Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 10:27:

't Is geen cheaten hoor (oh boy, here we go again >:)), dus je kan het rustig doen.
Nou, daar ga ik eens over zitten nadenken. :P Aan de ene kant heeft Creeper maar 5000 drakes van de makers gekregen, dus het was gewoon zo bedoeld. Dan is een plugin gewoon cheaten.
Aan de andere kant is het ook niet normaal om dagen te moeten wachten om een duur item kwijt te kunnen. Hoeveel had die talking mudcrab trouwens? 10.000?

't Schijnt dat in de add-on Tribunal een verbeterde journal is toegevoegd. Dat lijkt me inderdaad geen slecht idee omdat ik het overzicht een beetje ben kwijtgeraakt van m'n al dan niet voltooide quests. Graag een mooi overzichtelijk what-to-do lijstje please! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Oh, ennuh.... ik heb hier ook nog Gothic en Wizardry 8 liggen. Het lijkt mij hetzelfde genre als Morrowind. Iemand enige spelervaring met deze twee games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik beschouw Balmora zo'n beetje als m'n veilige thuishaven. Doet me altijd goed om na dagenlange gevaarlijke omzwervingen vanuit de bergen Balmora te zien opdoemen.

Goh, dat heb ik nou ook, Balmora was ook de eerste stad die ik min of meer uit mijn hoofd kon, verder vind ik Vivec Arena ook een kleine thuisplek :P

Raar hoe je een spel zo speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft nog niet echt een thuishaven.
ben meer een on-the-road kinda guy.
beetje eilandjes hoppen. beetje cross-country.
veilige slaapplaatsen zat.

tis zelfs geloof ik al 2 weken geleden dat ik in de stad was >:)
maarja ik ga ook niet vaak dungeons in die ik vind. ivm hoge moeilijkheids graad.
(en als ik iets engs tegen kom maak ik ook grutig gebruik van mijn init 60sec invis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een ring of Kajjiit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Caldera/Pelagiad zijn wat dat betreft ook wel van die knusse feel-good stadjes. Vivec heb ik persoonlijk wat minder mee, maar dat kan ook komen omdat ik daar pas voor het eerst kwam tijdens level 13. Tis me wat te groot en onoverzichtelijk. Dat laatste wordt door de npc's aldaar ook grif toegegeven.

Ach, als ik dagenlang door desolate gebieden bevolkt met eng gespuis gezworven heb vind ik het gewoon prettig even weer tussen het gewone volk in het vertrouwde Balmora te zijn. Fijn weer naar mijn vrienden in de guild of mages. :) Even maffen, handelen met Khajitt, op en neer hoppen naar caldera/creeper etc. 'K zak die huis-plugin eens downen. In het begin had ik wel een plugin voor Seyda Neen, maar daar ben ik sindsdien niet meer geweest. Vraag me af of dat huis er nog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
het is wel cheaten want dan kan je je wapen van bv 50000 gold verkopen
en dan heb je geen geld probleem meer
ik heb in het spel nooit meer dan 6000 gold opzak gehad
terwijl ik wel wapens had met een waarde van 1 tot 500.000 gold

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen ring van kahijit
gweoon als birthsign shadow (oid)

mwha steden vind ik ook niet echt interesant.
vind npc's over het algemeen nogal dom enzo.
je hoort altijd overal 1000x keer hetzelvde.
beetje het FF npc achtige verhaal. tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
'K zak die huis-plugin eens downen. In het begin had ik wel een plugin voor Seyda Neen, maar daar ben ik sindsdien niet meer geweest. Vraag me af of dat huis er nog staat.
Ik zou daar heel erg mee uitkijken, der zijn huis-plug-ins in de omloop waardoor je de mainquest niet meer kunt uitspelen.
Het is makkelijker denk ik om gewoon ff tegen een NPC te zeggen dat je z'n huis nodig hebt.
Ik heb dat huis van Karliya (ofzoiets) gevorderd en een kelder eronder gebouwd, alleen is die kelder een tikkie aan de grote kant. Der staan nu 20 crates in, maar 400 past ook wel. Of als je in die kant-en-klare bouwbrokken denkt, dan is m'n keldertje 10x10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een kelder onder je huis gebouwt?
hoe doe je dat dan in-game?
ow via die TES editor zeker?

en ik neem aan dat je met "huis van karliya (ofzoits) gevorderd" je bedoelt haar vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:02:
een kelder onder je huis gebouwt?
hoe doe je dat dan in-game?
ow via die TES editor zeker?

en ik neem aan dat je met "huis van karliya (ofzoits) gevorderd" je bedoelt haar vermoord.
O-)

(maar soms hoeft dat niet eens, want soms hebben ze bovenverdiepingen waar ze nooit komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach gewoon het zekere voor het onzekere nemen. >:)
En ja, dat doe je via de editor, tis erg makkelijk, moet ik zeggen.
Het mooie van dat huisje is dat ie een 2 kisten heeft 1 grote, 1 kleine, een paar urnen voor allerhande teringzooi. En een paar mooie stellingen voor al die unique zwaardjes :9 en armor natuurlijk. Maar uiteindelijk wordt het toch te weinig. Dus moet je zelf ff bouwen.
Persoonlijk vond ik dit een mooie how-to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 01 november 2002 @ 14:32:
het is wel cheaten want dan kan je je wapen van bv 50000 gold verkopen
en dan heb je geen geld probleem meer
ik heb in het spel nooit meer dan 6000 gold opzak gehad
terwijl ik wel wapens had met een waarde van 1 tot 500.000 gold
Je kan sowieso een wapen/item van 50k verkopen :+. Alleen dan moet er meestal wat slaap-werk aan te pas komen. Heel saai maar het resultaat is hetzelfde(je doet het dus gewoon sneller). Maar laten we aub niet weer zo'n vruchteloze discussie houden over of cs gebruiken nou wel of niet cheaten is O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 23:23:
[...]

Je kan sowieso een wapen/item van 50k verkopen :+. Alleen dan moet er meestal wat slaap-werk aan te pas komen. Heel saai maar het resultaat is hetzelfde(je doet het dus gewoon sneller). Maar laten we aub niet weer zo'n vruchteloze discussie houden over of cs gebruiken nou wel of niet cheaten is O-).
Precies, het is geen cheaten. Je mag bijvoorbeeld ook gelijk na aanvang van het spel al je skills en characteristics op 100 zetten want je bereikt dat anders toch wel alleen dan gaat het wat sneller.

Wacht, voordat ik het vergeet: :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ram dan gewoon TGM in de console in, dit bereik je tenslotte ook verderop. (Nou ja, bijna dan) . :O

Maar even offtopic (van de cheat-discussie dan):

Het uitspelen viel me tegen, die Dagoth Ur is echt een:

[Shao Kahn accent mode]
Weak pathetic fool
[/Shao Kahn accent mode]

2 Klappen was ie weg :(
Of kwam dat omdat ik pas op lvl50 zat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OI! Tribunal is gold! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oi! ik weet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 02 november 2002 @ 15:48:
Ram dan gewoon TGM in de console in, dit bereik je tenslotte ook verderop. (Nou ja, bijna dan) . :O

Maar even offtopic (van de cheat-discussie dan):

Het uitspelen viel me tegen, die Dagoth Ur is echt een:

[Shao Kahn accent mode]
Weak pathetic fool
[/Shao Kahn accent mode]

2 Klappen was ie weg :(
Of kwam dat omdat ik pas op lvl50 zat? ;)
Hij heeft woeiwoei spells, maar als je die ontwijkt/absorbeert/reflecteerd heb je niet veel van hem te vrezen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Spells? O ja, naja die doen me niet veel. :) 20% Magic Resistance en 530 hitpoints.

Als hij al een god is, wat ben ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 04 november 2002 @ 10:34:
Spells? O ja, naja die doen me niet veel. :) 20% Magic Resistance en 530 hitpoints.

Als hij al een god is, wat ben ik dan?
Interresante vraag. De gamer staat boven god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik vraag me trouwens af wat het hoogste level is wat ooit iemand heeft bereikt, het is tenslotte oneindig.

Want je kunt lekker veel zooi jatten of af en toe een guard neer meppen, vervolgens laat je je pakken en ga je naar de gevangenis en je skills zakken.
Op zich wel humor lvl 200 met meer als 2000 hitpoints. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw
de expansion Tribunal -> gold!
verwacht m dus nog deze maand !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Ik volg deze topic al een tijdje, maar ga nu toch echt maar mee doen ;)

mijn stats:
-Imperial Crusader
-lvl 33
-Master fighters guild
-Knight of the imperial dragon
-4th trial bezig
-Verder weinig gedaan, heb wel een hlaalu stronghold :)

Dat tribunal, daarmee kan je dus gewoon met je huidige save verder gaan? Of zijn de wijzigingen zo groot dat je opnieuw mag beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Thufir_Hawat schreef op 04 november 2002 @ 14:50:
Ik vraag me trouwens af wat het hoogste level is wat ooit iemand heeft bereikt, het is tenslotte oneindig.

Want je kunt lekker veel zooi jatten of af en toe een guard neer meppen, vervolgens laat je je pakken en ga je naar de gevangenis en je skills zakken.
Op zich wel humor lvl 200 met meer als 2000 hitpoints. >:)
er is trouwens toch wel een max??? als je al je major en minor skills tot 100 hebt kan je toch niet nog meer lvlen? :?

EDIT:
:o |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
LEZEN!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 04 november 2002 @ 21:11:
Ik volg deze topic al een tijdje, maar ga nu toch echt maar mee doen ;)

mijn stats:
-Imperial Crusader
-lvl 33
-Master fighters guild
-Knight of the imperial dragon
-4th trial bezig
-Verder weinig gedaan, heb wel een hlaalu stronghold :)

Dat tribunal, daarmee kan je dus gewoon met je huidige save verder gaan? Of zijn de wijzigingen zo groot dat je opnieuw mag beginnen?
Het is de bedoeling dat je met je huidige save verder gaat. Ze hebben de vijanden nl lekker pittig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ook wel eigenlijk, want ik denk dat iedereen zo onderhand wel ubermachtig is...

Ik ben nu voor de derde keer opnieuw begonnen, wat ik was iedere keer te sterk om het leuk te houden. Nu heeft het weer wat langer geduurd, maar toch weer te sterk. Alleen ga ik nu toch maar door om hem uit te spelen :) Zou de 1e keer zijn nml...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Ik wil zelf eerst maar even alles uitspelen, dan een paar creature mods proberen, en dan nog eens opnieuw uitspelen met een tegenovergesteld character van m'n huidige. Daarna komt tribunal in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:15:
Mag ook wel eigenlijk, want ik denk dat iedereen zo onderhand wel ubermachtig is...

Ik ben nu voor de derde keer opnieuw begonnen, wat ik was iedere keer te sterk om het leuk te houden. Nu heeft het weer wat langer geduurd, maar toch weer te sterk. Alleen ga ik nu toch maar door om hem uit te spelen :) Zou de 1e keer zijn nml...
Heb het (en dat meen ik) al meer dan 2000 uur gespeeld. De cd is redelijk vervormd (hij werkt nog wel, er zitten allemaal vage vlekken op). Ik heb elke guild gedaan, ik heb elk ras gespeeld (behalve argonian en khajit). Ik ben met veel chars letterlijk onverwoestbaar geweest en de enige mogelijke uitdaging zal tribunal kunnen zijn. Al heb ik daar zo mijn twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addict :P

Waarom geen kajjit of argonian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:40:
Addict :P

