Ja probeer zelf ook es wat op te lossen man.
Je zit hier maar allemaal vragen te stellen die je zelf binnen 2 minuten kan oplossen. Je begint me zo langzamerhand te irriteren..
.
Je zit hier maar allemaal vragen te stellen die je zelf binnen 2 minuten kan oplossen. Je begint me zo langzamerhand te irriteren..
Je weet toch wel hoe je een programma deinstalleert?
En hoe ben je eigenlijk op Internet gekomen?
Heeft je broertje van 6 je moeten helpen ofsow?
En hoe ben je eigenlijk op Internet gekomen?
Heeft je broertje van 6 je moeten helpen ofsow?
HA HA
ik heb geen broertje
ik kan best goed computerren ik werk zelfs ik een winkel als techniche dienst en ik ben 14 ik ben dom geweest maar ik woe snel van dat *** programma af
DUH
DUH
Verwijderd
Nou dat je bij de technische dienst werkt:
A) dat lijkt me erg sterk op jouw leeftijd
dat zegt absoluut niks over je com.kennis 
Als je niet eens weet hoe je een prog moet oninstalleren dan weet je niet echt veel van puters hoor...
Hou is op met van die newbie vragen stellen, daar is GoT niet voor, GoT is voor heuse 3l33t3 tweaker bikk0ls
A) dat lijkt me erg sterk op jouw leeftijd
Als je niet eens weet hoe je een prog moet oninstalleren dan weet je niet echt veel van puters hoor...
Hou is op met van die newbie vragen stellen, daar is GoT niet voor, GoT is voor heuse 3l33t3 tweaker bikk0ls
Verwijderd
hmm als jij als 14 jarige op een TD werkt mag je er dus maar 2 uur per week zijn
Je geen echte TD'er bent aangezien je niet eens weet wat een de-installen is en dat in windows nog nooit heb gezien. Je geen TD'er bent omdat je zelf niet eens een kleine uitdaging aandurft.
Mijn nichtje van 3 weet zelfs hoe je iets moet de-installeren.
Mijn nichtje van 3 weet zelfs hoe je iets moet de-installeren.
Verwijderd
Je schijf uit je kast halen ondersteboven houden en dan de data van Powerstrip er af tikken. Niet te hard slaan anders valt windows er van af
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()