Eerst Temple Quest, Thieves Guild en Fighters Guild afmaken
Voor zover ik weet wel, je moet iig bij het begin jezelf aanmelden bij Blades Quest.Gman schreef op 24 January 2003 @ 23:11:
Main Quest is die Blade quest?
Anoniem: 75020
Thiefs guild en Fighters guild moet tegelijk doen, en dan een goed gevoel voor timing hebben. En de Temple die heeft een paar van de grappigste opdrachten die er zijn (Mijn all-time favorite: Taunt the DaedraNG schreef op 24 January 2003 @ 23:07:
[...]
Eerst Temple Quest, Thieves Guild en Fighters Guild afmaken
Anoniem: 32226
Ik ben nu level 31 en ben net es begonnen aan de main quest. De spells zijn eindelijk een beetje op orde en longblade skill loopt goed dus we kunnen nu eens gaan denken om te gaan spelen.
Maar wat een hekel heb ik aan Vivec wat een K-stad.. ik verdwaal iedere 3 a 4 minuten weer. Ik heb best richtinggevoel enzo maar in Vivec ben ik dat pertinent kwijt.. ik lijk wel een vrouw (no offense)....
Ik moet daar nu 3 mensen ondervragen maar dat gaat me wel een paar weken duren voor ik die gevonden heb daar want ik ga ze niet vinden hoor
Maar wat een hekel heb ik aan Vivec wat een K-stad.. ik verdwaal iedere 3 a 4 minuten weer. Ik heb best richtinggevoel enzo maar in Vivec ben ik dat pertinent kwijt.. ik lijk wel een vrouw (no offense)....
Ik moet daar nu 3 mensen ondervragen maar dat gaat me wel een paar weken duren voor ik die gevonden heb daar want ik ga ze niet vinden hoor
Regelmatig op je map kijken helpt daarbij.Anoniem: 32226 schreef op 24 januari 2003 @ 23:36:
Ik ben nu level 31 en ben net es begonnen aan de main quest. De spells zijn eindelijk een beetje op orde en longblade skill loopt goed dus we kunnen nu eens gaan denken om te gaan spelen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Niet zo aanstellen jij! Vivec is veel kleiner dan hij lijk! Als je hem legaal hebt, dan heb je er een mooie map bij gekregen. Daarop staan fijn alle cantons op. De belangrijke cantons zijn in feite foreigners quarter (daar zul je het meeste zitten, die is ook het grootst), Arena(bij uitzondering), st. Delyn, st. Olms, Hlaalu(bij uitzondering) en de Temple. In redoran en Telvanni hoef je alleen bij heel hoge uitzondering te zijn. Je kan verder ook altijd vragen naar belangrijke mensen. Degene die jij nu zoekt is een kajiht, een argonian en een dunmer vrouw. Ik raad aan goed te kijken naar wat je over hun weet, want hun locatie is min of meer gegeven. De cantons zijn zelf echt niet zo groot, slechts enkele delen zijn van groot belang. Na er een paar keer geweest te zijn weet je er de weg welAnoniem: 32226 schreef op 24 January 2003 @ 23:36:
eigenlijk best raar
je kan het spel binnen uur uitspelen als je al paar levels hebt
bv voor ng
binnen uur kan ze het uitgespeeld hebben...
omdat je ergens helemaal in het eind van alle queste ergens HUP erbij kan springen
bv voor ng
omdat je ergens helemaal in het eind van alle queste ergens HUP erbij kan springen
Die vat ik niet helemaalstreafer schreef op 25 January 2003 @ 02:03:
eigenlijk best raar
bv voor ng
Als je bij een guild gaat moet je toch gewoon alle opdrachten doen? Als je niet cheat dan ben je iig niet binnen een paar uur klaar (zelfs niet als je wel cheat)..
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
laat ik het zo zeggen je kan door een truckje alle main quest overslaan tot ongeveer vivec ontmoeten ..
btw heb het niet over guilds maar over mainquest
btw heb het niet over guilds maar over mainquest
[ Voor 21% gewijzigd door streafer op 25-01-2003 10:50 ]
Ik heb ook eens Vivec van tevoren weleens bezocht en ook afgemaakt, ik hield er alleen geen wraithgaurd aan over
Hij heeft wel een geinig "odd dwemer device" bij zich. Als je die nou eens naar een dwemer zou kunnen brengen... *hint*.Manie Riets schreef op 25 January 2003 @ 10:54:
Ik heb ook eens Vivec van tevoren weleens bezocht en ook afgemaakt, ik hield er alleen geen wraithgaurd aan over
Okee, zijn hier ook vampieren of ex-vampieren aanwezig?
Ik ben al een hele tijd aan het proberen om die porphyric hemophilia disease te krijgen, door Dhaunayne Aundae op me in te laten hakken, maar ik krijgt het maar niet..
M'n unarmored skill (sta in m'n nakie, met alleen wat life regen items) is van 7 naar 50 gestegen en ze raakt me onderhand niet meer.. tijd om te reloaden en opnieuw te proberen
Ik ben al een hele tijd aan het proberen om die porphyric hemophilia disease te krijgen, door Dhaunayne Aundae op me in te laten hakken, maar ik krijgt het maar niet..
M'n unarmored skill (sta in m'n nakie, met alleen wat life regen items) is van 7 naar 50 gestegen en ze raakt me onderhand niet meer.. tijd om te reloaden en opnieuw te proberen
Ben je niet immune voor common deseases?QuarK schreef op 25 januari 2003 @ 16:07:
Okee, zijn hier ook vampieren of ex-vampieren aanwezig?
Heheh nee.
Je moet de vampier in leven laten neem ik aan?
Ik raad aan van wel ja. Sommige die geven je quests.QuarK schreef op 25 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Heheh nee.
Je moet de vampier in leven laten neem ik aan?
Damn... heeft magicka resistance / absorbtion effect op het krijgen van een disease?
Ik ben een breton / atronach..
Als het klopt niet. Anders zou er toch geen "resist desease" abillity bestaan. Alhoewel Atronach en Vampirism heel slecht samen gaan. Als je slaapt als vampire komt er geen hp bij, en als je slaapt als Atronach komt er geen mana bijQuarK schreef op 25 January 2003 @ 16:34:
Damn... heeft magicka resistance / absorbtion effect op het krijgen van een disease?

grandmaster alchemist? Self-appointed zekerQuarK schreef op 25 januari 2003 @ 16:38:
Daar ben ik grandmaster alchemist voor..
edit: moet je dus ff doen voor de drie dagen omzijn nadat je besmet bent
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 25-01-2003 16:41 ]
Anoniem: 34715
hey jongens ik ben mage
nu loop ik bij caldera naar buiten en kom die doos tegen die haar jewels kwijt is
en ik ga die grot in waar die khajitt zit en ga op zoek
nu weet ik dat omdat ik daar eerder ben geweest maar toen was ik fighter (andere game)
en nu ben ik mage en zijn die lui FUCKING! moeilijk
ze verslaan me zo en mijn spells lijken weinig effect te hebben
owke ik ben level 7 maar mijn hp is very weinig en unarmed skill is 33
hoe doen andere mages het met dit soort problemen?
nu loop ik bij caldera naar buiten en kom die doos tegen die haar jewels kwijt is
nu weet ik dat omdat ik daar eerder ben geweest maar toen was ik fighter (andere game)
en nu ben ik mage en zijn die lui FUCKING! moeilijk
Ik ben ook mage, en je de sleutel tot succes is altijd alle mogelijke middelen gebruiken die tot je beschikking staan. Verder moet je ook wat basis kennis hebben van de rasse. Op Dunmer gooi je bijvoorbeeld geen fire based spells, want dunmer hebben 50% fire resistance. Op nords gooi je gene ice want die hebben 100% ice resistance. Makkelijk om te doen vaak is om summon <wapen> te gebruiken. Verder ook spells als shield, heal ed. Afhankelijk van je sign en ras heb jij natuurlijk ook spells en powers die misschien van pas komen. En natuurlijk moet je altijd wat potions hebben (restore magicka/health). Zo hoor je alle vijanden wel met gemak aan te kunnen.Anoniem: 34715 schreef op 25 January 2003 @ 17:34:
hey jongens ik ben mage
en nu ben ik mage en zijn die lui FUCKING! moeilijkze verslaan me zo en mijn spells lijken weinig effect te hebben
lol iddAnoniem: 75020 schreef op 25 januari 2003 @ 18:25:
[...]
Dit soort quests zijn bedoeld om je char te trainen
ok thnx
maar als je een weapon summoned is het ook afhankelijk van je weapon skill toch?
want op zich heb ik een goeie katana maarja mage, geen armor, katana ,long blade skill 35 ofzo, hmmmm
en creatures summonen is dat echt iets handigs want ik heb een skeleton ofzo maar die is altijd super snel dood
owja die golden saint scroll kwam daar wel ff van pas
Met beesjes summonen is het hetzelfde verhaal als met de rassen kennen. Ze ehbben allemaal sterke en zwakke punten. Zo kan je bijvoorbeeld een ghost abbusen, want hun dmg is zeer laag, maar ze hebben wel resist normal weapons. Skeletons worden pas goed als je er een groepje van hebt. Dit betekend dat je meerdere spells maakt, of een aantal van die items verzameld/inkoopt die skellies kunnen summonen. Een stuk of 6 summons op een vijand kunnen heel wat schade toedoenAnoniem: 34715 schreef op 25 January 2003 @ 18:30:
[...]
lol idd
ok thnx
maar als je een weapon summoned is het ook afhankelijk van je weapon skill toch?
want op zich heb ik een goeie katana maarja mage, geen armor, katana ,long blade skill 35 ofzo, hmmmm
en creatures summonen is dat echt iets handigs want ik heb een skeleton ofzo maar die is altijd super snel dood
owja die golden saint scroll kwam daar wel ff van pas::*)
En dan over armor en wapens enzo.
Het is helemaal niet waar dat je dat kan verwaarlozen alleen omdat je mage bent. Zodra je truukendoos/mana leeg is, heb je alleen nog maar je zwaard om op te vertrouwen. Daar komt nog bij dat een zwaard toch ook lekker dmg kan doen. Ik zelf gebruik een summon shortsword, of mijn demon tanto zelf tegen zwakke vijanden(die intussen aardig schaars beginnen te worden, nogal veel daedra). En ookal zijn je weapon skills meestal lager als mage, de gesummonde wapens die zijn toch enchant met <wapenskill> +10.
Ik ben bezig om voor Temple: Ghostgate een aantal items op te halen uit Dagoth Ur's stronghold, namelijk de Crosier of St. Llothis. Ik kan alleen nergens in die krater een ingang vinden naar zijn stronghold. Op mijn map zie ik dmv een button wel een ingang, maar ik zie hem echt niet hoor.. Zie alleen iets wat een ingang zou kunnen zijn, met een reusachtige ronde bal van steen ervoor.
Dat betekend dat je de hendel die vlakbij de deur zit compleet gemist hebtNG schreef op 25 January 2003 @ 22:13:
Ik ben bezig om voor Temple: Ghostgate een aantal items op te halen uit Dagoth Ur's stronghold, namelijk de Crosier of St. Llothis. Ik kan alleen nergens in die krater een ingang vinden naar zijn stronghold. Op mijn map zie ik dmv een button wel een ingang, maar ik zie hem echt niet hoor.. Zie alleen iets wat een ingang zou kunnen zijn, met een reusachtige ronde bal van steen ervoor.
Ja, was helemaal vergeten dat het bij dwemer buildings mogelijk was om de ingang met een hendel te openen
Voor zover ik weet is het maar bij 2 ruïnesNG schreef op 25 januari 2003 @ 23:24:
Ja, was helemaal vergeten dat het bij dwemer buildings mogelijk was om de ingang met een hendel te openen
hij zegt btw dat het hem bekend voorkont ...
omdat de meeste wel naar die andere dwergen stad zijn gegaan bij balmora ... waar ook die hendel was
omdat de meeste wel naar die andere dwergen stad zijn gegaan bij balmora ... waar ook die hendel was
't is geen stad maar een citadelstreafer schreef op 26 januari 2003 @ 00:55:
hij zegt btw dat het hem bekend voorkont ...
offtopic:
Jouw spelling lijkt ookal zo erg op dat van me zusje
Jouw spelling lijkt ookal zo erg op dat van me zusje

dat heb je al eenz gezegd .........................................
met 6 mlrd mensen op deze aardbol kan dat wel voorkomen jah ...
Qua schrijfstijl met iemands zusje vergeleken worden is nooit een complimentstreafer schreef op 26 januari 2003 @ 12:53:
dat heb je al eenz gezegd .........................................
Waarom neem je niet de kleine moeite om iets netter te typen?
Hoofdletters, spelling en minder punten bijvoorbeeld.
zusjes??? PICS!! SPECS!!!!
ownee hk is no more....
ok vraagje aan de mages en ook wel beetje aan de niet mages
wat is de beste spell?
ownee hk is no more....
ok vraagje aan de mages en ook wel beetje aan de niet mages
wat is de beste spell?
Anoniem: 29882
hangt er een beetje vanaf in welke situatie 
er zijn zoveel verschillende spells, en elke is voor de ene instantie beter als de andere
er zijn zoveel verschillende spells, en elke is voor de ene instantie beter als de andere
Ik heb nu de hoogste rank bij:
• Mage Guild
• Great House Telvanni
• Temple
• Imperial Cult
Welke guild is hierna leuk om te doen?
• Mage Guild
• Great House Telvanni
• Temple
• Imperial Cult
w00t, met die ben ik ook bezig! (heb telvanni en mage guild al gedaan, ben bijna klaar met temple(alleen vivec nog), en ik bne van plaan hierna de imperial cult te doen ja(ik heb toch de boots of the appostel al, en anders dan kan ik die quests niet afrondenNG schreef op 26 January 2003 @ 20:47:
Ik heb nu de hoogste rank bij:
• Mage Guild
• Great House Telvanni
• Temple
• Imperial Cult
mensen post eens wat pics.....
ik wil het wel doen maar een level 11 mage maakt niet zon indruk
Ik heb opzich wel een complete verzameling aan addamantium, maar het is me opgevallen dat de durabillity GRUWELIJK laag is. Gemiddeld 400 per item! Dat armor wordt gewoon geraped door al die assgoblins onder Mournhold, laat staan door een paar guards. Het komt er dus op neer dat ik nog steeds niet me pics kan omzetten naar JPGAnoniem: 34715 schreef op 26 januari 2003 @ 23:14:
mensen post eens wat pics.....
Anoniem: 4746
Als je naar de tempels gaat en daar naar lui gaat die die ingredienten verkopen, moet je even kijken of zijn verkoopwaar wordt opgeslagen in kisten/zakken ofdat hij het gewoon bij zich draagt.Aan de ingrediënten voor potions komen is ook kutwerk.
Als hij het bij zich draagt kun je zijn ingredienten verhogen. Dat doe je door van hem te kopen dan op offer te drukken. Vervolgens verkoop je het weer en open je het 'barter'scherm voor de derde keer en voila hij heeft het dubbele. Op deze manier heb ik wel eens 2000 van 1 ingredient gekregen voor 100 drakes
Het ingredient moet uiteraard wel standard worden verkocht (je kan hem geen dingen laten verdubbelen die hij/zij niet standaard in zijn inventory heeft)
Dat ding heb ik perongeluk verkocht. En het nadeel van dit spel is dat als je een unique item verkoopt, deze niet meer in het barterscherm komt, maar door de verkoper zelf wordt ingepikt. Alleen doodslaan helpt dan nogCrosier of St. Llothis
Fortify luck werkt overigens niet met "sunder" (dat dwemerwapen)
Luck staat bij mij namelijk op 400 (officieel 45) maar ik vind nog steeds maar een paar grand soulgems per tombe/grot/smuggler-hol.
Als je trouwens aggressieve tegenstanders wilt laten leven (training/barter/quests) moet je jezelf even onzichtbaar maken, hen admiren totdat de waardering 100/100 is, en ineens vinden ze je een toffe peer.
Ik heb trouwens nog een manier gevonden om uit het spel te klappen:
Als je een creature summoned en je mept hem dood en drukt vlug op zijn inventory, opent dat scherm zich (als je snel bent) en zie je wat deze bij zich heeft. Maar probeer je nu iets eruit te pakken..., BAM ......windows-scherm
-------------
Is het overigens zo dat je geen vampire kunt worden als je eenmaal 100% resist disease/corpus/blight hebt of kun je als je genoeg vampire-ash hebt hiervan een potion maken met vampirism?
En hoe krijg je een potion met +3000 fortify magic. Ik heb namelijk mijn alchemy skill op 130 staan (en ben +/- 5000 potions rijker
Lees de draad voor je blaatAnoniem: 4746 schreef op 27 januari 2003 @ 10:59:
[...]
Als je naar de tempels gaat en daar naar lui gaat die die ingredienten verkopen, moet je even kijken of zijn verkoopwaar wordt opgeslagen in kisten/zakken ofdat hij het gewoon bij zich draagt.
Als hij het bij zich draagt kun je zijn ingredienten verhogen. Dat doe je door van hem te kopen dan op offer te drukken. Vervolgens verkoop je het weer en open je het 'barter'scherm voor de derde keer en voila hij heeft het dubbele. Op deze manier heb ik wel eens 2000 van 1 ingredient gekregen voor 100 drakes
Het ingredient moet uiteraard wel standard worden verkocht (je kan hem geen dingen laten verdubbelen die hij/zij niet standaard in zijn inventory heeft)
Dit ligt eraan. Als het lijk al weg is en je hebt het inventory scherm, dan crasht het spel als je wat jat. ALs je sneller bent, however, en het lijk ligt er nog, dan crasht het spel niet.[...]
Ik heb trouwens nog een manier gevonden om uit het spel te klappen:
Als je een creature summoned en je mept hem dood en drukt vlug op zijn inventory, opent dat scherm zich (als je snel bent) en zie je wat deze bij zich heeft. Maar probeer je nu iets eruit te pakken..., BAM ......windows-scherm
Om vampier te worden moet je eerst ziek worden. Als je 100% resist desease hebt dan kan je niet ziek worden, en dus ook geen vamp worden.Is het overigens zo dat je geen vampire kunt worden als je eenmaal 100% resist disease/corpus/blight hebt of kun je als je genoeg vampire-ash hebt hiervan een potion maken met vampirism?
Fortify intelligence potion maken, opzuipen, nog eentje maken, weer opzuipen, etc. Omdat intelligence de attribute is van alchemy, zullen je potions beter worden naarmate je intel hoger word. Bij een intel van rond de 30000 kan je als het klopt makkelijk +3000 fortify <iets> maken. Maar je bent wel een goede 20 minuten bezig wil je deze exploit echt goed benutten. Ook een nadeel is dat als je (per ongeluk) een potion van fortify speed +5000 for <heeeeel veeel> secs, dat je dan heel lang zal moeten wachten voor het is uitgewerkt. Het is raadzaam daar rekening mee te houden.En hoe krijg je een potion met +3000 fortify magic. Ik heb namelijk mijn alchemy skill op 130 staan (en ben +/- 5000 potions rijker) maar de potions blijven steken op ongeveer +130 fortify magic.
ben net met het spel begonnen, en het is wel ONWIJS mooi zeg...
ik zit nog te kloten, snap nog niet helemaal goed hoe het werkt enzo.
ben een redguard Knight.
misschien een hele stomme vraag, maar hoe koop/verkoop ik goodies?
je bent in dat tradehouse in seen nayde (ofzo) en daar kan ik tegen niemand zeggen buy/sell (of iets in die richting)
als ik dat zwaard pak op de tafel word ik doodgemaakt (I WANT THAT SWORD
)
help...
ook die grot met die slaven derin achter het dorp, krijg dat ventje niet dood...
iemand nog gouwe tips voor mij??
thanx
ben een redguard Knight.
je bent in dat tradehouse in seen nayde (ofzo) en daar kan ik tegen niemand zeggen buy/sell (of iets in die richting)
als ik dat zwaard pak op de tafel word ik doodgemaakt (I WANT THAT SWORD
help...
ook die grot met die slaven derin achter het dorp, krijg dat ventje niet dood...
thanx
Battle.net Spud#2543
NPC's waarbij je kan kopen/verkopen zie jet altijd 'barter' bij de dialoogkeuzes staan.TepelStreeltje schreef op 27 januari 2003 @ 14:44:
ben net met het spel begonnen, en het is wel ONWIJS mooi zeg...
ben een redguard Knight.
als ik dat zwaard pak op de tafel word ik doodgemaakt (I WANT THAT SWORD)
help...
thanx
Verder is het niet slim om zomaar dingen te gaan jatten, je kunt het doen, maar dan door te sneaken. Houdt CONTROL ingedrukt, je ziet linksonder een vakje met een sleutel, zolang dat vakje eris heeft niemand je opgemerk en kun je iets jatten. ZIen ze het wel zullen ze op je af komen en zullen ook guards je oppakken zodra je ze tegenkomt.
Mijn raad: kijk even een paar posts terug, ik had laatst wat gezegd over wat aan te raden is al je een mage bent.
Voor de basis: Probeer zsm aan geld te komen, en gebruik dat om een beetje te trainen of om armor/wapens/potions/iets anders te kopen. Verder ook een beetje afzien van grotten en tombs exploren, daar ben je gewoon nog niet klaar voor als beginner op level 1. Probeer ook goede wapens te zoeken (spreekt voor zich) en leef je met een gerust hart uit op alle ratten en scribs die je in de buitenwereld tegenkomt. Morrowind crasht (waarschijnlijk) heel vaak, dus wen eraan om elke minuut op F5 te rammen (quicksave). Als je denkt dat je er klaar voor bent dan ga je een paar(eentje mag natuurlijk ook
Ik zie het nu heel somber in met Morrowind, zonder iets aan plugins te veranderen crasht het spel steeds naar de desktop. Langer spelen dan 5 minuten is me vandaag nog niet gelukt..
Bij mij crasht het ookal vaak vandaag... Zou het aan het weer liggen?NG schreef op 27 January 2003 @ 16:37:
Ik zie het nu heel somber in met Morrowind, zonder iets aan plugins te veranderen crasht het spel steeds naar de desktop. Langer spelen dan 5 minuten is me vandaag nog niet gelukt..
woei!
level 2
gewoon HEEL veel springen
en gamefaqs lezen ( http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind.txt )
ik ben een aardige acrobaat door al mijnsgespring.
heb nu vooral steel stuff aan, en een lekker zwaard erbij.
heb net onder het eten mij ventje bij zon *****worker gezet. (in die shulk egg mines)
met schild, dus dat beest is lekker blijven raggen tegen me, en ik heb 6 levels Block erbij
zit trouwens in balmora.
zit bij 2 guilds, figthers guild en die guild die je joined als je je eerste missie doet (van de empreror ofzo)
wat ik me nou af vroeg, is het spel echt zo groot als ik denk dat het is!? (HUGE!)
level 2
heb net onder het eten mij ventje bij zon *****worker gezet. (in die shulk egg mines)
met schild, dus dat beest is lekker blijven raggen tegen me, en ik heb 6 levels Block erbij
zit trouwens in balmora.
zit bij 2 guilds, figthers guild en die guild die je joined als je je eerste missie doet (van de empreror ofzo)
wat ik me nou af vroeg, is het spel echt zo groot als ik denk dat het is!? (HUGE!)
Battle.net Spud#2543
Nee, het is nog groterTepelStreeltje schreef op 27 January 2003 @ 18:49:
woei!
level 2
zit trouwens in balmora.
Als je 100% disease resistance hebt moet je zorgen dat dat omlaag gaat door een spell "weakness to common disease" met 100 magnitude op jezelf te casten.Anoniem: 75020 schreef op 27 January 2003 @ 13:50:
[...]
Om vampier te worden moet je eerst ziek worden. Als je 100% resist desease hebt dan kan je niet ziek worden, en dus ook geen vamp worden.
[...]
Fortify intelligence potion maken, opzuipen, nog eentje maken, weer opzuipen, etc. Omdat intelligence de attribute is van alchemy, zullen je potions beter worden naarmate je intel hoger word. Bij een intel van rond de 30000 kan je als het klopt makkelijk +3000 fortify <iets> maken. Maar je bent wel een goede 20 minuten bezig wil je deze exploit echt goed benutten. Ook een nadeel is dat als je (per ongeluk) een potion van fortify speed +5000 for <heeeeel veeel> secs, dat je dan heel lang zal moeten wachten voor het is uitgewerkt. Het is raadzaam daar rekening mee te houden.
Het best kun je dat op een item enchanten, anders is je kans om te casten wel erg laag.
Enne, ooit van de spell "dispel" gehoord?
Alchemy is heel erg overpowered.. ze hadden het moeten limiteren op een intelligence van 2000 ofzo (is nog erg veel, maar net genoeg om de meeste dingen te kunnen enchanten).
[ Voor 10% gewijzigd door QuarK op 27-01-2003 19:42 ]
Dispell werkt niet op fortify skill? Toch alleen maar op stuff als levitate enzo?QuarK schreef op 27 januari 2003 @ 19:41:
[...]
Enne, ooit van de spell "dispel" gehoord?
Alchemy is heel erg overpowered.. ze hadden het moeten limiteren op een intelligence van 2000 ofzo (is nog erg veel, maar net genoeg om de meeste dingen te kunnen enchanten).
Oeps
Ik was net voor de main quest een tomb ingegaan waar een hoop vampires waren, maar naderhand eigenlijk zonder het zelf door te hebben vampirism opgelopen... IK weet dat je maar 1 keer vampirism kan oplopen, als ik het nu laat healen kan ik het niet weer krijgen, en ik moet zeggen dat het wel lekkere extra stats zijn. Wat zal ik doen? Houden en Vampire clan joinen of meteen healen?
Ik was net voor de main quest een tomb ingegaan waar een hoop vampires waren, maar naderhand eigenlijk zonder het zelf door te hebben vampirism opgelopen... IK weet dat je maar 1 keer vampirism kan oplopen, als ik het nu laat healen kan ik het niet weer krijgen, en ik moet zeggen dat het wel lekkere extra stats zijn. Wat zal ik doen? Houden en Vampire clan joinen of meteen healen?
Mmm ik begin nu wat te twijfelen, ik dacht dat het op drained stats niet werkte, maar fortified wel.Anoniem: 75020 schreef op 27 januari 2003 @ 21:00:
[...]
Dispell werkt niet op fortify skill? Toch alleen maar op stuff als levitate enzo?
Ik test een andere keer wel even
Hmm, na een gevecht is mijn strenght een beetje omlaag gegaan en ik krijg em niet meer terug? Al verschillende spells en blessings en dergelijke geprobeerd maar het wil niet werken....iemand een tip?
Je hebt een restore strength spell of potion of een bepaalde blessing (weet niet meer welke) nodig.Koetjeboe schreef op 27 januari 2003 @ 21:34:
Hmm, na een gevecht is mijn strenght een beetje omlaag gegaan en ik krijg em niet meer terug? Al verschillende spells en blessings en dergelijke geprobeerd maar het wil niet werken....iemand een tip?
Die restore strength spell (en andere stats) kun je in temples kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 27-01-2003 21:49 ]
kijk onderin rechts je scherm of je disease ofzo hebt en heal datKoetjeboe schreef op 27 January 2003 @ 21:34:
Bedankt voor de replies maar onderin staat niks van een disease
En ik heb zo'n almalexia's light skill, die restored elke atribute 25 on self...dat ZOU toch eigenlijk moeten helpen?
edit
Ik heb het al
Dankzij mijn items had ik nog steeds over de 100 strenght
Alles geunequiped en toen had ik nog maar 33(!) strenght over en nu hielpen al die restore dingen wel
edit
Ik heb het al
[ Voor 37% gewijzigd door Koetjeboe op 27-01-2003 21:59 ]
Ik was voor de temple vanmiddag ff die bernie (of whatever) aan het uitroeien, bleek achteraf dat ik besmet was. Alleen had ik bernie al gekilled dus het was te laat voor mijNG schreef op 27 januari 2003 @ 21:03:
Oeps![]()
Mjah, ik blijf maar even vampire om die 3 quests bij mijn vampireclan te doen en laat me daarna wel healen. Ik kan het nu niet controleren (zit op school) maar is het echt zo dat mensen niet meer met me willen praten omdat ik vampirism heb opgelopen? Heb namelijk ook corpus disease (ofzo) opgelopen toen ik een quest deed.Anoniem: 75020 schreef op 27 January 2003 @ 22:55:
[...]
Ik was voor de temple vanmiddag ff die bernie (of whatever) aan het uitroeien, bleek achteraf dat ik besmet was. Alleen had ik bernie al gekilled dus het was te laat voor mij. Maar het is volgens mij wel een leuke onderbreking om ff vampire te zijn. Ik zou iig voor je compleet vamp bent een paar handige items voor travellen maken(bijvoorbeeld mijn favo, een exquisite belt enchanten met jump 100pts for 2 secs). Zo kom je woeiiiiiiii over de map en je stats roeleren toch dus je overleeft het wel. En natuurlijk healing stuff hebben, maar jij was al zo'n hoog level dus die zal je wel hebben.
Als je een ziekte hebt dan willen mensen wel met je praten (zelfs corprus), maar vampirism is slechts een ziekte in het begin. Na 3 nachten word het meer dan een ziekte, en vanaf dat moment willen de mensen niet meer metje praten. Alleen mensen die je nodig hebt voor de quest "a cure for vampirism" kan je mee praten, en ik dacht een paar mensen van de mage guild.NG schreef op 28 January 2003 @ 09:27:
[...]
Mjah, ik blijf maar even vampire om die 3 quests bij mijn vampireclan te doen en laat me daarna wel healen. Ik kan het nu niet controleren (zit op school) maar is het echt zo dat mensen niet meer met me willen praten omdat ik vampirism heb opgelopen? Heb namelijk ook corpus disease (ofzo) opgelopen toen ik een quest deed.
Anoniem: 41542
Wai!!! Heb ik Morrowind opnieuw geinstalleerd, of eigenlijk alleen maar de registry verwijzingen gemaakt, want Morrowind stond er nog wel op maar windows wist dat niet
........ Maarruh, Morrowind opnieuw geinstalleerd, kapt ie er iedere keer mee als ik een oude savegame laad
Gelukkig was ik nog maar level 10 ofzo....
BTW Fanboy, waar zie jij flamethrowers in Samourai X? Ennuh Aku, Soku, Zan! vind ik toch wel stoerder klinken

* henkie196 kijkt niet echt vaak genoeg op GoT
BTW Fanboy, waar zie jij flamethrowers in Samourai X? Ennuh Aku, Soku, Zan! vind ik toch wel stoerder klinken

offtopic:
Wanneer is HK eigenlijk verdwenen?
Wanneer is HK eigenlijk verdwenen?
* henkie196 kijkt niet echt vaak genoeg op GoT
HK is helaas paar weken terug gesloten...
kan iemand mij trouwens vertellen waar het nou allemaal om draait?!
want het HOOFD verhaal, dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
je bent een EX-con. je komt op dat eiland, en dan?
je hobbelt wat rond....

oh, hoe krijg ik dat code book van de thieves guild?
ik moet die quest doen voor de fighters guild, maar die muts wil me dat boek niet geven.
als ik de hele guild uitmoord (dan wel ff met TGM
) dan heb ik de hele stad achter me aan... (in balmora btw)
je hobbelt wat rond....
ik moet die quest doen voor de fighters guild, maar die muts wil me dat boek niet geven.
als ik de hele guild uitmoord (dan wel ff met TGM
[ Voor 34% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-01-2003 12:57 ]
Battle.net Spud#2543
Hoofd verhaallijn is dat je die Cassius Cossades moet in Balmora. Vraag maar eens rond in die tent waar jij net iedereen heb uitgemoordTepelStreeltje schreef op 28 January 2003 @ 12:56:
HK is helaas paar weken terug gesloten...
je hobbelt wat rond....![]()
![]()
als ik de hele guild uitmoord (dan wel ff met TGM) dan heb ik de hele stad achter me aan... (in balmora btw)
Dat boekje kun je krijgen door de betreffende persoon om te kopen (persuasion -> bribe), of te stelen. Iedereen wasten is in dit spel niet zo'n goed idee
BTW, je main quest HOEF je helemaal niet te volgen, je kan gewoon lekker rond hobbelen en veel stennis schoppen (en natuurlijk veel springen
Ga maar eens op een forum een topic starten over samourai x. Dan word je zeker weten weggeflamedAnoniem: 41542 schreef op 28 januari 2003 @ 12:28:
BTW Fanboy, waar zie jij flamethrowers in Samourai X? Ennuh Aku, Soku, Zan! vind ik toch wel stoerder klinken![]()
edit: Aku Soku Zan word al in gebruik genomen door Darkvater. In feite heb ik mijn ondertitel om hem te plagen.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 28-01-2003 14:33 ]
Dit is op zich een spoiler om allemaal te vertellen, en het duurt ook heel lang.TepelStreeltje schreef op 28 januari 2003 @ 12:56:
Er word idd gezegd dat het verhaallijn gelijk staat aan de main quest. Dit is absoluut niet waar. Er is juist zo weinig over je bekend omdat het de bedoeling is dat je zelf je eigen verhaal schrijft. De main quest geeft je een rode draad waarlangs je je verhaal vlecht. Tribunal werkt hier zelfs nog dieper op in, dit is waarlijk een must om te spelen, zelfs als je de main quest nog niet gedaan hebt (ik raad zelfs aan om ze gelijktijdig te doen, als je nog nooit de main quest hebt gedaan). Wat je heel goed kan doen om je helemaal in te leven en om een mooie rol neer te zetten is om eens wat geschiedenis boekjes (en verhalen ook wel) door te lezen. Er zijn bijna 90 boeken, allemaal uniek van stuk (ok, sommige zijn een beetje zinloos zoals ABC for barbarians).
Het komt er in feite op neer dat ik je niet kan vertellen waar het om draait
Arg, ik zit weer bij die vervloekte temple opdracht dat je die gamblepuddy moet zoeken. Ik heb deze quest al eerder gedaan, en ik weet nog dat ik me toen ook ongans heb gezocht. Kan iemand me ff uit mijn lijden verlossen en vertellen waar dat onding ligt?
Laat maar... ik heb hem gevonden...onder het kussen.../me draait helemaal door
Laat maar... ik heb hem gevonden...onder het kussen.../me draait helemaal door

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 28-01-2003 14:59 ]
De Gambolpuddy ligt onder een kussen van een een Orc, daar had je achter kunnen komen door met Ra'Gruzob te praten.Anoniem: 75020 schreef op 28 januari 2003 @ 14:52:
Arg, ik zit weer bij die vervloekte temple opdracht dat je die gamblepuddy moet zoeken. Ik heb deze quest al eerder gedaan, en ik weet nog dat ik me toen ook ongans heb gezocht. Kan iemand me ff uit mijn lijden verlossen en vertellen waar dat onding ligt?
