Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 00:42:
[...]

Niet uit mijn hoofd, maar het bestaat zeker weten. Kijk maar op een cheat site.
lol een cheat site? eerder op een officiele site bij de faq?

enne fanboy waaraan verslaafd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje...: ik heb een bounty van 5000 of zo en de gaurds vallen me on sight aan :( Is 't mogelijk om die bounty kwijt te raken want betalen kan dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 10:44:
Vraagje...: ik heb een bounty van 5000 of zo en de gaurds vallen me on sight aan :( Is 't mogelijk om die bounty kwijt te raken want betalen kan dus niet...
Zie 2 posts boven je :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 10:11:
[...]

lol een cheat site? eerder op een officiele site bij de faq?

enne fanboy waaraan verslaafd?
Op cheat sites staan ze ook. Dit is nl al een paar keer aan bod gekomen :).

Ben verslaafd aan Hikaru no Go :9. Wie had ooit gedacht dat go (bordspel) zo boeiend zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 10:44:
Hoezo, betalen kan niet? Je bedoelt dat je te weinig geld hebt of dat je niet aan de guards wilt betalen? Je kan namelijk je bounty ook voor de helft van het geld (dacht ik) bij een thiefs guild laten verwijderen.

Geld tekort? Wat verkopen of cheaten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
of terugloaden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik ben vrij nieuw met morrowind kan iemand mij een paar leuke mods adviseren?
En ik had iets vaags gelezen dat je vampier of zo iets kan worden?

[ Voor 31% gewijzigd door Icingdeath op 09-02-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 09 February 2003 @ 13:49:
Ik ben vrij nieuw met morrowind kan iemand mij een paar leuke mods adviseren?
En ik had iets vaags gelezen dat je vampier of zo iets kan worden?
Mods zijn geheel persoonlijk. Kijk even op bijvoorbeeld deze site rond, je vind er vast wel wat.
En vampier dat kan je worden door je te laten raken door een vampier, je krijgt dan een ziekte en als je die niet binnen drie dagen geneest dan word je vampier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
ok Maar waar vind je vampieren, lijkt me gaaf om te transformeren in een vampier, wat voor een features heeft een vampier :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
JelleStoel schreef op 09 February 2003 @ 21:23:
ok Maar waar vind je vampieren, lijkt me gaaf om te transformeren in een vampier, wat voor een features heeft een vampier :P :?
Vampieren zijn verdeeld over het hele spel, bij mij moest ik toch iets van lvl20+ zijn voordat ik er flink wat tegenkwam. Er zijn 3 typen vampieren die alledrie andere stats bezorgen wanneer je geïnfecteerd raakt. Ben je eenmaal vampier wil niemand meer met je praten, is zonlicht dodelijk en kom je er al snel achter dat vampier zijn suckt :)

Je kan op 1 manier jezelf ontdoen van deze ziekte, en eenmaal genezen is het onmogelijk om weer opnieuw vampier te worden, je raakt er immuun voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
NG schreef op 08 February 2003 @ 23:26:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een NPC respawn? Ik heb zeg maar iemand een oplawaai verkocht die ik later nog eens nodig kan hebben :X
placeatpc "id" 1,1,1

Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

type in console:

placeatpc,[objectID],[count],[distance],[direction]
of:
[objectID]->ressurect

objectID tussen aanhalingstekens: "[objectID]"

Kan zijn dat ressurect commando niet meer werkt bij versie 1.2.0722.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al te lang geen morrowind meer gespeeld. Al een week niet meer. Ik voel toch wel dat ik iets mis... Maar het is niet zo ernstig hoor :). Geen afkickverschijnsellen (valt me nog mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nou al een tijdje morrowind en ik ben pas overnieuw begonnen als dief en zit nou in de thiefs guild maar als ik die guild heb uitgespeeld wou ik graag bij de fighters guild.
Maar bij de fighters guild heb je als 1 van de laatste misie moet je alle bazen van de thief guild afmaken

nou is mijn vraag of je dan geband wordt en zo ja hoe kom ik weer terug want alle bazen zijn dood maar wie kan je dan "vergeven" zodat je weer in de guild zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bij Free Record Shop om mij Tribunal aan te schaffen, maar nou beweerde die gast dat het spel nog niet verkrijgbaar is. Nou wilde ik dus vragen bij welke winkel jullie Tribunal hebben aangeschaft, want ik heb toch sterk het vermoeden dat hij hier al een tijdje uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 15:49:
ik speel nou al een tijdje morrowind en ik ben pas overnieuw begonnen als dief en zit nou in de thiefs guild maar als ik die guild heb uitgespeeld wou ik graag bij de fighters guild.
Maar bij de fighters guild heb je als 1 van de laatste misie moet je alle bazen van de thief guild afmaken

nou is mijn vraag of je dan geband wordt en zo ja hoe kom ik weer terug want alle bazen zijn dood maar wie kan je dan "vergeven" zodat je weer in de guild zit?
Ga eens naar de fightersguild baas in Ald'Ruhn toe. Die geeft je misschien nog wel een andere opdracht, zodat je de thievesguild-bazen niet hoeft te doden en toch de leider wordt van de FG... ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 16:24:
Ik was net bij Free Record Shop om mij Tribunal aan te schaffen, maar nou beweerde die gast dat het spel nog niet verkrijgbaar is. Nou wilde ik dus vragen bij welke winkel jullie Tribunal hebben aangeschaft, want ik heb toch sterk het vermoeden dat hij hier al een tijdje uit is.
Dynabyte. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 16:24:
Free record shop. Die gast zit uit zen nek te lullen, toen ik hem een maand (ofzow) geleden kocht, zei die vent dat dit waarschijnlijk de laatste lading was. Dus volgens mij ben je eerder te laat dan te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 18:05:
[...]

