribute hebben. Bijv. Medium Armor, Heavy Armor en Spear hebben alledrie Endurance als governing attribute, je kunt dus ook 3x heavy armor, 4x medium armor en 3x spear trainen, dan krijg je ook die multiplier van 5.
Ik weet niet of het zo duidelijk is, maar goed.
Als je trouwens niet wilt dat je gezien word door monster, gewoon een setje kleding maken die totaal 100% chameleon heeft.
Constant Waterbreathing vind ik persoonlijk ook wel erg lekker trouwens.
Ik speel gewoon als UberSchwarzenegger. Alles neerraggen met een Daikatana of een gewone katana. Zoals ik al zei 192 strength
Wat ik zelf erg makkelijk vind is: Maak niet uit wat voor mannetje je word, join in Balmora de mageguild en voor de eerste opdracht uit. Hierna krijg je een tweede opdracht, maar op het bureau waar je moet zijn ligt voor 70.000 soulstones.
Verkopen in Caldera bij de Creeper (wel even een plug-in downloaden, supercreeper ofzo) en dan heb je een hoop centjes om te gaan trainen.
Bugje is denk ik, als ik dan een item ga enchanten, veel later in het spel, dat die rotte galbedir gaat zeuren dat die soulstone van haar is. Enchanten in een ander mageguild is dus de juiste oplossing hier. Zodra je Azura's Star hebt hoeft dit niet meer.
In de Dren plantage is bovendien een ventje (in de middelste rij huisjes) met een ebony longsword. Dat ventje sla je makkelijker dood als een Dremoralord.
Pak dat zwaard, ga naar z'n buurman, die heb ook nog wat glasstroep, levert ook weer een hoop geld op. Verkoop die zooi, behalve de ebony long sword. Je hebt dan genoeg geld om naar lvl 15 te trainen. Misschien nog wel verder, maar dat moet je maar zien.
Bij trainen moet je trouwens opletten op de governing attributes.
Voorbeeld, als je 10 keer dezelfde governing attribute traint, krijgt die een multiplier van 5 bij het level uppen. Dus als je Long Sword 10 keer traint, krijg je een multiplier van 5 bij Strength. Nu is het leuke dat als je eerst dus 2 attributes 10x traint via je misc. skills, dat je dus bij het level uppen 3 keer die multiplier krijgt.
Het maakt trouwens niet uit of de skills verschillen, als je maar dezelfde governing attribute hebben. Bijv. Medium Armor, Heavy Armor en Spear hebben alledrie Endurance als governing attribute, je kunt dus ook 3x heavy armor, 4x medium armor en 3x spear trainen, dan krijg je ook die multiplier van 5.
Ik weet niet of het zo duidelijk is, maar goed.
Als je trouwens niet wilt dat je gezien word door monster, gewoon een setje kleding maken die totaal 100% chameleon heeft.
Constant Waterbreathing vind ik persoonlijk ook wel erg lekker trouwens.
Verwijderd
Mijn tip is: doe dit niet. Zeker het vals-speel gedeelte met de plug-in niet. Als je elke tegenstander met 2 slagen vermoordt is het natuurlijk niets aan. 't Leukste is toch te kiezen om als boogschutter, dief of magier te spelen; en dus zo weinig mogelijk handwapens te gebruiken.Thufir_Hawat schreef op 17 oktober 2002 @ 15:59:
Heel verhaal.
Maar voor echt veel speelplezier raad ik je aan Baldurs Gate te gaan spelen; want hoe je 't ook speelt, er zal een tijd komen dat je te sterk bent en het spel niet meer leuk is.
Verwijderd
heb t spel nu al 3x installed
na het patchen komt ie niet verder dan het laden van de morrowind file en het initilasing...
als ie daarmee klaar is en hij wilt naar t menu, flikkert ie m er gewoon uit...
iemand suggesties? en ja, ik heb de eu versie/patch
na het patchen komt ie niet verder dan het laden van de morrowind file en het initilasing...
Verwijderd
btw, wat ik wel minder van morrowind vind is het feit dat alchemy alleen passief werkt, ik maakte als assasin mooi een poison, maar toen had ik er niks aan

What thufir beschrijft is gewoon Power Playing. Zo snel mogelijk zo hoog mogelijk komen, en vanaf het begin al plannen zodat je maximum op het hoogst komt (je health stijgt elk level met 1/10 van je endurance. Dus als je je endurance zo hoog mogelijk maakt aan het begin en net zo lang met modifier 5 blijft uppen per level tot ie 100 is bereik je je maximale health zonder enchantments. Met word ie nog hoger)
Is een speelstijl, is naar mijn mening niet de leukste. Leuker is om gewoon quests te doen en te trainen door te doen, niet door training te kopen. (het is toch veel leuker om bij de ondergaande zon op een rots met je pijl en boog kleine beestjes af te knallen dan om twee keer te klikken?)
Is een speelstijl, is naar mijn mening niet de leukste. Leuker is om gewoon quests te doen en te trainen door te doen, niet door training te kopen. (het is toch veel leuker om bij de ondergaande zon op een rots met je pijl en boog kleine beestjes af te knallen dan om twee keer te klikken?)
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
2x op een beesie klikken? Dat is verleden tijd 
Tsja, sorry van dat powerplay, ik zal toch iets te veel Diablo 2 gespeeld hebben.
Het grootste probleem van Morrowind vind ik dat het iedere keer hetzelfde is. Met m'n eerste ventje heb ik het langzaam aan gedaan, maar ik vind het eigenlijk wel prettig om de echt zwakke fase over te kunnen slaan.
Want wat is er leuk aan neergehakt te worden bij de eerste de beste tegenstander?
De creeper plug-in kun je een cheat noemen, maar ik werd er een beetje moe van om konstant 24 uur te moeten wachten. En hoe raak je anders je deadric wapens kwijt?
Ik denk trouwens dat Morrowind vreselijk slecht gebalanceerd is. Er zijn zoveel verschillende manieren om nagenoeg onkwetsbaar te worden. Gewoon een beetje erg snel levellen, 100% chameleon, 100% sanctuary + 100% reflect, etc etc.
Misschien ga ik het nog wel eens als een mage spelen, eerst maar 's uitspelen.
Tsja, sorry van dat powerplay, ik zal toch iets te veel Diablo 2 gespeeld hebben.
Het grootste probleem van Morrowind vind ik dat het iedere keer hetzelfde is. Met m'n eerste ventje heb ik het langzaam aan gedaan, maar ik vind het eigenlijk wel prettig om de echt zwakke fase over te kunnen slaan.
Want wat is er leuk aan neergehakt te worden bij de eerste de beste tegenstander?
De creeper plug-in kun je een cheat noemen, maar ik werd er een beetje moe van om konstant 24 uur te moeten wachten. En hoe raak je anders je deadric wapens kwijt?
Ik denk trouwens dat Morrowind vreselijk slecht gebalanceerd is. Er zijn zoveel verschillende manieren om nagenoeg onkwetsbaar te worden. Gewoon een beetje erg snel levellen, 100% chameleon, 100% sanctuary + 100% reflect, etc etc.
Misschien ga ik het nog wel eens als een mage spelen, eerst maar 's uitspelen.
Ik ben nu level 16, heb net daedric gauntlets gevonden
(via de quest van de 3e prophecy)
Heb nog nooit getraind in het hele spel trouwens.
De Thufir-manier vind ik een beetje overkill eigenlijk
Ik vind het zo al behoorlijk makkelijk (ok ben dan nog niet op de red mountain geweest)..
Ik speel alleen met alle officiële plugins.
De Thufir-manier vind ik een beetje overkill eigenlijk
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Had ik ook zo ongeveer. Weet niet of jij hetzelfde hebt, maar dit kan je proberen:Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:47:
heb t spel nu al 3x installed
-Morrowind niet via de launcher, maar gewoon direct opstarten. Naar de directory van morrowind gaan en dan op morrowind.exe klikken. (Dit werkte bij mij)
-Opnieuw installen en dan zonder patch. (Deze taktiek gebruikte ik eerst, maar dat was na de laatste format niet meer nodig)
Verwijderd
Red mountain is een grap. het is meer psychologische angstDeadKennedy schreef op 17 oktober 2002 @ 18:47:
Ik ben nu level 16, heb net daedric gauntlets gevonden(via de quest van de 3e prophecy)
De Thufir-manier vind ik een beetje overkill eigenlijkIk vind het zo al behoorlijk makkelijk (ok ben dan nog niet op de red mountain geweest)..

Verwijderd
1e werkt niet jammer genoegVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 00:26:
[...]
-Morrowind niet via de launcher, maar gewoon direct opstarten. Naar de directory van morrowind gaan en dan op morrowind.exe klikken. (Dit werkte bij mij)
-Opnieuw installen en dan zonder patch. (Deze taktiek gebruikte ik eerst, maar dat was na de laatste format niet meer nodig)
2e werkt wel volgens mij, maar ik wil gewoon met de patch spelen, want ik gebruik plugins die nieuwe versie nodig hebben, ennuh werken savegames wel met oudere versies?
helaas

Inderdaad! Ik heb net de weg strak langs Dagoth Ur genomen van die ene dungeon (die had een achterdeurtje naar de Red Moutain. Ben zo over het ganse bergje geklommen en heb vrijwel ongehavend de Ghostgate bereikt.... pffff is heel Vvardenvell dáár nou zo bang voor? Een kluppie van 5 ordinators moet de hele quarantaine-zone binnen de Ghostfence zo uit kunnen roeien volgens mij... kon ik dat maar es aan die mensen duidelijk maken...Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 00:50:
[...]
Red mountain is een grap. het is meer psychologische angst. Voor uitdagingen moet je diep in het Molag Amur Region zijn, of in de Grazelands.
Zo, nu eerst slapen, college, en dan maar eens kijken wat ik krijg als ik dat Shadowshield inlever bij die Urshilaku lui... oh nee onderweg nog even Ashurnibibi langs om ene Joncis te redden...
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Het gaat meer om wat er in de ruines zit. Daar vind je opgevoerde ascended sleepers, en ash vampires. Maar sowieso geen probleem voor de gemiddelde onverwoestbare char. Zelfs dagoth ur is een push-over, al moet je wel uitkijken voor zijn spells(volgens mij dezelfde als vivec gebruikt, oppassen dus).DeadKennedy schreef op 18 oktober 2002 @ 02:36:
[...]
Inderdaad! Ik heb net de weg strak langs Dagoth Ur genomen van die ene dungeon (die had een achterdeurtje naar de Red Moutain. Ben zo over het ganse bergje geklommen en heb vrijwel ongehavend de Ghostgate bereikt.... pffff is heel Vvardenvell dáár nou zo bang voor? Een kluppie van 5 ordinators moet de hele quarantaine-zone binnen de Ghostfence zo uit kunnen roeien volgens mij... kon ik dat maar es aan die mensen duidelijk maken...
Zo, nu eerst slapen, college, en dan maar eens kijken wat ik krijg als ik dat Shadowshield inlever bij die Urshilaku lui... oh nee onderweg nog even Ashurnibibi langs om ene Joncis te redden...
Ho ho! Dagoth Ur, Vivec, Ash Vampires, Ascended sleepers.. volgens mij ben ik nog niet echt op dát niveauVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 04:44:
[...]
Het gaat meer om wat er in de ruines zit. Daar vind je opgevoerde ascended sleepers, en ash vampires. Maar sowieso geen probleem voor de gemiddelde onverwoestbare char. Zelfs dagoth ur is een push-over, al moet je wel uitkijken voor zijn spells(volgens mij dezelfde als vivec gebruikt, oppassen dus).
Ik heb nog steeds niks ge-enchant en ben level 17
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Hm, nu ik er over nadenk ben ik nog nooit op de grazelands geweesd...
/me neemt zich voor om in de middag eens de grazelands te gaan bezoeken.
/me neemt zich voor om in de middag eens de grazelands te gaan bezoeken.
Ook leuk trouwens, ik gebruik een plug in: Balmora_House.esp
Das een mooi huisje, lekkere ruimte om je troep neer te flikkeren, er zit echter ook een probleempje in: De dialoog-regel Nerevarine is verwijderd bij de Zainab-hoofdman
Hierdoor kun je dus geen Nerevarine van die stam worden.
Is hier toevallig een kant en klare oplossing voor?
Gewoon de plug-in niet meer gebruiken werkt niet bij huidige savegames, nu vind ik het op zich niet zo'n probleem om weer overnieuw te beginnen, maar ik wil hem uitspelen!!
Das een mooi huisje, lekkere ruimte om je troep neer te flikkeren, er zit echter ook een probleempje in: De dialoog-regel Nerevarine is verwijderd bij de Zainab-hoofdman

Gewoon de plug-in niet meer gebruiken werkt niet bij huidige savegames, nu vind ik het op zich niet zo'n probleem om weer overnieuw te beginnen, maar ik wil hem uitspelen!!
Krijg je he van al die cheats! Boontje komt om zijn of haar loontje en god straft onmiddelijk!Thufir_Hawat schreef op 18 oktober 2002 @ 10:15:
Ook leuk trouwens, ik gebruik een plug in: Balmora_House.esp
Das een mooi huisje, lekkere ruimte om je troep neer te flikkeren, er zit echter ook een probleempje in: De dialoog-regel Nerevarine is verwijderd bij de Zainab-hoofdman![]()
Hierdoor kun je dus geen Nerevarine van die stam worden.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
ehm, huisje?DeadKennedy schreef op 18 oktober 2002 @ 16:24:
[...]
Krijg je he van al die cheats! Boontje komt om zijn of haar loontje en god straft onmiddelijk!
Verwijderd
ROFLDeadKennedy schreef op 18 oktober 2002 @ 16:24:
[...]
Krijg je he van al die cheats! Boontje komt om zijn of haar loontje en god straft onmiddelijk!
Tja, je kan het ook overdrijven.
In het spel BEN ik god, wat heeft het voor zin om mezelf te straffen?
Trouwens, een huisje om al m'n troep op te slaan vind ik geen cheat, das gewoon een handige plug-in.
Naja, ik ben maar overnieuw begonnen, mage dit keer. Ik gaat mezelf fijn in adamtium hardware bouwen, met een mooi zwaardje erbij, voor als de beesies toch erg dichtbij komen. 1 Nadeel alleen: 30 hitpoints om mee te beginnen.
Hoe maak je die restore magicka potions if i may ask? Op mage gebied ben ik behoorlijk n00b.
Trouwens, een huisje om al m'n troep op te slaan vind ik geen cheat, das gewoon een handige plug-in.
Naja, ik ben maar overnieuw begonnen, mage dit keer. Ik gaat mezelf fijn in adamtium hardware bouwen, met een mooi zwaardje erbij, voor als de beesies toch erg dichtbij komen. 1 Nadeel alleen: 30 hitpoints om mee te beginnen.
Hoe maak je die restore magicka potions if i may ask? Op mage gebied ben ik behoorlijk n00b.
Verwijderd
Eerst je Alchemy en Intelligence opwerken zodat je kan zien wat de uitwerking is van een ingredient. Vervolgens Zoek je de juiste ingredienten bij elkaar (Je hebt 2 verschillende ingredienten nodig met dezelfde uitwerking). En dan maak je van die potions een drankje(moet je dus een hoge alchemy skill en intelligence hebben, anders is de kans groot dat je failt, en hoe hoger je skills, des te beter word je potion). Wat je trouwens ook kan doen om het recept op te zoeken, ff naar bookshops gaan en wat boekjes napluizen.Thufir_Hawat schreef op 18 oktober 2002 @ 17:08:
In het spel BEN ik god, wat heeft het voor zin om mezelf te straffen?![]()
Wel vet dat je zelf gewoon scrolls kunt maken, ik kocht dat stukje papier dat Jabasha had en enchante een 15pts target fireball, met mn Azura's star, jammer dat de max enchant van papier slechts 5 is, heeft iemand al beter papier of iets anders gevonden dat hoger kan dan 5 (een leeg boek?).
Verwijderd
das toch een plug-in?corpseflayer schreef op 19 oktober 2002 @ 21:36:
Wel vet dat je zelf gewoon scrolls kunt maken, ik kocht dat stukje papier dat Jabasha had en enchante een 15pts target fireball, met mn Azura's star, jammer dat de max enchant van papier slechts 5 is, heeft iemand al beter papier of iets anders gevonden dat hoger kan dan 5 (een leeg boek?).
Nee, je kan ieder papiertje enchanten met gelijk welke soulgem, de maximum modifier mag 5pts zijn, dus iedere gem met gelijk welk beest vostaat.
Handig een scrolletje met bound spear 59s (max mogelijk)
.
Die plug-in zal wel gewoon de max mods verhogen, zodat je zwaardere spells kan maken, maar het kan iig ook zonder.
Handig een scrolletje met bound spear 59s (max mogelijk)
Die plug-in zal wel gewoon de max mods verhogen, zodat je zwaardere spells kan maken, maar het kan iig ook zonder.
Verwijderd
down ff de plugin Enchantment multiplier fixcorpseflayer schreef op 19 oktober 2002 @ 21:36:
This is more of a fix then a tweak. A problem occured in the original Morrowind .esm file. The "fEnchantMult" was set to 0.1000, effecitvely dividing all enchant values by 10. The Default setting (like when you try to create a new esm with no Data Files loaded in TES CS) is 1.0000. If you check the settings for say, Daedric Curiass its enchant value, or the ammount of enchant it can hold, is 600. Ingame it is 60. This plugin will basically add a zero to the end of all enchant values, correcting them to their normal state.
ik gebruik em en het is idd veel beter, nu zou er 50 in die scroll passen, wat dan weer logish is tegenover de enchante dingen die je af en toe tegenkomt en waarvan je denkt ' maar dat past er toch nooit in qua enchantment waarde? :?'
Is het echt een fix?
Dat zou betekenen dat je op 1 exquisite ring 120% magic resistance kwijt kunt en 240% chameleon. Lijkt me toch meer een cheat eigenlijk, of heb ik het verkeerd?
Dat zou betekenen dat je op 1 exquisite ring 120% magic resistance kwijt kunt en 240% chameleon. Lijkt me toch meer een cheat eigenlijk, of heb ik het verkeerd?
Verwijderd
Is er een groot verschil? Nee. Net zoals met creeper extra geld geven(sleep die koeien er maar uit jongensThufir_Hawat schreef op 20 oktober 2002 @ 00:05:
Is het echt een fix?
Dan zou het spel nog meer unbalanced zijn met al die uber enchanted items, op lvl 20 met diff op high is er nu al geen hol meer aan qua moeilijkheid, gewoon ff de mainquest nog uitspelen en het spel gaat in de kast.
Ben al zo vaak herbegonnen dat ik kots op MW, juist de mainquest had ik nooit begonnen, dus dat ff uitspelen.
Ben al zo vaak herbegonnen dat ik kots op MW, juist de mainquest had ik nooit begonnen, dus dat ff uitspelen.
Alles is een cheat als de makers het niet zo in het spel gestopt hebben. (ja da's een punt)Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 03:26:
[...]
Is er een groot verschil? Nee. Net zoals met creeper extra geld geven(sleep die koeien er maar uit jongens![]()
)
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Neej ben ik niet met je eens.DeadKennedy schreef op 20 oktober 2002 @ 04:27:
[...]
Alles is een cheat als de makers het niet zo in het spel gestopt hebben. (ja da's een punt)
Ik heb ooit een difficulty plugin gemaakt, maakte alle beesten sterker
Dat was wel leuk maar de balance tussen de creatures was zoek. Misschien dat ik m later nog wel eens post als er belangstelling voor is.
Verwijderd
nee hoor, het is echt een fix. als ik kijk naar sommige items die bvb constant effect dingen hebben ofzo dan kan dat ECHT niet in dat item qua echantment waarde. Nu wel. Ik vindt het geen cheat, en echanten is het enige in het spel waar je aan het eind al je geld in kwijt kan. Ik heb nu bvb een 40% resist magicka amulet om samen met the Cuirass of the savior's hide een goede resitance te hebben tegen magicka. Dit amulet koste mij 140k om te laten maken en hij zat NET aan het randje van wat ie aankon qua waarde, dus een exquisite ring 120% magic resistance kwijt kunt en 240% chameleon. zit er niet in.
Verwijderd
welke level moet je hebben om zelf te kunnen enchanten want dat wil bij mij toch niet echt lukken
Ik ga zo mijn pc formateren.
Welke dir moet ik een backup van maken voor mijn savegames en mijn profile.
Alleen de dir saves ??
Zit daar ook de info van mijn poppetje in?
Welke dir moet ik een backup van maken voor mijn savegames en mijn profile.
Alleen de dir saves ??
Zit daar ook de info van mijn poppetje in?
Thy will see the light...
Verwijderd
beetje hoog enchant level, level van je char maakt niet zoveel uit als je enchant skill maar hoog genoeg isVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 15:59:
welke level moet je hebben om zelf te kunnen enchanten want dat wil bij mij toch niet echt lukken
ok. ik heb sinds kort ook eindelijk morrowind [eigenlijk eindelijk een systeem wat het kan draaien ;)] maar nu had ik een vraag. Ik moest zo'n wijf door de ghostgate escorteren, maar ik ben assassin, dus wat doe ik : chops, even neersteken en geld meenemen [ze had wel lekker wat centjes bij zich.]. Weet iemand of zij belangerijk is voor 't main quest ?, en waar volg je het main quest ??, bij die gast van de blades in balmora ?.
Ik zit nu in het thief guild en moet een of andere devil's star jatten uit een mage guild, helaas is mijn security skill niet erg hoog dus ik kan de kistjes nog niet open breken.
het levelen gaat trouwens wel sloom, ik ben nog maar level. 4, en kom erg weinig beesten tegen, dus met de exp. schiet het niet op
.
Ik zit nu in het thief guild en moet een of andere devil's star jatten uit een mage guild, helaas is mijn security skill niet erg hoog dus ik kan de kistjes nog niet open breken.
het levelen gaat trouwens wel sloom, ik ben nog maar level. 4, en kom erg weinig beesten tegen, dus met de exp. schiet het niet op
Als je iemand doodt die belangrijk is voor de main quest wordt je gewaarschuwd dat je het spel niet meer teneinde kan brengen, die bitch die jij vermoord hebt is een npc die alleen diende om te begeleiden net als al die 10tallen anderen.
Morrowind
als ik de boots of blinding speed aantrek krijg ik geen zicht meer
klopt dit?
toen ik 3 maanden geleden Morrowind speelde had ik ook die boots maar toen kon ik gewoon zien
je zou zeggen ze heten niet voor niets blinding speed
maar waarom kon ik vorige keer dan wel gewoon kijken met die schoenen aan?
klopt dit?
toen ik 3 maanden geleden Morrowind speelde had ik ook die boots maar toen kon ik gewoon zien
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
hehe, geen ideejoostve schreef op 22 oktober 2002 @ 10:21:
Morrowind
klopt dit?
BF1: Don-Panio
en ohja me hud blijft ook zichtbaar.
het ligt dus niet aan me monitor
Nou, dat is gemeen... Straks hebt ie een andere monitor en ziet ie nog nix. 
Kijk eens goed naar die schoenen. Wat is de andere eigenschap, naast +200 speed? Juist, blindness. Je kunt zien met die schoenen, maar dan moet je wel een hoge magic-resistance hebben. Met een Breton, kun je dus toch al zien, hoewel dat nu donkerder is als vroeger, misschien heeft dat iets met de patch te maken?
Nu ik dat rotte Balmora_house niet meer gebruik heb ik opeens bij alle NPC's meer dialogen beschikbaar
Alleen ik kan me spulletjes niet meer zo goed kwijt...
Ik heb m'n harddisk ff gedefragd, ik heb het ini-bestandje iets aangepast (DontThreadLoad=1) en het spel draait nu echt stukken beter.
Ik moet alleen nog een ebony towershield vinden, nou weet ik dat Golden Saints die dingen soms hebben, maar ik kom verrot weinig Golden Saints tegen, ligt zo'n schild ook nog ergens anders?
Kijk eens goed naar die schoenen. Wat is de andere eigenschap, naast +200 speed? Juist, blindness. Je kunt zien met die schoenen, maar dan moet je wel een hoge magic-resistance hebben. Met een Breton, kun je dus toch al zien, hoewel dat nu donkerder is als vroeger, misschien heeft dat iets met de patch te maken?
Nu ik dat rotte Balmora_house niet meer gebruik heb ik opeens bij alle NPC's meer dialogen beschikbaar
Ik heb m'n harddisk ff gedefragd, ik heb het ini-bestandje iets aangepast (DontThreadLoad=1) en het spel draait nu echt stukken beter.
Ik moet alleen nog een ebony towershield vinden, nou weet ik dat Golden Saints die dingen soms hebben, maar ik kom verrot weinig Golden Saints tegen, ligt zo'n schild ook nog ergens anders?
Ik kreeg van een GS een Daedric tower shield, ff ge-enchant met constant effect fortify agility 45pts :)~ .
Boots of blinding speed kan je alleen aandoen met 100% magick resistance, anders zie je slechts 50% (Breton 50% MR), dus simpelweg ff een spel maken met 100% (50 als je Breton bent, 75 indien Orc) voor 1s, direct na het casten vd spell de boots aandoen (dus binnen 1s menu enteren) en je ziet 100% en loopt nu belachelijk snel.
Boots of blinding speed kan je alleen aandoen met 100% magick resistance, anders zie je slechts 50% (Breton 50% MR), dus simpelweg ff een spel maken met 100% (50 als je Breton bent, 75 indien Orc) voor 1s, direct na het casten vd spell de boots aandoen (dus binnen 1s menu enteren) en je ziet 100% en loopt nu belachelijk snel.
Met 50% is het ook te doen, je hebt dan alleen een zonnebril op.
En wat jij beschrijft is eigenlijk cheaten
Niet dat ik er moeite mee hebt, tis zelfs een welkome tip, soms wordt je echt kriegel van die lange stukken lopen en die rotte cliffracers.
En wat jij beschrijft is eigenlijk cheaten
Niet dat ik er moeite mee hebt, tis zelfs een welkome tip, soms wordt je echt kriegel van die lange stukken lopen en die rotte cliffracers.
oke ik ga iets zoeken
zijn er ook handleidingen op internet te vinden over magic enzo?
zijn er ook handleidingen op internet te vinden over magic enzo?
Ik zoek het Shadow Shield welke op het graf van Dagoth Morin ligt ergens beneden Kohoruhn in de lava tunnels.
De lava tunnels komen uit in Red Mountain, maar nergens een tomb met schild te zien, waar ligt het ergens?
De lava tunnels komen uit in Red Mountain, maar nergens een tomb met schild te zien, waar ligt het ergens?
Verwijderd
GS, te vinden in:Thufir_Hawat schreef op 22 oktober 2002 @ 10:45:
-Grazelands
-Molag Amur
En dan niet aan de rand blijven. En je moet zeker iets van level 20 zijn ofzo, anders kom je ze idd bar weinig tegen.
Verwijderd
Je bent er waarschijnlijk voorbij gelopen dan. Er was als het klopt vlak bij de red mountain uitgang een gedeelte met 2 flame antronach. Daar in de buurt moet je ff zoeken. Het schild ligt in een grote ruimte met een klokkenspel en nog wat andere bruikbare stuffies, altar, ed.corpseflayer schreef op 23 oktober 2002 @ 11:41:
Ik zoek het Shadow Shield welke op het graf van Dagoth Morin ligt ergens beneden Kohoruhn in de lava tunnels.
ik heb een tijdje neit gespeeld maar net weer opnieuw begonnen met de laatste patch.
maar hebben ze nou ook die "cheat" eruit gehaald waar je summoned items (meestal summon voor 60 sec) kon droppen en dan na 60 sec kon je em gewoon weer oppakken en gebruiken (erg relaxed bij die armor en zwaarden
)
maar hebben ze nou ook die "cheat" eruit gehaald waar je summoned items (meestal summon voor 60 sec) kon droppen en dan na 60 sec kon je em gewoon weer oppakken en gebruiken (erg relaxed bij die armor en zwaarden
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik mis me huisje in balmora wel trouwens.
