Het grote Miranda IM topic

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.973 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Hmmm... ga ook maar eens proberen... tot vandaag kan ik op mijn werk met Trillian overweg, maar de proxy gaat eruit. Ergo, niet meer verbinden :(

Ik heb overigens even gebrowsed hier, maar ik kom geen plugje tegen voor AOL, en laat dat nou net het meest gebruikt zijn hier intern... |:(

edit:
AOL heet natuurlijk ook wel AIM... blont 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Jester-NL op 11-06-2003 13:02 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 16:38

Len

Leeg

Is dit niet wat?
http://miranda-im.org/dow...hp?action=viewfile&id=581
The AIM Protocol plugin for Miranda IM provides AOL(r) Instant
Messenger support using AOL's TOC protocol.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tada, Miranda 3.0 is uit! 8)

Lees er meer over op Miranda-IM.org.
Of test het zelf, download het van een van de mirrors.

Welke verbeteringen?
At least 2 gazillion internal fixes too complicated to explain (we dont even know what we did ;)
Edit 2: okee versie 0.3 dan. Lekker belangrijk. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 21:40 . Reden: mirrors zijn nog niet up to date; dat komt later wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
't is 0.3 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Voor de mensen die gebruik maken van de nightly builds: ze hebben de naam nog niet aangepast! De nightly's van bv. vandaag zijn dus 0.4alpha en niet 0.3alpha zoals in de "about" vermeld staat

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 19:32
0.3 werkt hier prima. ik merk eigenlijk geen verschil met 0.2.1 (die draaide ik hiervoor). al me oude plugins doen het ook perfect. blijft een kewl programma :)

[edit]
ik heb met de reshacker even dat mooie icoontje in de exe gestopt, ziet dat er ook een beetje fatsoenlijk uit :) ouwe icoontje was wel wat erg sober.

[ Voor 34% gewijzigd door Brent op 25-06-2003 18:57 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 22:04
Breepee schreef op 25 June 2003 @ 18:49:
0.3 werkt hier prima. ik merk eigenlijk geen verschil met 0.2.1 (die draaide ik hiervoor). al me oude plugins doen het ook perfect. blijft een kewl programma :)

[edit]
ik heb met de reshacker even dat mooie icoontje in de exe gestopt, ziet dat er ook een beetje fatsoenlijk uit :) ouwe icoontje was wel wat erg sober.
Ik draai hem nu ook, inclusief de nieuwste MSN plugin. Merk ook weinig verschil, maar aangezien het al goed werkte is dat prima natuurlijk :)

Ik denk dat ik nu maar een tijdje van de nightly's af ga blijven en met de stable blijf werken. Want de 0.4 alpha biedt op dit moment toch nog geen voordelen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op 25 June 2003 @ 21:07:
[...]

Ik draai hem nu ook, inclusief de nieuwste MSN plugin. Merk ook weinig verschil, maar aangezien het al goed werkte is dat prima natuurlijk :)

Ik denk dat ik nu maar een tijdje van de nightly's af ga blijven en met de stable blijf werken. Want de 0.4 alpha biedt op dit moment toch nog geen voordelen?
Miranda IM 0.2.1 crashte bij mij nog weleens bij het afsluiten. Sinds ik Miranda IM 0.3 heb geinstalleerd, heb ik daar geen last meer van gehad :)

Alles werkt perfect hiero. Miranda-IM wordt steeds volwassener _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Versie 0.3 schoon geinstalleerd, en wilde contacts importen van vorige versie..crash!
Nou, 2e verzoek dan..crash :?
Dan maar niet, deze 0.1.2.1 werkt ook prima hoor....sheesh :P

Gewoon overheen schrijven..en dan doettie het wel.. weird :P

[ Voor 17% gewijzigd door 2Dutch op 27-06-2003 18:54 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 11:22

GeekK

Rag Mama Rag

Vincent Bovelander schreef op 25 juni 2003 @ 21:07:Ik draai hem nu ook, inclusief de nieuwste MSN plugin.
Bij mij stond er standaard geen vinkje bij "Use MSN protocol v.8". Heb het nu wel ingeschakeld en inloggen duurt iets langer, maar verder geen problemen.

Vroeg me af of anderen daar ook op gelet hadden.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
GeekK schreef op 27 June 2003 @ 22:41:
[...]

Bij mij stond er standaard geen vinkje bij "Use MSN protocol v.8". Heb het nu wel ingeschakeld en inloggen duurt iets langer, maar verder geen problemen.

Vroeg me af of anderen daar ook op gelet hadden.
Ja, staat hier ook ingeschakeld. Werkt prima :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Misschien leuk om te weten dat er geen versie 0.4 gaat komen. Voorlopig wordt alleen de 0.3 branche uitgewerkt (huidige nightly is 0.3.1) en daarin komen geen/weinig nieuwe features, alleen bug fixes.

Het lijkt erop dat de huidige engine van het geheel, dat destijds alleen bedoeld was als vervanger voor ICQ, niet flexibel genoeg is voor verdere uitbreidingen en zijn beste tijd gehad heeft.

Maar, er is goed nieuws: de makers van Miranda gaan from scratch beginnen aan een heel nieuwe versie, en dat moet dan 1.0 gaan worden. Bij een hoop mensen zal dit verhaal misschien de doembeelden van WinAmp 3 oproepen, maar de Miranda devvers beloven dat ze trouw zullen blijven aan de huidige kracht van Miranda: Klein maar Fijn dus.

Meer info in dit topique op het Miranda forum.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal goede redenen om opnieuw van scratch beginnen, zo te lezen. Ik vraag me alleen af of makers van plug-ins tot die tijd nog zin hebben om hun plug-ins te blijven verbeteren of nieuwe te bedenken. Er is namelijk best kans dat hun werk deels later weer weggegooid kunnen worden, omdat het niet werkt. Zou jammer zijn als die mensen afhaken. Die mensen dragen naar mijn mening heel veel bij aan de Miranda-community.

Tip: als je problemen hebt met het inloggen op de ICQ-server, gebruik dan het
adres 205.188.179.233 in plaats van login.icq.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Het is zeer goed dat voor miranda echt aan zijn top zit een compleet redesign ondergaat zodat ze "small, fast en easy" blijft! :*) Het mooie is natuurlijk de interactie die met de gebruikersgroep (welke veel groter is dan toen bij de start van miranda-icq) zodat er een 100% Quality product op de plank komt!
Ja de plugin designer zullen hun beste moeten doen om voor en de 0.3.x te blijven ontwikkelen (lees verbeteren) maar ook om voor het nwe zusje v1.0 te gaan aanpassen of nieuw bouwen, maar zolang er nog geen definitief framework (tot Miranda v1.0 alpha 1-n)staat zal, denk ik, alle aandacht nog gaan naar de v0.3.x..

hopelijk komt er genoeg te discusieren over hier en op het miranda-im forum (waar ik trouwens nog geen een lid van ben 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net klapte mijn pc er spontaan uit omdat ik de verkeerde stekker er uit trok 8)7 maar nu had ik dus een bad profile e.d. en moest ik maar een tooltje downloaden stond op de site.
dus ik deze gedownload.. maar werkt niet.
nu heb ik maar weer een nieuw profiel aangemaakt(ik gebruikte t toch pas een uurtje).
maar ik zit er nou niet echt op te wachten dat als je pc vastloop e.d. dat ik heel miranda iedere keer weer opnieuw in moet gaan stellen...

kortom.. heeft iemand een werkende profile hersteller? :)
voor de rest, echt een superprogramma(na de benodigde plugins ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb nu Miranda IM en ik heb een vaag probleem. Bij een paar contact mensen die in de lijst staan wordt het icq nummer laten zien in plaats van hun nick die wel ingevuld is in hun details. En ik kan ook niet renamen want als ik daar op druk gebeurd er niets. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
gooi die contacten weg, en voeg ze opnieuw toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik krijg sinds een half uurtje de melding "too many connections from your IP (21) "
Err...vaag? Zit hier met 2 pcs, en meldt altijd 1tje af voordat ik de 2e aanmeldt.
Maar ik denk eerder dat het de ICQservers zijn dan Miranda, maar je weet maar niet..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Ja, dat heb ik nu ook. Is inderdaad vaker. Morgen zal het wel weer gaan!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik heb er ook last van...

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Het is alweer verholpen..kreeg al iemand aan de nu-weer-werkende-ICQ die zn ISP de schuld gaf :P

Wel krijg ik met 0.3 vaak de melding dat icqnr of wachtwoord niet klopt, en daarna meldt ie zich wel weer aan. Toch beetje buggy, maar dat komt vast wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes ik vroeg meiets af he we hebben nu dus Trillian GAIM en uiteraard Miranda :)

Nou schijnt het zo te zijn dat GAIM minder resources dan Trillian gebruikt maar hoe is dat ten opzichte van Miranda :?

Iemand ervaring mee :? Of iemand die weet hoeveel RAM Miranda gebruikt dan kan ik het vergelijken ;) (zeg lekker niet hoeveel dat is dan wordt er weer straks spontaan een onzinnige waarde geroepen :P ) THNX!!! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:04
Op dit moment gebruikt miranda32.exe 1.812K in beslag, lijkt me zwaar zat.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoz
  • Niet online
mmm Dit lijkt mij wel een handig programma, ga het ook maar es testen. Ik gebruik nu trillian, wat opzich goed programma is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jeroen Blom schreef op 23 July 2003 @ 15:06:
I think we GoT a winner :+ 8) GIAM was 10 MB :D en Trillian ook zo iets, Miranda wint :) als je gegevens betrouwbaar zijn ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Klopt wel. Miranda is erg snel met opstarten en mooi zuinig.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/miranda_resources.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week ook maar eens Miranda IM geinstalleerd.

