Tis alweer even dat ik hier heb gepost, heb ook niet echt veel echt interessants te melden dus lees ik een tijdje mee.. Maar ik kwam toch iets tegen waar ik even op moet reageren..
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 22:40:
Nu ga ik geen vooroordelen vellen, maar ik snap niet hoe je daar goed geluid uit krijgt

Ik wil je gerust geloven als je mij kan overtuigen. Maar hier thuis heb ik een paar boxen van 250 Watt staan waaronder PA's van JBS en een subwoofer van Celestion 2x15" 600 RMS en ik vind deze al wat slapjes...
Ik zal ook geen vooroordelen vellen, maar JBS?

En wat moet jij in godsnaam met zoveel vermogen voor thuis? Ik wil je gerust geloven als je mij kan overtuigen hoor
Veel vermogen heb je alleen nodig als je draait in een zaal waar ook veel vermogen voor de zaal wordt gebruikt. Met je monitors moet je het zaalgeluid net overstemmen zodat je goed kunt mixen, dan heb je misschien wat meer nodig.
Blijft mooi trouwens, JB Systems PA noemen.. Celestion is top, dat wel.. Bovendien kun je boxen van 250 Watt hebben, maar als je er een hi-fi versterkertje aanhangt dan gaat het nog niet asociaal hard (dat moet ook niet, maar dat is wel de reden dat je dit postte)..