[3D] Contest v5 - Snelheid Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.637 views sinds 30-01-2008

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

RAZORDUDE schreef op 12 december 2002 @ 20:13:
[...]

Dat kan helemaal niet want dat die blauwe engine zit er onder/achter, echt waar het kan niet.
Jah precies ik ben ook niet compleet achterlijk.
Beetje nor-maal-doen zeg maar

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Dark Blue schreef op 12 December 2002 @ 22:02:
[...]

Ehm, staat je zon niet wat dicht bij de aarde..? ;)
TOTAL ARMAGEDDON!! })
moet inderdaad wel ff verandert worden :)

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 20:20:
[...]

Ja, ik was er al bang voor ... maar ok, ik zeg toch wat. Ik kan het niet laten :)
Daar heb je dus bij dit soort plaatjes dus weinig aan. En, en dit is belangrijker, met Max kun je ook alles bereiken wat je van plan was, alleen zul je wat creatiever moeten zijn en inzicht tonen in belichtingstechnieken en dergelijken.
Voor een perfect vloeiende sky-light met de scanline renderer zonder plug-ins heb je een enorme dome-of-light nodig, en dan is het vaak nog niet perfect vloeiend. Met Brazil druk je op skylight, stel je wat dingen goed in (wat bij die guillotine dus extreem slecht was gedaan) en voilà, een 100& vloeiende skylight in 5 klikken. En ik mag toch aannemen dat je het nut van een sky-light wel inziet.

Maar ja, zodra je dan een complete scene maakt is Brazil echt véél te traag om nog iets aan te hebben, vind ik. Dan toch maar die dome-of-light in de scanline, want dat niet-perfect-vloeiend zie je toch niet met gedetaileerde textures.

----------

In ieder geval heb ik toch nog een WIP, weer gewoon in de scanline:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Quaenox%20fighter%2001%20render%2006.jpg

Misschien kan iemand me vertellen hoe ik in de scanline zowel multi-pass camera motion blur als multi-pass depth-of-field blur doe? (Ik weet het, dat wordt idioot veel passes, maar hoe zou het kunnen? Niet, zoals ik vrees?)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 21:49:
WIP

[afbeelding]

nog wat bergjes op de achtergrond en wat lucht erbij plakken, en waarschijnlijk ook wat cactussen.
Ooooh mijn god. Ik dacht dat Coyote achter Roadrunner aanzat... maar ik zie nu dat dat niet zo is! Ze vluchten allebei voor een enorme explosie.. wat? Is dat de zon? Oow... zie dit dan maar als opbouwende kritiek :)

Verwijderd

Topicstarter
Oogst schreef op 12 December 2002 @ 22:37:
Voor een perfect vloeiende sky-light met de scanline renderer zonder plug-ins heb je een enorme dome-of-light nodig, en dan is het vaak nog niet perfect vloeiend. Met Brazil druk je op skylight, stel je wat dingen goed in (wat bij die guillotine dus extreem slecht was gedaan) en voilà, een 100& vloeiende skylight in 5 klikken. En ik mag toch aannemen dat je het nut van een sky-light wel inziet.
Ummm ja hoor, maar ik zie het (hier) helaas zelden toegepast bij een scene waarbij het niet met de standaard methoden kon.
Maar ja, zodra je dan een complete scene maakt is Brazil echt véél te traag om nog iets aan te hebben, vind ik. Dan toch maar die dome-of-light in de scanline, want dat niet-perfect-vloeiend zie je toch niet met gedetaileerde textures.
----------
In ieder geval heb ik toch nog een WIP, weer gewoon in de scanline:
[afbeelding]
Misschien kan iemand me vertellen hoe ik in de scanline zowel multi-pass camera motion blur als multi-pass depth-of-field blur doe? (Ik weet het, dat wordt idioot veel passes, maar hoe zou het kunnen? Niet, zoals ik vrees?)
Nee, kan niet. Depth of field met de camera-opties en motionblur bij Object Eigenschappen. (Image of Object, Object is multipass)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/yay.jpg

mja, weer een updeet, ben nog flink bezig, maar ik ga zo maar slapen, of ik het op tijd af krijg... geen idee...maarja, ik zie wel

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 22:54 . Reden: http :( ]

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:15
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 22:43:
[...]

Ooooh mijn god. Ik dacht dat Coyote achter Roadrunner aanzat... maar ik zie nu dat dat niet zo is! Ze vluchten allebei voor een enorme explosie.. wat? Is dat de zon? Oow... zie dit dan maar als opbouwende kritiek :)
ITS BIN-LADEN!!!! :P

just kidding

ziet er vet uit dark-phoenix

alleen lijken je beesten boven de weg te zweven.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Oogst
Inderdaad is het in complete scenes zelden nodig om Brazil te gebruiken, hoewel het voor perfect realisme (net dat graadje meer) op termijn toch wel nodig zal zijn om secondary illumination erin te stoppen. Nu vind ik dat nog te traag tegenover de waarde die het heeft.

En een aantal functies van Brazil zijn wel erg cool hoor: caustics en de wax-shader zijn volgens mij toch best wel moeilijk te simuleren. Een andere mooie is dat lichtintensiteit ook boven het (gekozen) beeldmaximum van 1,0 uit kan komem wat de lichtintensiteit bij DOF-blur behoudt.

Met een multi-pass object motion-blur wordt het object gewoon fysiek gecopieerd met een lagere opacity en dat geeft dus verkeerde shadow maps. Hoe los je dat dan op? Raytrace shadows? Ook dat geeft geen complete oplossing, want dan werpt een obect van frame 1 ook schaduw op een object van frame 10 (bij een extreme motion blur van frame 1 tot 10).

