Het grote Miranda IM topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.861 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 14:55
Ik ben er erg te spreken over klein snel, en de plugins zijn ook goed. Ik heb net de speech plugin geinstalleerd, erg lache :) leest hij alle teksten voor.

Hier nog een screen shot van miranda zoals ik heb nu heb.

Afbeeldingslocatie: http://klingon.nl/images/got/miranda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Woohoo, "we" staan op de frontpage! :P

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik wil alleen het msn gebruiken, dus heb bij de plugins alles afgevinkt behalve MSN, maar dat ding wilt niet connecten, hij ziet er veelbelovend uit, me gewone msn doet het wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mister_X schreef op 11 December 2002 @ 23:13:
ik wil alleen het msn gebruiken, dus heb bij de plugins alles afgevinkt behalve MSN, maar dat ding wilt niet connecten, hij ziet er veelbelovend uit, me gewone msn doet het wel overigens.
Gek is dat, hij zou het goed moeten doen. Heb je onder de MSN opties wel gewoon alles goed ingevuld?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
jazeker, gewoon email en paswoord, heb zelfs nog gecheckt (dmv manueel in te loggen met MSN messenger met zelfde gegevens als ik in miranda invoer..)

ICQ werkt wel trouwens! heb net geprobeert! maar msn nog niet :(

heb MSN geuninstalled en nu doet ie het wel, alleen beetje jammer dat ie niet alle nick namen goed laat zien zoals in MSN ...

[ Voor 23% gewijzigd door Mister_X op 11-12-2002 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40212

radial2000 schreef op 12 September 2002 @ 15:16:

zowel thuis als op het werk gebruik ik het met standaard de msn plugin en de sms plugin erbij welke prima werken.
Bij mij werkt die sms plugin niet. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mister_X schreef op 11 december 2002 @ 23:24:
jazeker, gewoon email en paswoord, heb zelfs nog gecheckt (dmv manueel in te loggen met MSN messenger met zelfde gegevens als ik in miranda invoer..)

Heel raar, nooit problemen mee gehad. Gebruik je de nieuwste versie? (zie de eerste posting in dit topic)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Mister_X schreef op 11 december 2002 @ 23:24:

heb MSN geuninstalled en nu doet ie het wel, alleen beetje jammer dat ie niet alle nick namen goed laat zien zoals in MSN ...
updateje, hij doet het dus (gebruik hem alleen voor msn) en na wat prutsen met achtergrondje, msn icoontjes, andere lettertypes/kleuren, draait ie nu!

ziet er geinig uit! denk dat ik hem langer ga gebruiken

[ Voor 19% gewijzigd door Mister_X op 11-12-2002 23:56 ]

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

w00t, een meuktrackerposting helpt aardig wat. :+. Aardig wat nieuwe zieltjes gewonnen. :7.

We hebben vanmiddag met een paar man geprobeerd met meerdere mensen in een gesprek te zitten (functie van MSN), maar dat ging compleet verkeerd, elk berichtje werd naar een willekeurig ander persoon op de contact list gestuurd.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• posttoast
FL!PNEUS schreef op 12 december 2002 @ 03:41:
w00t, een meuktrackerposting helpt aardig wat. :+. Aardig wat nieuwe zieltjes gewonnen. :7.

We hebben vanmiddag met een paar man geprobeerd met meerdere mensen in een gesprek te zitten (functie van MSN), maar dat ging compleet verkeerd, elk berichtje werd naar een willekeurig ander persoon op de contact list gestuurd.
Ja, groepsconverstaties zijn nog niet de sterkste kant van Miranda. Ik zal eens kijken of daar een plugin voor is. Of misschien heeft iemand in dit topique wel wat coding skills? :)

omniscale.nl

Anoniem: 51957

Werkt echt heel lekker , je merk geeneens dat het opstart...
vergt heel weinig van je sources, en is funtioneel ..

Zijn er ook ergens skins voor te krijgen, het oogt een beetje saai.

Verder perfect programma , mail plugin werkt ook zonder problemen.

• Mister_X
heb er gewoon een eigen background achter gestampt, wat lettertypes aangepast en hoppa, geen skin nodig joh! beetje fantasie will do! :)

• Mister_X
ehh, something else now:

hoeze geen resources? zie toch echt 11mb ram in gebruik door miranda... (als ie op de voorgrond is) zodra ik hem naar de systray schop is ie nog maar 300kb...

• Kleinkipje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05-2018
Ik heb gisteren ook Miranda geinstaleerd. Alles werkt perfect op een klein dingetje. Ik heb ISDN dus ben niet altijd online. Hoe krijg ik het voor elkaar om, net als netdetect bij ICQ , dat Miranda connect en disconnect als ik online/offline ga (disconnect bij offline is trouwens geen probleem dat doet hij gewoon)

Ja wadde, een kikker is geen padde

• Nietzman
  • Laatst online: 14-06 11:46

Nietzman

Woei!

Anoniem: 51957 schreef op 12 december 2002 @ 09:48:
Zijn er ook ergens skins voor te krijgen, het oogt een beetje saai.
Tja, je kan icoontjes geven en achtergrondjes setten, en dat vind ik zelf eigenlijk wel genoeg. :)

Voor freeform skinning was er altijd een plugin, Lizard, maar daar is alleen de source nog maar van beschikbaar.... (Zou gecompiled moeten worden....) Skins daarvoor staan ook nog wel op de Miranda website geloof ik....

(zie ook de 2e pagina van dit topic.... :) )

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Kleinkipje schreef op 12 December 2002 @ 10:00:
Ik heb gisteren ook Miranda geinstaleerd. Alles werkt perfect op een klein dingetje. Ik heb ISDN dus ben niet altijd online. Hoe krijg ik het voor elkaar om, net als netdetect bij ICQ , dat Miranda connect en disconnect als ik online/offline ga (disconnect bij offline is trouwens geen probleem dat doet hij gewoon)
Zoek de alwaysonline plugin. :)

Mister_X schreef op 12 December 2002 @ 09:56:
ehh, something else now:

hoeze geen resources? zie toch echt 11mb ram in gebruik door miranda... (als ie op de voorgrond is) zodra ik hem naar de systray schop is ie nog maar 300kb...
hmm ik was in de veronderstelling dat het zo was , maar ik had er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken..
Alleen het verschil in Tray en voorgrond is wel erg groot :?