Maar goed, ik vond een ander geinig huisje, zat alleen nog wel een NPC in, ach ja, we kunnen allemaal wel hopen op een lang leven, maar dat wil nog niet zeggen dat we dat ook allemaal krijgen
Ik kom trouwens van alles tegen, ik begin stinkend rijk te worden, ook al een GS met ebony shield, maar nog geen ebony tower shield. Ach, gewoon lekker die ruines langs lopen, der zit vast wel ergens een GS met Tower shield. Helpt het trouwens ook als je luck wat hoger is? Anders laat ik nu alvast m'n adamantium pakje met luck enchanten.
Ik zit trouwens al op lvl 26, en ja, ook weer powerplay en nee, toch maar geen mage, dat schiet echt niet op. Ik heb het nu trouwens nog smeriger gedaan.
Ik heb die vent met de Lord's Mail geslacht en die mail verkocht, daarvan ben ik tot level 20 getraind. Zoals ik al zei, ik wil gewoon het spel uitspelen! Zodra ik dat tower shield heb, ga ik er dan ook fijn aan beginnen.
Hoe kom je trouwens Dagoth Ur binnen, zonder dat je aan de meenkwest bezig bent?
Maar goed, ik vond een ander geinig huisje, zat alleen nog wel een NPC in, ach ja, we kunnen allemaal wel hopen op een lang leven, maar dat wil nog niet zeggen dat we dat ook allemaal krijgen
Ik kom trouwens van alles tegen, ik begin stinkend rijk te worden, ook al een GS met ebony shield, maar nog geen ebony tower shield. Ach, gewoon lekker die ruines langs lopen, der zit vast wel ergens een GS met Tower shield. Helpt het trouwens ook als je luck wat hoger is? Anders laat ik nu alvast m'n adamantium pakje met luck enchanten.
Ik zit trouwens al op lvl 26, en ja, ook weer powerplay en nee, toch maar geen mage, dat schiet echt niet op. Ik heb het nu trouwens nog smeriger gedaan.
Ik heb die vent met de Lord's Mail geslacht en die mail verkocht, daarvan ben ik tot level 20 getraind. Zoals ik al zei, ik wil gewoon het spel uitspelen! Zodra ik dat tower shield heb, ga ik er dan ook fijn aan beginnen.
Hoe kom je trouwens Dagoth Ur binnen, zonder dat je aan de meenkwest bezig bent?
Verwijderd
Nogal l4m3. En het echte spul was toch veel beter(ook met enchanten enzo), dus ik heb er ook nooit gebruik van gemaakt.Lord_Mithril schreef op 23 oktober 2002 @ 15:01:
ik heb een tijdje neit gespeeld maar net weer opnieuw begonnen met de laatste patch.
maar hebben ze nou ook die "cheat" eruit gehaald waar je summoned items (meestal summon voor 60 sec) kon droppen en dan na 60 sec kon je em gewoon weer oppakken en gebruiken (erg relaxed bij die armor en zwaarden)
ok maar als je het echte spul nog niet hebt ....Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Nogal l4m3. En het echte spul was toch veel beter(ook met enchanten enzo), dus ik heb er ook nooit gebruik van gemaakt.
Bier, Whiskey en Metal!!
Hoe zit het met de reputation rating trouwens? Wat is hoog, wat is laag, en wat voor effect heeft het... Ik merk nu wel dat vreemdelingen die ik aanspreek over Nerevarine al zeggen "ze zeggen dat jij het misschien bent", dat zal er wel wat mee te maken hebben of niet? Mijn reputation is nu 7.
WEBN & chill (@IBKR)
Ik denk dat de mage juist de sterkste char build kan zijn, je moet gewoon de juist items, class en sign hebben, zelf ga ik dit eens maken:en nee, toch maar geen mage, dat schiet echt niet op
High elf met atronach sign;
Necromancers amulet en 2 excuisite ringen met fortify int constant effect;
Daedric tower shield met constant effect spell absorption;
Dan zou je met je standaard 100 int (173 met je items en misschien nog meer al je ook je armor wilt enchanten met CE fortify int) een magicka pool hebben van 778 (of meer), het beste echter is dat je 100% kans hebt om spells te absorberen (spell cost komt bij jouw mana en je neemt geen damage), sign=50% necro ammu=25% daedric tower shield=25%
Verwijderd
dan ga je dat halenLord_Mithril schreef op 23 oktober 2002 @ 15:54:
[...]
ok maar als je het echte spul nog niet hebt ....
Verwijderd
Erm. Ligt eraan. Als je de hele main quest hebt gedaan, een aantal guilds hebt gemasterd kom je met gemak bij de 70. Kweet niet precies wat het hoogse is.DeadKennedy schreef op 23 oktober 2002 @ 19:29:
Hoe zit het met de reputation rating trouwens? Wat is hoog, wat is laag, en wat voor effect heeft het... Ik merk nu wel dat vreemdelingen die ik aanspreek over Nerevarine al zeggen "ze zeggen dat jij het misschien bent", dat zal er wel wat mee te maken hebben of niet? Mijn reputation is nu 7.
kennen jullie deze quest?
ongeveer 20 meter ten oosten van Caldera staat een vrouw die van haar juwelen beroofd is.
ik moet natuurlijk de daders vinden.
ze moeten in Caldera zijn maar ik kan ze niet vinden
weten jullie waar?
ongeveer 20 meter ten oosten van Caldera staat een vrouw die van haar juwelen beroofd is.
ik moet natuurlijk de daders vinden.
ze moeten in Caldera zijn maar ik kan ze niet vinden
weten jullie waar?
met een hendel die links van de deur zitThufir_Hawat schreef op 23 oktober 2002 @ 15:48:
ik dacht zo'n 5 a 10 meter links ervan
hmm... stom dak 'm niet zag dan... maar ja ik ben dan ook
dat heeft er misschien wel iets mee te maken...
Dagoth Ur, here I come!!! Mhuhahahahaha
Ook lekker: Ik heb die azura's star in een kistje van een overleden NPC gedaan, gewoon zodat ik hem niet constant hoef mee te slepen, der zat toch al een GS in.
Heb ik hem er later weer uitgehaald en een stukkie later wordt ik aangehouden door een guard. Heeft die neukfout ook m'n azura's star gejat!!
Leuk dat je daar dus pas later achterkomt, na een aantal saves, natuurlijk.
Naja, als je ook zo iets hebt meegemaakt: tik: ~ en dan coc "cobbtest"
en dan ligt er nog een "reserve" op een tafeltje.
Divine/Almsivi Intervention werken daar niet, je moet marken en recallen, misschien dat je de console ook kan gebruiken, maar dat weet ik niet.
