Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.631 views sinds 30-01-2008

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 23:17:
shit ik moest voor house telvanni naar tel fyr om op de bovenste verdieping die kerel een briefje te geven maar ik kan nu alleen maar goodbye zeggen omdat ik perongeluk een van die corpus zieken had gedood ofzo:( hoe kan ik nu het goedmaken zodat ik weer normaal met hem kan praten?
Charm Humanoid spell ofzo

Verwijderd

Lolz ik heb hem ook gekocht. En ik ga hem binnekort instaleren. eerst mijn harde schijf erin. Ik ben benieuwd of het een mooi spel is. :)

Verwijderd

marshallq schreef op 20 februari 2003 @ 09:04:
[...]

Charm Humanoid spell ofzo
Heh, vroeg me altijd al af wat je nou precies kon doen met zo'n spell. Weet iemand ook wat "Turn Undead" doet?

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 10:01:

Weet iemand ook wat "Turn Undead" doet?
Ja, dat vraag ik me ook al tijden af. Mijn high elf heeft die spell in z'n standaard uitrusting. Turn undead on target toch? Voor de gein wel eens geprobeerd, maar er gebeurde werkelijk niets.

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik geloof dat door deze spreuk ondode mensen (zombies etc) eerder weg rennen. Ze zijn sneller bang. Vandaar "turn undead" ofwel "draai ondoden om". :+ Ofzoiets. :D Geloof dat er ook zoiets in het boekje staat.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er wel op, heeft dus ongeveer hetzelfde effect als "demoralize humans/creatures". Maar aan die spells heb ik nog niks gehad. Of het werkt niet, of ik heb geen zin in dat ze wegrennen (dan mis je toch alleen maar xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 08:21:
Of het werkt niet, of ik heb geen zin in dat ze wegrennen (dan mis je toch alleen maar xp)
Hehe, ja dat is zo. Jammer dat er geen spell is als: enrage creatuure/humanoid of attract enemies ofzo. ;)
Nou ja, ik zal hem eens gebruiken als ik zo'n ash vampire tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 21 February 2003 @ 08:25:
[...]

Hehe, ja dat is zo. Jammer dat er geen spell is als: enrage creatuure/humanoid of attract enemies ofzo. ;)
Nou ja, ik zal hem eens gebruiken als ik zo'n ash vampire tegenkom.
Die is er dus wel :+ Frenzy humanoid/creature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey kan iemand mij uitleggen wat soul gems zijn en hoe ze werken ik heb er een paar gejat bij de mages guild en daar zitten allerlei beesten in zoals een rat, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 12:38:
hey kan iemand mij uitleggen wat soul gems zijn en hoe ze werken ik heb er een paar gejat bij de mages guild en daar zitten allerlei beesten in zoals een rat, etc.
Je hebt 2 dingen nodig om een soul te vangen:
- een voldoende grote soulstone
- de spell soultrap, of een item enchanted met deze spell.

Je cast de spell soultrap op een monster, als het gelukt is zie je een soort van witte/groene mist om het beest heen.
Vervolgens sloop je het monster zo snel mogelijk, en als deze sterft dan krijg je de boodschap "you've captured a soul".

Ik kan me vergissen, maar dit staat ook in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:38:
Soulgems kun je gebruiken om een soul van een monster in op te slaan. Een gevulde soulgem kun je daarna weer gebruiken om een wapen of item te enchanten. Enchanten betekend dat je een magische kracht aan een item toekent. Dit kun je zelf doen (als je goede enchant skills hebt) of bij iemand van bijv. Mage Guild kun je dit laten doen.

Om een soul te trappen heb je een soulgem nodig. Er zijn verschillende grote soul gems, van petty souls gems, tot grand soul gems. De grootte van de soul gem die nodig is hangt af van de sterkte van het monster wat je will soultrappen.

Naast de soul gem heb je ook nog een spell nodig om een soul te kunnen trappen. Dit kan een spell zijn, maar dus ook, zoals hierboven beschreven, een enchant item zijn met als magische kracht dat het item 'soul trap' kan. Hoe dan ook, voer de spell 'soul trap' uit op een monster. Je zult een wazige wolk om het monster heen zien. Kill het monster terwijl die wolk er nog is en het monster zal automatisch in een soulgem in je inventory gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke nou heb je uitgelegd hoe een soulgem werkt en hoe je die beesten er in kan opslaan maar hoe kan je het gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:54:
oke nou heb je uitgelegd hoe een soulgem werkt en hoe je die beesten er in kan opslaan maar hoe kan je het gebruiken??
Ik heb toch uitgelegd hoe je het kan laten enchanten?

je zou ook wel zelf wat kunnen proberen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 21 February 2003 @ 13:14:
[...]

Ik heb toch uitgelegd hoe je het kan laten enchanten?

je zou ook wel zelf wat kunnen proberen hoor
niet goed gelezen heb nix gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Turn Undead geeft de dode dmg. at least in d^d en nwn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit,weet iemand waar je een charm humanoid spel kan kopen?
want ik heb die spell echt nodig voor die divayth fyr ofzo op de bovenste verdieping in tel fyr....want door de mainquest heb ik nu corpus door zo'n priester van de sixth house maar alleen die kerel in tel fyr is de enige die corpus kan curen maar ik had perongeluk laatst 1 van zijn inmates gedood en nu kan ik alleen goodbye zeggen omdat hij nu boos op mij is.....

dus daarom heb ik snel een charm humanoid spell nodig:(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

please zou iemand mij kunnen helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gamefaqs.com

en dan naar moronwind ( :P ) zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyy kerel waar slaat dat moronwind op:P

mare thanx ik zal daar even kijken of het daar op is maar volgens mij is het daar niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:22:
eyy kerel waar slaat dat moronwind op:P

mare thanx ik zal daar even kijken of het daar op is maar volgens mij is het daar niet....
Je hebt een Calm Humanoid spell nodig, die zijn dacht ik wel in een van de mage guilds te vinden (caldera waarschijnlijk, sadrith mora kan ook). Je had toch wel zelf eventjes de moeite kunnen doen om te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik ben eindelijk master van alle factions (voor zover dat mogelijk is), heb bijna alle artifacts en armorsets compleet.
Weet iemand nog iets leuks te doen? Of zal ik toch maar eens aan de mainquest beginnen? ;)

Wat is jullie favoriete faction? Ik vind de Morag Tong toch het gaafst, en levert erg leuke items op. Black Hands Dagger gebruik ik bijna permanent, en die fortify attack spell is ook een hele leuke bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 20:34:
[...]

Je hebt een Calm Humanoid spell nodig, die zijn dacht ik wel in een van de mage guilds te vinden (caldera waarschijnlijk, sadrith mora kan ook). Je had toch wel zelf eventjes de moeite kunnen doen om te zoeken?
ehm nee dat werkt niet want ik heb al een calm humanoid spell gebruikt en hij blijft hetzelde....

ik heb alles geprobeerd maar niks werkt maar misschien werkt een charm spell wel maar die moet ik nog uitproberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel al een tijdje en ik heb besloten om alchemist te worden :p. Dus ik heb braaf wat alchemie-brouw-spulletjes gekocht bij de alchemist in balmora. Maar niets dat ik brouw lukt! :( Natuurlijk, lage skills, maar is er nergens een boek waarin staat hoe ik van die leuke mengsels moet brouwen?

Nog iets. Ik heb sneaking als een minor skill, maar altijd als ik iemand zakken wil rollen wordt ik ontdekt door diegene. Meestal staat ook niet dat sneak-icoontje onderin beeld.
Hoe kan je dit dus het best verbeteren?

Kan iemand mij helpen met deze 2 probs? Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 21:49:
Ik speel het spel al een tijdje en ik heb besloten om alchemist te worden :p. Dus ik heb braaf wat alchemie-brouw-spulletjes gekocht bij de alchemist in balmora. Maar niets dat ik brouw lukt! :( Natuurlijk, lage skills, maar is er nergens een boek waarin staat hoe ik van die leuke mengsels moet brouwen?

Nog iets. Ik heb sneaking als een minor skill, maar altijd als ik iemand zakken wil rollen wordt ik ontdekt door diegene. Meestal staat ook niet dat sneak-icoontje onderin beeld.
Hoe kan je dit dus het best verbeteren?

Kan iemand mij helpen met deze 2 probs? Alvast dank
Op deze site staan, onder andere, alle drankjes met positieve effecten en de goedkoopste ingredienten waarmee die te maken zijn. Wil je een wat completere lijst, wil ik je die ook wel toe mailen. Er is overigens wel een boek (ingame) waarin enkele recepten staan, maar ik ben de naam even kwijt.

Sneak is het beste te verbeteren door een chameleon spell te gebruiken, of een enchanted item met een goeie cast chameleon waarde te vinden. Gebruik dan die spell en sneak voor wat gasten langs, dit werkt het beste voor mij. Voor zakkenrollen is ook een goeie security skill vereist. Ik kan zelf nog niet echt zakkenrollen, zelfs niet met 100% chameleon.

Wat mij bij een vraag brengt: Voor het fighters guild in Balmora moet je een code book bemachtigen van iemand van het thieves guild. Probleem is echter dat als ik zelf lid ben van het thieves guild, die dame zegt dat ik zelf maar moet beslissen of ik het code book wil geven aan de fighters guild, omdat die de info daaruit doorspelen naar de cammona tong. Nou is mijn vraag dus: kan ik dat code book nog van haar krijgen zolang ik lid ben van de thieves guild? Jatten wil nog niet echt lukken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Je moet dat vrouwtje met het codebook gewoon taunten en killen. Je hebt haar niet meer nodig voor het thieves guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op 23 February 2003 @ 22:57:
Je moet dat vrouwtje met het codebook gewoon taunten en killen. Je hebt haar niet meer nodig voor het thieves guild.
So much voor role playing :+

Jammer eigenlijk dat dat taunten niet meer werkt als je iemand moet wasten voor de Morag Tong. Ik kan natuurlijk wel met een writ naar een ordinator of guard gaan, maar dan ben ik de helft van mijn bezittingen kwijt (Your stuff? I don't see your name on it.) Maar met chameleon en sneak lukt het ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yess het is mij gelukt ik ben nu arch-mage en ik ben gecured van corpus :)!

joepie!!!!!

thanx voor degene die hadden geantwoord....(het is btw met een charm spell gelukt om hem over te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was langs de shrine of azura geweest en kreeg daar een quest over een wedden schap tussen sheogorad en azura.
Ik heb die quest gehaald en kreeg van azura , azura's star maar wat kan je er mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 17:22
Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 23:49:
ik was langs de shrine of azura geweest en kreeg daar een quest over een wedden schap tussen sheogorad en azura.
Ik heb die quest gehaald en kreeg van azura , azura's star maar wat kan je er mee :?
Het is een herbruikbare Grand Soulgem. Heel handig, nooit meer gems tekort. Tenminste als je ze direct kan gebruiken (moet je wel goed kunnen enchanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcj schreef op 24 februari 2003 @ 23:50:
[...]

Het is een herbruikbare Grand Soulgem. Heel handig, nooit meer gems tekort. Tenminste als je ze direct kan gebruiken (moet je wel goed kunnen enchanten).
ik denk dat ik dan wat meer moet gaan oefenen ben een warrior geen magier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 00:13:
[...]

ik denk dat ik dan wat meer moet gaan oefenen ben een warrior geen magier :)
Ach het is een goedkope manier om je enchant skill te oefenen. Het enige wat je nodig hebt, is Azura's star, een soul trap spell/enchantment, en bijvoorbeeld wat kleren die je kan (proberen) te enchanten, of gewoon een enchanted item ermee opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 19-09 19:48
Ik heb dit spel nu ook geinstalleerd, alleen, ik heb 2 CDs en de 2e wordt niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 25 februari 2003 @ 12:01:
Ik heb dit spel nu ook geinstalleerd, alleen, ik heb 2 CDs en de 2e wordt niet gebruikt?
2e cd is geloof ik voor de editor. Heb em zelf ook nog nooit gebruikt, maar mocht je mod-ideeen hebben, moet je die cd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil me joinen bij house of redoran en ik heb deze ik eerder gespeeld maar ik kwam niet verder om house father te worden

Je moest een stronghold bouwen en andere counsilors moest je overtuigen en hun stem te krijgen om erin te komen maar bij 1 lukt het niet.
zijn opdracht was dat ik een verloren liefde van hem moest vinden en ik had haar gevonden in st.olms in vivec.
maar ze wou niks meer met hem te maken hebben.
als ik dan weer terug ben is ie sip en verdrietig en ik heb zijn stem om house father te worden.

maar als ik bij die gozer terug kom waarvan ik de opdracht heb gekregen om die counsilors te overtuigen en hun stemmen te krijgen dan heb ik van die ene vent geen stem gehad en ik kan dan niet verder.

weet iemand toevallig hoe ik toch zijn stem kan krijgen??

Verwijderd

shit ik heb weer een probleem :( : ik moet nu de 5th trial doen(neravine worden) maar voor de zanaib camp moest ik eerst naar nerano tomb en dat is al gelukt maar de 2e missie is om naar tel aruhn te gaan om de slaaf te laten trouwen met de askan maar nadat ik de slaaf kleren en potion heb gegeven,als ik haar kooi probeer open te maken met de sleutel dan staat er wel dat ie onluckt is maar dat ding gaat nu niet open :(.....

dus die slaaf kan er nu niet uitkomen,hoe zou ik dit kunnen oplossen?(eventueel met de console)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 13:51:
ik wil me joinen bij house of redoran en ik heb deze ik eerder gespeeld maar ik kwam niet verder om house father te worden

Je moest een stronghold bouwen en andere counsilors moest je overtuigen en hun stem te krijgen om erin te komen maar bij 1 lukt het niet.
zijn opdracht was dat ik een verloren liefde van hem moest vinden en ik had haar gevonden in st.olms in vivec.
maar ze wou niks meer met hem te maken hebben.
als ik dan weer terug ben is ie sip en verdrietig en ik heb zijn stem om house father te worden.

maar als ik bij die gozer terug kom waarvan ik de opdracht heb gekregen om die counsilors te overtuigen en hun stemmen te krijgen dan heb ik van die ene vent geen stem gehad en ik kan dan niet verder.

weet iemand toevallig hoe ik toch zijn stem kan krijgen??
Heb zelf nog nooit house Redoran gedaan, maar kan je dat grietje niet gewoon omkopen tot ze hem wel leuk vindt? En anders misschien nog een keer vragen aan al die gasten of je hun stem hebt. Soms denk je dat je genoeg hebt gevraagd, maar dan moet je toch nog een keertje doorvragen om een journal message te krijgen. Maar als je zover bent gekomen, ben je waarschijnlijk al bekend met de nukken en grillen van Morrowind ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 00:07:
shit ik heb weer een probleem :( : ik moet nu de 5th trial doen(neravine worden) maar voor de zanaib camp moest ik eerst naar nerano tomb en dat is al gelukt maar de 2e missie is om naar tel aruhn te gaan om de slaaf te laten trouwen met de askan maar nadat ik de slaaf kleren en potion heb gegeven,als ik haar kooi probeer open te maken met de sleutel dan staat er wel dat ie onluckt is maar dat ding gaat nu niet open :(.....

dus die slaaf kan er nu niet uitkomen,hoe zou ik dit kunnen oplossen?(eventueel met de console)
Er staat niks in de weg van de deur? Een paar keer proberen openen en dicht doen? En anders kan je altijd nog het placeatpc commando gebruiken:

PlaceAtPC,[objectID],[Count],[Distance],[Direction]

Met objectID in dit geval de naam van die slaaf.

Verwijderd

ok thanks,en nee niks staat in de weg :S....

maar wat moet je dan bij count,distance en direction invullen in de console?

Verwijderd

Probeer eerst maar: placeatpc,"naam",1,10,1
count is aantal, distance is afstand, doe maar niet te veel, direction 1 zet em als ik het goed heb recht voor je.

Ik kan me nog herinneren dat iemand iets met "Egg of Time" vraagje hier poste. Het volgende gaat enige SPOILERS bevatten, je bent gewaarschuwd.
Als je ergens ook de "Hanging Gardens" heb gevonden, kun je naar Baladas nog-wat-es gaan, die in de Telvani tower zit in Gnisis. Hij kan dan "Hanging Gardens" gebruiken als vertalings sleutel en het boek vertalen. Zolang je maar beide boeken in je inventory hebt. Hij kan op deze manier ook "Divine Metaphysics" vertalen met "Hanging Gardens"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 00:08:
[...]

Heb zelf nog nooit house Redoran gedaan, maar kan je dat grietje niet gewoon omkopen tot ze hem wel leuk vindt? En anders misschien nog een keer vragen aan al die gasten of je hun stem hebt. Soms denk je dat je genoeg hebt gevraagd, maar dan moet je toch nog een keertje doorvragen om een journal message te krijgen. Maar als je zover bent gekomen, ben je waarschijnlijk al bekend met de nukken en grillen van Morrowind ;)
Dat grietje omkopen is wel een idee maar als ik over die vent begon wou ze niks met hem te maken hebben en het kwam gelijk in me journal te staan.

Verwijderd

Ik ben nou trouwens met de third trial bezig en ik moet zo'n geheime rustplaats vinden van de nevarine en de deur komt alleen te voor schijn zonsopkomst en zonsondergang en als ik naar binnen wil heb ik azura's star nodig om de deur te open maar waar kan ik in hemelsnaam die deur vinden :( ben al vier morrowinddagen aan het zoeken geweest

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Vanuit Ebonheart kun je met een boot naar het oosten varen. Waar je uitstapt is het een kwestie van een paar meter het land oplopen en daar zie je een halve koepel tegen een heuvel op. En dan wachten op het juiste moment dattie opengaat :)

Verwijderd

NG schreef op 27 February 2003 @ 10:43:
Vanuit Ebonheart kun je met een boot naar het oosten varen. Waar je uitstapt is het een kwestie van een paar meter het land oplopen en daar zie je een halve koepel tegen een heuvel op. En dan wachten op het juiste moment dattie opengaat :)
jah maar dat is de tempel van die priest waar je de lost prophics hebt gekregen

*let maar niet op m'n engels :p *

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

laat maar ik hbe het al.. mijn pc stond nog op 16 bit kleuren |:(

[ Voor 100% gewijzigd door Collaborator op 27-02-2003 10:57 ]

This space is occupied

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 10:49:
[...]

jah maar dat is de tempel van die priest waar je de lost prophics hebt gekregen

*let maar niet op m'n engels :p *
Je zoekt dus Cavern of the Incarnate?
To find out the solution to the riddle, have a chat with the Ashlanders in the camp as suggested by Matuul. You may need to speak to several people to get the full story. The eye of the needle refers to a tall rock column in the Valley of Wind. The skin of the pearl similarily refers to the very top of the needle. The teeth of the wind refers to Airan's Teeth, two rock spires marking the entrance to the Valley of the Wind. The spires are named after the name of the seer, Airan and Azura. The valley is on the North-East slope of the Red Mountain in the center of the island. The mouth to the valley is just East and South of the Daedric Shrine of Zergonipal which should now be marked on your world map. The last clue refers to the star which is actually Azura's Star which is only visible at dawn and dusk (6 to 8 am and pm).
What it boils down to is that a door at the base of the needle will be open only during the dawn and dusk hours. Too reach it, head towards the Daedric Shrine of Zergonipal and just East of it, head South. You should find two parallel valleys, take the one to the East marked by two tall rock spires (Airan's Teeth). Walk all the way to end of the valley and wait for the correct time for the door to open

Afbeeldingslocatie: http://www.m0use.net/~uesp/morrow/quest/images/cavern_loc.jpg
Misschien dat dit je op weg helpt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 09:18:
count is aantal, distance is afstand, doe maar niet te veel, direction 1 zet em als ik het goed heb recht voor je.

Ik kan me nog herinneren dat iemand iets met "Egg of Time" vraagje hier poste. Het volgende gaat enige SPOILERS bevatten, je bent gewaarschuwd.
Als je ergens ook de "Hanging Gardens" heb gevonden, kun je naar Baladas nog-wat-es gaan, die in de Telvani tower zit in Gnisis. Hij kan dan "Hanging Gardens" gebruiken als vertalings sleutel en het boek vertalen. Zolang je maar beide boeken in je inventory hebt. Hij kan op deze manier ook "Divine Metaphysics" vertalen met "Hanging Gardens"
ok thanks man :),ik zal het uitproberen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 09:18:

Je hebt er alleen zo weinig aan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 19:32:
[...]

Je hebt er alleen zo weinig aan :z
Das waar, maar het is toch leuk om uit te vinden :) Kan je btw de verdwijning van de dwemer nog oplossen? Die opdracht die je van Trebonius krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 27 februari 2003 @ 11:05:

Misschien dat dit je op weg helpt?
thnx man _/-\o_ ik heb die grot gevonden en je krijgt er nog meer leuke spullen van die dooie ventjes :D en een leuk filmpje trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nou bezig met de fourth trial en dan moeten de huizen redoran ,haallu en telvanni me tot house "forenger" (ik weet niet of de naam goed is) benoemen.

ik heb telvanni en haallu al zo ver gekregen maar redoran wil niet echt mee werken hoe kan ik hun overhalen om mij tocht te benoemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 14:22:
ben nou bezig met de fourth trial en dan moeten de huizen redoran ,haallu en telvanni me tot house "forenger" (ik weet niet of de naam goed is) benoemen.

ik heb telvanni en haallu al zo ver gekregen maar redoran wil niet echt mee werken hoe kan ik hun overhalen om mij tocht te benoemen??
Het is House Hortator ;) Bij de Redoran gaat het ongeveer net zoals met de andere huizen. Je hebt een praatpaal, die je verteld hoe je het het beste aan kan pakken en als je al zijn raad opvolgt, dan word je vanzelf tot hortator benoemd.

Ik geloof dat je contactpersoon voor de redoran in Ald-Ruhn, in dat grote gebouw met al die manors, kan vinden. Eerste huis aan je linkerhand als je dat grote gebouw binnenkomt. Weet niet of dit je helpt, en anders moet je misschien wat specifieker aangeven wat de knelpunten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 14:22:

Een van die gasten vraagt of je zijn zoon wil redden (volgens mij Sarethi). Als je dat doet zal de rest volgen, op een lomperik na(die mag je gaan duellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 00:55:
[...]

Das waar, maar het is toch leuk om uit te vinden :) Kan je btw de verdwijning van de dwemer nog oplossen? Die opdracht die je van Trebonius krijgt.
Ik wil wel, maar die vent is steeds al dood zodra ik aan die opdracht wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu voor huis Telvanni een mouth kiezen, en iemand genaamd 'Fast Eddie' wordt aanbevolen. Maar nu kan ik die gast echt nergens in Balmora vinden (waar men zegt dat hij moet zijn). Weet iemand waar die gast zich verstopt?

Ben ondertussen al leider bij Imperial Legion en Imperial Cult, practisch leider bij de Morag Tong, moet alleen nog tot Grandmaster benoemd worden, wacht nog even af tot ik alle Sanguine dingen verzameld heb. Moet ook alleen nog de baas van de Fighters Guild wasten voor de Thieves Guild, maar heb besloten om eerst maar even baas te worden van de Fighters Guild, heb het vage vermoeden dat ik die gast dan toch moet wasten.

Eerst overal baas van worden, dan nog even in Mournhold kijken, en dan maar es beginnen met de main quest ;) Ben nu lvl 34... Ben toch wel benieuwd naar welk lvl ik tegen die tijd heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Fast Eddie zit in het laatste huis aan de westkant van het kanaal (ingang is op de 1e verdieping van zijn huisje dacht ik) , ik ga er dan vanuit dat je Balmora vanuit het zuiden ingaat.

Je kan volgens mij ook gewoon willekeurig mensen vragen waar je Fast Eddie kan vinden, dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 01 maart 2003 @ 22:21:
Fast Eddie zit in het laatste huis aan de westkant van het kanaal (ingang is op de 1e verdieping van zijn huisje dacht ik) , ik ga er dan vanuit dat je Balmora vanuit het zuiden ingaat.

Je kan volgens mij ook gewoon willekeurig mensen vragen waar je Fast Eddie kan vinden, dacht ik :?
Tnx, heb em gevonden. Meestal zoek ik op de kaart naar de naam van de gene die in een huis zit, maar omdat beide deuren precies boven elkaar zitten, zag ik Fast Eddies huis niet op de kaart. Vragen kon wel, maar ik kreeg nooit de optie om direct om Fast Eddie te vragen, maar alleen die "Mouth" optie. Dan krijg je alleen als reactie dat Fast Eddie bijna de rang van Mouth heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Aangezien ik niet denk dat veel mensen nog naar de eerste post in een topic kijken wijs ik er vanaf hier nog maar even naar, ik heb namelijk een aantal dingen toegevoegd en een oproep geplaatst :)

NG in "Het Grote Elder Scrolls III Morrowind to"

[ Voor 18% gewijzigd door NG op 02-03-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes NG!! _/-\o_

Misschien nog iets over alchemy? Ik zal wel eens kijken wat ik in elkaar kan knutselen.

Heb net wat geexperimenteerd met wat mods. "A good place to stay" is een supermooie thuisbasis!! Vooral die display dummies zijn wel vet. En die Giants mod is ook wel geinig, maar wel vrij moeilijk. Op zich een pluspunt, maar ik heb net mijn long blade skill op 100 staan en wil dus een andere skill verbeteren, maar die gasten maken dat vrij lastig ;) Plus dat ik de oude vertrouwde Daedra mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik maak zelf ook gebruik van de Giants plugin, er is alleen 1 wezen wat ik gewoonweg niet aankan, met een 60+ battlemage. Dat is zo'n giant skeleton wat met reusachtige stenen gooit.

Een lijstje maken met goede plugins + reviews zou wel een goed idee zijn om toe te voegen, ik weet van meerdere mensen deze threads dat zij 'A good place to stay' gebruiken. (waaronder ikzelf). Ik zal er vanavond wel wat screenshots van maken + verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 12:41:
Netjes NG!! _/-\o_

Misschien nog iets over alchemy? Ik zal wel eens kijken wat ik in elkaar kan knutselen.
Ik heb nu een kleine vertaling toegevoegd van een Engelse Alchemy FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 19:36

Pyrus

Hardknock life

Net zoals deze persoon moet ik voor het fighters guild in vivec 2000septims debt money ophalen van de eigenaresse van 'The Rat in the Pot'. Van haar krijg ik echter te horen dat ze het geld niet heeft, maar dat haar broer naar Mallapi is gegaan om daar z'n fortune te zoeken.
Mallapi heb ik, na véél zoeken, gevonden. Er in heb ik echter niet haar broer gevonden, alleen twee battlemages en een hoop waardevolle stuff (voor mij dan toch, >1k pst) :9 :P Waar kan ik dat broer met die 2000 septims vinden :?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ranus leeft niet meer, dat had je ook kunnen horen van Percius in The Ald'Ruhn Hall. Je kunt Ranus zijn corpse vinden in Mallapi. Hij heeft echter geen 1000 golds, maar aangezien je bij het voltooien van deze quest de helft van de depth mag houden , en de treasures die je vind ook wel wat waard zijn, kun je die toch wel 2000 betalen?

[ Voor 13% gewijzigd door NG op 03-03-2003 14:54 . Reden: zin beetje veranderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Dat hij dood is wist ik al, want dat zegt z'n zus direct (had ik er bij moeten zetten, my bad). In Mallapi heb ik echter geen lijk kunnen vinden vinden (behalve die twee die ik er zelf maakte :+) :?
Ald'Ruhn Hall :? Waar is dat? heb heel Ald'Ruhn rond gerend kon het niet vinden

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
zijn corpse lag geloof ik in een een doodlopend stuk in mallapi, maar voor mij is het al iets te lang geleden om het zeker te weten.

Google gewoon eens op "morrowind fighters club walkthrough" en open de walkthrough van m0use.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

dat op m0use.net een goede walkthrough staat weet ik, maar m0use lijkt in de muizenval gelopen te zijn (alleen maar 'kan server niet vinden') ;(

[15:53:35] * Looking up www.m0use.net
[15:53:52] * Unable to resolve www.m0use.net

[ Voor 29% gewijzigd door Pyrus op 03-03-2003 15:57 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die opdracht heb ik laatst nog gedaan. Die Ruran ligt in een doodlopend stukje van de grot, onder water. Hij heeft 500 op zich. Maar je kan het beste gewoon naar die gast gaan die je de opdracht heeft gegeven en hem het geld dokken.

Ik kan m0use.net ook al enkele maanden niet meer bereiken, ik weet niet precies wat er aan de hand is daarmee. Maar bullhonkie is ook een goeie site.

Is het trouwens normaal dat je bij huis Telvanni bij niet alle bazen je opdrachten geven? Ik krijg namelijk helemaal geen opdrachten van die gasten in Tel Aruhn en Tel Branora en maar 1 opdracht van die gasten in Tel Mora en Tel Naga. En nu zegt die gast in Tel Vos dat ik meer opdrachten moet doen voordat ik nieuwe opdrachten van hem krijg. Best lastig zeg maar.

[edit]
PS NG bedoelt met Ald-Ruhn Hall de Fighters Guild Hall in Ald-Ruhn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Ah, heb hem gevonden :) Hij lag dus in dat rechter doodlopend gangetje.
Bietje scheel gekeken :X

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet denk ik al waarom ik geen opdracht kreeg van Therana, die Telvanni vrouw in Tel Branora. Ik had met die opdracht dat ik haar haar rok moest geven met haar gepraat, zij was me daarop aangevallen en ik had mezelf weggeteleporteerd. Niks aan het handje, iedereen blij, die Khajiit leefde nog. Maar als ik nu alsnog die rok aan die Khajiit gaf, valt Therana hem alsnog aan. Zoals ze al zei, ze wilde een Khajiit pels rok ;) Dus nadat ik dat gedaan had, kreeg ik wel de optie om een opdracht van haar te krijgen. (Relaxte bonus trouwens :9)

Maar bij die Gothren in Tel Aruhn krijg ik dus nog steeds geen opdracht. Ik vermoed na het voorgaande met Therana dat ik dan waarschijnlijk een opdracht van Gothrens mouth niet goed heb gedaan. Weet iemand nog een mogelijkheid om toch een opdracht bij die gast los te peuteren? Op deze manier kan ik nl niet genoeg opdrachten doen om gepromoveerd te worden bij de Telvanni ;(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 21:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Pyrus schreef op 03 March 2003 @ 15:51:
dat op m0use.net een goede walkthrough staat weet ik, maar m0use lijkt in de muizenval gelopen te zijn (alleen maar 'kan server niet vinden') ;(

[15:53:35] * Looking up www.m0use.net
[15:53:52] * Unable to resolve www.m0use.net
Ik kom er thuis ook niet op, maar op mijn stage wel, waarschijnlijk komt dat omdat ik daar een andere DNS gebruik.

Lukt het ook niet om op http://12.145.63.45 te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

NG schreef op 04 March 2003 @ 09:49:
[...]

Ik kom er thuis ook niet op, maar op mijn stage wel, waarschijnlijk komt dat omdat ik daar een andere DNS gebruik.

Lukt het ook niet om op http://12.145.63.45 te komen?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif hij doetet! woei! :D

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:49:
Ik weet denk ik al waarom ik geen opdracht kreeg van Therana, die Telvanni vrouw in Tel Branora. Ik had met die opdracht dat ik haar haar rok moest geven met haar gepraat, zij was me daarop aangevallen en ik had mezelf weggeteleporteerd. Niks aan het handje, iedereen blij, die Khajiit leefde nog. Maar als ik nu alsnog die rok aan die Khajiit gaf, valt Therana hem alsnog aan. Zoals ze al zei, ze wilde een Khajiit pels rok ;) Dus nadat ik dat gedaan had, kreeg ik wel de optie om een opdracht van haar te krijgen. (Relaxte bonus trouwens :9)

Maar bij die Gothren in Tel Aruhn krijg ik dus nog steeds geen opdracht. Ik vermoed na het voorgaande met Therana dat ik dan waarschijnlijk een opdracht van Gothrens mouth niet goed heb gedaan. Weet iemand nog een mogelijkheid om toch een opdracht bij die gast los te peuteren? Op deze manier kan ik nl niet genoeg opdrachten doen om gepromoveerd te worden bij de Telvanni ;(
Da's gek. Ik hoef normaal maar 2 of 3 opdrachten te doen voor ik tot mouth gepromoveerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 21:39:
[...]

Da's gek. Ik hoef normaal maar 2 of 3 opdrachten te doen voor ik tot mouth gepromoveerd kan worden.
Nieuw icoontje Fanboy? ;)

Probleem is alleen dat ik allang Mouth ben, maar Aryon wil me niet verder promoveren dan Wizard :(
Ben ondertussen maar naar Mournhold gegaan. Jammer alleen dat ik net chief van de Temple ben geworden, anders had ik daar nog wat quests kunnen doen voor de Temple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het erg als je orvas dren van haallu counsilors afmaakt??
ik moet zijn "vote"hebben om hous hortator te worden en hij had al een deal gemaakt met dagoth ur dus hij viel mij aan en dat verloor ie :p

maar is nou me kans verspeeld als house hortator?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Vanaf welk speechcraft level kun je iemand eigenlijk taunten totdattie je aanvalt?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op 05 maart 2003 @ 11:44:
Vanaf welk speechcraft level kun je iemand eigenlijk taunten totdattie je aanvalt?
Volgens mij moet je dan 4 a 5 succes volle taunts hebben voordat iemand je aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

En hoe weet je of een taunt succesvol is?
Ik krijg 'go away' etc. te horen, maar wordt niet aangevallen.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Pyrus schreef op 05 March 2003 @ 12:13:
En hoe weet je of een taunt succesvol is?
Heel simpel, dan staat er 'taunt succesfull' :P

Overigens heb ik ook wel eens problemen met taunten doordat mijn speechcraft nogal laag is, ik ben er achtergekomen dat mijn taunts _nooit_ succesvol zijn als mijn reputation bij het potentieel slachtoffer al op 0 staat. Daardoor bribe ik altijd eerst en daarna taunten, dan weer briben, en weet taunten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Dude, dat meen je niet? Staat er serieus 'taunt succesfull'?! :o
Ik heb al héél wat getaunt, maar nog nooit dat gezien. Toch maar speechcraft flink trainen dan :X staat nu op 16 :P
Vanaf welk lvl is het mogelijk om fatsoenlijk te taunten? (zeg 1 op 20 taunts succesvol ofzo)

Hoe kun je trouwens je intelligence omhoog krijgen? M'n sterke kant is strength atm (>80) en daar krijg ik ook bij level up altijd 2x, 3x en soms zelfs 4x. Bij int krijg ik dat echter nooit, maar om bij de blades de volgende rank te krijgen moet m'n int 4 omhoog (31 naar 35).
*Gok doet: gewoon veel dingen gebruiken die int nodig hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrus op 05-03-2003 13:05 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Heeft dat niet met je klasse te maken? Als battlemage kon ik elke keer mijn intelligence/strength met meerdere punten tegelijk verhogen, maar luck/personality/etc altijd maar met 1 punt tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Kan best, ben adventurer met combat specialization (lvl 14, bijna 15).
en best wel trots op m'n lvl 90 longblade skill B)

*reactie op post hierbeneden (om te voorkomen dat dit slowchat wordt :P)
Jama jij speelt het al vrekte lang! Ik speel het pas *savegame datums checked* sinds 18 januari.
die magic skills zijn bij mij allemaal <10, behalve alchemy, moet ik ook nog eens wat aan gaan doen :X

[ Voor 53% gewijzigd door Pyrus op 05-03-2003 13:36 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
muhah, ik heb nu lvl 100 axe én lvl 100 Long blade

Evenals lvl 100 destruction, lvl 100 Alchemy, lvl 100 Conjuration, lvl 100 Mysticism, lvl 100 Alteration :P

*pats* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taunten lukte bij mij al vanaf een skill lvl van 5. Het duurt echt snoei-lang, maar het kan wel. Of een taunt lukt is onafhankelijk van zijn sympathie tov jou. Dus als hij jou helemaal niet mag, lukt het taunten nog steeds. Meestal valt hij/zij je vanzelf aan als je 4 a 5 keer in 1 gesprek een succesvolle taunt hebt gehad.
Niet vergeten om even op quicksave te drukken als je hem zover hebt gekregen om je aan te vallen, voor het geval dat je verliest, of dat je een bounty krijgt. Altijd hem eerst jou 1 keer laten raken, zodat je zeker weet dat je geen bounty op je hoofd krijgt.

Is misschien een aardige voor de FAQ, NG?

Ow ja, Orvas Dren moest ik zelfs waisten voordat ik Hlaalu Hortator kon worden. (Hij is toch die gast van de Dren Plantation?)

Hoeveel punten je omhoog gaat per level voor een bepaald atribuut, is afhankelijk van hoeveel punten je omhoog bent gegaan met een skill die van dat atribuut afhangt:

- 1-4 skill points = 2x multiplier
- 5-7 skill points = 3x multiplier
- 8-9 skill points = 4x multiplier
- 10 skill points = 5x multiplier

Als je dus bijvoorbeeld 5 skill points omhoog bent gegaan met long blade en ook 5 skill points met acrobatics, dan krijg je dus een 5x multiplier voor je strength.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 13:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Toegevoegd aan morrowind_faq.txt ;) Ik zal over een paar dagen wel weer een update maken, en misschien er zelfs een website van knutselen, eerst ff druk met andere dingen, stage en volgende week tentamens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

is maybe n00b vraagje maar kan het nergens vinden en moet zo ophouden met i-netten dus vandaar:

heb een aantal skills flink opgevoerd met poen...
maar kan nou geen mensen meer vinden die me kunne traine(ben nou wizard bij mage guild)

het traine van m'n destruction skill gaat maar tot 59 en dan zegge ze dat ze me niks meer kunnen leren.
zijn er nog lui die dat wel kunnen op komt het nou aan op alleen oefene???

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Je kunt je nog verder laten trainen, maar daarvoor moet je bij mastertrainers zijn.
Ik zal ff een lijstje ervan zoeken :)
Gevonden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pyrus op 05-03-2003 21:26 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intuliegend schreef op 05 March 2003 @ 20:49:
is maybe n00b vraagje maar kan het nergens vinden en moet zo ophouden met i-netten dus vandaar:

heb een aantal skills flink opgevoerd met poen...
maar kan nou geen mensen meer vinden die me kunne traine(ben nou wizard bij mage guild)

het traine van m'n destruction skill gaat maar tot 59 en dan zegge ze dat ze me niks meer kunnen leren.
zijn er nog lui die dat wel kunnen op komt het nou aan op alleen oefene???
Elke trainer kan tot een skill tot een bepaald level trainen. Sommigen hoog, sommigen laag. Je kan niet boven de atribute van een skill trainen. (als je strength 80 is kan je skills met een strength atribute sowieso niet boven de 80 trainen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de dwemerpuzzlebox vinden bij de dwemerruins vlakbij Balmora? Ben die toko al 10x door gelopen...

****spoilertje****

Als je bij kogoruhn(oid) in het noordelijke ashlandarea boven de redmountain de tunnels helemaal doorloopt kom je binnen de gostfence! Hoef je dus niet helemaal om te lopen. Scheelt weer tijd :) Wel behoorlijk pittige ventjes maar ach met armor +100 is er niks aan de hand:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 09:16:
Waar kan ik de dwemerpuzzlebox vinden bij de dwemerruins vlakbij Balmora? Ben die toko al 10x door gelopen...

****spoilertje****

Als je bij kogoruhn(oid) in het noordelijke ashlandarea boven de redmountain de tunnels helemaal doorloopt kom je binnen de gostfence! Hoef je dus niet helemaal om te lopen. Scheelt weer tijd :) Wel behoorlijk pittige ventjes maar ach met armor +100 is er niks aan de hand:)
Als je binnenkomt in de ruins loop je helemaal naar beneden. Je ziet dan links iets waar je op kunt klimmen naar de volgende verdieping. Hier moet je op klimmen en vervolgens naar rechts links (dacht ik) totdat je bij een deur komt. Deze doe je open, mept de persoon inelkaar die er achter op je staat te wachten, loopt rechtdoor, ziet dat dingetje staan, pak het en smeert hem :Y) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.teampandp.ath.cx/mqcaius1.jpg
Tx to m0use.net walkthrough

[ Voor 10% gewijzigd door Pyrus op 06-03-2003 09:34 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx zal het vanmiddag proberen :)
Er was trouwens in die ruin ook een stuk ondergelopen, als je daar uit kwam was er een brug met een plateau erboven. Kan je daarop?

-edit- goeie site. thnx! Ik heb nog geen 1 van de main quests gedaan :) alleen maar losse en een beetje die wereld doorstruinen. ik begon al een beetje verhaal te missen. Dit maakt het misschien allemaal weer wat spannender.

***spoiler***

Ik was trouwens bij de Cave of incarnation(oid)(noord-oost ashland) en ik kon er zomaar in zonder dat ik 1 van die trials had gedaan. Kreeg ik die moon en star ring. Had ik mijn savegame vern**kt en toen kwam ik er ineens niet meer in? Nouja volgens mij had het toch alleen maar het verhaal omzeep geholpen.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 09:57:
Thnx zal het vanmiddag proberen :)
Er was trouwens in die ruin ook een stuk ondergelopen, als je daar uit kwam was er een brug met een plateau erboven. Kan je daarop?

-edit- goeie site. thnx! Ik heb nog geen 1 van de main quests gedaan :) alleen maar losse en een beetje die wereld doorstruinen. ik begon al een beetje verhaal te missen. Dit maakt het misschien allemaal weer wat spannender.

***spoiler***

Ik was trouwens bij de Cave of incarnation(oid)(noord-oost ashland) en ik kon er zomaar in zonder dat ik 1 van die trials had gedaan. Kreeg ik die moon en star ring. Had ik mijn savegame vern**kt en toen kwam ik er ineens niet meer in? Nouja volgens mij had het toch alleen maar het verhaal omzeep geholpen.
Je kan alleen maar in die grot komen als de zon op komt of onder gaat, zeg 6:00 en 18:00u. BTW, er zijn nog wel meer toegangen naar de Red Mountain, afgezien van de Ghostgate en Kogorund. Levitate doet trouwens ook wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier een console commando om mijn rank in een faction te veranderen? Ik wil nl nog ff die opdrachten doen die ik in Mournhold kan krijgen van de temple, maar ik ben al baas, dus krijg ik geen opdrachten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net in Mournhold in de forgotten sewers geweest, met die rare dingen die je opblazen. Kun je die dingen ook disarmen? Of moet je er maar gewoon mee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 13:21:
Ik ben net in Mournhold in de forgotten sewers geweest, met die rare dingen die je opblazen. Kun je die dingen ook disarmen? Of moet je er maar gewoon mee leren leven?
------------- Spoilertje --------------------

In een sidequest vind je een vrouw met steeds 50 superarrows :D had er 12000 meegenomen naar huis en altijd 200 van bij me samen met demon longbow, geen last meer van irri simpele beestjes e.d. ook erg goed in die sewers B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 11:45:
Weet iemand hier een console commando om mijn rank in een faction te veranderen? Ik wil nl nog ff die opdrachten doen die ik in Mournhold kan krijgen van de temple, maar ik ben al baas, dus krijg ik geen opdrachten meer.
Je krijgt daar sowieso geen orders. Alleen een paar die bij de main quest horen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 13:21:
Als je goed oplet dan zie je dat die dingen ranged zijn. Wat je moet doen is óf heel snel zijn, óf invisible, óf reflect/abosrb hebben. Of heel veel hp hebben (dmg is tussen 100-300 denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 14:27:
[...]

Als je goed oplet dan zie je dat die dingen ranged zijn. Wat je moet doen is óf heel snel zijn, óf invisible, óf reflect/abosrb hebben. Of heel veel hp hebben (dmg is tussen 100-300 denk ik).
Invisible, dat gaan we eens proberen, heel erg snel zijn helpt niet, je hebt in de meeste gangen niet genoeg ruimte om te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voor de 2e keer begonnen en ben nu alle steden aan het leegroven >:)
Wat een lame grap trouwens die puzzle canal shrine. Als je de robe of St. Joris aan hebt, gaat het powerfield natuurlijk nooit omlaag :X

Ik ga straks Goldbrand(unique item) inwisselen voor dat andere wapen (easteregg):7 maar daarvoor moet ik een vampire zijn.
Welke van de drie vampire factions is het leukste om te joinen? (Aundae, Berne of Quarra) (een lijst met locaties heb ik al gegoogeld)

Verder: Hoe kom je verder met de blades en ashlanders nadat je Dagoth Ur hebt verslagen? Oftewel bij wie moet je zijn?

En tenslotte: Bezit het daedric towershield de meeste enchant of is er nog een sterker item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 16:37:

Welke van de drie vampire factions is het leukste om te joinen? (Aundae, Berne of Quarra) (een lijst met locaties heb ik al gegoogeld)

Verder: Hoe kom je verder met de blades en ashlanders nadat je Dagoth Ur hebt verslagen? Oftewel bij wie moet je zijn?

En tenslotte: Bezit het daedric towershield de meeste enchant of is er nog een sterker item.
1) Ze zijn allemaal goed, zelf heb ik Aundae gedaan
2) Je kan niet verder met ze
3) Nee, er is geen item met meer enchant waarde dan 225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.
Vind het een beetje vreemd dat er wel aangegeven wordt dat er een hogere rank is die bereikt kan worden bij Blades en Ashlanders(Brother), maar dat er dan niet de mogelijkheid is die te bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Hasib schreef op 06 March 2003 @ 22:20:
[...]

1) Ze zijn allemaal goed, zelf heb ik Aundae gedaan
2) Je kan niet verder met ze
3) Nee, er is geen item met meer enchant waarde dan 225
Mmmh ik dacht toch echt dat er ergens een schild met 300 was?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.