<<< Final render >>>

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 68580
Anoniem: 28475
kwestie van juiste aantal poly's op de goede plaats zetten.MaDDoG schreef op 05 november 2002 @ 23:50:
[...]
Vind verder de handen ook erg stoer. Die pezen op de hand wilde mij maar niet lukken
Alleen lijkt het erop dat je maar één licht hebt gebruikt. Maakt het nog vrij...onduidenlijk. Brazil of niet
Ik had hetzelfde probleem met de ogen. Heb het opgelost door mijn material op double-sided te zetten, niet echt netjes geef ik toe.Anoniem: 68580 schreef op 06 november 2002 @ 00:03:
netjes tweak, stuk beter geworde ineens, maar ik kan de achterkant door zn oogkasse heenzien
quote]
Je kan de achterkant van de oogkas zien idd, ik heb nog wat geprobeerd met een negatieve omni maar ik kreeg het zo snel niet meer goed.
Dingen die eigenlijk nog moesten gebeuren:
- textures!
- andere houding mbv bones
- details omgeving (steentjes)
- details figuur (tenen, haren, kleding)
- lichteffecten
- ...
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Anoniem: 31514
Als je er toch naar toe linkt en dus geen thumbnails nodig hebt, kun je better naar de echte linken:LiToKi schreef op 06 november 2002 @ 10:18:
Finals
![]()
wildmedia: http://www.wildmedia.nl/got/devil2small.jpg
wildeaap vroeg me om zo'n overzichtje te maken, en dit is denk ik de laatste.
Anoniem: 13958
Anoniem: 43530
Hoh, wacht, stop! Ik heb NIET gezegd dat iedereen hier crappy 3d-skills heeft en dat vind ik ook helemaal niet. Er zitten hier absoluut schitterende plaatjes tussen! Ik zeg alleen dat het volgens mij geen kunst is, maar dat betekent niet dat het niet mooi of goed is. Ik vind de special effects in veel actie-films ook geen kunst, maar woei wat zijn die vaak mooi!WILDEAAP schreef op 05 november 2002 @ 22:44:
[...]
Je begrijpt het dus verkeerd. Het onderwerp zou dan zijn een typisch kitsch voorwerp maken. Dat jij constant roept dat vrijwel iedereen hier crappy 3d skills heeft weten we nu wel.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 41237
[ miereneuk mode ]Anoniem: 28475 schreef op 05 november 2002 @ 21:38:
Final render! heb de achtergrond maar zo gelaten (die kunnen we in een andere topic wel maken) en heb hem met Brazil laten renderen voor een beter overzicht.
[afbeelding]
[hint] je zou ook surrealistisch als volgende onderwerp kunnen gebruiken..
brightness van je monitor wat omlaag zetten![ miereneuk mode ]
ik zie nog heel vaag die zwarte ondergrond waar ie op staat
Anoniem: 23522
Anoniem: 69316
Anoniem: 41237
Anoniem: 8888
you can, just practice...Anoniem: 8888 schreef op 06 november 2002 @ 13:31:
Kijk toch echt met grote ogen naar jullie creatie's! Echt mooi, i wish i could build that
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
The devil is in the details.
jawel.. maar die vind ik het mooisteAnoniem: 63976 schreef op 06 november 2002 @ 14:18:
de rest niet dan??
Anoniem: 61849
de mensen die iets gemaxed hebben , lees de beginpostMaRc0 schreef op 06 november 2002 @ 16:33:
Wie gaan/mogen er eigenlijk stemmen?
ppfffff, gemaxed.. ik wordt gediscrimineerd.Master Jack
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Anoniem: 61849
De vos loopt door het bos.
Anoniem: 68580
3d max 4.2, geen plugginsAnoniem: 69316 schreef op 06 november 2002 @ 11:36:
ff vraagje,.... welke progs gebruiken jullie allemaal?????
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Volgens mij had ik hier ook nog op gereageerd. Iets in de trand van: alleen de mensen die ook wat gepost hebben. Maar waarom niet iedereen, zodat er meer stemmen uitgedeeld worden ?MaRc0 schreef op 06 November 2002 @ 16:33:
Wie gaan/mogen er eigenlijk stemmen?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Anoniem: 28475
WILDEAAP:
Omdat ik al v1.0 heb geopentd mag de eerstopvolgende een topic openen (die nog nooit een geopent heeft) . Dat is in dit geval MaDDog dus...
*kuch* Appel *kuch*Anoniem: 43530 schreef op 07 November 2002 @ 11:45:
bovendien gaat het er altijd zeer netjes aan toe.....
Maar het zou wel mooi zijn, want deze topic laat maar weer eens zien dat er veel animo voor is en dat er zeer serieus mee om wordt gesprongen: het aantal loze posts is behoorlijk laag voor een topic als dit. En ach, als zoveel mensen het leuk vinden en het past binnen W&G, waarom zou het dan niet mogen?willem169 schreef op 07 November 2002 @ 11:18:
Geloof niet echt dat deze contest een vrijwaring is voor het 'continu' blijven openen van contests..
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
http://hawvie.deviantart.com/
Ik heb McVirus al eergisteren ofzo gecontact over een nieuw topic. Sowieso wachten we tot we goedkeuring hebben... dus weten jullie dat voortaan.willem169 schreef op 07 november 2002 @ 12:02:
Het mag ook wel, daar niet van want je hebt gelijk: Dit zijn zeldzaam goedlopende topics dus waardevol binnen dit subforum, maar klakkeloos nieuwe contest-topis openen zodra er 1 is afgelopen is niet gewenst. Al met al, ga zo door alleen in het vervolg graag even bij een modje melden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq