How to become a Dj... deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 7.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20384

best degelijk duss die gemini... maargoed ik ga het maar niet proberen met me 2100 want das zonde en dre zal hem vast niet terug nemen nadat hij hier de test/ review gelezen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Reind schreef op 23 April 2003 @ 10:34:
[...]

Ik heb hier nog een technics staan -> compleet aan gort en uit elkaar liggen -> Die ga ik weer in elkaar zetten (motor e.d haal ik er uit) en die tyf ik van een flatgebouw af -> Dat film ik en dat word m'n nieuwe intro voor m'n website :)

Best wel een cool idee dacht ik zo :)
Zou ik er wel voor zorgen dat er iets van een stalen bouwplaat onderligt ofzo. Schade aan het wegdek kost wat meer dan een rotte Technics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30
ben ook nog van plan er blauwe LED'jes in te bouwen bij die technics
(het power licht en het popup licht),
om hem dan toch nog een stapje verder te tweaken :)
maar moet die ledjes ff vinden... iemand?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Een M3D (je icon) heeft toch al blauwe ledjes e.d.? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03

Eraser127

Nijkerk

Vash schreef op 23 April 2003 @ 12:51:
k'dacht het wel, maar misschien is die icon een toekomstdroom :P

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vash schreef op 23 April 2003 @ 12:51:
Is volgens mij een 1200SL MK2. Kijk maar naar het ledje. Toch echt rood :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Kaj. schreef op 23 april 2003 @ 10:40:
[...]

Zou ik er wel voor zorgen dat er iets van een stalen bouwplaat onderligt ofzo. Schade aan het wegdek kost wat meer dan een rotte Technics. :)
Zo sterk zal die technics echt niet zijn dat ie een baksteen over midden kan koppen. En we hebben al wat anders bedacht -> Bij me pa op het werk -> Een vette bulldozer er over heen 8)

Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit wat ik er nou mee moet doen dus als iemand goede ideeén heeft om de technics naar de draaitafel hemel te helpen dan hoor ik het graag :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je echt wilt tweaken, dan kan je er altijd nog een robot van bouwen en meedoen met:

Robot Wars! :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:31

Muggie

8 pm

Leg er een plaat van Frans Bauer op :)

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 20:23
Nee of, dat nummer van een "lonesome cowboy" (denkend aan die film die ik nu weer vergeten ben)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Reind: Je zult er nog versteld van staan wat er allemaal kapot kan. :)
Maar een bulldozer werkt wel ja.. Hebben ze geen stoomwals? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30
Ik heb gewoon een normale sl1210 hoor,
dus gewoon rode lampjes in de powerknop en de 33/45 toetsen

dat icon is gewoon een plaatje wat ik ergens tegenkwam, is nie de mijne :P

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

jeu. ik heb ze binnen!! de shure'z whitelabels :

Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/prive/shure2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/prive/shure1.jpg

Ik heb ze nog niet uitvoerig getest met FS omdat m'n vriendin moet msn-en met d'r moeder :( :P

maar ik vind ze geil.. alleen jammer dat er weer zoveel toeters en bellen omheen zit (zoals alluminium doosje + borsteltje + schroevedraaiertje).. maar van de andere kant ook wel weer leuk, maar het zou de prijs kunnen drukken (109 euro per stuk :()

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-04 11:23
ze pakt der mobiele telefoon maar, kan ze bellen

gezeur altijd van ik moet ff msnen

blij dat me vriendin geen internet heeft;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 19-05 16:27

Empathy

Extreme Audio

MR_WAZOO schreef op 23 april 2003 @ 17:17:
ze pakt der mobiele telefoon maar, kan ze bellen

gezeur altijd van ik moet ff msnen

blij dat me vriendin geen internet heeft;)
Blij dat ik geen vriendin heb ;)

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 29-05 15:47
Reind schreef op 23 April 2003 @ 14:30:
[...]

Zo sterk zal die technics echt niet zijn dat ie een baksteen over midden kan koppen. En we hebben al wat anders bedacht -> Bij me pa op het werk -> Een vette bulldozer er over heen 8)

Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit wat ik er nou mee moet doen dus als iemand goede ideeén heeft om de technics naar de draaitafel hemel te helpen dan hoor ik het graag :)
Gouden idee voor technics-sloop-film:

Je maakt eerst een shot met daarop een hele sl op het wegdek, vervolgens film je hem hoe die van het gebouw afvalt, maar je laat het einde zien alsof ie heel op de grond komt (daar gebruik je dat eerste shot voor). Krijg je zo'n tekst in beeld, met daarin iets over de onverwoestbaarheid van de technics (of iets in de trend van: This could be your lucky day) en vervolgens zie je een bulldozer (waarop je Vestax of Numark schrijft) eroverheen rijden. Die laat je in werkelheid rijden over de bijeengeschraapte stukken en laat vervolgens het eindshot zien van de platte technics en daarbovenop een hele vestax/numark met de tekst: Only one will preveal

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20384

Hahaha meesterlijk... ik ben benieuwd naar het eindresultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Zorg maar dat ie niet op iemand zn hoofd valt.

Hoe zit dat met die sprinkhaan naalden? Zien er echt mooie dingetjes uit, klinken ze ook een beetje?

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54653

Yes, vanochtend om half 10 er al uit om de postbode te verwelkomen, maar vanavond om 7 toch uiteindelijk mijn nieuwe cd speler gekregen: een gemini cd-400X.

Hieronder even wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.jasperweb.nl/dj/Dsc00652.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jasperweb.nl/dj/Dsc00653.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jasperweb.nl/dj/Dsc00654.JPG
Zoals je ziet heb ik alles op me bed gesmeten en ben meteen aan de slag gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 54653 schreef op 23 april 2003 @ 23:04:
Yes, vanochtend om half 10 er al uit om de postbode te verwelkomen, maar vanavond om 7 toch uiteindelijk mijn nieuwe cd speler gekregen: een gemini cd-400X.

Hieronder even wat pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zoals je ziet heb ik alles op me bed gesmeten en ben meteen aan de slag gegaan :P
neiss... werktie nou ook een beetje of.... :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, doet niks maar is leuk om naar te kijken.... :9

Nee maar zonder dollen: hij werkt bijna t zelfde als mijn gemini cdj20. Verschillen zijn:
- de cd-400x start in 0.15 sec, de cdj20 in 0.03
- het jogwheel van de cd-400x is tien x zo soepel als die van mijn cdj20. ik geef een swing en een minuut later staat die weer stil zeg maar.
- pitch van de cd-400x is 10% van de cdj20 16%

De effecten:
de zoom werkt wel goed, niet te vaak maar soms klinkt 't wel gaaf.
de echo gaat, niet zo super de super maar bij sommige vocals klinkt het ook leuk.
de filter werkt ook goed, en is soms ook een leuke toevoeging

Loopfunctie:
perfect!!
als je een beetje goed telt cue je hem aan t begin, w8 tot je gewenste aantal tellen voorbij zijn en klikt op de 2e knop; hij looped perfect (als je t goed doet;)). Ik had er nog nooit mee gewerkt maar heb al een aantal foutloze loopjes gemaakt. Er zit ook een reloop knop zodat je eerdere loopjes terug kunt halen.

That's all fooks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
moet binnekort maar eens ff alle functies op me cdspeler op een rij gaan zetten
brake is in iedergeval leuk, niemand heb meer door dat je een cdspeler heb, en geen draaitafel, je kan de cd namelijk gewoon laten uitdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Ik vroeg mij af of er ook een dj mixer is die je ook kunt gebruiken als mengpaneel voor instrumenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:31
Anoniem: 19566 schreef op 24 April 2003 @ 17:48:
Ik vroeg mij af of er ook een dj mixer is die je ook kunt gebruiken als mengpaneel voor instrumenten
Spirit K3 32 werkt perfect. 32 monokanalen en 8 stereokanalen. Je moet het alleen doen zonder split-cue en crossfader. Of het daadwerkelijk ook handig in gebruik en vervoer is moet je zelf ff uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Zou je bijvoorbeeld zo'n Behringer DX1000 kunnen gebruiken voor dj'en en als mengpaneel. Ik vraag dit omdat ik ook wel wat met mijn keyboard, mic en gitaar wat opneem. En ik heb nu mijn dj spul de deur uitgedaan wegens geldgebrek en wanneer ik weer geld heb zou zo'n multifunctionele mixer wel erg handig zijn.

http://www.behringer.nl/0...dj.cfm?id=DX1000&lang=eng

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 19566 op 24-04-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
de DX 1000 is op zich wel geschikt maar ik denk dat je beter in 2 mixertjes kan investeren, 1 voor het djwerk, in dit geval een stereomixer
en 1 voor t monowerk zoals gitaar en keyboard en mic, aangezien de DX maar 2 mono ingangen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Kan je die mono-instrumenten niet gewoon splitsen in twee stereosignalen (links en rechts dus), en vervolgens met de pan weer eenbeetje een plek geven in je stereobeeld? Dan is je resultaat hetzelfde, esthetisch ist wat minder...

Edit:
Het enige wat je dan mist is een afzonderlijke EQ en send/return voor links/rechts, maar mis je dat in jouw toepassing??

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 6071 op 25-04-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Anoniem: 6071 schreef op 24 april 2003 @ 23:04:
Kan je die mono-instrumenten niet gewoon splitsen in twee stereosignalen, en vervolgens met de pan weer eenbeetje een plek geven in je stereobeeld? Dan is je resultaat hetzelfde, esthetisch ist wat minder...
uhmm, hier gaat iets fout denk ik. Het lijkt mij eerder van een stereo 2 mono-signalen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
RooT schreef op 12 april 2003 @ 20:24:
Btw, waar kan ik eigenlijk (promo) vinyl platen kopen?
Ja recess ken ik al :) Maar 't zal wel aan mij liggen, maar volgens mij hebben die niet het nieuwste van het nieuwste :?
Heel veel liedjes had ik al, bijv. deeppack - 100 %, die had ik een dikke 3 maanden geleden al en wat staat bij recess: Date added: 4 April 2003
En maar niet te spreken over Dj luna meets DHHD - so many more die ik in oktober al had, wat staat daar: Date added: 28 March 2003 , daar zit bijna een half jaar verschil tussen..

Ligt het aan recess of ? Want d8 dat op vinyl altijd promo materiaal uitkwam.. :)
Mr. ReceSS says:
Promo platen krijg je meestal bij record pools (zoals IDP). Het "overschot" daarvan komt in de distributie terecht (en dus ook bij recess)
Mr. ReceSS says:
bullshit
Mr. ReceSS says:
vinyl komt soms gewoon later uit
Mr. ReceSS says:
ik had die deepack direct toen ie op vinyl uit was
Mr. ReceSS says:
veel djs draaiden die al van cd
Mr. ReceSS says:
en promos worden meestal niet verkocht, de grote djs krijgen hem wel + een aantal winkels

Dus dan weten jullie t :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UC: zie edit.

Het ging mij erom dat je een stereokanaal redelijk simpel kan misbruiken als mono-kanaal door het mono-signaal zowel links als rechts binnen te laten komen (je hebt dan alleen het eq-probleempje).

Ik denk dat je voor de prijs vaan een DX1000 zeker niet twee aparte mixers moet gaan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:35

Chiron

Moderator Discord
MR_WAZOO schreef op 24 April 2003 @ 00:28:
moet binnekort maar eens ff alle functies op me cdspeler op een rij gaan zetten
brake is in iedergeval leuk, niemand heb meer door dat je een cdspeler heb, en geen draaitafel, je kan de cd namelijk gewoon laten uitdraaien
wat dat betreft ontloopt het een draaitafel niet veel idd.. maar ik herken de cd dj's wel degelijk ook al hebben ze een brake.. komt gewoon te zuiver klinisch geluid uit

had je nou trouwens wel of niet een scratchfunctie op dat ding? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Anoniem: 6071 schreef op 24 April 2003 @ 23:04:
Kan je die mono-instrumenten niet gewoon splitsen in twee stereosignalen (links en rechts dus), en vervolgens met de pan weer eenbeetje een plek geven in je stereobeeld? Dan is je resultaat hetzelfde, esthetisch ist wat minder...

Edit:
Het enige wat je dan mist is een afzonderlijke EQ en send/return voor links/rechts, maar mis je dat in jouw toepassing??
je kan op de dx 1000 alleen je monokanalen pannen, ding staat hier links van me dus ik kan t weten ;)

zoals ik al zei, de DX1000 is meer een djmixer vanwege veel stereo te weinig mono

G > er zit wel een scratchfunctie op alleen is die meer van ff een backscratch maar meer ook niet, t klinkt niet en t boeit mij niet;)

[ Voor 10% gewijzigd door NightOwlNL op 25-04-2003 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 54653 schreef op 24 April 2003 @ 00:10:
nee, doet niks maar is leuk om naar te kijken.... :9

Nee maar zonder dollen: hij werkt bijna t zelfde als mijn gemini cdj20. Verschillen zijn:
- de cd-400x start in 0.15 sec, de cdj20 in 0.03
- het jogwheel van de cd-400x is tien x zo soepel als die van mijn cdj20. ik geef een swing en een minuut later staat die weer stil zeg maar.
- pitch van de cd-400x is 10% van de cdj20 16%

De effecten:
de zoom werkt wel goed, niet te vaak maar soms klinkt 't wel gaaf.
de echo gaat, niet zo super de super maar bij sommige vocals klinkt het ook leuk.
de filter werkt ook goed, en is soms ook een leuke toevoeging

Loopfunctie:
perfect!!
als je een beetje goed telt cue je hem aan t begin, w8 tot je gewenste aantal tellen voorbij zijn en klikt op de 2e knop; hij looped perfect (als je t goed doet;)). Ik had er nog nooit mee gewerkt maar heb al een aantal foutloze loopjes gemaakt. Er zit ook een reloop knop zodat je eerdere loopjes terug kunt halen.

That's all fooks
mjah op de loopjes en effecten na dus eigenlijk een beetje minder dan de cdj-20... en wat heb je er nou voor betaald ?? (sorry ben te lui om op te zoeken :z )

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neuh, hij is niet minder hoor. verder gewoon bijna t zelfde. bediening werkt even soepel!

ik heb er 344 euro (ex verzendkosten) voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
JasperT leuk speelgoed, kun je eindelijk es met echte spullen aan de slag ;)
En BtM909, die icon is wel zekers een M3D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
BtM909 schreef op 23 april 2003 @ 13:15:
[...]

Is volgens mij een 1200SL MK2. Kijk maar naar het ledje. Toch echt rood :)
ik kan je verzekeren dat een m3d ook rooie ledjes heeft, we hebben er nl. 2 in Elf staan

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37139

Mochten er nog mensen uit Eindhoven hier zijn, ik draai met Koninginnedag in de Mezzo in Eindhoven van half 5 tot 7. Altijd leuk om daar toevallig een forummer tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik denk dat ik bij Loveland op het stoperaplein rondwaar die dag (Amsterdam) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Chiron op 26-04-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Mmmmmm.... Right!

Wàt een leuke avond gehad. Echt met een begin van "ik weet het nog niet, waar zal ik heen gaan..." Daarom maar eens in Twstd gaan kijken (hier in Amsterdam) en dat is dus een mooi onbekend geheim. Niet doorvertellen dus ;).

Een piepklein tentje vlakbij de Heinekenbrouwerij, vanavond hosted by Xpander. Prima underground dus. Super relaxed publiek (veel niet Nederlands sprekende figuren. Of het nou toeristen waren weet ik eigenlijk niet), niet takke druk, geen onaardige portiers, allemaal vrolijk kijkende mensen... Helemaal het goeie ouwe house sfeertje. (Ow... en Carlsberg bier voor 1,85... Vind ik ook helemaal niet vervelend!)

EN.... Check wat er bij die lui op koninginnedag voor de deur staat:

Onder andere: Billy Nasty, Jack de Marseille, Kostas Hom en Laidback Luke. :9

Zo. Dat is dus duidelijk. Als ik niet op een bootje zit sta ik daar.

Ik schat zo in dat er hier wel mensen zullen zijn die dat ff wilden weten ;).

Check anders ook ff www.twstd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
MisterDon schreef op 26 April 2003 @ 03:57:
Mmmmmm.... Right!

Wàt een leuke avond gehad. Echt met een begin van "ik weet het nog niet, waar zal ik heen gaan..." Daarom maar eens in Twstd gaan kijken (hier in Amsterdam) en dat is dus een mooi onbekend geheim. Niet doorvertellen dus ;).

Een piepklein tentje vlakbij de Heinekenbrouwerij, vanavond hosted by Xpander. Prima underground dus. Super relaxed publiek (veel niet Nederlands sprekende figuren. Of het nou toeristen waren weet ik eigenlijk niet), niet takke druk, geen onaardige portiers, allemaal vrolijk kijkende mensen... Helemaal het goeie ouwe house sfeertje. (Ow... en Carlsberg bier voor 1,85... Vind ik ook helemaal niet vervelend!)

pffff en dan ga ik nog in een geluidswagen zitten ook, mjah, dan mot ik t maar missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MisterDon schreef op 26 April 2003 @ 03:57:
Mmmmmm.... Right!

Volgens mij ben ik er een tijdje terug geweest. Voor zover ik weet komt er aardig wat oud roxy publiek dus ja dan zit je altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
dat klinkt ook wel erg interessant!
misschien dat ik daar ook nog ff kom buurten dan

en Wazoo lekker met de tandenborsteljive in de cd spelert het dorp weer wakker schudden? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

LOL

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 26 April 2003 @ 11:10:
[...]

dat klinkt ook wel erg interessant!
misschien dat ik daar ook nog ff kom buurten dan

en Wazoo lekker met de tandenborsteljive in de cd spelert het dorp weer wakker schudden? B)
stop maar vast lekker watjes in je oren, want je gaat verrekte vroeg je bed uit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
misschien ben ik niet eens in Ouderkerk dan slappe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26952

ej Six4eight gefeliciteert met je nieuwe vinyl!

loopt de pre-sale @ od al lekker?
of weet je dat nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, nu weet ik het helemaal niet meer... Was ik eerst verkocht aan loveland, wil ik nu naar twisted! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Wie heeft er weleens mogen klooien met een Denon DN-S5000?
Lijkt een beetje op de Pioneer CDJ-1000/800, maar het plateau draait echt en is dus een volledige imitatie van een draaitafel. De prijs lijkt mij veel te hoog, maar het is volgens mij wel een leuk dingetje om eens flink mee te stoeien

linkje

[ Voor 11% gewijzigd door Universal Creations op 26-04-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 26 April 2003 @ 12:43:
misschien ben ik niet eens in Ouderkerk dan slappe ;)
mwah, ik weet jou priveleven niet, dus weinig slaps aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
Universal Creations schreef op 26 April 2003 @ 20:50:
Wie heeft er weleens mogen klooien met een Denon DN-S5000?
Lijkt een beetje op de Pioneer CDJ-1000/800, maar het plateau draait echt en is dus een volledige imitatie van een draaitafel. De prijs lijkt mij veel te hoog, maar het is volgens mij wel een leuk dingetje om eens flink mee te stoeien

linkje
IK!

Het werkt ongeveer hetzelfde als een draaitafel, voor zover ik daar ervaring mee heb :P
Enige probleem is een harde backspin, geeft hetzelfde effect als een tafel met finalscratch. Voorderest is het een normale 13 in een dozijn speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26318

Owja, over koniginnenach gesproken.

ik ga naar nighttown.. major league drum&bass... dillinja, peshay,high contrast, nookie, bse, harsh etc.

ff lekker partyen voordat ik 16 mei (vor de derde keer) in 013 ga draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 29-05 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

okeej even een vraagje van een n00b ertussendoor. Ik zit hier dus wat te spelen met mix vibes pro en probeer eens wat nummers door elkaar te mixen, hehe et valt nog niet mee om het niet als een "treinongeluk" te laten klinken. Het laten overgaan inelkaar begint een beetje te lukken, maar dat is natuurlijk niet het uiteindelijke doel. Ik wil gewoon een beetje leren nummers samen te voegen. Wat betreft het proggie mix vibes het heeft beatkillers, uitgebreide pitchfunctie en alles, dus denk dat het proggie er wel tegen opgewassen is. Nou ik nog :D

Nou heb ik het dus net zo gemaakt dat de voorafluistering ook werkt, Zeker een vereiste om een beetje te mixen. Maar toch heb ik met de beat een beetje gelijk te krijgen nog wel erg veel moeite eigenlijk. Zijn er sites met tips of howto's die je een beetje de goede richting insturen? Want eigenlijk "doe ik zo maar wat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

AtomicShockwave schreef op 27 April 2003 @ 23:51:
[...]

Nou heb ik het dus net zo gemaakt dat de voorafluistering ook werkt, Zeker een vereiste om een beetje te mixen. Maar toch heb ik met de beat een beetje gelijk te krijgen nog wel erg veel moeite eigenlijk. Zijn er sites met tips of howto's die je een beetje de goede richting insturen? Want eigenlijk "doe ik zo maar wat"
Tja, er zijn wel sites met tips idd. Maar in feite doet iedereen "maar wat", en op het eind heb je toch een eigen manier van mixen ontworpen die jezelf nauwelijks met een pen kan beschrijven.

Het is gewoon super-persoonlijk. De treincrashes en camel-stampedes zullen er in het begin absoluut zeker in blijven zitten, want om met Hans Teeuwen te spreken: "Je kan het niet uitleggen, het is... het is... Het is een gevoel!"

Ik heb hier een heel boekje liggen met gedownloade tips & tricks, echter er staat maar op 1 pagina een URL:

Synthetic Arts had bijv. zo'n tutorial.

Maar toch. In het begin verklooide ik vanalles, en alhoewel jij niet met naalden (die kunnen dansen) en draaitafels of CD-decks gaat werken (die je aan moet zetten! Ja, zelfs dat is lastig in den prille beginne) blijft het vooral een kwestie van doorzetten, doorzetten en nog eens... <- dat dus.

Op een gegeven moment ontwikkel je dus een liefde voor het mixen, heb je jouw eigen "stijl" (die je dus moeilijk in woorden kan omzetten, vooral het beatmatchen) of... je haat het allemaal want het gaat voor geen meter: dan moet je weer doorgaan met doorzetten, of beseffen dat het gewoon niet jouw ding blijkt te zijn.

Anyway: begin gewoon met wat simpele trance oid. Perfect om de basic-skills van het trein-crash-ontwijk-programma te doorgronden.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 29-05 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

the_Omniscient schreef op 28 April 2003 @ 00:02:
[...]
Tja, er zijn wel sites met tips idd. Maar in feite doet iedereen "maar wat", en op het eind heb je toch een eigen manier van mixen ontworpen die jezelf nauwelijks met een pen kan beschrijven.

Het is gewoon super-persoonlijk. De treincrashes en camel-stampedes zullen er in het begin absoluut zeker in blijven zitten, want om met Hans Teeuwen te spreken: "Je kan het niet uitleggen, het is... het is... Het is een gevoel!"

Ik heb hier een heel boekje liggen met gedownloade tips & tricks, echter er staat maar op 1 pagina een URL:

Synthetic Arts had bijv. zo'n tutorial.

Maar toch. In het begin verklooide ik vanalles, en alhoewel jij niet met naalden (die kunnen dansen) en draaitafels of CD-decks gaat werken (die je aan moet zetten! Ja, zelfs dat is lastig in den prille beginne) blijft het vooral een kwestie van doorzetten, doorzetten en nog eens... <- dat dus.

Op een gegeven moment ontwikkel je dus een liefde voor het mixen, heb je jouw eigen "stijl" (die je dus moeilijk in woorden kan omzetten, vooral het beatmatchen) of... je haat het allemaal want het gaat voor geen meter: dan moet je weer doorgaan met doorzetten, of beseffen dat het gewoon niet jouw ding blijkt te zijn.

Anyway: begin gewoon met wat simpele trance oid. Perfect om de basic-skills van het trein-crash-ontwijk-programma te doorgronden.
Hardstikke bedankt voor je reply, ben ECHT een stuk wijzer geworden :) Wat zijn camelstampedes trouwens? is dat dat de 2 verschillende beats als een ongesynchronyseerd zooitje doorelkaar beuken? hehe yup dat ken ik :P
mjah, maar et bevalt me eigenlijk wel, ik ga gewoon proberen elke dag er wat tijd aan te besteden. Ik heb al gemerkt dat et na 2 uurtjes kloten al een stukje beter werd, alhoewel het een kleine stap was was et toch iets :)

overigens draai ik alles van Trance, tot hardstyle zo'n beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

AtomicShockwave schreef op 28 April 2003 @ 00:11:
[...]

das ook weer iets ;) Nadat je het mixen onder de knie hebt je repertoire een beetje op rij zetten... wil mij niet altijd zo goed lukken zonder publiek....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
even een vraagje tussendoor: is clubcharts helemaal opgeheven?

Ze hadden al een tijdklok, maar sinds een paar dagen kan ik er helemaal niet op komen. Of hebben ze een nieuwe server en gaat de overgang niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Clubcharts heeft op dit moment server problemen, we hopen het z.s.m. te hebben opgelost!
Dat krijg ik te zien.

Even iets anders:

GEVRAAGD: Bouwtekening van dj booth's!

Morgen ga ik op mijn kamer een booth bouwen en ben benieuwd of iemand nog tekeningen heeft liggen waar ik ideeen van kan opdoen. Dus heb je tekeningen: post ze hier of mail ze naar me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Universal Creations schreef op 28 April 2003 @ 11:44:
even een vraagje tussendoor: is clubcharts helemaal opgeheven?

Ze hadden al een tijdklok, maar sinds een paar dagen kan ik er helemaal niet op komen. Of hebben ze een nieuwe server en gaat de overgang niet goed?
Ik heb eigenlijk geen ID... Maar ze zullen wel niet volledig exit zijn neem ik aan....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/universal-creations/DJ-Kast.jpg

en de foto

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/universal-creations/S_3.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Universal Creations op 28-04-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ah, de traanplaatbak. Van wie is die ook alweer (toch niet van jou Ener-G?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
Vash schreef op 28 April 2003 @ 15:15:
Nee, van UC zelf |:( 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

swiieeeet :9 maar mixt dat nog wat zo 'diep' met die vinylschrabbers ???

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
|:( |:( |:(
Echt een kunst nicks lezen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Vash schreef op 28 April 2003 @ 15:15:
nope B)

al heb ik wel ooit eens zoiets inelkaar geklust voor het jongerencentrum, maar daar was eigenlijk geen bouwtekening aan te pas gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
nadat gister mijn mobo spontaan de geest gaf heb ik vandaag een nieuwe gehaald, en ga ik vandeweek 512 mb ram ervoor halen, zodra die der zijn kan ik eindelijk weer lekker mixen en shoutcasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
mixen kan je toch ook zonder pc? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ener-G schreef op 29 April 2003 @ 12:22:
mixen kan je toch ook zonder pc? B)
mjah zou je wel zeggen... maar als ik mn compu uit heb dan hoor ik ook nix hoor ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
KeeZ schreef op 29 April 2003 @ 12:31:
[...]

mjah zou je wel zeggen... maar als ik mn compu uit heb dan hoor ik ook nix hoor ;)
Das kut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

AtomicShockwave schreef op 28 April 2003 @ 00:11:
[...]

Hardstikke bedankt voor je reply, ben ECHT een stuk wijzer geworden :) Wat zijn camelstampedes trouwens? is dat dat de 2 verschillende beats als een ongesynchronyseerd zooitje doorelkaar beuken? hehe yup dat ken ik :P
mjah, maar et bevalt me eigenlijk wel, ik ga gewoon proberen elke dag er wat tijd aan te besteden. Ik heb al gemerkt dat et na 2 uurtjes kloten al een stukje beter werd, alhoewel het een kleine stap was was et toch iets :)

Camelstampedes is een leuke term ja. Meestal spreken ze van 'trainwrecks' naar aanleiding van het kadeng-kadeng geluid dat wielonderstellen van een trein maken als ze over rails verbinding lopen. Beats net na elkaar dus, een trein ongeluk.

Veel oefenen, veel oefenen en veel oefenen. Op die manier leer je steeds beter om kleine fouten op te pikken. En verder moet je een beetje doorhebben hoe tracks nou precies in elkaar zitten. De rest komt dan vanzelf wel. Een goeie koptelefoon en een goeie opstelling van je luidsprekers (monitors) helpt ook heel veel.

En verder: neem je mixen op. Nee, laat ze voorlopig nog maar aan niemand anders horen. Het duurt nog wel even voordat je ze geschikt acht voor 'publieke consumptie' (en vaak is het zo dat je zelf kritischer bent dan een niet DJ'ende luisteraar, want die hoort minder snel de fouten.) Dit werkte, bij mij tenminste, erg goed omdat je zo geconcentreerd naar je gemaakte overgangen kan luisteren zonder dat je aandacht bij het goed zetten van de volgende plaat is. Als bonus leer je ook meteen je platen beter kennen.

Zie mijn sig: http://music.hyperreal.org/dj/AVH/

(SPAM SPAM, doe ik het weer >:) >:) )

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sow: vandaag dj booth in elkaar getimmerd, zo even ophangen en klaar!! Dan alles inrichten maar.....
Als ik pics heb post ik ze wel!

En UC: nog bedankt voor de tekening: heb er wel wat aan gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Wat is dat nou weer voor opmerking? "Als ik pics heb post ik ze wel"?

Je zou onderhand toch wel moeten begrijpen dat dat traditie is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
was t maar kut, dan viel er nog wat te hmm, je weet wel wat ik bedoel

in iedergeval, ik kan nu niet shoutcasten, dat kan pas als ik weer geheugen en een proc in me pc heb, en dat is donderdag

tot die tijd moet ik geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nee das nie kut, mn smurfer draait 24/7 ;) dus dat valt wel mee :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Nog 21 replies en dan kunnen we naar deeltje VI. Ik had toch het idee dat de rek er een beetje uit is. Regelmatig duurde het meer dan een dag dat er weer gereplied werd in dit geweldige topic. Misschien is een leuk idee om een beetje terug te blikken op een stukje historie die we samen hebben geschreven, kijkend naar hetgeen je hebt geleerd, want daar ging het tenslotte om: How to become a DJ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik heb laatst op een zondag is alle delen door zitten lezen en we zouden een boek met z'n allen moeten schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Universal Creations schreef op 29 April 2003 @ 23:33:
Nog 21 replies en dan kunnen we naar deeltje VI. Ik had toch het idee dat de rek er een beetje uit is. Regelmatig duurde het meer dan een dag dat er weer gereplied werd in dit geweldige topic. Misschien is een leuk idee om een beetje terug te blikken op een stukje historie die we samen hebben geschreven, kijkend naar hetgeen je hebt geleerd, want daar ging het tenslotte om: How to become a DJ....
Volgens mij moet het als 'n00p' (voor de leken: n00p = noop = newb = newbie = leek ) best wel lastig zijn om hier nog iets nuttigs uit te halen, het is nou niet echt een klein draadje meer te noemen. Oh, en je hebt ook nog eens 4 voorgangers. (straks 5 zelfs!)

Ik zou behoorlijk gefrustreerd raken als ik, als leek, nu iets zou willen vragen, wetende dat het antwoord zeer waarschijnlijk wel in de 126 + 81 + 61 +81 + 80 pagina's a 25 berichten per pagina zal staan. En het risico lopen dat je vervolgens het "zoek nou eens even" naar je hoofd krijgt... Daar zijn de voorgaande delen iets te groot voor...

[ Voor 3% gewijzigd door JumpStart op 29-04-2003 23:42 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Reind had al voorgesteld om een boek te schrijven :)
Dus dat word dan het "How to become a DJ Handboek", met alle ins en outs van het DJ-gebeuren, mede mogelijk gemaakt door tientallen DJ's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 01:17
Gaat ongetwijfeld een bestseller worden! Een must-have voor alle (wannabe) DJ's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Zoiets bestaat trouwens al ... heb ik in ieder geval voorbij zien komen op Hard To Find Records...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Ik ben dr pas heel laat ingerold, in dit topic. Kwam ook wel omdat er al zo'n enorme bult aan info aan voorafging, dat ik dacht dat mijn inbreng vrij minimaal zou zijn (ik DJ ook nog maar een jaartje ofzo). Maar eik is het best een relaxed chillplekje.

Misschien is het aardig om de "insiders" van deze topiques in het volgende topic ff te laten weten, wat er allemaal een beetje aan vooraf is gegaan idd. Beetje historisch besef kan geen kwaad, en dan weten de mensen ook een beetje waar ze wat kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
dat betekend dat we de komende 14 replies niet mogen terug blikken en dat pas in het nieuwe topic mogen doen.

Ik weet wel een andere bezigheid voor dat het nieuwe topic van start kan gaan: bepalen wie hem mag beginnen. Aangezien ik al een keer het een topic ben begonnen doe ik niet meer mee. Dus naar wie gaat deze keer de eer om 2000 replies op zijn naam te krijgen.

[ Voor 55% gewijzigd door Universal Creations op 30-04-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. offert zich wel op. :+

Nah, een boek bestaat wellicht al, maar een Nederlandstalig boek misschien niet? Then again; zie eens uit 7000 replies de relevante eruit te vissen en die in boekvorm te gieten?
Dan zit je nog met copyrights en whatnot. Idee is goed, maar de uitvoering is vers twee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

pfffftt ... wie zijn dan de genomineerden ? Ik ben er al vanaf deel 1, eerste pagina bij, maar daarin ben ik ook niet de enige.

Degene die de eer wil hebben moet wel even met de AVH modjes contact opnemen om het te timen èn die persoon zal toch ook een overzicht moeten klussen van links, feitjes en veel gestelde (èn beantwoorde) vragen. Niet zomaar even te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik hoef het niet zo nodig te doen.

Ben er trouwens wel vanaf deel 1 bij. Shit zeg ik wil niet weten hoeveel replies ik heb gemaakt in dit topic.

Ik denk dat ik binnenkort toch maar is een stuk ga schrijven. Zal wel een aardig verhaal worden maar het lijkt me op zich wel een leuk idee.

[ Voor 33% gewijzigd door R2D2 op 30-04-2003 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Reind schreef op 30 April 2003 @ 02:30:
Ik hoef het niet zo nodig te doen.

Ben er trouwens wel vanaf deel 1 bij. Shit zeg ik wil niet weten hoeveel replies ik heb gemaakt in dit topic.