Dus ik denk dat ik gewoon alleen maar motion blur ga doen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

WIPJE:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mrmensink/wipjes/snelheid9.jpg

Ben er nog steeds niet achter hoe ik nou een goede motion blur krijg. Misschien weet iemand daar zo 1 2 3 een goed tutorialtje voor. Zou ik zeer op prijs stellen!

Hmmm zie net dat 1 van de gebouwen een beetje aan het zwefen is :)

• Oogst
Voor motion blur moet je je objecten animeren. En vervolgens selecteer je de te blurren objecten, doe je er rechter knopje op en stel je bij preferences in dat je object motion blur wilt hebben. En de lengte daarvan kun je instellen bij de rendering settings. Dit werkt overigens NIET in Brazil, voor zover ik weet.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Oogst schreef op 12 december 2002 @ 23:04:
Voor motion blur moet je je objecten animeren. En vervolgens selecteer je de te blurren objecten, doe je er rechter knopje op en stel je bij preferences in dat je object motion blur wilt hebben. En de lengte daarvan kun je instellen bij de rendering settings. Dit werkt overigens NIET in Brazil, voor zover ik weet.
jah idd dat blurren ruled... :)
<=== logo...

mooie WIP trouwens!
scanline renders rulen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

ik vind jouw logo echt NEAT!

Gaaf man!

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Output: ik vind em zeer leuk (ik vroeg me al af hoe die gebouwen er uit zouden komen te zien) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 22:43:
[...]

ik heb 2 uur lang naar de zon gekeken en kwam tot de conclusie dat ie er zo uitziet :Y)

het lijkt idd dat die beesten vliegen bij roadrunner is dat ook wel zo, maar bij die coyote niet, ik weet nog niet precies hoe ik dat moet veranderen maar ik bedenk nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 09 december 2002 @ 11:40:
Hoi allemaal,

Ik ben nou ziek dus ik denk k ga effe mooie plaatjes kijken, en ze zijn idd erg mooi. Proficiat.
Nou ben ik zelf uber 3D max n00b, en heb ik voor sint een waardebon gekregen voor een 3D max boek. Welke is aan te raden voor de echte n00b?
Ik heb gister een mooi boekje gekocht van academic service : 3ds max 4 het complete handboek, 1102 blz. begint bij super easy .. en de rest .. daar ben ik nog nie aan toegekomen hehe :D

( @ 72euro )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:39
Misschien een beetje offtopic hoor, maar zit er nou echt verschil in de renders van Maya en 3DS MAX of Brazil ?
Ik zie dat heel veel mensen die 3DS MAX gebruiken, renderen met Brazil.

Overigens vraag ik me ook af waarin Maya eigenlijk beter is dan 3DS MAX. Ik weet dat Maya een steilere leercurve heeft dan 3DS, dus vraag ik me af waarom mensen dan nog Maya gebruiken als het niet wat meer te bieden heeft dan 3DS MAX.

PS. Ik gebruik Maya eigenlijk omdat ik altijd de moeilijkste weg in sla. :)

Ik hoop niet dat dit op een hele "3DS MAX vs. Maya"-discussie uit gaat lopen, want dat is niet de bedoeling. Maar ik vroeg 't me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
maikel schreef op 13 december 2002 @ 00:34:
Misschien een beetje offtopic hoor, maar zit er nou echt verschil in de renders van Maya en 3DS MAX of Brazil ?
Ik zie dat heel veel mensen die 3DS MAX gebruiken, renderen met Brazil.

Overigens vraag ik me ook af waarin Maya eigenlijk beter is dan 3DS MAX. Ik weet dat Maya een steilere leercurve heeft dan 3DS, dus vraag ik me af waarom mensen dan nog Maya gebruiken als het niet wat meer te bieden heeft dan 3DS MAX.

PS. Ik gebruik Maya eigenlijk omdat ik altijd de moeilijkste weg in sla. :)

Ik hoop niet dat dit op een hele "3DS MAX vs. Maya"-discussie uit gaat lopen, want dat is niet de bedoeling. Maar ik vroeg 't me gewoon af.
Hangt er erg vanaf waarvoor je het gebruikt.

3d max word volgens mij voornamelijk gebruikt voor modelen voor games..
maya word vooral gebruikt voor het toevoegen van computer graphics aan films e.d

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:39
OxiMoron schreef op 13 December 2002 @ 12:03:
[...]

Hangt er erg vanaf waarvoor je het gebruikt.

3d max word volgens mij voornamelijk gebruikt voor modelen voor games..
maya word vooral gebruikt voor het toevoegen van computer graphics aan films e.d
Maar het lijkt mij dat ze dat allebij wel kunnen.
Het verschil tussen games en films is (volgens mij) dat het er in films allemaal net wat realistischer uitziet. Maar om dan de conclusie te trekken dat Maya realistischer kan renderen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 15:29
maikel schreef op 13 december 2002 @ 12:11:
[...]

Het verschil tussen games en films is (volgens mij) dat het er in films allemaal net wat realistischer uitziet. Maar om dan de conclusie te trekken dat Maya realistischer kan renderen........
Voor films gebruiken ze niet Maya om te renderen, alleen om te modellen, 9 v.d. 10 films worden gerenderd in RenderMan van Pixar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
maikel schreef op 13 December 2002 @ 12:11:
[...]

