Toon posts:

pentium 3-700mhz@931 MHZ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg ik hem zo ik kan het wel doen maar dan crast mijn systeem na 15 min hoe moet mijn core nog niks aan gedaan standaart 1.65

of kan hij verder weet iemand meer vertel het me

ps: ik heb een standaart koeler :(

:)P bedankt

Verwijderd

Corevoltage met kleine stapjes verhogen en kijken wanneer ie stabiel wordt.

Blijf dan wel goed op de temp letten want die Coppermines kunnen heet worden.

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 20:55

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik zou toch een andere kooler erop zetten
Maar dat is mijn mening.
Verder mag je wel wat meer info er neer zetten is wel handig.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pentium 3 - 700 mhz
abit be6-2.0 moederboard
128mb ram
voodoo 3 - 2000

ps: ga lekker geforce 2 gts kopen ( delux :) )

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 20:55

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Wat verwacht je dan van een standaard koeler man heb je ooit wel eens een review gelezen. daar gebruiken ze altijd een andere koeler.
Dus koop er maar snel eentje anders is je proc je zometeen kapot.
Je moet wel een beetje nadenken sulletje.

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Heb je overclockers.com wel is bekeken, er zijn er zat die het ook met de standaard cooler voor elkaar krijgen maar dan moet zeker het voltage omhoog ipv standaard 1.65v
Dus zo'n sulletje is het nu ook weer niet.
Tuurlijk is het beter om er een goede cooler op te zetten, een dikke Alpha ofzo.

Verwijderd

Als je gewoon de temperatuur in de gaten houdt kan een standaard koeler prima.

Wil je echt ver oc' en zal je wel een zwaardere koeler nodig hebben.

Tis helemaal geen sulletje.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil best wel een alpha koller waar kan ik kopen op www.oc-shop.nl weet ik niet maar hoe krijg je dat thuis ik vertrouw het niet echt wie heeft ervaring mer oc-shop.nl ? (is it safe ? ) hij kan 20 min draaien op 931 mhz op 1.65 vind ik niet slecht

Verwijderd

Topicstarter
als ik dan een alfa zouw hebben kan ik dan verder dan 931 mhz ??? ( licht zeker aan mijn geluk hoe mijn cpu is gebakken ? )

Verwijderd

OC-Shop is een prima adres, kun je volledig vertrouwen. het zijn ook tweakers.

Verwijderd

Mijn PIII/700 E draait op 933 Mhz met een Golden Orb
MoBo: Asus P3V4X
Voltage: 1,65V

Verwijderd

Check out:

http://tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=917

En nee, ik heb geen connecties met de jongens van oc-shop.nl, ze zijn gewoon goed bezig.

mARCO
(die met zijn Alpha PEP66T + Delta 60MP van oc-shop.nl nu zijn P3-650 op 1001 Mhz heeft lopen...... :) )

Verwijderd

He ik heb een 600Mhz coppermine met standaard koeler en mijn processor word echt niet warmer dan 30 graden als ik 140Mhz bus neem en zelfs de core verander ik niet,, wat wil je nog meer lekker toch,, ik kan hem alleen niet hoger draaien dan 133Mhz omdat mij adaptec 19160 erg gevoelig is voor overclocken,,

Verwijderd

Topicstarter
marco erg bedankt ik vertrouw oc-shop nu wel maar kan ik nu wel zeker zijn dat hij wil booten standaart 700 mhz loop nu op 742 mhz zou hij wel op 931 mhz loopen met een alpha cooler de duurste en de best bedoel ik en hoe warm gaat dat ding worden met artic silver kan je daar trouwens ook artic sivler kopen ???
tot nu toe iedereen bedant voor de reply's

i houwd van overklokken en hoe ver kan ik met een ongekoelde voodoo3 - 2000 overklokken ??? nouw draait ie op 155mhz in plaats van 143 zij er meer mesten die willen overklokken een voodoo 3 kaar ga naar deze stite http://www.3dfxfiles.com/download.asp?Name=926

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat verwacht je dan van een standaard koeler man heb je ooit wel eens een review gelezen. daar gebruiken ze altijd een andere koeler.
Dus koop er maar snel eentje anders is je proc je zometeen kapot.
Je moet wel een beetje nadenken sulletje.[/quote]Waar is dit nou weer voor nodig??? Met een standaard intel koeler kun je vaak al heel ver komen. Ik heb verhalen genoeg gelezen hier van mensen die hun proc 50% overclocken met een STANDAARD Intel koeler. En dat hij snel kapot zal zijn is ook gelul, want dat valt (zeker bij 1,65 V) errug mee. Als je het voltage veel gaat verhogen en te temperatuur loopt ver op (> 40C) zou ik echt een nieuwe koeler kopen. Kost je de kop niet en je loopt niet het risico dat je je processor eruit brandt... Enneuh, niet hoger dan 1,95 V he? Dan wordt het wel kritiek hoor.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
IK HEB MEER INFO NODIG

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:49

ChUcKiE

Dus........

GVD man schreeuw eens niet zo!!! :(

Sorry dak het zeg, maar ik zie hier (gelukkig) dat op 5 van de 6 postings van jou een slot staat. Heb je het nu nog steeds niet door?

Ik heb voor de fun eens al de postings, plus jouw vragen eens gelezen je lacht je eigen kapot....weet jezelf wel hoe je je compjoeter moet aanzetten?

Gedraag je aub even op dit forum en stel niet tien keer de vraag voor overklok proggies voor je Voodoo3 2000 of voor je nieuwe Geforce. ook heb ik op 4 a 5 plaatsen vragen gezien over hoever je je voodoo kunt overklokken. Kap er een keer mee, lees of zoek eerst voordat je hier begint te blaten op een niveau van een kleuter!

Ik ben blij dat Kaj. er goed op let! Thanks man! ;)

O mijn god...Nu heeft ie ook al het Videoplanken forum geinfecteerd en daar loopt je ook al iedereen te irriteren, met je bagger Nederlands, niet wetend waar de edit-knop zit (elke keer die replys op je eigen reply) en dat geschreeuw man! Kappen!

Opsluiten die gast! :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

CPU's hebben ook limieten hoor misschien heb jij die van jouw bereikt.

Of je mobo heeft z'n limiet bereikt of misschien je geheugen wel.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:06
K*tkind! :(
Je verpest het hele forum met je onzin!

Je hebt al iets van 3 CPU's en stuk of 5 videokaarten waar je overclockprogramma's van wilt hebben en je lult maar met je "let's tweak!" enzo man. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Kap eens met die onzin!
Bah :r, hier wordt ik chagerijning van.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:13
Let niet op deze sebastiaan...hij zegt dat ie van de technische dienst zou zijn, maar hij zit er alleen maar voor spek en bonen bij op vrijdag...
Ik kan het weten, ben zelf de technische dienst van dat bedrijf..

En sebastiaan, waag het niet om de naam te noemen want dan houden we geen klanten over :-(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 22:19
Chuckie, Phreak etc ik ben het helemaal met jullie eens! Admins: kan die gast niet gewoon gebanned worden?

Je wordt toch kruisdol van die peuter. :(

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

mensen das een belediging voor een kleuter. Zelfs die kunnen meer.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
* Helldesker vindt dat je dit ook wel eens mag lezen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49696

>:) Geldt trouwens wel voor meer mensen. >:)
Pagina: 1