Was er al net achterNG schreef op 28 January 2003 @ 14:57:
[...]
De Gambolpuddy ligt onder een kussen van een een Orc, daar had je achter kunnen komen door met Ra'Gruzob te praten.
Door al die lame exploits ben ik in de 1ste plaats gestopt met spelen, ik vond de exploit zonder dat ik hem wildeAnoniem: 4746 schreef op 27 January 2003 @ 10:59:
Als je naar de tempels gaat en daar naar lui gaat die die ingredienten verkopen, moet je even kijken of zijn verkoopwaar wordt opgeslagen in kisten/zakken ofdat hij het gewoon bij zich draagt.
Ik koop tribunal vast nog wel eens in budgetprijs
Woei
Tribunal net uitgespeeld, wel een beetje onverwachts wat er gebeurde. Ik vond die 'eindbazen' toch best pittig nog en ik ben lvl 55 nu 
Owja, weet iemand toevallig uit zijn hoofd wat de beste armor is om te enchanten? Ik heb nu wat deadric armor stukken ge-enchant en de rest van mijn armor zijn van die 'legendary' dingen (savoirs hide en dergelijke) (strenght = 192 nu
)
Owja, weet iemand toevallig uit zijn hoofd wat de beste armor is om te enchanten? Ik heb nu wat deadric armor stukken ge-enchant en de rest van mijn armor zijn van die 'legendary' dingen (savoirs hide en dergelijke) (strenght = 192 nu
Hmmz, ik geloof daedric nog steeds. Ik heb helaas nog niet het addamantium kunnen testen. Als je een woei wapen wilt om te enchanten moet je de ebony scimitar nemen. Daar kan 80 enchant op! Dat betekend bijvoorbeeld absorb health 100 pts 2 secs!Koetjeboe schreef op 28 January 2003 @ 16:20:
WoeiTribunal net uitgespeeld, wel een beetje onverwachts wat er gebeurde. Ik vond die 'eindbazen' toch best pittig nog en ik ben lvl 55 nu
Owja, weet iemand toevallig uit zijn hoofd wat de beste armor is om te enchanten? Ik heb nu wat deadric armor stukken ge-enchant en de rest van mijn armor zijn van die 'legendary' dingen (savoirs hide en dergelijke) (strenght = 192 nu)
Ademantium helmet heeft 50 maar de rest is niet zo goed dacht ik. Ook dat royal armor vond ik niet echt woeiii om te enchenten.Anoniem: 75020 schreef op 28 January 2003 @ 16:39:
[...]
Hmmz, ik geloof daedric nog steeds. Ik heb helaas nog niet het addamantium kunnen testen. Als je een woei wapen wilt om te enchanten moet je de ebony scimitar nemen. Daar kan 80 enchant op! Dat betekend bijvoorbeeld absorb health 100 pts 2 secs!
Ik heb nu trueflame als wapen, is standaard ook al leuk geenchant met een of andere vuurspreuk
30 fire dmg cast on strikeKoetjeboe schreef op 28 januari 2003 @ 17:07:
[...]
Ademantium helmet heeft 50 maar de rest is niet zo goed dacht ik. Ook dat royal armor vond ik niet echt woeiii om te enchenten.
Ik heb nu trueflame als wapen, is standaard ook al leuk geenchant met een of andere vuurspreuk
Zijn dat wapens die bij Tribunal zitten? Ik dacht eigenlijk dat Umbra of Chrysamere al goeie wapens waren.... Wordt het spel trouwens niet een beetje makkelijk met die wapens?
tering, hele middag gespeeld (ben ziek thuis)
na hEEEEEEEEEEEEL veel springen ben ik ondertussen level 6
ik zit beetje rond te kutten enzo, en kom allemaal shrines tegen.
hele vage dingen, met een deadre hart erin, als ik die oppak, komen der een paar dudes my kietelen.
mja, daar heb ik men dwarven war axe voor
trouwens wel lame dat ik niet gewoon met men zwaardje die ghosts en blabla lords (van dat hart) kan killen!
daar moet je dus speciaal een bijl voor mee gaan zeulen...
ben voor de gein ook beetje gaan kloten met de cheats, ff wat geld derbij, een een deadric battle axe (leuk ding!)
waarom ik om hetvehraal vroeg:
ik weet niet wat ik moet doen!?
ik loop beetje rond, ben nu bij dat elven zooitje rechts int midden... (vos tel vos amothtrrdss (wat een kut namen trouwens in dat spel, vergeet ze allemaal zodra ik ze hoor
)
ohja, best wel WOEI!
zit daar dus beetje te zoeken hoe ik naar amorth kan (ofzo) zie ik ineens deur, dus ik naar binnen, na vet lang lopen kom ik een of andere dude tegen met allemaal steentje om zich heen zwevend...
men bijl der dus in (*deadric) hij dood, doorlopen, zelfde soort ventje, alleen dan met ijs.
stukkie verder, zelfde soort, alleen dan vuur.
soort cirkel, met lave deronder, een forge int midden, met een grandmaster hamer derin, en derboven een kist, zwevend...
lagen nog een paar (DURE!) boeken, en een vette helm, ziet er niet uit, maar drained wel!
dus ik naar die kist vliegen, zit er een Skull hamer in!
dmg 1-60 en nog wat goodies derbij!
WOEIW OEIW OEIW!
alleen jammer dat het een blunt weapon is...
men long sword skill zit op 60, en blunt nog op standaard, (naja, + 2 dan nu...)
ik heb die kip al helemaal dood gebribed, ze houd van me!
hoe krijg ik dan dat boek!!?
en is het zo dat als je voor de ene guild kiest, dat je dan de andere niet meer kan joinen?
want ik wil best die thong (ASSassins guild) joinen, maar de fighters guild zijn niet zo blij met hun...
kan ik dan alleen bij de figthers guild blijven? (en moet ik dan dus die andere dudes uiteindelijk uit moorden?)
zoals ik al zei, vinnet beetje doelloos..
weet niet wat ik moet doen...
voel me ook alleen
tis zoooo groot, en er zijn niet eens zoveel beesten...
naja, ik ga nog wel ff stukkie doorspringen (acrobatics en athletix zitten rond de 25 geloof ik ;D )
hele vage dingen, met een deadre hart erin, als ik die oppak, komen der een paar dudes my kietelen.
trouwens wel lame dat ik niet gewoon met men zwaardje die ghosts en blabla lords (van dat hart) kan killen!
ben voor de gein ook beetje gaan kloten met de cheats, ff wat geld derbij, een een deadric battle axe (leuk ding!)
waarom ik om hetvehraal vroeg:
ik loop beetje rond, ben nu bij dat elven zooitje rechts int midden... (vos tel vos amothtrrdss (wat een kut namen trouwens in dat spel, vergeet ze allemaal zodra ik ze hoor
ohja, best wel WOEI!
zit daar dus beetje te zoeken hoe ik naar amorth kan (ofzo) zie ik ineens deur, dus ik naar binnen, na vet lang lopen kom ik een of andere dude tegen met allemaal steentje om zich heen zwevend...
men bijl der dus in (*deadric) hij dood, doorlopen, zelfde soort ventje, alleen dan met ijs.
stukkie verder, zelfde soort, alleen dan vuur.
soort cirkel, met lave deronder, een forge int midden, met een grandmaster hamer derin, en derboven een kist, zwevend...
lagen nog een paar (DURE!) boeken, en een vette helm, ziet er niet uit, maar drained wel!
dus ik naar die kist vliegen, zit er een Skull hamer in!
dmg 1-60 en nog wat goodies derbij!
WOEIW OEIW OEIW!
alleen jammer dat het een blunt weapon is...
men long sword skill zit op 60, en blunt nog op standaard, (naja, + 2 dan nu...)
ik heb die kip al helemaal dood gebribed, ze houd van me!
en is het zo dat als je voor de ene guild kiest, dat je dan de andere niet meer kan joinen?
want ik wil best die thong (ASSassins guild) joinen, maar de fighters guild zijn niet zo blij met hun...
kan ik dan alleen bij de figthers guild blijven? (en moet ik dan dus die andere dudes uiteindelijk uit moorden?)
zoals ik al zei, vinnet beetje doelloos..
weet niet wat ik moet doen...
voel me ook alleen
tis zoooo groot, en er zijn niet eens zoveel beesten...
naja, ik ga nog wel ff stukkie doorspringen (acrobatics en athletix zitten rond de 25 geloof ik ;D )
Battle.net Spud#2543
Dat hoeft dus niet. Je hebt voor ghosts een enchanted wapen nodig, of een silver wapen.TepelStreeltje schreef op 28 januari 2003 @ 19:01:
tering, hele middag gespeeld (ben ziek thuis)
Je mag dus gewoon doen wat je wilt. Zeg maar dat je gewoon alles kan gaan doen in het spel wat je maar wil.waarom ik om hetvehraal vroeg:
ik loop beetje rond, ben nu bij dat elven zooitje rechts int midden... (vos tel vos amothtrrdss (wat een kut namen trouwens in dat spel, vergeet ze allemaal zodra ik ze hoor)
Vragen? Anders zou ik het niet weten.ik heb die kip al helemaal dood gebribed, ze houd van me!
Je kan iedere guild joinen die je maar wilt, zolang je je aan hun regeltjes houdt. Niet van guild leden stelen, ze niet wasten, etc.en is het zo dat als je voor de ene guild kiest, dat je dan de andere niet meer kan joinen?
Om met het 'main' verhaal verder te gaan hoef je alleen maar die 'blades' missies te doen
Was ik nog vergeten: Je kunt maar 1 house joinen, dus alleen Telvanni, Redoran of Hlaalu.
waar staan die houses voor henk?
wat heeft het voor voordelen?
Battle.net Spud#2543
Als je echt zo onder de indruk bent van het spel, dan kan je net zo goed de hele draad eens doorbladeren, dan kom je vanzelf wel tegen wat de houses zijn...
Er is al zat over te vinden.
Ik denk niet dat het dit topic ten goede zal komen om al dat soort vraagjes nog eens te gaan behandelen...
Ik denk niet dat het dit topic ten goede zal komen om al dat soort vraagjes nog eens te gaan behandelen...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Telvanni: Voor mages, geeft überitems af en toe, makkelijke quests die weinig training geven, vervolgens weer ineens moeilijkere quests waarbij je aardig ver gevorderd moet zijn.TepelStreeltje schreef op 28 January 2003 @ 21:55:
waar staan die houses voor henk?
Hlaalu: Voor thief/acrobaat/speechcraft mensen. De meeste quests hebben met handel te maken, soms ook sabotage en stuff jatten. Op zich het makkelijkst. Je krijgt bij uitzondering goede items, maar wel veel geld.
Redoran: Knokken round the clock. Veel training krijg je, maar je krijgt vrijwel geen goede items. Geld hebben ze ook niet al teveel. Weinig belonend in het begin, weinig uitdagend als je al gevorderd in het spel bent.
Persoonlijk vind ik Telvanni het leukst, maar het hangt van je char af.
En dan heb ik nog een vraag:
Hoe kom jij als n00b al aan daedric weapons, hoe komt het dat je op level 6 al atronachs tegenkomt (en verslaat! en storm atronachs ook, als er steentjes omheen vliegen), en hoe komt het dat je zomaar "toevallig" op de beste blunt weapon (hmmz, sunder is misschien beter) van het spel stuit? Gebruiken wij toevallig cheats ofzow?
oepsTwee Dee schreef op 28 januari 2003 @ 21:59:
Als je echt zo onder de indruk bent van het spel, dan kan je net zo goed de hele draad eens doorbladeren, dan kom je vanzelf wel tegen wat de houses zijn...

tgm is makkelijk in getiept...
ik beken....
ennuh, heb de eerste 4 bladzijden allemaal al doorgelezen.
maar gaat voornamelijk over stuff die ik toch nog lange niet tegenkom.
dus dan houd het voor mij beetje op om verder te gaan lezen...
ik moet eigenlijk ff stoppen met god mode....
maar zijn die beesten echt zo moelijk dood te krijgen dan?
trouwens, hoe werkt dat lockpicken precies?
je heb meerdere soorten van die dingen.
en levels in skill, en levels van de sloten zelf.
hoe kan je nou zien of je het open krijgt of niet?
zit nog beetje te dneken over het spel en zijn verloop...
maarja, ik dwaal (lettelijk) wat rond over dat eiland, kom af en toe es wat tegen (dat me zonder tgm aan gort zou slaan)...
ik heb geen idee wat ik moet doen, laat staan dat als ik die beestan aan kan, dat ik dan nog weet waar het is.
heb liever beetje meer voorgekauwd duidelijk verhaal, met veel dernaast om te doen.
baldurs gate 1 vond ik daarin best wel goed.
helaas heb je met alle RPGs die ik tot nu toe gespeeld het het journal echt klote werken.
mogen ze ook welles wat op vinden...
ik beken....
dus dan houd het voor mij beetje op om verder te gaan lezen...
ik moet eigenlijk ff stoppen met god mode....
maar zijn die beesten echt zo moelijk dood te krijgen dan?
trouwens, hoe werkt dat lockpicken precies?
je heb meerdere soorten van die dingen.
en levels in skill, en levels van de sloten zelf.
hoe kan je nou zien of je het open krijgt of niet?
zit nog beetje te dneken over het spel en zijn verloop...
maarja, ik dwaal (lettelijk) wat rond over dat eiland, kom af en toe es wat tegen (dat me zonder tgm aan gort zou slaan)...
ik heb geen idee wat ik moet doen, laat staan dat als ik die beestan aan kan, dat ik dan nog weet waar het is.
heb liever beetje meer voorgekauwd duidelijk verhaal, met veel dernaast om te doen.
baldurs gate 1 vond ik daarin best wel goed.
helaas heb je met alle RPGs die ik tot nu toe gespeeld het het journal echt klote werken.
mogen ze ook welles wat op vinden...
[ Voor 85% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-01-2003 22:19 ]
Battle.net Spud#2543
Cheaten is zonde. je gaat er later echt spijt van krijgen. Met cheaten vlieg je veels te snel door het spel heen, dit is zeker fout als je laag level bent. Neem overal de tijd voor, zoek manieren om sterker te worden. Dan blijft het spel ook veel langer (misschien wel langer dan 2000 uurTepelStreeltje schreef op 28 januari 2003 @ 22:12:
tgm is makkelijk in getiept...
ik beken....
Hij heeft aangegeven cheats te gebruiken hoorAnoniem: 75020 schreef op 28 januari 2003 @ 22:08:
[...]
En dan heb ik nog een vraag:
Hoe kom jij als n00b al aan daedric weapons, hoe komt het dat je op level 6 al atronachs tegenkomt (en verslaat! en storm atronachs ook, als er steentjes omheen vliegen), en hoe komt het dat je zomaar "toevallig" op de beste blunt weapon (hmmz, sunder is misschien beter) van het spel stuit? Gebruiken wij toevallig cheats ofzow?
[/laat]
[ Voor 3% gewijzigd door NG op 28-01-2003 22:19 ]
niet godmode.
alleen deadric axe summonen en geld.
wou geld cheat uitproberen. (en ook vliegcheat, voor die klote tel vos, val daar op gegeven moment naar beneden, en was bang dat er geen uitweg was (heb al wel paal plekken gevonden waar ik echt vast zat) maar kreeg die cheat niet aan de praat.
toen las ik beter en zag ik dat er player-> voor moest, dus ik geld cheat proberen.
en ben nieuwsgierig ventje, dus ik deadric axe probere
nog een vraag.
bound. wat doet dat? is dat net zo iets als embue wat je in D2 had?
is het de moeite waard om dit te gaan trainen?
en ik ga dus zeker voor die fighters house.
tenzij je net zo goed kan toveren als fighter/mage.
magic vind ik leuk, maar slashen leuker.
is leuk als het support kan geven. meer niet (imo)
Battle.net Spud#2543
bound kun je niet trainen, het is een spell die volgens mij samenhangt met je Intelligence. Met Bound kun je bijpaalde itemstijdelijk summonen, zoals deadric axes. Vaak gaat dit samen met een tijdelijke +10 Axe skill.
Bound item is van de school van Conjuration, en is dus ook gebaseerd op Intelligence.
Over vechten: Vechten doe je toch wel, magic gebruiken is wat meer optioneel (een creature is nou eenmaal veel makkelijker met een long blade te mollen dan met een destruction spell). Daarom zou ik voor magic gaan, dan train je die wat meer
Volgens mij is er een speciale grot waarin je achtereenvolgens alle soorten atronarches tegenkomt, die spiraalt naar beneden en eindigt met een poeltje water. Deze grot voldoet volgens mij enigszins aan die omschrijving van TepelStreeltje.
Over vechten: Vechten doe je toch wel, magic gebruiken is wat meer optioneel (een creature is nou eenmaal veel makkelijker met een long blade te mollen dan met een destruction spell). Daarom zou ik voor magic gaan, dan train je die wat meer
Volgens mij is er een speciale grot waarin je achtereenvolgens alle soorten atronarches tegenkomt, die spiraalt naar beneden en eindigt met een poeltje water. Deze grot voldoet volgens mij enigszins aan die omschrijving van TepelStreeltje.
Nee jij hebt het over mountt Kand. Hij heeft het over een grot vlakbij Sadrith Mora.Anoniem: 41542 schreef op 28 January 2003 @ 23:16:
Bound item is van de school van Conjuration, en is dus ook gebaseerd op Intelligence.
Dat zou best kunnen, weet namelijk helemaal niet meer waar het wasAnoniem: 75020 schreef op 28 January 2003 @ 23:25:
[...]
Nee jij hebt het over mountt Kand. Hij heeft het over een grot vlakbij Sadrith Mora.
Ik welAnoniem: 41542 schreef op 28 January 2003 @ 23:36:
[...]
Dat zou best kunnen, weet namelijk helemaal niet meer waar het was
klopt, iid bij dat sadrith mora.
stond zon scamp voor de deur
ga je naar binnen dan moet je een soort U door lopen, en dan kom je in een grot met dus die beesten derin.
leuk hamertje trouwens hoor, alleen jammer dattie men long sword skill niet omhoog helpt (major skill, blunt is de laagste)
zit op gamefaqs te lezen, gozer verteld hoe hij dat hamertje vond:
ik vroeg me al af hoe je in dat deadric shrine kwam...
ga je naar binnen dan moet je een soort U door lopen, en dan kom je in een grot met dus die beesten derin.
leuk hamertje trouwens hoor, alleen jammer dattie men long sword skill niet omhoog helpt (major skill, blunt is de laagste)
zit op gamefaqs te lezen, gozer verteld hoe hij dat hamertje vond:
een van de monsters die ik dus gekilled heb, heeft een sleutel bij zich die de kist open maakt, en een grote deur die er ook nog tussen komt.the 'Skull-Crusher', best 1 hand hammer I ever seen in this
game (best cause you can use shield, ok.. actualy this hammer have awesome
damage plus constant Feather and Fortify Attack enchantment). To get this you
need to goto north east from Sadrith Mora, there is Daedric ruin but its
entrance is sealed (don't hang around near ruin cause mob there are not
friendly), to go in there you need to find ancestor tomb which is located
little island north from ruin, this tomb is connected to ruin in underground,
little warning: there is lots of Daedra mobs so use invisiblity or prepare
for fight. Deep in dungeon, you will see little volcano and forge and hanging
(levitated) chest in very big cave with stone structure, you need to pick or
cast spell to open chest to get 'Skull-Crusher'. There is some magical items
if you can fly around.
ik vroeg me al af hoe je in dat deadric shrine kwam...
Battle.net Spud#2543
Fortify attack helpt met nauwkeurigheid en aanvalskracht. Daardoor zal je blunt weapon skill hoger zijn dan het lijkt. Dit neemt niet weg dat hamers gewoon onhandig zijn. Sunder is toch veel beter, en ook one-handed. Voor tribunal zijn short blades misschien het meest geschikt door hun hoge aanvalssnelheid. Misschien ook weer niet vanwege low dmg, maar het armor van die kutzooi die je daar tegenkomt is toch al zo gruwelijk hoogTepelStreeltje schreef op 29 januari 2003 @ 01:56:
klopt, iid bij dat sadrith mora.

Hoezo is een hoge aanvalssnelheid dan wenselijk? Veel damage doen is toch net zo belangrijk? Of mis ik hier iets?
Combinatie natuurlijk heAnoniem: 41542 schreef op 29 januari 2003 @ 14:52:
Hoezo is een hoge aanvalssnelheid dan wenselijk? Veel damage doen is toch net zo belangrijk? Of mis ik hier iets?
Anoniem: 36087
Ik ben liever snel en dodelijk dan langzaam en dodelijk.
Snelheid is voor mij belangrijker dan damage, damage doe ik toch wel.
Snelheid is voor mij belangrijker dan damage, damage doe ik toch wel.
Is trouwens wel handig als je iemand met 1 slag killt (een daedric dai-katana die 62 schock dmg doet on strike)
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Dit topic is gesloten.