De vos loopt door het bos.
um bind een paar luchtballonnen aan die railsOogst schreef op 19 oktober 2002 @ 11:16:
[...]
Oh ja, dit is natuurlijk niet praktisch mogelijk, want dit spoor moet zweven om het te laten werken.
dan voldoet het nog aan de opdracht ook
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Anoniem: 23522
zeeeerr goeie inzendingen trouwens, errug cool allemaal!!
Straks komen alle stats, maar ik kan alvast zeggen dat gladiool heeft gewonnen! Ook in uitwerking. Oogst wint in originaliteit.

Taart voor de winnaars

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ten eerste Gladiool met het winnen van de contest, Oogst met zn originaliteits-poedel-prijs.
RunaR met zijn aankomend huwelijk en en Tommie met zn baantje als 3D visualiser.
wat een feest op de zondagmiddag!
thams portfolio: www.thamar.nl
Gladiool ook gefeliciteerd van mij, maar laat je final eens zien dan!!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Idem.Tham schreef op 20 oktober 2002 @ 13:26:
gefeliciteerd allemaal!
Ten eerste Gladiool met het winnen van de contest, Oogst met zn originaliteits-poedel-prijs.
RunaR met zijn aankomend huwelijk en en Tommie met zn baantje als 3D visualiser.
scheelt mij weer tiepwerk
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Hier sluit ik mij ook helemaal bij aan!Tham schreef op 20 oktober 2002 @ 13:26:
gefeliciteerd allemaal!
en geniet van de taart
The Flying Dutchman
en "weer problemen" duidt op de modjes die deze topic dichtgooide in 't begin, omdat 't onaangekondigd was ofzo (beetje vaag na 3 workshops en 1 contest)...
Anoniem: 32226
Moeten we ook niet eens een naam verzinnen voor de prijs, gouden penseel, gouden griffel, oscar, emmy. De gouden viewport, of de golden splinecage?
Anoniem: 32226 schreef op 20 oktober 2002 @ 13:53:
Gefeliciteerd met de prijzen, huwelijken, banen etc. Op naar Contest 3 en nog meer deelnemers.
Moeten we ook niet eens een naam verzinnen voor de prijs, gouden penseel, gouden griffel, oscar, emmy. De gouden viewport, of de golden splinecage?
Waarom heb ik het id dat strax deze niet-nuttige replies getrashed gaan worden?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
hey cool... driedesKoetjeboe schreef op 20 oktober 2002 @ 17:53:
http://www.acaldra.com/img/score.jpg Screenie voor fragneck

Stond nog in mijn temporary files
Nee verdiend hoor, vooral de textures, maar eigelijk alles!
Anoniem: 63132
Nee geintje. Congrats met je overwinning! Je hebt mijn stem vooral door je uiteindelijke plaatsing en je final plaatje, die zijn echt heel goed. Nice & clean!
Nogmaals gefeliciteerd! Ik ben benieuwd waar het volgende topic over gaat! Go think and let us know!
thams portfolio: www.thamar.nl
Anoniem: 31514
Welke programma's gebruiken jullie ervoor? Heb het hele topic zo'n beetje doorgelezen en kom erg mooie 3d pix tegen.
erg mooi gedaan
Ik gok dat de meeste 3dmax gebruikenamdrulezzz schreef op 20 oktober 2002 @ 23:27:
ff een hele erguh noob vraag (houd me hier eigelijk nooit meebezig , maar wil me er wel in gaan verdiepen).
Welke programma's gebruiken jullie ervoor? Heb het hele topic zo'n beetje doorgelezen en kom erg mooie 3d pix tegen.
erg mooi gedaan
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Stiekem hoop ik dat niet. Als het iets organisch gaat worden doe ikzelf niet mee. Dat is niet iets waar ik goed in ben (sterker nog... slecht). In dat geval skip ik 1 contest en ga ik door met mijn persoonlijke projectje. Maar laat je niet door mij beinvloeden!LiToKi schreef op 20 oktober 2002 @ 23:04:
stiekem hoop ik dat de volgende contest iets levends wordt, aangezien alle workshops/contests tot nu toe redelijk "dode" dingen als onderwerp hadden (schaakstuk, tijdmachine, mechanisch beest, onderwaterwereld(veel duikboten gezien) en deze).
maar mijn vraag is dus:
met welk programma maken jullie dit soort pics 3DMAX 4 / 5 of maya of zo ?
(en welke is dus het beste / makkelijkste voor extreem noobs like me ?)
en duurt dat renderen lang ?
en kan je ook soort van filmjes hier mee maken ? of ga je daar echt een render farm voor nodig hebben ?

sorry als het een extreem domme vragen zijn maar die plaatjes hier zien er echt zo geil uit respect mensen amen
De meesten gebruikten 3ds max 4/5. Leren is niet erg moeilijk als je ervaring hebt met digitaal tekenen (2d) en een beetje inzicht en verstand hebt.sbmuc schreef op 20 oktober 2002 @ 23:42:
sommige van die pics hier zijn echt om tezo mooi echt niet gezond gewoon, en aangezien ik nu toch een week vakantie heb wil ik me hier in verdiepen
maar mijn vraag is dus:
(...)
Filmpjes renderen gaat redelijk. Als een plaatje x aantal seconden duurt, dan kost een seconde film zo'n 25 keer zoveel tijd.
Als je echt wat wil leren, zoek 3ds max, zoek tutorials en koop een leuk beginnersboek!
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Nou heb ik de komende week, en daarna ook, geen tijd om te free-maxen, ik moet leren, en als ik tijd heb moet ik maxen voor $$$. Nou wil ik wel een contest bedenken, maar ik kan dus zelf niet mee doen. Anders vind ik het geen probleem om iemand anders aan te wijzen. En het lijkt me inderdaad een goed idee om iets wat oranischer onderwerp te nemen. Dus ik 1 bedenken maar ik niet meedoen, of iemand anders aan wijzen?
jum jum taart!
Ben er nu eens op tijd bij en nog een week vakantie van school ook. Een mooie gelegenheid om te gaan oefenen in het 3d-en. Ben erg benieuwd naar de opdracht.
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Anoniem: 40049
vraag 't wel aan de modjes! anders krijg je weer ge(censuur) met zegladiool schreef op 21 oktober 2002 @ 00:54:
allrigthy! Ik moet wel even denken dus het wordt maandag, morgen dus. (technisch gezien nu)
teveel zooi, te weinig tijd
lolXLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 22:39:
Het DIE gewonne!??!?!?!?![]()
![]()
Nee verdiend hoor, vooral de textures, maar eigelijk alles!
Anoniem: 19977
Holy shit. weet je zeker dat je die niet ff in het echt gemaakt heb, blikken en popnagels etc?
nee.... gladiool verzint (post zijn idee) hem zodra hij bericht krijgt oid van de mods...Zorg schreef op 21 oktober 2002 @ 19:28:
is er al bekend waar part 3 over gaat? mischien dat ik ook wel mee wil doen, al zijn me max skill nog wel een beetje onder het nivo maar ach, ik kan altijd voor mezelf iets maken
Is dat de reden. Kan er dan niet vast een topic geopend worden. Mocht er een slotje op komen dan kan hij er altijd weer afgehaald worden. Net zoals de vorige keergladiool schreef op 21 oktober 2002 @ 19:26:
heb nog geen bericht van de modjes gehad, dus geduld.
Ik ben nu ook alweer 3 dagen met smart aan het wachten tot ik het startsijn krijg
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
geef dan stiekum al aan waar t over gaatgladiool schreef op 21 oktober 2002 @ 19:26:
heb nog geen bericht van de modjes gehad, dus geduld.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
hehe, kunnen we vast beginnen
Als je dat doet, wil degene die een nieuwe topic maakt even WildeAap's contest site in de eerste post zetten, anders moet ik weer de hele tijd gaan zoeken waar ie ook alweer stond
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Anoniem: 67484
The Flying Dutchman
http://hawvie.deviantart.com/
Voor degene die een nieuwe topic wil openen, email het even naar mij persoonlijk: bosmonster@xs4all.nl
Hou er rekening mee dat de nieuwe topic goed onderbouwd moet zijn in de openingspost en dat deze topic direct gesloten wordt.
Succes allemaal!
Dit topic is gesloten.