Ziet er idd erg mooi uit.. misschien nog et puntje van die sigaret laaten gloeien? Self ill? En misschien met particles die er vanaf vallen as dat er vanaf valt... et zijn maar ideeen geen kritiek... zou ik niet durven hebben want et ziet er gewoon goed uit so far.
Verwijderd
Wel zware schaduw voor zulke lichte rook. En dit lijkt idd de eerste peuk in een gloednieuwe asbak. Verder lijkt de belichting niet helemaal in orde, onderkant van de peuk is bijna zwart van de schaduw. En volgens mij zijn peuken iets doffer, net of deze nog een beetje glanst. Maar verder ziet het er best aardig uit.
Voor die rook bestaat ook een engelse tutorial
(rook is idd erg mooi)
http://www.secondreality..../effects/smoke/smoke.html
http://www.secondreality..../effects/smoke/smoke.html
Ja meer je posts editten want ik zie er nu 4 van jou onder elkaariemand nog sugesties?
Maar verder ziet het er cool uit, maar die rook is een beetje te "perfect" he..
Anything goes !!
Verwijderd
Hee kom op he. Zulke flamebate achtige reacties, dat je zegt dat Max niks voorstelt hoeft helemaal niet he.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 23:48:
[...]
Wat me trouwens opvalt is dat er hier weinig werk gepost wordt gemaakt met maya. Waarom is dat? KOM OP! Maya artists... Ik weet dat jullie er zijn. Laat de wereld eens zien dat dat 3ds max niks voorstelt!![]()
...
[quote]Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:05:
[...]
Hee kom op he. Zulke flamebate achtige reacties, dat je zegt dat Max niks voorstelt hoeft helemaal niet he.
Ik ga niet eens hierop in, er zijn genoeg mensen die niet met jou eens zijn. Max stelt niks voor.
LOL, wie ben jij om dat te zeggen?
[/quote]
hap hap hap
Doe dat dan ook niet!
Bovendien bedoelde hij het vast niet zo, die smiley ( ->
) stond er vast niet voor nix..
Laten we het aub gezellig houden
[...]
Hee kom op he. Zulke flamebate achtige reacties, dat je zegt dat Max niks voorstelt hoeft helemaal niet he.
Ik ga niet eens hierop in, er zijn genoeg mensen die niet met jou eens zijn. Max stelt niks voor.
[/quote]
hap hap hap
Doe dat dan ook niet!
Bovendien bedoelde hij het vast niet zo, die smiley ( ->
[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 23-08-2002 12:10 . Reden: Heeft mijn post ook geen nut meer!! ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Amen! Elk software pakket heeft z'n sterke en minder sterke kanten, daar is al vaker een lijstje van voorbij gekomen (max=games, maya=overall, lightwave=films, etc), maak je keuze aan de hand van de eisen die je stelt aan een pakket. Met elk pakket is wat moois te bouwen.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:05:
[...]
Tot slot: het gaat er niet om welke software je gebruikt, uiteindelijk is het de artist die het verschil maakt.
http://www.blizzard.com moet je ff zoeken naar 'movies' en dan kan je een hoop trailers downloaden waar je u tegen zegtVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:42:
hmmmz... kan ik die filmpjes ergens downloaden? of ben ik dan weer ilegaal bezig volgen "GOT"maaruh.. ik wil ze wel ff zien zonder het hele spel te kopen
hooft ieamd een link voor me?
Verwijderd
Ok je hebt gelijk, het maakt eigenlijk helemaal niks uit.Scipionyx schreef op 23 augustus 2002 @ 12:10:
[...]
hap hap hap
Doe dat dan ook niet!
Bovendien bedoelde hij het vast niet zo, die smiley ( ->) stond er vast niet voor nix..
Precies, dat bedoelde ik. Ik wil juist met meer programma's kunnen werken.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:10:
[...]
Amen! Elk software pakket heeft z'n sterke en minder sterke kanten, daar is al vaker een lijstje van voorbij gekomen (max=games, maya=overall, lightwave=films, etc), maak je keuze aan de hand van de eisen die je stelt aan een pakket. Met elk pakket is wat moois te bouwen.
Nog zo wat moois in Warcraft: Er zitten lens-flares in de reflectie van het metalen blad dat die profeet-gast op z'n schouders heeft... (check het filmpje in de vergaderzaal)
Hoe ze dat uit 3dmax hebben weten te trekken vraag ik me echt af...
Hoe ze dat uit 3dmax hebben weten te trekken vraag ik me echt af...
3d-en is leuk
Verwijderd
Hier me eerste animatie fimpje 
http://www.speedener.nl/knight_melting.rar
ruimte gesponsord door speedener.nl
Die 'gereflecteerde lens flare' is een highlight op dat metalen blad, net als je eerder gezien hebt in het water als die brug naar beneden valt.
In max zit het verborgen achter het knopje 'align' als je die ingedrukt houdt krijg je een drop down en daar staat ook een 'place highlight' bij. Bij post effects kun je dan net als lens flare etc. een highlight effect instellen, is erg cool. In de online help kun je ook wat voorbeelden/plaatjes vinden als je zoekt naar highlight.
In max zit het verborgen achter het knopje 'align' als je die ingedrukt houdt krijg je een drop down en daar staat ook een 'place highlight' bij. Bij post effects kun je dan net als lens flare etc. een highlight effect instellen, is erg cool. In de online help kun je ook wat voorbeelden/plaatjes vinden als je zoekt naar highlight.
Ik krijg van WinACE de melding dat ie je file niet normaal kan extracten, hoewel WinACE normaal gewoon .RAR pakt.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:38:
Hier me eerste animatie fimpje
Wel kon ik de naam en gegevens zien, en je hebt een filmpje gemaakt in de .MOV-format van ruim 100mb?!?! En ingepakt is dat dan 5mb? Weet je dat je dingen ook met compressie kunt verkleinen? 100mb Is genoeg voor een film van 5 minuten op echt zéér hoge kwaliteit. Zo lang is ie vast niet, als eerste animatie van je.
Zowel Quicktime als DivX kunnen dingen zeer effectief comprimeren. Doe je dat goed, dan valt er ook niks meer in te pakken voor RAR, want dan is ie al mini.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
ik ben hem nu opnieuw aan het renderen met wat meer licht en gecomprimeerd
en hij is inderdaad niet lang, 3 sec, maar ik vond het grappig om te doen.
maar het renderen duurt wel een paar uur, dus moet nog ff wachten voor de iets verbeterde versie.
en hij is inderdaad niet lang, 3 sec, maar ik vond het grappig om te doen.
maar het renderen duurt wel een paar uur, dus moet nog ff wachten voor de iets verbeterde versie.
Verwijderd
erm volgens mij is het iets met simpel weg het MELT effectje erover? 
ik kan geen .mov afspelen.. maak plz ook ff een divx ofsow?
ik kan geen .mov afspelen.. maak plz ook ff een divx ofsow?
Verwijderd
ik ga hem vanavond opnieuw renderen, dan doe ik divx en wat helderer, en het is inderdaad een melt effect, maar dan andersom, zoals in terminator 2 met een schaakstuk.
maarja, je moet ergens beginnen he
maarja, je moet ergens beginnen he
Verwijderd
dus iedereen hier werkt met 3d studio max,
heeft iemand nog ervaring met andere 3d progjes?
heeft iemand nog ervaring met andere 3d progjes?
ben beetje met rhino3d aan het experimenteren omdat de boolean functie daar wel goed werkt
en om beetje met het proggie zelf te klooien natuurlijk.
Verwijderd
coolthe_Emperor schreef op 23 augustus 2002 @ 19:51:
Nou de auto is in de maak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik heb onderstaande tutorial gedaan (dankzij Wilde Aap) (niet helemaal gedaan had geen zin meer ...Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:10:
[...]
coolhoe the F&#@ maak je dat? met splines ofsow toch? ik snap het echt niet.. je kan een spline object aleen maar 2d maken toch?
http://www.3dcafe.com/asp...x/modelaudi/modelaudi.asp
Hey!the_Emperor schreef op 23 augustus 2002 @ 19:51:
Nou de auto is in de maak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grote gril?>>>check
'geknikte' motorkap?>>>check
toevallig geinspireerd door deze?
of door dezehandige_harrie schreef op 23 augustus 2002 @ 22:03:
[...]
Hey!
grote gril?>>>check
'geknikte' motorkap?>>>check
toevallig geinspireerd door deze?
[afbeelding]

Nee hoor ik ben gewoon gaan moddellen en toen kwam er dat uit. En die knik moet nog uit de motor kap
Op verzoek van Appél 
Al mijn gemaakte spul tot nu toe (op een hoop kleine rotzooi dingen na dan
)
Klik voor (ietsje) grotere versie:

En ik ben nu ook nog met mijn kamer bezig:

En deze vind ik toch wel een plaatje hoor

Al mijn gemaakte spul tot nu toe (op een hoop kleine rotzooi dingen na dan
Klik voor (ietsje) grotere versie:

En ik ben nu ook nog met mijn kamer bezig:

En deze vind ik toch wel een plaatje hoor
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
JAJAJA!! thanks mantec schreef op 23 augustus 2002 @ 22:50:
Appel, mijn website is weer onlineen nou verder met mn sci-fi schaakbord
okee, even iets in rhino en moray gemaakt (zeer trendhoerig), en dat was in 30 minuten klaar (meeste tijd gespendeerd om in rhino te wachten voor de 'fillet edge' dingen. nu nog even een half uurtje renderen... en dan posten we iets. hij is in 1600x1200 en mag als stock-background gebruikt worden!
teveel zooi, te weinig tijd
Heej appel, heje mijn spul nu al gezien?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
ja ik d8 aleen aan een piano (vluegel)
hehe dit noem ik een keybord.. verder vind ik het zeer mooi..
Verwijderd
ga je die hier posten???Yoozer schreef op 24 augustus 2002 @ 00:06:
okee, even iets in rhino en moray gemaakt (zeer trendhoerig), en dat was in 30 minuten klaar (meeste tijd gespendeerd om in rhino te wachten voor de 'fillet edge' dingen. nu nog even een half uurtje renderen... en dan posten we iets. hij is in 1600x1200 en mag als stock-background gebruikt worden!
as kopje; maak een material dat rood is plak 't op zo'n zelfde dingetje als waarmee je dat knopje nu hebt gemaakt, maar dan ff scalen/draaien 
rook doorzichtiger; shadow density lager zetten (vind je wel ergens).
oh en je kan bij raytrace anti-aliasing aanzetten, in de reflectie van je bakje is de rand van je cigaret niet ge-anti-aliased namelijk
rook doorzichtiger; shadow density lager zetten (vind je wel ergens).
oh en je kan bij raytrace anti-aliasing aanzetten, in de reflectie van je bakje is de rand van je cigaret niet ge-anti-aliased namelijk
okee, zo spectaculair is 'ie nu ook weer niet.. maar ik heb er toch even een piece van gemaakt.
anyway.
http://yoozer.shodown.net/chrometentacle.zip voor de stock image...
en http://yoozer.shodown.net/remixrtr.jpg voor wat je er mee ZOU kunnen doen. het hoeft natuurlijk niet
.
anyway.
http://yoozer.shodown.net/chrometentacle.zip voor de stock image...
en http://yoozer.shodown.net/remixrtr.jpg voor wat je er mee ZOU kunnen doen. het hoeft natuurlijk niet
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
ik moest ook nog even mijn beeldjes latenzien.. en heb een mooie bump gemaakt voor de vloer. en meschien nog wat krassen in de beeldjes

Kvond die beeldjes maar niets

en verder vind ik deze wel goed zo:

Wow mooi hout, dat krijg ik nooit zo mooi. Je beeldjes/bekertjes zien er ook goed uit.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:35:
ik moest ook nog even mijn beeldjes latenzien.. en heb een mooie bump gemaakt voor de vloer. en meschien nog wat krassen in de beeldjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow en voor de liefhebbers, zie sig voor een paar korte animaties van mij.
Verwijderd
Hier een wip van mij.

moet nog veel gebeuren, maar het is een begin.
me knight render komt waarschijnlijk morgen in divx vorm zodat iedereen hem kan zien, ook stelt het niet veel voor
greetz rremzie

moet nog veel gebeuren, maar het is een begin.
me knight render komt waarschijnlijk morgen in divx vorm zodat iedereen hem kan zien, ook stelt het niet veel voor
greetz rremzie
Ik ben een kamertje aan het maken beetje rommelen ben nu bezig met een lamp. maar die geeft een probleem
lamp uit:

lamp aan:

Hij is dus veel lelijker nu ik er een Omni lamp in heb gedraait, hij geeft licht op het plafond dat moet dus ook niet en lamp moet niet zwart worden hij mooit een beetje licht geven.
lamp uit:

lamp aan:

Hij is dus veel lelijker nu ik er een Omni lamp in heb gedraait, hij geeft licht op het plafond dat moet dus ook niet en lamp moet niet zwart worden hij mooit een beetje licht geven.
Gebruik een target spotlight ipv een omni
De vos loopt door het bos.
Owja zo ziet het er wel grappiger uit.tec schreef op 24 augustus 2002 @ 16:59:
Volgens mij staat je omni niet op cast shadows..? wel?

Alleen jammer dat hij buiten meteen zo donker is nu zie je de bergen niet meer
en bovenin moet het wat lichter eigenlijk
is dat niet dezelfde berg als dat door de Apache animatie gebruikt word?Martink schreef op 24 augustus 2002 @ 17:15:
[...]
Owja zo ziet het er wel grappiger uit.
[afbeelding]
Alleen jammer dat hij buiten meteen zo donker is nu zie je de bergen niet meer
en bovenin moet het wat lichter eigenlijk
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Volgens mij wel jah
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Ja mag toch? zit toch in de maps directoryMagic schreef op 24 augustus 2002 @ 18:07:
[...]
is dat niet dezelfde berg als dat door de Apache animatie gebruikt word?
Kan ik ook lamp light laten geven (de kap) zonder dat hij doorzichtig word? alsof het een stuk stof is
Verwijderd
berg excluden van je lichtbronMartink schreef op 24 augustus 2002 @ 17:41:
[..]
Maar hoe zorg ik dat het buiten gewoon licht blijft?
en dat er geen licht op de berg valt
dit ziet er wel stom uit zo
En hoe doe ik dat dan? (ik werk niet zo lang in 3ds)
tuurlijk mag dat, als je een licentie hebt voor 3dsmax, dan zitten alle textures enzo bij de licentie in. (en natuurlijk hebben wij állemaal een licentie
OKey ff overnieuw. Ik heb een muur en daar hoort een raam in en ik wou deze keer geen bolean gebruiken dus heb ik gewoon 4 blokken genomen en die daar neer gezet. Enige probleem is dat deze elkaar nou overlappen en ik wil ze graag samen voegen dat het een vorm is. Het probleem is dat het niet een muur is maar meerdere en als ik bolean gebruik om samen te voegen (Union) werkt het niet als je meerdere muren tegelijk hebt geselecteerd.
kun je die zin nog eens lezen, en even lopend maken?zirus schreef op 24 augustus 2002 @ 20:03:
Ik heb nou een soort van wolkenkrabber gemaakt maar er zijn heel vinden die elkaar overlappen en als je het dna bekijkt danzie je de twee kleuren doorelkaar is er een snelle manier om al die dingen samen te voegen dat het een groot gehaal word. Ik heb niet echt zin om al die dingen bolean te gaan toepassen.
Verwijderd
Lord_Mithril? Ik ben gister terug gekomen van Introductie in Eindhoven
(was heel leuk) maaruhm, ik hoopte eigenlijk op een return van onze 3d-tennis-match
Is er inmiddels een nieuw topic geopent waar hij in staat? Of is ie gewoon nog niet af? Want ik kan hem nergens vinden
Voor degene die ook graag andere art bewonderen en/of "afkijken"
: www.raph.com . Leuke site, met gigantisch veel 3d artiesten, en nog wat stoere tutorials. Zeker de moeite waard.
Klik voor grote versie
Vliegtuigje
Allebei de basis gemaakt met een tutorial later zelf wat dingen verandert, allebei nog steeds WIPs trouwens
Verwijderd
met welke tut heb je dat viegtuig gemaakt?Thunder schreef op 24 augustus 2002 @ 21:37:
[afbeelding]
Klik voor grote versie
Vliegtuigje
Allebei de basis gemaakt met een tutorial later zelf wat dingen verandert, allebei nog steeds WIPs trouwens
Thats my question!

Ik heb extrude gedaan op de berg en er 2 spotjes op gezet, maar hoe zorg ik nou dat lampekap licht doorlaat maar dat je niet de bakstenen ziet?
zoals een dun lap stof dus
Simpeler dan het lijkt 
Tnx man
Tnx man
Verwijderd
Omega Temple

Ik had opeens zin om een pilaar te maken, en het werd een temple. Dit is de eerste keer dat ik Attenuation had gebruikt bij de belichting, dat is te zien in de donkere rechterhoek.
Alles is gedaan met box modelling, behalve de cylinder, dat is een extrude van een ster.
Ik hoop dat het lijkt alsof de temple in de hemel bevindt.
O ja, misschien wel leuk om toe te voegen, ik gebruikte een 20mm camera lens om overdreven perspectief te creeën.

Ik had opeens zin om een pilaar te maken, en het werd een temple. Dit is de eerste keer dat ik Attenuation had gebruikt bij de belichting, dat is te zien in de donkere rechterhoek.
Alles is gedaan met box modelling, behalve de cylinder, dat is een extrude van een ster.
Ik hoop dat het lijkt alsof de temple in de hemel bevindt.
O ja, misschien wel leuk om toe te voegen, ik gebruikte een 20mm camera lens om overdreven perspectief te creeën.

Hoe maak ik nou mooie matrassen voor het bed?
soms kom ik gewoon moeilijke delen tegen die voor jullie denk ik wel makelijk zijn
Verwijderd
Ziet er steeds beter uit je kamer. Nette belichting. (Kheb het over je laatste incl het bed)Vind hem best mooi. Een kamer is een goede oef, want dan kun je in 1 keer heel veel soorten vormen modellen en je leert ook goede belichting zetten.
Matras? Je zou een box kunnen maken en dan de randen wat rond te maken (met Chamfer?) Er is een gratis max plugin SimCloth waarmee je kleding kunt simuleren.
http://www.chaosgroup.com/SimCloth.html
Matras? Je zou een box kunnen maken en dan de randen wat rond te maken (met Chamfer?) Er is een gratis max plugin SimCloth waarmee je kleding kunt simuleren.
Wipje van een drakenkop:
draakjes zijn cool!
ah vandaar dat je nog niet had gereageerd..Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:34:
Lord_Mithril? Ik ben gister terug gekomen van Introductie in Eindhoven(was heel leuk) maaruhm, ik hoopte eigenlijk op een return van onze 3d-tennis-match
Is er inmiddels een nieuw topic geopent waar hij in staat? Of is ie gewoon nog niet af? Want ik kan hem nergens vinden
nee door werk was die een beetje stil komen te liggen.
ik ga er zo wat aan doen... heb al een leuk idee
Bier, Whiskey en Metal!!
Is dat stuk boven dat oog een 2e object? Hoe maak je dat anders?
Zijn ooglid zeg maar
Zijn ooglid zeg maar
ok massie. hier heb je em terug 
ik heb t erg basic gehouden dus je kan meer als genoeg aanpassen
http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/Renders/Tennis.zip
ik heb t erg basic gehouden dus je kan meer als genoeg aanpassen
http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/Renders/Tennis.zip
Bier, Whiskey en Metal!!
Nee hele ding is 1 object. Heb het zeg maar achter op zn hoofd gextrude en dan naar voren gemodelt.XLerator schreef op 25 augustus 2002 @ 12:19:
Is dat stuk boven dat oog een 2e object? Hoe maak je dat anders?
Zijn ooglid zeg maar
Zou je daar een wireframe van kunnen laten zien (voor smooth)?
Om een object te laten reflecteren alsof het ijzer is net als die vliegtuigen in star wars bijv.. Welke map/textre(raytrace) moet je dan gebruiken???
tuurlijkTim Schuhmacher schreef op 25 augustus 2002 @ 13:47:
Zou je daar een wireframe van kunnen laten zien (voor smooth)?
Verwijderd
Ok ik ga nu lord of the rings huuren
en waarschijnlijk zal ik wel een ring gaan moddelen daarna 
btw die draken kop ownz.. maak es een wip met oogen
thnx WILDAAP - ziet er goed uit - ik ga ook een draak proberen.

Wordt het al wat?
Verwijderd
Hier is me reverse melting paard filmpje 
Filmpje
duur: 3 sec
rendertijd: 3 uur
grootte: 3kb
codec: divx
zeg maar wat jullie van me ubercreatie vinden
Filmpje
duur: 3 sec
rendertijd: 3 uur
grootte: 3kb
codec: divx
zeg maar wat jullie van me ubercreatie vinden
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:01:
Ok ik ga nu lord of the rings huurenen waarschijnlijk zal ik wel een ring gaan moddelen daarna
Wow, hijs boos
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 01:48:
Ziet er steeds beter uit je kamer. Nette belichting. (Kheb het over je laatste incl het bed)Vind hem best mooi. Een kamer is een goede oef, want dan kun je in 1 keer heel veel soorten vormen modellen en je leert ook goede belichting zetten.

