[3D] Post je stuff maar weer - part 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-10 17:09

Sharky

Skamn Dippy!

ddtommie schreef op 08 augustus 2002 @ 09:21:
Dat is niet waar, je kunt elke surface bewerken met controlpoints, maar soms 'joined' rhino automatisch 2 surfaces aan elkaar en dan kan het niet, dan doe je dus gewoon unjoin, en dan merge surface zodat het toch 1 surface wordt die je wel kan bewerken..
lang niet altijd hoor, dat van die surfaces un-joinen heb je idd gelijk in maar als je ze dan apart gaat bewerken zul je ze weer moeten joinen wat dan vervolgens veel moeilijker gaat en dan is er ook nog een kans dat je rare, scherpe hoeken krijgt.
er zijn overigens genoeg handelingen waarna je _niet_ meer kunt bewerken mbv controlpoints (pipe, loft)

edit: ik gebruik 2.0SR3 dus daar kan het niet aan liggen

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharky schreef op 09 augustus 2002 @ 01:06:
[...]
lang niet altijd hoor, dat van die surfaces un-joinen heb je idd gelijk in maar als je ze dan apart gaat bewerken zul je ze weer moeten joinen wat dan vervolgens veel moeilijker gaat en dan is er ook nog een kans dat je rare, scherpe hoeken krijgt.
er zijn overigens genoeg handelingen waarna je _niet_ meer kunt bewerken mbv controlpoints (pipe, loft)
Klein linkje naar een ander forum, waar ik wat over jullie problemen geschreven heb, de topic gaat over wat anders maar de laatste post van mij gaat in op waarom je sommige surfaces niet 'meer' kunt bewerken na sommige surface creerende opdrachten...en wat je er aan kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraag over Truespave 5 ; Hoe save ik mijn tekening als .jpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gladiool schreef op 09 augustus 2002 @ 00:23:
Magic, dat is DE meest gevraagde newbie vraag in 3dsmax land. :) Maaaar ik ben in een goeie bui, het zit zo: De material EDITOR is om te "editen". Als je een materiaal af hebt, en aan een object hebt toegekend, kun je hem in de editor deleten. Dan heb je weer plek voor een niewe, want hij zit in de scene opgeslagen.

:*)
Bedankt, weet ik dat ook weer.

Ik denk dat ik weet waarom dat de meest gestelde vraag is: mensen doen tutorials, alleen ik ben nog nóoit een tutorial tegengekomen waar het uitgelegd werd, laat staan een tut waar je meer dan 24 textures nodig hebt. Natuurlijk is het achteraf wel duidelijk, het is de "material editor" maar echt logisch is het niet.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste 3d tekening;
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=4326

Ik heb maar print screen gedaan want ik kon hem niet als .jpg saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit met truespace gewerkt, maar het lijkt mij dat je plaatje nog gerendered moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:03:
Ik heb nog nooit met truespace gewerkt, maar het lijkt mij dat je plaatje nog gerendered moet worden.
Zal wel ,moet het nog leren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38
Ik ben zelf al een tijdje aan het klooien met 3dMax en ik heb nu (eindelijk) door hoe je met een wireframe en de surface-modifier modelt. Om te oefenen ben ik nu bezig een Dodge Viper na te maken. Wipje:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvov.nl/plaatjes/viper1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dvov.nl/plaatjes/viperwire.jpg
Sorry voor de brakke jpeg :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ,ik heb mijn object gerendered ,maar hij wil alleen als een project saven dus geen .jpg .Iemand die het wel weet met Truespace 5?Of gebruik ik een slecht 3d programma? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

desnoods doe je het met een print screen ;) Dat hoort altijd te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:35
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:33:
[...]
Klein linkje naar een ander forum, waar ik wat over jullie problemen geschreven heb, de topic gaat over wat anders maar de laatste post van mij gaat in op waarom je sommige surfaces niet 'meer' kunt bewerken na sommige surface creerende opdrachten...en wat je er aan kunt doen...
Dat is precies wat ik eerder al zei, merge surface enzo... en Sharky, ik heb het even getest (nog geen lofts gebruikt tot nu toe) maar ik kon de surface gewoon editen daarna! zelfs zonder explode te doen... en ik gebruik gewoon rhino 2.0
Maar ik geef toe dat ik zelf ook af en toe rare dingen tegenkom maar meestal is er wel omheen te werken, het is in iedergeval altijd beter dan nurbsen in 3dmax.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Oeps even vergeten wat nieuwe renders mee te sturen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/rendera15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/rendera12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/rendera10.jpg
jaja ik moet nog ff klooien met de instellingen van final render, maar heeft iemand nog tips hoe die High Dynamic Range Images werken? Ik heb nu de HDRi map in het reflectieslot gegooid, en dezelfde HDRi map ook als environment map met global illumination aan. Zijn er betere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Heeft iemand hier een site waar je aangezichten van auto's kan vinden?

ik zoek eigenlijk een specifiek model: de citroën Mahari :P
lekker makkelijk om te modellen :)
ddtommie schreef op 09 augustus 2002 @ 20:08:
www.suurland.com > blueprints

ik weet niet of ie er bij staat maar je vind er vast wel iets leuks om te modellen :)
zeker, als ik de mahari niet kan vinden. dan staat er vast wel iets op wat er op lijkt.
hmmm, i see tutorials, ook eens ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
www.suurland.com > blueprints

ik weet niet of ie er bij staat maar je vind er vast wel iets leuks om te modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 08:39

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:04:
desnoods doe je het met een print screen ;) Dat hoort altijd te werken.
offtopic:
Ga jij nog werken aan je Tweakville of wat >:)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:58:
Ok ,ik heb mijn object gerendered ,maar hij wil alleen als een project saven dus geen .jpg .Iemand die het wel weet met Truespace 5?Of gebruik ik een slecht 3d programma? ;)
Ik kan je niet helpen, maar kijk anders even op renderosity.com, daar hebben ze vast wel goede Truespace forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 20-10 09:56
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:51:
Mijn eerste 3d tekening;
afbeelding

Ik heb maar print screen gedaan want ik kon hem niet als .jpg saven.
Denk het niet vriend,sorry hoor maar ik zag dus meteen dat er iets niet klopte toen ik je plaatje zag

Afbeeldingslocatie: http://bigkabuto.50megs.com/images/untitled-1_copy.jpg

standaard objecten die al in het prog zelf zitten en dan zeggen , hier heb ik gemaakt kan ik niks anders dan LAME noemen.

plaatje boven is wat ik dus ge-copy N paste heb om te laten zien dat iedereen die scene wel heeft die TS5 in zn bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 09 augustus 2002 @ 21:43:
[...]

Denk het niet vriend,sorry hoor maar ik zag dus meteen dat er iets niet klopte toen ik je plaatje zag

afbeelding

standaard objecten die al in het prog zelf zitten en dan zeggen , hier heb ik gemaakt kan ik niks anders dan LAME noemen.

plaatje boven is wat ik dus ge-copy N paste heb om te laten zien dat iedereen die scene wel heeft die TS5 in zn bezit heeft.
Ik heb niet gezegd dat ik het zelf gemaakt heb ,vriend...
Alleen me eerste 3d tekening waarmee ik gewerkt heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
EDIT: Laat ook maar..
Maar het is wel jouw 3D-tekening?? :?
[quote]Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:51:
Mijn eerste 3d tekening;
afbeelding

[/quote]

[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 09-08-2002 22:23 . Reden: Laat ook maar.. ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ker_Plunk, dan weet je dat bij deze: altijd laten weten hoe je je plaatje gemaakt hebt.

En trouwens: dat je hier alles kunt posten wat je wilt is waar, maar waarom zou je ons dit nou willen tonen? Dit kunnen zelfs mensen zonder enige 3d-ervaring nog maken, dus ik zou niet weten waarom iemand het hier zou willen zien. Ik niet in ieder geval. Dus als je niks te posten hebt, post dan a.u.b. ook niks. Dank u.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjees werk in voor het eerst met 3d ,ben erg blij mee maar word maar afgezeken.
Gimme a break.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 25-10 13:14
sjees ik ben hier lang niet geweest :/

iig ker_plunk had je minstens moeten neerzetten dat het gewoon standaard modellen ofzow bij elkaar zijn maar goed ik snap ook wel hoe blij je ben dat je het een bietje begint te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Sorry, aan de ene kant mijn fout om gelijk te zeggen van , Hey dat heb je niet gemaakt...excuus als je je aangevallen voelde....tijdje geleden had iemand op renderosity.com die schitterende renders van Shenmue neergezet..wat die idioot ookdeed was een stukje neerzetten van , made this in 3D max with paintshop etc...niet te geloven....
die lul had het niet eens gemaakt, mocht ie willen....dus ik dacht meteen..daar heb je weer zo'n eentje....that's it !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ker_Plunk gewoon door gaan hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Tjonge jonge jonge jonge, dit heeft iemand gemaakt met Truespace {4,5] heeft ook gelijk bij Caligari gewonnen...damn....als je dan dit ziet denk ik altijd gelijk maar..kan net zo goed we stoppen met 3dapps...het wordt toch niks,.maar later ga je toch weer een beetje rondklooien....

Afbeeldingslocatie: http://www.caligari.com/Gallery/ImagesGallery/2002/Jul02/images/Winner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 23:57:
Ker_Plunk gewoon door gaan hoor!
Yeah thanx ,ga ik zeker doen.Op een dag(ver in de toekomst) zal ik plaatjes zoals boven mij kunnen maken! *D

laatste pic pag.13 bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

devilsnight schreef op 10 augustus 2002 @ 00:09:
Tjonge jonge jonge jonge, dit heeft iemand gemaakt met Truespace {4,5] heeft ook gelijk bij Caligari gewonnen...damn....als je dan dit ziet denk ik altijd gelijk maar..kan net zo goed we stoppen met 3dapps...het wordt toch niks,.maar later ga je toch weer een beetje rondklooien....

afbeelding
als je zoiets maakt met truespace ben je idd wel 1337, in max ofzo ben je eerder gewoon 'goed'. Ik vind truespace nog steeds erg beperkt...

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ook in MAX is dat een zeer strak plaatje, maar dat ligt volgens mij niet bepaald aan de techniek. Het is gewoon een prachtig en goed en gedetailleerd uitgewerkt plaatje, maar technisch gezien is het niet zo heel erg ingewikkeld hoor. Tenminste, in MAX niet hè.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 14:55

Dexter

d((o_o))b

Heel even in zeikmodus... (en als het onterecht is zeik me maar af):

Snap niet waarom dat een n00b die zijn eerste stapjes op 3d gebied laat zien een beetje de grond in geboord wordt en waarom er vervolgens niets gezegd wordt over een plaatje dat niet zelf gemaakt is (dat truespace ding op de vorige page). Niet echt consequent in de replies denk ik dan en dat vind ik niet helemaal fair. Ik ga het hier nu niet verder uitvechten, maar wilde het wel even gezegd hebben. Eigen meuk posten wat mij betreft, en boeit niet in welke 3d-fase het is (maar dan idd wel even uitleggen met welke software of zo dat het gemaakt is, en misschien in hoeveel tijd of zo. Of zie ik dat nou verkeerd? Tuurlijk is er een zeker niveau hier. maar wil niet zeggen dat mensen die dat niveau (nog) niet hebben dus maar niks mogen laten zien.

Viel me een beetje tegen toen ik zo door het topic bladerde...

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
De reden dat ik zo tegen Ker_Plunk uitviel is dat hij niet vertelt dat zijn plaatje voor 90% puur jatwerk is.

In het algemeen vind ik gelden dat als er een plaatje gepost wordt, dat er dan iets over te discussiëren moet zijn. Over dat plaatje van Ker_Plunk valt naar mijn mening gewoon niks te zeggen, geen nuttige tips, geen gekwijl, geen discussie, wat moeten we daar nou mee? Bij de meeste andere plaatjes kun je desnoods nog geïnteresseerd vragen hoe het gemaakt is.

Net als je over dat plaatje van die bot kunt discussiëren waarom het wel/niet indrukwekkend is en hoe het gemaakt is. Maar ik ben het wel met je eens dat die bot ook niet zo relevant was, er bestaan vele van zulke plaatjes, maar er valt wel een hoop over te zeggen. En van dat plaatje was dus wél gezegd waar het vandaan kwam en dat vind ik belangrijk.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 14:55

Dexter

d((o_o))b

Mja..dat snap ik over dat stukkie van die bot, en daar heb je ook gelijk in, maar daar is dan naar mijn mening dit topic niet het juiste voor, want dit gaat over home-made eigen stuff. Dan zou ik veel liever zien dat er een soort algemeen discussie-topic ontstaat over pro-images etc die van anderen komen. Levert namelijk ook heel interessante dingen op.

Maar goed...we zijn er uit ;) Back on-topic again... :) Begin zelf volgende week als het meezit ook weer met een visualisatie, dus wie weet ..

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik vind dat Ker_plunk dat gewoon mag laten zien, hij is gewoon een beetje aan het spelen met 3d, en al is het voor 90% jatwerk, laat dat dan toch, ik denk niet dat iedereen hier zijn eerste 3d dingetjes allemaal zelf maakte, inclusief textures enzo....give him a break. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn eerste pogingen meteen werden afgezeken. Als je het niet mooi vind, dan kijk je toch niet ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-10 08:24
Strak plaatje !! Echt heel mooi gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Oogst schreef op 10 augustus 2002 @ 11:32:
De reden dat ik zo tegen Ker_Plunk uitviel is dat hij niet vertelt dat zijn plaatje voor 90% puur jatwerk is.

In het algemeen vind ik gelden dat als er een plaatje gepost wordt, dat er dan iets over te discussiëren moet zijn. Over dat plaatje van Ker_Plunk valt naar mijn mening gewoon niks te zeggen, geen nuttige tips, geen gekwijl, geen discussie, wat moeten we daar nou mee? Bij de meeste andere plaatjes kun je desnoods nog geïnteresseerd vragen hoe het gemaakt is.

Net als je over dat plaatje van die bot kunt discussiëren waarom het wel/niet indrukwekkend is en hoe het gemaakt is. Maar ik ben het wel met je eens dat die bot ook niet zo relevant was, er bestaan vele van zulke plaatjes, maar er valt wel een hoop over te zeggen. En van dat plaatje was dus wél gezegd waar het vandaan kwam en dat vind ik belangrijk.
Maar zulke mooi plaatjes zie je niet van in een truespace gallery staan, ik weet het...nog velen malen mooiere plaatjes als dit zie ik op de max gallery van renderosity...maar omdat ik ook truespace al een behoorlijke tijd gebruik en ook veel ander werk van andere mensen op forums zie die ook truespace gebruikt is dit plaatje echt een topper vergeleken met dat alles ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:57
Mischien is het mogelijk als we nu wat meer ontopic gaan doen, dat disscuseren verpest sfeer. net zo'n nice topic :'(

Edit:
Weet iemand hoe ik glas kan maken dat niet de omgeving terugkaats, maar waar je echt door kan kijken?

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Yep, heb je gelijk in...

btw, wat vonden jullie van M'n slim shady of die spaceships, heb er nog niks over gehoord :) {jammer} misschien wat tips om die half-klare spaceship mooier te maken....ik ben nog altijd opzoek naar een vet goeie texture voor m'n spaceship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 25-10 08:39

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Vond je spaceship beetje op een schildpad lijken.... schildpad texture misschien >:)
Maar die plaatjes in manga/hentai stijl zijn wel cool. Die van die vrouwen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 22:20

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Kris schreef op 10 augustus 2002 @ 11:59:
[...]
Strak plaatje !! Echt heel mooi gemaakt..
Hehe, had nou heel even de eerste zin erboven gelezen.

Om ontopic te gaan:

M'n eigen logo gemaakt in 5min:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/p008logo2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Wat je zou kunnen veranderen:
• letters iets lichter OF wat meer belichting bij je letters
• Een iets ander perspectief, als je bij dat linkerpunt van de P kijkt.. Get the point? ;)
het zijn de kleine dingen die 't 'm doen.
• Misschien een licht reflecterend ondergrond?

Voor de rest lijkt het sprekend op je icon :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Twixxx schreef op 10 augustus 2002 @ 12:24:
Mischien is het mogelijk als we nu wat meer ontopic gaan doen, dat disscuseren verpest sfeer. net zo'n nice topic :'(

Edit:
Weet iemand hoe ik glas kan maken dat niet de omgeving terugkaats, maar waar je echt door kan kijken?
in welk programma? in 3dsmax is dat niet zo moeilijk, gewoon een raytrace material in het refraction slot zetten, en de reflection slot gewoon leeglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Scipionyx schreef op 10 augustus 2002 @ 14:29:
Wat je zou kunnen veranderen:
• letters iets lichter OF wat meer belichting bij je letters
• Een iets ander perspectief, als je bij dat linkerpunt van de P kijkt.. Get the point? ;)
het zijn de kleine dingen die 't 'm doen.
• Misschien een licht reflecterend ondergrond?

Voor de rest lijkt het sprekend op je icon :)
Op m'n desktop zijn de letters -vreemd genoeg- een stuk lichter (ik heb em als achtergrondje). Het linkerpunt van de P ziet er dan ook goed uit. Een reflecterende ondergrond wil ik niet want het moet op m'n 2D logo lijken. Dit is trouwens belicht door een wit skylight, geen lichten.

Maaruh, goed commentaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Oh trouwens voor de Truespace users,ik heb hier bij de hand heel wat leuke sites dus ik zet ze gewoon effe neer, allemaal tutorials daar..wordt je alleen maar beter van en leer je meer over het progje.

http://www.lunadude.com/rsrc_trueSpace.htm {de beste}
Http://www.caligari.com
http://pub7.ezboard.com/btruespace4um

en jullie moeten deze link ook echt effe checken, iemand die een angelina jolie character bouwd in lightwave..moet je wel ff links op die link klikken

http://www.geocities.com/Tokyo/Temple/2976/main.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ik weet niet eens waarom ik hiermee verderga :D
Het is niet af, en zal ook nooit (niet door mij althans) afgemaakt worden.

Tis niet zoveel veranderd als de vorige pics, en ik ga er verder ook niet aan klooien. Mijn volgende project zit er aan te komen..... ooit :z

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/batman04.jpg

Deze vind ik toch wel mooi geworden.. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/batman05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Damn die is zeker cool, batman owns :)
nou nog zo'n grote wolkenkrabber erbij met The Bat erop :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 01:06:
Ik doe het nu zelf, na papierschets, in Poser, omdat ik geen zin en geen tijd heb om een pakket als Max te gaan leren...maar vele 3D pro's, en amateurs roepen dan meteen (grotendeels terecht) dat het dan maar nep is, aangezien Poser nogal veel voor je doet.
Het doel heiligt de middelen zeg ik altijd maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weten jullie nog dat ik een clipje ging maken van bjork??
Ik heb het verandert in een video clip voor massive attack! dissolved girl.

Wat vinden jullie van het idee " dissolved" robot.

Tot gauw,

Michel

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.deklein/massive10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.deklein/massive11.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ziet er leuk uit, ik vind haar handen te klein en priegelig, die moeten langer en vrouwelijker, dit is een beetje eng :) Ook haar borsten mogen wat minder puntig. Ik zou nog meer draden toevoegen (gewoon een hoop renderable splines) en wat meer aan de texturen werken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
even tussendoor, 50megs.com gebruiks...errors daaro he? ik probeer m'n photopage te editten maar krijg telkens zo'n no available bericht....refreshen heeft geen zin, het is 50megs zelf , right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 23:51:

Tot gauw,

Michel

afbeelding
afbeelding

_/-\o_
je muziek keuze is iig beter :D

je model is mooi uitgewerkt, maar begrijp ik nu goed dat je em nog helemaal gaat animeren ??

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 11 augustus 2002 @ 12:27:
even tussendoor, 50megs.com gebruiks...errors daaro he? ik probeer m'n photopage te editten maar krijg telkens zo'n no available bericht....refreshen heeft geen zin, het is 50megs zelf , right?
Kan wel ,ik gebruikte een zinnetje XHTML en me hele frontpage is kaduuk en ik kan er niks meer aan veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
das niet fijn zeg, Het programma frontpage bedoel je.?..of je eigen website ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 11 augustus 2002 @ 13:08:
das niet fijn zeg, Het programma frontpage bedoel je.?..of je eigen website ?
De frontpage van me website ,normaal heb je van die edit knopjes maar die zijn ook verdwenen...misschien ff een mailtje sturen naar 50megs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
het ligt waarschijnlijk niet eens aan 50megs zelf, lees maar ff

50Megs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

* creative8500 agreed to die maestro onder mij ;)
(ik had nog niet opgemerkt dat dat [3D] er nu vóór stond, ipv 3D-stuff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

oops wrong topic :)

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

logootje gemaakt voor een clan die (je raad het al) SAS heet.
uiteraad gemodeled in rhino.

Afbeeldingslocatie: http://webgraphics.tmfweb.nl/temp/sas.jpg

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharky schreef op 11 augustus 2002 @ 17:13:
logootje gemaakt voor een clan die (je raad het al) SAS heet.
uiteraad gemodeled in rhino.

afbeelding
Eej SAS, is dat niet die TFC clan? :)
Leuk logo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 23:51:

Tot gauw,

Michel

afbeelding
afbeelding

_/-\o_
Zeer strak. Wat voor animatie ga je hier mee doen? Komt er ook een omgeving bij?

En op welke wijze ga je heel dat ding animeren? Heb je hem alvast zo gemaakt dat je met weinig klikken hele stukken kunt bewegen en die draden automatisch kloppend meegaan, of hoe los je dat soort dingen op?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[compleet offtopic]
:| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| .Wilde eigenlijk me eens eindelijk echt in 3dmax verdiepen maar nu dit gezien te hebben weet ik gewoon dat ik het beter niet kan doen.(tegen beter weten in ga ik waarschijnlijk toch het boek doornemen alhoewel ik beter gewoon het boek terug naar de bieb kan brengen).Als iemand alsnog tips heeft om de beginnende (n00b dus) te helpen zijn die van harte welkom op mijn mailadres masterjack@dragon-bleeder.cjb.net(niet hier posten dus , tenzij je echt de behoefte ziet , zou alleen maar deze topic verkloten denk ik .Maar dat heeft mijn bericht nu dus al gedaan.in ieder geval : "Keep up the good work! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master Jack, gewoon proberen, en denk niet zo negatief, waarom zou jij t nie kunne en de rest wel hier ? let gewoon niet al t veel op wat nu erg abstract/moeilijke taal is, komt vanzelf wel. Boek is iig al beter dan d gemiddelde tut. , en vragen kun j hier altijd wel neer gooie, probeer wel ff eerst ff met F1 en search.... anders krijg j weer zure gezichte van da l33t dudes en d modjes hierzo ;) good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks Lemm , maar mensen die mij kennen weten dat ik altijd zo negatief over het ik persoontje ben dus let er maar gewoon niet op :P .Boek overigens heet (ga nou precies zeggen wat op de kaft staat , ben te lui op het moment om een pic op Inet te zoeken) : 3DS MAX voor voor windows.Door Michele Matossian , is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:52:
thanks Lemm , maar mensen die mij kennen weten dat ik altijd zo negatief over het ik persoontje ben dus let er maar gewoon niet op :P .Boek overigens heet (ga nou precies zeggen wat op de kaft staat , ben te lui op het moment om een pic op Inet te zoeken) : 3DS MAX voor voor windows.Door Michele Matossian , is dit wat?
Die zag ik bijna bruna staan en ik wou hem bijna kopen maar toen schoot binnen dat ik helemaal geen 3d Max heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:32:
[...]

Eej SAS, is dat niet die TFC clan? :)
Leuk logo :9
tis een clan die aan mech-games (mechcommander, mechwarrior en nog een textbased game) meer weet ik er ook niet van. een knakker nam contact met me op of ik een logo wilde maken, en zelf ben ik ook wel een mecha fan dus heb ik dat gedaan...voor niks

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 11 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

Zeer strak. Wat voor animatie ga je hier mee doen? Komt er ook een omgeving bij?

En op welke wijze ga je heel dat ding animeren? Heb je hem alvast zo gemaakt dat je met weinig klikken hele stukken kunt bewegen en die draden automatisch kloppend meegaan, of hoe los je dat soort dingen op?
Ik heb vrij weinig speciale animateis toe gepast ik heb een stop motion voor de mond gebruikt daardoor kan ze playbacken!
maar zoals kabels koppelen en dat alles echt realisties te animeren, dat is voor mij ook nog veel leer werk. Maar ik doe mijn best en met wat primitieve oplossingen kun je het toch al gauw boeiender maken dan het uiteindelijk is gedaan.
Het ziet er nu in ieder geval al wel erg cool uit!
Maar ja dat moet je eigenlijk gewoon zien, ik weet niet hoe ik nou een filmpje op internet moet krjige.... maar als ie af is zoek ik iemand die me kan helpen bij het plaatsen zodat jullie even kunne zien wat het is geworden!!

Ik ben nu al op 3 minuten en het liedje duurt 6 minuten dus heb nog even!
Maar ik voeg er ook echte beelden aan toe met hele coole filters uit adobe primiere.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Euhm Tyler... Geen stop motion maar Motion Capure..... :D

Ach jah... MC maakt het wat makkelijker... ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharky schreef op 11 augustus 2002 @ 23:41:
[...]

tis een clan die aan mech-games (mechcommander, mechwarrior en nog een textbased game) meer weet ik er ook niet van. een knakker nam contact met me op of ik een logo wilde maken, en zelf ben ik ook wel een mecha fan dus heb ik dat gedaan...voor niks
Aha :) Ik speel welleens TFC op een SAS-Clan server .. Dus vandaar dat ik het dacht :) Ik ben net begonnen met wat moddelen in rhino, en ik moet zeggen dat het best wel fijn werkt. Ik heb al een zaklamp en een badeendje gemaakt (Zijn je vast bekend van de tutorials). Heb je misschien een goede tip voor een modeling tutorial voor rhino?

In Eindhoven waar ik ga studeren (Industrial Design) hebben ze aankomend jaar een licensie van rhino, dus ik wil er vast een beetje mee oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Op http://www.3dbuzz.com/ zijn heel veel Rhino-tutorials te vinden en dit vond ik zelf een erg goede tutorial, zeer leerzaam voor een Rhino-noob als ik was ie:
How to make a car rim with Rhino

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik heb Gladiool over kunnen halen een potje 3d Studio-tennis met mij te spelen. Dat houdt dus gewoon in dat de een iets maakt in MAX, de MAX-file opstuurt naar de ander en die gaat daar dan mee verder en stuurt het dan weer terug. Net als Photoshop-tennis dus, maar dan met MAX.

We spelen gewoon voor de lol om elkaar te verassen met onverwachte wendingen, dus het is absoluut niet de bedoeling dat er een winnaar uit komt of zo.

Mijn eerste slag, ik wist niet iets extreem cools te bedenken dus heb ik dit maar gemaakt. En nee, ik weet ook niet of dit nou een standaard ergens voor is, of de bundelaar van een energie-wapen, of een zelfportret, of iets anders. Misschien zijn het wel de darmen van een koe. Of niet. Dat mag Gladiool beslissen... :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Gladiool-meets-Oogst%20slag01%20Oogst.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 12 augustus 2002 @ 13:52:
Op http://www.3dbuzz.com/ zijn heel veel Rhino-tutorials te vinden en dit vond ik zelf een erg goede tutorial, zeer leerzaam voor een Rhino-noob als ik was ie:
How to make a car rim with Rhino
Wow thx :) Dat ziet er inderdaad erg handig uit. Ennuhm leuk initiatief dat max-tennis :) Als er nog iemand zin heeft in een potje max-tennis, dan wil ik daar wel een balletje mee slaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 23:23
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:10:
[...]

Wow thx :) Dat ziet er inderdaad erg handig uit. Ennuhm leuk initiatief dat max-tennis :) Als er nog iemand zin heeft in een potje max-tennis, dan wil ik daar wel een balletje mee slaan :9
jij mag het eerst slaan :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-10 17:04
Ik heb nooit een schaakbord gemaakt, ik had 't gevoel dat ik iets miste :p

2289 objecten, 649736 faces, 2 uur 11 min en 55 seconden renderen en 5 dagen werk;

Afbeeldingslocatie: http://3dimages.50megs.com/schaakspel1024web.jpg

ook in 1600x1200 beschikbaar;
http://3dimages.50megs.com/schaakspel1600web.jpg (evt. in je adresbalk kopiëren)

Helaas kan de kwaliteit van die 1600x1200 versie niet omhoog omdat 50megs.com geen images van boven de 256kb pikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-10 16:00
Oogst mischien is het een idee om er een nieuw topic voor te openen? Zo kunnen ook nog meer mensen gaan tennissen en houd je het een beetje overzichtelijk.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

LiToKi schreef op 12 augustus 2002 @ 14:49:

2289 objecten, 649736 faces, 2 uur 11 min en 55 seconden renderen en 5 dagen werk;

afbeelding

http://3dimages.50megs.com/schaakspel1600web.jpg (evt. in je adresbalk kopiëren)

Helaas kan de kwaliteit van die 1600x1200 versie niet omhoog omdat 50megs.com geen images van boven de 256kb pikt :(
Superdepuper! Lekker veel detail en origineel idee voor een schaakbord.

Topic over 3d-tennis lijkt me een goed idee btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
oogst, ik heb hem, als ik tijd heb dan bedenk ik wat, maar ik heb het nu even erg druk met mijn werk, gf jarig, etc.

litoki, erg cool, maak eens wat closups van de ventjes. Ik vind de texturen , de belichting en het renderen niet in verhouding staan tot de modellen. Het lijkt alsof je veel tijd in de stukken hebt gestoken, en daarna even snel het bord en de vloer gemaakt heb en er een mapje op geplakt hebt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
LiToKi schreef op 12 augustus 2002 @ 14:49:

afbeelding

damn, en ik maar klagen dat mijn paard niet wil lukken ;)
alleen de textures vind ik een beetje jammer, vooral die van de tafel vind ik niet om aan te zien. maar overall toch een geweldig stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
gladiool schreef op 12 augustus 2002 @ 16:32:
oogst, ik heb hem, als ik tijd heb dan bedenk ik wat, maar ik heb het nu even erg druk met mijn werk, gf jarig, etc.

litoki, erg cool, maak eens wat closups van de ventjes. Ik vind de texturen , de belichting en het renderen niet in verhouding staan tot de modellen. Het lijkt alsof je veel tijd in de stukken hebt gestoken, en daarna even snel het bord en de vloer gemaakt heb en er een mapje op geplakt hebt.
Ik heb best veel tijd gestoken in de materialen van de stukken en het bord (zat eerst een bumpmap op, maar weet nu dat radiosity + raytrace reflection + bumpmap een soort rare distortion geeft), die vloer/tafel heb ik er inderdaad op 't laatst omheen geflanst.

En de belichting is redelijk, het-je-standaard-skylight + 1 directional light radiosity render (radiosity faken is in zo'n scene nagenoeg onmogelijk).

Zal nog es een mooi vloertje van internet afplukken, 1tje met wat meer detail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 12 augustus 2002 @ 14:32:
[...]
jij mag het eerst slaan :P
Ok ik ga aan iets beginnen :) Ik zal et hier posten als ik wat heb ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

LiToKi schreef op 12 augustus 2002 @ 17:33:
[...]

...maar weet nu dat radiosity + raytrace reflection + bumpmap een soort rare distortion geeft
In C4D, of waarmee heb je dit gemaakt? Het is mij iig nog nooit opgevallen.

Probeer het anders eens met een lichte displacement map ipv de bumpmap.

Mooie schaakstukken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Ehm voor een object kan je kiezen uit hoeveel segmenten het moet bestaan. Waarom doe je deze niet super hoog, het wordt toch alleen maar mooier, wat is het nadeel hiervan?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer segmenten -> meer polygonen -> meer rendertijd. Heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Thank you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
handige_harrie schreef op 12 augustus 2002 @ 20:00:
[...]

In C4D, of waarmee heb je dit gemaakt? Het is mij iig nog nooit opgevallen.

Probeer het anders eens met een lichte displacement map ipv de bumpmap.

Mooie schaakstukken iig.
max5, en ik vond 't heel vreemd, heb er helaas geen plaatje meer van, maar 1 stuk op 't bord ging nog wel, maar zodra het helemaal "vol" stond onstond er een soort grain/distortion in de reflectie. Is misschien wel op te lossen door meer gi rays in te stellen of de reflection depth hoger (of lager), maar dat kostte me toch iets teveel rendeertijd...

en mag ik dan nu de publieke opinie over m'n nieuwe ondergrond;

Afbeeldingslocatie: http://3dimages.50megs.com/schaakspel1024a.jpg

een tafel is zo saai, vond dit wel erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Oogst schreef op 05 augustus 2002 @ 20:30:
XLerator, stel bij customize>>grid and snap settings in dat ie moet snappen op vertices of zoiets. En dan dus snap aanzetten onderin beeld. Die blauwe puntjes zijn btw geen polygonen maar vertices, polygonen worden door dire of meer vertices gedefinieerd.
Hmm het lukt me niet
Als ik dat allemaal doe pakt ie nog steeds het hele object

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ondergrond is ansich wel aardig, maar de belichting er op klopt voor geen meter met je schaakstukken. Bij die toren het dichtst bij de camera zie je een lichtreflectie aan de kant van de camera en op het cement van je vloer zit die precies aan de andere kant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 23:38:
Die ondergrond is ansich wel aardig, maar de belichting er op klopt voor geen meter met je schaakstukken. Bij die toren het dichtst bij de camera zie je een lichtreflectie aan de kant van de camera en op het cement van je vloer zit die precies aan de andere kant :).
uhm... nee hoor? vooral vooraan duidelijk te zien, lichte randjes in de richting van de camera, schaduw aan de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Ik zou em op een klein marmeren tafeltje zetten. Maarja dat wordt weer modelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar uurtjes prutsen is de opslag er voor het potje tennis tussen Lord_Mithril en MaSsiE :) Ik heb een low polygon model gemaakt, omdat ik er niet al te lang mee bezig wou zijn, en ik nog niet echt een held ben in het maken van mannetjes :9 Ik hoop dat Mr. Mithril er wat leuks van kan maken :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/massie/tennistumb.jpg
Klik hier voor een 800x600 versie ..

[Voor Mithril]
Et poppetje heeft bones, dus mocht je hem in een andere stand willen zetten dan kan dat :9 en als je nog iets wilt hebben ofzo, of iets nie snapt aan wat ik geprutst heb (ik kan er soms een zooitje van maken) dan moet je maar even mailen ofzo.

Klik hier voor de .max + textures ..
[/Voor Mithril]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.clone.demon.nl/licht.jpg
Het lichtrandje lijkt bij de stenen in het cement te zitten, en zit aan de 'bovenkant'... Het lichtrandje bij de schaakstukken zit dan aan de verkeerde kant... zo komt het tenminste op mij over, vanwege de kleur van de lichtrandjes bij de stenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Afbeeldingslocatie: http://3dimages.50megs.com/licht.jpg

wazige discussie dit :) maar ik dacht dat 't zo zat ^^^^

het is natuurlijk wel zo dat er niet echt diepte in zit, het schaakbord staat op een platte plane terwijl het moet lijken alsof er diepte in zit, dat klopt voor je gevoel natuurlijk niet...... :?

edit - oh wacht ff, jij denkt misschien dat 't cement hoger ligt dan de stenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
HawVer schreef op 12 augustus 2002 @ 14:54:
Oogst mischien is het een idee om er een nieuw topic voor te openen? Zo kunnen ook nog meer mensen gaan tennissen en houd je het een beetje overzichtelijk.
Je kunt sowieso gaan tennissen, daar is echt geen nieuwe topic over nodig. Verder denk ik niet dat er erg veel potjes tegelijk gaan lopen, veel mensen hebben geen tijd/zin en veel Photoshop-tennis-potjes verzandden gewoon in dat topic toen. Overigens is het een half jaar geleden ook al hierover gegaan, maar toen kwam het niet van de grond.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/renderd2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/renderc2.jpg
weer wat mooie finalrenders, rendertijd wordt steeds hoger :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

LiToKi schreef op 12 augustus 2002 @ 23:06:
[...]

max5, en ik vond 't heel vreemd, heb er helaas geen plaatje meer van, maar 1 stuk op 't bord ging nog wel, maar zodra het helemaal "vol" stond onstond er een soort grain/distortion in de reflectie. Is misschien wel op te lossen door meer gi rays in te stellen of de reflection depth hoger (of lager), maar dat kostte me toch iets teveel rendeertijd...

en mag ik dan nu de publieke opinie over m'n nieuwe ondergrond;

afbeelding

een tafel is zo saai, vond dit wel erg mooi :)
Dan zal dat probleem waarschijnlijk aan je GI-settings liggen ja.

De ondergrond is mooi, maar je moet toch eens kijken of je geen plaatje met een (nog) hogere resolutie kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit - oh wacht ff, jij denkt misschien dat 't cement hoger ligt dan de stenen?
Inderdaad... vanwege de kleur van die lichtrandjes. Cement heeft een (vindt mijn gevoel van de werkelijkheid) andere kleur lichtrandje dan de stenen, en dit is nou typisch zo'n cementkleurig randje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die wagentjes jonge (die citroën's) die zien er best goed uit , het enige wat mij laat denken dat ie niet echt is zijn de banden , Het ontbreken van een citroën teken , en de linker koplamp bij de blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 23:23
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:02:
Na een paar uurtjes prutsen is de opslag er voor het potje tennis tussen Lord_Mithril en MaSsiE :) Ik heb een low polygon model gemaakt, omdat ik er niet al te lang mee bezig wou zijn, en ik nog niet echt een held ben in het maken van mannetjes :9 Ik hoop dat Mr. Mithril er wat leuks van kan maken :)

[afbeelding]
Klik hier voor een 800x600 versie ..

[Voor Mithril]
Et poppetje heeft bones, dus mocht je hem in een andere stand willen zetten dan kan dat :9 en als je nog iets wilt hebben ofzo, of iets nie snapt aan wat ik geprutst heb (ik kan er soms een zooitje van maken) dan moet je maar even mailen ofzo.

Klik hier voor de .max + textures ..
[/Voor Mithril]
slik.. uh.. jij wint :D
:D ik zal kijken wat ik ermee kan maar dat soort poppetjes hoef je van mij nog niet te verwachten :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
ddtommie schreef op 13 augustus 2002 @ 11:28:
[afbeelding]

[afbeelding]
weer wat mooie finalrenders, rendertijd wordt steeds hoger :O
Het lijkt er sterk op dat je de koplampen niet gemoddeld hebt, maar gewoon een opacity-map hebt gebruikt, want de reflectie loopt veel te vloeiend door van body naar lamp. En ik kan door de lamp heen dwars door de auto heen de onderkant zien. Dus ik raad je aan om die dingen eens echt te modellen, of, als je dat gedaan hebt, ze te verbeteren en boller te maken. Ook voor de metallen latten tussen de ramen lijkt zoiets te gelden.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik dit hier moet posten maar dit lijkt mij de meest geschikte plek hiervoor. Ik heb namelijk een klein probleempje. Ik heb sinds vandaag een trial versie van 3d max 5 en ik ben een beetje aan het spelen met de scenes die erbij zitten.
Het probleem is bij iedere render die ik doe dat 3d max crashed hij maakt wel de hele render af maar dan is het crash boem over. Iemand enig idee?

Vid: Geforce DDR
App: 3d max 5.0.0
Installed plugins :
Cebas FinalRender 4.2 stage 0
640 Mb RAM
Alle settings in 3dmax5 staan nog volledig out of the box standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:57

ddZ

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:06:
Ik weet niet of ik dit hier moet posten maar dit lijkt mij de meest geschikte plek hiervoor. Ik heb namelijk een klein probleempje. Ik heb sinds vandaag een trial versie van 3d max 5 en ik ben een beetje aan het spelen met de scenes die erbij zitten.
Het probleem is bij iedere render die ik doe dat 3d max crashed hij maakt wel de hele render af maar dan is het crash boem over. Iemand enig idee?
Iets meer info graag!

Welk OS draai je, welke videokaart enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:06:
Installed plugins :
Cebas FinalRender 4.2 stage 0
Werkt FinalRender wel bij de nieuwe versie van 3dsmax? Probeer het eens zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
handige_harrie schreef op 13 augustus 2002 @ 12:09:
[...]De ondergrond is mooi, maar je moet toch eens kijken of je geen plaatje met een (nog) hogere resolutie kunt vinden.
nog hoger dan 1950 x 1007 pixels :+?

ik heb 'm niet geblurred, maar je zou denken dat 't er dan scherper uit moet komen te zien he? :s :?

maar ga 'm nog es renderen en invert de bumpmap dan ook maar meteen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.