Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.714 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een 5.1 setje kopen op de hcc dagen. Ik zit nog een beetje te twijfelen welke ik nou zal nemen. Mijn budget is niet meer dan E 120,-!

Welke zal ik dan nemen?

- Creative Inspire 5300
- Hercules Xps 510
- Trust 3000p (volgensmij is die niet zo super)

Het mag ook trouwens een 4.1 setje zijn. Maar ik zou niet weten welke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

What about Logitech Z640 ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Logitech Z640 net zoiets? En heeft die ongeveer zelfde kwaliteit enzo?
Dat is toch een 4.1 setje? (4.1 is ook goed genoeg trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb nou de een week geleden de z 680 besteld.

WAt een set zeg wil hem zo graag echt super blits.

Vooral die center speaker zo mooi en die sub dan wow!!!!!!

Echt een super mooie speaker set.

Ik was altijd eerst helemaal gek van creative maar nou toch echt wel van logitech !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/05/IMG0005210.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:57:

WAt een set zeg wil hem zo graag echt super blits.

Vooral die center speaker zo mooi en die sub dan wow!!!!!!

Echt een super mooie speaker set.

Ik was altijd eerst helemaal gek van creative maar nou toch echt wel van logitech !!!

[afbeelding]
hmm zoeken doet wonderen :P
dam zeg net ietsie pietsie te duur :P

mare weet hier iemand een goede 5.1 seround set voor aan pc/tv voor niet meer dan 300 pleuro en met een optiche uitgang
het probleem is al die pc dingen zijn of zwart of metalic en ons huis is wit met mondiaan :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei dat weet ik niet moet nog afwachten weet iemand dat.

Ik zal wel ff kijken!!

Het is wel een erg geile set zeg vooral dat blauwe lcd echt woei!!!

[edit]
Totaal vermogen: 450 watts RMS

Subwoofer vermogen: 185 watts RMS

Frequentiebereik: 35Hz - 20kHz MAX SPL : 114 dB

Signal-to-noise ratio: >100 dB (A)

Input impedantie: 10,000 ohm

Surround Sound Effects: Hardware decoder voor Dolby Digital & DTS soundtracks, Dolby Pro Logic II

Aansluitingen: 1x digitaal optisch :z , 1x digitaal coaxiaal, 1x 6 kanaals direct (3 stereo-mini connectors), 1x Analoog stereo-mini voor MP3 or MiniDisc spelers.

8" subwoofer met houten behuizing.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 22:41 . Reden: edit ff gegevens toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:57:

Laat AJB even weten als je 'm hebt, en hoe -ie bevalt! Ik ben er ook ZEER in geinteresseerd, en alle ervaringen zijn welkom!

Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27
Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen de Logitech Z-540 en de Creative Inspire 4400.

Iemand een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Logitech for sure.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou jullie op de hoogte !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
Ik had het geduld niet meer om op een antwoord te wachten en heb de Logitech gekocht! (erg impulsief hé ;) ).

Zeker geen spijt van, het geluid is behoorlijk goed en de sub kan erg laag (zeggen m'n onder/naaste buren tenminste).

Nou heb ik alleen met m'n instellingen van m'n Terratec DMX Xfire 1024 zitten kloten en nu heb ik dus achter geen geluid meer :(

Ff kijken of er wat handige proggies zijn om het weer terug te krijgen / fijn te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Logitech heeft een tijd terug Labtec overgenomen en als ik zo me APX -4620 hoor..... zal het met die z-680 ook wel goed zitten denk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Even een vraagje tussendoor,

Ik zit te twijfelen tussen de Logitech 540, 560 en 640
Ik zit in een kamer van 3,5x3,5x2 meter en gebruik ze voornamelijk voor MP3 (VEEL) en Games (af en toe).
Dat de 560 super geluid geeft weet ik, daar betaal je ook voor, maar is dat geen overkill in zon kleine kamer???
Geluidskaart is een 5.1 live.

Is de subwoofer van de goedkopere setjes voldoende voor goede techno & rock/metal ???

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Midiland maakt ook errug lekkere setjes, is misschien niet zo'n bekend merk maar ik heb nu ongeveer 2 jaar een 5.1 setje van midiland.

De set die ik gebruik is de S4 8200 dit is dus een 5.1 setup. De sub is echt geweldig! Als je reviews leest zie je dat iedereen laaiend enthousiast is over deze sub. Er worden ook goeie kwaliteits kabels bij geleverd. Er zit zowel een optische als coax digital in aansluiting op en natuurlijk ook gewoon analoog.

Afbeeldingslocatie: http://www.midiland.com/images/8200-large(1).jpg

www.midiland.com voor meer info.

owja enne de prijs is $299.95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
pilsjesman schreef op 30 oktober 2002 @ 01:48:
Even een vraagje tussendoor,

Ik zit te twijfelen tussen de Logitech 540, 560 en 640
Ik zit in een kamer van 3,5x3,5x2 meter en gebruik ze voornamelijk voor MP3 (VEEL) en Games (af en toe).
Dat de 560 super geluid geeft weet ik, daar betaal je ook voor, maar is dat geen overkill in zon kleine kamer???
Geluidskaart is een 5.1 live.

Is de subwoofer van de goedkopere setjes voldoende voor goede techno & rock/metal ???
Wat is je budget? Mijn budget was € 80,- daar heb ik dus de Z-540 voor gekocht (zie boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
C00KW4US schreef op 30 oktober 2002 @ 08:24:
Midiland maakt ook errug lekkere setjes, is misschien niet zo'n bekend merk maar ik heb nu ongeveer 2 jaar een 5.1 setje van midiland.

De set die ik gebruik is de S4 8200 dit is dus een 5.1 setup. De sub is echt geweldig! Als je reviews leest zie je dat iedereen laaiend enthousiast is over deze sub. Er worden ook goeie kwaliteits kabels bij geleverd. Er zit zowel een optische als coax digital in aansluiting op en natuurlijk ook gewoon analoog.

[afbeelding]

www.midiland.com voor meer info.

owja enne de prijs is $299.95 :)
Sjeezus wat een gigantische sub! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:35:
Ik hou jullie op de hoogte !!!
Issie trouwens al leverbaar, of moet je er nog een tijdje op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Voor alle Z-680 afwachtenden:

nieuws: Logitech Z-680 5.1 speakerset beluisterd

:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 11-09 15:40
Ik vind de Logitech Z-560 wel een gaaf dingetje, maar zou die overkill zijn in een kamer van 2,5 bij 3,5 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nee hoor :) Heb hem hier ook in een kamer van ongeveer dezelfde afmetingen en dat gaat goed.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Iemand al een winkel gevonden waar ze de Z680 op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die z 680 al ? Was van plan om die te kopen en eventueel ook een standalone dvd speler (bvb sony) . Lijken jullie dat een goei idee of kan ik beter iets meer geld op tafel leggen voor een sorround systeem van pioneer, yamaha, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Kan iemand mij adviseren welk speakersetje ik het beste kan kopen van deze twee:

Trust 3000P
Logitech Z640

Over de Trust heb ik een hoop goede dingen gelezen. Over de Logitech heb ik eigenlijk nog helemaal niks gelezen, ik kan er ook geen fatsoenlijke reviews van vinden.

Kan iemand mij adviseren, ik ben behoorlijk audio n00b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
ehm, ik heb via-via gehoord dat de trust-speakers zonde van je geld was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ja ok, voor audiofielen zal die Trust waarschijnlijk bagger zijn (net als alle andere speakersetjes van die prijsklasse). Maar in deze review komt die Trust er juist erg goed uit door zijn goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het punt is dat ik beide niet kan vergelijken met elkaar, omdat er nog totaal geen reviews zijn van de Logitech. Zijn er in ieder geval mensen die de Z640 hebben of hebben beluisterd?

[ Voor 0% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 07-11-2002 01:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Over de Z-680: de Mediamarkt heeft 'm nog niet, en deed weer een knap staaltje 'dom kijken' toen ik er naar vroeg, Informatique heeft 'm wel op de lijst staan, maar kan 'm nog niet uit voorraad leveren. Verwachte levertijd een week, maar of dit een feit of wishful thinking is, kreeg ik er niet uit.

Afwachten dus maar. :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die Z640 heeft een vriend van me en eigenlijk vind ik dat setje wel goed klinken. Als ik echt kritisch ben, moet ik zeggen dat de sun afregelen wat lastig is (staat standaard wat hard, maar dat doen alle pc speakers), maar het klinkt wel erg ok voor de centjes!

Blijven pc speakers natuurlijk, en ik vind ze er ook niet zo heel mooi uit te zien, maar het klinkt wel ok (beter dan de 5300 iig).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 11-09 15:40
Weet iemand een winkel in Twente waar ik de Logitech Z-560 kan beluisteren? Heb er al heel wat opgebeld, maar niemand die hem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 16:40
Je kunt bij Informatiek.nl de Z-680 kopen, voor maar 419 euro. Een beetje duur als je kijkt naar andere zaken.

Zie ook: http://www.informatiek.nl/cgi-win/i.exe?A=406008

Toch iets te duur voor mij!

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Informatiek (???) heeft ze dus NIET op voorraad, en kan ook niet garanderen dat ze er binnen de beloofde week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik zag nu de Creative Inspire 6700 voor een vrij vriendelijk prijsje, zo'n 110 euro. En dat is een 6.1 setje. Bij Pcadvisor kreeg deze een gold award: review

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
Had er al eens een verkeerd topic voor geopend, dus probeer het hier nog eens..

Welke speakerset kan ik voor €125 of minder het best kopen??? ik wil graag een 5.1 of 2.1 setje, het ligt eraan welke het beste geluid zal produceren. Voor 5.1 is de ruimte waar ik in computer toch niet te best geschikt. Ik heb een 5.1 geluidskaart onboard, die ook een digitale SPDIF uitgang heeft, maar daar moet ik dan eerst nog een PCI bracket oid voor hebben omdat die aansluiting op het moment alleen nog op het mobo zit (ongebruikt). Ik zat te denken aan de volgende sets:

- Creative® Inspire; 2.1 / 2800

- Creative® Inspire; 5.1 / 5300

- Logitech Z-640 5.1

Zijn deze keuzes van rond de 120 euro slim of kan ik beter een goedkopere set kiezen? en zou het eventueel verstandig zijn om voor de ob. geluidskaart die ik nu (nog) zonder SPDIF gebruik een vervanger te kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zelf denk ik op de hcc de logitech 640 kopen
iets meer bas dan 5300

mijn combo word

SB Live! Platinum 5.1
http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=137

Logitech Z-640
http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

ik denk dat dit een goed combo is

105 voor Logitech® Z-640
en 109 voor Creative SoundBlaster Live Platinum 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op het Klipsch Forum hebben ze wat problemen met die nieuwe Logitech Z-680. Sissende speakers :/
http://forums.klipsch.com...5-47F6-A14C-D7604AEFCB53}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 02:43:
Hier op het Klipsch Forum hebben ze wat problemen met die nieuwe Logitech Z-680. Sissende speakers :/
http://forums.klipsch.com...5-47F6-A14C-D7604AEFCB53}
8)7 welke speaker moet ik dan nemen rond de 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08 10:51

justanotheruser

#hashtag

Ikke over 10 dagen de Z680 van logitech......... is naar mijn weten nu het beste PC speakersetje wat er te krijgen is. (thuisbezorgd onder rembours voor onder 400 euro)

ICM SBlive 5.1

iemand een tip over hoe de kabels netjes weg te werken of iets dergelijks

To Tweak Or Not To Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zo'n dure speaker set koopt zou ik tog wel wat betere geluidskaart kopen

SB Live! Platinum 5.1
[url] http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=137 [url/]
heb je ook een leuk frontje
of je koopt een audigo
Wat je met die speakerset doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justanotheruser schreef op 16 November 2002 @ 10:32:
Ikke over 10 dagen de Z680 van logitech......... is naar mijn weten nu het beste PC speakersetje wat er te krijgen is. (thuisbezorgd onder rembours voor onder 400 euro)

ICM SBlive 5.1

iemand een tip over hoe de kabels netjes weg te werken of iets dergelijks
onder het vloerkleed
geef het draadje een andere kleur
als het te lang is haal er een stukje tussen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 13 November 2002 @ 20:27:
Ik zag nu de Creative Inspire 6700 voor een vrij vriendelijk prijsje, zo'n 110 euro. En dat is een 6.1 setje. Bij Pcadvisor kreeg deze een gold award: review

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb de Inspire 6700 set samen met een Audigy 2 gekocht, en ben zeer tevreden.

Alhoewel 5x8 watt RMS satelites, 20 watt RMS center en 22 watt RMS sub niet veel lijkt, is het voor mijn situatie genoeg. Normaal achter mijn PC staat het volume op 3/10. Als ik gek doe zet ik het volume op 5/10.

Overall geluid is goed, vergelijkbaar met een eenvoudig hi-fi setje. Mid is ietsje te zwak, high is crispy en low is vol en redelijk strak. (Plaatsing is erg belangrijk; sub staat nu onder mijn buro en versterkt de bas te veel.)

Leuke feature is de master en sub volume plus headphone plug op de remote.

Zeer goede prijs/kwaliteit.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2002 17:49 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 17:43:
[...]
staat het volume op 3/10. Als ik gek doe zet ik het volume op 5/10.
Wanneer leren mensen dat je niet aan je volumeknop kan afmeten hoe hard het geluid gaat :/
Overall geluid is goed, vergelijkbaar met een eenvoudig hi-fi setje. Mid is ietsje te zwak, high is crispy en low is vol en redelijk strak. (Plaatsing is erg belangrijk; sub staat nu onder mijn buro en versterkt de bas te veel.)
NOFI, maar het goedkoopste losse componenten setje wat je hifi kan noemen speelt jouw set eruit. Elke set trouwens.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 16 November 2002 @ 17:57:
Wanneer leren mensen dat je niet aan je volumeknop kan afmeten hoe hard het geluid gaat :/
Een aantal reviews over de 5300 stellen dat het geluid niet echt hard gaat. Ik wil hier mee aangeven dat het opgegeven vermogen voor PC gebruik genoeg is, als je feestje in de straat gaat organiseren is het logish dat het niet toereikend is.
NOFI, maar het goedkoopste losse componenten setje wat je hifi kan noemen speelt jouw set eruit. Elke set trouwens.
Wedden dat een bagger set bij de kijkshop slechter klinkt!

PS. mijn NAD set is voor op de bank. [The right equipment, for the right purpose!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:09:
[...]

Een aantal reviews over de 5300 stellen dat het geluid niet echt hard gaat. Ik wil hier mee aangeven dat het opgegeven vermogen voor PC gebruik genoeg is, als je feestje in de straat gaat organiseren is het logish dat het niet toereikend is.
Over wel of niet hard genoeg gaan: da is subjectief. Die 5300 zou ik nooit nemen omdat ik hem niet goed vind klinken maar ook omdat ie niet hard genoeg voor mij gaat. Maar dat kan je niet met de stand van de volumeknop aangeven :o
[...]

Wedden dat een bagger set bij de kijkshop slechter klinkt!
Ik had het over hi-fi, niet low-fi :o :D
PS. mijn NAD set is voor op de bank. [The right equipment, for the right purpose!]
Als je hem ook voor de pc kan gebruiken dan is dat mooi meegenomen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26
wat vinden jullie van de Creative® Inspire? 5.1 Digital 5500?

hij heeft een externe decoder, met digitale glasvezel ingang, en voor de rest lijkt mij volgens mij best wel veel op de 5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Ik heb inmiddels de Altec Lansing 251 gekocht, en ik moet zeggen dat hij me prima bevalt, lekkere bass en ook uit me sattelietjes komt lekker geluid. Nu nog even wachten op mijn SB Live 5.1 en dan isset helemaal compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de beste suround set van de volgende: (allemaal rond de 100 euro)

Logitech Z-640

altec 251

Creative Inspire 5.1 Digital 5500

in combenatie met
SB Live Platinum 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik zit te twijfelen tussen de Creative 5300 (of 5500 als t verschil minimaal is) en de ABIT SP50. Divxjes kijk ik altijd beneden op de tv met home cinema set, dus het is eigenlijk alleen voor games en muziek. Welke is de beste keus voor mij ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb net een Soundblaset Audigy platinum EX weten te bamchtigen tegen een mooie prijs. Nu zoek ik alleen nog een bijpassende speakerset (khep nu een fps1600 van creative). Ik heb er rond de 300 euro voor over. 5.1 of 6.1 het liefst.

Ik zat zelf te denken aan de logitech z- 640 die zijn goedkoop en goed betaalbaar.

Altec lansing (spel ik het goed) schijnen ook wel aardige speakers te zijn. Heb ze echter nog nergens kunnen beluisteren.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga op de HCC proberen een Z-680 te bemachtigen. Damn man wat een MACHTIGE setjes is dit. Je kan 4 devices (minidisc, dvd, xbox/psx2 en je pc) tegelijkertijd aansluiten op het set en gewoon met een knopje het device kiezen die je wilt!!

Gruwelijke setje is dit man

http://www.logitech.com/i...countryid=19&languageid=1

Madlive ik zou als ik jou was gewoon voor de Z-680 aangezien je budget +/-300€ ik heb ook zitten tobben over de Z-640, maar je koopt het beste speakerset voor de PC. Blaast alles qua prestatie en prijs eruit....

[image]http://www.logitech.com/lang/images/0/966.gif[/image]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Heeft iemand ervaring met deze set ?
Heb nu een DTT2200 is de Inspire 5500 veel beter in vergelijking met deze, of valt dat wel mee ?

Kan hem voor €134 kopen, dus prijs valt wel mee, denk ik zo. :)

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://content.europe.creative.com/artwork/thumb/Insp5500D_c.jpg

Grotere Versie

Power Specifications:
o 6 Watts (RMS) centre channel
o 6 Watts (RMS) per surround satellite (x4)
o Powerful 18 Watts (RMS) subwoofer
o Frequency Response 45Hz-20kHz
Dolby Digital® and Dolby Pro Logic processing for awesome surround sound
Heavily reinforced wood subwoofer with 6-channel amplification for an enhanced audio experience
Line-in, digital coaxial and optical inputs for multiple connectivity to DVD players and other devices
Wireless remote control with key functions for convenient control
New sleek decoder with elegant silver front panel to suit any environment

Heb search gebruikt, React en Omega en helemaal niks kunnen vinden over deze set.

Want dan verkoop ik de DTT2200 aan mijn broertje voor de Gamecube. Je kan de DTT2200 toch op de GameCube aansluiten of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

kijk eens naar een gamecube of een gemiddeld apparaat en kijk hoeveel speakers je daarop aan kan sluiten... Zo moeilijk is het niet? en nee, je zal niet een wereld van verschil gaan meemaken, want daarvoor zal je daadwerkelijk een kwaliteitstap beter moeten gaan doen. Het werkt niet zoals bij PC's dat je een nieuwere koopt en dat het dan ineens veel beter is. Je moet ook daadwerkelijk een betere kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

anders koop je 2 2.1 setjes, 1 op de achter en 1 op voor, heb je surround subwoofers een soort van 4.2 dus :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

kheb vandaag de z680 besteld :)

ik kreeg te horen dat ze em op 5 december binnen kregen, (rax) zou iemand me kunnen zeggen (die er een beetje verstand van heeft ;) ) of ik daar van uit mag gaan ? of dat dit weer een maand of wat wordt opgeschoven...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelele
  • Laatst online: 08-09 13:12
Ik ben mede geinteresseerd in de z-680.

Echter nu heb ik al op een aantal plekken velen horen klagen dat de set opvallend hisst.

Een groot deel van de eerste Namerikaanse batch schijnt dit probleem te vertonen.

Iemand nu al 'hands-on' ervaring die deze 'productiefout' kan weerleggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

koelele schreef op 22 November 2002 @ 12:50:
Ik ben mede geinteresseerd in de z-680.

Echter nu heb ik al op een aantal plekken velen horen klagen dat de set opvallend hisst.

Een groot deel van de eerste Namerikaanse batch schijnt dit probleem te vertonen.

Iemand nu al 'hands-on' ervaring die deze 'productiefout' kan weerleggen???
er is volgens mij nog niemand in nederland die dit ding via normale weg al te pakken heeft hoor :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelele
  • Laatst online: 08-09 13:12
Waren ook idd buitenlandse fora. Maar ik wilde dit weekend of anders heel binnenkort dit setje probere aan te schaffe maar na al dat gezever wil ik toch eerst wat 'ollandse bevindingen lezen.

Ik ga er alsnog van uit dat zowel jij als ik er binnenkort beide dik plezier van hebben (ik nodig mezelf niet uit ofzo hoor :+) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

die z680 iss te koop op hcc voor 425! dikke centen voor een pc speaker set 8)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de Z-560 ook als 2.1 systeem gebruiken, dus 2 satellieten plus subwoofer. (en de andere 2 satellieten gewoon in de doos laten zitten)?????

De promedia 2.1 van klipsch vind ik niet zo leuk, en de overige 2.1 systemen zijn allemaal bagger!

Wat zijn de afmetingen van die satellieten eigenlijk, op de site van logitech staat hierover niets.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

waarom wil je ingodnaam een 2.1 set?

er is op de hcc een 5.1 set incl soundcard van creative voor 99 euro

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaring met de Creative Inspire 4.1 4400 speaker set?

Afbeeldingslocatie: http://www.dealsdirect.ca/speakers/pictures/inspire4400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op 22 November 2002 @ 19:18:
waarom wil je ingodnaam een 2.1 set?

er is op de hcc een 5.1 set incl soundcard van creative voor 99 euro
Maar kan het? of weet je het ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Laatst online: 11-09 12:30
mindcre8r schreef op 22 November 2002 @ 18:16:
die z680 iss te koop op hcc voor 425! dikke centen voor een pc speaker set 8)
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds ongeveer 3 maanden de abit sp-50 en ik kan je vertellen dat ding is VET!!!!
Alleen die subwoofer al die is groter als mijn miditower :o
En verder zijn de 5 satellietjes van metaal en daar komt toch echt wel een vet geluid uit moet ik zeggen.
Als ik hem op bijna voluit zet komt er gewoon nog een mooi geluid uit. En verder kan je er nog vanalles op aansluiten van achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik was er zelf en ben de hele hcc overgeweest so believe me.

ik heb ook nog even met die logitech gasten staan praten, doe vertelde me dat er 120 set's leverbaar zijn voor heel nederland binnenkort dus die dingen zijn nogal schaars :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 19:29:
[...]

Maar kan het? of weet je het ook niet?
ik had een 4.1 set van labtec en dat ging prima op 2.1 dus ik denk dat dat ook wel moet lukken... doe anders een test bij die winkel / stand

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Informatique heeft nu de Creative inspire 6700 in de aanbieding voor 109 euro (6.1 setje). Dat is naar mijn weten zeker niet gek. Ik heb er gelijk maar 1 bestelt voor mijn broertje.

Ik spaar zelf door voor de logitech z680 (sjees wat zijn ze duur ;))

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de Z-560 ook als 2.1 systeem gebruiken, dus 2 satellieten plus subwoofer. (en de andere 2 satellieten gewoon in de doos laten zitten)?????

De promedia 2.1 van klipsch vind ik niet zo leuk, en de overige 2.1 systemen zijn allemaal bagger!

Wat zijn de afmetingen van die satellieten eigenlijk, op de site van logitech staat hierover niets.

butrosgali wijzigde dit bericht 22-11-2002 19:18 (18%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb de Z680 nu thuis staan, prachtig setje. Funprice en BCE heeft ze, of had ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb de 6700 gekocht vandaag in beverwijk op de zwarte markt (heb je ook eeh computer stand) ze hadden em voor 105€ dus dat is een goeie prijs.

ik heb al1 1 probleempje ik krijg de centre rear niet aan de praat op mn geluids kaart (digifire 7.1) vaag iemand een idee?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

*kick!*

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:47

Gepperd

Burp!

Ik wil m'n vriendin de Logitech Z-340 (2.1) cado doen..Heeft iemand ervaring met deze speakerset? Het is dus alleen voor mp3 muziek, verder geen films of games. Is het geluidsnivo voor een beetje trance muziek ook voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

GUBO schreef op 20 November 2002 @ 19:16:
Heeft iemand ervaring met deze set ?
Heb nu een DTT2200 is de Inspire 5500 veel beter in vergelijking met deze, of valt dat wel mee ?

Kan hem voor €134 kopen, dus prijs valt wel mee, denk ik zo. :)

Pic:
[afbeelding]

Grotere Versie

Power Specifications:
o 6 Watts (RMS) centre channel
o 6 Watts (RMS) per surround satellite (x4)
o Powerful 18 Watts (RMS) subwoofer
o Frequency Response 45Hz-20kHz
Dolby Digital® and Dolby Pro Logic processing for awesome surround sound
Heavily reinforced wood subwoofer with 6-channel amplification for an enhanced audio experience
Line-in, digital coaxial and optical inputs for multiple connectivity to DVD players and other devices
Wireless remote control with key functions for convenient control
New sleek decoder with elegant silver front panel to suit any environment

Heb search gebruikt, React en Omega en helemaal niks kunnen vinden over deze set.

Want dan verkoop ik de DTT2200 aan mijn broertje voor de Gamecube. Je kan de DTT2200 toch op de GameCube aansluiten of niet :?
Is die 5500 gewoon een 5300 met een externe DD :?
Enuuh hoe kom jij aan die € 134 :+ Wil ik ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zijn er nog mensen op de HCC wezen luisteren bij creative? Ik had er helaas geen tijd voor, maar ik wil graag weten of daat de Camebridge Soundworks 550 THX set te belusiteren was en hoe die klonk. tis namelijk die set of de Logitech Z-680, tis niet voor mezelf maar voor kennissen en ik geef graag goed advies :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:01:
Ik heb nu sinds ongeveer 3 maanden de abit sp-50 en ik kan je vertellen dat ding is VET!!!!
Alleen die subwoofer al die is groter als mijn miditower :o
En verder zijn de 5 satellietjes van metaal en daar komt toch echt wel een vet geluid uit moet ik zeggen.
Als ik hem op bijna voluit zet komt er gewoon nog een mooi geluid uit. En verder kan je er nog vanalles op aansluiten van achteren.
lieg beest.. over die 3 maandjes :P

maaruh.. idd goed geluid uit de sp-50

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips A5.100 Extreme surround power:
Specs
Creative Inspire 5100:
Specs

Ik kwam ze dus allebei tegen voor 99 Euro (+/- 10), en ik vroeg me af of d'r hier iemand is die me kan zeggen waarom ik die Inspire zou moeten kiezen...
Die van Philips heeft immers meer vermogen, en is net zo duur...
Is d'r iets wat ik over het hoofd zie? Waarom is die van Creative dan nog zo duur (of die van Philips zo goedkoop)?

edit:

De Specs van de Inspire 5300, die net zo duur als de Philips is, of zelfs duurder.
Hiervoor dezelfde vragen als hierboven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd

Gepperd

Burp!

Niemand ervaring met een Logitech Z340?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis makkelijk als je het beste wilt koop je een klipsch (anders een versterker + boxen kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, idd makkelijk oordelen als je de Creative Megaworks 510D en de Logitech Z560/680 nog nooit gehoord hebt.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik hoor wel vaak goeie verhalen over die Klipsch. Ik was zelf verantwoordlijk voor de demo van de Z-680 op de HCC en een paar keer had ik iemand die over de Klipsch begon. Echter schijnt dit merk wel moeilijk leverbaar te zijn in NL.

Dat de set opvallend hisst is mij iig niet opgevallen en bijvoorbeeld Jeroen de Jager (van Computer Totaal) heeft na een demonstratie van de Z-680 hierover niks gezegd (volgens mij een echte kenner). De Z-680 is nu in een kleine aantal uitgeleverd geweest en schijnt pas begin volgend jaar echt goed leverbaar te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door VTec op 25-11-2002 13:19 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 25 november 2002 @ 13:01:
Ja, idd makkelijk oordelen als je de Creative Megaworks 510D en de Logitech Z560/680 nog nooit gehoord hebt.
ckurs makkelijk oordelen als je ze alle 3 gehoord heb !! (met alle 3 bedoel ik klipsch 5.1, megaworks 510D en logitech z680 de z560 heb ik nog niet gehoord!)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 13:16:
[...]

ckurs makkelijk oordelen als je ze alle 3 gehoord heb !! (met alle 3 bedoel ik klipsch 5.1, megaworks 510D en logitech z680 de z560 heb ik nog niet gehoord!)
En waarmee heb je ze dan gehoord ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 25 November 2002 @ 13:20:
[...]

En waarmee heb je ze dan gehoord ?
SB live 5.1 platinum (klipsch en z680) en terratec 6fire (510D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd

Gepperd

Burp!

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 12:55:
tis makkelijk als je het beste wilt koop je een klipsch (anders een versterker + boxen kopen)
Ik wil niet het beste, want zoveel geld heb ik niet :) Ik vraag me alleen af of die Logitech Z340 goed klinken en of iemand daar ervaring mee heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepperd schreef op 25 november 2002 @ 14:50:
[...]

Ik wil niet het beste, want zoveel geld heb ik niet :) Ik vraag me alleen af of die Logitech Z340 goed klinken en of iemand daar ervaring mee heeft..
Ow okee, ik zou het niet weten ik heb de z340 niet beluisterd sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiek!

Ik heb op de HCC een Creative Inspire 6.1 setje gekocht. Dit omdat ik al jaren een 5.1 set wil. Helaas ben ik maar een arme student en heb ik nog geen geld voor een goed HT set van > 2000 euro. Daarom dacht ik hier wel een paar jaar mee vooruit te kunnen.

Ik moet zeggen dat ie zeer goed klinkt! Alleen kwam ik er thuis achter dat m'n sb Live player 1024 een 4.1 soundcard is :'( (Ik nog zo vragen aan een aantal lui: Is de sblive Value (1024) 5.1?? Ja die is 5.1 zeiden ze.. Dus ik blij dat setje kopen.... Helaas.. Geen 5.1 :'()

Maar iig..
Ik gebruik het setje puur voor het kijken van Films DVD en Divx (Alle DivX-films ondersteunen tegenwoordig wel AC3). Ik heb dit setje dus ook puur gekocht voor het 5.1 effect. Wat ik nu dus niet kan creeren :'(.

Mijn vraag:

Welke geluidskaart kan ik hier nu het beste bijkopen?? Ik heb zoals gezegd niet veel geld.
Heb ik aan de sbLive 5.1 voldoende of kan ik het beste voor de Audigy gaan?

ik Dank U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Persoonlijk zou ik voor de Audigy I kiezen.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon je Stereo op je geluidskaart aansluiten en niet gaan kloten met dure speakersystemen maar das ieders keus voor zich :) als je pc niet in de buurt staat oké dan neem je een Creative setje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 13:23:
[...]

SB live 5.1 platinum (klipsch en z680) en terratec 6fire (510D)
Ja, maar muziek ? Wat voor muziek, wat voor opname, games, films ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok, ook ik ben dus van plan om een 5.1 setje te kopen icm met een nieuwe geluidskaart.

Zelf dacht ik aan:
Audigy I + 5300 of Audigy II + 6700

Opzich ben ik tevreden met een 5.1 setje, maar die 6.1 verschilt niet eens zoveel met de 5.1...

Klopt het trouwens dat de Audigy II 6.1 ondersteunt, en de Audigy I niet?
Iemand ervaringen met bovenstaande combi?

Jaja, dit is iets wat ik voor mezelf moet beslissen... ik weet het... :z

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

die 6.1 heeft een sterkere centre speaker en een extra rear centre B)

klinkt bij mij prima

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En wat voor geluidskaart heb je eraan hangen..?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:19:
Kiek!

Ik heb op de HCC een Creative Inspire 6.1 setje gekocht. Dit omdat ik al jaren een 5.1 set wil. Helaas ben ik maar een arme student en heb ik nog geen geld voor een goed HT set van > 2000 euro. Daarom dacht ik hier wel een paar jaar mee vooruit te kunnen.

Ik moet zeggen dat ie zeer goed klinkt! Alleen kwam ik er thuis achter dat m'n sb Live player 1024 een 4.1 soundcard is :'( (Ik nog zo vragen aan een aantal lui: Is de sblive Value (1024) 5.1?? Ja die is 5.1 zeiden ze.. Dus ik blij dat setje kopen.... Helaas.. Geen 5.1 :'()

Maar iig..
Ik gebruik het setje puur voor het kijken van Films DVD en Divx (Alle DivX-films ondersteunen tegenwoordig wel AC3). Ik heb dit setje dus ook puur gekocht voor het 5.1 effect. Wat ik nu dus niet kan creeren :'(.

Mijn vraag:

Welke geluidskaart kan ik hier nu het beste bijkopen?? Ik heb zoals gezegd niet veel geld.
Heb ik aan de sbLive 5.1 voldoende of kan ik het beste voor de Audigy gaan?

ik Dank U
Die ervaring had ik dus ook; die mensen die daar staan te verkopen weten d'r echt vaak geen bal van.
Het beste kun je gewoon ff naar de dichtstbijzijnde computer met internet lopen, en daar ff de specs opzoeken...

(en ik zou een sblive 5.1 kopen in jouw geval... die zijn tenminste niet zo duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

(Alle DivX-films ondersteunen tegenwoordig wel AC3)
Nee hoor, dat is ook de reden waarom ik niet aan divx doe.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 26 november 2002 @ 17:46:
[...]

Trust me.. Van de Films nu die uitkomen op DivX heeft 90% AC3 :D. En anders is er nog wel een goeie SVCD versie van. Tuurlijk DVD is altijd beter en mooier, maar helaas heb ik daar het geld niet voor :'(

Maar om ff terug te komen op m'n vraag... Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de 5.1 en de Audigy. Heb de 5.1 voor 40 euro zien staan en de Audigy (oem) voor 73 euro. Ik denk dat ik aan die 5.1 wel genoeg heb, aangezien het me puur om het 5.1 gaat, zal mij een worst wezen wat voor leuke extra foefjes er allemaal bij zitten.

Scipionyx

Ik geloof dat die 5300 een interne AC3 decoder heeft. Dat heeft de 6700 niet. Ik heb eerst zitten twijfelen tussen de 5100 en de 6700 en ben voor de 6700 gegaan omdat deze gewoonweg veel beter klinkt! Heeft een goeie grote center speaker en uit de sateliet-boxjes komt ook zeer goed geluid. De 5100 klonk hiermee vergeleken echt bagger!! (En ja, de 6700 klinkt bagger als je het vergelijkt met een echt HT-set van 2000 euro ;) )

da_weezle

Ik weet dat de mensen daar er vaak geen verstand van hebben. Maar ik dacht als ik het aan 5 mensen vraag, en daarbij nadrukkelijk zeg dat het om de value (1024) gaat, dat er vast wel 1 tussen zit met het goeie antwoord. Heb het zelf aan 2 mensen van Creative gevraagd die daar waren |:(
Als ik had geweten dat ik zo'n setje ging halen had ik eerst ook wel onderzoek gedaan op internet. Maar kwam op de hcc, zag die leuke aanbieding (3 uur aan het afwegen geweest om het wel of niet te doen.. ) En uiteindelijk toch maar dat setje gekocht. Ook nog geen spijt van gehad, afgezien van het feit dat ik nu een nieuwe geluidskaart moet kopen.
Heb gisteren Band Of Brothers SVCD (met AC3) gezien. En toen dus maar 4 boxen en subwoofer aangesloten. En het klonk al werelds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

JT schreef op 26 November 2002 @ 17:46:
[...]

eh, ac3 kan prima in een divx'je hoor, ze hebben het niet allemaal, maar van de goede releases heeft een hoog percentage het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
De Audigy 1 gaat in prijs omlaag lijkt me, met de introductie van de Audigy 2..
Deze zijn allebei imo zeer de moeite waard (en aangezien de A2 niet zo gek veel duurder is, en toch qua kwaliteit een stuk beter is dan de A1, zou ik voor deze gaan).

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pricewatch:

Creative SoundBlaster Audigy 2 Player € 127,-
Creative SoundBlaster Audigy Player (OEM) € 73,-
Creative SoundBlaster Live 5.1 (OEM) € 36,-
Creative Soundblaster Live 5.1 Digital € 41,-

Scheelt nogal wat dus :'(
Wat is het verschil tussen de 5.1 (OEM) en de Digital??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nefiorim schreef op 27 november 2002 @ 10:55:
[...]

De Audigy 1 gaat in prijs omlaag lijkt me, met de introductie van de Audigy 2..
Deze zijn allebei imo zeer de moeite waard (en aangezien de A2 niet zo gek veel duurder is, en toch qua kwaliteit een stuk beter is dan de A1, zou ik voor deze gaan).

Da's wel heel erg offtopic in dit draadje, maar zoveel beter is een audigy2 niet hoor, alleen met EAX en processorbelasting misschien, verder hoor je dat echt niet (zeker niet met PC speakers, maar dat krijg je de gemiddelde tweaker toch niet duidelijk gemaakt).\

My god, wat een drama weer hierzo zeg. De 5300 heeft geen interne decoder...Om maar weer wat foute informatie aan te stippen.

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 27-11-2002 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst Audigy 2 Platinum en een Inspire 6700 gehaald en dat klinkt toch wel gaaf hoor (en ja ik had geld teveel, daarom een audigy 2 en geen audigy 1 O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mensen ik wil graag een nieuwe boxenset aanschaffen (heb nu van die oude philips dingen) waarmee ik goed games kan spelen. Geen 4 speakers enz gewoon
2 speakers en een subwoofer (2.1 dus).

Nou heb ik er al wel een paar gezien ik wil het liefst niet meer als rond de €50 kwijt zijn mag iets meer zijn maar niet €20 meer ofzo.

Ik heb al een creative set gezien (creative inspire 2.1 2400) is dat setje wat? Hoe is het geluid in games en met mp3's?

(btw mijn geluidskaart is een: Hercules Muse XL).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

iemand nog een tip?? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.