GA!S schreef op 23 november 2002 @ 18:18:
[...]
Misschien gedeeltelijk waar, maar Brazil is echt niet heilig hoor. Probeer het maar eens in te zetten in grote scenes (>1.000.000 poly's) en animaties. Brazil kan erg mooie plaatjes maken, maar ook Brazil heeft zijn specifieke plus- EN minpunten.
1.000.000 polys is niet echt veel, het licht aan je systeem(geheugen vooral) hoeveel je kan renderen.
met de full version zit ik nu op een max van rond de 130mil polys(ik heb 1gb ram).
elke renderengine heeft zijn plus en minpunten natuurlijk, maar "geen snelheid" is bij brazil niet aan de orde.
daarom zeg ik: ik word een beetje ziek van mensen die dat zeggen, omdat er geen productie ervaring achter zit.
en omdat er niet met legale versie gewerkt word.
ik zeg niet dat ik hier voor politie agentje ga lopen spelen(want dat heeft toch geen zin) maar ik zeg alleen: zeg geen dingen die nergens op slaan.
ik kan een sphere van 1 miljoen polys renderen, of een complete stad met 1 mil.
je gaat toch niet een ferrari kopen als je op het platteland woont?
die draak die Johan(Thorngren) heeft gerenderd (en nog veel meer mensen trouwens) die is 3 miljoen polygonen. kan je idd bij stanford downloaden in *.PLY formaat.
om even mijn verhaal van 130 miljoen polys kracht bij te zetten:
http://www.splutterfish.c...BrazillionPolys&printer=1
anyways ik zie dat ik weer veel dingen vergeten ben te zeggen, maar erm you get the point.