• Palomar
  • Niet online
Anoniem: 51957 schreef op 12 december 2002 @ 10:28:
[...]

hmm ik was in de veronderstelling dat het zo was , maar ik had er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken..
Alleen het verschil in Tray en voorgrond is wel erg groot :?
bij mij blijft ie anders gewoon aldoor onder de 2MB geheugengebruik.. Misschien heeft ie een paar geheugenvretende plugins :?

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 12-12-2002 11:28 ]

Is er ook iets tegen te doen dat wanneer je een berichtje ontvangt het complete Miranda scherm met contact personenen te voorschijn vliegt? Ik vind dat zoooo irritant, ik heb liever dat ie gewoon op de systray blijft.

Ben je net lekker een game aan het spelen, komt Miranda tevoorschijn om dat je een bericht krijgt! :S

• Palomar
  • Niet online
Dit ligt aan die nconverse plugin (voor smileys enzo). Ik kon het ook nergens uitschakelen, dus heb ik die plugin er maar weer uit gegooid. Dan maar geen smileys ;)

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Palomar schreef op 12 december 2002 @ 11:38:
Dit ligt aan die nconverse plugin (voor smileys enzo). Ik kon het ook nergens uitschakelen, dus heb ik die plugin er maar weer uit gegooid. Dan maar geen smileys ;)
Het is (Godzijdank) wel uit te schakelen, maar de instellingen voor nconverse zijn verdomd goed verstopt, ze staan onder het icoontje in de linkerbovenhoek van je chatvenstertje. :P

Daar is in te stellen dat miranda gewoon een knipperend icoontje weergeeft.... helaas zaten er in de versie die ik gebruikt heb nog een paar bugs die er voor zorgde dat het icoontje maar 3 keer knipperde en daarna verdween.... en dan is het nogal lastig om te zien wie je wat gestuurd heeft. :P

* Nietzman gebruikt die smilie-meuk ook niet....

Nietzman schreef op 12 December 2002 @ 11:46:
[...]

Het is (Godzijdank) wel uit te schakelen, maar de instellingen voor nconverse zijn verdomd goed verstopt, ze staan onder het icoontje in de linkerbovenhoek van je chatvenstertje. :P

Daar is in te stellen dat miranda gewoon een knipperend icoontje weergeeft.... helaas zaten er in de versie die ik gebruikt heb nog een paar bugs die er voor zorgde dat het icoontje maar 3 keer knipperde en daarna verdween.... en dan is het nogal lastig om te zien wie je wat gestuurd heeft. :P

* Nietzman gebruikt die smilie-meuk ook niet....
Tnx! Dan kan ik weer fasoenlijk spelltjes speeln _/-\o_

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 23:37
Ik heb het geheel ook in gebruik genomen en vind het heeeel erg goed werken..
Nu alleen nog op zoek naar een smiliepack dat hetzelfde is als MSN, want anders snap ik niet wat er gebeurd (veel mensen op MSN zitten dusss...)

Ik kom net nog iets tegen: Er is niet te zien of iemand een berichtje aan het typen is, en andersom kan de ander ook niet zien dat ik wat aan het typen ben.. Al een PlugIn voor?

[ Voor 29% gewijzigd door Camiel op 12-12-2002 17:38 ]

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb net ook miranda even getest, maar ik blijf toch bij trillian 1.0 :) wel handig dat miranda zo klein is.

• Palomar
  • Niet online
Nietzman schreef op 12 December 2002 @ 11:46:
[...]

zie ik bij mij niet staan hoor..

Mister_X schreef op 12 december 2002 @ 09:56:
ehh, something else now:

Toch doe je dan iets niet goed hoor , bij is het 800KB en actief 1,1 MB :?

Oh soory het was reeds gevonden wat het was ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51957 op 12-12-2002 20:06 ]

• Mister_X
eh jah, hij is weer normaal, tussen de 2/3mb (niet hoger hoor) als hij actief is, en 2mb of lager als hij in tray staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Komt er ook ooit een IRC plugin, dat zou wel tof zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Laatst online: 17:28
Ik had een tijdje geleden al een keer Miranda geprobeerd. Toen vond ik het nog té buggy en ben ik bij Trillian gebleven.

Nu de nieuwste nightly van Miranda server-side contacts voor ICQ ondersteunt ben ik echter weer gaan experimenteren met Miranda. Ook, omdat ik het veelbelovend vind qua resources gebruik en dergelijke.

Ik zie echter nog wel een aantal nadelen:

- Miranda heeft soms nog moeite met de communicatie met de ICQ servers. Ik word bv. soms ineens ge-disconnect.

- De MSN plugin gaat totaal flippen met meerdere users in 1 chat. Jammer, want deze functie van MSN gebruik ik nogaleens en gaat met Trillian gewoon goed. Ik hoop dat ze dit snel oplossen, want ik denk dat dit voorlopig nog de hoofdreden zal zijn dat ik Miranda niet dagelijks ga gebruiken.

- De Trillian import plugin bugt ook nog best wel... als ik mijn trillian contact list probeer te importeren crasht miranda constant (Windows XP).

Maar verder vind ik dat het een erg leuk prog. wordt.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:40
Is het mogelijk om meerdere icq/msn/enz account aan te maken? Met Trillian kan dat gelukkig wel, maar in Miranda heb ik het nog niet ontdekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 13-06 23:37
het is heel simpel zelfs.. Je kopieert de MSN plugin gewoon bijv: msn.dll -->msn2.dll zodat je gewoon 2x een msn plugin hebt.. werkt goed voor zover ik nu kon zien.
Fijn programmatje, alleen de smilies vind ik van beroerde kwaliteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26327

Anoniem: 40212 schreef op 11 december 2002 @ 23:31:
Bij mij werkt die sms plugin niet. Wat doe ik fout?
Vul je de nummers zo in: +316xxxxxxxxx ? Probeer anders de verbeterde SMS+ plugin. Deze gebruikt standaard wel dezelfde telecombedrijf als de originele SMS-plugin. En die werkt niet samen met alle vijf de Nederlandse mobiele telecombedrijven. Vandaar mijn vraag van een tijdje terug:
Anoniem: 26327 schreef op 05 december 2002 @ 14:45:
Weet iemand Nederlandse mobiele netwerken werken met de originele SMS.dll?
O2 doet het, KPN wil niet. En de rest...?
Of misschien dat iemand een andere bedrijf werkt die nog wel gratis naar iedereen verstuurt. (in samenwerking met deze plug-in, websites kan ik wel vinden)

Een aanrader: de Weather Protocol-plugin! Coole weersymbooltjes in je taakbalk. :) 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 21-12-2002 20:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:40
FlappieNL schreef op 17 december 2002 @ 17:33:
het is heel simpel zelfs.. Je kopieert de MSN plugin gewoon bijv: msn.dll -->msn2.dll zodat je gewoon 2x een msn plugin hebt.. werkt goed voor zover ik nu kon zien.
Fijn programmatje, alleen de smilies vind ik van beroerde kwaliteit :(
Maar met icq dan? Ik heb namelijk ook een 'gewoon' icq nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Alweer een tijdje geleden dat er over deze fantastische messenger is gepost hier. Zelf ben ik nu sinds 2 dagen een miranda addict. Wat ik nog niet kan vinden zijn de MSN emoticons voor Miranda. Iemand misschien een link, of bestaat dat nog niet?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zeker mooi project :). Ik heb het nu geinstalleerd en ben zeer tevreden. Weinig resources, toch heel uitgebreid. Je kunt er allerlei plugins voor downloaden. Toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Een nieuw jaar, een nieuwe Miranda. Op 18 20 januari is er een nieuwe built uitgekomen. Het changelog vind je hier.

Hieronder weer een lijstje met de meest recente versies van Miranda, plugins en icons die in dit topic genoemd worden:

Miranda 0.2 alpha built jan 20 2003 (nightly met serverside contacts)
MSN plugin 0.1.0.2ba
Yahoo IM plugin 0.0.5.3
History+ plugin 2.1
Mooie ICQ icons
Mooie MSN icons
Mooi Miranda-logo icon
nConvers 0.99.9.73 (Plugin voor MSN-style chatten, inclusief smilies)

Ik draai deze versie nu een paar uur en ben er helemaal tevreden over.

[ Voor 5% gewijzigd door posttoast op 21-01-2003 00:08 . Reden: Nieuwe versie van nConvers toegevoegd ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is beter om de nightly build van 20 jan 2003 te nemen, die is stabieler volgens het forum.
Kijk voor nightly builds op deze pagina.
DIRECT de laatste nightly build. Altijd..

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 20-01-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Scheelt het veel tussen de stable version en de nightly build wat betreft functionaliteit?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 26327 schreef op 20 januari 2003 @ 21:44:
Het is beter om de nightly build van 20 jan 2003 te nemen, die is stabieler volgens het forum.
Kijk voor nightly builds op deze pagina.
DIRECT de laatste nightly build. Altijd..
Hmmm, die was vanmiddag down gek genoeg! Ik ga hem gelijk downloaden en de boel aanpassen, gracias!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Bor_de_Wollef schreef op 20 januari 2003 @ 23:14:
Scheelt het veel tussen de stable version en de nightly build wat betreft functionaliteit?
Nogal ja. De stable version ondersteunt bijvoorbeeld geen serverside contacts. Ik zou altijd voor de nightly gaan, die draait hier perfect.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincent Bovelander schreef op 21 januari 2003 @ 00:33:
[...]
Ik zou altijd voor de nightly gaan, die draait hier perfect.
Helemaal mee eens, ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met een nightly build.
Met de Wassup plug-in blijf je heel makkelijk up to date met de laatste versies van Miranda en plug-ins.
Let op: deze plug-in vereist ook de PopUp plug-in.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 21-01-2003 02:10 . Reden: (Ik heb niet direct naar zips gelinkt omdat deze plug-ins zo vaak vernieuwd worden) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Wanneer ik bij de Weather Underground plugin "Hide Weather in status bar and status menu" aanvink en op OK of Apply druk, loopt Miranda telkens vast. Ik draai Miranda 0.2alpha (build jan 22 2003)

Weet iemand waar dit aan ligt? Ik wil het ook wel eventueel ook wel in de [profilename].dat aanpassen, maar daar kan ik het niet vinden. (is niet echt een overzichtelijke file) :)

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlvaK schreef op 24 januari 2003 @ 00:51:
Wanneer ik bij de Weather Underground plugin "Hide Weather in status bar and status menu" aanvink en op OK of Apply druk, loopt Miranda telkens vast. Ik draai Miranda 0.2alpha (build jan 22 2003)

Weet iemand waar dit aan ligt? Ik wil het ook wel eventueel ook wel in de [profilename].dat aanpassen, maar daar kan ik het niet vinden. (is niet echt een overzichtelijke file) :)

Wat nu?
Niks aan te doen. Het ligt aan jou! :P
Ik kan die fout in elk geval niet reproduceren. (dezelfde build van Miranda en Weather Protocol 0.2.2.3) Maar probeer anders de Weather Channel-variant uit. Als die dezelfde fout geeft, dan kan het een bug zijn. Het kan ook liggen aan een conflict met een andere plugin, waarbij de Popup-plugin het meest voor de hand ligt. Schakel eens alle andere plugins uit en kijk of Miranda weer crasht. Je kunt de Database compactor and fixer proberen of zoek handmatig m.b.v. de Database viewer of de DatabaseEditor. Of wees lui en wacht op volgende versies van Miranda en de Weather plugin. Grote kans dat de fout dan is verholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 24-01-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Thanx, ik ga het straks even proberen. :)

Edit:
Nou, het heeft helaas niks gescheeld allemaal, ik zou nog eens een reïnstall kunnen overwegen, maar daar heb ik erg weinig zin in eigenlijk.