Tuurlijk kan het allebei..

maak zoals je al zei is de leercurve van maya veel steiler -> je kunt er dus ook meer mee.

voor games zijn de eisen altijd lager dan voor films.
dus daarom word er voor games meestal gewoon 3d max gebruikt en voor films maya

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
maikel kijk eens bij Maya + 3dstudio max, dat is een erg interessante thread hierover.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 23:40:
Output: ik vind em zeer leuk (ik vroeg me al af hoe die gebouwen er uit zouden komen te zien) :)
Dank u :) Wist zelf ook nog niet hoe de gebouwen er uit zouden moeten zien maar er moet nog wat meer variatie in komen.

Oh ja even algemene opmerking over motion blur. Heb ik nu gedaan. DAMN dat renderen duurt dan lang zeg!! Zit zonder motion blur al op 12:51 min render tijd.
Ben nu er een aan het renderen met motion blur. maar zit al over de 15 minuten heen!!! CPU = 1533 mhz(AMD XP 1800+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 17:23
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 21:49:
WIP

[afbeelding]

nog wat bergjes op de achtergrond en wat lucht erbij plakken, en waarschijnlijk ook wat cactussen.
Ik zou de coyote voorovergebogen op de motor laten zitten voor de snelheid.. wat stof/zand op laten stuiven (misschien met behulp van particle systems?) zal denk ik ook mooi zijn. Van de zon zou ik de texture veranderen...

(niet dat ik wat kan met 3DSMax hoor) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 12:26:
[...]

Dank u :) Wist zelf ook nog niet hoe de gebouwen er uit zouden moeten zien maar er moet nog wat meer variatie in komen.

Oh ja even algemene opmerking over motion blur. Heb ik nu gedaan. DAMN dat renderen duurt dan lang zeg!! Zit zonder motion blur al op 12:51 min render tijd.
Ben nu er een aan het renderen met motion blur. maar zit al over de 15 minuten heen!!! CPU = 1533 mhz(AMD XP 1800+)
Welk type motion blur? Object geeft een hele lading extra doorzichtige objecten, camera geeft een hele lading passes en vector ziet er (vaak) niet uit.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nu object motion blur en hij is al een half uur bezig met het renderen van de reflect/refract maps. Ik gebruik max(voor de duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

... en dit is wel het meest letterlijke Work In Progress, want dit is een screenshot van een render die nu draait... De laatste pass is halverwege, wat je trouwens duidelijk kan zien, en de Premium Quality AA pass moet nog plaatsvinden. Depth of Field staat aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/Bryce_in_progress.png

Als ik met dit plaatje tevreden ben (wil o.a. nog andere textures uitproberen voor de bergen en de lucht) dan wordt 'ie groter gerenderd.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

JumpStart schreef op 13 December 2002 @ 13:33:
... en dit is wel het meest letterlijke Work In Progress, want dit is een screenshot van een render die nu draait... De laatste pass is halverwege, wat je trouwens duidelijk kan zien, en de Premium Quality AA pass moet nog plaatsvinden. Depth of Field staat aan.

[afbeelding]

Als ik met dit plaatje tevreden ben (wil o.a. nog andere textures uitproberen voor de bergen en de lucht) dan wordt 'ie groter gerenderd.
Ik zat me al een tijdje af te vragen wat de jouwe nou met snelheid te maken heeft... :+

Je schip doet me een b'tje denken aan 'Moya' uit Farscape...

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Kun je ook motion blur maken zonder dat iets geanimeerd is? Wawnt ik heb geen idee hoe ik moet animeren in cinema4d en in 3ds max krijg ik de goede materials niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
YaeX schreef op 13 december 2002 @ 15:07:
Kun je ook motion blur maken zonder dat iets geanimeerd is? Wawnt ik heb geen idee hoe ik moet animeren in cinema4d en in 3ds max krijg ik de goede materials niet.
probeer 't te photoshoppen :)

en animeren is niet zo moeilijk, record aan, verplaats, record uit, voilá..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

LiToKi schreef op 13 december 2002 @ 15:11:
[...]

probeer 't te photoshoppen :)

en animeren is niet zo moeilijk, record aan, verplaats, record uit, voilá..
Bryce kan het niet eens zelf, helaas. De enige manier om een mooie motion blur te maken met Bryce is het renderen van het plaatje, daarnaast een depth mask maken, en dan in Photoshop (die ik niet heb, ik gebruik Paint Shop Pro) die depth mask gebruiken als alpha channel voor de motion blur filter, zodat verder weg ( = witter ) ook minder blur krijgt.

[EDIT]

Oh, en wie had het hier over rendertimes ?? 600x338 pixels, Premium quality (dat wel) en Depth of Field:

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rendertimes02.png

Op een P4 2,66 GHz / 512 MB PC2700...

Wireframe en resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/stranded_space_speedster004.png

... en ik ben er nog steeds niet tevreden over...

[ Voor 28% gewijzigd door JumpStart op 13-12-2002 17:09 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een object blur op 1 object gedaan alleen maar object blur aan gezet bij preferences van het object(verder niks verandert) en de render komt niet verder dan:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mrmensink/wipjes/render.jpg

Als ik de object blur uitzet dan rendert hij het zelfde aanzicht in 12 minuten!!

Waarom gaat mijn render niet verder :? (heb hem 4 uur lang zo laten staan!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 00:32:
[...]

