Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.548 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

level 130?! WOAH!

Zat ik ook over te denken: er is toch ook een maximum aan level wat je kunt bereiken, als alle major en minor skills op 100 zitten, kun je toch niet meer verder groeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
ChromeBallz schreef op 29 januari 2003 @ 16:43:
btw, iemand anders ook op lvl 130? :D
hey, zonder veel beargumentatie kannik dit eindelijk es zeggen; CHEATER :)

man that felt good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

ChromeBallz schreef op 29 januari 2003 @ 16:42:
Is trouwens wel handig als je iemand met 1 slag killt (een daedric dai-katana die 62 schock dmg doet on strike) :P
Tirbunal zal je dan vies tegenvallen ventje :p. Level 130? Dat kan volgens mij zelfs niet met cheaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 29 januari 2003 @ 16:54:
level 130?! WOAH!

Zat ik ook over te denken: er is toch ook een maximum aan level wat je kunt bereiken, als alle major en minor skills op 100 zitten, kun je toch niet meer verder groeien?
I've been there 8). Op en bepaald moment zitten je skillz idd vol, ruim voor de level 100. Dan ga je gewoon ff wat ordinators aanranden, ff de bak in draaien, en dan kan je weer opnieuw beginnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 29 januari 2003 @ 19:15:
[...]

I've been there 8). Op en bepaald moment zitten je skillz idd vol, ruim voor de level 100. Dan ga je gewoon ff wat ordinators aanranden, ff de bak in draaien, en dan kan je weer opnieuw beginnen :).
LOL >:) Daar gaat je reputation 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:
Bij een quest van huis Telvani moet je een rok naar die gekke trien in Tel Branora brengen. Maar als je met haar praat zegt ze dat je die rok aan moet doen om te checken of ie niet vervloekt is, maar als ik dat doe is ze kennelijk een tikkeltje pissed en wil me wasten. Nou kan je natuurlijk ook die rok aan die Kha-Jit geven bij haar in de kamer, maar dan krijgt die weer een jetje van die gekke d**s.

Vraag is dus, moet ik zelf die rok aan doen en dan maar weg teleporten, of die Kha-Jit maar lekker dood laten gaan? Ik kan natuurlijk ook hoe-heet-ze wasten, maar ik weet niet of iedereen dat erg leuk gaat vinden.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:53

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Je moet haar ZEKER niet wasten want je krijgt nog een quest van haar waarbij je deadric boots & armor kan krijgen met 50 pts feather ofzoiets. (of als alternatief 222222 gold geloof ik, maar je zal wel geld teveel hebben :+)

Dan kun je nog maar het beste die Kajjit dood laten gaan, of haar jou aan laten vallen en dan 'calm humanoid' gebruiken, dan vallen er helemaal geen gewonden...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, heb de rok zelf maar aangedaan en Almsivi Invtervention gecast (bij gebrek aan calm humanoid). Werkt ook prima (en dan maar hopen dat ze me niet aanvalt als ik straks weer een keer langs kom). Misschien toch maar calm humanoid kopen :+

Er was trouwens toch ook zoiets dat je in het Telvanni huis niet mage ofzo moest worden, want dan kon je niet meer verder stijgen. Zoiets had ik meen ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Weet iemand wat de bedoeling is van de klokken die je kan luiden in sommige dagoth temples? Er ligt meestal wel een hamer naast, maar ik maak geluid wat ik wil, er gebeurt niets. Het lijkt me sterk dat het puur voor de sier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou toch vreemd zijn als ze geen geluid maakten? Volgens mij gewoon voor de sfeer, maar kan me natuurlijk vergissen. Die hamer is trouwens best wel goed (voor een blunt weapon dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik hoopte er eigenlijk op dat wanneer ik een bepaalde melodie speelde er een item oid tevoorschijn zou komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik zat idd ook al toen ik van die bellen/klokken tegen kwam, wat zou der nou gebeuren als ik vader jacob speel....

;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ik heb geen musicale scholing gehad (of eigenlijk wel, maar dat kan ik me toch niet meer herinneren) ;)

Ik heb ergens gelezen dat er ook Meteor Slime moet zijn ergens in het spel (een alchemy-ingredient), maar heb het zelf nog nooit gevonden. Weet iemand misschien of, en zo ja, waar ik dat kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Erm, wat ik net tegenkwam.. Net boven Kogorugn zag ik gewoon een spaceship half in de grond geboord. Weet alleen niet of dat de bedoeling was of dat het in mijn plugin zit gebakken. (Ik gebruik Giants plugin, wat behalve giants ook een aantal andere wezens aan het spel toevoegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 14:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

NG schreef op 30 januari 2003 @ 15:24:
Erm, wat ik net tegenkwam.. Net boven Kogorugn zag ik gewoon een spaceship half in de grond geboord. Weet alleen niet of dat de bedoeling was of dat het in mijn plugin zit gebakken. (Ik gebruik Giants plugin, wat behalve giants ook een aantal andere wezens aan het spel toevoegt)
Kogurugn is waar? Dan check ik het ff :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Koetjeboe schreef op 30 January 2003 @ 17:56:
[...]

Kogurugn is waar? Dan check ik het ff :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.m0use.net/~uesp/morrow/quest/images/mq_kogoruhn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 30 januari 2003 @ 14:24:
Ach, heb de rok zelf maar aangedaan en Almsivi Invtervention gecast (bij gebrek aan calm humanoid). Werkt ook prima (en dan maar hopen dat ze me niet aanvalt als ik straks weer een keer langs kom). Misschien toch maar calm humanoid kopen :+

Er was trouwens toch ook zoiets dat je in het Telvanni huis niet mage ofzo moest worden, want dan kon je niet meer verder stijgen. Zoiets had ik meen ik ergens gelezen.
Als je de skirt aan de kajiht geeft dan maakt ze die af, en als je dan nog een keer met haar praat over de skirt dan zegt ze dat je hem terug mag brengen omdat ze al eentje van kajiht haar heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NG schreef op 30 januari 2003 @ 15:24:
Ik was er net nog(molag bal quest), ik zag geen space ship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715

hmmm lache mischien een extra plugin feature :)

leuke moon city waar je allemaal tritanium armor kan kopen :)

hmmm mischien overdrijf ik wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 30 januari 2003 @ 20:12:
hmmm lache mischien een extra plugin feature :)

leuke moon city waar je allemaal tritanium armor kan kopen :)

hmmm mischien overdrijf ik wel....
Who needs moon city when u got Mournhold, city of light, city of magic! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 14:24

