Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.715 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.emastec.co.kr/~sales/DA-AV6.htm

Deze set kun je onder anderen bestellen bij Conrad.
Ik heb het risico genomen, en ze besteld: mocht het niet goed zijn, kan ik ze op laten halen door Conrad, en krijg ik m'n geld terug... (wat een service trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was trouwens geen tip voor Schnumi: de Mastec DA-AV6 kost +/- 350 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 10:26

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Wat dacht je van :
Harmon Kardon 395 Speakers - € 47,60

kun je bij Dell kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
okejik wil morge die Logitech Z640 halen....

paar vragen over die bass (kan nix in reviews vinden): Is tie lekker laag zoals die Z560 geloof ik? Of waarmeej is die bass vergelijkbaar want dat speelt een grote rol voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:40
Don3k schreef op 02 december 2002 @ 20:11:
okejik wil morge die Logitech Z640 halen....

paar vragen over die bass (kan nix in reviews vinden): Is tie lekker laag zoals die Z560 geloof ik? Of waarmeej is die bass vergelijkbaar want dat speelt een grote rol voor mij.
Ik dacht dat de subwoofer hetzelfde was als bij de 560, zoniet een stukkie beter :)

Ik was in de war met de 680.

[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 02-12-2002 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Saekerhett schreef op 02 December 2002 @ 20:46:
[...]

Ik dacht dat de subwoofer hetzelfde was als bij de 560, zoniet een stukkie beter :)
Maar de sub van die 560 is 100wat en die van 460 "maar" 20 volgens de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Volgens mij is de Z-640 vergelijkbaar met de Z-540. De Z-560 is wel een stukkie duurder en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Wat dacht je van :
Harmon Kardon 395 Speakers - € 47,60

kun je bij Dell kopen.
Lijkt me een werkelijk uitstekende keuze. Gebruik deze boxen ook, en klinken mij veel beter in de oren dan eerdere 2.1 setjes die ik had (Philips, Creative, Altec Lansing). Subwoofer bonkt lekker mee, maar niet op irritante wijze, het wordt echt goed gebruikt als ondersteuning van de muziek. Mooi, diep geluid voor weinig geld, dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:40
Don3k schreef op 02 december 2002 @ 20:50:
[...]

Maar de sub van die 560 is 100wat en die van 460 "maar" 20 volgens de specs.
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 02 december 2002 @ 21:01:
Volgens mij is de Z-640 vergelijkbaar met de Z-540. De Z-560 is wel een stukkie duurder en beter.
Klopt, jullie hebben gelijk, ik was in de war met de 680 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

JT schreef op 26 mei 2002 @ 23:06:
[...]

THX houd weinig in. Tis THX multimedia, niet die voor hifi.
dat si BS, thx geeft aan dat een instalatie een bepaalde hoeveelheid db?s kan halen en met een bepaalde afwijking.
dacht dat ie op 100db zit. die _/-\o_ 560 _/-\o_ van mij gaat anders goed hard! :D
en heb in de winkel de 5.1 gehoord en gezien, dat verschil is minimaal.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
the_virus schreef op 02 december 2002 @ 21:25:
[...]

dat si BS, thx geeft aan dat een instalatie een bepaalde hoeveelheid db?s kan halen en met een bepaalde afwijking.
dacht dat ie op 100db zit. die _/-\o_ 560 _/-\o_ van mij gaat anders goed hard! :D
en heb in de winkel de 5.1 gehoord en gezien, dat verschil is minimaal.
dus geen verschil tussen de Z460 en Z560 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Don3k schreef op 02 december 2002 @ 22:12:
[...]

dus geen verschil tussen de Z460 en Z560 :)
8) ik bedoel de 560 en de 580 (toch?)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

the_virus schreef op 02 december 2002 @ 21:25:
[...]

Ja, en zegt dat wat over de kwaliteit ? Nee. Daarbuiten zijn de specs voor THX multimedia zo laag dat het niks inhoud voor pc speakers. Maar goed, ook hier doet de marketing weer goed z'n werk :D Je weet amper wat het inhoud, alleen van de DB's, maar als jij het wilt geloven, go right ahead :D

[ Voor 19% gewijzigd door JT op 02-12-2002 23:25 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
wat klote dat ik nix over de Z640 kan vinden (iets bruikbars, behalve 1 review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DouweGNL schreef op 02 december 2002 @ 21:15:
[...]
Lijkt me een werkelijk uitstekende keuze. Gebruik deze boxen ook, en klinken mij veel beter in de oren dan eerdere 2.1 setjes die ik had (Philips, Creative, Altec Lansing). Subwoofer bonkt lekker mee, maar niet op irritante wijze, het wordt echt goed gebruikt als ondersteuning van de muziek. Mooi, diep geluid voor weinig geld, dus :)
Ik heb ze ook liggen, echt een super lekkere set speakers! mooie bass, nooit kraken.. mooie hoge tonen..