zo dus?
maar is het ook mogelijk dat die dekens ook al zo liggen in 1e frame? nu zit ik te kijken hoe de dekens neervallen
Wel ff noise gebruiken he
noise? wie? waar? hoe? heb nog niet zoveel in 3ds gewerkt
Hahahahahahah
lol @ Thunder 
Martink, klik je matras aan (daarna sloop etc), dan naar de modefiers list, dan Noise. (1 keer op N drukken)
Dan ff Seed op 2 ofzo (doet volgens mij nix), Scale moeje ff mee prutsen. Doe eerst maar 8 % ofzo.
En ff bij X Y en Z op >0 zetten, dus 0,010 ofzo
Dan zie je wel wat ie doet.
En daarna misschien een meshsmooth (ook in die mod.list) eroverheen
Martink, klik je matras aan (daarna sloop etc), dan naar de modefiers list, dan Noise. (1 keer op N drukken)
Dan ff Seed op 2 ofzo (doet volgens mij nix), Scale moeje ff mee prutsen. Doe eerst maar 8 % ofzo.
seed is er om te zorgen dat de random-generator elke keer een ander nummer produceert, dus als je de seed veranderd, dan zijn de bulten anders.XLerator schreef op 25 augustus 2002 @ 21:26:
Ik ben echt een NOOB met 3dsmax maar ik heb een vraagje, bij de tutorials van 3dsmax is vrij weinig duidelijkheid over het modeleren maar een paar beperkte tutorials gaan erover. Nu ik die gedaan heb is het me nog vaak genoeg zeer lastig om een lijn of iets zo te krijgen als ik het wil
, dus mijn vraag is wat is jullie advies......, want veel tutorials leggen dit volgens mij niet echt uit.....
ik zie de werking niet van noise en meshsmoothXLerator schreef op 25 augustus 2002 @ 21:26:
Hahahahahahahlol @ Thunder
het ziet er precies uit met als zonder en ik render het ook nog
Dan hebben je objecten te weinig polygonen 
Maak `m eens met 10 * 10 segmenten ofzo
Of zet eerst een Mesh Smooth erop, met iteration op 2
En DAN noise
Maak `m eens met 10 * 10 segmenten ofzo
Of zet eerst een Mesh Smooth erop, met iteration op 2
En DAN noise
ik kan het nie laten om hem hier ook ff neer te zetten
ik ben ook maar eens begonnen aan een schaak spel
het is nog een vroege WIP, de rest moet ik eerst nog gaan uit tekenen.
en ja het zijn nog geen verschillende kleuren maar dat komt ook nog
dit is meer om een idee te geven wat ik aan t maken ben.. eventuele tips zijn welkom aangezien in nog niet echt goed ben met bipeds (alleen moddelen, bones enzo begin ik niet aan, mischien als ie klaar is) (gladiool, jij tips? jij hebt ook wel eens mech's gemodeld)
het is nog een vroege WIP, de rest moet ik eerst nog gaan uit tekenen.
en ja het zijn nog geen verschillende kleuren maar dat komt ook nog
Bier, Whiskey en Metal!!
even een wipje om te laten zien wat er nu allemaal in de kamer staat 
Hmm mijn creatie dan maar:

De zon en het water (ja het is water) zijn fotosoep, bos is een plugin van itoo soft in 3dmax. Het water ben ik nog mee bezig, lukt niet helemaal. Ook die schuine rand links onderin wordt niet goed getextured. Dus ik heb nog wel wat te doen

De zon en het water (ja het is water) zijn fotosoep, bos is een plugin van itoo soft in 3dmax. Het water ben ik nog mee bezig, lukt niet helemaal. Ook die schuine rand links onderin wordt niet goed getextured. Dus ik heb nog wel wat te doen
volgens mij kun je beter het water in 3dsmax gaan renderen, het is nu net een soort van gelei.DRAFTER86 schreef op 26 augustus 2002 @ 09:29:
Hmm mijn creatie dan maar:
[afbeelding]
schaakborden zijn in
paarden al helemaal
Is er nog iemand die zin heeft in een potje 3d tennis? Het lijkt mij ook wel vet!
http://hawvie.deviantart.com/
You've got mail
http://hawvie.deviantart.com/
Dit topic is gesloten.
![]()