Toon posts:

Deze jongen is een beetje vervelend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Dit is inderdaad een irritant kutjoch, van mij mag hij gebanned worden wegens irri gedrag.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:51
Een beetje maar :(

Kijk 3 vragen okay....maar dit slaat alles

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:28
Bannen die hap, ik wordt gek van titels als
"HOE VERWIJDER IK POWERSTRIP" en hij vraagt de meest pietlullige dingen zoals hoe verwijder ik een programma (dat vindt ik niet erg, maar dat doet 'ie ergens anders).

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hij heeft mazzel dat ik nu ff niet bij het controlpanel kan...

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

ach, je hoeft zo'n joch niet te straffen omdat 'ie leergierig is,
je moet 'm straffen omdat je dat leuk vindt >:) (vrije vertaling a la Rick Jansen)

btw Conz, als 'ie jou powerstripverwijderadvies heeft opgevolgt zal het wel ff rustig zijn :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hee..die herken ik..vervelend persoon ja.
Kun je niet Full-House via flash aan zn koekje hangen ?...veel gemener :)

• rammes
  • Laatst online: 09:28

rammes

koekebakker 1e klas

AARG |:( wat een eikel, lijkt wel die banshee ofzoiets. knakker.. kun je die gast niet even HEEL GOED duidelijk maken hoe het zit hier?

Rammes

Ik zou het doen!

Verwijderd

banshee was tenminste compleet gestoord..deze is gewoon irritant >:)

Verwijderd

Wat een takkejong zeg, heeft zeker nog nooit van ask.com gehoord ;)

Verwijderd

Ik zal niet zeggen dat ik de ultieme tweaker ben. Ik heb ook wel eens domme vragen, maar door ZELF 5 hyperlinks verder te klikken kom ik vaak wel het antwoord tegen. En dan lees ik een keer niet goed en dan blaas ik een videokaart op: eigen schuld, maar wel VEEL van geleerd voor de volgende keer.

Sebastiaan wil alles tot in de kleinste details voorgekauwd hebben. Het liefste nog met de garantie dat het werkt. (Kan je weer mooi iemand de schuld geven als het fout is gegaan)

En dan neemt iemand de moeite om uitgebreid antwoord te geven, dan is het weer niet goed. Komt er weer een nieuwe vraag en het moet weer simpeler en eenvoudiger, want hij snapt (of durft) het niet.

[off topic]
Hij is trouwens onder de 14, kijk maar naar de spelfouten. Heeft waarschijnlijk een computertje van pa gekregen en durft het niet stuk te maken, want dan moet hij zonder eten naar bed.
[/off topic]

Verwijderd

Ach, je kunt iemand niet straffen omdat hij gewoon SUPERDOM is.. maar je kunt hem het op zijn minst vertellen :)

Dit is gewoon DE ultime Newbie >:)
Gewoon (super newbie) achter zijn naam zetten :) dan gaat hem misschien wat dagen, alhoewel... hij is gewoon een mislukte tweaker, zou ook wel amper kunnen posten enzo

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Bannen vind ik wel wat radicaal, maar een fikse waarschuwing is wel op zijn plaats.

• AcidBurn
  • Laatst online: 20-02 20:10
* AcidBurn heeft hetzelfde probleem als Kaj: als global mods zijnde, kunnen we momenteel nog niet bij het control panel :(
dat gaat nog opgelosd worden, dacht ik....

Verwijderd

Topicstarter
Ach ik maak hem wel bang :)
Ik post gewoon steeds plaatjes van Viola Holt en Bill Gates in ze topics :+
Pagina: 1