Ik heb gister een mooi boekje gekocht van academic service : 3ds max 4 het complete handboek, 1102 blz. begint bij super easy .. en de rest .. daar ben ik nog nie aan toegekomen hehe :D

( @ 72euro )
Is het een goed boek, k heb namelijk een waardebon voor sint gekregen (bedrag ongelimiteerd), en wil wel een goed boek.

en was het ISBN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 22:55
ik kan mijntes niet afmaken ;( moet morgen werken en vanavond... snif snif

naja mischien plaats ik nog een simpele final morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Output: zit die reflect/refract map van je op dat geblurde object? Dan gaat ie namelijk voor elke blur-versie een nieuwe render maken (want dat is hoe reflect/refract werkt). Die gebruikte je toch? En je kunt trouwens het aantal object-copiën instellen bij de rendering, probeer eens wat ie doet bij 2 stuks ipv 10 of zo.

Maareuh, is vandaag niet de allerlaatste dag of zo?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 21:01:
Versie 5 alweer.
  • Je hebt 2 weken om dit te maken, we gaan zaterdag 30 november van start en stoppen op middernacht zaterdag 14 december.
Nog een dag.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
ff een vraagje tussen door die render times (die van jummpstart bv 2:34:55) is dat in uur:minuut:seconde? of minuut:seconde:tiende ofzo

zo ja dan zal ik maar niet hieraan beginnen met een p2 266@282

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

een compressor.. gemaakt met Lightwave in 4 uurtjes klikken:

Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/compressor-small.jpg klik hier voor de grotere versie

Nog immer WIP.. moet onderdeel worden van een complete fabriek met spullen.. mischien zelfs een kort filmpje.. storyboard heb ik al liggen, nou nog de tijd om te modellen, texturen en de scenes te bouwen :)

[ Voor 45% gewijzigd door cappie op 13-12-2002 19:33 ]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd wat er morgen aan finals gepost gaat worden.

Wel ga ik volgende keer meedoen met mijn huis-tuin-keuken objectjes hahahahaa.

Hoe dan ook: het ziet er allemaal geweldig uit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

[quote]Oogst schreef op 12 December 2002 @ 22:37:
[...]
.........

[afbeelding]

.......quote]
Ik vind dit eerlijk gezegt niet zo'n mooie pic geworden dat komt door de blur, ik vond de vorige ik dacht die met de witte achtergrond veel mooier, die was ook heel realistisch.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01:30
M'n (voorlopige) final

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/SNELHEIDSMONSTER_final_01b_klein.jpg

Vergrote versie:
http://home.planet.nl/~oo...eidsmonster_final_01b.jpg

Voor nu m'n final. M'n vorige wip zag er naar mijn mening sfeervoller uit, misschien als ik nog tijd heb doe ik er nog wat aan. Misschien nog tips iemand? Dan zal ik kijken wat ik er aan kan doen.

[ Voor 40% gewijzigd door inquestos op 14-12-2002 00:11 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 13 december 2002 @ 18:27:
Output: zit die reflect/refract map van je op dat geblurde object? Dan gaat ie namelijk voor elke blur-versie een nieuwe render maken (want dat is hoe reflect/refract werkt). Die gebruikte je toch? En je kunt trouwens het aantal object-copiën instellen bij de rendering, probeer eens wat ie doet bij 2 stuks ipv 10 of zo.

Maareuh, is vandaag niet de allerlaatste dag of zo?
Oogst bedankt voor alle hulp en nee morgen is de laatste dag om in te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 13 December 2002 @ 19:01:
ff een vraagje tussen door die render times (die van jummpstart bv 2:34:55) is dat in uur:minuut:seconde? of minuut:seconde:tiende ofzo

zo ja dan zal ik maar niet hieraan beginnen met een p2 266@282
Ik zou toch een snellere computer gebruiken voor het modellen. Scheelt heel veel uurtjes renderen ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Overigens grappig dat er voor deze contest dus 15 dagen staan, das niet bepaald twee weken. Maar die datum stond er wel duidelijk hoor, ik had er gewoon overheen gelezen.

[quote]RAZORDUDE schreef op 13 december 2002 @ 20:09:
Oogst schreef op 12 December 2002 @ 22:37:
[...]
.........

[afbeelding]

.......quote]
Ik vind dit eerlijk gezegt niet zo'n mooie pic geworden dat komt door de blur, ik vond de vorige ik dacht die met de witte achtergrond veel mooier, die was ook heel realistisch.
Het is een ruimteschip en die vliegen meestal in de ruimte rond. En laten er in de ruimte nou geen skylight, ground plane en witte achtergrond zijn... Wel is er een sterrehemel, maar met een klein beetje DoF-blur wordt die al helemaal weg geblurred, want ook een sterrehemel bestaat uit voornamelijk zwart.

Ik heb weer een nieuwe WIP. Jammer dat ik frame 0 heb gerenderd, terwijl de animatie van frame 0 tot 30 was en de motion blur nu dus heeft geblurred met frame -2,5 tot 2,5. Das dus voor de helft stilstaand en dus amper effect. |:(

Voor de rest denk ik dat ik niks meer ga veranderen. Ik heb geen tijd om er serieus mee aan de slag te gaan, want die blokken zijn natuurlijk oer-lelijk.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Quaenox%20fighter%2001%20render%2008.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
cappie schreef op 13 December 2002 @ 19:11:
een compressor.. gemaakt met Lightwave in 4 uurtjes klikken:

[afbeelding] klik hier voor de grotere versie

Nog immer WIP.. moet onderdeel worden van een complete fabriek met spullen.. mischien zelfs een kort filmpje.. storyboard heb ik al liggen, nou nog de tijd om te modellen, texturen en de scenes te bouwen :)
Ziet er leuk uit, maar volgensmij is deze post verkeerd geplaatst niet? Moet denk ik in het algemene 3d topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/669306

Ga nu een lijstje met Finals en Wips maken, dus kijk niet vreemd op als je er niet bij staat.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

inquestos schreef op 14 December 2002 @ 00:15:
[...]

Ziet er leuk uit, maar volgensmij is deze post verkeerd geplaatst niet? Moet denk ik in het algemene 3d topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/669306

Ga nu een lijstje met Finals en Wips maken, dus kijk niet vreemd op als je er niet bij staat.
Hmz, zal ik mijn final hier dan even opnieuw posten of maakt iemand daar bezwaar tegen? ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Roadyo.jpg

hij is nog niet echt klaar, maar ik ben bang dat ik geen tijd meer krijg om hem verder af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Hier het lijstje van Finals en Wips. Ik weet het, je hebt nog bijna een dag de tijd, maar goed, iemand anders werkt het wel weer bij tegen de tijd (mag ik hopen :) ). Je ziet 't al, nog maar 5 finals, tegen een enorm aantal wips. Ik verwacht dat er uiteindelijk toch zeker de meerderheid uit het lijstje "recente wips" bij de finals terecht zal komen, en misschien ook nog wel wat uit de lijst met de oudere wips. Finals kunnen vandaag (zaterdag) nog ingeleverd worden. Daarna begint de puntentelling. Deze puntentelling verloopt nog volgens de oude manier: stuur zaterdagnacht of zondagmorgen een e-mail met daarin van beide categorieën (originaliteit en uitwerking) een top3 naar Wildmedia: paul@wildmedia.nl

FinalsRecente WipsOudere WipsVerder heeft Scipionyx nog een ongeluk gepost, maar omdat Wildmedia daar toen ook mee aankwam, heeft hij dat laten vallen http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/failure.jpg
Zelfde geldt voor Hugo:
http://members.home.nl/bmeijer/slak2.JPG

Nog iets:
Cyberhunter heeft een site om je wips en finals up te loaden, voor als je zelf geen site hebt, je hoeft je hier niet druk te maken om de maximale grote, wat bij www.theforumisdown.com wel het geval is. Het adres is: http://got-pics.serveftp.net/got/upload.php

Zo, dat was het volgensmij, hoeft niet iedereen heel dit topic door te lopen :) Het kan natuurlijk zijn dat er een foutje in zit, maar goed, dat kan natuurlijk voorkomen met zo'n wastlijst aan wips

[ Voor 13% gewijzigd door inquestos op 14-12-2002 13:57 . Reden: fouten eruit gehaald, en upgedated ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

inquestos schreef op 14 December 2002 @ 01:19:
[...]

• Jumpstart http://www.strikerz.net/~...ed_space_speedster004.png
• OuTPuT http://www.strikerz.net/~...ed_space_speedster004.png

[...]

Nog iets:
Cyberhunter heeft een site om je wips en finals up te loaden, voor als je zelf geen site hebt, je hoeft je hier niet druk te maken om de maximale grote, wat bij www.theforumisdown.com wel het geval is. Het adres is: http://got-pics.serveftp.net/got/upload.php

Zo, dat was het volgensmij, hoeft niet iedereen heel dit topic door te lopen :) Het kan natuurlijk zijn dat er een foutje in zit, maar goed, dat kan natuurlijk voorkomen met zo'n wastlijst aan wips
Dit zijn dezelfde URL's, ik denk, ik zeg het maar even :)

edit: ik ben goed in de war, de recente wips van cyb-ymer en MaDDoG zijn ook het zelfde :)

[ Voor 7% gewijzigd door WhizzCat op 14-12-2002 01:36 ]

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik doe niet mee maar ik zou wel graag stemmen, wie moet ik daarvoor mailen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

gladiool schreef op 14 December 2002 @ 02:06:
ik doe niet mee maar ik zou wel graag stemmen, wie moet ik daarvoor mailen?
Zie de post boven die van mij hierboven :? :P of de eerste post van het topic

paul@wildmedia.nl moet je daarvoor mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik vanavond op tijd thuis ben om me laatste render kan posten. Moet namelijk balansen :( moet van 09:00 tot 23:00 werken. Is nie goed :(.

Tot hoelaat kan je stemmen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stemmen gebeurd pas na het einde en dan asap ... dus dat haal je wel hoor.

Ik hoop de volgende contest weer mee te doen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
mischien dat ik zometeen nog even bezig ga, of vanavond. Maar ik moet nog even werken voor me vader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Even goed nieuws voor mij:

Ik heb nu adsl. Snel zal ik 3dmax 5 hebben waarmee ik hoop wat betere dingen te maken. Met de got upload site zal ik mooi ook betere plaatjes kunnen uploaden. Maar als ik nog 3dmax voor 12 uur heb heeft het toch geen nut omdat ik er dan eigenlijk nog niet begonnen mee ben. Ik hoop dat ik de volgende contest mee zal kunnen doen met 3dmax 5. Hopelijk kan ik dan wat betere dingen maken. Haal mij van de lijst van deelnemers weg, voor deze contest ik zou toch 0 stemmen gehad hebben.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
Toch nog een final van mij, aangezien ik er vandaag toch niet verder aan toe kom:

*FINAL* (klikkable)
Afbeeldingslocatie: http://www.care4ict.net/paul/3dmax/final_klein.jpg

Ook al krijg ik maar 0 stemmen pech gehad :) ik doe alleen mee omdat ik het leuk vind om iets te maken maar zelf nooit echt een idee krijg van wat ik wil maken. Jammer dat ik weinig tijd heb gehad maar heb er wel weer veel van geleerd :) Volgende contest ben ik zeker weer van de partij!

Veel succes iedereen verder nog en mischien vanavond dat ik nog wat andere finals kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
okee, verander mijn laatste en enige wip maar in een final :) geen tijd meer voor verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 11 uur mensen :P ben benieuwd hoeveel finals er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verander m'n laatste wip ook in FINAL, aangezien al m'n bestanden op kot liggen :| kan ik dus geen grote versie posten tegen deze nacht. Jullie zullen het dus hier mee moeten doen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planetinternet.be/~maaver/eindwerk/jpg/speed-wip5.jpg

Ik weet dat sommige de ondergrond niet duidelijk genoeg vinden maar dit komt door de ongeloofelijke snelheid waarmee deze dingetjes vooruitgaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
behalve die rare voorkantjes vind ik hem sweeeeet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 13:24:
Ik verander m'n laatste wip ook in FINAL, aangezien al m'n bestanden op kot liggen :| kan ik dus geen grote versie posten tegen deze nacht. Jullie zullen het dus hier mee moeten doen :)

[afbeelding]

Ik weet dat sommige de ondergrond niet duidelijk genoeg vinden maar dit komt door de ongeloofelijke snelheid waarmee deze dingetjes vooruitgaan. :+
wow die ziet er toch wel heel stoer uit moet ik zeggen...

Ik ga toch ook max weer eens opgraven en misschien meedoen met de volgende contest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Heb m'n lijst weer aangepast tot cyb-ymer. Ja, ik weet 't er staat nog steeds "5 finals", terwijl het er in tussen 8 zijn.

Deze zijn dus bij de finals toegevoegd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door tijd tekort ivm met project krijg ik em niet af :X

drom moek maar een wip als finale 'inleveren' :'(
keb em niet eens kunnen texturen :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/final.jpg

magoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 14 December 2002 @ 14:00:
Heb m'n lijst weer aangepast tot cyb-ymer. Ja, ik weet 't er staat nog steeds "5 finals", terwijl het er in tussen 8 zijn.

Deze zijn dus bij de finals toegevoegd:
Misschien is het in een volgend contest een idee om een website
in mekaar te draaien waarop alle Finals en Wips staan en waar je gewoon kunt stemmen.

De mensen die mee hebben gedaan aan het contest kunnen dan gewoon hun nick invoeren en stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik zet ook mijn laatste WIP om in FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrijd000/incomming7_small.jpg

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

WIP / to become FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/bijna_klaar.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruisje

edit:

Server zal wel dood zijn want eerdere wips van je doen het ook niet

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van LiToKi is echt ruig. :) Heb je daar ook nog photoshop bij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Litoki jouw plaatje doet het hier niet?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het had een complete filmposter moeten worden, maar door tegenvallers (en dus tijd) is dit wat het is geworden.
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Laatst online: 25-05 21:55
nice

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

inquestos schreef op 14 December 2002 @ 01:19:
Hier het lijstje van Finals en Wips. Ik weet het, je hebt nog bijna een dag de tijd, maar goed, iemand anders werkt het wel weer bij tegen de tijd (mag ik hopen :) ). Je ziet 't al, nog maar 5 finals, tegen een enorm aantal wips. Ik verwacht dat er uiteindelijk toch zeker de meerderheid uit het lijstje "recente wips" bij de finals terecht zal komen, en misschien ook nog wel wat uit de lijst met de oudere wips. Finals kunnen vandaag (zaterdag) nog ingeleverd worden. Daarna begint de puntentelling. Deze puntentelling verloopt nog volgens de oude manier: stuur zaterdagnacht of zondagmorgen een e-mail met daarin van beide categorieën (originaliteit en uitwerking) een top3 naar Wildmedia: paul@wildmedia.nl

.....

Oudere Wips
[list]
...
• the_Emperor http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kart14.jpg

....

Nog iets:

ja ik weet het, maar ik ga me wip VANDAAG af maken dus w8 ff met stemmen op mij :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Klaar! Nog steeds niet helemaal tevreden, maar ik kan wel bezig blijven zo... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/spacecraft_final_small.jpg
Klikbaar voor 1280x480 versie, 452 Kb jpeg

Renderstats hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

JumpStart schreef op 14 december 2002 @ 16:55:
Klaar! Nog steeds niet helemaal tevreden, maar ik kan wel bezig blijven zo... :)

[afbeelding]
Klikbaar voor 1280x480 versie, 452 Kb jpeg

Renderstats hier.
Zoals eerder opgemerkt doet mij dit plaatje denken aan Moya van FarScape. Het ziet er wel erg gaaf uit.... snelheid zit er zeker wel in! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 15:57:
Het had een complete filmposter moeten worden, maar door tegenvallers (en dus tijd) is dit wat het is geworden.
[afbeelding]
waar kan ik je filmpie krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 14:35:
door tijd tekort ivm met project krijg ik em niet af :X

drom moek maar een wip als finale 'inleveren' :'(
keb em niet eens kunnen texturen :'( :'(

[afbeelding]

magoe :'(
Als ik jou was had ik deze als final gepost, je moet 't zelf maar zeggen, maar deze ziet er naar mijn mening toch wat beter uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/hymz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Geen tijd om echt iets uit te werken, dus dit is mijn final:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Quaenox%20fighter%2001%20render%2010%20640.jpg

En de grote versie

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SWEET, wou dat ik het ook kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
007: Photoshop? ja voor wat contrast/brightness, hij kwam wat plat/grijs uit de render. En die DOF van mij is geen DOF maar photoshop blur, dat scheelde een heleboel tijd :). Verder nog een lichte render -> light effects van rechtsboven.

Justice: En 't plaatje doet 't gewoon....

wildmedia, weer erg mooi, maar wat zijn die blauwe lijnen over de muur rechts? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 17:12:
[...]
waar kan ik je filmpie krijgen??
Nog nergens, het is zo'n project wat naar alle waarschijnlijkheid nooit af komt.
inquestos schreef op 14 december 2002 @ 17:15:
Als ik jou was had ik deze als final gepost, je moet 't zelf maar zeggen, maar deze ziet er naar mijn mening toch wat beter uit:
[plaatje]
Je vroeg het mij niet, maar als ik mijn mening daarover zou moeten geven dan weet ik niet of ik dat met je eens ben. Ik zie een heleboel models die er mooi glimmend en reflecterend uitzien, maar het gaat me ook gauw vervelen. Ik weet niet, het is me te gemakkelijk of zo. Dof is dan wel eens een welkome afwisseling.
LiToKi schreef op 14 December 2002 @ 17:52:
wildmedia, weer erg mooi, maar wat zijn die blauwe lijnen over de muur rechts? :)
Dank je. Die lijnen zitten eigenlijk over de hele achtergrond, ook de lucht. Maar omdat dit plaatje onder en boven gecropt is, valt het minder op. Het is gecropt omdat het de bedoeling was een filmposter te maken en dus het originele formaat groter is.
Ik kan er niet meer aan werken omdat mijn max-machine mij niet meer mag en dus kan ik de rest van de poster niet vullen met de dingen die ik wilde.
Die lijnen zijn trouwens het resultaat van een filter in After Effects. Het zorgde ervoor dat dit plaatje overging in het grote geheel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinspireerd door Reign of fire, heb ik dan maar toch geen F1 gemaakt, maar een "mutant" in de plaats. })

owkee hier is het finale resultaat, ik weet dat het beetje donker is, maar dit hoort gewoon bij de sfeer.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/decnudp/evelyn/reign_of_speed_bewerkt_klei.jpg

voor een grotere versie ( eventueel voor desktop achtergrond te gebruiken ;) )
klik hier

Ik noem het een mengeling van F1, Reign of fire en Top Gun ... als dit niet origineel is dan weet ik het ook niet meer :P

... Op naar de volgende uitdaging dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 19:12:
Geinspireerd door Reign of fire, heb ik dan maar toch geen F1 gemaakt, maar een "mutant" in de plaats. })

owkee hier is het finale resultaat, ik weet dat het beetje donker is, maar dit hoort gewoon bij de sfeer.

[afbeelding]

voor een grotere versie ( eventueel voor desktop achtergrond te gebruiken ;) )
klik hier

Ik noem het een mengeling van F1, Reign of fire en Top Gun ... als dit niet origineel is dan weet ik het ook niet meer :P

... Op naar de volgende uitdaging dan maar
Ziet er goed uit, is in ieder geval zeer origineel. Er schiet wel niet meer veel over van u laatste wip model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 12 december 2002 @ 00:03:
[afbeelding]
Zo ziet mijn creatie er tot nu toe uit. Niet eens zo slecht, zou eigenlijk nog wat rondomheen moeten, struiken ofzo, en ja, in een rivier moet water (duurde te lang om te renderen), en nog wat kleine dingen. Ik heb er lang op gewerkt, maar de meeste dingen zie je helaas niet (ziet iemand de bestuurder, het dasboard, het stuur, de koplampen? Nee, ik eigenlijk ook niet :/ )Misschien heeft er nog iemand tips of harde kritiek, kom maar op zou ik zeggen.

Maar zou iemand hier nog op kunnen reageren.

[...]
mag ik die omgeving hebben mocht ie in 3ds max zijn gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

nice! voor de verandering ziet een een lensflare er nu wel "bijdragend" uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

idd, die Reigns of Speed ziet er wel heel stoer uit!

Btw, is er nog iemand die finals gaat inleveren? Dan kan ik me namelijk suf gaan staren op welke ik nou het mooiste/beste vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 14 december 2002 @ 17:15:
[...]

[afbeelding]
rofl, keb niet eens aan die gedacht :P

thnx ;)

dit wordt idd me finale :+
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/hymz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 14 december 2002 @ 19:34:
idd, die Reigns of Speed ziet er wel heel stoer uit!

Btw, is er nog iemand die finals gaat inleveren? Dan kan ik me namelijk suf gaan staren op welke ik nou het mooiste/beste vind :)
Voor mij wordt het een probleempje ik ga zo uit
en ik denk dat ik pas tegen een uur of 5 thuis ben beschonken en al 8)7
Maar eens zien hoe ik dat ga doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 20:03:
[...]

Voor mij wordt het een probleempje ik ga zo uit
en ik denk dat ik pas tegen een uur of 5 thuis ben beschonken en al 8)7
Maar eens zien hoe ik dat ga doen
Als je alleen nog moet renderen met max 5 kan ik dat ook wel voor je doen, ik weet verder niet hoeveel werk je nog hebt, maar een render wil ik best voor je maken :)

edit: en dan pleur ik em nog op mun webspace ook voor je ;)

[ Voor 8% gewijzigd door WhizzCat op 14-12-2002 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 14 december 2002 @ 20:04:
[...]

Als je alleen nog moet renderen met max 5 kan ik dat ook wel voor je doen, ik weet verder niet hoeveel werk je nog hebt, maar een render wil ik best voor je maken :)

edit: en dan pleur ik em nog op mun webspace ook voor je ;)
hahah ik had het eigenlijk over stemmen :P
Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 20:08:
[...]

hahah ik had het eigenlijk over stemmen :P
Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval ;)
Ow, ik dacht dat je nog een render moest hebben ofzo, nah jah, je kan morgen ochtend ook nog wel stemmen denk, als je om 5 uur thuis bent kan je best de wekker op 8 uur zetten dacht ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Eh... het is morgen, maar hoe laat moet je hem inleveren? 12 uur 's middags?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 15:31:
[...]

Server zal wel dood zijn want eerdere wips van je doen het ook niet
Server is niet dood, maar er is wel een IP range (te weten: @home Deventer) geblocked vanwege een DDoS attack afgelopen jaar. Dus hier een alternatieve locatie van de kleine versie, op een andere server, voor de mensen die er niet bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

je moet em vandaag voor/rond 12en inleveren (iemand leverde em ook paar uur later in, ik noem geen namen ;) ) het is wel de bedoeling dat alles rond 12 uur echt binnen is lijkt mij anders blijf je bezig, btw mijn final is zo wel klaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/final.jpg
De stemmen moeten dus naar mij worden gemaild (paul@wildmedia.nl). En dat moet inderdaad net na/rond middernacht gebeuren.

Maar .... ik ben er dan niet. Ik kan er morgenvroeg pas aan beginnen en ik denk niet dat ik ga kijken naar het tijdstip waarop de mailtjes zijn verzonden :)

Dus, als je mailtje binnen is voordat ik morgenvroeg mijn mail check, dan is het wat mij betreft prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 21:15:
[afbeelding]
De stemmen moeten dus naar mij worden gemaild (paul@wildmedia.nl). En dat moet inderdaad net na/rond middernacht gebeuren.

Maar .... ik ben er dan niet. Ik kan er morgenvroeg pas aan beginnen en ik denk niet dat ik ga kijken naar het tijdstip waarop de mailtjes zijn verzonden :)

Dus, als je mailtje binnen is voordat ik morgenvroeg mijn mail check, dan is het wat mij betreft prima.
Is het erg bezwaarlijk om het wat eerder te doen? Ik moet nl. eigenlijk al een uur geleden weggaan zeg maar :) Ik ben dus bang dat ik oa. de finals van Allochtoon en infinity ga missen. Ik denk dat ik hun wip's in dat geval maar even ga beoordelen in hele ruime zin, als dat jullie goedkeuring kan wegdragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
komt er ook nog een webpagina met de keuzes? maakt het wel wat makkelijker om te stemmen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Zorg schreef op 14 December 2002 @ 21:33:
komt er ook nog een webpagina met de keuzes? maakt het wel wat makkelijker om te stemmen namelijk
Dat lijkt mij ook wel handig, maar ik denk niet dat het er daar van komt. Optie: als iedereen de url van zun final naar mij mailt wil ik in principe wel zorgen dat er een webpagina komt met de pics. Maar dat wordt vóór half twaalf afgerond in dat geval omdat ik dan toch echt weg moet.

Dat zou trouwens een übersimpele webpagina worden, maar goed, dat boeit niet zoveel :)

edit: of had je echt gedacht aan geautomatiseerde punten verwerking? Dat kan ik nl. nog niet ;)

edit

De eerste serie finals!

Als er iets verkeerd staat meld dat aub even op bastiaanv@home.nl

Klik hier!

(grote plaatjes nu aan het uploaden) done! 8)

[ Voor 25% gewijzigd door WhizzCat op 14-12-2002 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 21:15:
[afbeelding]

Erhhmm.... :/

Kan je niet beter zeggen dat de FINALs hier uiterlijk om middernacht gepost moeten zijn (Waarbij posts met opgave van URL van de final eigenlijk dus NIET na middernacht ge-edit mogen zijn uiteraard) en dan morgen overdag gewoon op het gemak het lijstje met finals onder elkaar zetten en de mensen laten stemmen ?

Nu is het vragen om stressen: nu kan inleveren nog, en stemmen kan ook al ! :|

Lijkt me makkelijker en praktischer als stemmen tot zondagnacht (ok, maandagochtend dus) zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

JumpStart schreef op 14 december 2002 @ 21:50:
[...]

Erhhmm.... :/

Kan je niet beter zeggen dat de FINALs hier uiterlijk om middernacht gepost moeten zijn (Waarbij posts met opgave van URL van de final eigenlijk dus NIET na middernacht ge-edit mogen zijn uiteraard) en dan morgen overdag gewoon op het gemak het lijstje met finals onder elkaar zetten en de mensen laten stemmen ?

Nu is het vragen om stressen: nu kan inleveren nog, en stemmen kan ook al ! :|

Lijkt me makkelijker en praktischer als stemmen tot zondagnacht (ok, maandagochtend dus) zou kunnen.
Dat lijkt me wel tof, dan kan ik ze wel bij de rest er bij zetten zondag ochtend en dan kunnen jullie de hele dag nog lopen kijken :)

Zullen dat dan zo doen? Lijkt me wel een puik plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 14 december 2002 @ 21:58:
[...]

Dat lijkt me wel tof, dan kan ik ze wel bij de rest er bij zetten zondag ochtend en dan kunnen jullie de hele dag nog lopen kijken :)

Zullen dat dan zo doen? Lijkt me wel een puik plan :)
Yep, dit is een goed plan. I'm in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
Zoiets bedoelde ik WhizzCat

lekker simpel!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.