Dan maar wachten. :/

[ Voor 69% gewijzigd door AlvaK op 24-01-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Anoniem: 7516 schreef op 25 October 2002 @ 17:52:
best een aardig programma, maar ik heb wel een vraagje:

hoe krijg ik het voorelkaar dat de andere ook mijn lettertype/kleur ziet?

want bij msn gebruik ik altijd verdana/rood.... (en dat krijgt de ander dan ook te zien), maar bij miranda krijgt de ander nu een of ander vaag zwart lettertype te zien en da's niet de bedoeling :P

misschien een plugin voor? :+ ;)

BvD
Vincent Bovelander schreef op 25 oktober 2002 @ 19:53:
[...]

Geen idee... Maar ik vind het juist erg relaxed dat wanneer iemand met MSN messenger mij een berichtje stuurt ik niet naar al die gekke kleurtjes enzo hoef te kijken. :)
Heeft iemand al enige idee hoe ik dit instel.. dat system font bij de tegenpartij op het scherm vind ik zo saai.. (ok ik wil zelf niet naar die gekke kleurtjes kijken..)
ik heb ff zitten klooien met de instelling van Nconvers maar daar kan het (volgens mij) :? niet, daar gaat het alleen om wat jij ziet (nu en history)

verders een zeer zeer zeer fantastisch programma! :9

de standaard msn- en icqclients hebben een zeer grote trap gekregen van mij..hopsa weg ermee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

chaosonline schreef op 28 januari 2003 @ 11:59:

Heeft iemand al enige idee hoe ik dit instel.. dat system font bij de tegenpartij op het scherm vind ik zo saai.. (ok ik wil zelf niet naar die gekke kleurtjes kijken..)
Is (nog) niet mogelijk. Je zou het kunnen vragen op het Plugindev forum, de MSN plugin development is overgenomen door iemand anders, dus misschien dat hij het erin kan bouwen, persoonlijk kan het aan mijn reet roesten welk lettertype de tegenpartij ziet. :P.
de standaard msn- en icqclients hebben een zeer grote trap gekregen van mij..hopsa weg ermee :o
Choeso jei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
FL!PNEUS schreef op 28 januari 2003 @ 12:06:
[...]

Is (nog) niet mogelijk. Je zou het kunnen vragen op het Plugindev forum, de MSN plugin development is overgenomen door iemand anders, dus misschien dat hij het erin kan bouwen, persoonlijk kan het aan mijn reet roesten welk lettertype de tegenpartij ziet. :P.
Ja ik zag dat die MSN-pugin door iemand anders was over genomen, met als gevolg sinds mn laatse update ik kan nu tenminste met meerdere personen tegelijk chatten... :p
En je hebt gelijk, als ze me het maar kunnen lezen wat maakt het uit welk lettertype het is (als het maar geen windings is :+ ) Twas me gewoon opgevallen als ik op school met mn voorbuurman aant chatten ben tijdens les..
Choeso jei!
offtopic:
Ja ik heb een beetje last van HOPA weg met als die standaard shit en KOMMAR met die (opensource) nwe dingetjes-spulletje-proberen-ja-software

exit -> Winamp3, mediaplayer, messegner, icq
welcome -> Foobar2000, zoomplayer, miranda (+1001plugins)

edit:

foutzins opbouw

[ Voor 3% gewijzigd door chaosonline op 28-01-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Die weather plugin is best uptodate. Het begint hier in Eindhoven net te donderen, en nog geen 30 seconden later verandert het icoontje naar een bliksemschichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat er voor 's nachts geen maan-icoontje is, in plaats van een zon. :)

[ Voor 144% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 02-02-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miranda 0.2 O+ is released!! Niet veel verschil met de laatste nightly builds. :> Ze hadden het net natuurlijk net zo goed Miranda 1.x.x.x kunnen noemen. Maar toch... Miranda 0.2!!! 8)

Het persbericht (http://sourceforge.net/forum/forum.php?forum_id=249042):
Posted By: strickz
Date: 2003-02-02 14:46
Summary: Miranda IM v0.2 Released

Miranda IM v0.2 Release Announcement

The Miranda Instant Messenger project is happy to announce a new public
release of Miranda IM.

Miranda IM is a multi protocol instant messenger client for Windows.
Miranda IM is designed to be resource efficient and easy to use. It uses
very little memory, requires no installation and can easily be carried
around on a single floppy disc.

Miranda IM supports Windows NT4,95,98,Me,2000 & XP.

The powerful plugin system makes Miranda IM extremely flexible. Only the
most basic features are built in, but there are currently more than 120
plugins available for download that allows users to extend the
functionality in Miranda IM. Plugins can be installed to add support for
ICQ, MSN, Yahoo, Jabber, Gadu-Gadu, Tlen, netsend and other protocols.
Other plugins can notify you when someone reads your ICQ status message,
when someone has a birthday, when your friends comes online, or retrieve
weather information, encrypt your secret messages and many, many other
things.

The v0.2 release is the first public release in almost 11 months, this
release was delayed 6 months due to changes in project management. The
current development team is committed to bringing you a new release
every 3 months.

Official Homepage:
http://miranda-icq.sf.net

Screen Shots:
http://miranda-icq.sf.net/screenshot.php

Direct Download Links:
- Installer [410073 Bytes]
http://prdownloads.source...a-icq/miranda-im-v0.2.exe

- ZIP Archive [382276 Bytes]
http://prdownloads.source...a-icq/miranda-im-v0.2.zip

- Additional components (plugins, icons, sounds, etc)
http://www.nortiq.com/miranda

Bugs Fixed and features added in Miranda IM v0.2:
- General changes:
* Support for SOCKS4, SOCKS5, HTTP and HTTPS proxies.
* Improved stability.
* Some general user interface changes.
* New default icons.
* Faster filetransfers.
* Import contacts and history from other Miranda profiles.
* Import contacts and history from Mirabilis ICQ 99a-2003a.
* Support for more plugins (>120 plugins available for download!).
* more than 160 other bug fixes and improvements!
- ICQ specific changes:
* Ability to store and download contacts from the ICQ servers.
* Increased compatibility while communicating with other ICQ clients.
* Many bug fixes related to file transfers.
* Allow/don't allow direct connections.
* Enable/disable 'Web aware'.
* Don't allow unknown contacts to read your status message.
* Optionally send requests for authorizations.
* Optionally send 'You have been added' notifications.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 04-02-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Dat is nog eens leuk nieuws! :)

Gelijk downloaden dan maar. Ik doe wel even een meuktracker report!

[ Voor 7% gewijzigd door posttoast op 04-02-2003 20:50 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincent Bovelander schreef op 04 February 2003 @ 20:49:
Ik doe wel even een meuktracker report!
Beetje te laat nu, maare... ik heb er ook al eentje verstuurd.

Hij draait lekker. Had de laatste tijd een beetje moeite met connecten met MSN, met de vernieuwde MSN Messenger plugin. Nu werkt het weer goed. Het kan natuurlijk toeval geweest zijn, omdat de servers van Microsoft wat problemen hadden. In elk geval doet Miranda nu weer lief. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 26327 schreef op 04 February 2003 @ 21:27:
[...]

Beetje te laat nu, maare... ik heb er ook al eentje verstuurd.

Hij draait lekker. Had de laatste tijd een beetje moeite met connecten met MSN, met de vernieuwde MSN Messenger plugin. Nu werkt het weer goed. Het kan natuurlijk toeval geweest zijn, omdat de servers van Microsoft wat problemen hadden. In elk geval doet Miranda nu weer lief. O+
Welke MSN plugin gebruik jij eigenlijk? Ook deze?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Omdat er weer een nieuwe versie (0.2 stable) uit is nog even een mooie lijst. Het changelog vind je hier.

Miranda versie 0.2 (de laatste stable versie, built 30 januari 2003)
MSN plugin 0.1.0.3
Yahoo IM plugin 0.0.5.3
History+ plugin 2.1
Mooie ICQ icons
Mooie MSN icons
Mooi Miranda-logo icon
nConvers 0.99.9.76 (Plugin voor MSN-style chatten, inclusief smilies)

[ Voor 2% gewijzigd door posttoast op 04-02-2003 21:53 . Reden: MSN plugin up-ge-date ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincent Bovelander schreef op 04 February 2003 @ 21:31:
Welke MSN plugin gebruik jij eigenlijk? Ook deze?
Nee, ik gebruik de modified MSN Protocol Version 0.1.0.3. Dat is zeg de verder ontwikkelde versie op de versie die jij noemt.
Bij het afsluiten heb ik nu trouwens wel problemen...

link naar het plaatje, dat nu niet meer relevant genoeg is om hier te tonen

:'(

Gek genoeg komt het maar heel soms voor. Volgens de Bugs Tracker is er ook iemand bij wie hetzelfde gebeurt, wanneer hij niet eerst offline gaat met ICQ. Maar dat is het probleem geloof ik niet. Niet bij mij, niet meer tenminste...

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 30-03-2003 23:32 . Reden: link naar plaatje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 26327 schreef op 04 February 2003 @ 21:47:
[...]

Nee, ik gebruik de modified MSN Protocol Version 0.1.0.3. Dat is zeg de verder ontwikkelde versie op de versie die jij noemt.

[afbeelding]

Gek genoeg komt het maar heel soms voor. Volgens de Bugs Tracker is er ook iemand bij wie hetzelfde gebeurt, wanneer hij niet eerst offline gaat met ICQ. Maar dat is het probleem geloof ik niet. Niet bij mij, niet meer tenminste...
Ah, die nieuwe MSN plugin had ik nog niet gezien. Hopelijk werkt die iets beter, die oude gaf af en toe problemen met versturen.

Hmm, die fout met afsluiten heb ik niet. Ik sluit af door met mijn rechtermuisknop op de tray-icon en dan op "Exit" te klikken, hoe sluit jij af?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo sluit ik ook af, maar deze foutmeldingen komen maar slechts heel soms voor. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd te reproduceren, maar nu noppes. En gelukkig maar. Verder werkt alles prima, alleen dan dat heel soms crashen bij het afsluiten. Dat is niet heel ernstig, raak geen instellingen kwijt ofzo. Moet alleen heel veel keer op "OK" drukken. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 04-02-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 26327 schreef op 04 februari 2003 @ 22:04:
Zo sluit ik ook af, maar deze foutmeldingen komen maar slechts heel soms voor. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd te reproduceren, maar nu noppes. En gelukkig maar. Verder werkt alles prima, alleen dan dat heel soms crashen bij het afsluiten. Dat is niet heel ernstig, raak geen instellingen kwijt ofzo. Moet alleen heel veel keer op "OK" drukken. :(
Vaag hoor. Hopen dat ze er snel achter komen wat het is. Zal wel moeilijk worden als het slechts incidenteel gebeurt. Ik zal er iig ook op gaan letten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
is het eigenlijk ook mogelijk om zo'n popupje te krijgen (zoals bij de echte msn) als er iemand online gaat?
Ik heb wel popup plugin, maar ik kan nergens iets vinden om dit aante zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Palomar schreef op 04 February 2003 @ 23:44:
is het eigenlijk ook mogelijk om zo'n popupje te krijgen (zoals bij de echte msn) als er iemand online gaat?
Ik heb wel popup plugin, maar ik kan nergens iets vinden om dit aante zetten.
Ja, daar bestaat inderdaad een plugin voor:

NewStatusNotify Version 1.1.1.7

Is dat wat je zoekt?

[ Voor 21% gewijzigd door posttoast op 04-02-2003 23:53 . Reden: Plugin opgezocht ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op 04 February 2003 @ 23:48:
[...]

Ja, daar bestaat inderdaad een plugin voor:

NewStatusNotify Version 1.1.1.7

Is dat wat je zoekt?
idd je hebt gelijk.. had hem al gevonden :) Had al wel die hele pluginlijst 1 voor 1 doorgezocht, maar blijkbaar over deze heen gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Palomar schreef op 05 February 2003 @ 00:05:
[...]

idd je hebt gelijk.. had hem al gevonden :) Had al wel die hele pluginlijst 1 voor 1 doorgezocht, maar blijkbaar over deze heen gelezen..
Ik mis ook een searchfunctie op die lijst. Erg onhandig...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:55

GeekK

Rag Mama Rag

Is er een manier waarop ik de ICQ-nicks permanent kan renamen?

Bij een heropstart van Miranda zijn ze gewoon weer terug bij de oorspronkelijke namen.

Nog een vraagje: ik heb de MSN & ICQ icons gedownload die in dit topic genomed worden.... alleen nu vind ik mijn status-icoon de de systray niet zo mooi, dat is gewoon het online-icoon van MSN. Ik kan in de opties niets vinden over het tray-icon. :?

EDIT: mmmm heb nu de "Original Gangsta Icons", nu een leuk vlindertje in de tray - staat iig al beter ;)

[ Voor 15% gewijzigd door GeekK op 05-02-2003 01:20 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Vincent Bovelander schreef op 05 February 2003 @ 00:06:Ik mis ook een searchfunctie op die lijst. Erg onhandig...
Quick Search 0.9.2 . Gebruik het zelf niet, maar misschien is dit wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

GeekK schreef op 05 februari 2003 @ 00:58:

EDIT: mmmm heb nu de "Original Gangsta Icons", nu een leuk vlindertje in de tray - staat iig al beter ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1704/full.jpg

Als je de ICQ icons ipv. de MSN icons in je tray wilt hebben met je in dit scherm even de ICQ icons aanklikken en dan op het pijltje naar boven klikken, dan krijgen de ICQ icons voorrang. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
GeekK schreef op 05 February 2003 @ 00:58:
Is er een manier waarop ik de ICQ-nicks permanent kan renamen?

Bij een heropstart van Miranda zijn ze gewoon weer terug bij de oorspronkelijke namen.
Ja, dat kan. Kijk maar even onder de ICQ contacts options. Daar moet je "Update my contact's nicks from the server" even uitvinken.
GeekK schreef op 05 February 2003 @ 01:03:
[...]
Quick Search 0.9.2 . Gebruik het zelf niet, maar misschien is dit wat je zoekt.
Hehehe, dankjewel, maar ik bedoelde dat ik een search functie mis op de pluginpagina om plugins mee te zoeken. Dus niet een searchplugin. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
AlvaK schreef op 24 januari 2003 @ 00:51:
Dat schreef ik dus ruim een week geleden. Helaas is het met de nieuwe versie niet verholpen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 11:00

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Helaas krijg ik Miranda hier niet aan de praat achter de vuurmuur. Dit in tegenstelling tot Trillian die het prima doet.

Nog een eigenaardigheid: Iedereen roept dat Miranda minder log is dan Trillian, maar ze gebruiken beide rond de 12000 K aan geheugen bij mij..... :|

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StratoFarmer
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

Ik heb Miranda lang geleden ook veel gebruikt, maar wat ik daar een beetje nadelig aan vond is dat de history elke keer weer na een gegeven moment totaal in de war ging. De eerste berichten kwamen als laatste en er kwamen rare tekens bij etc etc etc. Hierom ben ik maar overgestapt op Trillian.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mc.Boldy schreef op 05 februari 2003 @ 10:02:
Helaas krijg ik Miranda hier niet aan de praat achter de vuurmuur. Dit in tegenstelling tot Trillian die het prima doet.

Nog een eigenaardigheid: Iedereen roept dat Miranda minder log is dan Trillian, maar ze gebruiken beide rond de 12000 K aan geheugen bij mij..... :|
Vreemd hoor, hier maar 1860 K... :?

Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/mirandamem.gif

En daarbij: Logheid zit hem, wat mij betreft, niet alleen in geheugengebruik. Het mooie van Miranda vind ik dat het heel erg basic is qua functionaliteiten en indeling. Bij Trillian heb je, vind ik dan, gelijk zo'n joekel van een window op je desktop. Maar goed, smaken verschillen. :)
Mc.Boldy schreef op 05 February 2003 @ 10:02:

Daar heb ik nooit last van gehad. Ik weet niet hoe oud de versie is die jij gebruikte...? Ik gebruik overigens de History+ plugin, dat maakt de boel een stuk overzichtelijker.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 13-06 00:20

Jimbolino

troep.com

Zo sluit ik ook af, maar deze foutmeldingen komen maar slechts heel soms voor. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd te reproduceren, maar nu noppes. En gelukkig maar. Verder werkt alles prima, alleen dan dat heel soms crashen bij het afsluiten. Dat is niet heel ernstig, raak geen instellingen kwijt ofzo. Moet alleen heel veel keer op "OK" drukken
had ik ook, ligt aan een plugin, heb ff gekloot bleek de sms.dll te zijn
renamen naar sms.dll.old ofzo werkt niet, maar verplaats hem even, dan kun je testen

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Vincent Bovelander schreef op 05 February 2003 @ 08:40:
[...]

Ja, dat kan. Kijk maar even onder de ICQ contacts options. Daar moet je "Update my contact's nicks from the server" even uitvinken.
Bedankt! Moet de opties nog beter leren kennen ;)
Hehehe, dankjewel, maar ik bedoelde dat ik een search functie mis op de pluginpagina om plugins mee te zoeken. Dus niet een searchplugin. :)
Oww... :P Ja, dat mis ik inderdaad ook, misschien even de webmaster porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimbolino schreef op 05 February 2003 @ 16:11:
[...]
had ik ook, ligt aan een plugin, heb ff gekloot bleek de sms.dll te zijn
renamen naar sms.dll.old ofzo werkt niet, maar verplaats hem even, dan kun je testen
Hm, bedankt voor de suggestie, maar ik gebruik wel veel plug-ins, maar die heb ik nou net niet. (wel de sms+ - plugin) En testen is moeilijk, omdat het slechts incidenteel plaatsvindt, zelfs bij dezelfde handelingen. Dus de plug-ins een voor een aanzetten, is ook geen optie. Overigens "Versions Informations" ook. Kan ik niet eens een fatsoenlijk bug-report maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
Anoniem: 26327 schreef op 04 February 2003 @ 21:47:
[...]

[afbeelding]

Je memory problemen zouden nu verholpen moeten zijn, er is weer een update (vanmorgen om 2u ofzo): 8)

modified MSN Protocol 0.1.3.4
Latest Change(s) - Full Changelog

- Authorization/Deny fixed;
- memory corruption fixed;
- GPF with blocking/unblocking fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je chaosonline voor de tip! :> Dat zal het probleem vast wel zijn. Die MSN-plugin wordt tegenwoordig ook wel erg vaak ge-update. Het is bijna niet meer bij te houden, als je niet de Wassup plugin gebruikt. :7

update 18:09:
Het was niet de MSN-plugin waar het aan lag, want kreeg ik toch weer die foutmeldingen bij het afsluiten. :|

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 06-02-2003 18:09 . Reden: was toch niet de MSN-plugin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hmm, alweer aardig verbeterd sinds de laatste keer dat ik het heb uitgeprobeerd.

Maar ik ben nog steeds niet klaar om Trillian helemaal byebye te zeggen:

- Implementatie van de server-side ICQ contact list is nog steeds niet lekker. Als ik in de option aan heb staan dat alle veranderingen in m'n contact list ook op de server doorgevoerd moeten worden, dan gebeurt dat niet. Als ik bv. al m'n trillian contacts importeer is de lijst op de server nog steeds leeg :(

- De MSN plugin is ook nog niet helemaal wat het zijn moet: Ik krijg nog steeds te vaak time-outs bij het verzenden van berichten. Bovendien werkt de multi-chat nog steeds erg slecht. Ik kan het maar niet in 1 window krijgen.
Met de nConvers plugin is het iets beter, maar zie ik alle berichten van de deelnemers onder de naam van degene die me heeft uitgenodigd.

Maar we zijn op de goede weg. En als iemand een oplossing wet voor de hierboven genoemde problemen dan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn:*)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 13-06 21:22

Len

Leeg

MSN plugin is nu op versie 0.1.4.0

Misschien beter nu?

http://www.nortiq.com/mir...hp?action=viewfile&id=510

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
Eymey schreef op 07 February 2003 @ 22:49:
..

- De MSN plugin is ook nog niet helemaal wat het zijn moet: Ik krijg nog steeds te vaak time-outs bij het verzenden van berichten. Bovendien werkt de multi-chat nog steeds erg slecht. Ik kan het maar niet in 1 window krijgen.
Met de nConvers plugin is het iets beter, maar zie ik alle berichten van de deelnemers onder de naam van degene die me heeft uitgenodigd.

Maar we zijn op de goede weg. En als iemand een oplossing wet voor de hierboven genoemde problemen dan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn:*)
Raar, ik heb als ik een multi-chat voer in nConvers zoiets als:

persoon a: blablablabl
persoon B: blaaatblaat
Ok dat vind ik goed jaaa (mijn eigen text)

Een heel verbetering ten opzichten van de 'oude' modified MSN-protocol (toen deze nog niet overgenomen was door ghazan)

Probeer de nieuwe versie (net als Len zegt) of heb je die al?

edit:
werkt toch niet helemaal ok?

Helaas heb ik te vroeg gejuigd vanavond had ik ook een wat vreemde multichat... ik kreeg de berichten in vensters van (verkeerde) mensen die offline zijn :?
Terwijl het van de week wel goed ging...dus Eymey 100% doet ie het dus nog niet..

[ Voor 14% gewijzigd door chaosonline op 10-02-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Er is een nieuwe alpha-build-site met nu, als het goed is, écht elke dag een nieuwe nightly!

Ik ben zelf wel redelijk tevreden over 0.2 stable, dus ik denk dat ik voorlopig even geen nightly's meer probeer, maar mocht je interesse hebben kijk dan hier.

omniscale.nl

• eymey
chaosonline schreef op 09 februari 2003 @ 13:30:
[...]

edit:
werkt toch niet helemaal ok?

Helaas heb ik te vroeg gejuigd vanavond had ik ook een wat vreemde multichat... ik kreeg de berichten in vensters van (verkeerde) mensen die offline zijn :?
Terwijl het van de week wel goed ging...dus Eymey 100% doet ie het dus nog niet..
Op zich werkt het nu met de laatste MSN plugin wat beter/stabieler. Toch is het nog niet helemaal zoals ik het hebben wil, maar dat is denk ik meer iets voor de nConvers plugin:

Je kunt in de nConvers plugin configureren dat je bv. "nickname >>" of "<<" wilt zien. Die optie heb ik het liefst aan omdat ik dan ok in single-chat de nickname van de ander kan zien. Als er met deze optie aan echter een persoon bij komt, dan geeft ie dus het verschijnsel dat ik al eerder beschreef: hij doet "persoon 1>> persoon 2>>" of "persoon 1>> persoon1>>", dat soort dingen.

Verder mis ik trouwens ook nog de optie om zelf een nieuwe gesprekspartner uit te nodigen. Hoe doen jullie dat? Ik moet zelf nu altijd wachten tot m'n huidige gesprekspartner de ander uitnodigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb op eerste pagina van dit topic al gepost over Miranda, en nu net ff de 0.2 stable version erop gegooid. Lekker snel, licht, bannerfree en alleen de plugins die ik wil. Doe verder niet aan MSN, Piet Paulusma plugins maar wel :lowsecurity/history++/dbview/micqbirthday/contact/changeinfo
Heb vooralsnog geen behoefte om terug te gaan naar de gewone ICQ :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Mja, ziet er goed uit. Maar hij crashte toen ik hem weer af wilde sluiten (in Miranda). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Mooie emoticon-package (voor nConvers) : Original Gangsta Emotes 1.1 .
Ik gebruik ook de Original Gangsta Icons 2.4.

Iets voor de beginpost van dit draadje? :P :?

[ Voor 6% gewijzigd door GeekK op 11-03-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hier maar weer eens een update. Nieuw in het lijstje zijn de Gangsta Icons en Emotes. Verder weer van alle plugins e.d. de nieuwste versies:

Miranda versie 0.2.1 (laatste stable) Changelog
modified MSN Protocol 0.1.4.3
Yahoo IM plugin 0.0.5.3
History++ 1.2.0
mugzLESS 0.3 ICQ icons
SpiffyMSN by floink 1.0 MSN icons
Mooi Miranda-logo icon
nConvers 0.99.9.79 (Plugin voor MSN-style chatten, inclusief smilies)
Original Gangsta Icons 2.4
Original Gangsta Emotes 1.1

De meest recente nightly Changelog

[ Voor 16% gewijzigd door posttoast op 25-03-2003 15:28 . Reden: Links up-to-date gemaakt ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
ik weet of jullie het al weten maarrrrrr...
de nieuwe site van miranda is online, nog een beetje buggy (is officeel nog nie klaar daarom) maar nu met zoek functie!!!!! yes eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Waaaaaah!

Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Potverdorie, ze blijven die links aanpassen. Ik heb het lijstje op de eerste pagina maar weer even gecorrigeerd! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 05:18

Magic666

No one's neighbour!

gisteren geinstaleerd en, tot nu toe, werkt het prima! Lekker simpel en klein!
dag ICQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Magic666 schreef op 28 maart 2003 @ 09:06:
gisteren geinstaleerd en, tot nu toe, werkt het prima! Lekker simpel en klein!
dag ICQ!
En wéér een tevreden Miranda gebruiker. Welkom bij de club! :P

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

het enige minpuntje is de floating plugin....... als ik mijn contacts uit de lijst haal onthoudt ie dat niet! Elke keer moet ik ze weer eruit halen..... maar voor de rest een prima proggie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic666 schreef op 30 maart 2003 @ 16:37:
het enige minpuntje is de floating plugin....... als ik mijn contacts uit de lijst haal onthoudt ie dat niet! Elke keer moet ik ze weer eruit halen..... maar voor de rest een prima proggie!
Welke floating plugin gebruik je? Er zijn namelijk 3 plugins met die functie. (al neem ik aan dat je fltcontacts en niet Floating#SL gebruikt)
StatusFloater onthoudt dat wel. Dit vind ik qua floating contacts de beste plugin. Nadeel is dat in die plugin weer wat andere functies ingebouwd zijn (Online Alert en Sound Alert). Vooral voor Online Alert zijn er beter versies, met name fijner samenwerkend met de pop-up plugin. Maar voor wat jij wilt, is StatusFloater prima! (en de NewStatusNotify-plugin is een goede vervanger voor de Online Alert-functie)

Screenshot StatusFloater:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/y.m.kan/GoT/miranda-statusfloater.png
Zoals je kunt zien, zijn alle contacts makkelijk te resizen. De plaats en het formaat van de contacts worden ook onthouden na het afsluiten van Miranda! 8)

Gebruiken trouwens veel mensen SmileyAdd (i.p.v. nConvers) voor smileys? Het is misschien een leuk idee om een GoT-smileypack te maken. Ik ben er al mee bezig geweest. Maar ik vind het het nog net niet goed genoeg allemaal. (en ik heb geen toestemming om die smileys te gebruiken, dus ik plaats het hier nog even niet. ;) )

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 26327 op 30-03-2003 23:18 . Reden: linkjes en plaatje gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
Woot, meteen icq lite en msn eraf gepleurt !
Zallig progje dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
gebruik het nu al een paar maanden en het werkt voor het grooste deel goed, maar ik heb er soms wel last van dat de status van de personen op mn contactlist (bij MSN iig) na een tijd niet meer verandert. Bijv. net keek ik ff en het verbaasde me dat er nog zoveel mensen rond dit tijdstip online waren. Voor de zekerheid maar ff Miranda opnieuw gestart en bleek dus dat die personen bijna allemaal niet online waren.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palomar schreef op 31 March 2003 @ 00:35:
[..] maar ik heb er soms wel last van dat de status van de personen op mn contactlist (bij MSN iig) na een tijd niet meer verandert.
[..]
Meer mensen hier last van?
Ik niet, gelukkig. Welke versies van Miranda en MSN-pugin gebruik je?
(Ik: Miranda 0.2.1 en soms de Nightly Builds en Modified MSN Protocol 0.1.4.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Yiu,

ik gebruikte eerst die twee andere floaters en die werkten niet (opzich wel maar niet wat ik wilde) gisteren die statusfloater gedownload en die werkt inderdaad perfect!

Heb Miranda nu zoals ik wil! En zoals gezegd lekker simpel proggie zonder al die icqpoespas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Bezig met Miranda te testen (thuis), als het daar bevalt en weinig problemen oplevert, dan gooi ik MSN/ICQ hier op m'n werk er ook uit. Trillian doet het ook heel aardig (draai ik thuis normaal) maar dat heeft toch wat beperkingen her en der :) Als ik er wat langer mee heb gewerkt, dan zal ik mijn bevindingen hier ook posten.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
bij msn kon je met rechtermuisknop snel zien wat het email adres van iemand was, hier is volgens mij de snelste manier rechter muisknp en dan user details. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

ebborazor schreef op 31 maart 2003 @ 19:53:
bij msn kon je met rechtermuisknop snel zien wat het email adres van iemand was, hier is volgens mij de snelste manier rechter muisknp en dan user details. Of niet?
Ja, zo doe ik het ook altijd. De snelste manier volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm weer ff wat aanpassingen gedaan, alleen geluidjes gaan via mijn pc-speaker? Terwijl sound gewoon netjes staat aangevinkt @ options? Vreemd :). Ook die contactlist moet ik es goed onder controle krijgen, wat betreft on- en offline status. Maar tot nu toe bevalt ie best.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste