Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Een screenie met resize zodat de layout niet verneukt wordt zou nóg mooier zijn! ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Glorificationer schreef op 03 February 2003 @ 14:28:
[...]

eehm, ik heb nu Boots of Blinding speed en zie dus geen steek als ik ze aan heb, maar als ik naar t Imperial Altar in Ald'ruhn mages guild ga voor een Restore all attributes dan blijf ik blind (en ja ik doe t terwijl ik de boots aan heb :p)
Heb je geen atronach birthsign? zoja dan blijven proberen tot het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 03 februari 2003 @ 18:06:
[...]

Een screenie met resize zodat de layout niet verneukt wordt zou nóg mooier zijn! ;)
ik wist dat het op de laatste post van die pagina zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee, ik heb thief birthsign :)
t lukt ook niet als ik een Nighteye potion neem, blijf stekeblind :p
Ben nu een lvl7 Dark elf, die zich richt op Alchemy en Destruction >:) alleen schiet je dr niet zoveel mee op aangezien mana nogal schaars is, dus sla ik ook veel aan gort met mn Fiend Katana (enchanted +10 bound longsword skill en een of ander shield ) en loop ik rond in een Indora armor outfit :) (kostte wel 30 greater fireballs op zo'n guard, maar ik heb t wel)
Ik ben bezig met de Mages Guild en zit nu met een duty waar ik niet verder kan komen omdat ik in de Mzuleft ruins iets moet halen, alleen staan daar 3 onvriendelijke orcs die me in 2 klappen neerslaan :/
Dus ben ik nu maar met de fighters guild begonnen, en hopen dat ik daar wat sterker uit word
En hoe zit t trouwens met potions maken? ik heb alle vier die potionmaak apparaten op Journeyman maar elke keer als ik bijv. een Fortify intelligence potion (bloat, ash yam en netch leather) wil maken dan failed het elke keer, ligt dat gewoon aan t feit dat ik nog maar een lvl7 ben, of doe ik iets verkeerd ?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 03 februari 2003 @ 22:01:
Ben nu een lvl7 Dark elf, die zich richt op Alchemy en Destruction >:) alleen schiet je dr niet zoveel mee op aangezien mana nogal schaars is, dus sla ik ook veel aan gort met mn Fiend Katana (enchanted +10 bound longsword skill en een of ander shield ) en loop ik rond in een Indora armor outfit :) (kostte wel 30 greater fireballs op zo'n guard, maar ik heb t wel)
Ik ben bezig met de Mages Guild en zit nu met een duty waar ik niet verder kan komen omdat ik in de Mzuleft ruins iets moet halen, alleen staan daar 3 onvriendelijke orcs die me in 2 klappen neerslaan :/
Dus ben ik nu maar met de fighters guild begonnen, en hopen dat ik daar wat sterker uit word
En hoe zit t trouwens met potions maken? ik heb alle vier die potionmaak apparaten op Journeyman maar elke keer als ik bijv. een Fortify intelligence potion (bloat, ash yam en netch leather) wil maken dan failed het elke keer, ligt dat gewoon aan t feit dat ik nog maar een lvl7 ben, of doe ik iets verkeerd ?
het ligt waarschijnlijk aan je alchemy skill en de quality van de produkten :)

en van wie heb je die quest gekregen? want ik ben best ver met mage guild maar heb die denk ik niet gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Die quest kreeg ik van Edwynna nogwat uit Ald'ruhn, ik moet een bouwtekening voor een scarab zoeken in die ruins, maar daar wacht ik nog ff mee, was wel een tering eind lopen en zwemmen helemaal naar Dagon Fel vanaf Maar Gan (vandaar dat ik die boots of blinding speed wou hebben :p) maar hoefde gelukkig niet terug te lopen, want ik heb zo snel mogelijk de spells mark en recall gekocht.

Maar wat een spel is dit zeg, echt mega uitgebreid en je blijft t spelen, een half uurtje is echt niks. Ik ga m kopen, iig voor een handleiding want sommige dingen snap ik geen reet van (zoals telekinetic spell 20 pts on self maar als ik t cast gebeurt er niks, en hij failed niet) :p

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmz, waar had ik die master goodies nou gehaald...
der is ergens zon toren met mages derin
als je daar naar de top loopt, is niemand die dat ziet als je daar die stuff weg haalt.

allemaal master goodies, en zon 6000 gold waard.
dus voor iedereen wel de moeite waard
gewoon aan creeper verkopen
(weet alleen niet offie het wel wil...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 03 februari 2003 @ 22:01:
Is dat die quest waarbij je een dwemer tube moet scoren? Die kan je ook uit een willekeurig andere ruin halen, en zijn zelfs gewoon zo wel ergens te vinden. 3 orcs is best wel zwaar op lvl 7 ;) Probeer anders eerst een paar lvls te stijgen voordat je met dat soort vijanden gaat stoeien.
Dat lijkt me een goed idee :+
Tja, ik weet niet wat je skill lvl is, maar die bepaald voor een groot gedeelte hoe goed of dat het lukt. Probeer anders eerst wat uit te rusten, je fatigue op vol krijgen dus. Dit verhoogt je kans op succes aanzienlijk, kijk bijvoorbeeld maar eens bij verschillende fatigue standen naar de kans dat een spel van je zal slagen (magicka cost/chance). En natuurlijk het niveau van je spullen doet ook wel het een en ander. Van slecht naar goed is het: apprentice, journeyman, master en grandmaster.
Tipje: Er is een volledige set masters spullen in caldera in de mages guild daarzo :)
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 22:17:

het ligt waarschijnlijk aan je alchemy skill en de quality van de produkten :)

en van wie heb je die quest gekregen? want ik ben best ver met mage guild maar heb die denk ik niet gehad....
Probeer het eens bij de mages guild in Ald Ruhn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 22:34:
[...]
Is dat die quest waarbij je een dwemer tube moet scoren? Die kan je ook uit een willekeurig andere ruin halen, en zijn zelfs gewoon zo wel ergens te vinden. 3 orcs is best wel zwaar op lvl 7 ;) Probeer anders eerst een paar lvls te stijgen voordat je met dat soort vijanden gaat stoeien.
Nee tis de missie na die dacht ik, weet nog wel dat ik zat van "Tering, weer zo'n end lopen" :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 03 februari 2003 @ 22:30:
Die quest kreeg ik van Edwynna nogwat uit Ald'ruhn, ik moet een bouwtekening voor een scarab zoeken in die ruins, maar daar wacht ik nog ff mee, was wel een tering eind lopen en zwemmen helemaal naar Dagon Fel vanaf Maar Gan (vandaar dat ik die boots of blinding speed wou hebben :p) maar hoefde gelukkig niet terug te lopen, want ik heb zo snel mogelijk de spells mark en recall gekocht.

Maar wat een spel is dit zeg, echt mega uitgebreid en je blijft t spelen, een half uurtje is echt niks. Ik ga m kopen, iig voor een handleiding want sommige dingen snap ik geen reet van (zoals telekinetic spell 20 pts on self maar als ik t cast gebeurt er niks, en hij failed niet) :p
Als je mage wilt worden, ga dan eens naar Sadrith Mora en join het huis der Telvanni. Als je trouwens het spel koopt krijg je er ook een kaart bij, vind ik best wel superhandig :) Zouden ze ook zo'n kaart hebben voor Tribunal? Laten we het maar hopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 03 februari 2003 @ 22:37:
[...]

Nee tis de missie na die dacht ik, weet nog wel dat ik zat van "Tering, weer zo'n end lopen" :D
Sh*t, ben nu al lvl 16, maar heb eigenlijk alleen nog maar die quests voor die Khajiit in balmora gedaan, en nog niet eens het codebook gehaald voor fighters guild in balmora :+ Veel rond lopen helpt :Y) _/-\o_ rennen en springen_/-\o_

Alleen dan al die k*lere cliffracers. Maar wel veel voldoening als je ze van net binnen je view range (op 100%) uit de lucht schiet. (8>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nee kaart heb ik al, ik alt tab er steeds ff uit en dan kom ik r wel, geen zin om straks met zo'n mega papier op schoot te zitten :)

Heb net ook een eigen spell gemaakt "Bigass fireball" met een range van 50 en 2 sec dmg van 20-50, alleen kost dat 4/5e mana maar ziet r wel cool uit, net een Redeemer uit UT2k3 :p

Maar hoe zit t met die telekinetic spell? Wat kan ik daar precies mee?

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens bij de mages guild in Ald Ruhn
klopt ik heb net gekeken het is de volgende die ik zou krijgen :)
Nee tis de missie na die dacht ik, weet nog wel dat ik zat van "Tering, weer zo'n end lopen
al gehoord van silt striders en mage guild travel of mischien boat travel ;)
Zouden ze ook zo'n kaart hebben voor Tribunal? Laten we het maar hopen
ja die is er :) als je hem koop tenminste wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 03 February 2003 @ 22:43:
Nee kaart heb ik al, ik alt tab er steeds ff uit en dan kom ik r wel, geen zin om straks met zo'n mega papier op schoot te zitten :)

Heb net ook een eigen spell gemaakt "Bigass fireball" met een range van 50 en 2 sec dmg van 20-50, alleen kost dat 4/5e mana maar ziet r wel cool uit, net een Redeemer uit UT2k3 :p
Dat is ook van de redenen waarom ik een soultrap bomb maak :) Ziet er wel lekker uit.
Volgens de handleiding kun je daarmee dingen van afstand manipuleren. Ik zoek het wel ff op...
Telekinesis
Het doelwit kan vanaf afstand voorwerpen oprapen, bergruimten of binnendeuren openen. Impact: het doelwit overbrugt een bepaalde afstand, gemeten in feet.
Volgens de handleiding dus.
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 23:06:

ja die is er :) als je hem koop tenminste wel :)
Natuurlijk koop ik em. Goeie spellen moet je ondersteunen, warez is vooral voor uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

En natuurlijk de tip om het aantal van die nare cliffracers te beperken: De corpses moet je gewoon laten liggen, niet verwijderen. Als je de corpses van de cliffracers verwijdert zullen ze de volgende spawn (elke dag 1 keer geloof ik) terug komen.
Als je het corpse laat liggen wordt het onthouden door het spel en zal die cliffracer nooit meer terugkomen!
Is wel fijn voor de omgeving van Balmora enzo, zal je ze op een gegeven moment echt niet meer tegenkomen, behalve als hoopjes pulp op de grond! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Glorificationer schreef op 03 February 2003 @ 22:43:
Wanneer je een chest tegenkomt die trapped is kun je de Telekinetic spell casten, nu kun je chest van een afstandje openen zodat je niet geraakt wordt door die chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 04 februari 2003 @ 08:59:
[...]

Wanneer je een chest tegenkomt die trapped is kun je de Telekinetic spell casten, nu kun je chest van een afstandje openen zodat je niet geraakt wordt door die chest.
dat is een goed idee :) _/-\o_

eindelijk de mage oplossing tegen trapped spullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

ja ik speel dat spel nu ook al een tijdje maar ik vind ut aardig lastig. Zo heb ik net een mijn ondekt (kweet ff niet meer waar) met allemaal best zwaar bewapende gozers (een nordic, orcvrouw, en geloof nog een imperialvrouw en dark elf) nou krijg ik die stomme orcvrouw gewoon niet dood. is nog aardig lastig or.

Ow en weet iemand misschien waar die grot nou zit van die banditen(her verdorie naam van die stad ff vergete waar ut bij zit) dat krijg je te horen van zo'n gozer die is overvallen

ow en nog handige tips voor als je net begonnen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:33:
[...]

ik wist dat het op de laatste post van die pagina zat :P
Onzin, aangezien iedereen zijn aantal post per pagina anders heeft. Ik heb het ingesteld op 200 post per pagina. Bovendien is het gewoon handig en sociaal als je jezelf aanleert om alle grote pics die je post te thumbnailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 09:12:
[...]

dat is een goed idee :) _/-\o_

eindelijk de mage oplossing tegen trapped spullie :)
Nog een mage oplossing: resist magicka of spell absorption, werkt ook wel aardig tegen trapped spullen. Maar waarom gewoon af laten gaan als je je m4d sk1llz nog kan trainen door de trap te ontmantelen? :p
Dot schreef op 04 februari 2003 @ 09:41:
ja ik speel dat spel nu ook al een tijdje maar ik vind ut aardig lastig. Zo heb ik net een mijn ondekt (kweet ff niet meer waar) met allemaal best zwaar bewapende gozers (een nordic, orcvrouw, en geloof nog een imperialvrouw en dark elf) nou krijg ik die stomme orcvrouw gewoon niet dood. is nog aardig lastig or.

