How to become a Dj... deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:
  • 7.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-04 11:23
Hieronder mijn setje

Afbeeldingslocatie: http://24.132.127.0/gfx/emiel/set.jpg

wat hier staat is t volgende
Behringer DX-1000
Tascam CD302
Gemini PT-1000
Gemini PT-2000 MKII
Prodjuser koptelefoon (goedkoop en goed genoeg)
Marantz versterker met telefunken speakers eraan

en moet zeggen, ben er erg blij mee, tascam werkt supers, dx1000 ook, en de draaitafels zijn voorlopig goed genoeg

het versterker en speakerdeel is nog t mooiste verhaal

2 speakers voor een gulden per stuk en een versterker graties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3758

T Enige wat ik nog zoek zijn goeie monitor speakers :)
self powered uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26318

Nou, laatst dus weer in 013 gedraaid met aphrodite.. hier wat fotos...

Afbeeldingslocatie: http://www.wckd.nl/images/040403/crowd.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wckd.nl/images/040403/johnremi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wckd.nl/images/040403/remi4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wckd.nl/images/040403/fcknwckd.jpg

r zit FCKN WCKD* copyright op plaatjes :P

meer plaatjes + info @ www.wckd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54653

Mijn setje:

Afbeeldingslocatie: http://www.jasperweb.nl/dj/DSC00197.JPG

Close up van de cdj20

Afbeeldingslocatie: http://www.jasperweb.nl/dj/DSC00202.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

iedereen weer te patsen hiero :P topicchange misschien (passop modemmers ;)) iig ziet het er allemaal weer leuk uit hiero :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 16:42
Nou hier dan nog wat pics van mijn setje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sanoerdo/DSCF0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sanoerdo/DSCF0002.jpg

2x Gemini PT-2400
1x djm-600
1x cdj-1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
SaturN waarom heb je voor een Pioneer mixer gekozen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Laatst online: 28-05 16:42
Vash schreef op 14 april 2003 @ 10:16:
SaturN waarom heb je voor een Pioneer mixer gekozen? :?
Heb em nu 2 jaar en toen ik een aantal shops langs ging om te checken welke ik wilde kopen kwam deze voor mijn gevoel het beste eruit.

Lekker soepele faders, goede eq knoppie, niet van die kleine priel dingetjes de effecten vind ik leuk en een sampler. Gewoon een complete mixer.

Wilde geen dateq xtc oid. Geen send/return voor toekomstig effecte bak wat ik toch wel wilde. En overige mixers zoals gemini, numark enz zagen er in mijn ogen wat minder kwalitatief uit.

Ik doe geen gekke dingen met m'n djm-600 dus hij kan alles aan wat ik er mee doe. Dus ben blij met m'n mixer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djm600 is de fijnste mixer waar ik tot nu toe mee heb gewerkt, vind em fijner dan dateq xtc/ apollo / vestaxmixers / numark / gemini...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

KeeZ schreef op 12 April 2003 @ 10:54:
maar je mag mij eens vertellen waar ik anders extended versies van nummers weg moet halen.... Ik vind ze niet in de platenzaak hoor !! Ja op een enkele uitzondering na natuurlijk, wanneer ze commercieel en in de top 40 staan :S
Platen die ik écht wil hebben die niet op cd verkrijgbaar zijn koop ik op vinyl en rip ze naar cd. Zo ben ik er iig zeker van dat de kwaliteit goed is, wat met gedownde mp3's (wat ik vaak gebruik om uit te proberen) nog al eens de vraag is.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

No offence maar ik vind die DJM 600 dus echt een prutsding
:(

die faders sloop je binnen no time :(
de FX zijn wel leuk maar niet noodzakelijk :)

ik ben juist weer uiterst tevreden met m`n XTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Anoniem: 3758 schreef op 14 april 2003 @ 18:09:

Bij 90% van de mengpanelen gaan de faders in notime kapot..dus ja.. De DJM werkt gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

LangTall schreef op 14 April 2003 @ 12:21:
[...]

Platen die ik écht wil hebben die niet op cd verkrijgbaar zijn koop ik op vinyl en rip ze naar cd. Zo ben ik er iig zeker van dat de kwaliteit goed is, wat met gedownde mp3's (wat ik vaak gebruik om uit te proberen) nog al eens de vraag is.
mocht ik nou net mn platenspeler voor een goeie prijs de deur uit hebben gedaan... :/ puur om een nieuwe aankoop te doen (nieuwe PC)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 15:47
Ik heb afgelopen vrijdag nog op een DJM-600 gedraaid: wat een kut ding, zit geeneens split-cue op en aangezien ik geen fatsoenlijke monitor had, moest ik alles op de koptelefoon doen. De faders vind ik dus niet zo fijn als bij mijn XTC en dat zit hem niet alleen maar in de lengte.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Anoniem: 3758 schreef op 14 april 2003 @ 18:09:

een xtc is way te duur voor wat hij te bieden heeft

als je als dj normaal omgaat met je mengpaneel sloop je zekers niet die faders

ter vergelijking

in P60 te amstelveen staat nu zeker al een half jaar ofzo een djm 600, en deze is nog in perfecte conditie terwijl er toch al veel verschillende dj's op gedraait hebben

maarjah aan de andere kant, locutus > ook op de bouw sloop je vanalles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

M'kay, net de hele nieuwe zooi besteld.

Eindelijk 2 x Techies SL, ik ben er erg laat wdb maar denk dat ik met Mk2 voorlopig nog wel ff goed zit.

Mixer is toch maar de Numark DM3002X geworden, ik wil een paar extra features en een derde kanaal erbij.

Iemand ervaring met de Pioneer HDJ-1000-headphones? Ben nog steeds een beetje aan het twijfelen, maar de meeste ervaringen met dit ding zijn wel errug positief...

Nou die oude set helemaal inpakken en opsturen, 3 weken wachten en dan me halve bankrekening plunderen. Maar dan heb je ook wat.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

UnonUkle schreef op 10 April 2003 @ 12:43:
[...]
Als Final Scratch CD versie uitkomt dan ben ik de eerste die hem koopt!
Even denken.

Je koopt de Final Scratch set. Je brand de timecodeplaat op CD. Je past het FS boxje zo aan dat hij nu line-in accepteert (en als je dat niet aandurft dan kun je altijd nog een reversed RIAA(A) netwerkje kopen).

KLAAR ;-)

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Anoniem: 54653 schreef op 10 april 2003 @ 17:03:
[...]

als dat zou kunnen zou dat erug gaaf zijn!!!
American DJ heeft zo'n setje. Geen idee hoe de CD-spelers zijn maar het principe is hetzelfde als met FS. Een timecodeplaat op je draaitafel, output naar de CD-speler en gaan met dat ding.

Ik vraag me alleen HEEL sterk af hoe snel het loopwerkje de juiste frames kan vinden (bijvoorbeeld als je de naald even optilt en verderop op de plaat weer neerzet).

Zelf blijf ik het een krom iets vinden ;-)

Pak dan BPM Studio (o.i.d.) met zo'n mooie hardware interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Vash schreef op 11 April 2003 @ 10:12:
[...]
BTW het zal je maar gebeuren: Dré denkt dat de VCA van mijn middelste fader kaduuk is. Ongelovelijk wat er allemaal stuk kan gaan aan die dingen :P
Ik hoop alleen niet dattie naar Frankrijk moet, ik wil nog wel ff oefenen voor mijn DJ competitie :'(
Ik heb de fout nog steeds niet gevonden (grrr, daar kan ik niet zo goed tegen). Overigens zal hij niet naar Frankrijk moeten als ik het niet kan vinden (Gemini heeft tegenwoordig een service centrum in Nederland).

Mocht je in de problemen komen, laat het me dan even weten (VIA E-MAIL (ik heb tegenwoordig helaas veel te weinig tijd om lekker op de diverse fora rond te hangen)). Ik heb nog wel een UMX-7 liggen (wel een beetje een gammel ding aangezien hij als donor dient voor mixers die ik niet 101% goed vind). Maar je zou je er in ieder geval mee kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een xtc is way te duur voor wat hij te bieden heeft
Valt best mee je moet alleen eventjes goed zoeken ;)
als je als dj normaal omgaat met je mengpaneel sloop je zekers niet die faders
Uhhhm nou not quite, heb zo`n djm gehad hier en die faders zijn echt breekbaar helaas :(
ter vergelijking

in P60 te amstelveen staat nu zeker al een half jaar ofzo een djm 600, en deze is nog in perfecte conditie terwijl er toch al veel verschillende dj's op gedraait hebben
Ken die toko niet en hoe weet je of ze die faders al niet hebben vervangen ? :P
maarjah aan de andere kant, locutus > ook op de bouw sloop je vanalles ;)
Zolang ik nog betere mixen als jou produceer is er nix aan de hand toch? >:) >:) }) })

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 3758 op 14-04-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

huisman schreef op 14 April 2003 @ 19:13:
[...]

met zo'n mooie hardware interface.
quanta costa ?? :? en url plc :P (ja ik weet het ik ben lui ;) zelfs te lui om je te bellen om nog eens langs te komen :P)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Anoniem: 3758 schreef op 14 april 2003 @ 21:21:
[...]

[...]

Valt best mee je moet alleen eventjes goed zoeken ;)
zou best kunnen, weet in iedergeval veel leukere mengtafeltjes
[...]

Uhhhm nou not quite, heb zo`n djm gehad hier en die faders zijn echt breekbaar helaas :(
zoals ik al zei, jij sloopt alles
[...]

Ken die toko niet en hoe weet je of ze die faders al niet hebben vervangen ? :P
t zit in amstelveen, bekijk www.p60.nl maar eens

ben er lichttech en hulpgeluidstech ;)

oftewel, we doen daar alles samen en weten ook allemaal hoe alles werkt (althans, t meeste)
[...]

Zolang ik nog betere mixen als jou produceer is er nix aan de hand toch? >:) >:) }) })
ja sorry, ik heb een vriendin die me afleid :)

edit:

en wat heb je liever, een goeie mix of een zeer plezierig samenzijn met een partner van t vrouwelijk geslacht (om de term goede sex ff wat subtieler neer te zetten)

[ Voor 10% gewijzigd door NightOwlNL op 14-04-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

huisman schreef op 14 April 2003 @ 19:16:
[...]
Overigens zal hij niet naar Frankrijk moeten als ik het niet kan vinden (Gemini heeft tegenwoordig een service centrum in Nederland).
Ja, maar mijn cd speler staat daar ook al een week nadat mijn betaling is overgemaakt.....
Maar zal morgen is bellen, zal wel ergens fout zijn gegaan (was overigens wel binnen 2 weken klaar en de service was ook ok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 22:42

Chiron

Moderator Discord
MR_WAZOO schreef op 14 April 2003 @ 23:31:
[...]

zoals ik al zei, jij sloopt alles
ehh een djm600 is wat faders betreft toch echt wel wat kwetsbaarder dan de gemiddelde dateq...
halfjaartje zegt niks.. bovendien heb ik niet echt het idee dat ie echt intensief gebruikt wordt daar in P60 :P (wekelijks meer dan 1 avond en dan ook echt de _hele_ avond)
en in principe kan _alles_ wel stuk (zo ook Erick E die een fader gesloopt had de dag ervoor van het mengpaneel toen ik daar in de kleine zaal moest draaien)
en wat heb je liever, een goeie mix of een zeer plezierig samenzijn met een partner van t vrouwelijk geslacht (om de term goede sex ff wat subtieler neer te zetten)
doe als ik en heb allebei B) ik hoef geen gebrek aan mixkunsten te compenseren met mijn bedkunsten of vice versa :P

donderdag komen we trouwens met de bende ff buurten daar in de P60, ben jij er dan ook?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 14 April 2003 @ 23:51:
[...]

ehh een djm600 is wat faders betreft toch echt wel wat kwetsbaarder dan de gemiddelde dateq...
halfjaartje zegt niks.. bovendien heb ik niet echt het idee dat ie echt intensief gebruikt wordt daar in P60 :P (wekelijks meer dan 1 avond en dan ook echt de _hele_ avond)
en in principe kan _alles_ wel stuk (zo ook Erick E die een fader gesloopt had de dag ervoor van het mengpaneel toen ik daar in de kleine zaal moest draaien)

[...]

doe als ik en heb allebei B) ik hoef geen gebrek aan mixkunsten te compenseren met mijn bedkunsten of vice versa :P

donderdag komen we trouwens met de bende ff buurten daar in de P60, ben jij er dan ook?
donderdag ben ik er niet, ben dan bij me vriendin :)

en ehm, ik compenseer niet, ik kan gewoon niet mixen en sex hebben tegelijk

hehehe

maaaarrrrrrrrrrrrrr

t ging mij er gewoon om dat de djm niet zo gammel is als dat locu zegt, als je der gewoon normaal mee omgaat...

met andere woorden, als in een zaal als P60 de djm 600 ondanks alle drank rook etc nog goed werkt, dan zal t vast geen prutmixer zijn

maarten wil er doordeweeks nog weleens op mixen en die is der nog steeds erg blij mee

wat ik wel een nadeel vind van dat ding is dat er geen 100 mm faders op zitten...

en das echt een nadeel ;)

[ Voor 21% gewijzigd door NightOwlNL op 15-04-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
De DJM is wel een gammele bak. Kijk alleen al wat je voor dat ding neer moet tellen!!!!!

Dan verwacht ik wel een mixer die redelijk hufterproof is alá A&H - Rodec - Ecler - Dateq e.d -> Je betaalt ervoor dus dan mag je dat ook wel verwachten. De Pioneer DJM is de technics onder de mixers -> je betaalt teveel en krijgt te weinig.

Ik kan bier flikkeren in alle bovenstaande mixers en 9 van de 10 keer overleven ze dat behalve de DJM. Daar komt nog is bij dat je na een uur je ei kunt bakken op dat ding omdat ie zo godsgloeiend heet word. Faders zijn van een kwaliteit lik me vestje en totaal niet hufterproof net zoals de potmeters.
Nee doe mij dan maar een simpele dateq want die werkt gewoon zoals het hoort, En d'r zitten niet van die schijteffecten op die iedereen uitkotst :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
moet wel eerlijk zijn, ik snap niet dat ze de rodec's verwisselt hebben voor deze mixer

die rodec is ubercool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Reind schreef op 15 April 2003 @ 00:30:
Dan verwacht ik wel een mixer die redelijk hufterproof is alá A&H - Rodec - Ecler - Dateq e.d -> Je betaalt ervoor dus dan mag je dat ook wel verwachten. De Pioneer DJM is de technics onder de mixers -> je betaalt teveel en krijgt te weinig.
Daar zit een zekere tegenstrijdigheid in: hufterproof mixer, waar niet de pioneer ondervalt, maar dan vervolgens zeggen dat de pioneer de technics onder de mixers is :? Als er 1 draaitafel is, die hufterproof zou zijn (bestaan volgens mij toch niet), dan zou het de technics zijn.

Voor de rest heb je wel gelijk: een technics biedt nou eenmaal niet veel voor zijn geld, maar als je een no-nonsense en oerdegelijke draaitafel zoekt is het die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
en wat heb je met vinyl nou anders nodig dan een superdegelijke tafel waar geen knopje teveel op zit, geen bpmcounters, fancy lcdschermpjes of wat dan ook

gewoon goed en simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Universal Creations schreef op 15 april 2003 @ 00:39:
[...]

Daar zit een zekere tegenstrijdigheid in: hufterproof mixer, waar niet de pioneer ondervalt, maar dan vervolgens zeggen dat de pioneer de technics onder de mixers is :? Als er 1 draaitafel is, die hufterproof zou zijn (bestaan volgens mij toch niet), dan zou het de technics zijn.

Voor de rest heb je wel gelijk: een technics biedt nou eenmaal niet veel voor zijn geld, maar als je een no-nonsense en oerdegelijke draaitafel zoekt is het die wel.
Dat laatste bedoelde ik dus ook.

Niet veel bieden voor het vele geld wat er voor gevraagd word bij de technics en andersom bij de Pioneer.

Naar mijn mening betaal je dus veel te veel voor deze producten. Helemaal als je kijkt wat de concurenten voor veel minder leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
MR_WAZOO schreef op 15 April 2003 @ 00:41:
en wat heb je met vinyl nou anders nodig dan een superdegelijke tafel waar geen knopje teveel op zit, geen bpmcounters, fancy lcdschermpjes of wat dan ook

gewoon goed en simpel :)
Dat is dus gelukkig niet ieder zijn mening (de mijne wel, maar dat had iedereen al wel gezien), anders zouden de Technics voor 800 euro de deur uitgaan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Reind schreef op 15 april 2003 @ 00:58:
[...]
Naar mijn mening betaal je dus veel te veel voor deze producten. Helemaal als je kijkt wat de concurenten voor veel minder leveren :)
Het is maar net wat je zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Universal Creations schreef op 15 April 2003 @ 00:59:
[...]

Het is maar net wat je zoekt
maar het is ook maar net of je lekker kaal en bewezen of gadgets en maybe buggy zoekt :)

ik hoor namelijk vaak dat nieuwe modellen vol bugs enzo zitten, of allerlei errors hebben

(neej ik weet geen merken uit mijn hoofd en ja ik duik me bed in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 15 April 2003 @ 01:06:
[...]

maar het is ook maar net of je lekker kaal en bewezen of gadgets en maybe buggy zoekt :)

ik hoor namelijk vaak dat nieuwe modellen vol bugs enzo zitten, of allerlei errors hebben

(neej ik weet geen merken uit mijn hoofd en ja ik duik me bed in
Ik neem aan dat je cd spelers bedoelt?

Ik ken namelijk geen 1 draaitafel op de TTX1 na dan die ernstige fouten bevat.
En ja aan een technics kan weinig mankeren want er ziet niets op. Trouwens ooit wel is goed naar de pitch gekeken bij een sl -> Die klopt namelijk voor geen meter. Ten eerste haalt ie de volle 8% niet en ten tweede de SL klopt alleen zodra ie op het nul punt (in de klik) staat. Op alle andere punten klopt het werkelijke pitch gehalte niet met wat je op je schuif ziet :)

En daar heb ik een heel weekend over gedaan om dat te controleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wazoogeval.... hier ook vrouwfiguur en die draait gezellie mee })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Reind schreef op 15 april 2003 @ 01:11:
[...]

Ik neem aan dat je cd spelers bedoelt?

En ja aan een technics kan weinig mankeren want er ziet niets op. Trouwens ooit wel is goed naar de pitch gekeken bij een sl -> Die klopt namelijk voor geen meter. Ten eerste haalt ie de volle 8% niet en ten tweede de SL klopt alleen zodra ie op het nul punt (in de klik) staat. Op alle andere punten klopt het werkelijke pitch gehalte niet met wat je op je schuif ziet :)

En daar heb ik een heel weekend over gedaan om dat te controleren :)
ik had t toch echt over TT's

ik lees nog weleens op andere fora (diverse audiofora) en daar komen nog weleens topics langs van dat draaitafels niet goed werken enzo....

en locutus sinds wanneer heb jij dan een vriendin?

kunststof vriendinnen tellen niet mee ;)

anyway, kom es naart #gotdj op irc.tweakers.net

wel hier kletsen en niet daar zitten he ;)

ik ga maar weer aan t werk denk ik... zit al te lang pauze te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m`n priveleven vindik hier niet zo belangrijk eigenlijk :)
ennuh dat chatkanaaltje ben ik een jaar trug vaak geweest en trok niemand een bek open :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Mwah, t is wel gezellig meestal
Alleen 's ochtends slapen we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69915

œØö•´Üï{\1¬‗TT♀6◘◄
edit dit bericht is niet geschreven door Alpha_bravo_A_B maar iemand ingelogd als mij

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 69915 op 15-04-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 69915 schreef op 15 april 2003 @ 12:14:
œØö•´Üï{\1¬‗TT♀6◘◄
* BtM909 Drugs are bad.... Mkay?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69915

crackers?? of mensen die passwords kijken op school?? zijn ok bad:) ook hier mijn excus voor dit bericht iemand wou even leuk zijn en heeft onder mijn naam 2 berichten geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
hmmmm

die ken je toch deleten?? :)

in iedergeval locutus > je moet rond een uur of 10 in t kanaal zijn, zijn we wel wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

A_B

Je bent duidelijk erg slordig omgesprongen met je passwd, deze thread is redelijk los, maar er zijn andere fora waar een keihard modbeleid is. (PNS is wel een van de hardere)

Op publieke plaatsen kan je best steeds uitloggen, anders blijft je sessie openstaan, met alle gevolgen van dien.

Hoop dat je ondertussen je passwd veranderd hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door Yalopa op 15-04-2003 21:39 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

back on topic :) Ik ben geïnterreseerd in mensen die zijn/haar laptop gebruiken om gewoon commerciële junk (NOFI) te draaien... het meeslepen van dat soort cd's heb ik genoeg van, de rest van de stijlen heb ik al zo'n beetje een koffer aan vol :P

Wat voor software gebruiken jullie daarvoor ?? (Beetje grote playlisten worden al snel een probleem om dynamisch te laden en je geluid niet over te laten slaan) BPM studio en dergelijke zijn me veel te overdone voor dat doel en tevens te duur... Winamp is in principe oké... Maar toch... andere alternatieven ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
inkopper:

Finalscratch? :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ener-G schreef op 15 april 2003 @ 23:23:
inkopper:

Finalscratch? :P
8)7 daar kan ik zelf ook nog wel op komen ;) Ik zoek gewoon een simpel mp3 spelertje wat het goed doet en weinig omkijken naar heb zodat ik ook aan de vrouwtjes wat aandacht kan besteden :7

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
zorg voor een duidelijke directorystructuur in je mp3 verzameling, mik ze niet allemaal op een grote hoop, geef ze duidelijke namen en maak dan je lijst in winamp, sorteer em thuis, sla em op en dan istie zo geladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah... iig komt er een nieuwe laptop aan (examenkado) dus dat wordt allemaal wat sneller... BPM Studio toch maar ergens zien te kopen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 26-05 08:04
KeeZ: Misschien kan je djDecks eens proberen. Dat is een mixprogramma dat wel de meeste functies heeft die je nodig hebt denk ik.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adion schreef op 16 April 2003 @ 10:01:
KeeZ: Misschien kan je djDecks eens proberen. Dat is een mixprogramma dat wel de meeste functies heeft die je nodig hebt denk ik.
SPAM SPAM SPAM!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Reind schreef op 15 april 2003 @ 01:11:
Omnitronics (32XX, 42XX) hebben (hadden???) een stabiliteitsprobleem (jammer voor de gebruiker want volgens de fabrikant is er niets aan de hand).

American DJ Power Drive 2.2 heeft een platter speed probleem (plateau kan soms stilvallen als je hem handmatig omhoog corrigeert) maar aan dat probleem wordt tenminste door de Nederlandse importeur gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Adion schreef op 16 april 2003 @ 10:01:
kzal m s een spin geven.... kijken oftie wat stabiel is... anders sta ik natuurlijk giga voor lul als dat ding uitvalt :/

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

huisman schreef op 16 April 2003 @ 18:24:
[...]

Omnitronics (32XX, 42XX) hebben (hadden???) een stabiliteitsprobleem (jammer voor de gebruiker want volgens de fabrikant is er niets aan de hand).

American DJ Power Drive 2.2 heeft een platter speed probleem (plateau kan soms stilvallen als je hem handmatig omhoog corrigeert) maar aan dat probleem wordt tenminste door de Nederlandse importeur gewerkt.
De Omnitronics *hebben* het nog steeds, helaas. Dat kan ik voor 100% bevestigen!

2 x DD32X0, allebei na een maand "kaduuk", zeer irri!
1 x DD42X0, na een maand of 3 begon het feest weer.

Ik moet zeggen dat de DD42X0 een stuk minder erg is, maar evengoed: onacceptabel. Het resultaat is een soort walvisgehuil van +/- 0.5 seconde, hetgeen niet alleen verschrikkelijk klinkt maar ook je hele mix-in in de war trapt.

Na lang getouwtrek mag ik ze eindelijk inruilen voor "fatsoenlijke" Technics. Helaas maar waar: in beginsel zijn het per-fec-te tafeltjes, maar dit probleem is gewoon niet overbrugbaar.

Volgens Omnitronic (Steinigke) kwam het door problemen met straling van bijv. mobiele telefoons, maar dat is slap gezwets. Ik heb het probleem altijd en overal ondervonden: soms vanaf het begin, meetsal na een uurtje "warmdraaien". Niemand heeft dit mysterie ooit opgelost gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jesus wat shit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
KeeZ schreef op 16 April 2003 @ 21:13:
[...]
kzal m s een spin geven.... kijken oftie wat stabiel is... anders sta ik natuurlijk giga voor lul als dat ding uitvalt :/
Ik speel er zelf behoorlijk veel mee (thuis), en ook vaak 3 uur of langer aan een stuk, en hier is het nog niet gecrashed.
Moest het toch crashen, is het ook zo gemaakt dat het nummer dat opstond blijft spelen, zodat je het eerst opnieuw kan starten, een mix doen en dan het gecrashte programma volledig sluiten, maar dat zou dus normaalgezien niet nodig mogen zijn.
Sorry hoor, maar het is wel een relevant antwoord gezien het probleem :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26952

krijgen wij korting????? *) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Jumbo, ik ga Femme toch ook niet vragen om korting op een T.Net abo, toevalligerwijs omdat ik hem 'ken' 8)7

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26952

KeeZ schreef op 16 April 2003 @ 21:52:
Jumbo, ik ga Femme toch ook niet vragen om korting op een T.Net abo, toevalligerwijs omdat ik hem 'ken' 8)7
ben hollander |:(

een oergevoel zegt me dat ik moet afdingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Jammer voor jou kennen belgen het woord afdingen niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Begrijp ik goed dat ik voor de prijs van 2 Omnitronics, en een bak gezeur tegen de dealer een set technics kan krijgen??

(zie nu dat die omni's bijna net zo duur zijn als techs, dus heeft bovenstaande actie weinig zin. Toch jammer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
huisman schreef op 16 April 2003 @ 18:24:
[...]

Ik heb het ook over Pro spul en geen Soundklab belt drive met een speling op de arm waar je u tegen zegt :)

Ik ken trouwens wel een foutje bij een draaitafel -> Als je het plateau van een PDX2000 heel hard voor of achteruit draait (terwijl hij zeg maar wel aan staat maar niet draait) dan schiet de motor aan. Das echt waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
Kijk maar op mixmasters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Anoniem: 6071 schreef op 16 April 2003 @ 22:46:
Begrijp ik goed dat ik voor de prijs van 2 Omnitronics, en een bak gezeur tegen de dealer een set technics kan krijgen??

(zie nu dat die omni's bijna net zo duur zijn als techs, dus heeft bovenstaande actie weinig zin. Toch jammer...)
Ehr... Nee, je moet eerst 3 sets verslijten, terugsturen en afwachten. Dan krijg je een schatting van wat je Omnitronics nog waard zijn: dit bedrag kun je dan afhalen van de prijs van een setje Technics.

Waar haal je vandaan dat Omnitronics net zo duur zijn als Technics? Een DD42X0 kost zo'n 300 Euro, een Technics SL1210 al gauw 500 Euro (in Duitsland, that is). De DD32X0 is nog goedkoper (is in principe dezelfde tafel als de DD42X0, maar dan zonder reverse en dubbel zoveel problemen), dus ik heb ook een bescheiden bedrag moeten bijbetalen om de overstap naar de DD42X0 te kunnen maken.

Al met al echt geen aanbevelingwaardige manier van zaken, al moet ik zeggen dat de Duitse tussenhandelaar hier geen blaam treft: deze heeft de zaken zeer professioneel afgehandeld en uiteindelijk besloten geen Omnitronics TT's meer te verkopen. Dat ik zelfs na de garantieperiode (slechts 6 maanden!) nog gewoon m'n geld terug kan krijgen is echt helemaal top.

Maar Omnitronic heeft voor mij als volwaardige TT-fabrikant helemaal afgedaan, omdat zij de klant doodleuk opschepen met het verhaal "dat het ding het moet doen" en dat ik "net die 10% pech heb van een kapotte TT". Yeah right, 3x 10% achter elkaar zeker?

Dus beginners, blijf bij je leest en koop een mooie Gemini, JB, ... maar waag je niet aan een DD32X0/42X0 voordat duidelijk is, dat de fabrikant diens leven heeft gebeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Maar Omnitronic heeft voor mij als volwaardige TT-fabrikant helemaal afgedaan, omdat zij de klant doodleuk opschepen met het verhaal "dat het ding het moet doen" en dat ik "net die 10% pech heb van een kapotte TT"
1 TT op 10 in de winkel die slecht is vind ik niet echt iets om trots op te zijn als fabrikant

[ Voor 5% gewijzigd door Yalopa op 17-04-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
woeii

* Chiron is back van m'n voorronde van de dj contest die we hier in de buurt organiseren en ben door naar de halve finale :)

om nog een poging te wagen dit topic on-topic te krijgen (hoe word ik een dj)
heb gisteren maar weer eens gemerkt dat behalve plaatjes gelijkzetten plaatkeus en interactie met het publiek ook 2 hele belangrijke dingen zijn zo niet belangrijker.. hoe zit dit met de GoT dj's, springen jullie net zo hard mee achter de decks of blijven jullie stoicijns staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik ben reelijk rustig tijdens het draaien maar kan het soms niet laaten om zelf een beetje mee te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 13:27
Ener-G schreef op 19 april 2003 @ 01:37:
woeii

* jadjong is back van m'n voorronde van de dj contest die we hier in de buurt organiseren en ben door naar de halve finale :)

om nog een poging te wagen dit topic on-topic te krijgen (hoe word ik een dj)
heb gisteren maar weer eens gemerkt dat behalve plaatjes gelijkzetten plaatkeus en interactie met het publiek ook 2 hele belangrijke dingen zijn zo niet belangrijker.. hoe zit dit met de GoT dj's, springen jullie net zo hard mee achter de decks of blijven jullie stoicijns staan?
Oftewel:
Ben je een Tom Harding of een Talla2xcl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
hey G > is de finale 15 mei?? zo ja, i am your lighttech in de grote zaal :)

zo neej, ben ik de 15e toch de lichtgek (een zwaar gekke licht gek, hoe kom je erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Gefeliciteerd Ener-G
Ik verwacht wel een verslagje over de avond eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Feli Ener-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Triple-D schreef op 19 April 2003 @ 11:11:
Gefeliciteerd Ener-G
Ik verwacht wel een verslagje over de avond eigenlijk!
foto's zijn te bekijken @ http://www.jcelf91.com en verslag wordt aan gewerkt, de avond stelde op zich niet zo heel erg voor want de tent was gewoon leeg omdat er niet genoeg publiciteit aan was gegeven gister :( maar dat mocht de pret niet drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70310

ja....en over het echte DJ gebeuren gesproken, wat is nu nou de makklijkste manier om nummer over te laten lopen, of te mixen e.d. ????
vaak gaat het hier prima door de base te gebruiken of de stemmen die in trance voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 70310 schreef op 19 april 2003 @ 23:16:
ja....en over het echte DJ gebeuren gesproken, wat is nu nou de makklijkste manier om nummer over te laten lopen, of te mixen e.d. ????
vaak gaat het hier prima door de base te gebruiken of de stemmen die in trance voor komen.
Defineer "de makkelijkste manier" :?

Persoonlijk ga ik gewoon over in de intro en outtro van de nummers... op dat moment wordt er (bij de meeste platen) gewoon rekening gehouden met het mixen, dat merk je bijvoorbeeld in de beats die ineens omlaag schieten.

En trance heeft over het algemeen vrij weinig vocals, sommige uitzonderingen daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trance heeft ten opzichte van andere genres juist veel vocals vind ik! of valt vocal trance niet onder trance..... die definitie kom ik namenlijk ook wel vaak tegen.

Maarja, tis 3 uur 's nachts, tijd om te slapen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
nee, nu is t pas tijd om te slapen, je moet namelijk eerst de djset afbreken en naborrelen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 54653 schreef op 20 April 2003 @ 03:09:
trance heeft ten opzichte van andere genres juist veel vocals vind ik! of valt vocal trance niet onder trance..... die definitie kom ik namenlijk ook wel vaak tegen.

Maarja, tis 3 uur 's nachts, tijd om te slapen!!
Volgens mij zijn het meer de house en garage genres die de meeste vocals hebben.

Maar natuurlijk kan ik er naast zitten :)
Goeiemorgen iedereen btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Anoniem: 70310 schreef op 19 april 2003 @ 23:16:
de bass gebruik ik nooit, omdat die redelijk 'onscherp' is qua pieken/dalen, ik focus me meer op de hoge tonen, percussie en hi-hats en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Vash schreef op 20 April 2003 @ 09:19:
[...]
Volgens mij zijn het meer de house en garage genres die de meeste vocals hebben.

Maar natuurlijk kan ik er naast zitten :)
Goeiemorgen iedereen btw ;)
Ja inderdaad. En zo moeilijk is Trensssss niet om te draaien :) (ben ik ook ooit is mee begonnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
trance is idd redelijk saai om te draaien, het heeft altijd een voorstuk middenstuk met break en een eindstuk.. en in het middenstuk met break heb je altijd 5 minuten de tijd om ff te gaan pissen, bier te halen of wijven te versieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ener-G schreef op 20 april 2003 @ 11:39:
trance is idd redelijk saai om te draaien, het heeft altijd een voorstuk middenstuk met break en een eindstuk.. en in het middenstuk met break heb je altijd 5 minuten de tijd om ff te gaan pissen, bier te halen of wijven te versieren ;)
Ja wat dat betreft heb ik liever club of progressive om te draaien :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

...en in het middenstuk met break heb je altijd 5 minuten de tijd om ff te gaan pissen, bier te halen of wijven te versieren
Ik ga trance draaien :p

Meestal begin ik ff na de break met een vers plaatje. Wat die vocals betreft: house en disco zijn waarschijnlijk de meest vocale genres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 13:27
Woei, een paar "nieuwe" plaatjes:

Bonzai - verzamelzooi (Bonzai)
Cosmic gate - The wave/Raging (Nebula)
Drax Ltd|| - Amphetamine (Acalwan)
MIDI 4 - I miss U (Unsubmissive)
System F - Dancevalley Theme remixes (Tsunami)
Klea - Tic Toc (Blackhole)
Espuma - The Ultimate Trip (Rythm Import)
Wit - Wit (Mad :? Recordings)
Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes (Perfect Songs)
Wit - Wit (Wit)
Voltswagen - No Sleep(?)
Lost it.com - Animal (Perfecto)
Dave kane - Totally Eclipsed (A&S)
R. Wood vs DJ Spacecase (Everlasting)

Allemaal uit de verzamelbak van de lokale oliewinkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ener-G schreef op 20 April 2003 @ 11:39:
Juist :)

Ik moest ook maar weer is wat trens plaatjes gaan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sow, even t draadje uit de slop trekken...

Deze week krijg ik er misschien een Gemini CD-400X bij.... lijkt me een leuk dingetje om mee te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 13:36
Anoniem: 54653 schreef op 22 April 2003 @ 08:04:
Sow, even t draadje uit de slop trekken...

Deze week krijg ik er misschien een Gemini CD-400X bij.... lijkt me een leuk dingetje om mee te draaien!
Naja. Tis en blijft een cd-speler, dus ik ga me er maar verder niet mee bemoeien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb de 'big question' nog niet voorbij zien komen, maarre:

Wie gaat er wat doen met koninginne-nacht en / of -dag?

Wordt er gedraaid, gezopen, uitgegaan, helemaal niks... Roept u maar :)

Ikzelf ga eens niet draaien :P, maar genieten bij Bassline @ Melkweg (of Paradiso :?)

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 22-04-2003 11:59 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BtM909 schreef op 22 April 2003 @ 10:01:
Ik heb de 'big question' nog niet voorbij zien komen, maarre:

Wie gaat er wat doen met koninginnenacht?

Wordt er gedraaid, gezopen, uitgegaan, helemaal niks... Roept u maar :)

Ikzelf ga eens niet draaien :P, maar genieten bij Bassline @ Melkweg (of Paradiso :?)
Ehm, ik heb nog geen plannen voor koninginnenacht, maar op de dag zelf heb ik ergens een drive in show. Niet dat t veel boeiends is, maar dan heb ik iig iets te doen!
s' Avonds heb ik ook nog geen plannen aangezien die drive in alleen overdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik moet draaien waarschijnlijk -> Op een bootin A'dam :)

Ieder jaar weer rete gezelli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

goed.. Ik heb eindelijk de 'shure white label' besteld (http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11618) voor m'n fs-systeempje.. Hopen dat het wat is, want volgens Johnatan Coe (fs support) is dit een fijn elementje :D. nou, ben benieuwd!!! review soon (woensdag zegt ie :P). wel beetje prijzig btw.. (109 e per stuk).

Afbeeldingslocatie: http://www.new-line.nl/webshop/cat/whitelabel.jpg

waarom ik deze heb gekozen?! omdat die tonar dingen het niet doen blijkbaar, maar ik toch wel een geil dingetje wil .. die shure's 447 zijn echt 'te' lelijk :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mooi elementje iig die shure :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
jah ziet er gans geil uit.
Ik hoor t wel.
Wat kosten de losse naalden?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ziet er inderdaad goed uit. Nu hopen dat ie ook een beetje klinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

Reind schreef op 22 april 2003 @ 13:47:
Ziet er inderdaad goed uit. Nu hopen dat ie ook een beetje klinkt :)
nouja, dat ligt aan m'n bitrate van m'n mp3'tje :D. FS raadde me dit elementje aan (Johnatan coe), Ook schijnt de 447 goed te werken, maar heb je wel eens gezien wat voor koelkast dat is :).

los elementje is geloof ik 30 euro per stuk, dus valt ook wel weer mee.

Ook kwam ik deze tegen : Afbeeldingslocatie: http://www.stantonmagnetics.com/alpha44/images/products/cartridges/800/890FS_MP4_closed1.jpg.

de 890 fs mp4 van Stanton. Maar dan wordt je toch zo ongeloofelijk genaait. Ten 1e krijg je 2 headshells die je toch al hebt, en dan krijg je nog 2 verschillende naalden (2x sperical , 2x elliptical). de FS users zullen toch alleen maar de spherical styli's gebruiken, en ik ga echt niet elke dag een record recorden.. daaaaag stanton!!

't schijnt ook nog dat de nieuwe fs update (fs tractor 1.1) ook nog eens 50 euro gaat kosten. JA DOEI, die download ik wel ergens :) .. echt, van stanton koop ik nooit meer wat :P (behalve m'n mixer rm-3s dan :P)

edit:

ps, voor de FS geinteresseerden : lees eerst ff t forum voordat je er aan begint. Het is een pracht systeem als het werkt, maar voor je zover bent, lezen :P

http://www.stantonmagnetics.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=13

[ Voor 12% gewijzigd door Erikie op 22-04-2003 14:03 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Mjah die update vind ik ook wel een lame actie.
En aangezien ik toch alle mp3's download kan ik die update ook wel downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

wat voor extreme dingen zouden ze verzinnen dan om die € 50,- tot haar recht te laten komen vraag ik me af....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
ze zuigen je gewoon uit.
FS is al te koop voor 400 $
Ik betaalde: 800 €

Bereken t verschil maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
400 dollar? waar :P dan wordt het ineens een stuk interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52
Heb net de 'klik' (op het middelpunt van de technics pitchslider) en de '0' reset eruit gehaald,
heb nu dus eindelijk een vloeiende schuif :)

Nog mensen die dit ook willen en een nederlandse tutorial ervoor willen?
dan kan ik wel eentje maken met bijbehorende foto's ;)

[ Voor 17% gewijzigd door man-o-script op 22-04-2003 23:22 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

man-o-script schreef op 22 april 2003 @ 23:21:
Heb net de 'klik' (op het middelpunt van de technics pitchslider) en de '0' reset eruit gehaald,
heb nu dus eindelijk een vloeiende schuif :)

Nog mensen die dit ook willen en een nederlandse tutorial ervoor willen?
dan kan ik wel eentje maken met bijbehorende foto's ;)
Ach, als je nu toch in de buurt bent: graag!

It's amazing hoe ik dat altijd voor elkaar krijg, een plaat omtrent 0% te moeten pitchen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52
the_Omniscient schreef op 22 April 2003 @ 23:25:
[...]
Ach, als je nu toch in de buurt bent: graag!

It's amazing hoe ik dat altijd voor elkaar krijg, een plaat omtrent 0% te moeten pitchen... :P
ik had er ook genoeg van ;)
enige is alleen wel dat m'n groene lampje het niet meer doet nu,
maar het middelpunt kan je uiteraard nog steeds vinden door gewoon naar de stilstaande stipjes te kijken :)

van de week ga ik er nog 2 doen van een vriend van me,
dus zal m'n digicamera bij de hand houden :D

//

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.