Fijn proggie :)

Er is 1 probleem , denk ik :/

Ik heb alleen MSN plugins geinstalleerd , ICQ en die andere gebruik ik niet.
Als ik op "View/Change My Details..." klik , gebeurd er niks? :?

Is dit normaal? Ken je dit alleen gebruiken met ICQ ofzo? Ik heb gezocht maar niets gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
Met alle plugins gebruikt miranda32.exe bij mij 24.932 K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 21:13:
Ik heb deze week ook maar eens Miranda IM geinstalleerd.

Fijn proggie :)

Er is 1 probleem , denk ik :/

Ik heb alleen MSN plugins geinstalleerd , ICQ en die andere gebruik ik niet.
Als ik op "View/Change My Details..." klik , gebeurd er niks? :?

Is dit normaal? Ken je dit alleen gebruiken met ICQ ofzo? Ik heb gezocht maar niets gevonden...
beetje laat maar tis vakantie...

Zover ik weet is dit alleen om je info op de ICQ-DB server te veranderen, gebruik je geen icq dan zal dit dus ook niks doen...

• posttoast
En maar weer eens een up-to-date lijstje:

Miranda versie 0.3 (laatste stable) Changelog
MSN v8 protocol 0.1.5.6a
YAHOO Protocol 0.0.5.3
PopUp 1.0.1.9
StartupStatus 0.0.1.1
History++ 1.4.0
mugzLESS 0.3 ICQ icons
SpiffyMSN by floink 1.0 MSN icons
Mooi Miranda-logo icon
nConvers 0.99.9.79 (Plugin voor MSN-style chatten, inclusief smilies)
Original Gangsta Icons 2.7
Original Gangsta Emotes 1.1

De meest recente nightly Changelog

Startupstatus heeft nu niet langer een ingebouwde auto-away en een connectioncheck, daar zijn nu aparte plugins voor.

En misschien leuk om te weten voor de mensen die dit bericht op de frontpage gelezen hebben: Miranda IM (in combinatie met de nieuwste MSN plugin) werkt prima op het MSN netwerk.

omniscale.nl

• Brent
Vincent Bovelander schreef op 21 August 2003 @ 12:36:
En misschien leuk om te weten voor de mensen die dit bericht op de frontpage gelezen hebben: Miranda IM (in combinatie met de nieuwste MSN plugin) werkt prima op het MSN netwerk.
Kijk, dat is dan weer fijn :) Ik maak nu trouens nog prima verbinding met 0.1.4.12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJN_
  • Laatst online: 09:36

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Versie 0.3.1 is uit
http://miranda-im.org/release/download.php

Change log

v0.3.1
Major changes:
- IRC protocol plugin is now included in the installer

Bugfixes:
- Fixed tooltips cutting off text in systray on newer shells
- Removed some memory leaks
- Many bug fixes relating to the away system
- CPU went to 100% if resized to small
- Possible XP theme corruption in toolbar image buttons
- Find/Add dialog showed protocols that didn't support the find/add service
- Rename contact menu item is only shown when menu is shown from the contact list
- Netlib could cause 100% CPU usage during fast file transfers
- Menu items could sometimes be placed in the wrong order

Enhancements:
- Redesigned message dialog
- Added a heap compactor to flush out memory every 5 minutes
- All new default icons
- You can now set a sound for outgoing message
- Autoaway no longer pops up change status message dialog
- Added a Global Status Icons setting under icons. This lets you set the default systray icon and global status menu icons.

en de voledige change log is hier te vinden
http://miranda-icq.sourceforge.net/rich/changelog.txt

PGEQRZEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 20:00

Caveman

whahoehaha

Jeroen Blom schreef op 23 July 2003 @ 15:06:
mja, memoryload zegt eigenlijk niet veel tenzij je vermeld hoeveel ram jezelf hebt, windows wijst toe naar mate die geheugen vrij heeft, bij mij gebruikt Miranda 700k (op een p133, NT4 met 16 MB) maar op een andere pc (miranda gewoon gekopieerd) gebruikt ie wel 3MB. maar daar zit iets meer geheugen in (256 MB)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
bij mij gebruikt Miranda (nightly van eergisteren geloof ik) 488k. In totaal heb ik 512mb ram en ik heb de laatste icq, msn en smileyadd plugins aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Het gaat er wel steeds professioneler uitzien, die nieuwe icons in 0.3.1 zijn een stuk mooier.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Ach daar heb je toch deze voor? :) imho nog steeds te mooiste en zeker de compleetste iconset

p.s. kan best zo zijn dat deze nu standaard in 0.3.1 zitten, dan hulde! maar ik draai al meer dan een jaar geen stable release meer van dit top programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
LightYears schreef op 25 August 2003 @ 09:31:
Ach daar heb je toch deze voor? :) imho nog steeds te mooiste en zeker de compleetste iconset

p.s. kan best zo zijn dat deze nu standaard in 0.3.1 zitten, dan hulde! maar ik draai al meer dan een jaar geen stable release meer van dit top programma
Ja, die gebruik ik ook. Maar Miranda heeft nog meer 'systeem' icons, en die zijn ook vernieuwd.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

HHmmm

problemen met mijn profile

Mijn profile staat op een andere schijf, maar die pakt tie niet meer. Raar. Ik heb het ini-bestandje al geprobeerd en ook die db-tool al. Niets werkt.

Verder regeert Miranda gewoon natuurlijk. They have come a long way :)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Ik heb nu ook de nieuwe (0.3.1), werkt prima! Wel Jabber en AIM er gelijk uitgegooid.
Dus, upgraden die hap (ik heb gewoon de exes en plugins vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 16:51

Zym0tiC

^_^

* Zym0tiC is nu ook overgestapt van msn naar Miranda 0.3.1

enigste wat niet zo wil lukken is dat als iemand een berichtje stuurt ik daar een popup van krijg. Ik heb het wel aangevinkt maar het wil maar niet werken.
ik krijg wel een popup als iemand een bericht typed (was makkelijker geweest als dat in je chat venster te zien was ala msn, misschien een plugin :D)

maar voor de rest een erg goed progje die blijft er zeker op.
en dat invisible in msn is wel erg makkelijk ;)

edit:
Ik krijg nu een popup als iemand een bericht stuurt. Alleen zou het soms handig zijn als je een plugin kon laden wat voor een popup zorgt als mensen inloggen ipv een knipperend icoontje

[ Voor 19% gewijzigd door Zym0tiC op 26-08-2003 21:44 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Laatst online: 22-09 08:31

WhiteDog

met zwarte hond

@ chaosonline

mag ik even vragen hoe je DIT juist gedaan hebt? Vind het erg mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.robijn3/dump_miranda.jpg
de icons heb ik al gevonden, de pijltjes en background niet...

welke gebruik je exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Achtergrond: http://miranda-im.org/dow...hp?action=viewfile&id=219
pijltjes: onderandere in http://miranda-im.org/dow...hp?action=viewfile&id=401

zie de readme van de background over afstand en inspringen van de icoontjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Laat maar (kon een tijdje niet met MSN v8 connecten, nu wel weer.... ;) )

[ Voor 75% gewijzigd door GeekK op 26-08-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Heb er nu een tijdje mee gespeeld, alles zo goed mogelijk getweakt, maar heb nog enkele vraagjes:
- Kan ik Miranda 2x starten zodat ik bv. 2x MSN naast elkaar kan draaien? Zie in Miranda zelf niet meteen iets om een nieuw profiel aan te maken...
- Is er een plugin om Miranda aan je scherm te "docken"? Die nConvert plugin vind ik wat teveel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij is dat eerste (2x msn) een kwestie van 2 keer de msn plugin in je plugins-directory te zetten, en dan de 2de ff renamen naar msn2.dll oid. Staat volgens mij eerder in dit topic ook al een keer, maar ik heb geen zin om het op te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Palomar schreef op 26 August 2003 @ 15:39:
volgens mij is dat eerste (2x msn) een kwestie van 2 keer de msn plugin in je plugins-directory te zetten, en dan de 2de ff renamen naar msn2.dll oid. Staat volgens mij eerder in dit topic ook al een keer, maar ik heb geen zin om het op te zoeken ;)
Klopt :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Wat ook kewl is : de nieuwe quote knop! Eindelijk kan je niet alleen de laatste zin quoten maar ook iets selecteren en dan quote klikken. Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Palomar schreef op 26 August 2003 @ 15:39:
Het werkt wel... heb maar 1 raar probleem. Zodra Miranda start gaan beide MSN connecten. Als ik echter Offline ga en terug Online wil connect de 2e MSN niet meer. Als ik Miranda opnieuw start connecten ze weer beiden.

Heb het voorlopig opgelost door bij de 2e msn het v8 protocol uit te schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op 21 August 2003 @ 12:36:
maar zou het na 15 oktober ook nog werken?? Op de frontpage staat nu weer een artikel (nieuws: Microsoft gaat geld vragen aan IM-makers) waarin staat dat er geld gevraagd gaat worden enzo en dat het niet meer mogelijk is voor andere clients om op het MSN netwerk te komen.. lijkt me dat Miranda daar ook gewoon onder valt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
lijkt me ook ;( helaas ben ik dan toch genoodzaakt een andere proggie te gaan gebruiken, omdat ik in de praktijk niet om MSN heen kan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Voorlopig zitten we wel even goed geloof ik:
Fortunately MSN plugin identifies itself like a MSN Explorer 5.0 :) so nothing is threatening us right now.
Aldus de ontwikkelaar van de MSN plugin op het Miranda IM forum in dit topique.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

"Right now" is er nog niets aan de hand ja, maar zoals je hier kan lezen zal dat zo veranderen:
De eerste gevolgen hiervan zullen vanaf 15 september merkbaar worden. Vanaf 15 oktober zullen niet-geautoriseerde IM-programma's, waaronder ook bijvoorbeeld GAIM en Kopete vallen, niet meer kunnen inloggen.
MS stelt volgens mij de update naar MSN 6 verplicht, en vanaf die versie (protocol) kunnen ze dus wel zien of het een echte MSN client is of niet.

