Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 16:22:
Screens :?
Is het de moeite waard om te kopen die expansion, of zijn er al ergens revieuws te vinden?
Niet te kopen :+

Verder lijkt hij gewoon op morrowind maar als je morrowind uitspeelt moet je ergens (maakt niet uit waar) gaan slapen en gebeurt er wat tenminste zo hoorde ik het van een maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je morrowind uitspeelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

aaaaah :'(

Net iets heel doms gedaan, ik moest voor mijn stronghold bij Telvanni 2 grand soulgems met Golden Saints erin inleveren, ik had dus saints gecaptured en wou ze inleveren, prima, maar een dag later was ik opeens mijn Azura Star kwijt, blijkt dat ik die dus automatisch heb ingeleverd en ik kan hem nu blijkbaar niet terugkrijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het boek heel toevallig gevonden bij een verkoper in suran geen idee hoe het daar gekomen is maar ik heb het terug zonder een cheat te gebruiken
*IceFire is blij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
maar een dag later was ik opeens mijn Azura Star kwijt, blijkt dat ik die dus automatisch heb ingeleverd en ik kan hem nu blijkbaar niet terugkrijgen
ram op je console knoppie "~" dus.
type in coc "toddtest" en zoek je azura's star op, hij ligt ergens op een tafeltje, tis maar een klein level, geen probleem dus.

Zorg wel dat je eerst marked ergens buiten het level, zodat je weer kunt recallen, divine intervention en almsivi intervention werken daar niet en er is geen uitgang!
ook geen ingang trouwens...

U can thank me later :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik kwam in Tribunal wat leuke wapens tegen en ik heb er ff foto's van gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/hopesfire.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/hopesfire_stats.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/hopesfire2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/trueflame.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/trueflame_stats.jpg

handig van deze wapens is dat ze ook nog licht geven in het donker
verder is de value niet echt spectaculer te noemen

en als je denkt dat ik cheats gebruik omdat ik zoveel geld heb dan heb je het mis :P
in Mournhold is het namelijk heel makkelijk om veel geld te krijgen
Ps: als je de mainquest volgt kom je vanzelf in bezit van deze wapens

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja denk dat ik tribunal ook eens zal aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ziet er heel erg mooi uit, maar ik moet de gewone versie nog uitspelen, ben nu pas op ongeveer de helft. :) Denk dat ik daarna pas over ga tot de aanschaf van Tribunal. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, alleen al om dat zwaard zou ik de expansion aanschaffen :P

Ruige screens!

PS: One handed en in de 70 aan damage standaard? vettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb nu een zwaard met 33 damage maar heb het ff geenchant en geeft nu een kleine 20 tot 100 fire damage bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik ga mijn oude hd maar weer eens inbouwen en daarbij .. ff mijn morrowind save games ophalen .. :)
en als marsh mij verteld hoe hij aan uitbreiding kwam ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
als je een level omhoog gaat kan je je stats verbeteren
voor sommige staat een x2, x3 enz
heeft iemand wel eens gehad dat hij voor Luck een vermenigvuldigingfactor heeft staan?
luck upgraden gaat namelijk zo langzaam elke keer maar 1 erbij :(
weet iemand hoe het sneller kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Volgens mij kan dat dus niet, omdat er geen skill is met luck als governing attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 22:03

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb net in Tel Fyr een armor gevonden met 60% magic resist. Nu ben ik Breton, wat mij dus totaal 110% magic resistant maakt :*).

Hebben de spells reflect en absorb magic nu eigenlijk nog nut in deze situatie?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk armour ja, ik meen het hoogste light armour :)

Maar ik denk niet dat het erg veel nut heeft nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Laatst online: 22-08-2022
Het ergste aan de expension vind ik nog wel die adementium armor. Onderhand nergens te krijgen in het spel, en als je hebt vindt blijkt het dat het niet geweldig is. (Alhoewel die Her hands en Royal armor idd vet is :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, waarom ga je er dan naar op zoek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben blij met mij glass armor ik ben van kop tot teen in glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 17:04:
Ehm, waarom ga je er dan naar op zoek :?
Voor de heb? Ik heb ook bijna alle veschillende soorten armor compleet, terwijl ik alleen maar heavy armor draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
arhg heavy armor .. dat is toch dat loooodzware spul :)
lol draag 100 % puur glas .... weeg nog geen 100
maar idd armors zijn er voor de heb .. net zoals de betere wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Glass armor heb ik nu 3 complete sets van ofzo ;) Alleen is het niet zo sterk in vergelijking met heavy (sommige heavy dan he ;)). En dat gewicht maakt ook weinig uit als je toch 900 kunt meedragen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
jah maar ik spring hoger verder en ben sneller etc .. btw ik kan 800 nog wat meedragen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb 100 strenght en ik kan dus 500 meenemen
wat voor ras zijn jullie dan en op wat voor level zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
Koetjeboe schreef op 08 december 2002 @ 19:46:
Glass armor heb ik nu 3 complete sets van ofzo ;) Alleen is het niet zo sterk in vergelijking met heavy (sommige heavy dan he ;)). En dat gewicht maakt ook weinig uit als je toch 900 kunt meedragen he...
tja glass is echt heel lekker hoor.. probeer dan ff de saviours hide te pakken, die is ook nog eens geenchant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

joostve schreef op 08 December 2002 @ 22:03:
ik heb 100 strenght en ik kan dus 500 meenemen
wat voor ras zijn jullie dan en op wat voor level zitten jullie?
Strenght 188 ofzo ;) Allemaal exquisite kleding stukken met constant fortify strenght :)

Ik heb vooral deadric armor, kun je ook goed enchanten en is vrij sterk. Hoogspringen kan ik ook goed, athletic skills enzo 100 en een heel handige jump ring (constant jump zoveel points...echt heel handig, laatst gemaakt en je kunt daarmee enorm ver springen).

/edit
Saviours hide?

[ Voor 34% gewijzigd door Koetjeboe op 08-12-2002 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een level rond de 35
longblade 100 light armor 96(volledig glass) marksman 96 atletics 86 ja dat zijn de belangrijkste en dan nog een fortify strength ring van 24punten(is dat het maximum dat je in een ring kunt steken?) en een fortify agility van 30punten gevonden of gekregen weet niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 23 ofzo, saviuors hide rest glass behalve helm(ziet er niet uit) die heb ik van Indorill.
Verder heb ik long blade op 88 ofzo, acrobatics op 100 en nog wat skills vrij hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet relevant voor alle PC gebruikers, maar de Xbox versie van Morrowind schijnt dus echt klote te zijn.

Hier een review

Krijgt overal wel hoge cijfers maarja van wat ik lees is ie toch niet helemaal fris met al die bugs. Iemand hier de Xbox versie gespeeld en het er mee eens? want zijn zo te zien genoeg mensen die het er niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 13:09:
Misschien niet relevant voor alle PC gebruikers, maar de Xbox versie van Morrowind schijnt dus echt klote te zijn.

Hier een review

Krijgt overal wel hoge cijfers maarja van wat ik lees is ie toch niet helemaal fris met al die bugs. Iemand hier de Xbox versie gespeeld en het er mee eens? want zijn zo te zien genoeg mensen die het er niet mee eens zijn.
beetje erge bulshit revieuw van die site : stel morrowind voor als een lange gang met veel deuren.... waar slaat dit op? is die gast dom ofzo? een lange gang!? hoe kun je een gang met heel mooi landschap en steden vergelijken?! maar goed ik denk dat het totaal cijfer wel zon beetje klopt dit is geen console spel maar echt een pc spel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bull-revieuw.
Die gast heeft echt geen verstand ervan...
Sta je in een dorp als lvl 1 speler moederziel alleen...
SPREEK MENSEN AAN AARS!!!!!

Ik kan me best voorstellen dat hij het overweldigend vind, maar dat is de bedoeling ervan.
Laat die gast voorloopig nog maar lineaire shooters beoordelen, IPV goede spellen veroordelen.

EDIT: Rest ook even gelezen, maar ik denk dat de man overweldigd is doorr zijn aller eerste RPG, iemand anders ook diezelfde nasmaak?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gozer van XBOXworld bergijp het niet helemaal... :-(
De kracht van Morrwind is juist dat je zelf kan kiezen hoeveel verhaal je volgt! het is een GTA III , alkleen dan in een klassiek RPG tintje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

De reviewer heeft ook last van een gebrekkige kennis van de Nederlandse taal:
de disc is bedrukt met een label bestemt voor de Amerikaanse markt
Erg slecht als dit soort taalvouten nog daadwerkelijk worden gepubliceerd. Daar kan ik me dus flink aan ergeren!

Edit:
AAARRGHH Nog erger:
of je kan meteen de weide wereld in stappen op zoek naar geluk en geld
B)

[ Voor 23% gewijzigd door Twee Dee op 09-12-2002 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

hier had ik zelf een foutje gemaakt :)

[ Voor 93% gewijzigd door Twee Dee op 09-12-2002 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
iemand nog een leuk screentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Twee Dee schreef op 09 december 2002 @ 16:25:
hier had ik zelf een foutje gemaakt :)
leer ffs nederlants hier kan ik echt niet tegen!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%200.jpg
Hoge kwaliteit
Strenght armor enzo ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%201.jpg
Hoge kwaliteit
Wapen collectie

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%202.jpg
Hoge kwaliteit
And again

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%203.jpg
Hoge kwaliteit
And again

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%204.jpg
Hoge kwaliteit
Wat glass armor

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%205.jpg
Hoge kwaliteit
Bookies ;) Dit zijn wel allemaal dure boeken, dus minstens 200

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/morrowind/ScreenShot%206.jpg
Hoge kwaliteit
Gespaarde grand soulgems :P Dit zijn de mindere, dus minder dan 80000 waard

[ Voor 122% gewijzigd door Koetjeboe op 09-12-2002 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke verzameling heb je ik heb ook zo iets maar minder goed geordend heb ook mijn privee bib ma met iets minder boeken of toch ik krijg 2 kisten vol :) en euh in welk huis heb je dat allemaal gepropt want mijn huisje dat ik van dura gra bol heb begint een beke vol te geraken en ik zie da je veel plaats hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Tis een plugin :) Gewoon een leeg huis met veel ruimte in balmora.

De nieuwste versies van deze plugin (ik heb dus een oude) hebben allemaal extra zooi dacht ik, en ik wil niet cheaten, alleen maar veel ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
kan je mij vertellen waar je dat kromme zwaard gevonden hebt ? (op foto 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van veel ruimte gesproken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die die op een klingon zwaard lijkt?(Bat'leth?)
Moet je bij die tovenaar van 4000 jaar oud ergens bij vos meen ik de dungeon uitspelen.
Je vind sleutels in kisten en je moet de kist die daar op volgt zoeken.
Krijg je een amulet en als je die gebruik moet je het tegen een deadric heer op nemen, die heeft dat zwaard. Versla hem en je krijgt het.

Pas op het heeft een armour desintegrate mod en een paralise mod, dus probeer hem eerst te verlammen, verder good luck :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
oh nu maak je me heel nieuwschierig :)
ik ga morgen ff de grotten rond Vos onveilig maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik dacht dat ik dat zwaard ergens rond Vivec heb gevonden? Weet het niet zeker meer hoor :P Ik heb em iig gevonden toen ik nog niet zo sterk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh, het is ook niet een heel erg sterk wapen, maar wel uber ruig.
Tel Aruhn was het trouwens. Je kan er ook die saviours hide vinden is zo'n kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
in 1 van de kisten van de heer vos ;) je weet wel die man die je geneest van vampire cure...
zit een amulet ... als je die pakt ( natuurlijk ongezien ;) ) komt er ( als ik goed herinder ) de vraag of je wilt reizen naar blalbalblabla... doe ja en je neemt het op tegen deacric master .. die dat zwaart heeft .. doood hem en je hebt het .. is overigens redelijk sterk zwaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dai katana?? of is het geenchant ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Koetjeboe schreef op 09 December 2002 @ 21:39:
Tis een plugin :) Gewoon een leeg huis met veel ruimte in balmora.

De nieuwste versies van deze plugin (ik heb dus een oude) hebben allemaal extra zooi dacht ik, en ik wil niet cheaten, alleen maar veel ruimte :)
Ik heb de plugin 'A good place to stay' ( te vinden op www.morrowindfiles.com ) gebruikt. Daarmee krijg je een eigen grot/huis in een berg in Balmora.

Het leuke eraan is dat je én een reusachtige ruimte hebt én paspoppen om je armor overheen te gooien

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/morrowind008.JPG

je kunt al je ingredients in potjes gooien zodat je het mooi op alfabetische volgorde hebt.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/morrowind003.jpg

en nog wat aparte kamers zoals een slaapkamer, kelder, wapen ruimte, etc.

Verwijderd

ik ben nu in dat corpusarium in tel fyr maar ik vind niets interessant in die kisten en die sleutels passen nooit of vergeet ik een deel?? ik heb ook al alles in de toren gedaan maar ik vind geen interesant ding noch die propylon index

• streafer
  • Niet online
je moet niet onder zijn maar boven das 1 .. dus naar boven leviteten of springen
dan zie je die man in zijn flexe compleete deadric uitrusting .. achter hem op tafel staat z'n index en 1 van de 2 kisten zit die amulet

Verwijderd

ah ok had die niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik zit met 2 vragen

1: wie weet waar ik een RECALL spell kan vinden?
2: wie eens duidelijk uitleggen wat de Bound doet? (bound zie ik meestal als een magie op een wapen maar wat doet het precies?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

joostve schreef op 13 december 2002 @ 14:39:
ik zit met 2 vragen

1: wie weet waar ik een RECALL spell kan vinden?
2: wie eens duidelijk uitleggen wat de Bound doet? (bound zie ik meestal als een magie op een wapen maar wat doet het precies?)
1. Ik heb de 'Mark' en 'Recall' spells geleerd van een Mouth bij House Telvanni, maar op Bullhonkie.com lag ik:
A merchant in the basement of the Tribunal Temple in Balmora sells them. They can also be found from a merchant in the Mages Guild of Vivec. Also if you plan on joining House Telvanni, one of the Mouths will reward you by teaching you both spells after you've done a quest for them.
2. Met bound summon je tijdelijke wapens. Wanneer je dus een longsword hebt met 'bound longsword for 60 secs' zul je dus een veel beter longsword summonen met vaak nog het effect dat je longsword skills 10 pts omhoog gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door NG op 13-12-2002 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

En in die kast op die verdieping zit een lekkere armortje :)

Bound geeft je een deadric wapen of armor. Voordeel is dat het niks weegt dus als je dit constant hebt heb je en een super sterk armor en veel gewicht over. Je kunt ze alleen niet enchanten als ze 'gebound' zijn :)
NG schreef op 11 December 2002 @ 20:53:
[...]

Ik heb de plugin 'A good place to stay' ( te vinden op www.morrowindfiles.com ) gebruikt. Daarmee krijg je een eigen grot/huis in een berg in Balmora.

Het leuke eraan is dat je én een reusachtige ruimte hebt én paspoppen om je armor overheen te gooien

[afbeelding]

je kunt al je ingredients in potjes gooien zodat je het mooi op alfabetische volgorde hebt.

[afbeelding]

en nog wat aparte kamers zoals een slaapkamer, kelder, wapen ruimte, etc.
Ja, die plugin heb ik ook dus maar een oude versie :) Kan em niet updaten, ben ik alles kwijt :P

[ Voor 126% gewijzigd door Koetjeboe op 13-12-2002 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ohja gewoon in de Tempel in balmora makkelijker kon niet
echt handig dat recallen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ook mark en recall zeer handig als je teveel stuff mee hebt en je alles bij je verzameling moet gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik heb nu die saviour`s hide (60% magic resist) en ik ben Breton. (50% magic resist).
Toch ben ik nog steeds het slachtoffer van sommige spells, voornamelijk van sterke tegenstanders dan, niet van die bonelords ofzo.
Heeft iemand hetzelfde gemerkt of een verklaring hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogstwaarschijnlijk omdat er een max aan de resist zit, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hoeveel markers kan je eigenlijk plaatsen met een mark spell?
(heb ff geen tijd om het te proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je maar 1 mark kunt plaatsen en dan recal je naar de laatste mark als je ergens ander markt dan recall je naar de laatst gemaakte mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jammer dat je geen meerdere kan maken
dat als je zou recallen dat je dan een menutje krijgt waaruit je kan kiezen welke bestemming je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou te gemakkelijk zijn je markt elke stad en dan gewoon teleporteren naar de gewenste stad

die silt ridders zullen failliet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja je hebt gelijk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wie weet waar ik Dro'Sakhar kan vinden?
Ik moet hem doden voor de Fighters Guild in Vivec
ze zeggen dat hij in St. Olms zit maar ik kan hem echt niet vinden

edit :laat maar ik heb hem al

[ Voor 12% gewijzigd door joostve op 15-12-2002 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat vinden jullie eigenlijk van Tribunal? Ik vind 'm tegenvallen, eigenlijk.
Het is geen expansionpack, het is een expansionpackje, met de nadruk op packje.

Lord of Destruction voor Diablo2 is een expansionpack. Tribunal is gewoon klein, 1 stadje erbij en een zooi grotten eronder, waar ik nog geen interessante items heb gevonden, maar dat kan ook aan mij liggen.

Wel leuk is het museum, maar ik heb liever al die items op een plankje in m'n eigen huisje liggen, jammer voor hunnie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan ben ik bang dat ik hem eerder zou downen(hoewel ik daar op tegen ben) ipv. €30 uit te geven aan een plugg in van groot formaat.
Jammer....
Het had veel beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik dwemer ruins of scrap metal kan vinden ?
Ik heb et nodig voor een thief quest, ik zit nu in Ald'Ruhn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
heb je de preciese naam van de ruin?
want de dwemer ruin of scrap metal bestaat niet.
trouwens welke quest is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zou het wel beter zijn als er een scroll of second en third mark en recall zouden zijn. Dan zou je 3 plaatsen kunnen onthouden zonder dat de balans verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm, gewoon een willekeurige dwemer ruin die makkelijk te bereiken is want in vrijwel elke dwemer ruin ligt scrap metal. Of gwoon een plek waar ik scrap metal kan kopen ofzo zou ook handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wat dacht je van die dwemer ruin bij fort moonmoth, je weet wel over die brug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm das een goeie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scrap metal ligt bij elk metaal beest da je in die ruins doodt anders dacht ik dat je er kunt kopen bij achira in de mage gild van balmora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem gelijk wat meer mee, wellicht komt het je ooit nog eens ten goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren mijn cpu fan naar de maan geholpen op mijn pc dus geen morrowind gedurende een week :(:(:(:(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je scrap metal mee nemen :?
Die troep is loeizwaar en nutteloos qua prijs/product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 12:23:
Waarom zou je scrap metal mee nemen :?
Die troep is loeizwaar en nutteloos qua prijs/product.
Het _hoeft_ niet, maar ik heb toch wel wat nuttige doeleinden ervoor gehad iig... Ik heb het voor meer quests nodig gehad, en dan vond ik het wel makkelijk als het mooi in mijn huisje opgeslagen lag, ipv op stel en sprong een ruine te moeten gaan plunderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het juist leuk zo een ruine plunderen daarvoor heb ik het spel gekocht zoveel mogenlijk ruins en caves plunderen gewoon rondwandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik snap nog steeds niet hoe ik een soultrap moet uitvoeren
wat ik doe:
-ik dood een wezen
-maak direct een soultrap erover maar er gebeurd niks :(
-ik heb een gem in me inventory
kan iemand me uitleggen hoe het werkt want ik snap het volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 16 december 2002 @ 15:45:
ik snap nog steeds niet hoe ik een soultrap moet uitvoeren
wat ik doe:
-ik dood een wezen
-maak direct een soultrap erover maar er gebeurd niks :(
-ik heb een gem in me inventory
kan iemand me uitleggen hoe het werkt want ik snap het volgens mij niet
eerst soultrap, dan doden

er komt een wolkje achtig iets om het wezen heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Off-Topic]
caspian van nwd ??
[/Off-Topic]

En ja et is de bedoeling eerst soul trap te doen en dan te killen want er zit niet echt een soul in een dood beest :P
En misschien een id om een zwaardje te enchanten met 3 secs soultrap ofzo en dat als ie bijna dood is dat je em daar mee af maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een sword enchanten met soultrap?
Je komt die scrolls tegen alof het grassprietjes zijn, ik ben lvl 4 en ben er al 12 tegengekomen.
Daar kan je behoorlijk wat golden saints mee vangen.
Maar eerder een geod zwaard met paralise of fire damage ofzo, scrolls kom je toch zat tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Misschien een domme vraag. Maar ik ben Morrowind ook net gaan spelen: Hoe Alchemy ik? Want hoe meng ik die zooi etc... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ga maar naar een berg boven suran daar staat een suciadel orc :) die heeft een leuk zwaartje en nog wat armor als het goed is ... constant soultrap voor 120 sec alleen het fijne hieraan is ( teminste bij mij ) dat hij de wezens niet trapte als ik gewoon sloeg maar de spel moest casten ( dus eigelijk niet constant maarjah volgens mij stond het er echt :) ) maar hierdoor krijg je wel skill points bij elk wezen wat je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 16 december 2002 @ 18:02:
ga maar naar een berg boven suran daar staat een suciadel orc :) die heeft een leuk zwaartje en nog wat armor als het goed is ... constant soultrap voor 120 sec alleen het fijne hieraan is ( teminste bij mij ) dat hij de wezens niet trapte als ik gewoon sloeg maar de spel moest casten ( dus eigelijk niet constant maarjah volgens mij stond het er echt :) ) maar hierdoor krijg je wel skill points bij elk wezen wat je dood.
cast when use gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
DutchCommando schreef op 16 December 2002 @ 17:32:
Misschien een domme vraag. Maar ik ben Morrowind ook net gaan spelen: Hoe Alchemy ik? Want hoe meng ik die zooi etc... :P.
heel makkelijk alleen heb je er 4 dingen minimaal voor nodig
je moet z'n bv brouwpotje die je in je inventorie hebt op je zelf gebruiken. dus
rechtermuisklik pak je z'n brouwpotje en klik dan op jezelf.( zelfde als bv wapen )
dan krijg je apart menutje waar je de andere 3 alchemy dingen in kan zetten + je ingredienten. zo kan je mixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

DutchCommando schreef op 16 december 2002 @ 17:32:
Je moet eerst 'gereedschap' hebben, ehm...calcinator :? enzo. Dan sleep je dat gereedschap op jezelf en dan komt er een alchemy scherm :P

te laat :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Koetjeboe op 16-12-2002 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je heb een mortar nodig om te beginnen de rest kan je later bijkopen maar met een mortar kan je al beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kopen ? die dingen heb je zo gejat :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
en als toevoeging :) ( koetjeboe had je ook kunnen zeggen ) hoe beter het spul dus een mortar en de rest .. liefst grandmaster of secret master .. maar die laaste bestaat niet .. kan je wel toevoegen met construction ... + hoe beter alchamy skill des te beter eind resultaat krijg je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wat is het sterkste wezen dat je kunt vangen met een soultrap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een golden saint denk ik 80.000 en de mogenlijkheid om constant effect te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
oh beter
sinds ik tribunal geinstalleerd kom ik die saints veel meer tegen
trouwens ook andere wezens hoor zoals the winged twilight
oh ik zie trouwens dat god Vivec ook een soul heeft die bijna 2x zoveel waard is als een Saint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar kun je die god vivec dan wel vinden?? een god in een gem steken hmmmmmmmm i dont think he likes it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 23:33:
en waar kun je die god vivec dan wel vinden?? een god in een gem steken hmmmmmmmm i dont think he likes it
Met de azura star soulgem moet het lukken ;) En de god vivec vind je in vivec, heeeelemaal achteraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 16:33:
Waarom een sword enchanten met soultrap?
Je komt die scrolls tegen alof het grassprietjes zijn, ik ben lvl 4 en ben er al 12 tegengekomen.
Daar kan je behoorlijk wat golden saints mee vangen.
Maar eerder een geod zwaard met paralise of fire damage ofzo, scrolls kom je toch zat tegen :)
Het is niet slim om een zwaard te enchanten met paralise - on strike, stel je paralized hem bij de eerste hit en je slaat nog een keer hij resist paralyze en kan weer bewegen... verder raakt je zwaardje zo snel leeg i gues ;)
Ik zou eerder iets enchanten voor extra health al is er een cape met 15h/15f per seconde erbij maar die doet het niet meer met de updates.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 23:33:
God Vivec zit in de High Fane in Vivec
het allerlaatste Canton zou ik maar zeggen
de deur is wel locked met 100
maar als je de main quest hebt gedaan is hij open

ik heb hem trouwens geprobeert te vangen maar het lukt niet
het kan ook zijn dat me skillz het niet deden op dat moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik vroeg me af wat zijn de beste spullen om te enchanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exquisit ringen en amuleten zijn volgens mij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 22:51
joostve schreef op 16 december 2002 @ 22:38:
oh beter
sinds ik tribunal geinstalleerd kom ik die saints veel meer tegen
trouwens ook andere wezens hoor zoals the winged twilight
oh ik zie trouwens dat god Vivec ook een soul heeft die bijna 2x zoveel waard is als een Saint
Hmz, ik ben vergeten om soultrap op Amalexia te gebruiken. Weet iemand hoeveel die god waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja dat ben ik ook vergeten maar
volgens mij lukt je dat nooit weet je hoe snel en sterk zij is :)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.