Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4746

Wat is het item met de hoogste enchant in morrowind.
Ik wil namelijk een golden saint kunnen summonen maar het hoogste item in mijn inventory (Daedric towershield (225)) is nog altijd lager als de 260 die ik nodig heb...

Die sunder is btw wel makkelijk: inventory staat nu op 3000 en ik heb nu al
+/- 500 potions gemaakt :)

En waar staan caracters met meer dan 10.000 aan cash, want ik wil nu wel eens wat gaan cashen uit mijn inventory ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66692

een house joinen of de thiefsguild uitspelen. Die is ook wel leuk. Hoef je geeneens zo heel veel thiefskills voor te hebben. Of je kan natuurlijk een vampier worden, die quest gaan uitspelen. En je daarna laten beter maken. Moet je naar de boek zoeken: "Vampires of Vvardenfell volume II". Dat boek kun je vinden bij: "Jobasha's Rare Books" in Vivec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461

hoe kun je een vampier worden?? ik wist niet dat dat kon
heb wel ooit een een boek gevonden a cure for vapirisme en dan werd mijn journal geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben bezig om de laatste stage van mijn Telvanni Stronghold te laten bouwen, hier heb ik een boek nodig wat ik zou kunnen vinden in Galom Daeus. Galom Daeus is een Dwemer Ruin, die heb ik al gevonden, maar eeenmaal binnen kan ik nergens een boek vinden. Iemand een idee waar die precies ligt? De Dwemer Ruin bestaat uit twee delen, Entry en Observatory er lopen her en der wat slaven, maar niemand die info heeft.

Never mind, bleek dat ik er al eens eerder was geweest en dat boek in mijn huis gestashed had. :)

[ Voor 12% gewijzigd door NG op 17-01-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
tribunal spelen :)
ga ik soon ook aan beginnen maar probeer eerst morrowind nog ff te rekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 17 januari 2003 @ 15:41:
hoe kun je een vampier worden?? ik wist niet dat dat kon
heb wel ooit een een boek gevonden a cure for vapirisme en dan werd mijn journal geupdate
Je moet je laten bijten door een vampier. Die lui zitten meestal in die tombes en praten altijd heel raar. En ze hebben een zwarte huid. Is wel leuk als je vampier wordt. Je krijgt er heel wat skills bij. Alleen 3 nadelen: Je kunt niet meer helen door slapen. Maar daarvoor krijg je een spell erbij waarmee je healt kunt absorben. Haast niemand wil meer met je praten. Je kunt niet tegen zonlicht.

Maar als je gewoon 1 van de 3 vampieren-clans "joint" (of laten bijten), en dan die quest uitspeeld. En je dan laat beter maken, heb je die quest ook weer gehad.

Alleen als je je laat beter maken kun je nooit meer vampier worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

By the way... is het niet eens tijd voor topic 5? Topic 1 duurde 21 pagina's. Topic 2 duurde 20 pagina's en topic 3 duurde 21 pagina's. En deze topic zit ook al weer op de 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
marshallq schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
tribunal spelen :)
ga ik soon ook aan beginnen maar probeer eerst morrowind nog ff te rekken :D
ja die heb ik natuurlijk ook al uitgespeeld :|

maar wie wil er een DEEL 5 maken van dit topic?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ben al bezig met nieuwe topic. moet even wat linkjes erbij zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
NG maakt deel 5!
Have fun :)
één of andere prutser heeft het in de note gezet :+ (The Will :? >:))
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.