Ow en weet iemand misschien waar die grot nou zit van die banditen(her verdorie naam van die stad ff vergete waar ut bij zit) dat krijg je te horen van zo'n gozer die is overvallen

ow en nog handige tips voor als je net begonnen bent?
Handige tips als je net begonnen bent? Hmmmm, kies je tegenstanders uit. Als ze nog wat te moeilijk voor je zijn, mep dan eerst nog wat langer op mudcrabs en dat soort beesten. Vind een beter zwaard of (nog beter) roep een bound sword (of elk ander wapen van je keuze) op. Dat zijn hele goede wapens en ze versterken je betreffende skill met 10. Nog een goede tip: vecht met tegenstanders dicht bij een deur die een andere map laad. Als je dan bijna dood bent, klik op de deur en dan heb je alle tijd om jezelf te healen, bij te slapen om je magicka aan te vullen, etc.

Dat was em wel zo'n beetje ;) Er zijn vast nog wel meer tips, maar die weet ik zo gauw ff niet.
edit:
Als je zegt bij welke stad het is, weten we het vast wel :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 22:37:
[...]

Als je mage wilt worden, ga dan eens naar Sadrith Mora en join het huis der Telvanni. Als je trouwens het spel koopt krijg je er ook een kaart bij, vind ik best wel superhandig :) Zouden ze ook zo'n kaart hebben voor Tribunal? Laten we het maar hopen :9
Ja, er zit een nieuwe(stevigere) map bij tribunal (dat was goed, de mijne was kapoet gegaan door over-use). En op de achterkant van die map zit een plattegrond van Mournhold (heb je op zich weinig aan, het is alleen de oppervlakte en daar heb je niet heel veel te zoeken). Als je mage wilt worden dan is de temple echt het best, Telvanni komt veel minder tovenarij aan te pas. En de mage guild is saai :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Wat nou mage guild saai, mage guild is teh r0xx0rs, lekker bloemetjes en paddestoeltjes zoeken voor Ajira, kolere einden lopen en er dan achter komen dat je nog niet sterk genoeg bent tegen orcs B)
Mages Guild rules! :+

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 04 February 2003 @ 11:43:
Wat nou mage guild saai, mage guild is teh r0xx0rs, lekker bloemetjes en paddestoeltjes zoeken voor Ajira, kolere einden lopen en er dan achter komen dat je nog niet sterk genoeg bent tegen orcs B)
Mages Guild rules! :+
Het komt haast nooit voor dat je lang moet lopen. Als je goed gebruik maakt van Intervention, Recall en natuurlijk het OV dan hoor je overal vrij snel te zijn. Voor low levels is dit natuurlijk een matige oplossing want die lopen de exp van springen, rennen en af en toe hakken mis. Het is ook hel handig om (als mage) je schools te oefenen. Een handige school om te oefenen ios mysticism, daar kom je bij veel guilds heel ver mee (iig Telvanni, Mage guild en Temple gebruiken Mysticism als favoured skillz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ben ook nog maar een lvl9 ventje :p

Hier zonder mn robe, ff mn Indoril armor showen, heb alleen nog dat body armor, maar ik had alles van indoril (was alleen veels te zwaar, kon voor de rest niks meenemen zowat :p)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/Morrowind%200.JPG

De stats :)
Had waarschijnlijk dus beter Mysticism ipv Enchant moeten nemen, maar ja :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/Morrowind%201.JPG

En hier in actie met mn 1337 bound longbow 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/Morrowind%203.JPG

[ Voor 95% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-02-2003 12:08 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 04 February 2003 @ 10:31:
[...]

Onzin, aangezien iedereen zijn aantal post per pagina anders heeft. Ik heb het ingesteld op 200 post per pagina. Bovendien is het gewoon handig en sociaal als je jezelf aanleert om alle grote pics die je post te thumbnailen.
true true
i am sorry ;(

over dat overnieuw beginnen....

ik ga met dit character gewoon een aantal doelen bereiken :) mage guild hoogst en telvanni hoogst :)

en dan ga ik overnieuw beginnen met een battlemage :) dus een goeie mix :D
beetje hack en slash en magic.... :)
i love the best of both worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat er echt pure mages te vinden zijn. Dat is gewoon niet vol te houden. Ook magicka zou een probleem zijn. Alhoewel... Als je dan toch enchant neemt als eerste skill dan enchant je gewoon elke ring die je tegenkomt. Dan moet je wel genoegen nemen met slechte soul gems, maar toch is het wel interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op het moment een zo goed als pure mage :)

ik doe eigenlijk alles met magicka
op een enkele long blade skill na maar dat is niet echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik heb de specs op de mrrowind site nu wel gelezen, maar denken jullie dat ik morrowind redelijk kan spelen met m'n PIB 1,5 Ghz, 512 MB (dat zal geen probleem zijn denk ik), maar ik heb maar een Geforce 2 MX 200 64 MB (wordt nog wel eens vervangen, maar ben nu ff blut). Zou het met die GF2 lukken??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazeker, hij loopt ook nog wel soepel op mijn 1.1 Ghz, 768mb (eerst ook 512) en 32mbram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Op mijn TB 1,4 Ghz, 1024 mb ddr en een GeForce 2 GTS Pro loopt hij ook naar behoren, hoewel ik view distance niet op zijn max kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venkeroz schreef op 04 februari 2003 @ 17:13:
Ik heb de specs op de mrrowind site nu wel gelezen, maar denken jullie dat ik morrowind redelijk kan spelen met m'n PIB 1,5 Ghz, 512 MB (dat zal geen probleem zijn denk ik), maar ik heb maar een Geforce 2 MX 200 64 MB (wordt nog wel eens vervangen, maar ben nu ff blut). Zou het met die GF2 lukken??
Ik weet wel zeker van wel, ik heb het gespeeld op een 1.33 GHz met 256 MB RAM, Geforce2 MX400, en dat ging op zich wel aardig, alleen werd het errug choppy in die propylon chambers met die FX dingen. Maar dat is gefixed sinds ik er een Geforce4 Ti4200 in heb gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 18:49:
[...]

Ik weet wel zeker van wel, ik heb het gespeeld op een 1.33 GHz met 256 MB RAM, Geforce2 MX400, en dat ging op zich wel aardig, alleen werd het errug choppy in die propylon chambers met die FX dingen. Maar dat is gefixed sinds ik er een Geforce4 Ti4200 in heb gezet :)
had je toen hoge of lage resolutie/details ingesteld?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venkeroz schreef op 04 February 2003 @ 18:58:
[...]

had je toen hoge of lage resolutie/details ingesteld?
Resolutie weet ik niet meer, zal wel 800x600 of 1024x768 zijn geweest, schaduwen uit (nu ook vrijwel uit trouwens, schaduwen zijn een tikkeltje vreemd in morrowind) viewing distance op de helft ongeveer.

Nu heb ik resolutie op 1152x864, schaduwen op een klein beetje, zodat het water er mooier uitziet en viewing distance volledig. Resolutie lijkt overigens weinig effect te hebben op de fps: er is geen verschil in fps tussen 1024x768 en 1152x864, moet hogere resoluties nog proberen. Zelfde trouwens met anti-antaliasing, geen verschil tussen uit of quincux. Heb overigens ook laatst 256 MB SDRAM (nu totaal 512) erbij geklikt, en dit lijkt ook het een en ander uit te maken.

Nog een vraagje trouwens: Hoe kan je de viewing distance nou boven de 100% krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier het bewijs dat met een pure-mage het wel dergelijk werkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bauke123/Morrowind/scr1.jpg

Dit is een lvl 51 mage met bijna alle skills die handig zijn en een beetje sterk (Long Sword, Heavy Armor, Light Armor, Short Blade, helaas alleen Marksman nog niet)
Hij heeft Endurance op 89, Personality ook en Luck 50. De rest 100.
Dan nog een hoop dingen geechant, bv Strength tot 170 ofzo. Kan dus 860 (kg??) dragen.
Heb Daedric Helm, Boots, Tower Shield,
Ebony Greaves, Gauntlets en 1 Bracer, de andere is Wraithguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 20:16:

[afbeelding]

Dit is een lvl 51 mage met bijna alle skills die handig zijn en een beetje sterk (Long Sword, Heavy Armor, Light Armor, Short Blade, helaas alleen Marksman nog niet)
Dan nog een hoop dingen geechant, bv Strength tot 170 ofzo. Kan dus 860 (kg??) dragen.
170 strength ~ 5x170 = 850 encumbrance
Twee vraagjes:
1. Wat is dat voor een zwaard?
2. Waar haal je zoveel golden saints vandaan? Lijkt wel firemoth, maar dan met golden saints :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmz, kom ik aan met mn pussy dark elf :p :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
SPOILER

Vraag1. krijg je als je tribunal uitspeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 20:21:
[...]

170 strength ~ 5x170 = 850 encumbrance
Twee vraagjes:
1. Wat is dat voor een zwaard?
2. Waar haal je zoveel golden saints vandaan? Lijkt wel firemoth, maar dan met golden saints :+
0: ja, het is dus 172 (er stond ook ofzo)
1: dat is één van de twee zwaarden die je krijgt als je Tribunal uitspeeld (ik ga er niet verder op in, zou een spoiler zijn, ik hoop dat anderen er ook niet verder op in gaan)
2: Die heb ik neergezet met placeatpc in de console, om te kijken hoeveel ik er nu aan kon, ik heb ze niet geteld, maar het waren er waarschijnlijk meer dan 20 (ja er liggen ook nog lijken buiten beeld)

Ik zal ff wat meer info geven:
Ik ben een Altmer (High Elf), lvl 51, Mage.

Enchantments:
- Royal Signet Ring (staat hierboven ergens) met oa Reflect 100, 10 health, 10 fatigue en nog wat, is zo'n beetje het sterkste item uit het spel.
- Helm: + Strength 35 ofzo
- Lord's Mail: krijg je als je Imperial Legion helemaal uitspeeld.
- Hopesfire (dat zwaard) Shock Dmg 30 pts & attack is iets van 20-70
- Boots: Water walking
- Ebony Bracer: Telekinesis 15 (d8 ik)
- Wraithguard: heel veel kleine maar wel handige enchants, zoals beetje shield
- Greaves: Night Eye 20 pts
- Daedric Tower Shield: nog meer Strength
- Exquisite Ring: 1 health 14 fatigue
- Shirt: en nog meer strength
- Broek en Belt weet ik niet meer.
- Necromancer's Amulet: 1 health, 25 Spell Absorbtion, en meer
- nou ja, heb vast niet alles verteld, maar weet het ook niet allemaal uit m'n hoofd.

Ben leider van:
- Thieves Guild
- Mages Guild (duh!)
- Telvanni
- Fighters Guild
- Imperial Legion
- Morag Tong
- Temple
- ik hoop dat dat wel alles was

Nu een vraagje: hoe kun je hoger komen in de Blades, Cossades is weg en als je hem weer neerzet kan hij ook niks. Dus ik kom niet hoger dan Operative.

En ook nog iets: ik las hierboven dat Atronach een must is voor spellcaster, nou dat is dus niet zo, heb je helemaal niet nodig als je aan het begin spells cast, magicka potions gebruikt en gewoon veel pit. Daarna ging ik al gauw over op Long/Short blades :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook nog iets: ik las hierboven dat Atronach een must is voor spellcaster, nou dat is dus niet zo, heb je helemaal niet nodig als je aan het begin spells cast, magicka potions gebruikt en gewoon veel pit. Daarna ging ik al gauw over op Long/Short blades :D
en hoe kom jij aan je potions??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 20:44:
[...]

Daarna ging ik al gauw over op Long/Short blades :D
Dan ben je dus geen pure mage. Als je pure mage zou zijn dan had je ahk ook niet die royal signet ring kunnen krijgen omdat die gast alle magicka reflecteerd en alle summons in de pan hakt(/me spreekt uit ervaring -_-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 21:41:
[...]

en hoe kom jij aan je potions??? :)
Die maaktie waarschijnlijk zelf :). Gaat niks boven je eigen drankjes (als je alchemy skillz en intelligence hoog genoeg zijn tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 20:16:

[afbeelding]

Dude, ook al is het technisch gezien dan een mage, het is het nu iig niet meer. Ik probeer zoveel mogelijk op een manier te spelen zoals ik een echte RPG zou doen. En een Mage hoort imo geen deadric armor te dragen, hetzelfde geldt voor long sword als major skill.

Mijn battlemage loopt tegenwoordig unarmored en met een staf rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 05 February 2003 @ 08:49:
[...]

Dude, ook al is het technisch gezien dan een mage, het is het nu iig niet meer. Ik probeer zoveel mogelijk op een manier te spelen zoals ik een echte RPG zou doen. En een Mage hoort imo geen deadric armor te dragen, hetzelfde geldt voor long sword als major skill.

Mijn battlemage loopt tegenwoordig unarmored en met een staf rond.
Zodra je unarmored op 100 staat is het zonder twijfel de beste armor skill in Vvardenfell. In tribunal zal je wel iets beters nodig hebben, tenzij je heel veel hp hebt of allemaal kleding en ringen/amuletten met Constant Effect sanctuary(maar dan zijn er nog steeds al die pijnlijke spells en enchantments, daar zul je toch echt een ring of equity (of homegrown reflect/spell absorbtion potion) voor nodig hebben. Kan dus aardig pittig (en dus leuk) zijn. EN het is omslachtig, dus niks voor mij :/. Al ben ik nu wel begonnen met andere wapen en armor skillz trainen, maar dat is omdat al die anderen al op 100 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff wezen shoppen voor Tribunal, maar die hadden ze nergens :'( En ik weet nog steeds niet alle goeie shops om games te vinden in Delft. Ja ook na 4,5 jaar nog niet :o.

Dan voorlopig nog maar gewoon met Morrowind verder ;( Duurt nog wel ffies voordat ik echt goed ben (zeg maar wanneer de eerste sk1ll5 de honderd bereiken), dus ik heb nog wel wat te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik ben nu gewoon wat questloos aan t rondwandelen in de natuur, wat vogeltjes en rare beesten slaan, dat schiet ook wel aardig op met lvls. Ben ook een tomb ingeweest en daar kwam ik zo'n Bonelord tegen, ik dacht ow fuck (die dingen zien dr namelijk erg groot en gevaarlijk uit in die loading screens) maar 4 klappen met mn bound longsword zijn genoeg om m tot stof te laten vergaan :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat er echt pure mages te vinden zijn. Dat is gewoon niet vol te houden. Ook magicka zou een probleem zijn.
Ik heb je raad maar eens opgevolgd en ben potions gaan maken (om intelligence omhoog te gooien) Na 1 uur tijd was mijn intelligence 1.000.000.000 en kon ik potions maken met bv fortify magic 2.500.000 pts. for 180.000.000 seconden oftewel voor 5 jaar!! Behoorlijk richting constant effect dus ;) Een reflect van 60.000% is echter wel een beetje veel van het goede. En levitate-potions gooien je meteen het beeld uit :P
De waarde valt trouwens wel tegen: +/- 60.000 per potion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Voorzichtig zijn als je nu rest untill healed doet, anders wordt je maar enkele weken later wakker LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 15:42:
[...]

Ik heb je raad maar eens opgevolgd en ben potions gaan maken (om intelligence omhoog te gooien) Na 1 uur tijd was mijn intelligence 1.000.000.000 en kon ik potions maken met bv fortify magic 2.500.000 pts. for 180.000.000 seconden oftewel voor 5 jaar!! Behoorlijk richting constant effect dus ;) Een reflect van 60.000% is echter wel een beetje veel van het goede. En levitate-potions gooien je meteen het beeld uit :P
De waarde valt trouwens wel tegen: +/- 60.000 per potion.
LOL :D Hoe kom je trouwens aan zoveel ingredients? Dit is echt wel behoorlijk to the max :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 16:09:
[...]

LOL :D Hoe kom je trouwens aan zoveel ingredients? Dit is echt wel behoorlijk to the max :+
Kopen :P Ga maar eens naar Wolverine's Hall Mages Guild, dan één trap naar beneden en links door de deur. Daar staan 2 gasten die allerlij leuke ingrediënten verkopen. En dat raakt nooit op (en jouw geld ook niet, want die potions zijn veel meer waard dan de ingrediënten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 05 February 2003 @ 13:57:
ik ben nu gewoon wat questloos aan t rondwandelen in de natuur, wat vogeltjes en rare beesten slaan, dat schiet ook wel aardig op met lvls. Ben ook een tomb ingeweest en daar kwam ik zo'n Bonelord tegen, ik dacht ow fuck (die dingen zien dr namelijk erg groot en gevaarlijk uit in die loading screens) maar 4 klappen met mn bound longsword zijn genoeg om m tot stof te laten vergaan :)
w00t! 4 klappen! Veeeeeel :p. Dan mep je veels te zacht. Ik raad aan om eerst de muisknop 1 seconde in te houden, je doet dan veel meer dmg(hoe langer je inhoud, hoe groter de kans op meer dmg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
euh dit vind ik dus onder cheaten . vallen ..
express een bug gebruiken ..
waarom typ je niet meteen godmode in
en waarschijnlijk heb je binnen een paar dagen geen zin meer in spel omdat het veeeeeeeeels te makkelijk is ....
om hier nou trots op te zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo bug, dit kan je meestal pas als je al best ver bent, en dan ben je toch al bijna onsterfelijk, dus maakt het niet veel meer uit, is gewoon lol om eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 17:45:
hoezo bug, dit kan je meestal pas als je al best ver bent, en dan ben je toch al bijna onsterfelijk, dus maakt het niet veel meer uit, is gewoon lol om eens te doen.
Mwa in Tribunal is de tegenstander al wat sterker enne er al aangedacht om moeilijkheids bar omhoog te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marshallq schreef op 05 February 2003 @ 18:02:
[...]

Mwa in Tribunal is de tegenstander al wat sterker enne er al aangedacht om moeilijkheids bar omhoog te gooien?
Die moeilijkheidsbar heb je niks aan, ook niet in tribunal.
En streafer, had je het tegen mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:27:
[...]

Die moeilijkheidsbar heb je niks aan, ook niet in tribunal.
En streafer, had je het tegen mij?
streafer had het tegen die gasten die die potions-bug misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 05 February 2003 @ 21:29:
[...]

streafer had het tegen die gasten die die potions-bug misbruiken.
Het was niet helemaal duidelijk omdat hij niet quote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 23:19:
[...]

Het was niet helemaal duidelijk omdat hij niet quote...
ik had het idd tegen die potion's bug gast ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
De moeilijkheidsgraad (-100 tot 100) is gewoon een interne variabele.
Met de console moet het misschien wel mogelijk zijn om die op 200 of hoger te zetten.. ik ga straks eens even een beetje spelen daarmee.

Nadat ik Generals zat ben natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op 06 februari 2003 @ 07:33:
De moeilijkheidsgraad (-100 tot 100) is gewoon een interne variabele.
Met de console moet het misschien wel mogelijk zijn om die op 200 of hoger te zetten.. ik ga straks eens even een beetje spelen daarmee.

Nadat ik Generals zat ben natuurlijk. ;)
Als je de moeilijkheidsgraad hoger zet dan helpt het niets. Of je het nou op 100 of op 200 (of nog hoger) zet. Dat beínvloed nl alleen het hp van de vijand (toch?), en dat betekend dus alleen maar dat je langere battles krijgt ipv moeilijkere. De enige manier om het veel makkelijker te maken is om geen w00t-enchantmens te maken (en gebruiken). Dit is helaas een flinke beperking, en het voelt gewoon niet goed dat je jezelf zwakker moet maken dan je kan zijn omdat het anders te simpel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 06 February 2003 @ 03:50:
[...]

ik had het idd tegen die potion's bug gast ....
't is toch geen bug? Ook geen exploit. En zeker weten geen cheaten. Er is niks aan dat niet klopt en onlogisch is, en ookal kan het het spel nogal simpel maken, er zijn zoveel dingen die dat doen. Het is trouwens ook we degelijk getweaked. As je bijvoorbeeld een fortify endurance +10000 potion maakt ofzow, en je slikt het, en level-upped, dan krijg je niet monsterachtig veel hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 08:06:
Als je de moeilijkheidsgraad hoger zet dan helpt het niets. Of je het nou op 100 of op 200 (of nog hoger) zet. Dat beínvloed nl alleen het hp van de vijand (toch?), en dat betekend dus alleen maar dat je langere battles krijgt ipv moeilijkere.
[...]
De moeilijkheidsgraad zorgt ervoor dat je zelf minder damage doet, en je vijanden doen meer damage...
Het wordt dus wel degelijk moeilijker, ik zat even niet op te letten en had ineens nog maar 20% hp over bij een of ander gevecht met een stel deadra's (level 49, dus op difficulty normaal gewoon een eitje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 06 februari 2003 @ 09:06:
[...]

De moeilijkheidsgraad zorgt ervoor dat je zelf minder damage doet, en je vijanden doen meer damage...
Het wordt dus wel degelijk moeilijker, ik zat even niet op te letten en had ineens nog maar 20% hp over bij een of ander gevecht met een stel deadra's (level 49, dus op difficulty normaal gewoon een eitje :))
Houd ff rekening met:
-Armor waarde van 250
-CE restore health 5 pts (bijvoorbeeld)
-CE restore fatigue 15pts (mept veel beter)
-400-500 hp (zoiets rond level 50).
-zware enchantments op wapens (bijvoorbeeld abosrb health 100 pts 2 secs)
-de vijand heeft meer hp, dit betekend dat je in sommige gevallen misschien zelfs 3 hits nodig hebt ipv 1. Bazen enzo niet meegerekent.

Alleen als je deze dingen niet meerekent dan heb je echt wat aan moeilijheidsgraad vermeerderen. Maar dat is dus een vervelende beperking, en niet echt de bedoeling van het spel en van een rpg (ik bedoel dat je jezelf niet aan je leefomgeving moet aanpassen maar andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:24:
[...]

Houd ff rekening met:
-Armor waarde van 250
-CE restore health 5 pts (bijvoorbeeld)
-CE restore fatigue 15pts (mept veel beter)
-400-500 hp (zoiets rond level 50).
-zware enchantments op wapens (bijvoorbeeld abosrb health 100 pts 2 secs)
-de vijand heeft meer hp, dit betekend dat je in sommige gevallen misschien zelfs 3 hits nodig hebt ipv 1. Bazen enzo niet meegerekent.

Alleen als je deze dingen niet meerekent dan heb je echt wat aan moeilijheidsgraad vermeerderen. Maar dat is dus een vervelende beperking, en niet echt de bedoeling van het spel en van een rpg (ik bedoel dat je jezelf niet aan je leefomgeving moet aanpassen maar andersom).
Met die properties die jij beschrijft mag het echt wel op 400 staan ofzo...
Het leukst vind ik het nog in de sewers met die goblins, die meppen lekker hard en zijn sterk. Daar moet je tenminste een beetje tactisch omgaan (sneaken, backstabben, arrows enzo).
Die Royal Signet ring is way overpowered en zal ik alleen gaan gebruiken als de difficulty op 600 ofzo kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op 06 februari 2003 @ 09:54:
[...]

Met die properties die jij beschrijft mag het echt wel op 400 staan ofzo...
Het leukst vind ik het nog in de sewers met die goblins, die meppen lekker hard en zijn sterk. Daar moet je tenminste een beetje tactisch omgaan (sneaken, backstabben, arrows enzo).
Die Royal Signet ring is way overpowered en zal ik alleen gaan gebruiken als de difficulty op 600 ofzo kan.
In de sewers hoef je niet echt tactisch te zijn hoor :). Er is een plek waar je keihard genaaid word door een stuk of 7 beesten tegelijk, daar heb je (waarschijnlijk) een cure health potion voor nodig, maar dat is gene probleem want al die goblins hebben die dingen (wel afmaken voor ze ze gebruiken). Je moet alleen tactisch zijn als je level 20 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 11:17:
[...]

In de sewers hoef je niet echt tactisch te zijn hoor :). Er is een plek waar je keihard genaaid word door een stuk of 7 beesten tegelijk, daar heb je (waarschijnlijk) een cure health potion voor nodig, maar dat is gene probleem want al die goblins hebben die dingen (wel afmaken voor ze ze gebruiken). Je moet alleen tactisch zijn als je level 20 bent.
lol zoals ik het nu hoor moet je eerst level 20 zijn voordat je maar kan gaan denken om daar heen te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 20, hmmm, dat ben ik al bijna :) Eerst alleen nog zien dat ik Tribunal ergens kan scoren...

Net boots of blinding speed gescored, en met die 50% resist magicka van de bretons zie ik nog wel aardig wat. Word alleen erg donker als ik een dwemer ruin binnen ga. Maar ben nu wel overal razend snel :) Wie heeft nog OV nodig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de main quest van Tribunal uit wilt spelen, dan moet je meestal wel hoger dan lvl 20 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol met mijn nieuwe character (nord fighter met klein beetje magic (levitate enzo)
heeft net op level 3 de request van die forth moonmoth dude gekregen :D

ben 1337 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 14:21:
[...]

lol zoals ik het nu hoor moet je eerst level 20 zijn voordat je maar kan gaan denken om daar heen te gaan :P
Zo erg is het nou ook weer niet hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 18:46:
lol met mijn nieuwe character (nord fighter met klein beetje magic (levitate enzo)
heeft net op level 3 de request van die forth moonmoth dude gekregen :D

ben 1337 8)
Die kan je toch ookal op level 1 krijgen :?. Maar je bent iig nog niet sterk genoeg om al die poppetjes uit te schakelen. Die zijn nl best wel stevig bewapend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vanaf level 20 wordt het allemaal wel makkelijker. Ik kan me nog herinneren dat ik in het begin gillend wegliep van zo'n mannetje op die grote brug bij Fort Moonmoth. Hij summonde allemaal skeletons, waardoor ik via een omslachtige omweg dwars door de bergen aan de overkant moest komen. Nu ik level 32 ben loopt het meeste gespuis gillend voor mij weg (bij wijze van spreken dan ;)).

Nog even een vraagje. Ik ben al tijden op zoek naar een betere axe dan mijn eigen Daedric battle axe. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een deadric battle axe is het sterkste wapen in het spel.
In ieder geval in morrwind zelf dus.
Je kan het wapen gigantisch enchanten of naar een beter magical item op zoek gaan, maar ik heb niet veel verstand van magical axes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Mijn battlemage gebruikt een enchanted ebony staff die 100 ice damage over 2 seconden doet, en -100% resistance to ice over 2 seconden..
Werkt heerlijk, alleen goed in de gaten houden dat je het niet tegen high-reflect monsters gebruikt.

En de beste axe vind ik nog altijd de bound battle-axe. Weegt niets (tov 90 ofzo), hoogt je axe skill op met 10 en mept lekker hard.
Die daedric wapens kun je toch niet zo veel op enchanten.

Ebony scimitar & staff zijn de leuke wapens om te enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 07:46:
[...]

Die kan je toch ookal op level 1 krijgen :?. Maar je bent iig nog niet sterk genoeg om al die poppetjes uit te schakelen. Die zijn nl best wel stevig bewapend.
nou je leest overal dat je hem of op level 6 of op level 4 krijgt :) daarom B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 13:37:
[...]

nou je leest overal dat je hem of op level 6 of op level 4 krijgt :) daarom B)
Oh. Rond dat level zullen de mensen je zeker naar hem verwijzen. Maar je kan dan dus al wel eerder de opdracht halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik heb zojuist Dagoth Ur in de lava laten donderen, maar wanneer ik nu slaap krijg ik een droom, uiteindelijk laat *iemand* me weten dat ik weer naar The Red Mountain toemoet, ik daar dus heen, maar waar moet ik naar zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 07 februari 2003 @ 17:12:
Ik heb zojuist Dagoth Ur in de lava laten donderen, maar wanneer ik nu slaap krijg ik een droom, uiteindelijk laat *iemand* me weten dat ik weer naar The Red Mountain toemoet, ik daar dus heen, maar waar moet ik naar zoeken?
Je moet dan waarschijnlijk nog sunder en keening op dat steentje gebruiken, waar Dagoth Ur en die drie semi-goden hun krachten vandaan halen. (of kan je DU niet verslaan zonder eerst dat steentje te mollen?)

Nou ja, iig is dat het enige wat ik kan verzinnen. Leuk detail misschien: Je kunt, als je DU verslaat terwijl je bij dat steentje staat, oneindig lang op dat gevaarte dat eerst aan het steentje vast zat blijven meppen. Lekker makkelijk om al je m4d w34p0n sk1llz te verbeteren ;)

edit:

Nog vergeten: dan moet je dus niet dat bruggetje oversteken, want dan krijg je een scripted event, nl. dat dat gevaarte in zijn geheel instort.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 17:38:
[...]

Je moet dan waarschijnlijk nog sunder en keening op dat steentje gebruiken, waar Dagoth Ur en die drie semi-goden hun krachten vandaan halen. (of kan je DU niet verslaan zonder eerst dat steentje te mollen?)

Nou ja, iig is dat het enige wat ik kan verzinnen. Leuk detail misschien: Je kunt, als je DU verslaat terwijl je bij dat steentje staat, oneindig lang op dat gevaarte dat eerst aan het steentje vast zat blijven meppen. Lekker makkelijk om al je m4d w34p0n sk1llz te verbeteren ;)

edit:
Nog vergeten: dan moet je dus niet dat bruggetje oversteken, want dan krijg je een scripted event, nl. dat dat gevaarte in zijn geheel instort.
Nee, ik kreeg die dromen pas nadat ik die heart (wat jij als steentje ziet :?) kapot gemaakt hebt en dagoth ur dus vedwijnt. Wanneer ik, nadat ik Vivec heb gesproken, ergens ga slapen krijg ik een droom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Trouwens, ik heb de mainquest uitgespeeld zonder Hortator te zijn benoemd bij de Houses etc. Heb ik nu een belangrijk deel gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens zet voortaan even spoiler boven je post

anders zo zonde voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met een carriere maken bij Imperial Legion, en ik vroeg me af of je die soldaten van die cultus ook kunt wasten zonder dat ze meteen allemaal je aanvallen. Heb toch het idee ze niet echt blij met me gaan zijn als ik de hele barracks uitroei :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 07 February 2003 @ 18:48:
Trouwens, ik heb de mainquest uitgespeeld zonder Hortator te zijn benoemd bij de Houses etc. Heb ik nu een belangrijk deel gemist?
Ehm. Ja. Je hebt een paar (matige) items gemist, en een aardig groot stuk van de main quest (en een full set ebony armor). Maar normaal is dat allemaal verplicht om te doen, hoe heb jij dat dan overgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, naar de opslagruimte lokken en dan de deur dicht doen. Niemand die ook maar iets in de gaten heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 23:14:
Ben nu bezig met een carriere maken bij Imperial Legion, en ik vroeg me af of je die soldaten van die cultus ook kunt wasten zonder dat ze meteen allemaal je aanvallen. Heb toch het idee ze niet echt blij met me gaan zijn als ik de hele barracks uitroei :|
De cultus. Bedoel je daarmee de fouterikken die de keizer willen vermoorden? Dat zijn er maar 2 (misschien 3, maar iig een darvan vecht je apart), en daar hoor je niet echt problemen mee te hebben als je de missies daarvoor succesvol hebt afgesloten. Tenzij je bedoeld dat je last van je geweten krijgt O-). Wees gerust: alles wat jou aanvalt mag (moet zelfs in dit geval) je zonder 2 keer denken afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 00:47:
[...]

De cultus. Bedoel je daarmee de fouterikken die de keizer willen vermoorden? Dat zijn er maar 2 (misschien 3, maar iig een darvan vecht je apart), en daar hoor je niet echt problemen mee te hebben als je de missies daarvoor succesvol hebt afgesloten. Tenzij je bedoeld dat je last van je geweten krijgt O-). Wees gerust: alles wat jou aanvalt mag (moet zelfs in dit geval) je zonder 2 keer denken afmaken.
Ik moet er idd 2 afmaken, die ene die niet afgezonderd zit valt mij aan, ik mep hem, maar dan komt opeens de hele meute erop af. Niet dat die gasten op dit moment enig probleem vormen, maar het lijkt me toch niet geheel correct dat ik ze allemaal uitmoord, ipv slechts die ene. Maar met eerder geposte techniek is dat dus wel te omzeilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
NG schreef op 07 February 2003 @ 18:48:
Krijg je nou niet steeds de mededeling van belangrijke mensen dat je de Nerevarine Prophecies nog niet hebt volbracht? :? Met andere woorden: wordt je nu wel erkend als Nerevarine door iedereen?