Free record shop. Die gast zit uit zen nek te lullen, toen ik hem een maand (ofzow) geleden kocht, zei die vent dat dit waarschijnlijk de laatste lading was. Dus volgens mij ben je eerder te laat dan te vroeg.
:'( Ik hoop dat ik em dan toch nog ergens kan vinden. Zou toch wel vreemd zijn als er maar 1 lading deze kant op gekomen is en verder niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 18:18:
[...]

:'( Ik hoop dat ik em dan toch nog ergens kan vinden. Zou toch wel vreemd zijn als er maar 1 lading deze kant op gekomen is en verder niet meer.
Tribunal lag al zeker weten voor kerst in de schappen. Er zijn waarschijnlijk wel een paar ladingen geweest, maar omdat Bethesda niet echt beroemd is (Ubi Soft wel daarentegen, maar toch) zullen ze waarschijnlijk voorzichtig aan hebben gedaan met bevoorraden. Maar er is altijd nog internet. Via internet kan je hem vast wel bestellen (misschien ook wel via de on-line free record shop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem 2 weekjes geleden nog bij de dynabyte gehaald :)
incl morrowind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Tribunal gehaald bij Dynabyte :) Es ff kijken wat er allemaal verbeterd is.
* henkie196 hoopt dat hij niet alle plug-ins hoeft te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat nieuwe journal systeem is wel de boss. Ik had trouwens begrepen dat je na de eerste keer slapen overvallen zou worden, maar dat is dus niet gebeurd. Nou slaap ik ook alleen maar als ik een lvl omhoog ga, dus misschien komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 21:04:
Dat nieuwe journal systeem is wel de boss. Ik had trouwens begrepen dat je na de eerste keer slapen overvallen zou worden, maar dat is dus niet gebeurd. Nou slaap ik ook alleen maar als ik een lvl omhoog ga, dus misschien komt het nog.
Het probleem is dat ik dat nu elke keer krijg. Ben nu level 35 en dan krijg je dus 2 assasins en soms zo'n enorm lomp beest op je dak. En tot net had ik eigenlijk geen goede wapens, omdat ik steeds met magica bezig wat (20 levels omhoog alleen door magica en merchantile te trainen :P). Maar nu heb ik eindelijk een deadric katana waarmee je ze redelijk snel kunt doden. Alleen nu moet m'n Long Blade skill nog flink omhoog. Zit nog maar op 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcj schreef op 11 February 2003 @ 21:08:
[...]

Het probleem is dat ik dat nu elke keer krijg. Ben nu level 35 en dan krijg je dus 2 assasins en soms zo'n enorm lomp beest op je dak. En tot net had ik eigenlijk geen goede wapens, omdat ik steeds met magica bezig wat (20 levels omhoog alleen door magica en merchantile te trainen :P). Maar nu heb ik eindelijk een deadric katana waarmee je ze redelijk snel kunt doden. Alleen nu moet m'n Long Blade skill nog flink omhoog. Zit nog maar op 60.
Hmm, longblade :). En helaas, op ten duur houden ze op met komen :/. Ik had er maar een stuk of 5, voordat ze gewoon niet meer kwamen. Zonde, want als level 3 kan je toch wel een paar centjes bijverdienen door hun armor te verpatsen bij de plaatselijke creeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:42

koornee

3!

hmm, ik heb helemaal in het begin dat briefje verkocht, die je aan die kerel in balmora moest geven. kan ik nu de hele main quest wel vergeten dan?

niet dat dat heel erg is, moet nog fighters guild, een zooi side quests doen enzo, maar toch.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje: ik heb een house plugin gedownload maar waar moet ik die plugin nou doen om dat huisje in morrowind te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koornee schreef op 11 February 2003 @ 23:10:
hmm, ik heb helemaal in het begin dat briefje verkocht, die je aan die kerel in balmora moest geven. kan ik nu de hele main quest wel vergeten dan?

niet dat dat heel erg is, moet nog fighters guild, een zooi side quests doen enzo, maar toch.
Zoek de verkoper op aan wie je dat briefje hebt verkocht en koop het terug! Als het niet in de inventory is dan moet je de verkoper afmaken. Als je het echt niet vinden kan, dan moet je de console gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 23:31:
ik heb een vraagje: ik heb een house plugin gedownload maar waar moet ik die plugin nou doen om dat huisje in morrowind te zetten?
Dit staat zeer waarschijnlijk in de read me van de plug-in. Heb je daar al in gekeken? Zo niet: In de data files directory neerpleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ook maar eens Tribunal erop gezet en ja hoor, in een tombe tijdens het resten uit m'n slaap gewekt door eerst 1 en daarna 2 assassins. Omdat mijn health nogal te wensen overliet werden die laatste 2 mij teveel, dus eerst maar uit die tombe gegaan en buiten gerest. Daar kreeg ik dus geen assasins. Raar.
Verder werkt het questoverzicht inderdaad perfect.

Verder kwam ik in die Dwemer ruin Mzuleft, naast die scarab plans een duur boekie tegen ('t was iets met Egg geloof ik) met een waarde van 1000 drakes. Ik heb zo'n idee dat ik die niet moet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Bar_en_boos schreef op 12 februari 2003 @ 12:26:
Verder kwam ik in die Dwemer ruin Mzuleft, naast die scarab plans een duur boekie tegen ('t was iets met Egg geloof ik) met een waarde van 1000 drakes. Ik heb zo'n idee dat ik die niet moet verkopen.
The Egg of Time? Inderdaad bewaren. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 12 februari 2003 @ 12:45:
[...]

The Egg of Time? Inderdaad bewaren. :7
Egg of time zal je een paar van tegenkomen door het spel heen. Het is 1000 gold waard, dus da's bijna de moeite niet als je naar het gewicht kijkt. Gewoon laten liggen, tenzij je een boekenverzameling wilt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:42

koornee

3!

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 23:42:
[...]

Zoek de verkoper op aan wie je dat briefje hebt verkocht en koop het terug! Als het niet in de inventory is dan moet je de verkoper afmaken. Als je het echt niet vinden kan, dan moet je de console gebruiken.
ik kan die verkoper inmiddels niet meer vinden, ik heb het al lopen zoeken, maar ik kan het nergens vinden,...

kan ik het niet met een 'cheat' terug in me inventory toveren? ik wil namelijk niet helemaal opniew beginnen met een andere char, en ik wil um wel met deze char uitspelen, iig de main quest.

[ Voor 13% gewijzigd door koornee op 12-02-2003 18:59 ]

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Heeft iemand al de fonts op de 2e cd geprobeerd?
Daar staat een font "Deadric", dus die deadric letters die je overal op scrolls (en op de verpakking) tegenkomt. Er zijn geen deadric cijfers, maar in plaats van de cijfers staan de titels van alle elder scrolls spellen, dus Arena, Daggerfall, Morrowind en Redguard.
Op cijfer 0 staat echter een andere, bij mijn weten nog niet verschenen titel: Argonia.
Als ondertitel heeft die (die ik met veel moeite kon vertalen): "And a hero from Hearot will save them".
Weet iemand hier meer over? Kan dit misschien deel 4 zijn?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Verwijderd

ChromeBallz schreef op 12 februari 2003 @ 18:59:
Heeft iemand al de fonts op de 2e cd geprobeerd?
Daar staat een font "Deadric", dus die deadric letters die je overal op scrolls (en op de verpakking) tegenkomt. Er zijn geen deadric cijfers, maar in plaats van de cijfers staan de titels van alle elder scrolls spellen, dus Arena, Daggerfall, Morrowind en Redguard.
Op cijfer 0 staat echter een andere, bij mijn weten nog niet verschenen titel: Argonia.
Als ondertitel heeft die (die ik met veel moeite kon vertalen): "And a hero from Hearot will save them".
Weet iemand hier meer over? Kan dit misschien deel 4 zijn?
Word misschien in een filmpje gebruikt op de achtergrond?

Verwijderd

koornee schreef op 12 februari 2003 @ 18:58:
[...]

ik kan die verkoper inmiddels niet meer vinden, ik heb het al lopen zoeken, maar ik kan het nergens vinden,...

kan ik het niet met een 'cheat' terug in me inventory toveren? ik wil namelijk niet helemaal opniew beginnen met een andere char, en ik wil um wel met deze char uitspelen, iig de main quest.
Dat kan. Ik weet het commando niet uit mijn hoofd. Maar is vrij makkelijk te vinden dacht ik.

Verwijderd

hmm ik weet nog steeds niet hoe ik a good place to stay plugin in morrowind moet zetten:(!er staat ook geen readme bij, en als ik ze allemaal in de data files directory stop dan doet de plugin het ook niet. dus kan iemand die ook de a good place to stay plugin heeft mij helpen om tegen mij te zeggen, of te laten zien hoe hij het heeft geinstaleerd?(ik heb mijn morrowind nog niet gepatched)

• Bar_en_boos
  • Niet online
Uh, ik kan me herinneren dat ik ergens in de options in het install menu plugins heb aangevinkt. Misschien dat je dat nog niet hebt gedaan?

Verwijderd

dus bedoel je dat ik moet reinstalleeren?

Verwijderd

tribunal gastjes houden helaas idd op met komen na tijdje

ik was laag level dus ik ben idd regelmatig langsgeweest bij creeper :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 14:02:
dus bedoel je dat ik moet reinstalleeren?
Ah nu weet ik het weer! Bij het opstartmenu van Morrowind/Tribunal staat ook een optie "data files". Op klikken en de plug-in aanvinken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 14:32:
tribunal gastjes houden helaas idd op met komen na tijdje

ik was laag level dus ik ben idd regelmatig langsgeweest bij creeper :D
Ja, da's wel goed voor een 6000 gold, wat toch heel handig is in het begin. Kan je aardig wat training van kopen. Hoewel ze op latere levels ook daedric tanto's bij zich hebben. Die zijn lekker prijzig.

Verwijderd

hmm ik zie de plugin ook niet in de data files?

ik weet nog steeds niet waar ik alles moet neerzetten want to te zien moet niet alles gewoon in de data files directory maar ergens in de data directory in de meshes ofzo?

ik zou niet weten wat ik moet doen,de enige files die in: "a good place to stay" waren waren: .nif files, .bitmap files en .tga files ??

dus weet iemand waar ik die in moet stoppen om de plugin in het opstart menu in dat files te kunnen zien??