Ik denk dat ik binnenkort toch maar is een stuk ga schrijven. Zal wel een aardig verhaal worden maar het lijkt me op zich wel een leuk idee.
ghehe damn hoeveel htbad's heb ik wel niet gemist? (of heb ik er in elke minstens 1 reply gezet?)

btw reind: wanneer zie ik je eens draaien op 1 van de nu ohw zo vele feesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, dan claim ik ook nog ff mijn eer om 4 uur snachts! Doe mee sinds deel 1, post nietzo gek vaak, omdat het antwoord meestal al gegeven was, werd, of zou worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Kijk even terug naar de vorige draadjes en je kunt zien dat ik hier steeds buiten de boot ben gevallen om de eer te nemen..... We kunnen wel gaan stemmen @mixmasters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, maaruh

wie gaat de inleiding dan maken? :+
ik ben niet zo goed in schrijven, dus ik doe maar ff niet mee :P

maargoed 8500+ replay's verder is het nog stees gezellig en informatief, ben begonnen in dit draadje met posten, heb toen me eerste tafels en platen aangeschaft! en nu bijna 1 1/2 jaar verder kan ik al een redelijke set neerzetten, nu nog DD's. en het feest is compleet!

tijd voor een meeting d8 ik zo :)
@mixmasters zijn we daar al druk mee bezig, maar komt niet echt van de grond!
zijn hier nog DJ's enthousiast te krijgen voor een grote dj/party meeting?

wat ik trouwens nog wel ff wil mededelen voor de firstpost in het nieuwe topic, wat leuke weetjes:

How 2 become a LJ.....? How to become a LJ
een 'dochter draadje'
net als How to become a Producer
how to become a producer

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 26952 op 30-04-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Laten we nu lekker heel erg scherp gaan zijn wie er mag openen. :)
Ik heb lekker 1994. Supermooi!

Maar on topique; is er nog een beetje gedraaid gister of vandaag? Ik heb voor het eerst sinds tijden geen klus tijdens k-dag, dus lekker varen... Stort het met bakken uit de hemel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik moet vanacht draaien op een boot. Ik zit alleen met 1 probleem -> Ben nu zo ziek als een hond dus dat word ff doorbijten vannacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Reind schreef op 30 April 2003 @ 14:29:
Ik moet vanacht draaien op een boot. Ik zit alleen met 1 probleem -> Ben nu zo ziek als een hond dus dat word ff doorbijten vannacht. :(
Als het in Amsterdam is met CD's en je hebt assistentie nodig moet je dat maar ff zeggen. :)

(mail to misterdon@xs4all.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reind schreef op 30 april 2003 @ 14:29:
je bent niet de enige

*nog steeds dikke kater heeft*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Universal Creations schreef op 29 April 2003 @ 23:45:
Reind had al voorgesteld om een boek te schrijven :)
Dus dat word dan het "How to become a DJ Handboek", met alle ins en outs van het DJ-gebeuren, mede mogelijk gemaakt door tientallen DJ's.
Whaaaaaaaa, dat moet me toch een ultiem boekwerk worden :D. Want vergeet niet dat we Jumpstart's l33t techniek site al als basis hebben he ;)

En Omniscient: Zonde. Als jij al een jaar DJ't dan ben je al langer bezig dan ik, en ik ben begonnen naar aanleiding van dit draadje. Plus omdat ik erg graag meer zou willen doen met mijn favo muziek dan er alleen naar luisteren (dus niet "de hype volgen" zeg maar). Ohja ik doe mee sinds het vorige draadje, misschien twee draadjes terug.

Over de meetings: Lijkt me erg leuk en leerzaam! Ik zou graag mee willen doen iig :)

Ik zal ook meteen een leuke intro schrijven voor het nieuwe topique... eerst ff een hap naar binnen werken :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Flake op 30-04-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Vash schreef op 30 april 2003 @ 20:02:
[...]

[...]

En Omniscient: Zonde. Als jij al een jaar DJ't dan ben je al langer bezig dan ik, en ik ben begonnen naar aanleiding van dit draadje. Plus omdat ik erg graag meer zou willen doen met mijn favo muziek dan er alleen naar luisteren (dus niet "de hype volgen" zeg maar). Ohja ik doe mee sinds het vorige draadje, misschien twee draadjes terug.

Over de meetings: Lijkt me erg leuk en leerzaam! Ik zou graag mee willen doen iig :)

Ik zal ook meteen een leuke intro schrijven voor het nieuwe topique... eerst ff een hap naar binnen werken :Y)
Hehe, tja. Ik was me er echt niet van bewust dat er zoiets als AV was op GoT (vond GoT maar eng in het begin :P ). Bovendien heb ik dat DJ'en every now and then in de koelkast gezet, vanwege die achterlijke zwalkende TT's.

Maarrrr een meeting zou wel iets extra's toevoegen idd. Bedoel, is weer eens wat anders dan over Linux-resourceshareproblems te praten. Beetje techniqueskills enzo opdoen, of gewoon een vat Palm naar binnen lurken en kijken of je minder scheef gaat mixen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ahhh, SOD IT !!

Ik pak gewoon lekker die 2000ste post, en wederom iedereen gefelicitaart !!

:) :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hulde voor JS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

HtbaDJ meeting deze zomer in Delft in de vorm van een (groot) terrasje pikken ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Triple-D en ik hebben vanmiddag alvast een voorschot genomen in Amsterdam bij Loveland goeiemorgen wat een supersfeer daar zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
How to become a Dj... deel VI
Hoplakee :)
Mocht ik iets neerzetten wat naar jullie mening fout is dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dan gooien we deze maar op slot he :P
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.