Je zou bijna denken dat dit de mainquest helemaal verneukt, aangezien dit een van de zeven trials was waar de Nerevarine aan moest voldoen. De Fifth Trial om precies te zijn. Maar goed, Morrowind zou Morrowind niet zijn als dit niet gewoon kon doorspelen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 08 February 2003 @ 03:33:
[...]

Krijg je nou niet steeds de mededeling van belangrijke mensen dat je de Nerevarine Prophecies nog niet hebt volbracht? :? Met andere woorden: wordt je nu wel erkend als Nerevarine door iedereen?

Je zou bijna denken dat dit de mainquest helemaal verneukt, aangezien dit een van de zeven trials was waar de Nerevarine aan moest voldoen. De Fifth Trial om precies te zijn. Maar goed, Morrowind zou Morrowind niet zijn als dit niet gewoon kon doorspelen.
De fourth trial :+ :). En het verhaallijn is een van de weinige dingen waar het verhaal al vast ligt (dat hoort zo bij prophecies). Het is best wel bizar als je zomaar een aantal dingen overslaat(en ik weet niet of je de 3d trial wel hebt gedaan, maar zo niet dan hebt je echt teveel gemist. Ook een filmpje oa).
edit: het was toch de fourth trial?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan een trial heb gemist, hoe kom je dan toch aan wraitguard? Lijkt me toch enigszins een must voor het afmaken van Dagoth Ur. Of kan je inbreken bij Vivec en dan wraithguard van hem stelen? Zou wel vet zijn ;)

BTW wat voor dromen heb je dan nog? Zijn dat van diezelfde soort dromen die je eerder ook altijd had, of is het weer wat nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 12:17:
Als je dan een trial heb gemist, hoe kom je dan toch aan wraitguard? Lijkt me toch enigszins een must voor het afmaken van Dagoth Ur. Of kan je inbreken bij Vivec en dan wraithguard van hem stelen? Zou wel vet zijn ;)

BTW wat voor dromen heb je dan nog? Zijn dat van diezelfde soort dromen die je eerder ook altijd had, of is het weer wat nieuws?
Vivec heeft de wraith guard niet als je voortijdig bij hem inbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of is het misschien dat Dagoth Ur in de lava is gedonderd, dat je em niet zelf heb afgemaakt? Dacht eerst niet dat dat zomaar zou gebeuren, maar zag net een dremora lord achterwaarts de lava in lopen terwijl hij weg probeerde te lopen voor mijn zwaard :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik word nu door iedereen gehaat en met de dood bedrijgt omdat ik perongeluk een wachter heb afgemaakt betaat er een code voor dat je geen dead waranty meer hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 08 February 2003 @ 15:29:
Ik word nu door iedereen gehaat en met de dood bedrijgt omdat ik perongeluk een wachter heb afgemaakt betaat er een code voor dat je geen dead waranty meer hebt :?
lol :). Ik zou het niet weten, zover heb ik het nog nooit laten komen. Heb je geen save van voor die tijd? En probeer anders of j nog lid kan worden van de thieves guild, en dan je bounty afkopen bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik heb net tegen zo'n aragornian gesproken en ik zei dat ik onder de oath of zenithar zijn shirts ging afleveren bij iemand.
maar ik kan die persoon niet vinden waarbij ik het moet afleveren(die is ergens in ald run). dus kan iemand mij helpen, want ik kan nu niks kopen en ik kan ook niet reisen want als ik het probeer staat er dat ze me pas laten kopen/reisen als ik de oath of zenithar weg is....

dus kan iemand mij helpen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 10:26:
[...]

De fourth trial :+ :). En het verhaallijn is een van de weinige dingen waar het verhaal al vast ligt (dat hoort zo bij prophecies). Het is best wel bizar als je zomaar een aantal dingen overslaat(en ik weet niet of je de 3d trial wel hebt gedaan, maar zo niet dan hebt je echt teveel gemist. Ook een filmpje oa).
edit: het was toch de fourth trial?
Ik ben vanuit het Ashlander camp in het noorden direkt naar de Temple gegaan omdat ze zeiden dat die gast van High Fane me iets te vertellen had, ze zeiden ook dat ik me bij de 3 Great Houses Hortator moest laten benoemen, maar dat heb ik blijkbaar overgeslagen. Ik kreeg de sleutel naar Vivec toe en heb toen wraithguard gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 13:42:
Of is het misschien dat Dagoth Ur in de lava is gedonderd, dat je em niet zelf heb afgemaakt? Dacht eerst niet dat dat zomaar zou gebeuren, maar zag net een dremora lord achterwaarts de lava in lopen terwijl hij weg probeerde te lopen voor mijn zwaard :) :+
Dagoth Ur is wel degelijk afgemaakt, evenals dat heart, en toen ik door de deur ging zag ik Azura ook, dus dat zit wel goed.

[edit]Die missie dat ik Hortator moet worden staat nog wel open, die ga ik nu dus maar doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door NG op 08-02-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik een NPC respawn? Ik heb zeg maar iemand een oplawaai verkocht die ik later nog eens nodig kan hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

lolz, dat heb ik ook gehad :D
ik killde een vrouw bij die vivec temple en toen kreeg ik een melding dat ik haar vermoord had en t verhaal nooit to een einde kon komen en doom shall come to earth of iets dergelijks :p

gelukkig save ik altijd voordat ik random mensen ga vermoorden :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Glorificationer schreef op 08 February 2003 @ 23:31:
lolz, dat heb ik ook gehad :D
ik killde een vrouw bij die vivec temple en toen kreeg ik een melding dat ik haar vermoord had en t verhaal nooit to een einde kon komen en doom shall come to earth of iets dergelijks :p

gelukkig save ik altijd voordat ik random mensen ga vermoorden :)
Nee, die melding kreeg ik niet, maargoed, jij weet ook niet het commando op een NPC te respawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 08 February 2003 @ 23:32:
[...]

Nee, die melding kreeg ik niet, maargoed, jij weet ook niet het commando op een NPC te respawnen?
Niet uit mijn hoofd, maar het bestaat zeker weten. Kijk maar op een cheat site.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.