"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb dit topic een beetje doorgespit en wil de keuze maken tussen:
- Philips A2.610
- Logitech 640
Voor de prijs klinkt de Philips aantrekkelijker (54 euro) dan de Logitech, en aantal mensen hebben aangegeven dat de kwaliteit beter is.
Probleem: die Logitech is in de meeste standaard pc-winkels wel te krijgen, bv ook Dixons. Maar die Philips zie ik nergens zo snel terug. Ik heb weinig zin om hem per post te laten versturen.
Enig idee welke ketens ook deze Philips speakers verkopen?
Verder vind ik hier een niet zo positieve recensie:
http://www.diskidee.nl/av/testen/?id=4338
Kan ik dan beter naar de Dynabyte rijden, 80 euro neertellen en meteen een mooie Logitech setje in huis hebben?
- Philips A2.610
- Logitech 640
Voor de prijs klinkt de Philips aantrekkelijker (54 euro) dan de Logitech, en aantal mensen hebben aangegeven dat de kwaliteit beter is.
Probleem: die Logitech is in de meeste standaard pc-winkels wel te krijgen, bv ook Dixons. Maar die Philips zie ik nergens zo snel terug. Ik heb weinig zin om hem per post te laten versturen.
Kan ik dan beter naar de Dynabyte rijden, 80 euro neertellen en meteen een mooie Logitech setje in huis hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door trekker22 op 05-03-2004 11:04 ]
Ik ben ook op zoek naar speakertjes en heb afgelopen zaterdag allebei deze speakers gehoord (wel bij andere winkel). Maar ik vond de Philips veel mooier klinken en die ga ik dan ook zeker kopen. Het geluid vond ik veel voller dan bij de Logitech en het volume vond ik ook wel goed (heb volume alleen niet met elkaar vergeleken)trekker22 schreef op 05 maart 2004 @ 10:43:
Ik heb dit topic een beetje doorgespit en wil de keuze maken tussen:
- Philips A2.610
- Logitech 640
Over die winkels, bij Paradigit verkopen ze hem en daar heb ik hem ook geluisterd. Ik zou zeggen kijk ff in de pricewatch en kijk of daar winkels bijstaan die bij jou in de buurt zijn.
Dit is wel ERG basic heVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 08:21:
Kan ik op een Live 1024 (Value) een 2.1 aansluiten ?

Gebruik je gezonde verstand en/of lees eens iets om het uit te zoeken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Zoals ik al heb aangegeven wil ik graag dat het 2e topic een fatsoenelijke openingspost heeft. Wie denkt dat in elkaar te kunnen flutselen mag het 2e deel openen. 
Nieuw deel: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]
Nieuw deel: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 12:12 ]
Dit topic is gesloten.