Waarom geen kajjit of argonian?
Gewoon nog niet gedaan. Kajjit en argonian worden zo uitgescheten in dit spel. Als hardcore rpg'er leef ik me helemaal in en ik wil niet uitgescheten worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een golden saint gevonden en ge-soulgemed en als ik nu wil enchanten kost mij dat 81240 gold en ik heb dat geld wel maar in deadric weapons (ik verzamel ze ma heb er al een paar dubbel) kan ik het eventueel omwisselen voor een geenchante ring met constant effect fortify ... of weet iemand waar ik die kan verkopen zonder de construction set te gebruiken. En wat is de maximale enchant waarde? Ik heb een ring die 120 kan bevatten zijn er nog dingen die meer kunnen bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 11:22:
[...]

Gewoon nog niet gedaan. Kajjit en argonian worden zo uitgescheten in dit spel. Als hardcore rpg'er leef ik me helemaal in en ik wil niet uitgescheten worden :/
ik vond woodelf ook wel wat minder kwa reactie van anderen.
weinig woodelves ook in de gedeelte van de wereld die ik heb gezien.
(ben zo'n 50 keer opnieuw begonnen ben ook nooit hoger gekomen ooit dan level 7 ofzo, dan was ik mijn char alweer beu)

vind op dit moment breton een van de betere rassen.
dragon hide saved my skin more then once. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:55:
Ik heb nu een golden saint gevonden en ge-soulgemed en als ik nu wil enchanten kost mij dat 81240 gold en ik heb dat geld wel maar in deadric weapons (ik verzamel ze ma heb er al een paar dubbel) kan ik het eventueel omwisselen voor een geenchante ring met constant effect fortify ... of weet iemand waar ik die kan verkopen zonder de construction set te gebruiken. En wat is de maximale enchant waarde? Ik heb een ring die 120 kan bevatten zijn er nog dingen die meer kunnen bevatten?
Creeper is de handigste koopman, die heeft 5000 en betaald de volle mep. En anders de mudcrab merchant, maar dat is best wel een end lopen. En ebony en daedric shields hebben nog meer dan 120 enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar kun je creeper of mudcrab vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
creeper vind je in caldera, ghorak manor, en die crab ten zuidoosten van vivec afaik, maar die had ik nog nooit opgezocht. Geef mij maar de zainab trader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnit :(
je kunt te mask of vivec niet jatten in gnissis.
(iig niet als lvl 4 persoon met shadow als sign. (60sec invis, perfect voor het jatten van het betere werk))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invisibility is nou niet bepaald hetgeen wat ik perfect voor het betere jatwerk zou noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Nee als je een actie onderneemt is je invisibility al nutteloos... neem liever chameleon :D

Weet iemand hier trouwens de oplossing voor?

Ik moet Falura Llervan, een slave, kopen in Tel Aruhn voor de ashkan van de zainabs, zodat ze me nerevarine gaan noemen. Maar nu heb ik voor die slave exquisite clothing en telvanni bug musk gekocht, en ik heb haar betaald, en ik heb een key gekregen van haar kooitje (allemaal zoals het hoort). Toch wil die kooi maar niet open gaan! als ik op travel together klik, blijft ze ook in haar (nog steeds gesloten) kooi staan. De lock level is wel "unlocked".

Ik kan wel die falura llervan gewoon met: placeatpc "falura llervan" 1,1,1 voor me neerzetten, maar dan heb je 2 falura's in de game :) en das een beetje zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 05 november 2002 @ 21:18:
Nee als je een actie onderneemt is je invisibility al nutteloos... neem liever chameleon :D

Ik moet Falura Llervan, een slave, kopen in Tel Aruhn voor de ashkan van de zainabs, zodat ze me nerevarine gaan noemen. Maar nu heb ik voor die slave exquisite clothing en telvanni bug musk gekocht, en ik heb haar betaald, en ik heb een key gekregen van haar kooitje (allemaal zoals het hoort). Toch wil die kooi maar niet open gaan! als ik op travel together klik, blijft ze ook in haar (nog steeds gesloten) kooi staan. De lock level is wel "unlocked".

Ik kan wel die falura llervan gewoon met: placeatpc "falura llervan" 1,1,1 voor me neerzetten, maar dan heb je 2 falura's in de game :) en das een beetje zonde :(
Misschien staat er iets in de weg. Of probeer eens een eerdere save te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je meschien eerst de kooi deur open doen. (gokje weet totaal niet waar/hoe dat is hoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
het is al gelukt... die slavenhandelaar zelf stond ervoor. Maar bij RA (reset actor) komt ze er JUIST voor te staan. Dus even gewacht, en nu is ie open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
thettes schreef op 05 november 2002 @ 21:18:

laat maar domme opmerking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 06 november 2002 @ 09:59:
[...]

Die heb ik dan gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet van iemand een orc leider doden ten westen van een ruin die begint met een s....... het is in het gebied van molag amur dicht bij marandus(daar ten westen van) weet iemand hoe ik die kan vinden want ik heb al bijna het hele gebied ten westen uitgekamd en niets gevonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:11:
ik moet van iemand een orc leider doden ten westen van een ruin die begint met een s....... het is in het gebied van molag amur dicht bij marandus(daar ten westen van) weet iemand hoe ik die kan vinden want ik heb al bijna het hele gebied ten westen uitgekamd en niets gevonde
Die orc leider zit in een Daedric temple. Volg de beschrijving, beetje scouten, maak goed gebruik van je kaart, dan vind je 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
joostve schreef op 06 november 2002 @ 09:59:
[...]

dat heb ik ook vaak hoor ;)

Ik heb op een site gevonden, waar de enige master trainer voor enchanten zit. Die heb ik gevonden, maar die begint gewoon tegen me te vechten :?

Ik kan wel snel sneaky de action button indrukken, en dan toch trainen, maar ik vind het wel raar. Komt dat omdat ik de moon and star ring draag misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man vet irritant
spel start niet meer op vreemd genoeg
word steeds naar me desktop gekicked voor ik bij t menu kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 06 November 2002 @ 21:43:
[...]

Die orc leider zit in een Daedric temple. Volg de beschrijving, beetje scouten, maak goed gebruik van je kaart, dan vind je 'm.
Ik kijk altijd op mijn kaart, daar staan de meeste ruins wel in.
Waarvoor moet je die missie doen eigenlijk? Fighters guild, morag tong?

IIG als je hond de map heeft opgegeten, of er een kofievlek op zit, of omdat het gewoon zo'n lekker wcpapier is http://www.ubisoft.nl/mor...amemaps/mw_travel_all.jpg

Staan ook gelijk de routes op van de kortere reismogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
ik ben net weer overnieuw begonnen. maar ik wil ff weten hoeveel kans ik maak mat mn nieuwe character.
het is een Fighter/Thief, gespecialiseerd op Longsword, medium en heavy armor.
Strength en Intelligence..

dat moet toch wel redelijk lukken? (kan ff niet bij de rest, zit @ work)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gedaan, alleen zou ik eerder voor light armour gaan, en eventueel heavy armour als 2e optie.
Leuke char, ik speel er namelijk ook al een hele tijd mee.
Longsword is een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben nu net begonnen met spelen, maar moet voor een quest een slave, Rabina, naar een man in Balmora brengen (Vorar), maar om in zijn huis te komen heb ik een lockpicking skill van 35 nodig, waar ik maar 5 heb :P Wat moet ik nu in godsnaam met die slave aan die maar achter me aan waggelt en niets durft te zeggen. Ik hou niet graag een quest open dus als iemand een manier weet om toch ngo in het huis te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:02:
Goed gedaan, alleen zou ik eerder voor light armour gaan, en eventueel heavy armour als 2e optie.
Leuke char, ik speel er namelijk ook al een hele tijd mee.
Longsword is een goede keuze.
hoezo eerder light ?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dat makkelijker te krijgen is, en medium armour er niet half zo cool uitziet als glass.
Of je meot voor indoril gaan, maar dan krijg je problemen met de guards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Heeft het verder nog voordelen?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 07 november 2002 @ 18:38:
Heeft het verder nog voordelen?
euhm, agility ipv endurance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
NG schreef op 07 November 2002 @ 14:35:
Ik ben nu net begonnen met spelen, maar moet voor een quest een slave, Rabina, naar een man in Balmora brengen (Vorar), maar om in zijn huis te komen heb ik een lockpicking skill van 35 nodig, waar ik maar 5 heb :P Wat moet ik nu in godsnaam met die slave aan die maar achter me aan waggelt en niets durft te zeggen. Ik hou niet graag een quest open dus als iemand een manier weet om toch ngo in het huis te kunnen?
FF een scroll kopen van undissie (weet ik het) undoing (ofzo) bij de lokale mage guild. En anders gewoon omhoog trainen in dat huis waar je ook info kunt vragen over de counsilors van house Hlaalu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 12:22:
[...]

Ik kijk altijd op mijn kaart, daar staan de meeste ruins wel in.
Waarvoor moet je die missie doen eigenlijk? Fighters guild, morag tong?

IIG als je hond de map heeft opgegeten, of er een kofievlek op zit, of omdat het gewoon zo'n lekker wcpapier is http://www.ubisoft.nl/mor...amemaps/mw_travel_all.jpg

Staan ook gelijk de routes op van de kortere reismogelijkheden.
Die kaart heb ik ook hoor ze hangt boven mijn pc en het is een missie voor de fighters gild en is dat in die ruin juist ten westen van marandus? Ik had die al doorlopen nochtans en als er iemand in mijn weg kom hak ik heb neer met mijn longsword (lv 100 ebony + enchant 80-100 firedamage) :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
w00i weet iemand al wanner de addon uitkomt naar dik 100 + uur in mw te hebben rondgebracht ben ik klaar voor een nieuw avontuur

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij nog morgen in usa ofzo?
iig heel soon :)
ik ben er ook klaar voor :D
alleen moet ik me morrowind draaiende zien te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast in de main quest ik moet een ashlanderer een cadeau doen ik weet dat hij van gedichten houd maar welk boek moet hem geven en hoe geef ik hem een boek ik heb al bijna al de boeken van ald ruhn opgekocht en nog wil het niet lukken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Tribunal is gereleased, het wordt hoog tijd om morrowind na 3 weken niet gespeeld te hebben ff onder de stof vandaan te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een leuk boek met poems ofzo, maakt niet uit, staat vaak wind in de titel meen ik.

Mooi, wanneer is hij hier te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 20:50:
ik zit vast in de main quest ik moet een ashlanderer een cadeau doen ik weet dat hij van gedichten houd maar welk boek moet hem geven en hoe geef ik hem een boek ik heb al bijna al de boeken van ald ruhn opgekocht en nog wil het niet lukken ....
Onderin die bar in de ruimte waar al die bedden staan liggen ook een aantal boeken. Die moet je jatten, en dan wil ie geloof ik een boek met de titel Five WInd Star oid. Pin me niet vast op de titel, zeker is wel dat je de tent niet uithoeft om het goeie boek te pakken te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tnx nu kan ik weer wat verder :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik zit met het volgende.