• Icingdeath
ff een n00b vraagje ik heb sinds kort morrowind tribunal hoe kom je in die nieuwe wereld :?

Verwijderd

shit ik kan niet meer zien wat mijn stats zijn(mijn strenght enzo)die was ineens weg toen ik wou kijken hoe moet ik het nou terugdoen??

en kan iemand me ook nog eens helpen met mijn vraag 2 post naar boven?

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
JelleStoel schreef op 13 februari 2003 @ 17:01:
ff een n00b vraagje ik heb sinds kort morrowind tribunal hoe kom je in die nieuwe wereld :?
In Ebonheart vind je een vrouw die je kan teleporten naar Mournhold.

Verwijderd

wacht hoort bij een plugin geen .esp file?

want bij de a good place to stay staat geen .esp file misschien is dat het probleem?

• Khrome
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 16:54:
level 130?! WOAH!

Zat ik ook over te denken: er is toch ook een maximum aan level wat je kunt bereiken, als alle major en minor skills op 100 zitten, kun je toch niet meer verder groeien?
Ik geef toe dat het geen comlpeet eerlijke manier is, maar eerder een mogeljkheid in het spel. Een bug, als je het zo wil noemen.

Ik was bij die secret master van marksman, en ik trainde daar mijn skill tot honderd.
Toen moest ik opeens denken aan iets wat veel trainers tegen me zeiden: "You can't train a skill above its governing attribute.", wat betekent dat als je willpower 30 hebt, je alteration en andere willpowered skills niet boven 30 kunt trainen. Nu dacht ik: is dat misschien een parameter in het spel? Hebben secret masters die ook?

Ik had een ring gevonden die me +30 agility geeft, dus ik had op dat moment 130 agility. Ik dacht, probeer het eens uit. En warempel! Hij trainde me verder! Mijn skill werd niet hoger dan 100, maar het telde wel mee voor een level-up. Dus als je een attribute met een magic item boven honderd hebt, kun je bij een secret master oneindig veel level-ups krijgen.

Als je 100 mercantile, speechcraft en personality hebt kun je daarbij ook oneindig veel geld verdienen. In Mournhold heeft die wapenhandelaar 10000 goud. Daar verkocht ik eens een deadric wakizashi. Nu kan ik em inkopen voor 7769 en verkopen voor 17769! Dit is geen cheat, maar een mogelijkheid in het spel. Nu moet je wel een dag wachten voor het geld van die verkoper weer aangevuld is.

Ik heb gewoon een aantal mogelijkheden in het spel ontdekt en die ook gebruikt. Je kunt dus LEGAAL op zo'n hoog level komen, of zelfs hoger, want eigenlijk oneindig hoog, maar dat ligt eraan hoelang je voor zo'n secret master wilt staan :P

Probeer het zelf maar eens, zou ik zeggen. De lijst met secret masters zou in een van de vorige delen van dit topic moeten staan, btw

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik heb een klein probleempje :P Ik heb sinds kort (heel kort) morrowind :) En vind het echt een superspel. Maar als ik het game opstart scherm voor me krijg, en ik ram op de options knop, krijg ik een error, en kan ik een foutenrapport sturen naar ms. Maar de game zelf werkt wel perfect enzo :)

En nog een vraagje, als ik bij de guild in een stad zit (bijv. warriors). Zit ik dan meteen ook bij de warriors guilds in alle steden?

[edit]
Trouwens, waar kan ik zien of ik de amerikaanse of europese versie heb? Ik heb namelijk een of andere (wel legale) retail versie (zonder doos en boekje enzo) gekocht van iemand.

[ Voor 18% gewijzigd door Solomon op 13-02-2003 21:11 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 17:11:
shit ik kan niet meer zien wat mijn stats zijn(mijn strenght enzo)die was ineens weg toen ik wou kijken hoe moet ik het nou terugdoen??

en kan iemand me ook nog eens helpen met mijn vraag 2 post naar boven?
Ga naar je inventory en klik links onderin op je healt/magicka/fatigue icon, dit staat ook in de manual :). En ja, er hoort een ESP file bij de plug-in. Sterker nog, dat is de belangrijkste file :).

Verwijderd

ChromeBallz schreef op 13 februari 2003 @ 20:39:
[...]
Ik had een ring gevonden die me +30 agility geeft, dus ik had op dat moment 130 agility. Ik dacht, probeer het eens uit. En warempel! Hij trainde me verder! Mijn skill werd niet hoger dan 100, maar het telde wel mee voor een level-up. Dus als je een attribute met een magic item boven honderd hebt, kun je bij een secret master oneindig veel level-ups krijgen.
Ja idd, ik herinner me nog toen ik bij de secret master van unarmored was (die ik trouwens zelf had gevonden). Toen zat ik ook fftjes door te trainen, maar dat was maar 2 levels omdathet anders zo flauw was.

Verwijderd

Venkeroz schreef op 13 February 2003 @ 21:04:
Ik heb een klein probleempje :P Ik heb sinds kort (heel kort) morrowind :) En vind het echt een superspel. Maar als ik het game opstart scherm voor me krijg, en ik ram op de options knop, krijg ik een error, en kan ik een foutenrapport sturen naar ms. Maar de game zelf werkt wel perfect enzo :)

En nog een vraagje, als ik bij de guild in een stad zit (bijv. warriors). Zit ik dan meteen ook bij de warriors guilds in alle steden?

[edit]
Trouwens, waar kan ik zien of ik de amerikaanse of europese versie heb? Ik heb namelijk een of andere (wel legale) retail versie (zonder doos en boekje enzo) gekocht van iemand.
Het eerste probleem kan ik je helaas niet mee helpen. Was dat nou een legale versie?
Ehm. Er is niet echt een warriors guild. Je bedoeld misschien de fighters guild. En ja, je bent overal in morrowind lid van die guild. Je zal ook naar de andere guild-masters verwezen worden zodra je een aantal taken hebt verricht bij de ene guild. Er is wel (meestal) een zekere moeilijkheidsgraad per guild-master, met uitzondering van de morag tong.
Laatste probleem: de snelste manier zal wel zijn door gewoon een patch te downen, en te kijken of die werkt. Als je de amerikaanse patch downed en je krijgt een error onder het patchen, dan heb je de europese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 22:01:
*knip*

Laatste probleem: de snelste manier zal wel zijn door gewoon een patch te downen, en te kijken of die werkt. Als je de amerikaanse patch downed en je krijgt een error onder het patchen, dan heb je de europese versie.
Dat hoeft niet. Ik heb zelf de europese versie, UK dus, want het is niet frans of duits, en die heb ik gepatched met de US versie. De UK versie patch zorgde er namelijk voor dat Morrowind er iedere keer mee kapte. Weet niet meer precies wanneer dat was, of het dan was voordat je in het hoofdmenu kwam, of dat morrowind dan crashte als ik een game startte/laadde.

Net eerste skill op 100 (Block als eerste :p) en chieftain bij Imperial Legion geworden. lvl 27 en ik moet nog aan de main quest beginnen. In mn vorige spel had ik nu Dagoth Ur al bijna te pakken :) maar had toen al stuk eerder long blade, light armor en acrobatics op 100, terwijl ik nu alleen nog maar block heb en de rest ver achter blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 00:33:
[...]

Dat hoeft niet. Ik heb zelf de europese versie, UK dus, want het is niet frans of duits, en die heb ik gepatched met de US versie. De UK versie patch zorgde er namelijk voor dat Morrowind er iedere keer mee kapte. Weet niet meer precies wanneer dat was, of het dan was voordat je in het hoofdmenu kwam, of dat morrowind dan crashte als ik een game startte/laadde.

Net eerste skill op 100 (Block als eerste :p) en chieftain bij Imperial Legion geworden. lvl 27 en ik moet nog aan de main quest beginnen. In mn vorige spel had ik nu Dagoth Ur al bijna te pakken :) maar had toen al stuk eerder long blade, light armor en acrobatics op 100, terwijl ik nu alleen nog maar block heb en de rest ver achter blijft.
Da's vreemd. Je hoort een error te krijgen als je de uk met de us patch patched.
Block skill als eerste op 100? Redelijk onhandig, nu is het vervelender om je armor skillz trainen. Al heb je die eigenlijk alleen maar in tribunal nodig (ook een paar extra schilden meenemen, ze vallen bij bosjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 09:24:
[...]

Da's vreemd. Je hoort een error te krijgen als je de uk met de us patch patched.
Block skill als eerste op 100? Redelijk onhandig, nu is het vervelender om je armor skillz trainen. Al heb je die eigenlijk alleen maar in tribunal nodig (ook een paar extra schilden meenemen, ze vallen bij bosjes).
Hoeft natuurlijk niet. je kan ook gewoon overstappen op two handed wapens :) of gewoon je schild thuis laten. Ben trouwens bezig de hele tijd mn unarmored te trainen, maar is toch een tikkeltje niet nuttig tegen tegenstanders met goeie wapens, zoals bijvoorbeeld daedric wapens.
Maar heb nu iig saviors hide, lord's mail en chrysamere, dus het gaat de goede kant op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*SPOILER* (nou ja, kleintje dan, maar voor de diehards die alles zelf uit willen vinden ;))

Ik probeer nu onderzoek te doen naar dat boek "Divine Metaphysics". Die Telvani gast in Gnisis zegt dat hij een translation key nodig heeft, maar ik heb natuurlijk geen flauw idee waar ik zoiets moet vinden. Nou blijkt Edwinna Albert, van het Ald-Ruhn mages guild er ook het een en ander vanaf te weten, en zij verwijst mij door naar ene Hasphat Antabolis in Balmora, maar die kan ik dus nergens vinden.... Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, heb em al gevonden. In toch wel de laatste plek waar ik hem zou zoeken, de fighters guild O_o Maar hij wist het ook niet ;(

Heb trouwens ook net ontdekt dat als je al iets van een quest doet, bv iemand redden en pas naderhand met degene praat die die quest aan jou zou geven, en dan meteen ingaat op dat je die vent al hebt gered, dat je dan geen quests meer krijgt die je anders voor die quest zou hebben gekregen. Dus: altijd eerst vragen om orders, duties, of jobs, anders mis je misschien wel een paar quests (ennuh: "gotta get em all" :), toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ennuh: "gotta get em all" :), toch?)
well that is a big gotta get em all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik dacht net laat ik eens even door de red mountains lopen en dan loop ik even door dagoth ur.

mogelijke spoiler....

en dus zag ik een gebouw en ging ik er in en ik ging helemaal omhoog en wat zie ik tot mijn verbazing daar Keening:O!

en ik ben nog niet eens met de main quest begonnen:P

maja dat was wel cool om te vinden dus.....:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Volgens mij is het hier nog niet voorbijgekomen. Binnenkort (nou ja... in mei) komt Morrowind - Bloodmoon uit.
Rockville, MD - February 14, 2003 - Bethesda Softworks® today announced The Elder Scrolls III: Bloodmoon™, the second expansion for its RPG-of-the-Year, The Elder Scrolls III: Morrowind® for PC. Scheduled for release in May, Bloodmoon takes you to the frozen Island of Solstheim where the Empire is establishing a new mining colony - a venture being threatened by the prophecy of the Bloodmoon and rumors of werewolves.

Your journey north from Vvardenfell by ship will bring you to a whole new world, where the ashlands and rainy coasts of Morrowind give way to forests and hills covered with snow and ice. In the huge wilderness of Solstheim you'll experience snow, blizzards, and new creatures, including frost trolls, ice minions, and wolves…just to name a few.

"We wanted Bloodmoon to look and feel completely new for Morrowind players," said Todd Howard, Executive Producer. "Everything from the setting to the storyline to the art makes this expansion feel like a game unto itself."

You'll have a choice of stories to follow and have the opportunity to defend the colony, take control over how the colony is built up, and eliminate the werewolves. Or, you can decide to join the werewolves and become one of them, opening up a whole new style of gameplay.

"The chance to become a werewolf adds a new dimension and brings back a memorable part of Morrowind's predecessor, Daggerfall®," said Project Leader Ashley Cheng. "It's something our fans have talked a lot about, and we felt the only way to do it right was in an expansion where we could devote full attention to it."

The Elder Scrolls III: Bloodmoon is scheduled for release this May for PC. It is the second expansion pack for Morrowind. The first expansion pack, Tribunal™, was released in November 2002.
Bron: www.elderscrolls.com

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/bloodmoon/bm_web03B.jpg

Je kan dus nu ook in een weerwolf veranderen! :)

[ Voor 8% gewijzigd door CJ op 15-02-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Leuk, dat ze er echt vernieuwende dingen instoppen. Maar de bek van die walrus-achtige creature ziet er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 17:23:
wacht hoort bij een plugin geen .esp file?

want bij de a good place to stay staat geen .esp file misschien is dat het probleem?
Die esp files zijn de master files en horen alleen bij morrowind en tribunal (als je die hebt geinstalleerd). Plugins bevatten dus geen esp-file.
Installeer de plugins in de morrowind/data files directory. Ik heb wel eens een probleem gehad dat via winzip alles in de morrowind/data files/data files terecht kwam, dus 1 verdieping lager. Dat gaat dan niet goed. Misschien dat dat ook bij jou is gebeurd? In dat geval de plugin files handmatig in de data files dir plaatsen.
Vervolgens via options > data files dubbelklikken op het nu zichtbare vierkantje voor de plugin om het aan te vinken.

Anders weet ik het ook niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je hoger kunt komen in de blades en de ashlanders, ben in alles al het hoogst behalve die twee. Ik heb de mainquesten uitgespeeld (Morrowind&Tribunal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
blades kan je niet de hoogste worden .. ahslandes weet ik ook niet ..
blades zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
ik vroeg me af of dit spel het wel zou werken op een athlon 700 mhz-256mb sdram-tnt2
Straks is het net gta3, lijkt het alsof ik precies goede specs heb, en dan doetie het superslecht.. Daarom vraag ik de mensen die het spel zelf hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
is te draaien ...
maar natuurlijk niet uber .. maar het gaat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 15 februari 2003 @ 12:37:
blades kan je niet de hoogste worden .. ahslandes weet ik ook niet ..
blades zeker niet
jammer, dan ga ik daar maar eens een plugin voor maken, want dat is echt niet leuk, om overal hoogste te zijn behalve die twee.

En ligt het aan mij of is www.elderscrolls.com down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
NG schreef op 13 February 2003 @ 17:11:
[...]

In Ebonheart vind je een vrouw die je kan teleporten naar Mournhold.
Bedankt :), Maar ik ben al twee dagen op zoek naar die vrouw zonder succes, dus kan je alsjeblieft uitleg waar die vrouw in mournhold is :?

[ Voor 12% gewijzigd door Icingdeath op 15-02-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 15 februari 2003 @ 09:13:

Die esp files zijn de master files en horen alleen bij morrowind en tribunal (als je die hebt geinstalleerd). Plugins bevatten dus geen esp-file.
Installeer de plugins in de morrowind/data files directory. Ik heb wel eens een probleem gehad dat via winzip alles in de morrowind/data files/data files terecht kwam, dus 1 verdieping lager. Dat gaat dan niet goed. Misschien dat dat ook bij jou is gebeurd? In dat geval de plugin files handmatig in de data files dir plaatsen.
Vervolgens via options > data files dubbelklikken op het nu zichtbare vierkantje voor de plugin om het aan te vinken.

Anders weet ik het ook niet meer. :)
Eh, plugins bevatten dus wel (vaak ook alleen) een esp file. De master files zijn esm. Een plugin moet volgens mij wel een esp file bevatten.
Jep, lijkt idd wel down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Het schijnt dat met tribunal veel grotere plugins kunnen gemaakt worden zijn die er al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
GTA3 schreef op 15 februari 2003 @ 12:39:
ik vroeg me af of dit spel het wel zou werken op een athlon 700 mhz-256mb sdram-tnt2
Straks is het net gta3, lijkt het alsof ik precies goede specs heb, en dan doetie het superslecht.. Daarom vraag ik de mensen die het spel zelf hebben....
Bij mij doet ie het op een classic Athlon 600, 256 MB en viper2. 5 fps in Balmora, 10-15 in de rest van de buitenwereld en 20-30 in caves en andere binnenruimten. Persoonlijk vind ik het best nog wel speelbaar! :) Die tnt2 is denk ik de zwakste schakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mijn house plugin werkt al:p yay,thanx iedereen voor hun hulp:)

mare ik had net de dwemer puzzle box teruggebracht en toen ging ik slapen en toen kreeg ik een rare droom,wat betekent dat?

edit: btw weet iemand waar ik die ene tomb moet vinden voor dat ene orc wijf in de mage guild(het is eigenlijk een opdracht voor cassius cossades.....)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
JelleStoel schreef op 15 februari 2003 @ 14:21:
[...]

Bedankt :), Maar ik ben al twee dagen op zoek naar die vrouw zonder succes, dus kan je alsjeblieft uitleg waar die vrouw in mournhold is :?
Ik weet niet precies hoe het gebouw heet, maar het is richting Imperial Cult, 1 gebouw ervoor, net over een brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
JelleStoel schreef op 15 February 2003 @ 14:21:
[...]

Je moet eerst aangevallen worden, daarna kun je met een guard (maakt niet uit welke) over "the dark brotherhood" praten, die je doorverwijzen naar iemand in ebonheart, en die vent verwijst je weer door naar die vrouw (die btw in de grand council building staat, helemaal achterin ebonheart, en ze staat meteen rechts van je als je in de haal komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 20:07:
ok mijn house plugin werkt al:p yay,thanx iedereen voor hun hulp:)

mare ik had net de dwemer puzzle box teruggebracht en toen ging ik slapen en toen kreeg ik een rare droom,wat betekent dat?

edit: btw weet iemand waar ik die ene tomb moet vinden voor dat ene orc wijf in de mage guild(het is eigenlijk een opdracht voor cassius cossades.....)
Die rare droom betekend dat je vordert met de main quest. Gefeliciteerd :) Orc vrouwtje weet ik zo gauw niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx:)

ik zat ook net te lopen in balmora komt er iemand genaamd: "sleeper" en zegt dat the six house has risen again en dat dagoth ur ook weer levend is ofzo:S

betekent dat ook nog iets speciaals?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepers zijn mensen die door dagoth ur gek zijn geworden en zullen je soms ook zomaar aanvallen. Later zul je nog wel meer sleepers tegenkomen en zelfs ascended sleepers :) Wat hij verteld over dagoth ur en the sixth house, dat heeft o.a. te maken met de main quest. Daar kom je vanzelf nog wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thanx again:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 00:13:
Sleepers zijn mensen die door dagoth ur gek zijn geworden en zullen je soms ook zomaar aanvallen. Later zul je nog wel meer sleepers tegenkomen en zelfs ascended sleepers :) Wat hij verteld over dagoth ur en the sixth house, dat heeft o.a. te maken met de main quest. Daar kom je vanzelf nog wel achter ;)
lol klinkt onruststellend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Bloodmoon ziet er wel weer kick uit, ik heb morrowind al een poos niet meer aangeraakt maar denk dat als deze addon uittkomt em toch maar ga halen, samen met tribunal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manie Riets schreef op 16 februari 2003 @ 23:29:
Bloodmoon ziet er wel weer kick uit, ik heb morrowind al een poos niet meer aangeraakt maar denk dat als deze addon uittkomt em toch maar ga halen, samen met tribunal :)
Ik zou tribunal toch wel iets eerder halen. Anders kan het nog wel eens lastig worden hem te krijgen (iig in nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 00:15:
[...]

Ik zou tribunal toch wel iets eerder halen. Anders kan het nog wel eens lastig worden hem te krijgen (iig in nederland).
Jep, dat kan ik beamen had zelf ook al moeite om een winkel te vinden die em had, en dat was vorige week ergens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 12:21:
weet iemand hoe je hoger kunt komen in de blades en de ashlanders, ben in alles al het hoogst behalve die twee. Ik heb de mainquesten uitgespeeld (Morrowind&Tribunal).
ashlanders weet ik niet maar ik weet wel dat je bij die blade trainers waar casius cosedes het over had dat je via hun wel hoger op kan komen.
heb je die allemaal al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 11:12:
[...]

ashlanders weet ik niet maar ik weet wel dat je bij die blade trainers waar casius cosedes het over had dat je via hun wel hoger op kan komen.
ik wist niet dat je ook quests van hun kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 15:31:
[...]

ik wist niet dat je ook quests van hun kan krijgen?
Dat hoort bij de mainquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 11:12:
[...]

Hij bedoeld of je de guilds kan masteren. En dat kan niet bij mijn weten (ergo: het kan dus niet :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guys kan iemand mij even een uitleg geven waar in vivec de secret library is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 17:13:
[...]

Hij bedoeld of je de guilds kan masteren. En dat kan niet bij mijn weten (ergo: het kan dus niet :p)
ik ben nou journyman bij de blades en ik ben nog niet zo ver dat ik de guild kan masteren maar ik heb gelzen bij het "officiele" Elder Scrolls Forum dat het wel kan en dat sommige het ook is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:38:
[...]

ik ben nou journyman bij de blades en ik ben nog niet zo ver dat ik de guild kan masteren maar ik heb gelzen bij het "officiele" Elder Scrolls Forum dat het wel kan en dat sommige het ook is gelukt.
Via de console, maar da's cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:01:
hey guys kan iemand mij even een uitleg geven waar in vivec de secret library is??
Kijk maar eens goed rond in de canon offices in de vivec temple. (het justice gedeelte van de temple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:01:
[...]

Via de console, maar da's cheaten.
ik cheat niet, mischien diegene die de blades hebben uitgespeeld.
Maar wie weet kan het want ik heb het ook maar gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Ik speel nu een tijdje Morrowind. Ik ben net met the main quest begonnen. Ik moet naar een grot en daar moet ik een demnler(of zoeiets) puzzle box vinden. Ik loop op twee punten helemaal vast.
1) Ik uit op een gang, die leidt in een water plas. Als ik daar doorheen zwem kom ik weer op een droog gedeelte. Rechts van me zie ik een brug. Daar kan ik met gemak op komen. Maar verder kom ik op dat punt niet. BTW als ik naar boven kijk zie ik nog een aantal 'platformen'.
2) Het 2e punt is wanneer ik over een kapotte brug ben gesprongen daar door loop. Dan kom ik in een kamer waar een raar apperaat staat. Ik kan op ut apperaat klimmen maar meer kan ik er volgens mij niet doen. Heeft iemand een id wat ik nu moet doen. Ik ben hopeloos aan ut zoeken geweest. En ook tips geven waar die puzzle box ligt.

BVD Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:02:
[...]

Kijk maar eens goed rond in de canon offices in de vivec temple. (het justice gedeelte van de temple)
hmm ik heb wel de vivec library gevonden maar niet de vivec's secret library:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 21:37:
Hey mensen,
Ik speel nu een tijdje Morrowind. Ik ben net met the main quest begonnen. Ik moet naar een grot en daar moet ik een demnler(of zoeiets) puzzle box vinden. Ik loop op twee punten helemaal vast.
1) Ik uit op een gang, die leidt in een water plas. Als ik daar doorheen zwem kom ik weer op een droog gedeelte. Rechts van me zie ik een brug. Daar kan ik met gemak op komen. Maar verder kom ik op dat punt niet. BTW als ik naar boven kijk zie ik nog een aantal 'platformen'.
2) Het 2e punt is wanneer ik over een kapotte brug ben gesprongen daar door loop. Dan kom ik in een kamer waar een raar apperaat staat. Ik kan op ut apperaat klimmen maar meer kan ik er volgens mij niet doen. Heeft iemand een id wat ik nu moet doen. Ik ben hopeloos aan ut zoeken geweest. En ook tips geven waar die puzzle box ligt.

BVD Me
Je bent veel te ver gegaan, dat zijn gewoon doodlopende gangetjes. Als ik het me goed herinner legt die dwemer puzzle box vrij dicht bij waar je die ruine binnenkomt. In die zelfde ruimte, of in een ruimte die er direct op uitkomt, weet niet precies meer, maar het is iig dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ja, in de grote ruimte waar je binnenkomt neem je links het looppaadje naar het level boven. Kijk daar maar eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:39:
[...]

hmm ik heb wel de vivec library gevonden maar niet de vivec's secret library:S?
De vivec library ligt niet in de hall of justice. Het is een secret library, en dus isie degelijk verstopt. Maar zo moeilijk om te vinden isie niet. Ik zal nog wel een laatste hint geven: De ingang is een trapdoor met lock-60 erop. Als je even naar mijn vorige hints keek en je kan het nog niet vinden.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:37:
Hey mensen,
Ik speel nu een tijdje Morrowind. Ik ben net met the main quest begonnen. Ik moet naar een grot en daar moet ik een demnler dwemer puzzle box vinden. Ik loop op twee punten helemaal vast.

BVD Me
Recht onder de deur waar je binnenkomt zit een min of meerr verstopte verdieping, als je eventjes naar beneden loopt en dan een beetje omhoog kijkt dan zie je hem wel. Op die verdieping zit een deur die leid naar een kleine ruimte met een oa een vijand en een dwemer puzzle box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ben ik overnieuw begonnen met Morrowind + Tribunal, en ik ben weer helemaal verslaafd :)

Ik heb een "Trader" class gemaakt, eigenlijk een Thief met Mercantile skills. Toen ik aankwam moest ik mezelf natuurlijk eerst registeren... daarna kreeg ik natuurlijk gelijk de neiging om de boel daar leeg te plunderen... Ja, ik zit weer helemaal in het spel :)

Mournhold (Tribunal) stad is ook reg mooi, en er is heel veel te doen... alleen vraag ik me af, is er ook een hele landschap buiten de stad, of is het alleen de stad zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel allemaal. Ik heb hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ik moest voor house telvanni naar tel fyr om op de bovenste verdieping die kerel een briefje te geven maar ik kan nu alleen maar goodbye zeggen omdat ik perongeluk een van die corpus zieken had gedood ofzo:( hoe kan ik nu het goedmaken zodat ik weer normaal met hem kan praten?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.