Heb op de HCC voor de gein (geld over) een set ULTRON Octavus 5.1 650W gekocht.Ik weet het ook wel, alleen de naam al klinkt niet echt als goeie kwaliteit..maar toch..

Afbeeldingslocatie: http://www.comnetshop.de/images/products/8175.jpg

Maar mn Creative SB Live! Value kaart is toch NIET surround, en ik dacht van wel.. ik heb natuurlijk wel alles stereo aangesloten, en ben niet echt onder de indruk van de set.. het was ook maar 70 pleuro dus veel moet je niet verwachten, maar ik dacht.. naja boeie, lekker surround soundje in mn kamer bij films en games..

Vanavond sluit ik em wel effe aan op mn dvd speler. effe surround testen.

heeft iemand anders ook dit setje thuis staan?

ondertussen kijk ik naar een nieuwe soundcard voor mn pc, ik dacht gewoon simpel aan een Creative SB Live! 5.1 (bulk ?)
(-edit- ik zie op de vorige pagina al een verhaaltje staan over deze zaken -edit-)

-edit- hehe doorverkopen aan mn broertje of zusje en zelf een mooie nieuwe kopen.. ik zag eerder in een van deze laatste pagina's 2 sets die allebei rond de 100 Euro... kan iemand dat bevestigen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 02:01:
Philips A5.100 Extreme surround power:
Specs
Creative Inspire 5100:
Specs

Ik kwam ze dus allebei tegen voor 99 Euro (+/- 10), en ik vroeg me af of d'r hier iemand is die me kan zeggen waarom ik die Inspire zou moeten kiezen...
Die van Philips heeft immers meer vermogen, en is net zo duur...
Is d'r iets wat ik over het hoofd zie? Waarom is die van Creative dan nog zo duur (of die van Philips zo goedkoop)?

edit:
De Specs van de Inspire 5300, die net zo duur als de Philips is, of zelfs duurder.
Hiervoor dezelfde vragen als hierboven.
Kan iemand deze vraag dus nog even beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 10:25

PnD

like in Pinda ^_^

Ik zal het nog 1 x duidelijk stellen mensen :)

De Logitech Z-560 en de Z-680 zijn de KNALLERS van logitech.
4.1 5.1
Dit zijn echte Klipischkillers :P Maar ze kosten dan ook wat minder als onderstaande :)

De Logitech Z-340 (2.1) en Z-540 (4.1) en de Z-640(5.1) zijn de wat minder krachtige versies, vergelijk baar met de Inspire 5100/5300, wel iets beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (bijna) het hele topic doorgenomen, en de Terratec HomeArena 5.1 icm de Terratec Sixpack kaart staat me wel aan. de kaart is 40 euro duurder dan een SB Live! 5.1 kaart van Creative.. zijn hier nog redenen voor? schijnt wel een dikke kaart te zijn, die terratec.

Terratec HomeArena 5.1 € 133,-
Terratec SoundSystem SiXPack 5.1+ € 69,-

Review: http://www.hardwareinfo.nl/reviews.php?id=302&page=8

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DouweGNL schreef op 02 December 2002 @ 21:15:
[...]
dat klinkt goed. :) Zit het met het geluid/vermogen in games ook goed?? :) En heeft iemand misschien een pic van de set? :)

btw: is dit de goede set??

http://dellware.euro.dell...&co=&b=DNLLOSKU-520-10120

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 03-12-2002 14:43 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk (als het om die Harman/Kardon 2.1 set gaat:
Afbeeldingslocatie: http://64.95.118.51/images/opti/36/14/688282-elec_lg-resized200.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Neej, dat is een andere set. De 395 heeft een 'rechte' subwoofer, vrij groot ten opzichte van de speakers. schnumi zelf geeft wel de goede link, btw.
Piccie:
Afbeeldingslocatie: http://computer.2dehands.nl/fotos/1333259.gif

Vermogen is in mijn ogen goed, al kan de set niet echt oorverdovend hard, al is het hard genoeg om je buren te verjagen en de kasten om je heen te laten trillen :). Groot voordeel is wel dat muziek met de boxen vol open ook nog goed klinkt, en niet gaat vervormen. Het zou overigens best kunnen dat de speakers wel op 'oorverdovend' geluidsniveau kunnen komen met een andere geluidskaart, heb ik niet uitgeprobeerd (Turtle Beach Santa Cruz installed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
hmm.. dan maar morge die Z540 halen aangezien die Z640 duur is.... en alleen een center speaker erbij krijgt met dezelfde sub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik heb nu mijn Z-640 'omgeruild' voor de Creative Inspire 6.1 6700. Niet dat de Z-640 niet goed was, maar meer omdat ik graag gebruik wil maken van de extra functie van mijn Audigy II, de 6.1 :) Nog niet aangesloten, maar ik ben benieuwd naar het verschil tussen de Logitech en Creative.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op 03 december 2002 @ 16:44:
Ik heb nu mijn Z-640 'omgeruild' voor de Creative Inspire 6.1 6700. Niet dat de Z-640 niet goed was, maar meer omdat ik graag gebruik wil maken van de extra functie van mijn Audigy II, de 6.1 :) Nog niet aangesloten, maar ik ben benieuwd naar het verschil tussen de Logitech en Creative.
wat zijn jouw ervaringen met de 640?

enne, wat moet je voor je ervoor hebben? :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

VTec schreef op 03 December 2002 @ 16:44:
Alleen als je even had gekeken naar het aantal DVD's beschikbaar met Dolby Digital EX en DTS ES dan had je tot de conclusie kunnen komen dat de extra speaker bij de 6700 niet opweegt tegen de extra kwaliteit van de 640 :o

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DouweGNL schreef op 03 december 2002 @ 15:20:
Neej, dat is een andere set. De 395 heeft een 'rechte' subwoofer, vrij groot ten opzichte van de speakers. schnumi zelf geeft wel de goede link, btw.
Piccie:
[afbeelding]

Vermogen is in mijn ogen goed, al kan de set niet echt oorverdovend hard, al is het hard genoeg om je buren te verjagen en de kasten om je heen te laten trillen :). Groot voordeel is wel dat muziek met de boxen vol open ook nog goed klinkt, en niet gaat vervormen. Het zou overigens best kunnen dat de speakers wel op 'oorverdovend' geluidsniveau kunnen komen met een andere geluidskaart, heb ik niet uitgeprobeerd (Turtle Beach Santa Cruz installed :))
thnx. :) btw: heeft dell ook gewone winkels in NL of kun je alleen via site bestellen?? :)

edit: wow €17 verzendkosten ook lekker. :/

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 03-12-2002 18:26 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
VTec schreef op 03 december 2002 @ 16:44:
hmmm... ik zou ook wel weten wat jouw ervaringen met de Z640 zijn..

Ik ben vooral geintreseerd in de bassweergave! De Z540, Z640 & de hele Z-Serie (d8 ik) hebben allemaal een 8" inch (sub)woofer.

De creative heeft geloof ik alleen maar 5/6" inch subs.... een verschil dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze zag ik in het aldi krantje staan.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=30668
ik heb een creative soundblaster live
en ik wil weten of deze boxen wel een beetje goed zijn en of
ik gebruik kan maken van Dolby Digital 2.0 Surround, DTS , Dolby Digital 5.1.
en of ik dan ook dat geluid krijg dat het van de ene box naar de andere gaat.
dus bijvoobeeld met een helikopter ofzo dat het dan heel snel van de ene box naar de andere gaat (ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen)

of zouden jullie voor deze gaan?
Afbeeldingslocatie: http://www.shopcomputer.ch/shopcomputer_e-commerce/export/images/products/USB-530071.jpg (US Blaster 4.1 Speakersystem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie net op www.Laupro.nl een mooie IA staan van een 5.1 surround speaker set. deze voor 99 euro! heb de review gelezen, die erg positief was, en net iemand gemaild die hem gekocht had, en die meldde er zeeer over te spreken was. Verder zei hij dat het beter dan de Creative 5300 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 12:47:

Heb op de HCC voor de gein (geld over) een set ULTRON Octavus 5.1 650W gekocht.Ik weet het ook wel, alleen de naam al klinkt niet echt als goeie kwaliteit..maar toch..

[afbeelding]
Op zich zien deze er niet gek uit hoor: soms wil een merk niks zeggen.
Ik had vorige week (zonder te testen: STOM!) een 5.1 set van Sony gekocht: mooie afwerking en handige aansluitingen, display en afstandsbediening: kortom, het kon niet op.

Ze hebben 30 minuten in m'n kamer gestaan, toen stond ik weer in de winkel... Wat een pokkegeluid zeg: vreselijk, en dat voor 379 Euro! :(

Nu maar hopen dat dit wat wordt:

Afbeeldingslocatie: http://www.nl.conradcom.de/IMS_Docs/62/621D853C49C25CF0E10000000A010251.JPG
Mastec AV-6

cross my fingers, cross my fingers, cross my fingers, cr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 03 December 2002 @ 18:19:

thnx. :) btw: heeft dell ook gewone winkels in NL of kun je alleen via site bestellen?? :)
Niet in Benelux.
In Ierland hebben ze wel winkels dacht ik, waar ze terug-komende spullen repareren (mocht dat nodig zijn...) en verkopen voor een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. nah ik heb ze net aan mn dvd aangesloten (de ULTRON Octavus 5.1) maar het is echt een triest rotgeluid.. bass is ontzettend slecht... heb ze nu weer aan mn SB Live! Value hangen, maar die ondersteunt geen surround.. geeft wel leuk geluid voor muziek e.d. maar ik kijk effe verder voor HT set..

heb (nogmaals) wat moois gevonden op www.laupro.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 22:56:
[...]

Niet in Benelux.
In Ierland hebben ze wel winkels dacht ik, waar ze terug-komende spullen repareren (mocht dat nodig zijn...) en verkopen voor een leuk prijsje.
k thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw: heeft iemand ervaring met dit setje: labtec APX-4620

Ik heb wel een paar reviews gelezen en die waren positief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Hoor helemaal niemand over de Altec Lansing 251, wat een heel puik setje is in deze prijsklasse (149 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort een nieuwe comp kopen bij Dell, maar ik zit te twijfelen tussen twee speakersets. Ik hoop hier wat ervaringen te horen van mensen die een van deze sets wel ns live hebben gehoord :P

Afbeeldingslocatie: http://www.euro.dell.com/images/emea/learnmore/ada745.gif
- Altec Lansing ADA-745
- Satellites: (4) 11 watts each Subwoofer: 21 watts
- Satellites: 3" full range, magnetically shielded
Subwoofer: One 5¼" transducer
- 30Hz-18kHz
- 45mm analogue front and rear
-14.47kg

Afbeeldingslocatie: http://www.euro.dell.com/images/global/components/external/ada995_sm.gif
- Altec Lansing THX Certified ADA-995
- Satellites: (5) 20 watts each
Subwoofer: 100 watts
- Satellites: Front & Rear. One 3" driver, One 1 " tweeter
Centre: One 3" driver, One 1 " tweeter
Subwoofer: Two 6.5" worofers
- 29Hz-24kHz
- 45mm analogue input for front, rear and centre/ sub
- 19.96kg

Ik wil eigenlijk wel erg graag die dolby set, maar hij hij is er prijzig :P Dus als die 4.1 set ook goed klinkt wil ik die ook wel overwegen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
k heb zelf vanaf vrijdag de Logitech Z540 (dus de goedkoope variant). Wat een ding (positief) mooi geluid helder... Bass is ook wel diep mits hij in een goede plek staat.... gewoon vet geluid voor 80 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 12:42:
[afbeelding]
- Altec Lansing THX Certified ADA-995
- Satellites: (5) 20 watts each
Subwoofer: 100 watts
- Satellites: Front & Rear. One 3" driver, One 1 " tweeter
Centre: One 3" driver, One 1 " tweeter
Subwoofer: Two 6.5" worofers
- 29Hz-24kHz
- 45mm analogue input for front, rear and centre/ sub
- 19.96kg

Ik wil eigenlijk wel erg graag die dolby set, maar hij hij is er prijzig :P Dus als die 4.1 set ook goed klinkt wil ik die ook wel overwegen 8)7
Heb je misschien een link naar die set op de altec lansing site? Ik kan er eigenlijk niks over vinden, terwijl me dit inderdaad een ZEER interessant setje lijkt. I.P.V. dat er een zo groot en hard mogelijke sub bij zit is dit een van de weinige sets (zoniet de enige :P ) die een aparte tweeter en driver in de sattelietjes heeft......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook niet op de site van altec kunnen vinden, ik heb er ook geen reviews over kunnen vinden. Ik denk dat ie alleen bij Dell computers wordt geleverd. Hij ziet er vet uit, maar komt er ook vet geluid uit?@! :P dat zou ik graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Damn, zou je ook alleen speakersets bij DELL kunnen bestellen? Heb weinig zin in die pc's van hun..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 21:56:
deze zag ik in het aldi krantje staan.
[afbeelding]
ik heb een creative soundblaster live
en ik wil weten of deze boxen wel een beetje goed zijn en of
ik gebruik kan maken van Dolby Digital 2.0 Surround, DTS , Dolby Digital 5.1.
en of ik dan ook dat geluid krijg dat het van de ene box naar de andere gaat.
dus bijvoobeeld met een helikopter ofzo dat het dan heel snel van de ene box naar de andere gaat (ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen)

of zouden jullie voor deze gaan?
[afbeelding] (US Blaster 4.1 Speakersystem.)
Bij LIDL hebben ze deze ook alleen staat er Typhoon op maar bijna dezelfde voor de rest :)

Zijn ze nou wat of niet :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 08 December 2002 @ 19:54:
Damn, zou je ook alleen speakersets bij DELL kunnen bestellen? Heb weinig zin in die pc's van hun..... :)
Ik ben net even voor je gaan kijken op www.dell.nl en er zijn wel speakersets die je appart kunt kopen. Deze echter niet. Ze zien er vet uit he. Ik zal zo ff een foldertje voor je inscannen voor een wat groter plaatje...
edit:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jvanderzijde/ada995.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ik zal morgen eens wat leveranciers gaan afbellen of ze dit setje niet kunnen leveren. Lijkt me sterk dat dit een dell-only product zou zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 08 December 2002 @ 20:23:
Ik zal morgen eens wat leveranciers gaan afbellen of ze dit setje niet kunnen leveren. Lijkt me sterk dat dit een dell-only product zou zijn.....
Mooi zijn ze he, ik weet eigenlijk bijna zeker dat ze ook goed klinken. Mag ook wel voor het geld :P Ik kan bijna niet wachten tot ik ze krijg... In januari ga ik mn nieuwe dell bestellen incl deze set...

Nog wat linkjes over de ada995 set:
http://forums.us.dell.com...=by_date_ascending&page=2
http://forums.us.dell.com...&highlight=ada+995#M22680

Er werd wat geklaagd over gezoem enzo, maar dat schijnt allemaal verholpen te zijn met nieuwe drivers :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thevisman
  • Laatst online: 11-07-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

99 euro ??? Zeker doen :D Mensen hebben hem voor 200 euro of nog wel meer gekocht en waren er tevreden over en voor 99 euro zal je zeker geen miskoop hebben !!

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 20:24:
[...]

Mooi zijn ze he, ik weet eigenlijk bijna zeker dat ze ook goed klinken. Mag ook wel voor het geld :P Ik kan bijna niet wachten tot ik ze krijg... In januari ga ik mn nieuwe dell bestellen incl deze set...

Nog wat linkjes over de ada995 set:
http://forums.us.dell.com...=by_date_ascending&page=2
http://forums.us.dell.com...&highlight=ada+995#M22680

Er werd wat geklaagd over gezoem enzo, maar dat schijnt allemaal verholpen te zijn met nieuwe drivers :P
Hmmmm, heb al wat leveranciers afgebeld maar niemand kan deze set leveren. Je zou er bijna een Dell voor kopen.... (not :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puschkin
  • Laatst online: 28-10-2023
Wat kan ik het beste kopen? De creative 5500, de creative 5700 digital of de logitech z-680? Ik wil het voornamelijk gebruiken voor de spellen van de xbox, maar ik heb zelf weinig verstand van al die geluidssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thevisman
  • Laatst online: 11-07-2022
nogal een prijs verschil tussen de 5500 en die andere 2...de 5500 is er in speciale game uitvoering.

Wat denk je van die yamaha hier boven?? waarschijnlijk kan ik die voor €99 krijgen en dan kunnen andere mee profiteren.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puschkin
  • Laatst online: 28-10-2023
beetje te weinig vermogen voor mij, ik ga denk ik toch maar voor de z-680. Heeft iemand al ervaringen hiermee?

• JT

JT

VETAK y0

Om 15 watt 2x zo hard te laten klinken heb je 150 wat nodig...en die Logitech satten zijn echt geen 53 watt...maar 15 watt. Gelogen wattages, net zoals alle andere fabrikanten.

Ecodan warmtepomp

• Trunksmd
  • Laatst online: 22-06 12:17
puschkin schreef op 11 December 2002 @ 23:55:
beetje te weinig vermogen voor mij, ik ga denk ik toch maar voor de z-680. Heeft iemand al ervaringen hiermee?
Er is al een maand lag een forum over de z560 en de z680 aan de gang, kijk daar eerst maar eens: Logitech Z-560/Z-680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• craio
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 15:16
Heeft iemand ervaring met de creative inspire 5500?
Ik kan nergens een degelijke review vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:36
ik heb de creative inspire 5500 vandaag besteld, zodra ik hem binnen heb. Vertel ik m'n mening hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• craio
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 15:16
@helpme:
Ik heb de set nog maar in één winkel (site) gevonden en daar kost de set 170€. Waar heb jij hem besteld? Zou je de prijs ook kunnen vermelden?

[ Voor 68% gewijzigd door craio op 17-12-2002 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Laatst online: 08:36
ik heb hem via de pricewatch bij http://www.digiworldbv.nl gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Aan thevisman:
Ik ben ZEER geïnterresseerd in de Yamaha set. Bij gebrek aan contactinfo in je profile, please e-mail me:
edevos[apenstaart]chello.nl

Weet iemand nog meer adressen waar de Yamaha TSS-1 te koop is?

edit:
Inmiddels weet ik dat hij in de omgeving Rotterdam te koop is, voor €99.
Mensen die geïnterresseerd zijn kunnen mij mailen, dan mail ik vanavond de winkel. [Ik wil zeker weten dat ik zelf een setje heb >:)]

[ Voor 55% gewijzigd door Canis Lupus op 19-12-2002 10:14 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Zoals beloofd:
Bij de Correct in Rotterdam zijn de Yamaha TSS-1 setjes te koop voor €99. Ze zijn alleen leverbaar in het wit, maar dat mag voor dat geld de pret niet drukken.
Ik ben er in ieder geval heel tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
hier is een review van een zooi 5.1 speakers, waaronder de z-640, die mij vooral interessant leek. http://www.extremetech.com/article2/0,3973,633181,00.asp

Hij klinkt heel goed, maar door een paar foutjes in het design kan ie niet goed op de monitor staan waardoor hij niet zo goed is als de creative 5300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bwhahahaha :D Ja, sorry hoor, maar denk je nou dattie veel slechter klinkt omdat ie niet zo super staat ?? :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wagenveld schreef op 20 december 2002 @ 11:47:
hier is een review van een zooi 5.1 speakers, waaronder de z-640, die mij vooral interessant leek. http://www.extremetech.com/article2/0,3973,633181,00.asp

Hij klinkt heel goed, maar door een paar foutjes in het design kan ie niet goed op de monitor staan waardoor hij niet zo goed is als de creative 5300.
Jammer dat ze dit setje zo afzeiken, ik heb 'm gister gekocht en kreeg traantjes in de oogjes toen ik het geluid hoorde :9 Maar goed er kan sowieso geen enkele center op een TFT staan, en staat er nu dus gewoon naast net zo makkelijk. Verders had ik als engiste vergelijkings materiaal de 5100 (lijk me idem aan 5300 alleen met wat minder vermogen) en ik moet persoonlijk zeggen dat ik de logitech beter/mooier vind klinken.

Enigste nadeel die ik heb gevonden; die korte snoeren ook altijd, maar goed dat is ook alweer opgelost. Conclusie, ik ben een zeer gelukkig mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Canis Lupus schreef op 19 December 2002 @ 21:13:
Zoals beloofd:
Bij de Correct in Rotterdam zijn de Yamaha TSS-1 setjes te koop voor €99. Ze zijn alleen leverbaar in het wit, maar dat mag voor dat geld de pret niet drukken.
Ik ben er in ieder geval heel tevreden mee :)
:o !! Laat ik nou net info nodig hebben over dit speakersetje ;)
Hier komt ie dan :

Lekker geluidje dat eruit komt :?
Het geld waard :?
Wat voor aansluitingen zitten er allemaal op :?

THNX!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

ik ben op zoek naar een 2.1 setje
welke van deze 2 is beter?
Creative Inspire 2400 of Philips A2-310
gebruik het voornamelijk voor gamen en mp3

• Titanium
  • Laatst online: 12-12-2024

Titanium

Android rules

Klipch Promedia 4.1 of 5.1

de rest sucks en is niet om aan te horen

Samsung S23 Ultra

• Titanium
  • Laatst online: 12-12-2024

Titanium

Android rules

Klipsch Promedia V4.1 of 5.1

Samsung S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeRiOn
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 14:37
niet iedereen heeft 400 of 600 euro over voor een pc-speakersetje (so please su :P)

Ik ga van de week een nieuw setje bestellen, maar ik zit nog te twijfelen tussen de logitech z640 en de abit-sp50 uit de inkoopactie op laupro (allebei 100 euro). Het setje van abit heeft wat meer vermogen als de logitech en ze hebben allebei goede reviews. Iemand ervaringen of meningen over deze sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Laatst online: 08-05-2021
Future Trunks schreef op 26 december 2002 @ 20:45
ik ben op zoek naar een 2.1 setje
welke van deze 2 is beter?
Creative Inspire 2400 of Philips A2-310
gebruik het voornamelijk voor gamen en mp3

Ik heb pas de Philips A2.310 gekocht en ik moet zeggen dat er een goed geluid uitkomt. De woofer geeft een heel diep laag. De woofer is regelbaar en ik heb hem maar een klein beetje opengedraaid, omdat anders de bas te veel gaat overheersen. De midden en de hoge tonen klinken ook best goed. Het setje is zeker het geld waard. De Creative Inspire 2400 heb ik niet gehoord. Ik gebruik hem vooral om mp3's mee te luisteren en af en toe een game, een dvd of een divxje. Het enige nadeel ervan vind ik de volumeregeling, wat een soort van wieltje is waaraan je moet draaien. Het probleem hiervan is dat als je een beetje zweethanden hebt, je het volume moeilijk kan regelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Big Will op 27-12-2002 14:56 ]

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Titanium schreef op 26 December 2002 @ 20:57:
Klipch Promedia 4.1 of 5.1

Ja man, geweldige onderbouwing *D Ik geloof je gelijk !!

|:(

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier misschien ervaring met de us-blaster 5.1 set of de Terratec 5.1 homearena?Ik zit namelijk tussen die 2 te twijfelen.En weet iemand misschien of er bij die set van us-blaster ook ophangbeugels worden mee geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Nu online

Rico

Wie dit leest is gek....

Denk dat je weinig respons krijgt.
Maar ik zit dus te twijfelen tussen de Logitech 640 en de Homearena van Terratec. Die laatste was laatst in de aanbieding bij de MediaMarkt voor 95 Euro. Misschien nu nog wel.
Ik denk dat het weinig uitmaakt wat je neemt. Maar in jouw geval zou ik voor de Terratec gaan want die hebben een wat betere naam.
Maar iedereen gaat toch gelijk zeggen dat je beter een set van 500 Euro kunt kopen want die klinkt veeeeeeeeeeeeeel beter.
Gewoon voor de Homearena gaan. Doe ik denk ik ook mits die nog in de aanbieding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

Op de Amerikaanse site van creative labs (www.creativelabs.com) zie ik de volgende speakerset staan: http://www.americas.creat...3&category=17&product=496
De I-trigue 2.1 (3300). Dit lijkt me persoonlijk wel een mooie speakerset voor bij mijn laptop. Weet iemand misschien wanneer deze set naar Nederlands komt (op de Europese site van Creative is nog niets te vinden) en wat de adviesprijs zal worden?

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel momenteel tussen:
Creative Inspire 5.1 Console 5500D
Thrustmaster soundsystem 5.1
Deze hebben allebij een decoder aanboord om zodat ik het aan mijn ps2 en tv kan aansluiten. Ik kan deze toch ook gewoon aan mijn pc aansluiten?

De Yamaha TSS-1 heeft die kan die ook aangesloten worden op mijn ps2 en tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 20:57:
De Yamaha TSS-1 heeft die kan die ook aangesloten worden op mijn ps2 en tv?
Ik heb de TSS-1 nu 3 weken en ben er erg tevreden over. Voor €99 heb je een lekker setje met DD5.1/DTS decoder aan boord.
Je kan dus met een optische kabel (meegeleverd) je PS2 op de set aansluiten, en met een tulp --> 3,5 jack je TV op de analoge stereo ingang zetten voor Dolby ProLogic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik denk da dit mijn setje gaat worden >:) >:)
Bestaat die ook in het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 21:24:
Ok ik denk da dit mijn setje gaat worden >:) >:)
Bestaat die ook in het zwart?
Als je even had gezocht, op pagina 18 van dit topic of op de website had gekeken, dan had je geweten dat hij in het zwart en platina wit te verkrijgen is. :Z
Bij Correct in Rotterdam (de aanbieding van €99) hadden ze hem alleen maar in het wit. Ik dacht eerst dat dit best een nadeel was, maar ze zien er nog best fraai uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn budget is 200€ daarvoor heb ik nodig een 5.1 speakerset met decoder.
Ik dacht eerst aan de yamaha TSS-1 of de Creative inspire 5.1 digital 5500.
Maar in sommige reviews lees ik dat ze toch niet echt overtuigend geluid voortbrengen in een grote kamer.
(mijn tvinstallatie staat in een rederlijk grote kamer)

Zijn er geen setjes met een beetje meer power en een decoder?
(de logitech 680 is ver buiten mijn budget maar :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Meer power = meer dan 200 euro.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus voor 200€ heb je max 50-60Watt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Voor 200 euro vul je geen huiskamer :) De 680 lijkt mij wel een goede keuze voor jou, wat je ook kan doen is een DVD speler kopen MET decoder en daar een Logitech Z560 op aansluiten; deze kost 240 euro ongeveer.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, waar zou ik het beste de luidsprekers plaatsen?
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/skatekeerbergen/kamer.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
achterspeakers op standaards naar de bank gedraait.
tv naar het midden voor de bank.
voorspeakers naast de tv center erboven op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
Artikel over het opzetten van een 5.1 setup

BTW, heeft iemand ervaring met de "Philips A5.600 Seismic Power 600" ???
Een kennis van me heeft alle Creative sets beluisterd en de voorganger van die A5.600 (de A5.100 ofzo?) en die vond de Philips duidelijk beter, ik heb zelf geen winkels in de buurt waar ik dit kan beluisteren :( dus ik moet op zijn oordeel afgaan.

Nou twijfel ik niet aan zijn oordeel en de specificaties + features (afstandsbediening!) doen mij ook overtuigen...maar heeft iemand hier praktijk ervaring met deze set???

Hier nog even wat specs:
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/34180mcl.jpg
Merk: Philips
Type: A5.600
Satelliet: 4
Vermogen: 10W RMS
Subwoofer: 1
Vermogen Subwoofer:50W RMS
Materiaal Subwoofer:hout
Center Speaker: 1
Vermogen Center Speaker: 10W RMS
Kleur: Zilver
Bijzonderheden: Inclusief Afstandsbediening

[ Voor 24% gewijzigd door Gman op 03-01-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

hoeveel moet dat philips dingetje kosten ? ziet er wel naais uit .. ik zit momenteel nog met een target 4.1 systeem .. doet zen werk , et koste ook bekans niks ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
TomSwinnen schreef op 03 januari 2003 @ 12:36:
hoeveel moet dat philips dingetje kosten ? ziet er wel naais uit .. ik zit momenteel nog met een target 4.1 systeem .. doet zen werk , et koste ook bekans niks ;)
Die gaat voor rond de 130 euro over de toonbank in Nederland.
Het vorig model is tegen de 99,- aan, maar de 5.600 heeft een zwaardere sub en een afstandbediening, en een veel mooier desing IMO.

BDW hij staat gewoon in de pricewatch :z

[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 03-01-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt iemand informatie over de Thrustmaster Soundsystem 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
wat is precies het verschil tussen de philips A3.600 en de Philips A5.600. Als ik kijk dan zijn ze bijna hetzelfde kwa specs. Alleen vormgeving is wat anders. Of zie ik dat verkeerd?

Zit eraan te denken 1 van deze 2 te kopen, ook omdat er een losse afstandsbediening bij zit. Iemand trouwens wat meer info over die A5.600 is vrij weinig nuttigs over tevinden.

Ohja heeft iemand trouwens de logitech Z-640? Heeft ie ook wel redelijk geluid en bovendien is het niet net te onhandig dat de stelknop voor de bas achterop de sub zit? Graag wat meningen

[ Voor 21% gewijzigd door Kid_E op 03-01-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou een 5.1 set halen met decoder maar wat is nou het beste:
voor een kamer van 4x3 om aan te sluiten op een dvd speler met coax en fddi uitgang

-creative inspire 5500 (160-175 euro, dolby digital, geen dts, 48 watt rms)
-yamahahwa tss1 (99 euro, dolby digital, dts (heeft dit nut voor 99 euro))
-abit sp50 (99 euro, heft deze dolby digital decoder/en of dts decoder ingebouwd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Soundblaster Live Player (geen 5.1 dus) met Cambridge FPS 1000 4.1 speakers.
Ik zou graag upgraden naar een Sounblaster Audigy 2 Player met Creative Labs Inspire 6700 (6.1) speakers.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Zijn er betere alternatieven met hetzelfde budget?
En tot slot, is dit een waardige upgrade, maw, zijn de verschillen in geluid goed merkbaar?

Sorry als dit hier al ergens in dit topic staat, heb niet echt de tijd om alles te doorlezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 19:09:
ik wou een 5.1 set halen met decoder maar wat is nou het beste:
voor een kamer van 4x3 om aan te sluiten op een dvd speler met coax en fddi uitgang

-creative inspire 5500 (160-175 euro, dolby digital, geen dts, 48 watt rms)
-yamahahwa tss1 (99 euro, dolby digital, dts (heeft dit nut voor 99 euro))
-abit sp50 (99 euro, heft deze dolby digital decoder/en of dts decoder ingebouwd?)
Jah ik wil ook zoiets. Enig probleem bij mij is dat de kamer een stuk groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:28:
[...]

Jah ik wil ook zoiets. Enig probleem bij mij is dat de kamer een stuk groter is.
dan zou ik in jou geval niet naar zoiets kijken maar naar de logitech z680 omdat deze toch wel wat meer vermogen heeft en dat in een grote kamer wat beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als geld echt helemaal niks uitmaakt en je hebt een grote kamer dan zou ik gewoon voor de Logitech Z-680 gaan...een van de betere speakersets op dit moment en erg veel power voor je geld. de klipsch is nogal wat pricy vind ik...het verschil hoor je minimaal

ik heb nu een creative 5.1 DTT2200 en werkt nog steeds prima. geluid is opzicht redelijk, maar ik wil namelijk wat krachtiger speakers dus daarom koop ik een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 11:32:
als geld echt helemaal niks uitmaakt en je hebt een grote kamer dan zou ik gewoon voor de Logitech Z-680 gaan...een van de betere speakersets op dit moment en erg veel power voor je geld. de klipsch is nogal wat pricy vind ik...het verschil hoor je minimaal

ik heb nu een creative 5.1 DTT2200 en werkt nog steeds prima. geluid is opzicht redelijk, maar ik wil namelijk wat krachtiger speakers dus daarom koop ik een andere.
Als geld geen rol speelt zou ik zowieso gewoon voor een normale goeie Sony versterker + DVD gaan, maar je hebt voor 300 a 400 euro dus ook gewoon een normale versterker, met speakers (surround natuurlijk) en soms ook geintegreerde DVD..

zie: link

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al moet ik zeggen dat de Logitech Z-680 aardig in de buurt komen met de Sony/Pioneer hoogwaardige versterkers + speakers...
je hoort het verschil minimaal...ik denk dat beide opties wel aardig zijn, maar ja...het geld is meestal het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 11:43:
al moet ik zeggen dat de Logitech Z-680 aardig in de buurt komen met de Sony/Pioneer hoogwaardige versterkers + speakers...
je hoort het verschil minimaal...ik denk dat beide opties wel aardig zijn, maar ja...het geld is meestal het probleem
nou als mensen zitten te denken aan z-680's dan denk ik dat ze beter af zijn met een normale versterker, maar dat is mijn mening :)

ik zit hier met een 5.1 setje van ULTRON, op HCC gekocht voor € 60.- werkt perfect, in samenwerking met een SB live! 5.1 kaartje.. heerlijk geluid hoor.. natuurlijk komt het niet eens in de buurt van mn sony versterker (HT set beneden), maar wel lekker tijdens games enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy sh*t de receiver 5x 100 watt??
sjezus das best phat...subwoofer 100 watt is ook niet mis maar $699 dollar is wel een beetje...hehe ach ja je moet wat betalen als je ook echt iets goed wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah het is wel echt een heerlijke set trouwens :) en een dvd speler erbij he ;) moest er wel zelf ophang beugeltjes bij kopen, maar het is het waard :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 11:43:
Mwah, dan ist niet zo hoogwaardig als jij denkt :D Want alle budget losse compo systemen spelen hem er wel uit, makkelijk :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Vergis ik me nou of heb ik een paar dagen geleden erg enthousiaste berichten gelezen over de Nforce2 onboard audio kwaliteit?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.