haha die eikels, grappig 
-hier komt zo wip als render klaar is
-
-hier komt zo wip als render klaar is
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ach joh, jij hebt nog helemaal niksVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:48:
uhm amidala...........Je gaat hier toch geen hamsters en konijnen in verwerken hè?anders Schop ik je dus echt heel hard , dan kan ik namelijk weer overnieuw beginnen ( na de jeep die atgast maakteheb ik geen zin om nu ik al zover gevorderd ben weer opnieuw te beginnen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
of www.totalannihilation.comLord_Mithril schreef op 10 november 2002 @ 19:34:
[...]
die pic staat niet in t boekje.. valt onder "secret technolegy"
in dat geval is google youre best friend
Verwijderd
nee mis , dit keer heb ik wel wat maar omdat het er nog vrij n00bistisch ( dit is geen woord hè of wel??<zucht>...........) post ik het liever niet , wat ik trouwens bij al men werk watsoever heb , of het nu tekenwerk , 3d werk of wat dan ook is.Hopelijk wordt dit wel wat , ikheb nog minstens 2 weken dus dat moet hopelijk lukken.(Wat zit ik in vredesnaam te lullen)
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
daar heb ik ook problemen mee.. en soms werkt het niet...armageddon_2k1 schreef op 10 November 2002 @ 21:48:
Ik heb een probleempje!
Ik heb dus een Volume Light als laserbeam, maar die gaat dus gewoon door alles heenHij moet juist tegengehouden worden door oppervlakken. Het is een targeted directional light, maar hij gaat gewoon door muren heen <snik>
EDIT:
Domme ik....Shadows aanzetten....sorry
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Verwijderd
monte carloVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 00:39:
Vet varken manDie schaduwen zijn ook vet, area lightje of montecarlo?
offtopic:
Yellow vindt het een zeug
to repetitive music."
|{ brrr }] |
hij is mooi.. maar idd een beetje laag..Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:54:
Mja, dis me big bertha geval, mayhap moet ik hem iets hoger doen, want hij is een beetje laag, maar hij ziet er wel gevaarlijk uit he, hijs errug in WIP though [afbeelding]
Bier, Whiskey en Metal!!
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Gaaf kanonVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:54:
Mja, dis me big bertha geval, mayhap moet ik hem iets hoger doen, want hij is een beetje laag, maar hij ziet er wel gevaarlijk uit he, hijs errug in WIP though [afbeelding]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
hehe das ook het eerste waar ik aan dachtVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 20:05:
[...]
of www.totalannihilation.com
[afbeelding]
zoiets gaat ik ook maken, maar wat anders
mm in 2 keer
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
to repetitive music."
ShaghairVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:45:
hoe heb je dat haar gedaan man?
Verwijderd
offtopic: lang leve HotTopic!Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:46:
wacht maar tot je mn friet met haar ziet!
edit: jezus dat was dus als opmerking op wildmedias berichje, dan post ik zoiets korts en zijn er alweer 2 nieuwe berichte gekome intusse
Doh! spijt meVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:44:
Maddog heeft ook Shag ontdekt? Ga je nu steeds mij nadoen?
Inderdaad met een plug-in en een zooi image maps. In dit geval Het hij sasquatch.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:45:
hoe heb je dat haar gedaan man?
Je dacht toch niet dat 3ds alleenrecht op fur achtige dingen had he
to repetitive music."
nee, maar wel op shag:hairMaDDoG schreef op 11 november 2002 @ 16:56:
[...]
Je dacht toch niet dat 3ds alleenrecht op fur achtige dingen had he
Kan iemand mij uitleggen hoe Shag:hair werkt? Ik snap er nl. de ballen vanLiToKi schreef op 11 november 2002 @ 17:08:
[...]
nee, maar wel op shag:hair
mijn eerste fur-rendertje kwam uit cinema4d
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Erg stoer. Maar als dat een ladder is, en een deur waar personen doorheen kunnen. Kan dan een tank (of in ieder geval een jeep) niet gewoon onder die afzetting door?armageddon_2k1 schreef op 11 november 2002 @ 17:20:
Kee, ik heb hier weer een WIP: Turret erbij gebouwd inclusief structure (waar ie op staat dan), laddertje en ingang. Ook de belichting en de Laserfence wat aangepast. 8409 Faces tot nu toe
[afbeelding]
Ik zei geïnspireerdLiToKi schreef op 11 november 2002 @ 17:08:
[...]oh en; HK-style; Princess Mononoke RULEZZZ!!!11
vooral die aanval van die evenzwijnen, waarbij ze op een gegeven moment van een rotswand af geknalt worden
wordt nog een karwei dan, om die jappen ook nog na te gaan maken....
to repetitive music."
Verwijderd
Verwijderd
NOFI , maar de textures die je gebruikt vindt ik zelf nogal bagger , veel te donker , ik kan daardoor niet echt goed zien hoe het gemodelde stukje werk eruitzietef_gamer schreef op 11 November 2002 @ 17:21:
Wip
[afbeelding]
Kwaliteit 60%, verwijt me niet voor de karteltjes het is theforumisdown, nl de maximale 100 k up te loaden.
Ja, een nieuw idee.
to repetitive music."
Mmm....sharp!MaDDoG schreef op 11 November 2002 @ 17:39:
[...]
Erg stoer. Maar als dat een ladder is, en een deur waar personen doorheen kunnen. Kan dan een tank (of in ieder geval een jeep) niet gewoon onder die afzetting door?
Netjes gedaan hoor.. is dit boxmoddeling ? Of hoe heb je dit gedaan ?
Verwijderd
Ok, mijn fout. Laatste keer. Als je terug naar mijn plaatje scrollt zul je zien dat ik er wat info bij heb gezet.Stalkert schreef op 11 november 2002 @ 18:26:
[...]
Netjes gedaan hoor.. is dit boxmoddeling ? Of hoe heb je dit gedaan ?
to repetitive music."
Je wordt beoordeeld op een still ja. Filmpjes, als je die maakt, zijn alleen voor de extra eye-candy. Dit om het beoordelen nog redenlijk gelijk/objectief te houden en niet te veel te eisen (bijvoorbeeld een animatieheuveltje schreef op 11 November 2002 @ 19:31:
moet het eigenlijk verplicht een plaatje worden ?
zelfs als ik maar een kwart uitvoer van wat in mijn hoofd zit, dan heb ik al een avi nodig
to repetitive music."
MaDDoG schreef op 11 november 2002 @ 17:39:
[...]Ik zei geïnspireerdD'r komen alleen mensen in als ik erg veel tijd over heb
Wat niet gaat gebeuren denk ik. Ben bang dat je het zonder explosies en jappen zal moeten doen.
Verwijderd
Verwijderd
Wow, echt super, alleen ik vind het verschil tussen turret en muur tegroot. Ik bedoel, de turret is glimmend, en de muur is, zeg maar, niet reflecterend. Maar ziet er leuk uit, en misschien mag de muur best wat groter in verhouding met die traparmageddon_2k1 schreef op 11 November 2002 @ 17:20:
Kee, ik heb hier weer een WIP: Turret erbij gebouwd inclusief structure (waar ie op staat dan), laddertje en ingang. Ook de belichting en de Laserfence wat aangepast. 8409 Faces tot nu toe
[afbeelding]
Erg mooi dat haarMaDDoG schreef op 11 November 2002 @ 16:34:
Een kleine update van mijn everzwijn:
[afbeelding]
software: Lightwave 7.5
haar: een plug-in: sasquatch
methode: Kubus neerzetten, aan punten trekkenen extruden ed (boxmodeling?) En dan spiegelen
en verder 6 textures, 3 bump maps en 4 aplha achtige maps voor de verschillende haar instellingen (lengte en lengte variatie aan twee kanten). Een hoop maps/textures zijn hergebruikt.
offtopic:
hhmm, dit ga ik maar volhouden denk ik. voorkomt weer een paar posts met vragen
google eens naar texporter, dat scheelt al een boelVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 19:47:
ok 3d experts, om mijn mecha af te kunne maken (en de rest van de scene), moet ik weten hoe ik zo'n uvw map maak/gebruik/wtf?
PS: nee, niet de huis tutorial van oogst.
PPS: voor 3dsmax 4.2
luistert jeroen, zo do je dat makelijk in max:Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 18:38:
dat everzwijn rules ownes
edit : Om Atgast nog maar even te bewijzen dat ik wel al iets heb al is het niet zo heel erg veel en zeer slecht ,zelfs voor een n00b zal ik even 2 WIPs posten
[afbeelding]
een speer en een helmpie.Ok dit moet door iemand die een beetje met max overweg kan binnen 5 tot 10 minuten hoogstens makkelijk in elkaar gefrutseld worden.Ik doe hier 30 minuten over.Dat bedoel ik met het extreme n00bschap
verder gaat het zich bovenop een heuveltje afspelen en ook hier is een WIP van.De camera staat echter nog niet zoals hij zal komen te staan er zit namelijk nog een beetje landschap achter
[afbeelding]
de rest is nog niet levensvatbaar/goed genoeg omte posten
1
2
3
4
5
| _ \ x \ | \__/ |
Verwijderd
Atgast schreef op 11 november 2002 @ 20:21:
[...]
luistert jeroen, zo do je dat makelijk in max:
je maakt een spline als volgt:
(de x moe je niet tekenen, das alleen voor de utleg)
zet vervolgens het pivot punt op X. .......
[knip , knip]
.......meshsmooth kan gebruiken, zoals je mij vertelde.
edit:
voor maddog: [afbeelding]
Aaahhhh, wat lief
to repetitive music."
Verwijderd
rustig beginnen bij www.3dcafe.comVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:00:
Prachtig deze ContestIk heb zelf 3D Studio MAX r3, maar je begrijpt het al.. ik snap er dus niks van. Het heeft me even tijd en doorzettingsvermogen om het mappen van games onder de knie te krijgen. Maar hier wordt ik dus helaas niet wegwijs in. Ik heb wel een paar leuke ideeen hmm, ik heb al een paar newbie sites voorbij zien komen. Maar dat was of enorm moeilijk engels, of ze starten me te moeilijk. Iemand nog een simpel-beginners linkje?
TNX, en suc6 verder.
[...]
LiToKi schreef op 11 november 2002 @ 19:38:
[...]
![]()
en ef_gamer, waarom die gekke foto's als achtergrond?
Atgast, weet jij of fur (en of andere particles) ook met brazil werken?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
ik heb em alleen gebruikt met de GI en lightttracer van MAX5, maar ik ga ervan uit dat dat ook prima werkt met brazil, alleen denk ik niet dat je dat wilt....FragNeck schreef op 11 November 2002 @ 22:26:
[...]
Atgast, weet jij of fur (en of andere particles) ook met brazil werken?
volgende maand nieuwe PCAtgast schreef op 11 november 2002 @ 22:36:
[...]
ik heb em alleen gebruikt met de GI en lightttracer van MAX5, maar ik ga ervan uit dat dat ook prima werkt met brazil, alleen denk ik niet dat je dat wilt....
das namelijk een ehh, "veel" rekenwerk...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Geloof me, met een nieuwe -erg- snelle pc kan je ook niet alles doenFragNeck schreef op 11 November 2002 @ 22:40:
[...]volgende maand nieuwe PCP4 2.8 / 768Mb ram / gf4 4600ti
dus dat zal wel lukken
Puur ondat ik een hekel heb aan mensen heb die niet van mij houden :P:Qylos schreef op 11 november 2002 @ 21:01:
[...]
![]()
niemand waardeerd mij
Nee okay dat verander ik nog wel en ik kan er nog een lamp bij plaatsen om de textures was duidelijker te maken. Ik werk met TrueSpace 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
to repetitive music."
Wauw!!! Een nieuw tweakertje in de wereld! Nou ja, bijna danVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:40:
Even een mededeling van mij, ik doe ook mee en zal spoedig met een final gaan komen. Ja een final. Ik heb nu een dag of drie volledig erin gestoken in van alles en nog wat nu ik nog tijd heb.
Mijn vrouw verwacht ieder moment een baby en dan heb ik dus negatieve tijd voor contest of uberhaupt mijn computer aan te raken dus heb mijn idee zo snel mogelijk maar wel zo mooi mogelijk uitgewerkt.
Particles en Fur en whatever werkt allemaal perfect met Brazil, als het werkt met scanline werkt het ook met brazil (dat zegt splutterfish tenminste en ik heb ze nog niet op het tegendeel kunnen betrappen).
Brazil werkt in sommige gevallen zelfs sneller dan de scanline renderer van max, soms ook niet. Probeer het uit zou ik zeggen, ik render echt alles in brazil tegenwoordig.
Maar ik render dan ook 's nachts als mijn pc toch niets anders staat te doen, overdag tijdens het modellen alleen wipjes in low quality.
hehehe het zal je maar gebeurenVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 12:16:
wedden dat z'n eerste woorden worden: "l33t h4x0r, must... kill... n00bs..."
Bier, Whiskey en Metal!!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
ik raad je aan geen paard te maken als je nog n00b bent, maar als het dan toch moet, denk ik dat ook hier box-modellen het best isinquestos schreef op 12 November 2002 @ 15:17:
[afbeelding]
wat ben ik toch een n00b
Dis dus een beetje de omgeving, ik wil eigenlijk een ridder te paard als voorgrond hebben, maar wat is nou de ideale manier om zoiets te maken? Gewoon een 2d-paard tekenen, en die diepte geven?
Ik mag dan een n00b zijn, ik zal er de tijd voor nemen.Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 15:27:
[...]
ik raad je aan geen paard te maken als je nog n00b bent, maar als het dan toch moet, denk ik dat ook hier box-modellen het best is
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Verwijderd
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Verwijderd
Wat heeft die met zijn hand gedaanVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 17:25:
ik ga toch voor splines
hier een wipje van een hand (met alleen een frietbak heb ik nie zoveel kans denk ik)
[afbeelding]
Verwijderd
mooi hoor. Dat zie ik mij lang niet doen...Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:26:
Ok, ik doe dus ook weer mee, met iets wat hiermee moet beginnen.
Dit is een uitsnede, het origineel is iets met een aardige groothoeklens, dus niet klagen dat de gebouwen scheef staan.
[afbeelding]
Verwijderd
Vraagje heb jij dit gemaakt?Want anders begin ik toch aardig bang te worden voor een afgang.Volgens mij lees ik dit verkeerd en heb je hem nog niet af maar ik vraag ffVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:26:
Dit is een uitsnede, het origineel is iets met een aardige groothoeklens, dus niet klagen dat de gebouwen scheef staan.
[afbeelding]
Verwijderd
alle respect hoor, mooi ding, maar heb je dit echt gemoddeld en getextured voor deze contest ??Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:26:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Heel goed... NURBS is kleien hoor ! Tenminste, in Maya wel... Boxmodelling is met polygonen.XLerator schreef op 12 november 2002 @ 17:19:
BoxModeling heeft mijn voorkeur, werkt erg lekker. Klei achtig
Verwijderd
Hey sorry ik ben tactloos als de pest want ik vind hem wel degelijk über 1337 , begrijp me dus niet verkeerd.Hij ziet er alleen zo verdomd goed uit..........Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:40:
'tuurlijk heb ik dit gemaakt. En, nee, ik vind hem nog niet af. De tank is eigenlijk een detail in een straatbeeld wat nog werk behoeft.
Ik ga voor een world-press-foto-achtig-iets.
het is niet echt slecht of zo.Gewoon jammer van de render op lage kwaliteit en karteltjes.En de wederom rare achtergrond pic.Misschien eens zelf een landschaje modeleren?Qylos schreef op 12 november 2002 @ 18:49:
Wat vinden jullie van mijn laatste wip? Ik weet, het is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
Sorry hoor mister knowitall dat ik mijn mening toonBioWEB schreef op 12 november 2002 @ 19:04:
[...]
Heel goed... NURBS is kleien hoor ! Tenminste, in Maya wel... Boxmodelling is met polygonen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kon beter naar de mappings en/of matlibs vragen, daar heb je volgens mij meer aan. Anyway ... thanks!Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 19:40:
wildmedia, zou je misschien een wireframe kunnen posten, vraag me af hoe je dit allemaal heb gemaakt.
![]()
![]()
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 19:58:
wat een schijtzooi zeg, komt die wildmedia weer aan met z'n meesterwerken, in luchtvaart ook al
Verwijderd
Hey, heb je msn/icq/whateverVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:26:
[afbeelding]
Ohja?
Verwijderd
ThanksVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 20:18:
[...]
Hey, heb je msn/icq/whateverjij moet me uitleggen waar je die textures vandaan haalt, en hoe je ze zo perfect op het object plakt.......
![]()
Zeerrrrrr moooi (mijn big bertha is nu echt niets)
Verwijderd
dat was als reactie op die plaat van wildmedia, een tank in een oorlogsgebied is niet echt origineel volges mij...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq