GeekK schreef op 01 april 2003 @ 19:26:
[...]
FYI (voor geïnteresseerden): "Requirements: Miranda IM v0.3alpha build 160203 or later" - is deze alpha een beetje betrouwbaar?
Schijnen ook nog wel wat problemen mee te zijn (volgens user comments) - maar daar heb jij geen last van - Choasonline?
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 20:45:
Over de tooltip: deze laatste versie doet het inderdaad niet goed met Miranda 0.2.1. De nightly builds van Miranda werken op zichzelf prima, maar er zijn een paar (combinaties) van plug-ins waarmee het niet altijd goed gaat, dus dat moet je maar even testen.
Voor de zekerheid eerst een backupje maken natuurlijk. En niet doen zoals ik: ondanks de waarschuwing heel eigenwijs toch de oude tooltip overschrijven.

Heeft iemand nog een oude versie van tooltip, die wel met Miranda 0.2.1 werkt?
Ik ben nu niet thuis maar dus ik weet niet welke versie ik gebruik maar zo uit mijn hoofdgezegd heb ik de laatste nightlybuild afgelopen maandagmorgen gedownload...
heb eerlijk gezegd geen enkel probleem ondervonden met mijn plugins collectie..
Uit het hoofd gezegd...nConvers, extSend, Popupmodule, NewStatusNotify, History++, modified MSN, Tooltip, YAMN, shlext en misschien nog wat die ik even niet weet maar dit zijn iig de belangrijkste
Ik doe meestal eens in de week een nwe nightly downloaden en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad daarmee..
Al mijn plugins werken als tevoren behalve de Wazzupplugin maar dat ligt volgens mij aan de nwe site van miranda toch
En Yiu nee sorrie ik heb alleen de nwste daarvoor had ik deze plugin nog niet ontdekt...