Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Anoniem: 36087 schreef op 15 January 2003 @ 11:00:
Wat voor een hamer?
Als hij zo zwaar is wil ik wel weten wat hij doet :P
De preciese naam weet ik niet (Hammer of ...), hij weegt 1000, en hij doet 20-100 dmg. Er zit ook een enchantment op, maar niet een bijzonder sterke (drain health 10 en drain fatigue 30 ofzow, misschien nog minder). Hij mept ondanks het feit dat hij GIGANTISCH is lekker snel, maar een goede hit kost je 250 fatigue points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
ik heb het even opgezocht en hij heet Stendarr's hammer
hij weegt idd 1000 en is 130000 gold waard
ik heb alleen een beetje weinig aan het zwaard want ik kan maar 500 dragen :(

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Anoniem: 32226 schreef op 15 January 2003 @ 11:03:
Ik ben begonnen met een dark elf battle mage. Destruction en heavy armor afgemaakt met een toefje Axe skill.
Zal nog wel effe duren voordat ik een deuk in een pakje boter ga slaan, ik moet eerst doorkrijgen hoe al die spells werken enzo.
Ik heb bijv fire bite en dat doet 1-35 damage, blijft dat zo? of wordt de damage hoger aan de hand van de destruction skill of zorgt die alleen dat de failure rate lager wordt?
Ik ben ook battlemage en op zich is dat wel een goede character. Een mooie mix van magicka en weapons. All die heavy armour laat trouwens wel weinig draagkracht over voor ander leuk spul.
Ik moet zeggen dat ik vaker met de axe mep dan magic gebruik om tegenstanders uit te schakelen. Echt sterke destructionspells moet ik toch laten maken, want de sterkste fireballspell die ik tot nu toe bij iemand kon kopen was een greater fireball. Leuke aanval met magicka is levitaten en vervolgens je spells uit te proberen.
Weet iemand trouwens hoe hoog je echantskill moet zijn om zelf dingen te enchanten? Die van mij is momenteel 60 ofzo en tot nu toe lukt het voor geen meter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Heersch, die hamer moet ik maar eens gaan bekijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op 15 January 2003 @ 13:59:
Heersch, die hamer moet ik maar eens gaan bekijken >:)
Na drie klappen isie kapot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostve schreef op 15 januari 2003 @ 12:33:
ik heb het even opgezocht en hij heet Stendarr's hammer
hij weegt idd 1000 en is 130000 gold waard
ik heb alleen een beetje weinig aan het zwaard want ik kan maar 500 dragen :(
Dat is toch helemaal geen probleem? Koop wat grand soul gems in Mournhold en ga lekker op Golden Saint jacht :Y). Heb ik ook gedaan (heb nog 17 gs soul gems over), en daarmee kan je dan lekker wat ebony armor en ringen en amulets en kleding enchanten. Ebony armor met een exquisite skirt ziet er trouwens zeer stijlvol uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bar_en_boos schreef op 15 januari 2003 @ 13:38:
[...]

Ik ben ook battlemage en op zich is dat wel een goede character. Een mooie mix van magicka en weapons. All die heavy armour laat trouwens wel weinig draagkracht over voor ander leuk spul.
Ik moet zeggen dat ik vaker met de axe mep dan magic gebruik om tegenstanders uit te schakelen. Echt sterke destructionspells moet ik toch laten maken, want de sterkste fireballspell die ik tot nu toe bij iemand kon kopen was een greater fireball. Leuke aanval met magicka is levitaten en vervolgens je spells uit te proberen.
Weet iemand trouwens hoe hoog je echantskill moet zijn om zelf dingen te enchanten? Die van mij is momenteel 60 ofzo en tot nu toe lukt het voor geen meter. :(
Ligt eraan wat je wilt enchanten :). Echte uberitems heb je de volle 100 enchant voor nodig, maar met 60 kan je al wel bijvoorbeeld ebony boots enchanten met constant water walk of een exquisite belt met fortify jump 100 pts for 2 secs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

"A good place to stay"

Waar kan ik die krijgen? Zou wel graag een huisje willen hebben, aangezien ik een hoop heb weg moeten gooien :(

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RexomniuM schreef op 15 januari 2003 @ 14:32:
"A good place to stay"

Waar kan ik die krijgen? Zou wel graag een huisje willen hebben, aangezien ik een hoop heb weg moeten gooien :(
Ik heb balmora house plug-in. Het huisje is kleiner, maar wel veel knusser en normaler. Je hebt dan zeg maar 1 grote ronde tafel, een bed, 2 grote kasten en een grote chest. Niet al te veel dus. Moet intussen wel allemaal wapens op de grond leggen -_-. Misschien moet ik maar es verkassen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
stuur me maar een mailtje dan stuur ik hem wel naar je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb trouwens de Skull crusher gevonden (een museum stuk)
hij ligt in de Omaren ancestral tomb ten oosten van sandrith mora op een eilandje
je moet wel kunnen vliegen om hem te kunnen pakken want hij zweeft boven lava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Anoniem: 75020 schreef op 15 januari 2003 @ 14:40:
[...]

Ik heb balmora house plug-in. Het huisje is kleiner, maar wel veel knusser en normaler. Je hebt dan zeg maar 1 grote ronde tafel, een bed, 2 grote kasten en een grote chest. Niet al te veel dus. Moet intussen wel allemaal wapens op de grond leggen -_-. Misschien moet ik maar es verkassen ja.
Zodra je A Good Place To Stay gebruikt ben je helemaal verkocht en wil je echt niet meer terug naar zo'n klein onhandig huisje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was ook ergens zo'n zwaard dat heette de Grave digger of zo. Heeft iemand daar nog ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Grave digger ja dat zegt me wel wat maar hoe bedoel je heeft iemand daar ervaring mee?

ik kom al heel lang gewoon in the middle of nowhere een mannetje tegen genaamd DREAMER
als je hem aanspreekt kan je alleen op goodbye klikken en verder niks
weet iemand of dit onderdeel van een quest is ofzo?
ik kill ze altijd maar gewoon maar als ik dan later weer terug kom staan ze er weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Geen flauw idee wat die dreamer is. Ik ben hem nog nooit tegengekomen. Wat ik wel eens tegenkom is een kist met allemaal van die rode ash statues erin. Heeft dat ook nog nut in een of andere quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bar_en_boos schreef op 15 januari 2003 @ 16:42:
Geen flauw idee wat die dreamer is. Ik ben hem nog nooit tegengekomen. Wat ik wel eens tegenkom is een kist met allemaal van die rode ash statues erin. Heeft dat ook nog nut in een of andere quest?
Die hebben met Dagoth Ur te maken, en als je de redoran house volgt dan leer je er wat meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Eindelijk, ik heb het bestand gekregen dat "a good place to stay" bevat (bedankt joostve).

Echter, als ik hem heb geïnstalleerd krijg ik de volgende melding:
One of the files that "A good place to stay, Ver1,8.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors..blablabla
Weet iemand wat ik aan deze melding kan doen? Ik kan namelijk ja of nee antwoorden op de vraag of ik verder wil gaan, maar beide mogelijkheden sturen mij terug naar de desktop.

In de ZIP-file zaten 2 directory's: Meshes en Textures. Buiten dat heb ik een tweetal ESP-bestanden gekregen: A good place to stay, Teleport Addon.esp en A good place to stay, Ver 1,8.esp. Dit heb ik allemaal gekopieerd naar de datafiles directory. In het opstartschermpje kan ik alles selecteren.

Help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 23:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Die melding kreeg ik ook, maar ik had geen problemen als ik op Yes klikte (do you wish to continue was toch de vraag??)

Heb je de Meshes en Textures wel als directory aangemaakt, dus dat ze staan in "...\data files\meshes" en "...\data files\textures"??
De .esp file kan gewoon in "...\data files" staan

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Probleem is opgelost...

Nieuwste patch installeren was de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461

die dreamers zijn irritante kerels die je aanspreken over dagoth ur en over niets anders kunne klappen gewoon killen is mijn moto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zeker irri
het komt dus omdat ik de mainquest voltooid heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb last van een bug bij tribunal: Ik zit nu met die koning die me blijkbaar een opdracht wil geven, maar ik kan nergens over doorvragen. Hij zegt wel van dat hij iets belangrijks over mij te zeggen heeft, en dat we dat meteen moeten bediscussieren. Ik heb al morrowind en tribunal opnieuw geinstalleerd, maar het probleem is er nog steeds. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
je bedoeld die koning in tribunal he met die bewakers om zicht heen
je moet eens met dat ventje links van hem praten volgens mij weet die meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66692

Ok... ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik komt toch wel heel vaak allemaal ringen en amuletten tegen die haast niks waart zijn en die allemaal in kistjes zitten als je weer een strooptocht doet.
Dus ik dacht maar eens... laat ik ze maar eens gaan verzamelen.

En dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/morrowindshot1.jpg
vindt het wel grappig staan in mijn huisje. :o

Ik heb ook nog wel meer screens van dingen in mijn huis. Bijvoorbeeld een >:) COMPLETE >:) verzameling deadric wapens. Ik zal die er binnenkort ook wel even op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja ik laat ze altijd maar liggen want het neemt zoveel tijd
ik heb bijna elke pop in agoodplacetostay bekleed met een armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zie hier
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot26.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot27.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot28.JPG

en hoe staan me dwemer boots??? groot he ze zijn wel cool want ze geven 1/100 levite when cast
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot29.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is die plaats met al die ventjes in tribunal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
vraagje .. zitten hier ook modemers op forum ... wil namelijk iets uppen ... maar dat is niet zo fijn voor modemers ... 2.6 mb ... en jah het is al jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
joostve schreef op 15 January 2003 @ 23:14:
en hoe staan me dwemer boots??? groot he ze zijn wel cool want ze geven 1/100 levite when cast
Hehe, ze zijn inderdaad ietwat lomp.
Over dwemer gesproken; ik kwam laatst ver weg in dat corprusarium (of zoiets) zo'n spinachtig type tegen. Dat is de laatst overgebleven dwemer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
streafer schreef op 16 January 2003 @ 09:10:
vraagje .. zitten hier ook modemers op forum ... wil namelijk iets uppen ... maar dat is niet zo fijn voor modemers ... 2.6 mb ... en jah het is al jpg ;)
Je kunt beter gewoon een link naar het plaatje maken ipv. hem hier te laten loaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Bar_en_boos schreef op 16 January 2003 @ 09:56:
[...]

Hehe, ze zijn inderdaad ietwat lomp.
Over dwemer gesproken; ik kwam laatst ver weg in dat corprusarium (of zoiets) zo'n spinachtig type tegen. Dat is de laatst overgebleven dwemer?
Dwemer's zijn toch juist die geesten die je in hun ruïnes tegenkomt? Het zijn van die mannetjes met een baard en een mantel. Je kan ze ook zien in grote beelden die voor de ruïnes staan.

Weet iemand nog een paar leuke wapens te liggen of een leuke medium armourset? Ik heb nu de beschikking over Orcish armour, maar ik wil effe een sterker armourset hebben.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
glass .... ga maar eenz naar ghostgate .... :) of in suran geloof ik .... lopen ook wat manntjes er mee rond ... en een heel goed stukje armor ligt ergens bij ebonhaert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Glass is light armor en die bij ebonheart is heavy, ik weet nie precies wat de beste medium armor is, indoril ofzo? Trouwens als je armor skill omhoog gaat, gaat je armor rating ook omhoog, dus gewoon die skill trainen heb je meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indoril idd.
Kan je in vivec halen, maar pas op voor de guards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
die gaurds zijn mietjes ;) check tribunal gaurds maar eenz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb tribunal nog niet, eens een keer gaan halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ergens boven Suran staat een Orc genaamd UMBRA je kan hem aanspreken en dan begint hij gelijk met je te vechten geloof ik (en je journal wordt geupdate)
maar nu blijft dat als een active quest in mijn journal staan en ik weet niet hoe ik hem moet sluiten
ik had hem maar gedood want hij begon mij dus aan te vallen
hij heeft trouwens een volledig orcish armor bij zich en ook een cool zwaard dus ik zou zeggen zoek hem eens op
ergens boven op een helling ten noorden van suran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook zo een hoop quest die nog als active staan maar die ik niet kan afwerken omdat die personen dood zijn omdat ze te lomp zijn en golden saints gaan aanvallen bv
er irri vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja voortaan als ik overnieuw begin probeer ik zo snel mogelijk een quest af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66692 schreef op 15 January 2003 @ 23:00:
Ok... ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik komt toch wel heel vaak allemaal ringen en amuletten tegen die haast niks waart zijn en die allemaal in kistjes zitten als je weer een strooptocht doet.
Dus ik dacht maar eens... laat ik ze maar eens gaan verzamelen.

En dit is het resultaat:
[afbeelding]
vindt het wel grappig staan in mijn huisje. :o

Ik heb ook nog wel meer screens van dingen in mijn huis. Bijvoorbeeld een >:) COMPLETE >:) verzameling deadric wapens. Ik zal die er binnenkort ook wel even op zetten.
Woei ik zie daar ook de ring of phynaster en de vampire ring. Die zijn woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

streafer schreef op 16 January 2003 @ 11:53:
die gaurds zijn mietjes ;) check tribunal gaurds maar eenz :)
Die zijn ook niet zo sterk. Alleen die fscking gasten met al die enchante zooi! Die zijn pijnlijk :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
RexomniuM schreef op 16 januari 2003 @ 10:51:
Dwemer's zijn toch juist die geesten die je in hun ruïnes tegenkomt? Het zijn van die mannetjes met een baard en een mantel. Je kan ze ook zien in grote beelden die voor de ruïnes staan.
Eh.... volgens mij niet hoor. Dat zijn inderdaad geesten (dwarven spectre geloof ik), maar de 'echte' dwemer zijn volgens de legenden lang geleden van vvardenfell verdwenen. En niemand weet waar naartoe.
In het Corpusporium huist er dus volgens mij nog een en het zou mij niet verbazen dat het onderdeel is van een of andere belangrijke quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
euh mainquest .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
*Springt op van stoel* Ik wist het, ik wist het!!

't Zal wel iets met die Nerevarine prophecy te maken hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik vroeg me af
ik wil als ik weer opnieuw ga beginnnen eens het argonian ras kiezen (dat is die salamander achtige)
speciaal: weerstand tegen ziekte, immuum voor vergif, onder water ademen.

wie heeft er met dit ras ervaringen en kan je er ook goed een thief mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Allemaal dingen die je ook krijgt later in de game... Ik zou niet met een argonian spelen puur omdat hij naar mijn mening niets nuttigs biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik wil de volgende keer wat meer thiefje spelen
ik ben nu echt zo'n ventje die overal zomaar op los ramt :)
ook leuk hoor maar echt stelen is leuker denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Veel argonians worden in het spel toch met de nek aangekeken. Ik heb er toch al aardig wat uit de boeien bevrijd. Net zoals die felines. Levert dat trouwens nog wat op? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

argonians zijn best wel leuk... alleen kun je met die lui geen helm, geen boots en geen handschoenen aan. Maar als je een thief wilt worden zijn ze wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, da's wel het meest kuttige wat ze met die rassen kunnen doen.
Jammer maar waar, helmen Zijn taboe. :(

Verder zijn ze wel cool, mijn eerste char was een Kajjiit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien was het jullie al opgevallen maar ik ben zeg maar een beetje aan het verzameling in morrowind. Dat heb ik ook gedaan met de deadric wapens. Omdat ik ze gewoon ontzettend mooi vindt.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/deadric_verzameling_compleet.jpg
Ik heb nog wel veel meer van dit soort plaatjes maar die zet ik er wel binnenkort op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Drows/Dark elves maken leuke dieven. Sneaky gasten op zich al en als thief helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Spongebob squarepants is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ziet er gaaf uit hoor
sommige ken ik nieteens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Laatst online: 30-11-2021
spongebob squarepants is leuk !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
kan je je nog herinneren waar je die Bow hebt gevonden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die deadric bow kun je kopen in vivec bij die fletch maker kost zo'n 50000 maar ik heb gewoon getrade voor een ander deadric wapen dat ik al had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
aha maar kopen doe ik liever niet :)
ik vind het leuker om ze te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 22:20

H-Alien

aka Schenk

Okays ik heb mijn morrowind maar weer eens tevoorschijn getoverd maar heb al een tijdje een annoying probleem. Ik heb ooit eens ruzie gekregen met de ordinators in Vivec. Ik had wat armor aan die eigenlijk alleen door ordinators gedragen mogen worden ofzo, bla bla menneke was niet blij en viel me aan. Nu is het probleem dat ik elke keer aangevallen word door die ordinators als ik in vivec kom, nogal irritant en lastig.

Ik heb al geprobeerd mijn armor ergens te dumpen maar dat helpt niet die mennekes blijven me herkennen, iemand een manier om van die ordinators af te komen?

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok hier komt ie: de vindtplek van deadrik long bow.

Westen van Maar Gan, zit een shrine genaamt: Maelkashishi. Daar moet je ingaan. En dan bij het grote beeld naar boven levitaten/jumpen. Dan zie je daar een deur die gaat naar de: "Forgotten Galleries". Als je daarin gaat kom je in een andere ruimte. En dan moet je weer een eind naar boven levitaten. En dan helemaal boven aan op een platform ligt een skelet met de boog in de handen. Er liggen ook nog een paar deadric pijlen omheen. Waarschijnelijk de duurste pijlen in Morrowind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
das idd goed klote
ze spreken je niet aan ofzo he? dat je een boete moet betalen of naar de gavangenis moet?
probeer het armor eens terug te leggen op de plaats waar je het vandaan had :?
misschien is het in de console op te lossen maar ik weet het helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Nope ze spreken me niet aan behalve dan af en toe met "you will die!" of iets dergelijks er is in ieder geval geen mogelijk om te kiezen voor een dagje gevang ofzo, ik mag kiezen tussen vluchten of dood gaan, maar dat maakt het nogal lastig persoontjes in vivec te vinden. Hmjaaah armor wegleggen heb ik al gedaan werkt nie, zelfs al loop ik naakt dan nog herkennen ze me. Waar ik het vandaan heb weet ik niet precies meer dus dat word ook lastig :)

[ Voor 27% gewijzigd door H-Alien op 16-01-2003 16:01 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
check eenz of je bounty op je kop heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ohja je kan bij sommige mensen je bounty laten weg halen toch???
ik dacht dat iemand in de tempel van balmora dat kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Hij geeft aan bounty - 0 dus lijkt me van niet.

Even gekeken ik heb een Indoril helmet en voor de rest Bonemold armor, als ik het me goed herriner was het de Indoril helmet die voor de problemen zorgde, maar dat weet ik niet zeker meer. Voor de rest level 9 menneke dus ben nie sterk genoeg om die ordinors eventjes om te leggen.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
heb je geen savegame???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

jawel maar da's van laaaaang geleden ik had zoiets van ach weetjewat ik ren wel weg en hij vergeet me wel, was ondertussen vergeten dat het menneke me niet mocht en ben lekker verder wezen exploren en me karakter ontwikkeld :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66692 schreef op 16 januari 2003 @ 15:33:
Misschien was het jullie al opgevallen maar ik ben zeg maar een beetje aan het verzameling in morrowind. Dat heb ik ook gedaan met de deadric wapens. Omdat ik ze gewoon ontzettend mooi vindt.
[afbeelding]
Ik heb nog wel veel meer van dit soort plaatjes maar die zet ik er wel binnenkort op.
Heb je ook deadrik pijlen en throwing darts? Cool.

Wat doen pijlen eigenlijk bij een boog? De damage staat vast, dus zou je eigenlijk alleen chitin pijlen kunnen gebruiken, toch lijkt me dat bijzonder stug. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
alle indoril thuis neer flikkeren ;) of je moet ... een paar levels hoger zijn en die gaurds met 2 slagen dood maken ;)
dus helmit af doen als je in vivec komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

werkt niet for some reason...snap er geen donder meer van maar goed ik blijf wel wat proberen anders ga ik nog wel even wat rondwandelen en laat ik de main quest even liggen totdat ik doe domme ordinators aankan ofzo :)

Iemand enig idee wat voor level je ongeveer moet zijn om zo'n ordinator aan te kunnen? Ben nu een level 9 Barbarian, strenght 84, axe 88

[ Voor 77% gewijzigd door H-Alien op 16-01-2003 17:18 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op 16 January 2003 @ 16:45:
[...]

Heb je ook deadrik pijlen en throwing darts? Cool.

Wat doen pijlen eigenlijk bij een boog? De damage staat vast, dus zou je eigenlijk alleen chitin pijlen kunnen gebruiken, toch lijkt me dat bijzonder stug. Iemand?
Pijlen maak degenlijk wel een verschil hoor ge moet keer proberen iemand eerst te raken met chitin en dan met silver of glas ge zult snel het verschil zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

H-Alien schreef op 16 January 2003 @ 16:50:
werkt niet for some reason...snap er geen donder meer van maar goed ik blijf wel wat proberen anders ga ik nog wel even wat rondwandelen en laat ik de main quest even liggen totdat ik doe domme ordinators aankan ofzo :)

Iemand enig idee wat voor level je ongeveer moet zijn om zo'n ordinator aan te kunnen? Ben nu een level 9 Barbarian, strenght 84, axe 88
Ik heb ergens gelezen dat het een bekende bug is/was wanneer een Ordinator je blijft aanvallen, ook al heb je geen armor meer van ze aan. Helaas weet ik neit meer hoe dit op te lossen is. Als ik het weer terugvind laat ik het je wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 66692 schreef op 16 January 2003 @ 15:57:

Westen van Maar Gan, zit een shrine genaamt: Maelkashishi. Daar moet je ingaan. En dan bij het grote beeld naar boven levitaten/jumpen. Dan zie je daar een deur die gaat naar de: "Forgotten Galleries". Als je daarin gaat kom je in een andere ruimte. En dan moet je weer een eind naar boven levitaten. En dan helemaal boven aan op een platform ligt een skelet met de boog in de handen. Er liggen ook nog een paar deadric pijlen omheen. Waarschijnelijk de duurste pijlen in Morrowind.
En vergeet ook niet dat andere kleine dingetje (dat er ook ligt) mee te nemen, want dat kan later heel erg van pas kan komen. ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

owjah! die polygon index.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

NG schreef op 16 January 2003 @ 18:56:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat het een bekende bug is/was wanneer een Ordinator je blijft aanvallen, ook al heb je geen armor meer van ze aan. Helaas weet ik neit meer hoe dit op te lossen is. Als ik het weer terugvind laat ik het je wel weten.
thanks, ik had al zo'n vermoeden want kwam wel tegen dat "normaal" gesproken ze je met rust moeten laten als je tijdelijk je armor even niet aan heb, maar goed als je die oplossing vind krijg je de duim van de dag award :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, je komt ook bij die shrine op een quest van de temple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik moet van skink een boek over een verhaal met een vampier zoeken, nu zegt joshuba dat ik eens in de secret lib. moet kijken in vivec waar zit die ergens? ik d8 in hall of justice maar vind hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marshallq schreef op 16 January 2003 @ 21:07:
Ik moet van skink een boek over een verhaal met een vampier zoeken, nu zegt joshuba dat ik eens in de secret lib. moet kijken in vivec waar zit die ergens? ik d8 in hall of justice maar vind hem niet...
Dat is omdat hij verstopt zit :+). Ik geef je een hint: zoek een trap door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve

wow gaaf straks gelijk ff verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Anoniem: 75020 schreef op 16 January 2003 @ 22:32:
[...]

Dat is omdat hij verstopt zit :+). Ik geef je een hint: zoek een trap door.
Een trap ? lol nee hij zat onder een kleed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb eens mijn icoontjes rechts beneden geteld en toen ik het spel begon waren dat er 2 nu zijn dat er dus al 21 en ik heb ze dus niet geboost door de ronde van de schrines te doen gewoon door al mijn equipment (ja heb dat keene mes en writhguard die ring van azura en nog een leuke ring die constant effect 20% reflect 30% normale wapons resist (wat moet ik mij daarbij voorstellen) en nog iets ma kweenie wa)
Ik vind wel dat ik nogal vooruitvlieg met 115 speed :)
nog een beke en ik ben guildmaster in de fight guild maar ik heb nogal een vreemde opdracht gekregen ik moet immers 2 andere masters van de fight guilde gaan vermoorden heeft iemand die opdracht al gedaan bij ene kan ik wel nog duties doen moet ik die eerst uitspelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 75020 schreef op 16 January 2003 @ 20:36:
[...]

Ja, je komt ook bij die shrine op een quest van de temple.
En natuurlijk ook op de quest van de officiele Master Index plug-in die je op de officiele Morrowind site kan downloaden. ;)

http://www.bethsoft.com/downloads/plugins/masterindex.zip

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 16 January 2003 @ 23:17:
nog een beke en ik ben guildmaster in de fight guild maar ik heb nogal een vreemde opdracht gekregen ik moet immers 2 andere masters van de fight guilde gaan vermoorden heeft iemand die opdracht al gedaan bij ene kan ik wel nog duties doen moet ik die eerst uitspelen??
Als je al zo ver bent dan heb je ahk geen duties meer van hun :). De hele fighters guild is zo corrupt als het maar kan, je zal er ook een paar met de thiefs guild quests moeten vermoorden). Maar nadat je de hele zooi gecleansed hebt dan kan jij de nieuwe plek van guild master innemen. Ik neem aan dat dit je doel is, en het is iig goed voor je reputatie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 75020 schreef op 17 januari 2003 @ 09:32:
[...]

Als je al zo ver bent dan heb je ahk geen duties meer van hun :). De hele fighters guild is zo corrupt als het maar kan, je zal er ook een paar met de thiefs guild quests moeten vermoorden). Maar nadat je de hele zooi gecleansed hebt dan kan jij de nieuwe plek van guild master innemen. Ik neem aan dat dit je doel is, en het is iig goed voor je reputatie :).
Misschien moet je er ook even bij vermelden dat er meerdere manieren zijn om dit uit te spelen... Afhankelijk van je keuze kan je namelijk ook de opdracht krijgen om alle bazen van de Thieves guild te vermoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ schreef op 17 januari 2003 @ 11:42:
[...]

Misschien moet je er ook even bij vermelden dat er meerdere manieren zijn om dit uit te spelen... Afhankelijk van je keuze kan je namelijk ook de opdracht krijgen om alle bazen van de Thieves guild te vermoorden...
Dat is wel zo, maar daar vroeg hij toch niet naar? Het lijkt mij dat hij die beslissing al heeft gemaakt, en nu alsnog twijfels krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 75020 schreef op 17 januari 2003 @ 11:52:
[...]

Dat is wel zo, maar daar vroeg hij toch niet naar? Het lijkt mij dat hij die beslissing al heeft gemaakt, en nu alsnog twijfels krijgt.
En omdat het juist lijkt alsof-ie twijfels heeft geef ik aan dat er nog een andere manier is om de Fighters guild quests af te maken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik heb eerst geprobeert al die andere thief guild members te doden maar toen ik zelf moest gaan uitzoeken waar de master thief zat heb ik besloten om maar de guildmaster te doden was gemakkelijker en ja nu ben ik er geraakt maar wat kan ik nu meer doen. Nix. Zelf mijn reputation is niet gestegen stond nog altijd op 62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 61461 schreef op 17 January 2003 @ 12:49:
maar toen ik zelf moest gaan uitzoeken waar de master thief zat
Die is niet zo moeilijk te vinden hoor. Iedereen geeft je toch duidelijke aanwijzingen waar die zit. :) Gewoon in een boekwinkel in de Foreign Quarter dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik moet zeggen dat ik morrowind al zo'n beetje uitgespeeld heb
ik heb de mainquest voltooid, fighter guild, mage guild en imperial legion
ik geloof dat ik 80% van alle grotten wel gezien heb onderhand
vrijwel elke cell op me map is gevuld
heeft er iemand nog dingen die zeer aan te bevelen zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
doe nog ff een house, voor de stronghold :) das wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746

Wat is het item met de hoogste enchant in morrowind.
Ik wil namelijk een golden saint kunnen summonen maar het hoogste item in mijn inventory (Daedric towershield (225)) is nog altijd lager als de 260 die ik nodig heb...

Die sunder is btw wel makkelijk: inventory staat nu op 3000 en ik heb nu al
+/- 500 potions gemaakt :)

En waar staan caracters met meer dan 10.000 aan cash, want ik wil nu wel eens wat gaan cashen uit mijn inventory ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een house joinen of de thiefsguild uitspelen. Die is ook wel leuk. Hoef je geeneens zo heel veel thiefskills voor te hebben. Of je kan natuurlijk een vampier worden, die quest gaan uitspelen. En je daarna laten beter maken. Moet je naar de boek zoeken: "Vampires of Vvardenfell volume II". Dat boek kun je vinden bij: "Jobasha's Rare Books" in Vivec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kun je een vampier worden?? ik wist niet dat dat kon
heb wel ooit een een boek gevonden a cure for vapirisme en dan werd mijn journal geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben bezig om de laatste stage van mijn Telvanni Stronghold te laten bouwen, hier heb ik een boek nodig wat ik zou kunnen vinden in Galom Daeus. Galom Daeus is een Dwemer Ruin, die heb ik al gevonden, maar eeenmaal binnen kan ik nergens een boek vinden. Iemand een idee waar die precies ligt? De Dwemer Ruin bestaat uit twee delen, Entry en Observatory er lopen her en der wat slaven, maar niemand die info heeft.

Never mind, bleek dat ik er al eens eerder was geweest en dat boek in mijn huis gestashed had. :)

[ Voor 12% gewijzigd door NG op 17-01-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
tribunal spelen :)
ga ik soon ook aan beginnen maar probeer eerst morrowind nog ff te rekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 17 januari 2003 @ 15:41:
hoe kun je een vampier worden?? ik wist niet dat dat kon
heb wel ooit een een boek gevonden a cure for vapirisme en dan werd mijn journal geupdate
Je moet je laten bijten door een vampier. Die lui zitten meestal in die tombes en praten altijd heel raar. En ze hebben een zwarte huid. Is wel leuk als je vampier wordt. Je krijgt er heel wat skills bij. Alleen 3 nadelen: Je kunt niet meer helen door slapen. Maar daarvoor krijg je een spell erbij waarmee je healt kunt absorben. Haast niemand wil meer met je praten. Je kunt niet tegen zonlicht.

Maar als je gewoon 1 van de 3 vampieren-clans "joint" (of laten bijten), en dan die quest uitspeeld. En je dan laat beter maken, heb je die quest ook weer gehad.

Alleen als je je laat beter maken kun je nooit meer vampier worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

By the way... is het niet eens tijd voor topic 5? Topic 1 duurde 21 pagina's. Topic 2 duurde 20 pagina's en topic 3 duurde 21 pagina's. En deze topic zit ook al weer op de 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
marshallq schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
tribunal spelen :)
ga ik soon ook aan beginnen maar probeer eerst morrowind nog ff te rekken :D
ja die heb ik natuurlijk ook al uitgespeeld :|

maar wie wil er een DEEL 5 maken van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ben al bezig met nieuwe topic. moet even wat linkjes erbij zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
NG maakt deel 5!
Have fun :)
één of andere prutser heeft het in de note gezet :+ (The Will :? >:))
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.