Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De laatste tijd zijn DJ-Jumbo en JasperT heel hard hezig geweest om voor ons een apart forum te maken. Met een daarbij behoorende DJ site.
Het is de bedoeling dat er allemaal reviews van verschillende gear enzo op komen, en daar een gezellig forum van te maken.
Er zijn hier al vrij veel (wannabe) Dj's en als iedereen nou ff komt kunnen we het daar ook gezellig maken!
Het forum is opgedeeld in verschillende onderwerpen, zo is het ook net even iets overzichtelijker dan in dit HTDJ draadje. Al heb ik het hier wel goed naar mijn zin gehad altijd.
Nou hier komt ie dan:
http://www.mixmasters.tk
Daar staat tevens de link voor het forum.
Dj-Jumbo en JasperT bedankt
De site is al volledig operationeel?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
er zijn al genoeg fora's / sites
mooi voorbeeld van vissen achter het net deze post, deze draad (deel V) zit al aan 700 posts.wibblemoo schreef op 31 December 2002 @ 11:50:
mooi voorbeeld van vissen achter het net, dat mixmasters.
You don't need eyes to see, you need vision
Verwijderd
Ej lieve Cyberops...wibblemoo schreef op 31 december 2002 @ 11:50:
mooi voorbeeld van vissen achter het net, dat mixmasters.
ik weet dat je me nog steeds haat...en nog steeds moordneigingen hebt...maarjah..
kom gewoon maar eens kijken hoe gezellig het is
en BtM909 ik ga het ff bekijken
Klopt, die n00bs hebben dat forum niet goed ingesteldBtM909 schreef op 31 december 2002 @ 11:18:
Ik had me al aangemeld, maar het activeren van mijn account werkt niet!!
De site is al volledig operationeel?
moet je ff naar het forum gaan, dat ip kopiëren en in je activeringslink plakken.
Verwijderd
klopt helemaal....SONiCB00M schreef op 31 December 2002 @ 12:45:
[...]
Klopt, die n00bs hebben dat forum niet goed ingesteld
moet je ff naar het forum gaan, dat ip kopiëren en in je activeringslink plakken.
we moeten ook van dat stomme .tk domein af
wordt lastig als die domeinen al geregistreerd zijnVerwijderd schreef op 31 December 2002 @ 14:21:
gewoon .netje of .commetje reggen voor 10 dollar per jaar.
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~vthart/trebla/trebla-deeptribal.mp3
Het is een deephouse track met wat progressive invloeden.
Ik zou graag willen weten wat de DJ's ervan vinden?
Verwijderd
theoretisch is ADSL 8 mbit download en 1 mbit upload
maar in nederland word t gelevert als 7 mbit down en 768 up ivm dat ze die 8/1 toch niet waar kunnen maken vanwege drukte op t netwerk
Dat speedling geval heb je besteld?MR_WAZOO schreef op 31 December 2002 @ 17:12:
[...]
theoretisch is ADSL 8 mbit download en 1 mbit upload
maar in nederland word t gelevert als 7 mbit down en 768 up ivm dat ze die 8/1 toch niet waar kunnen maken vanwege drukte op t netwerk
Verwijderd
Begin zou ik net iets anders doen, die snare is net een beetje te bedompt vind ik. De break op 5:14 ongeveer vind ik wel goed klinken, stampt er weer lekker in na de stilte! vanaf 3:41 lekker groovy, mooie tonen, beetje spooky klinkt iig lekker in dat stuk. Na een snelle luistersessie (één keer lusiteren) ben ik iig wel helemaal voorbereid op vanavond! Dat wordt lekker feesten!!!Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 15:09:
Ik ben de laatste 2 dagen druk bezig geweest met een nieuwe track en hier is het resultaat.
http://www.xs4all.nl/~vthart/trebla/trebla-deeptribal.mp3
Het is een deephouse track met wat progressive invloeden.
Ik zou graag willen weten wat de DJ's ervan vinden?
Verwijderd
Eerste x dat ik met platen draaide.... jesus, das wennen!!
En ja... Ik heb idd gedraaid. Best een leuk feest; ongeveel al mijn favo HedKandi plaatjes naadloos staan mixen, dus een prettige manier om een groffe bak pleuro's te verdienen.
ik zit dan ook enorm uit te kijken naar Next isue waar houseclassics gedraaid gaan worden
ff spammen, www.nextissue.net
Verwijderd
vriendin@home?:PVerwijderd schreef op 01 January 2003 @ 17:43:
avond van me leven gemist (hm, die heb ik sowieso al gehad)??
Verwijderd
nee hoor
Verwijderd
Happy Newyear iedereen. Vrienden van mij zijn wel naar Humanite en Awakenings geweest. Hebben het erg naar hun zin gehad, maar kreeg toch de indruk dat ze de jaarwisseling liever lokaal hadden meegemaakt.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 17:43:
Zijn er nog mensen naar humanite geweest? Of awakenings?? Wilde ik nl graag heen, maar was uitverkocht en was teveel gedoe etc... verstandig dat ik thuis ben gebleven, of avond van me leven gemist (hm, die heb ik sowieso al gehad)??
Verwijderd
Neuh, vriendin is enkelvoud
Heb me gewoon uitstekend vermaakt in de lokale hangkroeg, waar deze keer voor de verandering alleen maar mooie vrouwen waren
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
http://www.technolusion.c...nings-31-12-02/index4.php
Autch!
[ Voor 2% gewijzigd door KeeZ op 02-01-2003 17:21 . Reden: smilie ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
220 Epicentre Campusnet Gateway (glftpd 1.27_Linux) ready.
USER sicknick
530 User sicknick access denied.
Connection failed
Hallo mriesje, wat gaan we nou krijgen? Ik wel betalen voor die HD maar dan m'n eigen account ineens kwijt raken? Lijkt me niet de bedoeling, dat ik een tijdje niet inlog wil niet zeggen dan m'n account ineens pleite gaat toch?
Verwijderd
Ik heb een behringer dx 500 en ik heb de tafel op alle 3 de kanalen getest en op alle hetzelfde. Maar als ik met cd's draai heb ik super geluid.
ik weet niet wat het is en hoop dat jullie het misschien weten want het is zwaar irritant.
André Huisman (www.new-line.nl)
Verwijderd
uhm... ik geloof dat die hele FTP al een maand of wat offline is...Sick Nick schreef op 03 January 2003 @ 00:52:
Connected to 130.89.163.64 Port 21
220 Epicentre Campusnet Gateway (glftpd 1.27_Linux) ready.
USER sicknick
530 User sicknick access denied.
Connection failed
Hallo mriesje, wat gaan we nou krijgen? Ik wel betalen voor die HD maar dan m'n eigen account ineens kwijt raken? Lijkt me niet de bedoeling, dat ik een tijdje niet inlog wil niet zeggen dan m'n account ineens pleite gaat toch?
beetje k#t.... stonden leuke setjes op
(en ja ik heb ook een betaald account!)
Verwijderd
dat even goed nakijken...huisman schreef op 03 januari 2003 @ 11:04:
Massa draadje (dat derde draadje) goed vastzetten aan beide kanten EN de draadjes in de headshell controlleren (rood aan rood, wit aan wit, groen aan groen en blauw aan (tadaa) blauw).
thanx alvast
Iemand nog tips om zenuwachtige handjes bij de eerste paar overgangen te voorkomen ? (Paar biertjes enzo ...)
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Ik wel tenminste, ben een perfectionist en haat fouten (maken)
PSN: mug_8pm
Mensen weten ook dat ze me de eerste drie platen niet moeten aanspreken, want dan komt er toch geen antwoord uit.
Jammer dat ik het tegenwoordig alleen niet meer zo snel heb; ben een beetje ervaren geworden en dan gaat alles makkelijker...
Veel plezier vanavond.
http://savale.tomt.net
Verwijderd
Uiteraard met vinyl he? CD's zijn voor sukkels...savale schreef op 03 January 2003 @ 15:42:
ok mensen ik ben een vrij beginnende DJ wel wat draaien op feesten betreft. Ik draai wel op een internet radio station http://www.puredj.com met vinyl uiteraard: Ik heb een set opgenomen en hoor graag reacties:
MisterDon schreef op 03 January 2003 @ 17:04:
[...]
Uiteraard met vinyl he? CD's zijn voor sukkels...
MisterDon schreef op 03 januari 2003 @ 17:04:
[...]
maargoed, ik heb er even naar geluisterd, maar 't is zeg maar niet echt mijn stijl. technisch gezien zou er ook nog 't een en ander verbeterd kunnen worden, maargoed...
hoe lang draai je trouwens al?
[ Voor 4% gewijzigd door flat op 03-01-2003 17:11 ]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
dl gaat 3.5kbs?savale schreef op 03 January 2003 @ 15:42:
ok mensen ik ben een vrij beginnende DJ wel wat draaien op feesten betreft. Ik draai wel op een internet radio station http://www.puredj.com met vinyl uiteraard: Ik heb een set opgenomen en hoor graag reacties:
same here.. iemand hem al gemaild over de stand van zaken?Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 11:38:
[...]
uhm... ik geloof dat die hele FTP al een maand of wat offline is...
beetje k#t.... stonden leuke setjes op
(en ja ik heb ook een betaald account!)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
'k Heb hem een mailtje gestuurd en kreeg de volgende reply:Ener-G schreef op 03 januari 2003 @ 18:39:
same here.. iemand hem al gemaild over de stand van zaken?
Dus ff afwachten...Degene die het systeem beheert heeft alles geupdate, met als gevolg dat het oude FTP programma het niet meer deed. We zijn nog aan een oplossing hiervoor aan het werken, je hoort het z.s.m.! ...
btw: GELUKKIG NIEUWJAAR (wel ietwat laat, maar ben nu pas weer onder de levenden
Verwijderd
mjah... ik begin nou ook me twijfels te krijgen...Kaj. schreef op 03 januari 2003 @ 21:38:
Ben ik dan de enige die denkt aan www.watbenjedan.com denkt? Als je iets update aan een bak die moet blijven draaien, dan lees je toch eerst ff de release-notes? Of ben ik gek.
1. de TU netwerk fikt af
2. krijgen we ineens problemen met de bandbreedte...
3. dan krijgen we te horen dat de boel word geupdate?!
Mriesje... ik geloof je best... maar kan je misschien wat meer duidelijkheid scheppen?
hehe daar ben ik het dan weer niet mee eens maar ok... ik vind vinyl gewoon lekkerder draaien, heb je meer gevoel...MisterDon schreef op 03 januari 2003 @ 17:04:
[...]
van http://savale.tomt.net? gaat hier gewoon 55 (me max dload)
ik draai ruim een jaar nu. Ik draai met heeeeeele oude draaitafels die momenteel de bottleneck zijn voor het verbeteren van mijn techniek. tjaah mijn stijl is trance en vooral vocal trance...Flat© schreef op 03 January 2003 @ 17:10:
[...]
![]()
maargoed, ik heb er even naar geluisterd, maar 't is zeg maar niet echt mijn stijl. technisch gezien zou er ook nog 't een en ander verbeterd kunnen worden, maargoed...
hoe lang draai je trouwens al?
[ Voor 62% gewijzigd door savale op 04-01-2003 01:40 ]
Dit was een test. You passed.savale schreef op 04 januari 2003 @ 01:36:
[...]
hehe daar ben ik het dan weer niet mee eens maar ok... ik vind vinyl gewoon lekkerder draaien, heb je meer gevoel...
En ik heb van de week de kracht van een CDJ-800 gezien... *slik*
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Verwijderd
vaag, nu haal ik +- 7. heb ADSL 512kbit van euronet.savale schreef op 04 January 2003 @ 01:36:
[...]
van http://savale.tomt.net? gaat hier gewoon 55 (me max dload)
ehm ff je kazaa uitzettenVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 12:52:
[...]
vaag, nu haal ik +- 7. heb ADSL 512kbit van euronet.
ik vind vinyl en cd's wel samengaan. Maar mijn voorkeur ligt toch bij vinyl.Kaj. schreef op 04 January 2003 @ 11:21:
idd; savale snapt het. Sommige anderen hier nog steeds niet, dus er is hoop voor je.![]()
En ik heb van de week de kracht van een CDJ-800 gezien... *slik*
----
Ik heb trouwens gisteravond weer gedraaid en zal die set zodirect ook gaan uploaden! http://savale.tomt.net
[ Voor 46% gewijzigd door savale op 04-01-2003 13:18 ]
Verwijderd
Kon gelijk perfect met dat ding overweg, heb nu een CD met alleen maar acapella's en percussie / drum loops gebrand, moet je is kijken hoe creatief en origineel je opeens kunt draaien
hmm ben benieuwd hoe lang dat gaat duren....BtM909 schreef op 03 January 2003 @ 20:38:
[...]
'k Heb hem een mailtje gestuurd en kreeg de volgende reply:
[...]
Dus ff afwachten
btw: GELUKKIG NIEUWJAAR (wel ietwat laat, maar ben nu pas weer onder de levenden)
D8 je nou werkelijk dat die hdd stuk was? Hij heeft zijn geld en is nu verdwenen
en met 2 maanden denk ik ook nog sneller internet ook
edit: oh wacht, daar ben je al...
[ Voor 34% gewijzigd door flat op 04-01-2003 16:32 ]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Wat hangt daarboven (net onder de printer), een TL-balk ofzo?
hebbie meer close-up pics?Ener-G schreef op 04 January 2003 @ 17:50:
net ff fotootjes geschoten voor mmforum, dit is mijn setje
[afbeelding]
tl balk jaSONiCB00M schreef op 04 January 2003 @ 19:43:
hee leuk, nog iemand die met pc-speakers mixt
Verwijderd
Nu ga ik geen vooroordelen vellen, maar ik snap niet hoe je daar goed geluid uit krijgtSONiCB00M schreef op 04 January 2003 @ 19:43:
hee leuk, nog iemand die met pc-speakers mixt
Dus stofke, ik begrijp niet dat je uit jouw spullen goed geluid krijgt...
Bij mij zit er een speaker in de voet gemonteerd waar 3/4 van het geluid uit komt. Dus iedereen kan hard lachen omdat mijn speakers zo dun zijn, maar uit die voet en de sub komt de meeste herrie. Nou moet ik zeggen dat de kwaliteit eigenlijk goed is als je ongeveer op dezelfde hoogte van de speakers zit (naast je monitor dus). Dat is hier niet het geval dus ja dat kost kwaliteit. Maar d'r komt opzich goed geluid uit. Hard genoeg voor mijn kleine kamertje iigVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 22:40:
[...]
Nu ga ik geen vooroordelen vellen, maar ik snap niet hoe je daar goed geluid uit krijgtIk wil je gerust geloven als je mij kan overtuigen. Maar hier thuis heb ik een paar boxen van 250 Watt staan waaronder PA's van JBS en een subwoofer van Celestion 2x15" 600 RMS en ik vind deze al wat slapjes...
[ Voor 4% gewijzigd door Flake op 04-01-2003 22:53 ]
geluid gaat verder door naar m'n fps1500 setje die aan m'n pc hangt dus met de bassen zit het wel oke voor op de slaapkamer
als we dan toch gaan patsen pak ik liever m'n platentas en fiets ik naar het jongerencentrum waar ik regelmatig draai, daar kan ik 2x 750 Watt aan hoog en 2x 1,4 kW aan subwoofer (zaal) plus 450 Watt (monitor) om mijn oren krijgen als ik wil
[ Voor 11% gewijzigd door Chiron op 04-01-2003 23:01 ]
Verwijderd
Nu ik ga je geen ongelijk geven, dat is ook de reden waarom ik men JBS ga wegdoen ik ga me Twisters kopen. De JBS klonken toch wel behoorlijk goed vooral toen ik men subje gekocht had... (bas was het grote prob bij jbs en ik heb een vrij kleine kamer dus daarmee was dat prob snel opgelost) Het andere probleem blijft: die smerige Piezo tweeters.MisterDon schreef op 04 januari 2003 @ 22:50:
Ik draai liever met mijn monitortjes dan met JB systems. Dat is toch klote geluid? Er zullen best monitortjes zijn die prima geschikt zijn om mee te draaien; het gaat thuis alleen maar om duidelijke weergave. En met grote (wat jij PA noemt. imho is JBS geen PA...) bakbeesten krijg je minder makkelijk op een laag volume een strak geluid.
Dus stofke, ik begrijp niet dat je uit jouw spullen goed geluid krijgt...
Welke stijl draai je btw?
Verwijderd
entrance (niet van dat hele commerciele shitzooi)
?tiesto,
ontopic: mooie set, mooie monitors opgehangen, waaraan hangen die? lijkt gewoon wat stevig ijzerdraad
Ooooooow die kerel @ IRCJimsterrr schreef op 05 januari 2003 @ 01:11:
Ik volg het topic eigenlijk al vanaf het begin, maar post bijna nooit wat. Draai trance (niet van dat hele commerciele shitzooi) favo djs armin v buuren, tiesto, favo producers: armin, push (m.i.k.e). Draai bijna 2 jaartjes nu, tot nu toe vrijwel alleen maar thuis. Ohja.. heb veracocha - carte blance op plaat(zocht je toch?)
Dat is wel de understatement van de dag zeg!Jimsterrr schreef op 05 januari 2003 @ 01:36:
...Gewoon van die ringschroeven in de speakers gedraaid en in het plafond. Dan met ijzerdraad idd opgehangen. Kan netter.
Lekker lomp schroeven in Missions jassen. Zal je vader blij mee zijn!
Haha, ik kende het merk eerst niet. Wist ook niet of het dure speakers zijn of niet (weet ik nog steeds niet, modelnr: 760i). Maar hij heeft nooit naar die dingen meer gevraagd en hij heeft andere speakers nu, dus ze zijn nu van mij :-)MisterDon schreef op 05 January 2003 @ 02:27:
[...]
Dat is wel de understatement van de dag zeg!
Lekker lomp schroeven in Missions jassen. Zal je vader blij mee zijn!
Weinig kans dat ik 'm heb. Ik heb niet zoveel classicsJimsterrr schreef op 05 januari 2003 @ 02:21:
Nee.. niet die (zit nooit op IRC). Had je wel een keer gemaild geloof ik. Wil em wel ruilen. Tja.. welke zoek ik.. Rapid Eye - Circa Forever (ATCR), Members of Mayday - 10 in 01, Push - Universal Nation... moet nog ff nadenken hoor welke ik nog meer zoek.
You don't need eyes to see, you need vision
Dit topic is gesloten.
![]()