Als je in de console placeatPC "azura_star_unique" 1,1,1 typt, krijg je ook een azura's star, maar das een werpster en geen soulstone
Ook lekker2: Komt ik die monastary binnen waar die Milo naar toe is gegaan, ze spreekt tegen me en *plof* weg... Gewoon, weg! Voodoo-magic! Terwijl ik een ATI 8500 gebruik...
Ook lekker: Ik heb die azura's star in een kistje van een overleden NPC gedaan, gewoon zodat ik hem niet constant hoef mee te slepen, der zat toch al een GS in.
Heb ik hem er later weer uitgehaald en een stukkie later wordt ik aangehouden door een guard. Heeft die neukfout ook m'n azura's star gejat!!
Divine/Almsivi Intervention werken daar niet, je moet marken en recallen, misschien dat je de console ook kan gebruiken, maar dat weet ik niet.
Als je in de console placeatPC "azura_star_unique" 1,1,1 typt, krijg je ook een azura's star, maar das een werpster en geen soulstone
Ook lekker2: Komt ik die monastary binnen waar die Milo naar toe is gegaan, ze spreekt tegen me en *plof* weg... Gewoon, weg! Voodoo-magic! Terwijl ik een ATI 8500 gebruik...
Verwijderd
Dat klinkt weer lekker morrowind. Begin bijna heimwee te krijgenThufir_Hawat schreef op 25 oktober 2002 @ 22:20:
hmm... stom dak 'm niet zag dan... maar ja ik ben dan ookdat heeft er misschien wel iets mee te maken...
Als je in de console placeatPC "azura_star_unique" 1,1,1 typt, krijg je ook een azura's star, maar das een werpster en geen soulstone![]()
Verwijderd
ik had nog een quasie vraagje.
in die quest vann zo'n cat vrouwtje van de thieves gild. (niet die in balmorra)
maar die gene die constant (yourr frrriend is enzo)
weet niet precies waar die is. geloof in palmora(oid)
nou die wou dat ik eenashlander in mor ak (oid) ging doden.
maar dan kwam ik daar aan, praat met die gozer. plek klopt naam klopt.
geen optie om hem te beschuldigen of uit te dagen.
na ik heb redelijk wat speechcraft. dus 50punten aan friendly.
dus ik probeer met tount hem me te laten aanvallen.
lukt niet
echt gewoon totaal niet.
toen ben ik het eens op wat random personen gaan gebruiken,
werkt gewoon totaal never de niet nooit.
moet je daar super hoge speechcraft voor hebben ofzo?
of er bedrijgend voor uitzien?
(ben spellsword vooral dolk en licht armor en wat mystisism illusion en abduration enzo)
lukt niet
(ben spellsword vooral dolk en licht armor en wat mystisism illusion en abduration enzo)
http://m0use.net/~uesp/morrow/quest/mw_thieves.shtml
kijk hier eens
kijk hier eens
Hoge persoonlijkheid wil ook nog wel eens werken. Ik heb m'n speechcraft op 60 staan en het gaat prima.
Dat metertje van hoe aardig ze je vinden mag bovendien niet op 0 staan. Dan moet je ze ff 1000 piek geven en dan weer verder proberen. Zodra je ze doodmept krijg je dat geld weer terug.
Dat metertje van hoe aardig ze je vinden mag bovendien niet op 0 staan. Dan moet je ze ff 1000 piek geven en dan weer verder proberen. Zodra je ze doodmept krijg je dat geld weer terug.
Verwijderd
mwha weet niet hoeveel mijn speechcraft was. denk 20 ofzo.
(level 3tje met speechcraft als misc maar wel dat ras dat speechcraft als main thing heeft.
(die met special ability voice of the emperor.
) )
(level 3tje met speechcraft als misc maar wel dat ras dat speechcraft als main thing heeft.
(die met special ability voice of the emperor.
Verwijderd
Je kan toch wel op zijn minst de Plaatsnamen goed uitspreken/opschrijven. Als je hem legaal hebt zit er een landkaart bij, kijk daar desnoods op. Maar als aankomend morrowind verslaafde moet je nog een heel end afleggen...Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 10:57:
lukt nietecht gewoon totaal niet.
edit: Het totaal negeren van de spellingsregels doet me ergens denken aan streafer. Is dit toevallig een andere account van je?
Verwijderd
umm nee, mijn spelling/grammatica is altijd gewoon al zo brak. en extra brak omdat ik het nogal snel moest typen, omdat onze mail server als spam relay werd gebruikt en dat nogal mijn tijd vroeg.
en heb het spel wel legaal gekocht, ook met kaart. maar zit nu op mijn werk en heb dus dat niet bij me. en geen tijd om te gaan zoeken naar de correcte namen.
en de naam streefer zegt me niks, en als je even in mijn post history kijkt en het aantal NOS posts ziet zul je ook wel zien dat ik die persoon niet ben. (en heb die persoon ook nog nooit in NOS gezien enzo)
en heb het spel wel legaal gekocht, ook met kaart. maar zit nu op mijn werk en heb dus dat niet bij me. en geen tijd om te gaan zoeken naar de correcte namen.
en de naam streefer zegt me niks, en als je even in mijn post history kijkt en het aantal NOS posts ziet zul je ook wel zien dat ik die persoon niet ben. (en heb die persoon ook nog nooit in NOS gezien enzo)
Verwijderd
Ok, was eigenlijk ook wel vergezocht...Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:48:
umm nee, mijn spelling/grammatica is altijd gewoon al zo brak. en extra brak omdat ik het nogal snel moest typen, omdat onze mail server als spam relay werd gebruikt en dat nogal mijn tijd vroeg.
en de naam streefer streafer zegt me niks, en als je even in mijn post history kijkt en het aantal NOS posts ziet zul je ook wel zien dat ik die persoon niet ben. (en heb die persoon ook nog nooit in NOS gezien enzo)
Je moet meerdere keren taunten, en als ze je 0 vinden bribe je ze even o.i.d. en gaat weer verder met taunten. Pas na een aantal keer succesvol taunten vallen ze aan.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 10:57:
enzo)
(is heel basic en staat ook ergens in dit topic)
Even een vraag tussen neus en lippen door... ik ben op zoek naar een staff die makelijk te enchanten valt, ik veronderstel dat dat iets van "dwarfen" wordt (hopend dat dat goed te enchanten valt), maar in welke dwarfen ruin kun je het best beginnen voor dwarfen weapons, ik heb de ruin vlakbij Balmora al uitgekamt met als resultaat 2 schilden

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 29-10-2002 17:35 . Reden: Typo's |:( ]
Verwijderd
Je neemt dan natuurlijk een daedric staff. Hoe je die krijgt kan je zelf achter komen. Als je echt ten einde raad bent, kan je het wel vragen, maar probeer eerst maar eens een paar dagen zelf.White Dust schreef op 29 oktober 2002 @ 17:34:
Even een vraag tussen neus en lippen door... ik ben op zoek naar een staff die makelijk te enchanten valt, ik veronderstel dat dat iets van "dwarfen" wordt (hopend dat dat goed te enchanten valt), maar in welke dwarfen ruin kun je het best beginnen voor dwarfen weapons, ik heb de ruin vlakbij Balmora al uitgekamt met als resultaat 2 schilden
Dúh, ik vraag ook alleen waar je dwarfen wapens kunt krijgenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:04:
[...]
Je neemt dan natuurlijk een daedric staff. Hoe je die krijgt kan je zelf achter komen. Als je echt ten einde raad bent, kan je het wel vragen, maar probeer eerst maar eens een paar dagen zelf.
Maaréh, is Deadric een beetje te enchanten (zal haast wel, het Deadric ras heeft wel wat met magie te maken
Ik heb hier een glass staff en dat is echt niet te enchanten, kun je beter staal pakken
hmm.. ik heb nu voor het thief guild alle jobs gedaan, maar ik had een van mijn skills niet op lv. 90 om master thief te worden.. dus ik heb dat ff gedaan en nu is Gentleman Jim weg !, ik wist wel dat ie weg wou maar dat ie nu meteen verdwijnt
.. ik wou ook nog die robin-hood achtige thief missies doen, maar dat kan nu dus ook weer niet.
weet iemand een oplossing ? [of het console command om hem weer terug te krijgen ??, want bij mij crasht de TES editor de hele tijd als ik de morrowind file erin laad.. dus ik kan niet vinden wat zijn character naam is.]
weet iemand een oplossing ? [of het console command om hem weer terug te krijgen ??, want bij mij crasht de TES editor de hele tijd als ik de morrowind file erin laad.. dus ik kan niet vinden wat zijn character naam is.]
Verwijderd
ik was het overlaatst zat.
want de 2 en een halve onderwater wezens zijn best wel irritant na een half uurtje ofzo
(slaughtervis (en mini versie daarvan) en octopus ventjes.)
wou ik eens big fish gaan zoeken omdat ze het daar ook op een bepaald punt over hebben.
dus ik ging island hoppen. ook nog allemaal dungeontjes meegenomen.
(vooral dwarven checkpoint is zeer cool, (die dungeon met die gozer met zijn briefje en die fles.)
maar zat echt al een tijdje te zwemmen, kon main land niet eens meer zien.
maar het ging maar door en door en door.
zeebodem was wel al kinda totaal vlak. en geloof ook niet dat er meer zeewezens zijn dan slaughterfish en octopus gastjes.
maar vond het wel even een grapig iets om te vermelden.
het is btw best onrealisties ik zat vol met dwarven fullplate. maar toch gewoon lekker doorzwemmen alsof het niks is.
ow en het is zeer sweet op je framerate. als hij alleen water moet renderen dan gaat dat nog best snel
vind ik echt wel het sweetste aan morrowind, gewoon alles in de wind slaan en gewoo neen kant op lopen, en vooral niet over het pad
kom je echt de bizarste dingen tegen enzo.
en ook nog een vraagje.
vlak bij het dorp valt die wizard naar beneden met zijn +1000 jump spel.
weet iemand of genoeg feather fall er voor zorgt dat die spreuk nog nuttig te gebruiken is.
lijkt me best humor om eens over een paar bergen heen te springen als ik daar zin in heb ofzo.
(aventoe gebruik ik die spreuk ook als ik er mee kap. ff quick save dan spell casten en WWOOOOSSHHHH, allemaal mooie wolkjes
)
want de 2 en een halve onderwater wezens zijn best wel irritant na een half uurtje ofzo
(slaughtervis (en mini versie daarvan) en octopus ventjes.)
wou ik eens big fish gaan zoeken omdat ze het daar ook op een bepaald punt over hebben.
dus ik ging island hoppen. ook nog allemaal dungeontjes meegenomen.
(vooral dwarven checkpoint is zeer cool, (die dungeon met die gozer met zijn briefje en die fles.)
maar zat echt al een tijdje te zwemmen, kon main land niet eens meer zien.
maar het ging maar door en door en door.
zeebodem was wel al kinda totaal vlak. en geloof ook niet dat er meer zeewezens zijn dan slaughterfish en octopus gastjes.
maar vond het wel even een grapig iets om te vermelden.
het is btw best onrealisties ik zat vol met dwarven fullplate. maar toch gewoon lekker doorzwemmen alsof het niks is.
ow en het is zeer sweet op je framerate. als hij alleen water moet renderen dan gaat dat nog best snel
vind ik echt wel het sweetste aan morrowind, gewoon alles in de wind slaan en gewoo neen kant op lopen, en vooral niet over het pad
kom je echt de bizarste dingen tegen enzo.
en ook nog een vraagje.
weet iemand of genoeg feather fall er voor zorgt dat die spreuk nog nuttig te gebruiken is.
lijkt me best humor om eens over een paar bergen heen te springen als ik daar zin in heb ofzo.
(aventoe gebruik ik die spreuk ook als ik er mee kap. ff quick save dan spell casten en WWOOOOSSHHHH, allemaal mooie wolkjes
Verwijderd
Slowfall gebruiken net voordat je te pletter slaat.
Maar dan niet de spell maar een scroll ofzo, spell duurt te lang en heb je kans dat het mislukt.
Maar dan niet de spell maar een scroll ofzo, spell duurt te lang en heb je kans dat het mislukt.
wat valt er eigenlijk met het Vicec Paleis te doen?
zorgen dat je in water land helpt ook 
maar dan moet je wel goed richten
maar dan moet je wel goed richten
Bier, Whiskey en Metal!!
Daedric items hebben de hoogste enchantment value, een Daedric tower shield heeft bvb 225pts, daar kan je dus 45pts fortify str of iets anders mee maken.White Dust schreef op 29 oktober 2002 @ 21:39:
[...]
Dúh, ik vraag ook alleen waar je dwarfen wapens kunt krijgen
Maaréh, is Deadric een beetje te enchanten (zal haast wel, het Deadric ras heeft wel wat met magie te maken) ...
Ik heb hier een glass staff en dat is echt niet te enchanten, kun je beter staal pakken
Verwijderd
Je hebt idd iets van slowfall nodig wil je het zonder schade overleven. Maar als je fijn over bergen wil jumpen raad ik eigenlijk aan om een mooie exquisite belt te snaaien en er jump 100 pts for 2 secs op te gooien. En desnoods ook nog iets van slowfall 5 secs voor het neerkomen. Goedkoop en zeer effectief. Heel handig als je als vampier speeltVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 08:11:
en ook nog een vraagje.
(aventoe gebruik ik die spreuk ook als ik er mee kap. ff quick save dan spell casten en WWOOOOSSHHHH, allemaal mooie wolkjes)
Verwijderd
vanavond of morgen mijn nieuwe 2.0 Ghz bestellen.
dan volgende week pas echt Morrowin spelen
zal wel beter worden, kan het nu alleen spelen op de pc van mijn pa, maarja das natuurlijk veelste weinig.
dan volgende week pas echt Morrowin spelen
zal wel beter worden, kan het nu alleen spelen op de pc van mijn pa, maarja das natuurlijk veelste weinig.
Zeg, ik heb de dragonbone cuirass in die dwemer junction gevonden. Ik dacht dat het armorlevel daarvan boven de 300 lag ofzo, maar in mijn geval is dat 165. Klopt dat wel? Ik heb een major skill voor heavy armor, dus daar ligt het niet aan.
Het meesjouwen van al die heavy armor is best wel lastig trouwens, er blijft maar weinig draagcapaciteit over voor mooie nieuwe spullen die je tegenkomt. M'n gezamenlijke armorlevel is nu 65. 'K heb nog steeds m'n oude trouwe Sarano Ebony Helm op; gevonden tijdens een van de eerste dagen.
Het meesjouwen van al die heavy armor is best wel lastig trouwens, er blijft maar weinig draagcapaciteit over voor mooie nieuwe spullen die je tegenkomt. M'n gezamenlijke armorlevel is nu 65. 'K heb nog steeds m'n oude trouwe Sarano Ebony Helm op; gevonden tijdens een van de eerste dagen.
Verwijderd
is de dragonbone cuirass wel heavy? Ik dacht dat het medium was... Maar als je je armor omhoog wilt krijgen (ik zou niet weten waarom, er is toch geen vijand die je aan kan raken), ga dan gewoon ff wat klappen vangen.Bar_en_boos schreef op 31 oktober 2002 @ 10:30:
Zeg, ik heb de dragonbone cuirass in die dwemer junction gevonden. Ik dacht dat het armorlevel daarvan boven de 300 lag ofzo, maar in mijn geval is dat 165. Klopt dat wel? Ik heb een major skill voor heavy armor, dus daar ligt het niet aan.
Als level 14 battlemage word ik toch nog regelmatig aangeraakt hoor. Door Dremor Lords, Atronachs of groepjes warrior/sorcerer combinaties in Dwemer ruins. Soms best wel lastig om je bezig te houden met hakken terwijl je ondertussen van een afstandje bestookt wordt met spells.
In de daedric/dwemer ruins zet ik op dit moment m'n aanval in met een toxic cloud spell, daarna een 2nd barrier shield on self eroverheen, en vervolgens domweg hakken met m'n shield-enchanted ebony battleaxe (pffff). Gaat wel lekker. Ik ben echter op zoek naar goede destructive spells om tegenstanders alleen met magic uit de weg te ruimen.
'K heb volgens mij te weinig drakes (7000) om een sterke spell te laten maken. Iemand enig idee waar ik sterke spells kan kopen? Tot nu toe kom ik alleen van de middelmatige spells tegen (zoals greater fireball).
In de daedric/dwemer ruins zet ik op dit moment m'n aanval in met een toxic cloud spell, daarna een 2nd barrier shield on self eroverheen, en vervolgens domweg hakken met m'n shield-enchanted ebony battleaxe (pffff). Gaat wel lekker. Ik ben echter op zoek naar goede destructive spells om tegenstanders alleen met magic uit de weg te ruimen.
'K heb volgens mij te weinig drakes (7000) om een sterke spell te laten maken. Iemand enig idee waar ik sterke spells kan kopen? Tot nu toe kom ik alleen van de middelmatige spells tegen (zoals greater fireball).
Verwijderd
ten eerste:Bar_en_boos schreef op 31 oktober 2002 @ 14:38:
Als level 14 battlemage word ik toch nog regelmatig aangeraakt hoor. Door Dremor Lords, Atronachs of groepjes warrior/sorcerer combinaties in Dwemer ruins. Soms best wel lastig om je bezig te houden met hakken terwijl je ondertussen van een afstandje bestookt wordt met spells.
Ebony battle axe? Nee. Zoek een daedric battleaxe of koop een bound axe spell. Die dingen doen maar liefst 1-80 dmg.
ten tweede:
7k is ruim genoeg om een degelijke spell mee te maken. En je kan altijd nog wat extra geld vergaren door je ebony battleaxe te verkopen.
Verwijderd
damn AC 65, en ik was al blij met mijn AC 10 
er gebeurde me trouwens wat grapigs vandaag.
ik had de bow shop plugin geladen. (ik worship boogen, jammer alleen dat het zo crapy missen is, en je slecht kan zien of je raakt.)
maar ik had mijn netch hat op. (gewoon omdat ik die er zo bruut vind uit zien. beetje mad max gevoel krijg ik er altijd bij)
en het viel me op dat als ik die muts op heb dat mijn friendly meter bij mensen ~3 punten lager is meestal.
dat vind ik echt wel cool, dat ze ook gewoon rekening houden met hoe je eruit ziet.
er gebeurde me trouwens wat grapigs vandaag.
ik had de bow shop plugin geladen. (ik worship boogen, jammer alleen dat het zo crapy missen is, en je slecht kan zien of je raakt.)
maar ik had mijn netch hat op. (gewoon omdat ik die er zo bruut vind uit zien. beetje mad max gevoel krijg ik er altijd bij)
en het viel me op dat als ik die muts op heb dat mijn friendly meter bij mensen ~3 punten lager is meestal.
dat vind ik echt wel cool, dat ze ook gewoon rekening houden met hoe je eruit ziet.
Verwijderd
Ze houden idd overal rekening mee in dit spel 
Maareuh ik ben lvl 24 en ik loop met 1.5k aan drakes/gold rond, dus echt veel geld heb je niet nodig(heb wel meer gehad, heb ik een leuk item van gemaakt)
Maareuh ik ben lvl 24 en ik loop met 1.5k aan drakes/gold rond, dus echt veel geld heb je niet nodig(heb wel meer gehad, heb ik een leuk item van gemaakt)
Ja, grappig is dat. Gaandeweg het spel kijken ze ook steeds meer tegen je op. Kom ik nu het guild of mages binnen in Balmora, dan zeggen ze dat ze vereerd zijn met m'n komst.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 08:06:
damn AC 65, en ik was al blij met mijn AC 10
......
Als je genoegen neemt met de spullen die je onderweg tegenkomt hoef je inderdaad weinig geld op zak te hebben. Zodra je echter van die enchanted spullen laat maken, is het hebben van flink wat drakes nooit weg. Het blijft echter omslachtig om dure spullen aan creeper te verkopen. Ik geef toe dat de verleiding zo nu en dan groot is om creeper dmv een plugin meer geld te geven.
Die AC65 die ik nu heb is met name ontstaan door de vondst van de dragonbone cuirass. Zonder deze zou m'n ac iets van 26 zijn (ebony helm, shield, pauldrons). Het kan dus plotseling snel oplopen.
dat heb ik nou ook[b] Ik beschouw Balmora zo'n beetje als m'n veilige thuishaven. Doet me altijd goed om na dagenlange gevaarlijke omzwervingen vanuit de bergen Balmora te zien opdoemen.
nu heb ik een plugin gedownload waarmee je een eigen huisje in balmora maakt
heel handig om al je spullen in op te slaan
Verwijderd
't Is geen cheaten hoor (oh boy, here we go againBar_en_boos schreef op 01 november 2002 @ 09:55:
[...]
Ik geef toe dat de verleiding zo nu en dan groot is om creeper dmv een plugin meer geld te geven.
Dit topic is gesloten.