Ik ben een Breton/Battlemage met als sign 'The Atronach' wat o.a. inhoudt dat mijn magicka niet restored. Nu zit ik al een aantal levels te klooien met potions, maar ik wil graag een constant effect hebben op 1 van mijn items die ervoor zorgt dat mijn mana alsnog restored. Alleen, ik kan maar geen spell vinden die dat kan doen. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, hier hebben we het eens over gehad, alleen ik meen me te herinneren dat dit neit mogelijk is.
Ik kan het fout hebben, maar ik zou zowieso al een ander sterrenbeeld nemen dan atronarch, omdat het gewoon niet handig is.
Ik hoop dat je niet een al te hoog lvl bent, want ik zou opnieuw beginnen(persoonlijk dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:13:
Ehm, hier hebben we het eens over gehad, alleen ik meen me te herinneren dat dit neit mogelijk is.
Ik kan het fout hebben, maar ik zou zowieso al een ander sterrenbeeld nemen dan atronarch, omdat het gewoon niet handig is.
Ik hoop dat je niet een al te hoog lvl bent, want ik zou opnieuw beginnen(persoonlijk dan).
Ik ben atm lvl 6, maar heb wel iets van 60 uur speeltijd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Magick resistance icm absorb is nu niet bepaald de ideale combo :P
Ik zou die Necromancer's amulet oppikken, dat kan door de mages guild te joinen en masterwizard te worden, daarna kan je dan Trebonius duellen om arch-mage te worden, eens verslagen heb je zijn amulet met oa 25% absorb.
Comberry bladeren hamsteren en later daedra harten om pots te maken, zoek ook de hoogste kwaliteit apparaatjes (master of beter grandmaster)

Verwijderd

Ik zou dus overnieuw beginnen, hoe teleurstellend het ook klinkt.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 11:27:
Ik zou dus overnieuw beginnen, hoe teleurstellend het ook klinkt.
Mjah, ben maar opnieuw begonnen, zelfde char alleen dan 'The Mage' als sign..

Verwijderd

Goed zo :)

Iemand al enig idee wanneer tribunal in nl uitkomt?

• evilpin0
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 12:17:
Goed zo :)

Iemand al enig idee wanneer tribunal in nl uitkomt?
ik heb em al, alleen valt die redelijk tegen

Verwijderd

1e indruk was ook tegenvallend maar eigenlijk toch wel goede exp na een tijdje gespeeld te hebben...

magoed, meningen kunnen verschillen

wanneer ie in de winkels ligt dunno, misschien vandaag? shops krijgen meestal donderdags nieuwe vracht binnen if im correct

• evilpin0
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 15:42:
1e indruk was ook tegenvallend maar eigenlijk toch wel goede exp na een tijdje gespeeld te hebben...

magoed, meningen kunnen verschillen

wanneer ie in de winkels ligt dunno, misschien vandaag? shops krijgen meestal donderdags nieuwe vracht binnen if im correct
maja leuke ervaring dat zeker maar absoluut niet de kwaliteit wat ik er van verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat zuigt aars.
Maar hij is dus nog niet legaal verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben daarnet iets heel raar tegen gekomen
ik had een ziekte maar die restored fatigue 1 point
dat is toch goed en toch zeiden alle mensen dat ik mij moest laten genezen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, tja, als het toch als een ziekte gezien wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

soort EPO dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee ma ik wou mij niet laten genezen ma heb hiet moeten doen omdat niemand nog met mij wou praten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Vraagje, als je in een daedric ruin zo'n hart oppakt summoned er een lord. Maar kan ik meerdere keren met 1 hart een lord laten summonen? IK dacht altijd dat dat kon, maar hoevaak ik het hart ook weer neerdonder en oppak, geen lord :(

Het gaat me dus om de wapens die hij dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh, tuurlijk gaat het om de wapens, en daarom een grote DUH erbij, tuurlijk summont er maar 1 x een Dremora Lord... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik had Tribunal al een tijdje draaiend, helaas is het willekeurige crashen naar de desktop er nog niet uit, maar dat terzijde.

Mournhould is kewl, mercenary gehuurd en daarna quest gedaan om die assasins eens en voor altijd te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja voor de temple courtyard stond een ventje die vroeg om wat geld (50gold)
nou ik had genoeg en gaf het hem
daarna vroeg hij om 100 gold, ik nou vooruit dan maar
weer daarna vroeg hij 1000 gold, nou oke omdat jij het bent dacht ik maar
maar daarna 10000 gold ja en dat had ik niet zo ff in me binnenzak op dat moment
daarna was hij ff weg en nu is hij weer terug en hij sprak me aan en begon direct te vechten
en ik kan hem niet raken om één of andere reden?
ik had nog zo'n guard gehuurd maar die kon hem ook niet raken
weet iemand hoe hem te verslaan?
ik heb hem nu maar het water in gelokt en daar zwemt hij nu vrolijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik vind die High Ordinators zo mooi gedetailleerd
zie hier
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot32.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geil :P

Maar ik heb hem nog nergens in de winkel zien liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb hem hier besteld http://www.dimensionplus.nl/index2.htm
de volgende dag had ik hem thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jammer dat er zo weinig screenshots geplaatst worden :'(
(hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, HEEL erg jammer, ik zoiu weleens een nieuw armor willen zien, anders dan die rode, en nieuwe wawpens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot34.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Hey jongens ik ziet met een probleem
ik heb dus de "myhouse" plugin in balmora
nu heb ik de sleutel binnen laten liggen en nu kan ik niet meer naar binnen :'(
ik heb het met een masters lockpick geprobeerd open te maken maar hij is te complex daarvoor
mij security staat op 48 en ik kan niet hoger komen
weet iemand een oplossing of een code in het console waarmee je de sleutel weer kan toevoegen aan je inventory?
of is er een cheat waarmee ik even door de muur van mijn huis kan lopen?

edit: er liggen heel veel waardevolle spullen in.

[ Voor 7% gewijzigd door joostve op 02-12-2002 16:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 17-09 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Als het het zo'n openklap deur is kun je er met 'tcl' in (door muren lopen ;)).

Anders moet je ff een spreuk maken die lvl100 locks kan openen?

/edit
Als mensen nog tips hebben voor handige item enchantments? Ik heb nu allemaal exclusive kleren die 'constant fortify attribute strenght' hebben. Hierdoor zit ik nu aan de 150 strenght en kan ik lekker veel meetillen ;)
Daarnaast heb ik nog een ring die constant mijn fatigue opkrikt (nooit moe, kun je snel reizen) en wat ringen zoals constant levitate (gaat wel niet zo snel maaja) en water walk (zwemmend vallen die visjes je telkens lastig).

Zo'n open lock item heb ik niet meer nodig als grandmaster van de thiefs :P Krijg een lvl100 lock toch binnen 2/3 keer open :)

[ Voor 68% gewijzigd door Koetjeboe op 02-12-2002 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja maar met spreuken en enchanten kan ik dus helemaal niet overweg
enig idee hoe ik zo'n spreuk maak die een deur kan openen?
wat voor spel heb ik daar voor nodig?

[ Voor 16% gewijzigd door joostve op 02-12-2002 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 17-09 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Moet je ff bij een magic guild langsgaan :) Die mensen hebben meestal wel iemand die voor jou kan enchanten. Dit kan echter wel prijzig worden.

Spell weet ik niet zo uit mijn hoofd, zal straks eens kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb het al met een code gedaan in het console gewoon :
player -> additem "key_my_house" 1
maargoed dit was gewoon ff nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor een mage gilde moet ik een boek gaan stelen in een andere mage gilde de naam is iets van chirm... of iets in die aard toch maar ik heb dat boek gestolen en al maar dat was een tijdje geleden en nu blijkt dat ik het nog niet gegeven heb aan diegene voor wie ik het moest stelen maar ik vind dat nergens niet bij mijn boekverkoper niet in mijn privee bibliotheek (100tal boeken) niet op zak kan ik soms dat boek terug in het spel brengen of zien waar het licht met de tec construction set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
als je precies weet hoe het boek heet kan ik je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screens :?
Is het de moeite waard om te kopen die expansion, of zijn er al ergens revieuws te vinden?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.