[3D] Post je stuff maar weer - part 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 5.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42063

Oke... maar weer eens een wipje... De bedoeling is uiteindelijk een volledig te animeren vrouw neer te zetten.... Het hoofd is nu zo goed als af (textures, oren)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cstoffer/wips/women/first_head_small.jpg

Beetje jammer dat hier al wel weer iets van 4 uur werk in zit.... (ben beginnend, dus vandaar)

Oh ja... haar is ook nog wel leuk om erbij te zetten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Doe ff normaal man Terk, 4 uur is nix voor zoiets moois :)
Ik voel me er haast enorm slecht bij

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 19:20
BMW Z3, WIP.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~k.vandrie/Z3_WIP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65175

wat vinden jullie van mijn plastic ( tenminste dat moet het voorstellen).
ik probeer een plastic texture te maken voor een ander object, laat ff weten wat er beter kan.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~werff275/plastictest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

hey man, wat vinden jullie nou van mn GIGN Counterstrike Dansje? :P
([rml]BaRF in "[ 3D] Post je stuff maar weer - part 5"[/rml])

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 21:45
Anoniem: 65175 schreef op 17 September 2002 @ 01:31:
wat vinden jullie van mijn plastic ( tenminste dat moet het voorstellen).
ik probeer een plastic texture te maken voor een ander object, laat ff weten wat er beter kan.

[afbeelding]
Hmmm ik vind het niet echt plastic lijken, denk dat et iets te veel glimt, die cuatics op de vloer horen iets egaler/vager te zijn bij plastic..

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:18
ziet er goed uit, maar ik heb t idee dat de neus iets te lang is? ik heb er zelf ook 1 geprobeerd te maken. ben halverwege gestopt. k had toen wel genoeg van dat polygonen plakken ;) welke techniek heb jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60519

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/wallpaper/wscenery/Gamete_Meiosis.jpg

Bryce-rendertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Ziet er leuk uit. Maar de waterval lijkt last te hebben van een spontane bevriezing. ;)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
:9~
ik ben best wel n00b,
heb een week geleden voor het eerst 3dmax gestart en wat geklooid,
maar een vooraanzicht van een computerkast lukt me al niet :{
zijn die cursussen die in 3dmax zitten een beetje nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

marteltor schreef op 17 september 2002 @ 16:08:
zijn die cursussen die in 3dmax zitten een beetje nuttig?
Lijkt me een beetje overbodig vraag niet? ;)
tuurlijk zijn ze nuttig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42063

Atgast schreef op 16 september 2002 @ 15:55:
t probleem is, hij moet toony blijven, dus erg veel details kan ik er niet op plakken, maar ik vind z'n gezichtsuitdrukking een beetje, "kaal"

[afbeelding]
Misschien een ideetje... Maak eens wat andere ogen: iets cartoon achtiger. Bijvoorbeeld zoals op www.comet-cartoons.com. De ogen van die alien die daar staat zijn zeer expressief. Je vindt ook een tutorial hoe je zulke ogen maakt.

Misschien kan het wat meer toony en wat minder echte papagaai vorm... Bijvoorbeeld een iets groter hoofd als lichaam, spelen met de verhoudingen dus. :D

Goed... suc-6 en we zien het wel! Post nog wel een plaatje van een papegaai zoals ik hem zou doen als ik daar zin in heb! Greetz en keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Anoniem: 53023 schreef op 17 september 2002 @ 16:26:
[...]

Lijkt me een beetje overbodig vraag niet? ;)
tuurlijk zijn ze nuttig!
het zou kunnen dat je er niet echt veel van leert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Waarom zouden de makers van MAX tutorials met MAX meegeven waar je weinig van leert?!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 12:38
Oogst schreef op 17 september 2002 @ 21:52:
Waarom zouden de makers van MAX tutorials met MAX meegeven waar je weinig van leert?!
Om MAX les cd's te verkopen mischien :P
nouja dan vraag ik me af, ze maken dan slechte reclame met niet goede tutorials in het programma zelf, hmm dus ik denk dat je er wel wat van leert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30794

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/boom.jpg

Ik heb een boom gemaakt voor iets dat ik aan het maken ben. Maar zoals je ziet is me boom kaal :/ Nu wil ik daar dus bladeren op doen. Nu dacht ik ow das geen probleem ik GROUP al die takken en subtakjes en ik gebruik scatter... Maar als ik met scatter een distribution opject wil aanklikken kan ik niet een "group" aan klikken, aleen zon subtakje of 1 van de grotere takken of de stronk, ik wil dus dat scatter op alle takken word toegevoegd (dus die group die ik heb aangemaakt) maar hoe doe ik dit nu?

Of is er meschien een veel betere en handigere maniet hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ja, `t zal wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Anoniem: 30794 schreef op 17 september 2002 @ 23:05:Maar als ik met scatter een distribution opject wil aanklikken kan ik niet een "group" aan klikken, aleen zon subtakje of 1 van de grotere takken of de stronk, ik wil dus dat scatter op alle takken word toegevoegd (dus die group die ik heb aangemaakt) maar hoe doe ik dit nu?
En als je nou alles aanmekaar attached ipv group? Zou dat uitmaken :?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scipionyx schreef op 17 september 2002 @ 23:15:
[...]

En als je nou alles aanmekaar attached ipv group? Zou dat uitmaken :?
hmmz.. hoe doe ik dat? :)

en marteltor ben ik echt zo sclecht in uitleggen? :/

• Martink
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/martin.kollaard/3ds/diskette1.jpg

Help me! zoals je ziet is de zeikant van diskette stuk bij dat gerommelde ding, kapot gegaan tijden maken van dat ding :(

Hoe repareer ik dat weer? dus zodat er een zijkantje komt :)

Martink schreef op 18 september 2002 @ 00:42:
[afbeelding]

Help me! zoals je ziet is de zeikant van diskette stuk bij dat gerommelde ding, kapot gegaan tijden maken van dat ding :(

CTRL + Z :?

• Bergen
  • Laatst online: 15-06 23:29

Bergen

Spellingscontroleur

Martink schreef op 18 september 2002 @ 00:42:
[afbeelding]

Tja dat had ik ook... De oorzaak was bij mij dat ik teveel met booleans werkte, steeds maar vormpjes eruitsnijden. Toen heb ik ook geleerd dat booleans best wel slecht zijn, je vernielt je mesh er heel snel mee en je krijgt vaak gaten. Cap holes wil wel eens werken trouwens.

Maar probeer hem eens te maken zonder booleans! Op die manier ben ik in ieder geval een heel eind gekomen, ik heb em alleen nooit afgemaakt. :P Als je meteen vanaf het begin met goeie splines begint kun je hem trouwens ook meteen heel mooi gedetailleerd maken. Ik probeerde ook echt alles tot in detail te tekenen (hele diskette opgemeten met een schuifmaat in tienden van millimeters en hele bouwtekening gemaakt) en het resultaat mocht er best zijn vond ik :) Leer ook ff hoe Chamfer en Bevel (smooooth) werken! De boven- en onderkant heb ik los van elkaar getekend omdat ze compleet verschillend zijn. Affijn, zover ben ik gekomen, misschien maak ik em wel eens af maar je weet wel hoe dat gaat ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/p05.png

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/p03.png

Tip: bouw het ding in delen!! Ik heb ook eerst een spline van een gedeelte gemaakt en daarna losse delen erin gezet. Kheb ff een render gemaakt van het grote gedeelte:

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/tip.png

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/mens.jpg het is nog een enorme wip maar ik krijg die onderbuik niet goed.. en een hoop andere vormen die maar niet willen.. maarjah ik verw8 zeken nog een week bezig te zijn voordat ik het lichaam een beetje goed heb

Anoniem: 523

got milk?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 20:56
Anoniem: 30794 schreef op 18 september 2002 @ 11:23:
[afbeelding] het is nog een enorme wip maar ik krijg die onderbuik niet goed.. en een hoop andere vormen die maar niet willen.. maarjah ik verw8 zeken nog een week bezig te zijn voordat ik het lichaam een beetje goed heb
:o

hij.. uh.. zij word mooi :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Martink
GerbenW schreef op 18 september 2002 @ 01:09:
[...]

Tja dat had ik ook... De oorzaak was bij mij dat ik teveel met booleans werkte, steeds maar vormpjes eruitsnijden. Toen heb ik ook geleerd dat booleans best wel slecht zijn, je vernielt je mesh er heel snel mee en je krijgt vaak gaten. Cap holes wil wel eens werken trouwens.

Maar probeer hem eens te maken zonder booleans! Op die manier ben ik in ieder geval een heel eind gekomen, ik heb em alleen nooit afgemaakt. :P Als je meteen vanaf het begin met goeie splines begint kun je hem trouwens ook meteen heel mooi gedetailleerd maken. Ik probeerde ook echt alles tot in detail te tekenen (hele diskette opgemeten met een schuifmaat in tienden van millimeters en hele bouwtekening gemaakt) en het resultaat mocht er best zijn vond ik :) Leer ook ff hoe Chamfer en Bevel (smooooth) werken! De boven- en onderkant heb ik los van elkaar getekend omdat ze compleet verschillend zijn. Affijn, zover ben ik gekomen, misschien maak ik em wel eens af maar je weet wel hoe dat gaat ;) :

[afbeelding]

[afbeelding]

Tip: bouw het ding in delen!! Ik heb ook eerst een spline van een gedeelte gemaakt en daarna losse delen erin gezet. Kheb ff een render gemaakt van het grote gedeelte:

[afbeelding]
Hmm ben dus ook met boolan bezig geweest en daarna omgezet naar mesh edit :)
En van dat spline snap ik momenteel nog niet veel maar eens meer naar kijken, en dit is trouwens alleen maar bovenkant van diskette hoor :) ik wou voor de onderkant gewoon de bovenkant kopieeren en wat veranderingen aanbrengen.

Mischien moet ik gewoon diskette veel segs geven zodat ik hem kan vormen. net zoals ik bij de randjes heb gedaan alleen voor die voorkant heb ik denk ik wel veel segs nodig om het zo mooi te krijgen, :D

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Anoniem: 30794 schreef op 18 september 2002 @ 11:23:
[afbeelding] het is nog een enorme wip maar ik krijg die onderbuik niet goed.. en een hoop andere vormen die maar niet willen.. maarjah ik verw8 zeken nog een week bezig te zijn voordat ik het lichaam een beetje goed heb
gast! zoek es een plaatje van een naakte vrouw op, liefst recht van voren en recht opzij (als die te vinden zijn) op, en kijk dan nog es...

of nog beter, zoek wat plaatjes van manga vrouwtjes en overdrijf de vormen es :)

• Scipionyx
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/wakker_worden.jpg

:7

Zat al een tijdje in m'n hoofd en uiteindelijk heb ik het toch ff snel in 3D-Max gemaakt. Heb niet gelet op belichting (beetje dan) en/of textures en/of modelling :D
Ging mij voornamelijk om de gedachte :*)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

:? En dat is?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Scipionyx
  • Niet online
Ben je blind?! :?

Kijk 's goed :)

EDIT: moment, kzal ff een overzichterlijker render posten
Zo duidelijker?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/wakker_worden2.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 18-09-2002 15:06 . Reden: pic toegevoegd ]

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Een bed met een kappotte kraan/tap erboven?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Scipionyx schreef op 18 september 2002 @ 14:52:
Ben je blind?! :?

Kijk 's goed :)

EDIT: moment, kzal ff een overzichterlijker render posten
dude, heb jij een tap boven je kop ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

edit: Nu vat ik em :P jezus ik moest ff goed kijken hoor :) zeer leuk bedacht btw :) whehe 8)7

• Martink
Waar ken ik zoiets bestellen??

• Martink
Hmm nog even 1 vraagie hoor 1tje maar :P

is het mischien ook mogelijk om van die puntjes die je kan verschruiven je weet wel die mij meshedit (kan even niet op naam komen) toevoegen? ik bedoel dus dat er op zelfte lijn meer van die puntjes komen :)

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 07:02
Ok :
1) dit topic was dacht ik om je 3d werk te posten, niet van iedere 5 minuten een wip, of vragen waarom dit, en 5 minuten later, waarom dat....
2) je kan je post editten, dus op jezelf reageren is ook helemaal niet nodig
3) als je een bericht quote, quote dan alleen het hoogstnoodzakelijke en niet hele lappen nutteloze tekst.....
3) prima als je vragen stelt, maar probeer eerst zelf eens wat, en ga niet bij ieder antwoord van iemand, vragen wie wat en hoe. De reactie bevat meestal al wel een paar keywords waarmee je kan zoeken op het gezochte.

Dit vanwege het feit dat het gehele topic overstroomt met niet terzake doende posts en ik in geen tijden leuk 3d werk gezien heb (op die vrouw na dan :) )

Persoonlijke noot : 25 posts van een zeer simpele diskette boeit mij eerlijk gezegd niet zo, post liever dingen die de moeite voor anderen van het bekijken waard zijn.

Anything goes !!

de kont is bijna af.. daarna ga ik de buik beter maken.. daarna rug daarna benen daarna armen dan ga ik de handen en voeten maken en dan het hoofd..

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/kont.jpg

Anoniem: 42540

Martink schreef op 18 september 2002 @ 17:52:
stelt hier een vraag waar de rest zich eigelijk te l33t voor voelt om op te antwoorden
ga naar je editmesh mod. menutje en klip edge, selecteer de edge (lijn) waarop je een vertex (puntje) erbij wilt hebben. Nu bij Edit Geometry (gewoon in t menutje van j mod. eventueel naar beneden scrolle of uitklappen) klik divide, klik nu op de lijn waar je je vertex wilt hebben, en done. Ff divide weer uitzetten.
Als t niet lukt mail dan ff of contact op msn (zie sig)

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

MoodSwing schreef op 18 september 2002 @ 18:17:
onzin, onzin en nog meer onzin
blablabla

Persoonlijke noot : 25 posts van een zeer simpele diskette boeit mij eerlijk gezegd niet zo, post liever dingen die de moeite voor anderen van het bekijken waard zijn.
Hou het ff gezellig man . :O
Zeker die laatste zin vind ik erg, als je je tegoed voelt voor ons ga dan lekker ergens anders kijken.

XLerator schreef op 18 september 2002 @ 22:16:
[...]

Hou het ff gezellig man :O.
Zeker die laatste zin vind ik erg, als je je tegoed voelt voor ons ga dan lekker ergens anders kijken.
helemaal mee eens, die gast heeft er meschien wel heel erg ze best op gedaan dus pleaze ga ff weg ofsow.. :r

en hier mogen best vragen gesteld worden, en dan nog.. beslis jij wat er in dit topic mag en niet mag :?

Anoniem: 26306

Okay, als iedereen weer even stopt met onaardig zijn, dan is het forum een stuk gezelliger :)

Deel 5 is nu ook al weer lang genoeg, dus we gaan verder in een nieuw topic:

[rml][ 3D] Post je stuff maar weer - part 6[/rml]
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.