Dan maar geen "..--***MSN**--.. | [BrEeZaH is verliefd:-) :-)]" voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op 23 juli 2003 @ 14:25:
Het is alweer verholpen..kreeg al iemand aan de nu-weer-werkende-ICQ die zn ISP de schuld gaf :P

Wel krijg ik met 0.3 vaak de melding dat icqnr of wachtwoord niet klopt, en daarna meldt ie zich wel weer aan. Toch beetje buggy, maar dat komt vast wel weer goed.
Krijg bij 0.3 nog steeds vaak bij opstarten 5 tot 10 van die irri venstertjes met "your ICQ number or password is incorrect" met als kopje ICQ FATAL. Zeer vreemd, aangezien ik dan nog niet eens mijn wachtwoord heb ingevoerd? Iemand hier nog meer last van? Ga binnenkort maar eens wat prutsen met andere versies ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op 01 september 2003 @ 02:10:
Krijg bij 0.3 nog steeds vaak bij opstarten 5 tot 10 van die irri venstertjes met "your ICQ number or password is incorrect" met als kopje ICQ FATAL. Zeer vreemd, aangezien ik dan nog niet eens mijn wachtwoord heb ingevoerd? Iemand hier nog meer last van? Ga binnenkort maar eens wat prutsen met andere versies ofzo ..
Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 12:33:
Tip: als je problemen hebt met het inloggen op de ICQ-server, gebruik dan het adres 205.188.179.233 in plaats van login.icq.com.
Werkt dit niet?

Enne, als je elke keer je wachtwoord wist? :? Dan moet je uiteraard geen gebruik maken van een automagisch reconnect plugin ofzo...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bedankt voor je advies, maar ik ben nog niet ingelogd op het moment dat ik het programma start: aangezien ik mijn wachtwoord dan nog niet ingevoerd heb :)
Heb die security pluging waardoor ik dus als ik Miranda start mijn wachtwoord moet opgeven.
Gebruik geen reconnect plugins, die zijn me veels te irritant :)
Maar ik ga gewoon een beetje prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crap...en is er iets aan te doen? want ik heb echt geen zin om weer MSN te gaan gebruiken..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladerer
  • Laatst online: 29-04 12:24
Na het lezen van dit topoc, toch maar eens besloten om Miranda te proberen.
heb nu heel wat instellingen gemaakt, en het ziet er naar uit dat het allemaal stabiel en snel loopt.

1 ding mis ik echter wel, en dat is de mogelijkheid om Miranda automatisch te laten hiden als een task bar (je kan hem wel laten hiden na een vooraf ingesteld aantal seconden inactiviteit, maar dit werkt niet zoals andere als icq, of trillian)

Wat ik wil is dat Miranda weer terug komt op het moment dat ik mijn muis beweeg richting de kant waar ze is verdwenen.

Iemand een idee of een link naar een plugin?

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Bladerer schreef op 07 September 2003 @ 17:01:
Wat ik wil is dat Miranda weer terug komt op het moment dat ik mijn muis beweeg richting de kant waar ze is verdwenen.

Iemand een idee of een link naar een plugin?
Hmm, hoe werkt dat met ICQ dan? Gewoon met je muis helemaal naar rechts en dan komt het naarboven? Kan me niet meer herinnen (gebruik al een poosje Miranda).

Ik ben er nu aan gewend dat ik de plek waar Miranda komt (helemaal rechts) gewoon kan gebruiken voor andere apps. En zodra Miranda weer "naarboven" komt (ik gebruik toetsencombinatie) verschuift het gewoon alles naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladerer
  • Laatst online: 29-04 12:24
En dat is nu juist wat ik vervelend vind, ik vind het ideaal om al mijn applicties altijd 100% geschaald te hebben. Miranda zou ipv naast mijn applicties OVER (ON TOP) mijn applicaties moeten komen.

En i.d.d. door de muis gewoon helemaal naar rechts te bewegen, dus liefst niet door een toets combinatie.

De grote vraag is dan alleen of dit wel mogelijk is, want dit mis ik boven alles nog het meest.

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 16:28

CmdrKeen

Krentenboltosti

Zijn wel andere apps voor die dat doen (buiten Miranda).

Maar ff wat anders.. waar ik benieuwd naar ben: waarvoor gebruiken jullie Miranda behalve chatten op IM-netwerken? Zelf gebruik ik Miranda (o.a.) voor:
- Monitoren aan/uit PC's in LAN (net_send_protocol)
- Overnemen servers met VNC (emlanproto, extapp)

Bloed, zweet & koffie

• Palomar
  • Niet online
Vilenin schreef op 17 September 2003 @ 22:27:
Zijn wel andere apps voor die dat doen (buiten Miranda).

Maar ff wat anders.. waar ik benieuwd naar ben: waarvoor gebruiken jullie Miranda behalve chatten op IM-netwerken? Zelf gebruik ik Miranda (o.a.) voor:
- Monitoren aan/uit PC's in LAN (net_send_protocol)
- Overnemen servers met VNC (emlanproto, extapp)
weather protocol en pop3 mailchecker

ik heb ff dat net send protocol geprobeerd en das idd ook wel handig :)

• bredend
  • Laatst online: 08-10 23:25
Ik heb een howto gemaakt hoe je met ICQ zou kunnen beginnen. Natuurlijk is het nog niet perfect, en daarom zou ik het fijn vinden als mensen nog wat nuttigs zouden kunnen zeggen.

http://kingofdos.com/bredend/howto-icq/index.htm

Ik heb Miranda een poosje gebruikt, maar nu gebruik ik Gaim. Dan kan ik onder windows en Linux dezelfde config gebruiken enzo.
Gaim heeft niet al die extra plugins, misschien dat jullie daar wat over kunnen vertellen?

Verwijderd

Hey, even een vraagje...
Heb net de Original Gansta Pack gedownload. Maar ik moet de icoontjes een voor een toevoegen.. Is er niet een manier om dat hele pack in ene keer erin te zetten?

• posttoast
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:04:
Hey, even een vraagje...
Heb net de Original Gansta Pack gedownload. Maar ik moet de icoontjes een voor een toevoegen.. Is er niet een manier om dat hele pack in ene keer erin te zetten?
Zijn dat icoontjes of smilies? Als het icoontjes zijn is het erg simpel: gewoon op de knop "Load Icon Set" klikken ipv op "Import Icons". :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo msn er af, icq er af, rssreader er af ! perfect programma gewoon, vooral met 200 mhz !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nog 1 vraagje, en dan werkt het perfect!
Hoe krijg je die online notifications uit? Zwaar irritant ;) Kan 't nergens terugvinden bij de instelligen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook nog 1 vraagje:
bij mij werkt die weather plugin niet, allebij niet: underground en channel
bij de url staat dan %s moet ik daar ergens mijn 'weerurl' neer zetten ofzo?
want nu komt hij nooit online :s
een help file oid kon ik niet vinden...
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 13:58:
ik had ook nog 1 vraagje:
bij mij werkt die weather plugin niet, allebij niet: underground en channel
bij de url staat dan %s moet ik daar ergens mijn 'weerurl' neer zetten ofzo?
want nu komt hij nooit online :s
een help file oid kon ik niet vinden...
iemand?
je moet via 'add contacts' je locatie opzoeken en toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup thnx !
hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Laatst online: 10-10 18:04

radial

Watch out

Voor de gebruikers van Yahoo, is er ook een nieuwe plugin die werkt met het nieuwe protocol van Yahoo.
De plugin is nog in alpha stadium, maar hij werkt "bij mij" zonder problemen de afgelopen dagen.

hier is hij/zij te downloaden.

Voor meer info over deze plugin zie topic op het miranda forum

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hmm, als ik (met de laatste MSN plugin) in wil loggen met het v8 MSN protocol, gaat dat voor geen meter. HIj doet het gewoon niet. Als ik zonder v8 protocol in wil loggen lukt het wel prima, maar krijg ik van die irritante berichten dat ik een te oude versie gebruik. Wat gaat hier fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 12 oktober 2003 @ 11:01:
Hmm, als ik (met de laatste MSN plugin) in wil loggen met het v8 MSN protocol, gaat dat voor geen meter. HIj doet het gewoon niet. Als ik zonder v8 protocol in wil loggen lukt het wel prima, maar krijg ik van die irritante berichten dat ik een te oude versie gebruik. Wat gaat hier fout?
Probeer de beta van de MSN Messenger plug-in: 0.1.5.11 candidate. Deze werkt perfect bij mij.
Meer over connectieproblemen is te lezen op het Miranda IM forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Ah, dan werkt het idd wel :) hoewel ik een totaal ander probleem heb als in het draadje @Miranda Forums, werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 12 October 2003 @ 17:35:
Ah, dan werkt het idd wel :) hoewel ik een totaal ander probleem heb als in het draadje @Miranda Forums, werkt het wel :)
Hm tja. :D Verkeerd linkje, dat was de pagina waar ik de beta versie heb gevonden. Anyway, ik ben blij voor je dat ie het weer doet. Hopen dat het zo blijft na 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 13:19:
Hoe krijg je die online notifications uit? Zwaar irritant ;) Kan 't nergens terugvinden bij de instelligen...
Events -> Ignore -> Vierde stipje: Suppress on-line notification.

Screenshot

[ Voor 21% gewijzigd door CmdrKeen op 12-10-2003 19:07 ]

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 18:46:
Hopen dat het zo blijft na 15 oktober.
Dat hoop ik zeker... nog 3 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Nog twee... spannend hoor :D

(Umm.. ff on-topic erbij:) Als je protocol v.8 (ik geloof dat er ook en beta hoger is) gebruikt dan zou er niets aan de hand moeten zijn..

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik heb al een tijdje dat die weatherplugin de temperatuur niet meer weergeeft (N/A). Hebben meer mensen dit of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hier ook geen problemen. Maar het is wel een paar uur vroeger in de VS natuurlijk, dus misschien duurt het nog wel even voor ze de grote v8 schakelaar omzetten...

Ik verwacht overigens geen problemen hoor. Zal wel loslopen allemaal.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geen last van een niet werkende MSN plugin. Laatste miranda met 0.8 protocoldinges aangevinkt :P Vind het heerlijk zo..meteen die irritante ICQ fatal error weg bij het updaten, en stabiel als een rots :) Heb gelukkig al heel wat mensen omgepraat naar Miranda, ipv ICQ met die banners, of MSN met die 1001 overtollige resourcevretende opties. Hulde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Ik kan met mijn 0.1.5.7 nog steeds connecten als ik maar "use v8 protocol" aanvink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Wie heeft file transfer met MSN achter een NAT-router aan de praat gekregen met Miranda?

Bij mij werkt het prima, mits mijn client de defserver is. Zodra ik poorten specificeer is het uit met de pret..

Link naar de KB van Miranda

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Vilenin schreef op 10 november 2003 @ 13:41:
Wie heeft file transfer met MSN achter een NAT-router aan de praat gekregen met Miranda?

Bij mij werkt het prima, mits mijn client de defserver is. Zodra ik poorten specificeer is het uit met de pret..

Link naar de KB van Miranda
Idem, met defserver werkt het prima maar zodra ik ga mappen gaat het mis...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Ik gebruik al gedurende lange tijd naar volle tevredenheid (een volledig naar mijn smaak gecustomizede) Miranda. Mis eigenlijk nog maar één ding: een mogelijkheid om te kunnen zien wie mij allemaal heeft toegevoegd aan zijn contactlijst (MSN protocol). :) De originele MSN Messenger (voor mij te bloated sinds versie 5 :/) ondersteunt dit nl. wel...

[ Voor 14% gewijzigd door Zap op 12-11-2003 19:10 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Laatst online: 28-09 21:33
Is het mogelijk om m'n chathistory van Trillian in Miranda te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 16:39:
Probeer de beta van de MSN Messenger plug-in: 0.1.5.11 candidate.
Misschien handig om te melden: 0.1.6.0 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 03:56:
Misschien handig om te melden: 0.1.6.0 is uit :)
Bedankt! :*)

Wassup gaf er geen melding over..... vreemd :? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeekK schreef op 15 november 2003 @ 04:40:
Wassup gaf er geen melding over..... vreemd :? :z
Komt denk ik omdat deze niet op de officiele site staat/wordt bijgewerkt. Ik kijk gewoon van tijd tot tijd even op die site, is alleen een filelisting :)
Deze update is trouwens van 13 november, dus net 2 daagjes jong.

Changelog:
[+] Netmeeting support added
[+] built-in gateway added
[+] option was added to launch a specific program when the new Hotmail arrives.
[+] option was added to display errors as popups to avoid the interface locking.
• additional diagnostics was added to handle the case when Internet Explorer is in the Offline mode (thanks to Jonas Svensson).
• numerous minor changes in option dialogs and debug messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
is er eigenlijk ook een plugin oid om de status (icoontje) van een 'contactpersoon' in je systemtray te zien? In dit geval wil ik dan het icoontje (is in feite gewoon een contactpersoon) van de weatherplugin in mn system tray hebben om te zien wat voor weer het is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik doe dat door een apart proces van Miranda te starten (Shift ingedrukt houden terwijl Miranda start). Je kan een tweede (derde, vierde, enz.) Miranda erbij krijgen. Maak op die manier een extra Miranda met alleen het Weather-prot. Done.

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Miranda IM 0.3.2

Changelog:
Bugfixes:

- Buffer overrun in url dialogs
- Options window was shown off screen if previously closed while minimized
- Some button controls were not translatable
- Fixed issues with duplicate protocols listed in the icons options

- AIM: Login flood when creating new users
- AIM: Automatically turn off server-side list support for list that are to large (AIM)
- AIM: Crashed when truncating large packets
- AIM: Crash parsing empty server-side list
- AIM: Warn User menu in groupchat was always disabled

- Jabber: Better disco/browse fallback scheme for groupchat browsing
- Jabber: Undecoded room jid in groupchat log window title
- Jabber: Connection thread can lingering around while in reconnect loop and Miranda exits
- Jabber: Changing global statuses to an unsupported one shows correct icon now (a bug introduced again in 0.1.1.2)
- Jabber: Initial status in chatroom not correct
- Jabber: Crash when displaying x:data list-single that has no default selection
- Jabber: Multi-line x:data field truncated to first line
- Jabber: Adding contacts when already exist in clist with "Hidden" does not remove "Hidden"
- Jabber: Won't send ASCII control chars that are invalid XML chars (replaced with spaces)
- Jabber: Properly offline when set offline while connecting
- Jabber: Initial data sometimes not shown on agent dialog
- Jabber: Connection thread still not exit properly when Miranda exits
- Jabber: Another change in setstatus/setawaymsg handling
- Jabber: Password dialog change to modeless
- Jabber: Discard whitespaces not enclosed by any XML tags so that they won't waste buffer space

- MSN: Cookies usage had been turned off, it means that you can logon automatically into MSN Messenger and simultaneously logon using Miranda under different account (thanks to Pixador).
- MSN: WinInet.dll now gets unloaded from memory after login to use less memory.
- MSN: Attemp to find/add a contact that already exists in your contact list resulted to strange error message.
- MSN: Authorization problems when many MSN accounts are used in the same Miranda installation.
- MSN: If a password contains non-alphabetical characters (like punctuation, ampersand, plus, etc) the MSNP8 login could return error 401 Unauthorized. MSNP7 login works Ok.
- MSN: If a contact changes its status to Invisible, it's not possible to send messages to him/her anymore.
- MSN: The popup displaying procedure was changed to avoid so called 'frozen popups'effect.
- MSN: New MSN Menu item was added to edit user's MSN profile in a browser
- MSN: Authorization problems when many MSN accounts are used in the same Miranda installation.

- ICQ: Prevent your status messages being read when you are invisible.
- ICQ: Fixed a dumb bug that caused random disconnections from the ICQ server.
- ICQ: Cleaned up the code for searches and user info updates, should work better now.
- ICQ: AIM users in your server contact list would get added locally with uin 0.

Enhancements

- Docking to the left or right side of the screen only happens when CONTROL is held down.
- Possible to prevent writing of single key to registry on startup.
- Possible to specify ports for outgoing connections.
- Loading large histories now shows window immediately.

- AIM: Added option to edit display name.

- Jabber: Groupchat admin functions.

- MSN: The SSL autorization procedure was changed: now it uses Internet Explorer's proxy settings to log in. It also resolves problems with proxies that require authorization (previously you could see the error 407 in the network log when trying to logon). In this case MSN plugin tries automatically to apply the login and the password from the Options -> Network -> MSN.
- MSN: Error diagnostic has been slightly enhanced.
- MSN: New MSN Menu item was added to edit user's MSN profile in a browser.
- MSN: MSNP7 support is deleted and this option is locked
- MSN: Netmeeting support added
- MSN: Option was added to launch a specific program when the new Hotmail arrives

- ICQ: Added better error messages for message send failures.
- ICQ: Messages now default to the most reliable delivery method available for a given (uuhmm.... ja? :?)

[ Voor 6% gewijzigd door GeekK op 19-11-2003 02:50 . Reden: Changelog aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
GeekK schreef op 18 november 2003 @ 20:34:
[...]

- MSN: If a password contains non-alphabetical characters (like punctuation, ampersand, plus, etc) the MSNP8 login could return error 401 Unauthorized. MSNP7 login works Ok.
- MSN: If a contact changes its status to Invisible, it's not possible to send messages to him/her anymore.
- MSN: The popup displaying procedure was changed to avoid so called 'frozen popups'effect.

[...]

- MSN: the popup displaying procedure was changed to avoid so called 'frozen popups'effect.

[...]
Ja, zo krijg ik mijn bug fixes ook wel vol :P.

Zijn al die MSN/ICQ/enz fixes trouwens echt in Miranda zelf, of zijn dat gewoon verbeteringen van de plugins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Kheldar schreef op 18 november 2003 @ 20:51:
[...]
Ja, zo krijg ik mijn bug fixes ook wel vol :P.

Zijn al die MSN/ICQ/enz fixes trouwens echt in Miranda zelf, of zijn dat gewoon verbeteringen van de plugins?
Ik zie verschillende fixes in deze changelog die ook al vermeld waren in de changelog van de MSN-plugin..lijkt mij dat het dus ook om verbeteringen in de (bijgeleverde) plugins gaat :) wanneer je daar al de laatste versies van gebruikt zal er zo te zien niet veel veranderd zijn...

Maar Miranda werkt eigenlijk al perfect imho, op het punt dat ik een paar posts terug noemde na mis ik niets en ben ik tevreden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zap op 18-11-2003 22:52 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Agree, perfect werkend progje :)

BTW: changelog aangepast (thx Kheldar ;) )

[ Voor 42% gewijzigd door GeekK op 19-11-2003 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Klein schopje:

Miranda is er helaas niet voor linux en met Gaim lukt het me op dit moment niet om in te loggen op MSN (ivm het nieuwe protocol)

Iemand een suggestie voor een vervangend proggie ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie trouwens Easy Message al? Ook een heel klein progje, helaas weet ik nog niet hoe ik het werkend kan maken, maar misschien hebben jullie meer geluk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met dezelfde problemen:
1e Na het installeren van Miranda 0.32 (alleen Msn) wilde de Pop Up plugin niet meer werken. De oplossing bleek op de laatste msn plugin te downloaden 0.1.6.0.
2e Als ik Http Gateway wil selecteren gaat Miranda onderuit. Iemand hier al een oplossing voor?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste