Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/banner684654655.jpg

Deel 5 alweer van The Elder Scrolls III: Morrowind :9

Je kan de oude delen hier vinden:

Het Grote Elder Scrolls III: Morrowind topic
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 4

FAQ

:? Wat zijn de systeemeisen :?

Minimale systeemeisen:
[list]
• Windows ME/98 128 MB RAM
• Windows XP/2000 256 MB RAM
• 500 MHz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon processor
• 8x CD/DVD-ROM Drive
• 1 GB free hard disk space
• Windows swapfile
• DirectX 8.1 (included)
• 32MB Direct3D compatible video card with 32-bit color support and
• DirectX 8.1 compatible driver
• DirectX 8.1 compatible sound card
• Keyboard, Mouse

Aanbevolen systeemeisen:

• 800 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor
• 256 MB RAM
• NVIDIA GeForce2 GTS, or ATI Radeon 7500 or faster video card.

Ondersteunde videokaarten:

• NVIDIA GeForce4
• NVIDIA GeForce3
• NVIDIA GeForce2
• NVIDIA GeForce 256
• NVIDIA TNT2
• ATI Radeon 8500
• ATI Radeon 7500
• ATI Radeon 7200
• ATI Radeon
• ATI Rage 128
• Matrox G550
• Matrox G450
• Matrox G400

:? Morrowind bestaat uit 2 cd's, maar heb ik ze allebei nodig :?

De eerste cd heb je nodig voor het spel en de installatie ervan. De tweede cd zul je alleen nog hebben als je de TES Construction Set wilt gaan gebruiken om bijvooebeeld zelf plugins te maken.

:? Kan ik Morrowind online spelen :?

Nee. Morrowind is een single player RPG en dat zal het ook blijven.

:? Bestaan er ook uitbreiding :?

Ja! :9~ Er is op dit moment 1 uitbreiding te koop, genaamd Tribunal.
In Tribunal, a ruthless new king has taken the throne of Morrowind, while an aging god drifts deeper into madness. Into this chaos you are thrust, with deadly assassins close behind you and Morrowind's uncertain future ahead. Your journey will lead you to Mournhold, capital city of Morrowind, to the Clockwork City of Sotha Sil, and through massive, epic-sized dungeons.

"In Morrowind you get to meet Vivec, but he is just one member of the ruling Tribunal," said Todd Howard, Project Leader. "We've always wanted to take you on an adventure to Mournhold to meet the other two god-kings, Almalexia and Sotha Sil. It's an awesome city, and the quests there are some of the best yet."

Strange and deadly creatures await you in Tribunal, including goblins, lich lords, and the mysterious Fabricants. Powerful new armor and weapons will aid you in your survival, and your adventures will be documented in the improved journal system and an annotatable map. The fate of Morrowind is in your hands…again.
Kortom: nog meer pret me een geheel nieuwe stad (Mournhold! City of Light. City of Magic) compleet met uitgebreide en korte quests, nieuwe items, een museum, etc. Zeker het kopen waard.

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/trib/trib_web02B.jpg

De tweede uitbreiding zit er ook al aan te komen, nu eentje die de naam Bloodmoon heeft. Bloodmoon wordt in Mei dit jaar verwacht.
Bloodmoon takes you to the frozen Island of Solstheim where the Empire is establishing a new mining colony - a venture being threatened by the prophecy of the Bloodmoon and rumors of werewolves.

Your journey north from Vvardenfell by ship will bring you to a whole new world, where the ashlands and rainy coasts of Morrowind give way to forests and hills covered with snow and ice. In the huge wilderness of Solstheim you'll experience snow, blizzards, and new creatures, including frost trolls, ice minions, and wolves…just to name a few.
:9~

Nóg meer land, nóg meer quest, nóg meer items.. :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/bloodmoon/bm_web02B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/bloodmoon/bm_web01B.jpg

In-game vragen:

:? Help!! Ik heb per ongeluk iemand afgeslacht die ik misschien nog nodig zal hebben? :?

Vaak krijg je een melding wanneer je iemand belangrijk hebt omgebracht dat je de verhaallijn in gevaar hebt gebracht en dat je maar ff moet reloaden.

Je kunt ook iemand respawnen, mits je Morrowind op de PC hebt, de XboX-versie ondersteunt dit niet.

Je kunt iemand op de volgende manier respawnen.

1. Zoek op hoe de persoon heet in het spel. Dit kan in de construction set, maar misschien is het handiger om te zoeken in de Morrowind DB van Morrowind.nl

2. Daarna open je de console (te openen door op je tilde te drukken) en voer je het volgende commando in:

placeatpc "sharn gra-muzgob",1,1,1

PlaceAtPC,[objectID],[Count],[Distance],[Direction]

:? Hoe kan ik screenshots maken? :?

Ga naar je Morrowind directory en open het bestand morrowind.ini. Zoek voor de regel waar staat Screen Shot Enable=0. Verander de 0 door een 1.

Je kan nu in-game dmv Prt Scr screenshots maken die als bmp in je morrowind directory worden opgeslagen :)

:? Hoe kan ik mijn FPS zien? :?

Ga net als hierboven naar je morrowind directory en open morrowind.ini. Zoek voor de regel waar staat: Show FPS=0. Verander de 0 ook hier in een 1. Wanneer je morrowind nu opent zie je je FPS beneden in de rechterhoek.

:? Ik zit vast in een deur! Hoe kom ik eruit? :?

Open je console (te openen met je tilde) en geef het commando: fixme

:? Wat zijn soulgems en wat kan ik ermee? :?

Soulgems kun je gebruiken om een soul van een monster in op te slaan. Een gevulde soulgem kun je daarna weer gebruiken om een wapen of item te enchanten. Enchanten betekend dat je een magische kracht aan een item toekent. Dit kun je zelf doen (als je goede enchant skills hebt) of bij iemand van bijv. Mage Guild kun je dit laten doen.

Om een soul te trappen heb je een soulgem nodig. Er zijn verschillende grote soul gems, van petty souls gems, tot grand soul gems. De grootte van de soul gem die nodig is hangt af van de sterkte van het monster wat je will soultrappen.

Naast de soul gem heb je ook nog een spell nodig om een soul te kunnen trappen. Dit kan een spell zijn, maar dus ook, zoals hierboven beschreven, een enchant item zijn met als magische kracht dat het item 'soul trap' kan. Hoe dan ook, voer de spell 'soul trap' uit op een monster. Je zult een wazige wolk om het monster heen zien. Kill het monster terwijl die wolk er nog is en het monster zal automatisch in een soulgem in je inventory gaan zitten.

:? Welke Great House zal ik joinen? :?

Aangezien je maar 1 House kan joinen. Je kan een House niet verlaten en moet je expelled worden kun je niet alsnog voor een ander House kiezen, is vrij belangrijk dat je een goede keuze maakt :)

Lomp gezegd is House Redoran voor fighters, House Telvanni voor mages en House
Hlaalu voor thieves.

Je kan er hier wat meer over lezen.

Alchemy FAQ:

:? Wat is alchemy? :?

Alchemy is het maken van potions door ingrediënten met behulp van een aantal items samen te voegen.

:? Wat heb ik daar voor nodig? :?

Je hebt er minimaal voor nodig:
  • Mortar
  • Pestle
  • 2 verschillende ingrediënten

Je kunt er ook voor gebruiken:
  • Retort
  • Alembic
  • Skooma
Een Retort zal alle positieve effecten van je potion doen versterken in zowel sterkte als in tijdsduur.
Een Alembic zal daarentegen alle negatieve effecten doen versterken.
Een Skooma zal hetzelfde werken als een Alembic.

Al deze tools zijn er in verschillende vormen, van Apprentice tot Grand Master. Hoe hoger de tools zijn hoe sterker ze zullen werken.

:? Hoe kom ik aan deze tools? :?

Je kunt de meeste alchemy tools bij bijvoorbeeld Mage Guild of andere merchants kopen. Wil je echter tools op Grand Master niveau zul je toch verder moeten kijken. Bijvoorbeeld in een toren bij Mage Guild in Caldera kun je een aantal Grand Master Alchemy tools vinden.

:? Hoe kom ik aan ingrediënten? :?

Ingrediënten voor je potions kun je werkelijkwaar overal vinden, van merchants tot aan monster. Kijk 'in' alle planten of in gekillde monsters.

:? Hoe weet ik wat voor effect een ingrediënt heeft? :?

Wanneer je de eigenschappen bekijkt van een ingrediënt (met je muiscursor eroverheen gaan) zie je welke effecten ze hebben. Wanneer je een potion probeert te maken moet je minimaal 2 ingrediënten hebben die een gelijke eigenschap hebben.

:? Het lukt maar niet, al mijn pogingen mislukken, wat doe ik fout? :?

Hoogstwaarschijnlijk doe je niets fout, maar zijn je alchemy skills waarschijnlijk te laag. Je kun deze verhogen door gewoon heel erg veel potions (proberen) te maken of je alchemy skills te verhogen bij een (master) trainer.

Uiteindelijk is het de bedoeling om een zeer complete FAQ te maken die voor iedereen begrijpelijk is, maar dat kan (en wil) ik niet alleen doen. Natuurlijk heb ik al informatie gebruikt van posts uit vele morrowind posts.

Hierbij wil ik dus Morrowinders vragen om mij te mailen met vragen+antwoorden wat zij belangrijk vinden. Je kan mij bereiken via mail op ng@chello.nl

Veel plezier!

[ Voor 103% gewijzigd door NG op 03-03-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ben nu eindelijk eens klaar met de Dark Brotherhood, ben er 'vroeger' een paar keer geweest, maar elke keer krijg ik hun baas niet dood. Nu als level 42 dus wel. Kwam er ook nog wat dartende mensen tegen, maar omdat ik eerst wat andere quests wil doen maar ontlopen. Nadat ik Temple Quest gedaan heb maar weer eens naar Mournhold.

Wie hebben er trouwens allemaal al een stronghold bij House Telvanni? Ik heb net mijn laatste stage afgemaakt en zag dat er wat mensen bij mijn stronghold woonden. Ik dus kijken bij de alchemist, gratis potions zou niet verkeerd zijn toch? :P Maar het blijkt dat die trut niet goed weet wie d'r baas is... ze vraagt gewoon meer voor potions dan ze bij een normale shop doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik vind het stom dat die dagoth ur in lava flikkerde ...
had ie iets leuks bij zig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
streafer schreef op 17 January 2003 @ 16:57:
ik vind het stom dat die dagoth ur in lava flikkerde ...
had ie iets leuks bij zig?
Waarschijnlijk niet aangezien hij bij iedereen die ik ken in de lava flikkerde. Was dus part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Hm, deel 5 alweer, gaat best aardig voor een spel dat niet online gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461

NG schreef op 17 januari 2003 @ 16:58:
[...]

Waarschijnlijk niet aangezien hij bij iedereen die ik ken in de lava flikkerde. Was dus part of the game.
Ik heb eens gekeken in de construction set en wat en zag dat hij nix had

ik lees hier nogal replies over telvani strongholds bouwen kan iemand me keer uitleggen wat dat is??

edit:Meer informatie over de game is hier te vinden:
http://www.elderscrolls.com/main.htm voor de officiele site van de makers
link werkt niet moet http://www.elderscrolls.com/index.htm zijn denk ik

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 61461 op 17-01-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

lol, idd. Maar je bent er wel langer mee bezig dan de meeste online games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 22:33

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Anoniem: 61461 schreef op 17 January 2003 @ 18:35:
ik lees hier nogal replies over telvani strongholds bouwen kan iemand me keer uitleggen wat dat is??
Die krijg je door quests uit te voeren van een van de huizen (Hlaalu, Telvanni of Redoran) en dan krijg je op een gegeven moment de kans (verplichting) om een huis te laten bouwen.
Dit kun je dus zien als een normaal onderdeel van een quest, met als beloning de aanbouw van je eigen huis :)

[ Voor 8% gewijzigd door Twee Dee op 17-01-2003 18:38 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm ik ga dus nog even mijn best doen bij mijn hlaalu ik was die ventjes in feite wel wat beu door hun te gemakkelijke en onozele quests

ik hoop dat er verhuiswagens bestaan in morrowind want als ik heen en weer ga mogen lopen zal het heel lang duren

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 61461 op 17-01-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 17 januari 2003 @ 18:38:
hmmm ik ga dus nog even mijn best doen bij mijn hlaalu ik was die ventjes in feite wel wat beu door hun te gemakkelijke en onozele quests

ik hoop dat er verhuiswagens bestaan in morrowind want als ik heen en weer ga mogen lopen zal het heel lang duren
Gewoon mark en recall gebruiken :+. Dan hoef je alleen maar weer te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 17 januari 2003 @ 19:07:
[...]

Gewoon mark en recall gebruiken :+. Dan hoef je alleen maar weer te lopen.
Zelfs niet ik leg eerst alles binnen handbereik (heb constant telekinesis) alles laden recall en dan alles uitpakken ja goede truc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 18 januari 2003 @ 00:32:
[...]

Zelfs niet ik leg eerst alles binnen handbereik (heb constant telekinesis) alles laden recall en dan alles uitpakken ja goede truc
Al moet je wel weten dat je stronghold niet echt geschikt is om spullen in te storen... Alhoewel dat ligt er misschien aan. Als je Telvanni doet iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet veel actie in het nieuwe deel vind het maar flauwtjes hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ja ik moet zeggen dat ik er een beetje op uitgekeken ben (voor even dan)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel ik heb juis tribunal geinstalleerd en just love it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik speel het al vanaf oktober ofzo en dan ook niet zo af en toe maar soms wel 5 uur per dag als het niet meer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik kan je aanraden om eens de Giant plugin te downloaden, (te vinden op www.morrowindfiles.com ), hiermee voeg je een flink aantal grote wezens toe aan je spel. Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26
het ligt bij mij in de vergeetbak, over een half jaar kijk ik er weer in en dan is het cool dat moet ik weer eens spelen
offtopic:
of er zijn die andere 100 spelllen ook nog, zeer vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 15:31

AntiPasta

d1 m0z4rella

Mensen, ik heb ergens in een library in Vivec de 'land deed to Indele Ratheon's house' ofzo gevonden, waarop staat dat een of andere Hlaalu vent het huis van Indele Ratheon (sp?) in Scyda Neen heeft gekocht... nou heb ik dat papiertje, en wat doe ik er nu mee? Praten met die Indele werkt niet

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715

hmm ik ben van de week ook maar weer eens begonnen dit is ook handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Ik ben nu toch écht aan het spel begonnen :P
(Zat bij m'n Hercules R9700 Pro)

Het valt me op dat je alle boeken die je her en der vindt even moet checken, als je iets kan leren zie je dat onderaan het scherm.
Wisten jullie al maar voor de andere newbies zoals ik wel nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Gman schreef op 18 January 2003 @ 23:21:
Ik ben nu toch écht aan het spel begonnen :P
(Zat bij m'n Hercules R9700 Pro)

Het valt me op dat je alle boeken die je her en der vindt even moet checken, als je iets kan leren zie je dat onderaan het scherm.
Wisten jullie al maar voor de andere newbies zoals ik wel nuttig :)
Ik check idd alle boeken die ik tegenkom, en wanneer ik ze mee kan nemen zonder dat iemand daar moeite mee heeft, eigenaar bijv ;), doe ik dat ook. Vaak is het handig om een boek door te lezen als je ergens niet uitkomt. Bijv. als je geïnfecteerd bent door een vampier of je eigen potions wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Bij die R9700 krijg je trouwens alleen 2 cd's en een blaadje met systeemeisen.
De broodnodige wereldkaart zit er niet bij, maar gelukkig kan je die downloaden.
De Handleiding staat als PDF formaat op de CD, niet erg handig als je steeds uit het spel moet.
Even uitgeprint dus :)

BDW ik heb regelmatig dat het spel eruit knalt en dat ik weer in windows zit, zeg 2x per uur zeker.
Sinds ik regelmatig quicksave al een stuk minder, maar toch hinderlijk.
Heb alle nieuwste patches, drivers en noem maar op.
Hebben jullie hier ook zo'n last van?

Kennis van me heeft het pas 2x gehad en die heeft er al aardig wat uurtjes op zitten.
Door borganism - Tuesday 07 May 2002 14:38

Voor iedereen die met alchemy bezig wil hier zijn wat recepten http://members.cox.net/cumming715/alchemy-encyclopedia.xls .
Iemand die dat excel sheet nog heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door Gman op 19-01-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gman schreef op 19 January 2003 @ 00:48:
BDW ik heb regelmatig dat het spel eruit knalt en dat ik weer in windows zit, zeg 2x per uur zeker.
Sinds ik regelmatig quicksave al een stuk minder, maar toch hinderlijk.
Heb alle nieuwste patches, drivers en noem maar op.
Hebben jullie hier ook zo'n last van?

Kennis van me heeft het pas 2x gehad en die heeft er al aardig wat uurtjes op zitten.
Ik heb hier ook zo'n last van :). Soms wat minder, soms wat vaker. Het lijkt wat minder vaak onder winxp te gebeuren. Patchen helpt niet. Het gebeurt wel vaak als er magic word gecast (lock-ups krijg je dan) of als het landschap word geladen en je drukt op rechtermuisknop/andere toetsen. Het gebeurd ook vaak als je snel en langdurig achter elkaar toetsen indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 14:38
Ik ben nu ook al een tijdje aan het spelen, en het is idd een van de meest verslavende spellen die ik in tijden heb gespeeld. Alleen heb ik geen idee of mijn character nou goed is of niet. Volgens mij mis ik een hoop in het spel

Ik ben een Redguart en doe eigenlijk alleen maar aan fysiek geweld, van magic moet ik niks hebben, en daar kan ik ook niet echt tegen. Als ik doodga komt het door 1 of andere vage spreuk die ik op me heb gekregen. Hier maar ff een screenie van mijn character, is het wat?
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.weterings/morrow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik zou die robe wegdoen en gewoon in je heavy armor gaan lopen, kan je die skill ook wat omhoog krikken, voor de rest zijn je skills enzo wel in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
AntiPasta schreef op 18 januari 2003 @ 22:35:
Mensen, ik heb ergens in een library in Vivec de 'land deed to Indele Ratheon's house' ofzo gevonden, waarop staat dat een of andere Hlaalu vent het huis van Indele Ratheon (sp?) in Scyda Neen heeft gekocht... nou heb ik dat papiertje, en wat doe ik er nu mee? Praten met die Indele werkt niet
Die 'land deed' heb je nodig voor Bal Molagmer-quests van de Thieves Guild. Dus gewoon bewaren dat papiertje en pas gebruiken als je lid bent van de Thieves Guild en de desbetreffende quest hebt gekregen van Gentleman Jim. :7 Volgens mij accepteert Indele het namelijk pas als je met die quests bezig bent gegaan.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik had eerst een warrior en nu ben ik overnieuwe begonnen met een mage (met een long sword skill) maar dat is echt moeilijk.

Iemand nog handige tips want soms is het gewoon lastig als je een simpele cliff racer tegenkomt (ok 2 stuks dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Een mage is ook bedoeld voor magic he, kies en redguard en een warrior class als je met zwaarden wil gaan meppen, skills kan je bij custom class zelf allemaal kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Waar zit House Telvanni daar wil ik graag lid van worden maar kan et nog niet vinden en iedereen zegt me dat ze geen stronghold hebben hier.
Toch hoor ik mensen over telv praten dus waar kan ik lid worden van dat house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
House Telvanni heeft zijn Mouths in Sadrith Mora zitten, spreek één van hun aan om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manie Riets schreef op 19 January 2003 @ 11:55:
Een mage is ook bedoeld voor magic he, kies en redguard en een warrior class als je met zwaarden wil gaan meppen, skills kan je bij custom class zelf allemaal kiezen
al mijn major en minor skills heb ik zelf gekozen en zijn allemaal mage skills (die je normaal ook zou krijgen)

alles van mij is in de lijn van mage op die ene long sword skill na (beetje als backup skill)

maar het is gewoon moeilijk met weinig hp en unarmed.
dus daarom tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Owww, ik begreep je ff niet :)

Ik vond als mage spelen erg lastig, ik had trouwens een breton gekozen en als birthsign the astronach. Dan heb je veel magic maar je die krijg je niet terug door te slapen alleen door magic te obsorberen en van statue's. Voor de rest zijn destruction spells voor op afstand natuurlijk makkelijk en absord health zijn handig omdat je vijanden afmaakt en tegelijkertijd je hp weer aanvult. Je moet gewoon je skills trainen en spells kopen dan wordt het vanzelf makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmmmkay :)

maar even (ben nieuw met mage) spells kopen betekend dat je iets permanents koopt?
en scrolls zijn maar voor een keer?

maar spells zijn dan toch duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Anoniem: 34715 schreef op 19 januari 2003 @ 12:35:
hmmmmmkay :)

maar even (ben nieuw met mage) spells kopen betekend dat je iets permanents koopt?
en scrolls zijn maar voor een keer?

maar spells zijn dan toch duur?
Scroll is idd 1 x, spell blijft je onthouden. In het begin vind je spells misschien duur, maar dat valt echt reuze mee.

Ik heb trouwens net op Vivec's Palace een donatie gedaan bij een shrine, ik kreeg toen levitate 100 pts als beloning, maar hoe lang duurt dat wel niet? Ben nu iets van 10 mins aan het rondvliegen en wil toch echt wel ergens kunnen resten om health/magicka weer te restoren, iets wat niet kan als je aan het vliegen bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is levitate 100 pts?
een scroll? of een spell?

kan je niet gewoon tegen de grond aan vliegen en dan resten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Anoniem: 34715 schreef op 19 januari 2003 @ 12:46:
wat is levitate 100 pts?
een scroll? of een spell?

kan je niet gewoon tegen de grond aan vliegen en dan resten?
Met 'Levitate' kun je vliegen en hoe hoger het aantal pts, hoe sneller je kan vliegen. Dit kan in een spell zitten, in een scroll, maar ook in een shrine.

Ik kon niet tegen de grond aan vliegen, zoals jij zegt, aangezien je echt op de grond moet staan, maar waar ik later achter kwam is dat ik wel naar een bed kan vliegen en dan resten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Manie Riets schreef op 19 January 2003 @ 10:02:
Ik zou die robe wegdoen en gewoon in je heavy armor gaan lopen, kan je die skill ook wat omhoog krikken, voor de rest zijn je skills enzo wel in orde
Die robe maakt toch helemaal niet uit voor je skills? Je draagt die robe over al je andere equipment en je heavy armor die eronder zit blijft gewoon tellen hoor, robes en andere kleding tellen niet als equipment, en ze tellen alleen als unarmored als je er dus niks anders aan hebt op dat lichaamsdeel.

Je kunt dus gewoon een skirt, robe en shirt gebruiken als extra plaatsen om enchantments (zoals fortify strength) te gebruiken, en toch met je volle heavy armor rondlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Robe geeft ook een betere indruk op anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NG schreef op 19 January 2003 @ 13:04:
[...]

Met 'Levitate' kun je vliegen en hoe hoger het aantal pts, hoe sneller je kan vliegen. Dit kan in een spell zitten, in een scroll, maar ook in een shrine.

Ik kon niet tegen de grond aan vliegen, zoals jij zegt, aangezien je echt op de grond moet staan, maar waar ik later achter kwam is dat ik wel naar een bed kan vliegen en dan resten.
ik doelde meer op de 100pts ;)

maar ik heb een exquisite robe gekocht aangezien ik mage ben en iets aan moest :) maar heeft het nou echt effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Anoniem: 34715 schreef op 19 januari 2003 @ 13:34:
[...]

ik doelde meer op de 100pts ;)

maar ik heb een exquisite robe gekocht aangezien ik mage ben en iets aan moest :) maar heeft het nou echt effect?
Als die robe niet ge-enchant is zal het alleen invloed hebben op je uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NG schreef op 19 januari 2003 @ 13:39:
[...]

Als die robe niet ge-enchant is zal het alleen invloed hebben op je uitstraling.
hmm nog niet ge enchant ;) maar ben ook nog maar level 2 mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Twee Dee schreef op 19 januari 2003 @ 13:14:
[...]

Die robe maakt toch helemaal niet uit voor je skills? Je draagt die robe over al je andere equipment en je heavy armor die eronder zit blijft gewoon tellen hoor, robes en andere kleding tellen niet als equipment, en ze tellen alleen als unarmored als je er dus niks anders aan hebt op dat lichaamsdeel.

Je kunt dus gewoon een skirt, robe en shirt gebruiken als extra plaatsen om enchantments (zoals fortify strength) te gebruiken, en toch met je volle heavy armor rondlopen!
Ow ik dacht dat hetgeen wat geraakt wordt als skill getraind werd, dus met een robe unarmored ook al heb je er armor onder, ach ja weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol zelfs ik wist dat :P

ik heb trouwens een map gedownd en uitgeprint op a4 papier (foto papier foto kwaliteit maarja voordeel van mijn werk :) :P )
en dat kan ik anderen zeer aanraden

alle travel routes staan erop
die weet je op zich wel maar dit is gewoon een handigheidje je weet waar je heen moet en hoe je er het snelst kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Als ik morrowind speel heb ik vaak op de andere computer mv_travel_all.jpg geopend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
als je het spel gewoon koopt krijg je ook een map maar dan op A2 formaat :P
en de traver routes heb ik niet nodig want die heb ik wel in me kop zitten langzamerhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol kan ook :P

maarja ik heb nu op me laptop dit topic open :) ook ideaal moet ik zeggen

edit

ik ga hem nog kopen :) zeker weten

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34715 op 19-01-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik heb hem gekocht, maar vind die map gewoon strontirritant. Gebruik dus liever een digitale map met aanpassingen van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is er irritant aan?

aanpassingen als?

en trouwens ik heb net feather spell gekocht maar wat doet die precies? hoger springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Feather 50 pts zorgt ervoor dat het gewicht dat je draagt met 50 afneemt. Als je limiet dus 500 is, zal je 550 kunnen dragen.
Als enchantment werkt fortify strength echter veel beter als je meer mee wilt kunnen zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eigenlijk heb je er niks aan dus?

want het werkt maar 10 sec :S damn weer geld uitgegeven waar ik niks aan heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Je zal er alleen aan wat hebben als het een constant effect is, maar dan heeft fortify strength dus altijd een beter resultaat voor de kosten van de enchantment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Waar daedric ruins zijn, waar belangrijke NPC's zijn, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Anoniem: 34715 schreef op 19 januari 2003 @ 14:52:
eigenlijk heb je er niks aan dus?

want het werkt maar 10 sec :S damn weer geld uitgegeven waar ik niks aan heb :(
Soms heb je er wel wat aan hoor, ik heb een spell zelf gemaakt dat ik 60 seconden 100 feather heb ofzo. Wanneer ik nu eens door een enemy een lagere strength krijgt zal ik niet zo snel over encumbered zijn, maar kan ik door die spell te casten toch nog bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk dat wist ik niet maar ik heb ook pas net mijn eerste eigen spell gemaakt :D

kan je dit zelf ook gaan doen? en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Anoniem: 34715 schreef op 19 January 2003 @ 15:05:
kijk dat wist ik niet maar ik heb ook pas net mijn eerste eigen spell gemaakt :D

kan je dit zelf ook gaan doen? en zo ja hoe?
Je kunt bij o.a. Mage Guild je eigen spells maken. Gewoon iemand opzoeken die Spellmaking kan. Let wel dat je niet zomaar nieuwe spells kan verzinnen, je zult dus al vormen van die spell moeten kennen.

Het lijkt me handiger als je eerst even zelf wat uitvind, of in het spel zelf of door handleidingen te lezen op internet, als je alles wat in het spel zit hier gaat vragen zijn we zo in deel 10 door alleen jou te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ok good point :) sorry ik zal alleen nog belangrijke dingen vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
als je hem koopt krijg je alle uitleg die je nodig hebt
over wat elke spell precies doet enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NG schreef op 19 January 2003 @ 14:42:
Ik heb hem gekocht, maar vind die map gewoon strontirritant. Gebruik dus liever een digitale map met aanpassingen van mezelf.
hmmz die wil ik ook wel ;). Kan je hem mailen ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ow bruut!
Check deze page:
http://m0use.net/~uesp/morrow/map/mw_map.shtml

Alle plaatsen/locaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja daar heb je dus ook een programma van
die je gewoon naast morrowind kunt draaien
er zit ook een soort zoek functie in waarmee mee je dus plaatsen/grotten kunt opzoeken
en je kan er dus aantekeningen op maken
echt heel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 20:33

koornee

3!

hmm, ik ben net begonnen (lvl 20) en ben een beetje gaan rondlopen/hunten. nu heb ik een mannetje gedood (hij viel mij aan, dan dan mag het :) ) bij de uveran ancestral tombe en ik heb zijn wapen afgepakt. maar dat is een two-handed wapen, met flink wat magie erop, en omdat ik als orc-fighter speel heb ik niks aan dat wapen. maar nu probeer ik um te verkopen, en ik krijg er wel 4500 voor en bij andere shops iets van 6000, maar ik kan um niet verkopen omdat de verkoper altijd maar iets van 400-100 gold heeft.

nu krijg ik dat wapen niet verkocht,.... toch zonde.
zijn er wel shops met veel meer geld? verderop in het spel?

[ Voor 3% gewijzigd door koornee op 19-01-2003 19:21 ]

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
koornee schreef op 19 januari 2003 @ 19:20:
hmm, ik ben net begonnen (lvl 20) en ben een beetje gaan rondlopen/hunten. nu heb ik een mannetje gedood (hij viel mij aan, dan dan mag het :) ) en ik heb zijn wapen afgepakt. maar dat is een two-handed wapen, met flink wat magie erop, en omdat ik als orc-fighter speel heb ik niks aan dat wapen. maar nu probeer ik um te verkopen, en ik krijg er wel 4500 voor en bij andere shops iets van 6000, maar ik kan um niet verkopen omdat de verkoper altijd maar iets van 400-100 gold heeft.

nu krijg ik dat wapen niet verkocht,.... toch zonde.
zijn er wel shops met veel meer geld? verderop in het spel?
Er zijn twee merchants in het spel die 5000 gold hebben. Creeper en nog iemand waar ik de naam niet meer van weet. Anyway, ik ga altijd naar Creeper, die vind je in Caldera in Ghorak Manor. Zijn gold wordt elke 24 uur weer naar de 5000 gebracht.

Mocht je dat irritant vinden, kun je altijd een plugin installeren die een merchant met bijv. 50.000 gold aan je game toevoegt, maar ik vind dat persoonlijk niet eerlijk. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kende die van Gman idd

ik heb zelf deze gevonden ik denk dat joostve die ook heeft

klik hier :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34715 op 19-01-2003 19:26 . Reden: url gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
je moet gewoon zelf die creeper aanpassen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Anoniem: 34715 schreef op 19 januari 2003 @ 19:24:
ik kende die van Gman idd

ik heb zelf deze gevonden ik denk dat joostve die ook heeft

klik hier :P
ja idd dat is hem
handig hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik was daarnet een wandelinkske aant doen in de kerkers van mournhold nu ben ik bij een tombe van genda relvel gekomen en in die tombe is dus nix speciaals maar dan echt niets en dan zie ik op mijn mapke dat er nog een gang is en ik zie dus dat die gang geblokkeerd is door 2 goed geplaatste stenen en nu zoek ik dus hoe ik ze weg krijg heb al wat afgezocht voor een hendel maar niets gevonden weet iemand soms raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 19 januari 2003 @ 23:00:
ik was daarnet een wandelinkske aant doen in de kerkers van mournhold nu ben ik bij een tombe van genda relvel gekomen en in die tombe is dus nix speciaals maar dan echt niets en dan zie ik op mijn mapke dat er nog een gang is en ik zie dus dat die gang geblokkeerd is door 2 goed geplaatste stenen en nu zoek ik dus hoe ik ze weg krijg heb al wat afgezocht voor een hendel maar niets gevonden weet iemand soms raad??
Lol, daar zat ik ook eerst. Ik kwam achter de oplossing toen ik voor de (gesloten) ingang ging staan en uit frustratie op de rotsen in stond te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NG schreef op 19 January 2003 @ 19:23:
[...]

Er zijn twee merchants in het spel die 5000 gold hebben. Creeper en nog iemand waar ik de naam niet meer van weet. Anyway, ik ga altijd naar Creeper, die vind je in Caldera in Ghorak Manor. Zijn gold wordt elke 24 uur weer naar de 5000 gebracht.

Mocht je dat irritant vinden, kun je altijd een plugin installeren die een merchant met bijv. 50.000 gold aan je game toevoegt, maar ik vind dat persoonlijk niet eerlijk. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten :)
In Mournhold zijn er ook zat mensen die 5000+ gold hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 19 January 2003 @ 23:12:
[...]

Lol, daar zat ik ook eerst. Ik kwam achter de oplossing toen ik voor de (gesloten) ingang ging staan en uit frustratie op de rotsen in stond te hakken.
kun rotsen kapotmaken?? dan moet ik veel plaatsen nog eens een bezoekje brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
je moet er gewoon met je neus tegenaan staan dan gaan ze langzaam open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwaaa ik heb me erdoor ge "fixme" en toen ik terug kwam is die deur dan open gegaan jah amai wat een robe heeft die en wat een attack ik heb wel drie keer moeten proberen en dan uiteindelijk maar afgeschoten met deadric arrows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostve schreef op 20 januari 2003 @ 00:07:
je moet er gewoon met je neus tegenaan staan dan gaan ze langzaam open
Idd :). Ik stond zo te hakken en toen viel het me op dat ik langzaam naar beneden zakte. Zit een gare ronde steen precies voor de stenen, daar moet je even op blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Grrrr... op mijn pc werkt de local map niet. 't Zal wel weer het gevolg van m'n oude viper2 kaart zijn. Die 'geheime' gangen zie ik dus nooit.

Nog even een vraag. Ik begin zo langzamerhand al aardig wat spells te krijgen. Het is zo langzamerhand een heel gescroll om bij de enchanted items en scrolls te komen. Nou kan ik wel wat spullen onder de keys zetten, maar is er geen mogelijkheid om spells te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Je kan alleen spells verwijderen. Dit doe je door op een spell te klikken met de shift-knop ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb trouwens de bittercup gevonden 100.000 gold waard
als je er van drinkt wordt je laagste skill minder en je hoogste skill hoger
mijn luck van 62 werd dus 42 en wat er hoger werd heb ik nog niet gezien maar dat zal wel speed of strength zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 20:33

koornee

3!

NG schreef op 19 January 2003 @ 19:23:
[...]

thnx, ik ben nu 5000 gold rijker :)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Komt er nu nog een nieuwe patch voor morrowind of blijft het een hoopje bugs met een goed concept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

De uitbreiding Tribunal bevat de nieuwste patches.
Na installatie heb je versie 1.3.1029.

Met de bugs is nog wel te leven, alleen het blijft rot als je soms 2 uur lang niet hebt gesaved en je krijgt ineens een melding "Memory: bad pointer." oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
joostve schreef op 20 januari 2003 @ 17:56:
ik heb trouwens de bittercup gevonden 100.000 gold waard
als je er van drinkt wordt je laagste skill minder en je hoogste skill hoger
mijn luck van 62 werd dus 42 en wat er hoger werd heb ik nog niet gezien maar dat zal wel speed of strength zijn.
Hmm... die had je eigenlijk ook nodig voor een quest van de Thieves guild... :P En die quest zorgt er voor dat je een bepaald iemand niet hoeft te vermoorden voor een Fighters Guild quest. ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
En de patch is er natuurlijk niet voor de originele versie, assholes bij Bethesda moeten natuurlijk de sales van tribunal zo hoog mogelijk houden, ook al betekend dit dat de original geen support meer krijgt :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

autosave while sleeping is toch wel good tegen die bad pointers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was ook wel opvallend dat al die tijd dat ik in tribunal was, de game maar een keer gecrashed was (lock-up toen een of ander goblin beest een fireball oid afvuurde). Maar in Vvardenfell crasht het des te vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik las hier wat tweaks, o.a. tegen het crashen, wat je moet doen is Max FPS van 240 naar 60 zetten
(of iets hoger maar dat zullen weinig mensen als gemiddelde hebben :) )

(even in vet omdat veel mensen hier last van hebben)

Na elk verslagen vijand druk ik gewoon de F5 knop in, lekker makkelijk!

[ Voor 49% gewijzigd door Gman op 20-01-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Anoniem: 61461 schreef op 20 January 2003 @ 22:10:
autosave while sleeping is toch wel good tegen die bad pointers
Met necromancer amulet (o.a. +1hp per seconde), 25% spell absorption en toch al zwakke tegenstanders (Nu level 46, nog niet begonnen aan Mournhold) valt er best weinig te slapen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Twee Dee schreef op 20 januari 2003 @ 23:55:
[...]

Met necromancer amulet (o.a. +1hp per seconde), 25% spell absorption en toch al zwakke tegenstanders (Nu level 46, nog niet begonnen aan Mournhold) valt er best weinig te slapen 8)
Ach, af en toe beetje mediteren ;)

Nu we het er toch over hebben, ik las op een MW forum/topic dat ze zeiden dat je niet meteen moet gaan slapen maar nog even door moet trainen om nog meer punten te kunnen uitgeven, 5 ipv 3 ofzo.
Het was in het engels en ik vond het vrij vaag want ze hadden het ook over Max 10 punten enzo.
Jullie weten vast wel meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Gman schreef op 21 januari 2003 @ 00:00:
[...]

Ach, af en toe beetje mediteren ;)

Nu we het er toch over hebben, ik las op een MW forum/topic dat ze zeiden dat je niet meteen moet gaan slapen maar nog even door moet trainen om nog meer punten te kunnen uitgeven, 5 ipv 3 ofzo.
Het was in het engels en ik vond het vrij vaag want ze hadden het ook over Max 10 punten enzo.
Jullie weten vast wel meer?
Dat gaat over de multipliers die je krijgt om je skills te verbeteren als je een level omhoog gaat. Afhankelijk van de skills waarin je beter bent geworden in de tijd dat je dat level hebt gehaald (...) kun je die normale +1 verhogen naar maximaal +5.
Ik heb er wel eens iets over gelezen aan uitleg, maar ik heb het uitgeprobeerd en bij mij werkte het niet helemaal goed :?
Als je echter doortraint na een level, dan wordt het het volgende level weer een stuk moeilijker om die multipliers te verhogen, dus het maakt allemaal niet echt veel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan als ik wil nu een kleine 70% reflect hebben fear me wizzards

constant wel te verstaan

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 61461 op 21-01-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66692

wat doet dat reflect eigelijk? ik weet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

100% return of melee damage als ik het goed had.

Vraagje :
Ik ben nu battlemage is kan best wel wat dingen slopen inmiddels maar ik ben nog op zoek naar spells, namelijk enchant spells maar ik kan ze niet vinden waar ik die moet kopen.

Vraagje 2 :
Hoe werkt de recall spell. Ik hoorde een mark maken en dan recallen maar is mark een spell of zich of hoe werkt dat?

How to make money....
Ik zit nu in het southeasten van balmora net boven het meer bij een dungeon. Daarin zwerven bonelords en skeleton champs. De bonelords hebben vaak soulgems bij zich. In de common soulgems passen ze zelfs netjes in en zijn ze 4000 waard. Leuk om te trainen/geld te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 32226 schreef op 21 januari 2003 @ 09:11:
Vraagje 2 :
Hoe werkt de recall spell. Ik hoorde een mark maken en dan recallen maar is mark een spell of zich of hoe werkt dat?
Recall en Mark heb je zowel in spell-vorm als in voorwerp-vorm (amulet of ring geloof ik).

Met "Mark" markeer je eerst een plek en met "Recall" kun je later vanaf elke willekeurige plek terug flitsen naar de gemarkeerde plek. Heel handig om even snel wat dure wapens thuis af te leveren of om bij quests snel bij je opdrachtgever te komen. Het scheelt vaak een heel stuk lopen. :7

Je kan trouwens maar 1 plek markeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226 schreef op 21 januari 2003 @ 09:11:

Vraagje :
Ik ben nu battlemage is kan best wel wat dingen slopen inmiddels maar ik ben nog op zoek naar spells, namelijk enchant spells maar ik kan ze niet vinden waar ik die moet kopen.
Wat bedoel je met enchant spells?? Elke soort spel die je kan uitspreken kun je ook op een soulgem gebruiken dus als je een vuurbal kunt gooien kun een voorwerp enchanten dat firedamage kan doen dus als je een amulet met constant waterwalking moet je eerst in het bezit zijn van waterwalking
Gman schreef op 20 January 2003 @ 23:41:
Ik las hier wat tweaks, o.a. tegen het crashen, wat je moet doen is Max FPS van 240 naar 60 zetten
de link werkt niet ge moet handmatig gaan zoeken want ze willen niet dat er direct gelinkt wordt en wie geraakt er hier aan 240 fps 8)7 8)7
mijn gf4ti4200 geraakt amper aan 60 in tribunal en 40 buiten in morrowind en 20 als het buiten regent

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 61461 op 21-01-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66692 schreef op 21 januari 2003 @ 08:43:
wat doet dat reflect eigelijk? ik weet het nog steeds niet.
Het reflecteerd alle magic die op je gesodemieterd word. Heel handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
het spiegelt het als het ware terug op de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb daarnet wat zitten ronddraaien in de ruins beneden plaza brindisi in mournhold en daar kwam ik in een zeer grote daedric ruin terecht da was echt een stuk of 5 gigantische kamers maar behalve in de waterval heb ik echt niet maar dan ook niets interesants gevonden heb ik iets gemist of niet en dan hoe krijgt ge power op die regenmachine van de dwarven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net tribunal en morrowind gekocht maar ik moet zeggen ik vind het artwork erg mooi!
vooral de morrowind doos

zijn er eigenlijk mensen hier die hun eigen plugin hebben gemaakt?
en dan niet creeper veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 21 January 2003 @ 14:39:
Ik heb daarnet wat zitten ronddraaien in de ruins beneden plaza brindisi in mournhold en daar kwam ik in een zeer grote daedric ruin terecht da was echt een stuk of 5 gigantische kamers maar behalve in de waterval heb ik echt niet maar dan ook niets interesants gevonden heb ik iets gemist of niet en dan hoe krijgt ge power op die regenmachine van de dwarven??
Misschien heb je iets gemist? Heb je de rotsblokken opgeblazen? (als je in de daedric ruïne bent wel toch?) Je moet nl niet in de daedric ruin zijn. Het pad door die verlaten dwemer ruin gaat nog verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 21 January 2003 @ 14:55:
ik heb net tribunal en morrowind gekocht maar ik moet zeggen ik vind het artwork erg mooi!
vooral de morrowind doos

zijn er eigenlijk mensen hier die hun eigen plugin hebben gemaakt?
en dan niet creeper veranderen :P
Met tribunal ben je verzekerd van een aantal heel mooie plaatjes (zowel ingame als artwork op de doos enzo). En ja, ik heb zelf een keer een eigen ras en een eigen birthsign enzo gemaakt, maar ik heb niet met skins enzo zitten rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 21 januari 2003 @ 15:13:
[...]

Misschien heb je iets gemist? Heb je de rotsblokken opgeblazen? (als je in de daedric ruïne bent wel toch?) Je moet nl niet in de daedric ruin zijn. Het pad door die verlaten dwemer ruin gaat nog verder...
ja ik heb die muren opgeblazen natuurlijk maar ik ben ook al tot die machine geraakt maar hoe moet ge die aanzetten ge hebt daar drie hendels en dan zegt hij dat de machine eerst stroom moet krijgen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen nochthans zie ik daar een knop of iets in die aard maar kan er nix mee doen
mischien kun je me misschien helpen door me te herrinneren wat die godin me gegeven heeft toen ze mij die quest gaf ik ben dat immers vergeten :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461 schreef op 21 January 2003 @ 15:37:
[...]

ja ik heb die muren opgeblazen natuurlijk maar ik ben ook al tot die machine geraakt maar hoe moet ge die aanzetten ge hebt daar drie hendels en dan zegt hij dat de machine eerst stroom moet krijgen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen nochthans zie ik daar een knop of iets in die aard maar kan er nix mee doen
mischien kun je me misschien helpen door me te herrinneren wat die godin me gegeven heeft toen ze mij die quest gaf ik ben dat immers vergeten :X :X
Ze heeft je een "Powered Dwemer Dinges" gegeven. Het ziet eruit als een dwemer coherer. Als je voor die hendels staat dan zie je achter je een gat. Daar plaats je de PDD. Daarna ga je een beetje met de hendels rotzooien (heb zelfs nu nog geen flauw id hoe die zooi werkt, ik zat maar een beetje te trekken).
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.