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ben ook begonnen met dit spel vandaag, en ik bleef t spelen :)
Tis echt zo cool en uitgebreid en als ik die dingen lees waar jullie t over hebben dan wil ik alleen nog maar meer spelen, ik ben een Nord barbarian lvl3 nu, maar wil veeel sterker worden zodat ik die grote beesten in t swamp kan killen waar ik hele tijd mee bezig ben geweest met wegrennen (had met dat paddestoelen zoeken een savegame dat ze vlak naast me stonden :X) maar hij ziet r wel cool uit met zn iron armor en mooie robe erover heen :p

Hier ga ik veel tijd aan besteden :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Glorificationer schreef op 31 januari 2003 @ 03:17:
maar wil veeel sterker worden zodat ik die grote beesten in t swamp kan killen waar ik hele tijd mee bezig ben geweest met wegrennen
Je kan ook proberen de Boots of Blinding Speed te zoeken. Die zet speed op 300 en die beesten kunnen je dan niet meer bijhouden. ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee dat konden ze ook niet, me bijhouden, maar op de weg terug naar t dorpje kwam ik ook van die vogels tegen en met 10hp ofzo ben je met 1 hit dood, dus daarom was ik er ff mee bezig :p
Maar ben wel geinteresseerd in die boots, waar liggen die precies :p

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Je kan ze (op verschillende manieren) verdienen tijdens een side-quest die zich afspeelt tussen Ald'ruhn en Gnaar Mok.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je ziet alleen zo verdomt weinig met die schoenen. Dat kan je natuurlijk oplossen door een potion van night eyes te maken (als je skill level 65 is van Alchemy kan je wel een potion maken van 223 points night eye voor 620 secs :+ zo ongeveer dan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 41542 schreef op 31 januari 2003 @ 12:27:
Je ziet alleen zo verdomt weinig met die schoenen. Dat kan je natuurlijk oplossen door een potion van night eyes te maken (als je skill level 65 is van Alchemy kan je wel een potion maken van 223 points night eye voor 620 secs :+ zo ongeveer dan :p)
Gewoon naar een Imperial Altar gaan om je attributes te restoren.... et voila... je kan weer zien. Dat is net zoiets als met die Fury zwaard. Gewoon naar een Altar gaan en al je aangetaste attributen worden weer genezen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ schreef op 31 januari 2003 @ 12:46:
[...]

Gewoon naar een Imperial Altar gaan om je attributes te restoren.... et voila... je kan weer zien. Dat is net zoiets als met die Fury zwaard. Gewoon naar een Altar gaan en al je aangetaste attributen worden weer genezen. :*)
Zo'n exploit klinkt bijna als cheaten :p Zitten nogal wat exploits in dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 31 januari 2003 @ 12:27:
ff wat resist magic spul aandoen! Of even wat spells maken. Die boots zijn nl zo kapot, en dan moet je weer opnieuw beginnen. Pak ff cuirass of the saviour hide, mara's shirt, dan heb je al 70% resist. Dat is wel voldoende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 31 januari 2003 @ 11:40:
nee dat konden ze ook niet, me bijhouden, maar op de weg terug naar t dorpje kwam ik ook van die vogels tegen en met 10hp ofzo ben je met 1 hit dood, dus daarom was ik er ff mee bezig :p
Maar ben wel geinteresseerd in die boots, waar liggen die precies :p
Ergens op de weg tussen Caldera en Ald ruhn zit zo'n neger-vrouw, die moet je of afmaken, of begeleiden naar Gnaar Mok. Afmaken gaat het snelst, je hoeft haar niet eens te taunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 75020 schreef op 31 January 2003 @ 15:27:
[...]

Ergens op de weg tussen Caldera en Ald ruhn zit zo'n neger-vrouw, die moet je of afmaken, of begeleiden naar Gnaar Mok. Afmaken gaat het snelst, je hoeft haar niet eens te taunten.
Ik heb d'r eerst naar Gnaar Mok gebracht en kreeg toen de schoenen. Later ben ik nog even terug gegaan en ben steeds maar gaan zeuren over de "bounty". Uiteindelijk viel ze me aan en heb ik haar alsnog afgemaakt. :P

* CJ houdt wel van een omweggetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ schreef op 31 January 2003 @ 15:37:
[...]

Ik heb d'r eerst naar Gnaar Mok gebracht en kreeg toen de schoenen. Later ben ik nog even terug gegaan en ben steeds maar gaan zeuren over de "bounty". Uiteindelijk viel ze me aan en heb ik haar alsnog afgemaakt. :P

* CJ houdt wel van een omweggetje
Hmmz, ik vind het wat leuker als alles efficiënt gaat :). Ik ben intensief gebruiker van mark/recall/intervention/OV/100pts jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 31 januari 2003 @ 15:27:
[...]

gaat je rep daar niet van omlaag?

hey kan je uiteindelijk ook je eigen spells maken??

enne alchemy welke tools zijn daarvoor? petal ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 31 januari 2003 @ 15:24:
[...]

ff wat resist magic spul aandoen! Of even wat spells maken. Die boots zijn nl zo kapot, en dan moet je weer opnieuw beginnen. Pak ff cuirass of the saviour hide, mara's shirt, dan heb je al 70% resist. Dat is wel voldoende...
[sarcastische mode]
Natuurlijk, saviour hide, mara's shirt, die heb ik nog wel ergens liggen :o :p Ik heb nog geen eens mn Lord's Mail, en van die weet ik tenminste waar ie ligt :)
[/sarcastische mode]

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 31-01-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 31 januari 2003 @ 16:31:
[...]

gaat je rep daar niet van omlaag?

hey kan je uiteindelijk ook je eigen spells maken??

enne alchemy welke tools zijn daarvoor? petal ofzo?
Je rep gaat daar niet van omlaag, omdat ze een bounty op haar hoofd heeft staan.

Je eigen spells kun je zo bij vrij veel mensen laten doen, je moet dan echter wel zelf al die spell hebben, je kunt zo je spells "tweaken".

Voor alchemy heb je een mortar & pestle, een alembic, een calcinator en een weet ik niet meer. De mortar & pestle heb je iig nodig, de andere drie versterken of verminderen het effect. Op deze pagina staat een goede gebruiksaanwijzing voor alchemy (en ook enchant trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb een probleem met Morrowind. Als ik in sommige tombes rondloop gaat het spel ineens ontzettend brak lopen, gewoon niet meer speelbaar en gaat het geluid ook haperen. Dit gebeurt dus alleen als ik in bepaalde (delen van) tombes loop. Ik heb de nieuwste Morrowind Patch. Verder Specs:

Amd Athlon XP 1700+
Geforce 3 Ti-500 (nieuwste Drivers)
SB Live! 1024 (nieuwste Drivers)
256 DDR Ram

Ik heb iedere resolutie en videomode geprobeerd om het spel beter te laten draaien, maar dat hielp niets. Ook heb ik de sound quality's lager en hoger gezet. Hielp ook niks. Waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op 31 January 2003 @ 18:21:
Ik heb een probleem met Morrowind. Als ik in sommige tombes rondloop gaat het spel ineens ontzettend brak lopen, gewoon niet meer speelbaar en gaat het geluid ook haperen. Dit gebeurt dus alleen als ik in bepaalde (delen van) tombes loop. Ik heb de nieuwste Morrowind Patch. Verder Specs:

Amd Athlon XP 1700+
Geforce 3 Ti-500 (nieuwste Drivers)
SB Live! 1024 (nieuwste Drivers)
256 DDR Ram

Ik heb iedere resolutie en videomode geprobeerd om het spel beter te laten draaien, maar dat hielp niets. Ook heb ik de sound quality's lager en hoger gezet. Hielp ook niks. Waar kan het aan liggen?
Hmmz, ik denk dat dat op stukjes is waar je van dat vreemde gefluister hoort. Daar liep de boel bij mij ook altijd wat van terug. Na het formateren had ik er geen last meer van, dat zou kunnen komen doordat ik nog steeds niet mijn ti500 drivers heb geupdate. Je kan dus kijken of downgraden helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 31 January 2003 @ 17:32:
[...]

[sarcastische mode]
Natuurlijk, saviour hide, mara's shirt, die heb ik nog wel ergens liggen :o :p Ik heb nog geen eens mn Lord's Mail, en van die weet ik tenminste waar ie ligt :)
[/sarcastische mode]
Als je de main quest volgt, of de imperial cult dan kom je de items gewoon tegen, dus het zou niet zo onwaarschijnlijk zijn. Maar een hoog getrainde mystisicm skill en dan resist magicka x% werkt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of gewoon Breton zijn => 50% resist magicka van zich zelf ;)

BTW, heb het spel al eens uitgespeeld (of beter: heb main quest al eens volledig gedaan) en ben die items niet tegengekomen. Maar was toen ook niet bij imperial cult gegaan.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 31-01-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 31 januari 2003 @ 19:20:
Of gewoon Breton zijn => 50% resist magicka van zich zelf ;)

BTW, heb het spel al eens uitgespeeld (of beter: heb main quest al eens volledig gedaan) en ben die items niet tegengekomen. Maar was toen ook niet bij imperial cult gegaan.
Bij de main quest ben je als het klotp in Tel Fyr geweest. Daar is oa een kast met lock 100 erop. Als je even de moeite had genomen daar in te kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347

Even een snelle vraag tussen door.

Ik wil weer beginnen met een RPG, ik heb BG2 en Morrowind liggen. Waarom zou ik wel of niet voor Morrowind of BG2 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 31 januari 2003 @ 20:35:
[...]

Bij de main quest ben je als het klotp in Tel Fyr geweest. Daar is oa een kast met lock 100 erop. Als je even de moeite had genomen daar in te kijken :).
Die kon ik toen nog niet open maken :) Maar daar zal ik nu zeker nog een keer naar kijken, zodra ik een geschikte spel heb gemaakt/ gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347 schreef op 31 januari 2003 @ 20:54:
Even een snelle vraag tussen door.

Ik wil weer beginnen met een RPG, ik heb BG2 en Morrowind liggen. Waarom zou ik wel of niet voor Morrowind of BG2 gaan?
Morrowind is veel mooier en veel uitgebreider kwa mogelijkheden en terrein. En uiteindelijk is het verhaal van morrowind ook veel meeslepender. Ik vind de gameplay ook beter, maar er zijn ook andere mensen die daar niet zo over denken. Het hangt dus meer van je smaak af denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whoahahaha lol! Check dit eens :D.
Thx aan 3DirkFx die me een wc3 artikel op die site liet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 01 February 2003 @ 12:51:
Whoahahaha lol! Check dit eens :D.
Thx aan 3DirkFx die me een wc3 artikel op die site liet zien
LOL
Ook es proberen, als cyclops spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ff rustig opnieuw begonnen met MW, lvl 2 monk meteen naar de deur van de Star and Moon gegaan, naar het Noorden ligt daar een Daedric ruin waar 2 orcs staan, 1 spellcaster en 1 fighter, de spellcaster met 3 hit van mijn bound spear afgemaakt (skill lvl 15 10fortify attack en +10 spear skill bound spear), daarna de fighter die mij normaal met 2 hits afmaakt rustig tussen 2 pilaren gelokt waar hij struck kwam te zitten, dan rustig geprikt met de bound spear, de enige cheat was een magicka regen mod (100% regen op 3000 s).
Zo, op lvl2 een full setje orcish armor, je hoeft niet sterk te zijn om krachtige vijanden te doden, de oerdomme ai maakt het mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

corpseflayer schreef op 01 February 2003 @ 19:01:
Ff rustig opnieuw begonnen met MW, lvl 2 monk meteen naar de deur van de Star and Moon gegaan, naar het Noorden ligt daar een Daedric ruin waar 2 orcs staan, 1 spellcaster en 1 fighter, de spellcaster met 3 hit van mijn bound spear afgemaakt (skill lvl 15 10fortify attack en +10 spear skill bound spear), daarna de fighter die mij normaal met 2 hits afmaakt rustig tussen 2 pilaren gelokt waar hij struck kwam te zitten, dan rustig geprikt met de bound spear, de enige cheat was een magicka regen mod (100% regen op 3000 s).
Zo, op lvl2 een full setje orcish armor, je hoeft niet sterk te zijn om krachtige vijanden te doden, de oerdomme ai maakt het mogelijk :(
Het is niet alleen die AI. Je kan zelf ook heel gemakkelijk ergens vast raken in de geometrie. Zo erg zelfs dat je soms tot console commands moet terug grijpen om los te komen...

Net ff 25 skillpoints vooruit gegaan in block, door gewoon tegen een boxend ventje met bound shield te gaan staan. Magicka op? Gewoon ff de deur uit, ancestor ghost summonen en dan kan ik er weer tegen aan :+ Zo gaat ie lekker snel van lvl 6 naar 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 01 February 2003 @ 19:48:
[...]

Het is niet alleen die AI. Je kan zelf ook heel gemakkelijk ergens vast raken in de geometrie. Zo erg zelfs dat je soms tot console commands moet terug grijpen om los te komen...

Net ff 25 skillpoints vooruit gegaan in block, door gewoon tegen een boxend ventje met bound shield te gaan staan. Magicka op? Gewoon ff de deur uit, ancestor ghost summonen en dan kan ik er weer tegen aan :+ Zo gaat ie lekker snel van lvl 6 naar 10 :)
Ik zie even niet in hoe je een magicka probleem oplost door een ghost te summonen :?. Anyways, ik heb toch maar weer een heerlijk zinloos itempje gevonden. Robe of the lich. Drain HP 600 pts, fortify magicka 300 pts. Dat drain hp kan je makkelijk omzeilen met resist magicka, maar het lompe ervan is dat het effect van de robe als een cast when used werkt, en ook maar voor 1 seconde. Nogal nutteloos dus |:(. Verder nog weer een beetje met tribunal zitten feesten :). Ben toevallig ook de master van 5 instanties (Imperial legion, Imperial Cutl, Temple, Mage guild en House Telvanni). Ik denk dat ik voor aan de loodzware tribunal eind queeste begin eerst nog ff de main quest en de Morag Tong ga doen. Dit word dan wel meteen het meest aantal fracties die ik met een char in een game heb gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 02 februari 2003 @ 00:00:
[...]

Ik zie even niet in hoe je een magicka probleem oplost door een ghost te summonen :?.
Hmm, verbaasd dat je dat niet weet ;) Met birthsign Atronarch heb je standaard 50 spell absorption. FF een ghost oproepen, een paar tikken geven om hem pissed off te maken, en hopla! Je hebt een sparring partner :o Meestal kan je je magicka wel volledig aanvullen door die vuurballen van hem te absorberen. Meteen nog even je block oefenen met je ghost en wellicht een paar spells op hem uitproberen. Perfecte training dus. Als je een wat hogere level heb, kun je dit ook doen met bijvoorbeeld een flame atronarch.

Lagguh site trouwens, die MegaTokyo ennuh, LOL @ sig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
ff een dom vraagje misschien ;)

Uit hoeveel cd's bestaat Morrowind III? Zonder de expansion dus. Ik kan hem van iemand verkopen, die zegt dat het 2 cd's zijn, maar ik meen me te herinneren dat het er 3 waren :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Venkeroz schreef op 02 februari 2003 @ 12:10:
ff een dom vraagje misschien ;)

Uit hoeveel cd's bestaat Morrowind III? Zonder de expansion dus. Ik kan hem van iemand verkopen, die zegt dat het 2 cd's zijn, maar ik meen me te herinneren dat het er 3 waren :?
Morrowind 3 zal waarschijnlijk op dvd's uitkomen :X

Morrowind is 2 cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
Manie Riets schreef op 02 februari 2003 @ 12:21:
[...]

Morrowind 3 zal waarschijnlijk op dvd's uitkomen :X

Morrowind is 2 cd's
:X Ik bedoelde eigenlijk elder scrolls III Morrowind ;) Maar dat heb je blijkbaar wel begrepen :)

Thx, voor het antwoord in ieder geval :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Morrowind is deel 3 in de serie van Elder Scrolls. En die bestaat idd uit twee cd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NG schreef op 02 februari 2003 @ 12:35:
Morrowind is deel 3 in de serie van Elder Scrolls. En die bestaat idd uit twee cd's.
1tje daarvan heb ik nog nooit gebruikt. Die schijnt iets met de editor te maken te hebben, maar ik heb het nog niet uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 02 February 2003 @ 11:21:
[...]
Hmm, verbaasd dat je dat niet weet ;) Met birthsign Atronarch heb je standaard 50 spell absorption. FF een ghost oproepen, een paar tikken geven om hem pissed off te maken, en hopla! Je hebt een sparring partner :o Meestal kan je je magicka wel volledig aanvullen door die vuurballen van hem te absorberen. Meteen nog even je block oefenen met je ghost en wellicht een paar spells op hem uitproberen. Perfecte training dus. Als je een wat hogere level heb, kun je dit ook doen met bijvoorbeeld een flame atronarch.

Lagguh site trouwens, die MegaTokyo ennuh, LOL @ sig :D
Hmmz, maar heb je geen mana nodig om een ghostt te summonen? Tenzij je een item gebruikt natuurlijk, daar was ik ff mee in de war. Ik ben me wel bewust van alle exploits van dit spel, al weet ik eigenlijk niet of het wel exploits te noemen zijn. In dit spel heb je totale vrijheid, dus als je je hersens gebruikt dan hoor je werkelijk onstervelijk te kunnen zijn.
En ja, Megatokyo is woei! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol tis leuk om dit topic te lezen heb je echt zin om beter te worden

ik kan nog steeds moeite hebben met standaard chiting ventjes :S

iemand nog tips voor een level 12 mage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 februari 2003 @ 15:08:
lol tis leuk om dit topic te lezen heb je echt zin om beter te worden

ik kan nog steeds moeite hebben met standaard chiting ventjes :S

iemand nog tips voor een level 12 mage :P
Level 12 nog maar? In dat geval voor geld zorgen en training kopen! Level 12 is ook wel een mooi level om legendary items te zoeken en er dan nog lol aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en waar ga ik legendary items zoeken?

en ik ben nu bezig met een ghost voor mage guild quest in een tombe bij let vos

voor de meeting van skink

en ik krijg die ghosts maar niet dood heb nu al 5 keer geladen :S

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 34715 op 02-02-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja ze zijn nu dood met moeite :S

ben overigens wel level up:P

ik ga nu wat dingetjes proberen met burden en dan gewoon afstand nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 February 2003 @ 15:57:
naja ze zijn nu dood met moeite :S

ben overigens wel level up:P

ik ga nu wat dingetjes proberen met burden en dan gewoon afstand nemen :)
Dat raad ik af. Burden gaat waarschijnlijk nooit werken, tenzij de vijand heel zwak is (zo zwak dat jij hem al aankan) en heavy armor draagt. Veel beter is levitaten in de lucht, en ze dan met vuurballen bestoken of jezelf healen ofzow. En 4th of 5th barrier spells zijn ook heel handig, dus daar wil je misschien ook wat van kopen (srolls of spells, scrolls kosten meer geld maar spells kosten veel mana). Makkelijk is als je char van nature al een paar defensive powers heeft. Breton heeft dragon skin, dat geeft 50 armor erbij. Nords hebben woad(w00t :)), die geeft dacht ik 40 armor. Maar het beste om sterker te worden is toch training kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe is het beste om aan het geld voor die training te komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Anoniem: 75020 schreef op 02 februari 2003 @ 16:05:
[...]
Maar het beste om sterker te worden is toch training kopen.
Op de 1 of andere manier heb ik het heel jammer gevonden dat je je skills kon upgraden door ervoor te betalen.. Ik heb het zelf nooit gedaan en vind het gewoon stukken leuker om je skills zelf te levelen door ze gewoon te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dat wil ik graag doen maar ik kom nu een ventje tegen van hla oad naar shal en die killed me binnen no time :S

wat is makkelijk om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 02 February 2003 @ 14:22:
[...]

Hmmz, maar heb je geen mana nodig om een ghostt te summonen? Tenzij je een item gebruikt natuurlijk, daar was ik ff mee in de war. Ik ben me wel bewust van alle exploits van dit spel, al weet ik eigenlijk niet of het wel exploits te noemen zijn. In dit spel heb je totale vrijheid, dus als je je hersens gebruikt dan hoor je werkelijk onstervelijk te kunnen zijn.
En ja, Megatokyo is woei! ;)
Ik gebruik meestal bijna geen enchanted items, tenzij het een constant effect is, of iets wat ik zelf niet goed kan casten, zoals een goeie levitate, of cameleon. Ik gebruik de Lord's Mail ook alleen maar omdat het zo ongeveer het beste cuirass in het hele spel is :+ (voor zover ik weet iig).

Dus zorg ik er meestal voor dat ik nog wat mana over heb om een ghost te summonen. Meestal als mn magicka meter op een kwart, of een derde staat ofzow. Anders kan ik altijd zelf nog wel een potion maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 February 2003 @ 16:15:
ok dat wil ik graag doen maar ik kom nu een ventje tegen van hla oad naar shal en die killed me binnen no time :S

wat is makkelijk om te doen?
Niet tegen hem praten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja he, dat kan dus niet he :P moet toch me skills trainen

ik heb trouwens hier levitate gebruikt

maarja nu loop ik shal in en daar kan je niet echt levitaten en er zijn 2 skellies :(

invisibility is trouwens ook handig :)

en hoe werkt dat trouwens met mana restore en die ghost??

want ik las het en snapte het niet echt

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 34715 op 02-02-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Atronarch als birthsign hebt, (toch wel een must voor iedereen die een spelcaster wil zijn/worden) heb je standaard ook spell absorption. Dit houdt in dat je een bepaalde kans heb om een spell te absorberen, waardoor je eigen magicka wordt aangevuld. Het trucje werkt dan als volgt: Zorg dat je een ancestor ghost kunt summonen, door ofwel een spel te kopen, een scroll te vinden/kopen, of door een enchanted item. Kopen van zo'n summon spell moet niet zo'n probleem zijn als je al lvl 12 bent.

Summon dan die ghost en piss em off door een paar keer te meppen (met je vuisten, zwaarden of iets dergelijks hebben de neiging om ze een beetje snel dood te maken ;)) en laat hem dan vuurballen op je af vuren om je magicka aan te vullen.

Als je geen atronarch birthsign hebt, moet je ergens een spell absorption spell/scroll/enchanted item zien te vinden. Maar die zullen voorlopig nog bij lange na niet zo goed als die van het atronarch birthsign zijn.

BTW, skellies zijn simpel (tenzij het skeleton champions of bonelords zijn :))

edit:
BTW2, ben zelf ook lvl 12 nu :p

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 02-02-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Zo, net master geworden van m'n 5e faction (Imperial Cult, Imperial Legion, Telvanni, Mage Guild, Temple). Als ik het me goed herinner heb ik dus alleen nog de Morag Tong, Fighters Guild en Thieves Guild te gaan. Fighter & thieves guild vergen wat coordinatie om ze toch beide te kunnen afronden, en de Morag Tong lijkt me zo gaaf, die bewaar ik tot het laatst :)

En daarna gaan we eens rustig aan de main quest beginnen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx ik snap hem

ik vind het alleen zonde want ik heb al veel mage guild quests gedaan

ik ben high elf :(

kom er achter dat die niet geweldig zijn......

maar het waren champions 2 en nog een bonelord

maar mischien toch maar eens opnieuw beginnen als het zoveel voordeel geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je eigenlijk ook lid worden bij de Cammona Tong? Of heb ik dat net onmogelijk gemaakt door die "bad people" in Balmora te wasten? :+
Dat zijn toch eigenlijk die hard 4$53$, dus het is eigenlijk niet echt zo dat ik erbij wil, maar voor de compleetheid van het spel zou ik het toch eens een keertje moeten doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 February 2003 @ 17:47:

*knip*

Je kan het best zo uitspelen, alleen heb je veel minder aan spells. Zonder een multiplier voor je magicka (Breton 0.5xIN, atronarch 2xIN) kun je bijvoorbeeld 6th level barrier niet eens gebruiken omdat die meer dan 100 magicka gebruikt.

Maar als je overnieuw begint, kan ik de combinatie Breton en Atronarch aanraden:
Breton heeft 50% resist magicka plus multiplier voor magicka
Atronarch heeft spell absorption en multiplier voor magicka (magicka regenereerd alleen dan niet meer tijdens je slaap)
In combinatie hiermee is het handig om Conjuration als major skill te doen, zodat je dan vanaf het begin een ancestor ghost kunt oproepen.

Maar misschien vertel ik zo ook wel iets te veel :+ :p

Mijn advies is:
Speel eerst het spel zo maar eens uit, dan heb je dat ook een keer meegemaakt, dan kan je daarna altijd nog een keer proberen met een andere character.
Nog een tip: Ontwikkel je alchemy voor deze character, dan kun je zelf (heel sterke) restore magicka potions maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QuarK schreef op 02 februari 2003 @ 17:38:
Zo, net master geworden van m'n 5e faction (Imperial Cult, Imperial Legion, Telvanni, Mage Guild, Temple). Als ik het me goed herinner heb ik dus alleen nog de Morag Tong, Fighters Guild en Thieves Guild te gaan. Fighter & thieves guild vergen wat coordinatie om ze toch beide te kunnen afronden, en de Morag Tong lijkt me zo gaaf, die bewaar ik tot het laatst :)

En daarna gaan we eens rustig aan de main quest beginnen.. :)
Jij ook al :D. Zo ziet mijn planning er ook ongeveer uit. Alleen heb ik net (voor ik aan de main quest begonnen ben) Even de Tribunal Main Quest gedaan.
Persoonlijk vind ik atronach zuigen, stunted magicka is een van de meest ineffieciënte en hinderlijke dingen die er zijn. Totdat er ooit een mooi constant effect itempje verschijnt voor magicka zal ik geen atronach zijn. Echt 100% mage blijven is toch onmogelijk op latere levels, mede omdat elke vervloekte tegenstander wel iets van reflect oid heeft. Als ik spell absorbtion wil dan gebruik ik mijn ring of equity (70% reflect, 100% spell absorbtion 30 secs cast when used).

Het volgende stukje kan als zeer schokkend ervaren worden :D
Ik was in Mournhold aan het wandelen en wat vond ik:
Royal Signet Ring:
100% Reflect (Constant Effect)
100% Resist Magicka (Constant Effect)
100% Resist Paralysis (Constant Effect)
Restore Health 10 pts (Constant Effect)
Restore Fatigue 10 pts (Constant Effect)

Vanaf dit moment zal mijn angstbewind in morrowind beginnen >:) ph33r the all-powerfull Nerevarine!!!
Het afgelopen stukje was waarschijnlijk als zeer schokkend ervaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal Signet Ring:

Vanaf dit moment zal mijn angstbewind in morrowind beginnen >:) ph33r the all-powerfull Nerevarine!!!
ERNSTIG!!!

wat is zon ding wel niet waard.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 februari 2003 @ 17:47:
thnx ik snap hem

ik vind het alleen zonde want ik heb al veel mage guild quests gedaan

ik ben high elf :(

kom er achter dat die niet geweldig zijn......

maar het waren champions 2 en nog een bonelord

High Elves zijn ook een kut ras :). Veels te zwak, zijn binnen een paar klapjes dood in het begin. Als je echt mage wilt zijn dan zijn ze wel goed ja. Zeker in combinatie met Atronach birthsign, want dan missen ze veel meer dmg van magic. Je kan het natuurlijk ook heel anders aanpakken en een fighter worden, dat is zelfs nog makkelijker dan mage (als je alle truukjes voor het mage-zijn weet). Maar Fighter zijn is ook weer eentonig, en de beperkingen van unskilled zijn in magie zal je zeker weten vaak duidelijk worden.
Hoe kom je aan geld? Simpel! Jat spullen en verkoop ze. Jat bijvoorbeeld wat dwemer spul uit dwemer ruines (die beesten daar kan je makelijk ontlopen als je ze niet aandurft). Nog beter zelfs is quests vervullen, je komt vaak aardige items tegen op quests. Er zijn talloze manieren, ik heb zelfs in het begin een keertje naar parels lopen duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 February 2003 @ 18:02:
[...]

ERNSTIG!!!

wat is zon ding wel niet waard.......
10000 gold maar :/. Maar ik ga hem sowieso niet verkopen, ik heb toch geld zat (1,8 miljoen zo'n beetje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Anoniem: 75020 schreef op 02 February 2003 @ 17:58:
Royal Signet Ring:

No fucking way! I want proof!
Waar kun je die vinden? Ik ga em meteen halen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QuarK schreef op 02 februari 2003 @ 18:25:
[...]

No fucking way! I want proof!
Waar kun je die vinden? Ik ga em meteen halen ..
Je hoeft alleen maar ff Helseth afmaken :p.

Ik moet er trouwens bij vertellen dat het erg prettig werkt icm 250 armor en 80 pts Sanctuary (Constant Effect natuurlijk ;)).

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 02-02-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Als ik het goed herinner was er toch ook een quest om de koning te slopen?
Ik wil hem pas slopen als ik hem echt niet meer nodig heb, ik ga gelijk aan de quests in tribunal beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 02 February 2003 @ 17:58:
[...]

Royal Signet Ring:

Dit is zeker als zeer schokkend ervaren :o Beetje overkill, niet waar? :p

Doet wel een beetje godlike aan :+ Volgens mij ben jij echter technisch gezien nog geen Nerevarine :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QuarK schreef op 02 February 2003 @ 18:39:
Als ik het goed herinner was er toch ook een quest om de koning te slopen?
Ik wil hem pas slopen als ik hem echt niet meer nodig heb, ik ga gelijk aan de quests in tribunal beginnen..
Er is voor zover ik ontdekt heb geen quest om de koning te slopen. Ik vind dit vreemd, want dat zou betekenen dat de pogingen door de dark brotherhood om jou om zeep te helpen gewoon word afgedaan als een "foutje". Maar ik kon echt nergens meer iets vinden :/. Maakt nu ook niets meer uit, ik heb hem gemold en ik heb geen saves meer van voor die tijd. Omdat ik niet meer dood kan heb ik besloten om verder te gaan met mijn handen :). En het vreemde is, het gaat best wel lekker. Mijn mep-skillz staan nu op 70 en in een paar hits ligt iemand op de grond naar adem te snakken. Op zo'n moment kan je ze makkelijk berovern. Niet dat ik daar iets aan heb |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 02 February 2003 @ 19:14:
[...]
Dit is zeker als zeer schokkend ervaren :o Beetje overkill, niet waar? :p

Doet wel een beetje godlike aan :+ Volgens mij ben jij echter technisch gezien nog geen Nerevarine :p
Nou, volgens mij wel dus. Ookal heb ik me ring nog niet, Almalexia had me al wel tot nerevarine uitgeroepen (anders had ik me coole Trueflame ook nog niet, maar die heb ik dus al wel :)). Ik heb alleen nog niet getest of dat ook in Vvardenfell geld. Zometeen maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En langzaam aan schuift de difficulty slider naar rechts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 02 February 2003 @ 19:46:
lol ow so true

en dat terwijl ik hem nog flink naar links zou moeten schuiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
De difficulty ligt al zo laag, zelfs op 100..
Ik denk dat die ring lekker naar mijn artifacts verzameling gaat, zeker totdat de difficulty nog wat verder omhoog kan (patch, tribunal giants mod, zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 02 februari 2003 @ 19:46:
tja kon dat maar :). Maar ik heb wel vijanden nodig die boven mijn aromorwaarde uitkomen, en die zijn er sowieso niet(het wapen dat ze dan zouden hebben zou gotlike zijn, mijn armorwaarde ligt bijna net zo hoog als mijn hp :), ik ben level 49).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 02 February 2003 @ 21:40:
[...]

lol ow so true

en dat terwijl ik hem nog flink naar links zou moeten schuiven :)
Dan doe je toch echt iets verkeerd hoor :). Je hebt ook niet echt een simpel beginras gekozen, en mages is eigenlijk ook alleen voor gevorderden die echt alles uit morrowind willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 02 februari 2003 @ 23:56:
[...]

Dan doe je toch echt iets verkeerd hoor :). Je hebt ook niet echt een simpel beginras gekozen, en mages is eigenlijk ook alleen voor gevorderden die echt alles uit morrowind willen halen.
lol wil ik ook :)

ik had hiervoor een level 20 fighter ofzo

daarna geformat en tijden niet gespeeld

nu weer begonnen :)

en ik ga er ook alles uithalen :) ben er mee bezig in ieder geval B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 02 February 2003 @ 19:46:
[...]

Nou, volgens mij wel dus. Ookal heb ik me ring nog niet, Almalexia had me al wel tot nerevarine uitgeroepen (anders had ik me coole Trueflame ook nog niet, maar die heb ik dus al wel :)). Ik heb alleen nog niet getest of dat ook in Vvardenfell geld. Zometeen maar eens doen.
Waarschijnlijk niet dus :+ Tenminste, ik heb uit je posts begrepen dat je nog aan de main quest moest beginnen (of haal ik nu verschillende personen door elkaar :o). Ik neem dan ook maar aan dat ze met Tribunal daar weinig aan verandert hebben, slechts het 1 en ander hebben toegevoegd.

Zo en nu eerst mn Azura's Star ophalen :9 En meteen maar een paar sterke summon wezentjes erbij kopen, dan kunnen we lekker beginnen met enchanten ;) Eerst maar even wat stash verkopen, zonet met 250% encumbrance uit daedric ruin geteleporteerd, moet ik toch een aardig centje mee kunnen verdienen bij de juiste dealers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 03 February 2003 @ 00:16:
[...]

Waarschijnlijk niet dus :+ Tenminste, ik heb uit je posts begrepen dat je nog aan de main quest moest beginnen (of haal ik nu verschillende personen door elkaar :o). Ik neem dan ook maar aan dat ze met Tribunal daar weinig aan verandert hebben, slechts het 1 en ander hebben toegevoegd.

Zo en nu eerst mn Azura's Star ophalen :9 En meteen maar een paar sterke summon wezentjes erbij kopen, dan kunnen we lekker beginnen met enchanten ;) Eerst maar even wat stash verkopen, zonet met 250% encumbrance uit daedric ruin geteleporteerd, moet ik toch een aardig centje mee kunnen verdienen bij de juiste dealers :Y)
Met mijn huidige char is heb ik nog niet de main quest voltooid. Maar dit is al wel mijn 6e (serieuze) char. Tribunal is niet zomaar een toevoeging, maar zelfs een alternatief. Alleen dan met veel minder achtergrond-info. Maar de meeste mensen die nemen de moeite niet om al het papierwerk van de main quest door te lezen, en boeken over Nerevar en de Tribunal (36 Lessons of Vivec is echt een puik verzamelwerk!). Die mensen zijn heel dom, er zit heel veel sfeer in de boeken.

Azura's star is eigenlijk niet zo geweldig meer. Als je een tekort aan grand soul gems hebt dan isie zeker weten handig, maar zelfs voor ik naar tribunal was gegaan had ik ruim genoeg Grand Soul Gems. Heb momenteel nog 10 lege ofzow(Ascended Sleeper of Golden Saint, en een vage lich-hero uit Tribunal). Maar het voordeel is wel dat je de de soul gems voor veel geld kan verkopen. Als je bijvoorbeeld een beetje overdreven hebt bij het "efficiënter maken" van creeper, en hem 2 miljoen hebt gegeven(Ik zelf heb hem 100k gegeven), dan kan je een mooie ascended sleeper hero vangen. Die zijn een mooie 1680000 pegels waard. Wat je in hemelsnaam met al dat geld moet.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 03 February 2003 @ 02:04:
Als je een tekort aan grand soul gems hebt dan isie zeker weten handig
En dat heb ik zeker (ben nog maar lvl 16) Heb zelfs een ernstig te kort aan kleinere soulgems ;(
Als je bijvoorbeeld een beetje overdreven hebt bij het "efficiënter maken" van creeper, en hem 2 miljoen hebt gegeven(Ik zelf heb hem 100k gegeven), dan kan je een mooie ascended sleeper hero vangen. Die zijn een mooie 1680000 pegels waard. Wat je in hemelsnaam met al dat geld moet.. :X
Hoe maak je em dan efficienter? Dit is pas mijn tweede serieuze character en de eerste keer heb ik het gespeeld zonder dat ik enige kennis van het web heb opgedaan. Kan ik iedereen trouwens aanraden. Had toen 30k cash ofzow, alles via legale wegen verkregen :*) (geen gebruik van die speciale verkoopadressen zoals creeper en drunken mudcrab.) Was toen lvl 30 character en had net keening opgesnord van 1 van die suffe ash vampires en liep toen toevallig die krater in waarin Dagoth Ur zich ook bevind. Was een beetje verveeld dus heb em maar gewoon afgemaakt. Om daarna nog een keer archmage te worden bij de mages guild :o :) Wil deze keer van wat meer facties de baas worden en de meeste (alle) legendary items vinden. Gaat wel aardig tot zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 03 februari 2003 @ 09:39:
Hoe maak je em dan efficienter? Dit is pas mijn tweede serieuze character en de eerste keer heb ik het gespeeld zonder dat ik enige kennis van het web heb opgedaan. Kan ik iedereen trouwens aanraden. Had toen 30k cash ofzow, alles via legale wegen verkregen :*) (geen gebruik van die speciale verkoopadressen zoals creeper en drunken mudcrab.) Was toen lvl 30 character en had net keening opgesnord van 1 van die suffe ash vampires en liep toen toevallig die krater in waarin Dagoth Ur zich ook bevind. Was een beetje verveeld dus heb em maar gewoon afgemaakt. Om daarna nog een keer archmage te worden bij de mages guild :o :) Wil deze keer van wat meer facties de baas worden en de meeste (alle) legendary items vinden. Gaat wel aardig tot zover :)
Netjes :)

creeper kan je effecienter maken met de tes construction set (icoontje wat ook op je desktop staat als het goed is.
hier kan je er voor zorgen dat creeper alles koop en bijv 500.000 heeft.
Erg makkelijk
sommige zien het als cheaten sommigen zien het als het spel verbeteren.

ik heb persoonlijk het bovenste gedaan.
De game moet voor mij wel leuk blijven en je bent al met zo veel dingen bezig en dat is goed maar als ik iets wil verkopen wil ik niet ook nog eens moelijk doen.
En het lukt uiteindelijk wel maar dit is wat simpeler.

dan nog eens een vraagje
hoe restoren jullie je magicka??

want die restore potions kan ik nu al weer moeilijk kopen :(
maken julllie ze zelf? of hoe en wat?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34715 op 03-02-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715 schreef op 03 February 2003 @ 10:07:
creeper kan je effecienter maken met de tes construction set (icoontje wat ook op je desktop staat als het goed is.
hier kan je er voor zorgen dat creeper alles koop en bijv 500.000 heeft.
Erg makkelijk
sommige zien het als cheaten sommigen zien het als het spel verbeteren.
Tnx! Weet alleen niet of ik dat ga doen.... Lijkt een beetje veel op cheaten voor mij, maar ik vind die difficulty slider ook lastig: Is het niet in-game dan gebruik ik het meestal niet ;)
dan nog eens een vraagje
hoe restoren jullie je magicka??

want die restore potions kan ik nu al weer moeilijk kopen :(
maken julllie ze zelf? of hoe en wat?
Tenzij je stunted magicka heb (oftewel atronarch birtsign) zou je natuurlijk gewoon kunnen proberen te gaan slapen :) Probeerde gister een restore magicka potion te maken met 15 alchemy: restore 2 pts for 7 secs :o _/-\o_ Dat schiet dus niet heel erg op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja oke maar ik bedoel dus ipv slapen want ik kom regelmatig vijanden tegen in caves ofzo en dan is me magic weer op :(

hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exit grot en slaap op de drempel :D ;) Of toch die dingen ergens proberen te kopen.

Hoe save je trouwens je masterfile (waarin ik net die creeper op 50k heb gezet)?

edit:
masterfile = morrowind.exm

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 03-02-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet hem edditen dan saven als bijv. creeper.... en dan die loaden je master file die staat als het goed is gewoon aan en doe je niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tnx, net wat wezen spelen met settings, maar vreemd genoeg maakt Anti-Antaliasing aan of uit vrij weinig uit voor mn fps (niks eigenlijk). Dan maar aan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 03 februari 2003 @ 09:39:
[...]
En dat heb ik zeker (ben nog maar lvl 16) Heb zelfs een ernstig te kort aan kleinere soulgems ;(
[...]
Creeper meer poen geven is in mijn opzicht niet cheaten. Door de hele tijd dingen te kopen en te verkopen bereik je hetzelfde effect, alleen doe je er dan veel langer over. En als je keening zonder de wraithguard equipt dan ga je hartstikke dood. Dagoth Ur kan je ook niet afmaken zonder Keening EN Sunder. Tenzij je bedoeld dat je zijn "eerste vorm" hebt verslagen, maar dat kan je ook zonder Keening en Sunder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 03 February 2003 @ 11:18:
Tnx, net wat wezen spelen met settings, maar vreemd genoeg maakt Anti-Antaliasing aan of uit vrij weinig uit voor mn fps (niks eigenlijk). Dan maar aan dus :)
Hetzelfde geld voor resolutie, maakt heel weinig uit. De grote fps-eters zijn view distance en die shadow-zooi. Shadows kan je net zo goed uitzetten(ik neem aan dat je dat ook gedaan hebt), je merkt het toch nauwelijks. View distance op hoogst lukt wel als je een beetje redelijke pc hebt. Ik speel op 1600X1200 en view distance tussen de 100% en 300% van max. Is de eerste 5 uur heel goed te spelen. Daarna begint het wel matig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 03 februari 2003 @ 14:03:

Creeper meer poen geven is in mijn opzicht niet cheaten. Door de hele tijd dingen te kopen en te verkopen bereik je hetzelfde effect, alleen doe je er dan veel langer over. En als je keening zonder de wraithguard equipt dan ga je hartstikke dood. Dagoth Ur kan je ook niet afmaken zonder Keening EN Sunder. Tenzij je bedoeld dat je zijn "eerste vorm" hebt verslagen, maar dat kan je ook zonder Keening en Sunder doen.
Ik had die ook allemaal al, was alleen van te voren niet van plan geweest om hem al zo gauw af te maken :+
Hetzelfde geld voor resolutie, maakt heel weinig uit. De grote fps-eters zijn view distance en die shadow-zooi. Shadows kan je net zo goed uitzetten(ik neem aan dat je dat ook gedaan hebt), je merkt het toch nauwelijks. View distance op hoogst lukt wel als je een beetje redelijke pc hebt. Ik speel op 1600X1200 en view distance tussen de 100% en 300% van max. Is de eerste 5 uur heel goed te spelen. Daarna begint het wel matig te worden.
Shadows wel een beetje aan staan, dan ziet het water er een stuk mooier uit :) Hoe zet je trouwens je viewing distance over de 100%? En waarom eigenlijk alleen de eerste vijf uur? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

CJ schreef op 31 January 2003 @ 12:46:
[...]

eehm, ik heb nu Boots of Blinding speed en zie dus geen steek als ik ze aan heb, maar als ik naar t Imperial Altar in Ald'ruhn mages guild ga voor een Restore all attributes dan blijf ik blind (en ja ik doe t terwijl ik de boots aan heb :p)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shadows wel een beetje aan staan, dan ziet het water er een stuk mooier uit :) Hoe zet je trouwens je viewing distance over de 100%? En waarom eigenlijk alleen de eerste vijf uur? :?
ja idd???

ik wil dat ook wel is namelijk ERG handig :)

en ik heb een gf4 ti4600
2000+
512 ddr 333

en nog heb ik af en toe dat ie in binnenomgevingen schokt :S

ik vond dat er maar weer eens een screenie in dit topic moest :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.elferen/self.jpg

it is me :)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34715 op 04-02-2003 13:14 . Reden: pic toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.