welke zal ik kopen een asus v7700 delux of pure en 3d profeth2 gts van hercules of een nvidea geforce2 gts
Asus kaarten zijn wel goed , maar om te overclocken zou ik toch een hercules nemen , ik heb reviews gelezen van allebei , en die asus zijn core ging vaak tot 225 Mhz en geheugen(is veel belangerijker geloof mij) to 378 Mhz. Ik heb van de hercules wel vaak gelezen dat het geheugen tot de 400 Mhz kwam of zelfs hoger , dus als je een tweaker bent zou ik voor de Herculus gaan.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
hey mannen, ik heb een ASUS v7700 pure 32mb en mijn geheugen trekt het tot 398,
en me core tot (het max van het progje) 250mhz, dan heb ik zeker geluk gehad..
GReetz DA ZWARTE ADDER
GReetz DA ZWARTE ADDER
Denk het, mijn V7700 Pure vertoont al spikkeltjes op 225/365 in Quake 3 en 3DMark 2000. Loopt dus niet echt goed. misschien een slot koelertje halen...
.
Pffffff Hercules beter.....
Heb een Creative ( 1 van de goedkopere GF2's ) en die draait al maanden op 220/400MHz. Je moet gewoon mazzel hebben. Een vriend van mij heeft een Hercules 64mb GF2 en dat ding wil helemaal niet overgeklokt worden.
Heb een Creative ( 1 van de goedkopere GF2's ) en die draait al maanden op 220/400MHz. Je moet gewoon mazzel hebben. Een vriend van mij heeft een Hercules 64mb GF2 en dat ding wil helemaal niet overgeklokt worden.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Geen van alle ze bestaan allemaal niet. 
Maar nu serieus, pak gewoon de ASUS V7700 PURE, heb ik ook en is heel erg goed.
Maar nu serieus, pak gewoon de ASUS V7700 PURE, heb ik ook en is heel erg goed.
Ik snap er gen klote van, ik kom stug niet verder als 212/243 stabiel!! met de creative GF2, al gooi ik er een vet beukende koeler (een mongool grote huisventilator)op helpt hen geen eens, moet wel voltage zijn dan, maar hoe verhoog ik dat van mij g-force2??????????/
Ok dan fannetje niet op de kaart aansluiten, maar op mobo hielp geen kloot..:-((((
Ik heb het idee dat hij ook helemaal niet heeft wordt en heb alle overklok/ drivers geprobeerd..
Wie helpt mij in dit dilemma, want ik wil meer ..........
Ok dan fannetje niet op de kaart aansluiten, maar op mobo hielp geen kloot..:-((((
Ik heb het idee dat hij ook helemaal niet heeft wordt en heb alle overklok/ drivers geprobeerd..
Wie helpt mij in dit dilemma, want ik wil meer ..........
Verwijderd
Denk dat het idd niet veel uit maakt wat je koopt. Het geheugen van mijn Hercules Geforce 32 MM DDR, brandde spontaan door terwijl ik net een half uurtje on-line zat te quaken. En dat terwijl het niet eens overklokt was.
Greetz,
Greetz,
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 07:59 schreef Black_Adder het volgende:
GReetz DA ZWARTE ADDER[/quote] waar haal je dat prograamatje
GReetz DA ZWARTE ADDER[/quote] waar haal je dat prograamatje
Verwijderd
Proggie zit standaard bij ASUS kaart.
BTW de Pure is verder te oc'en dan de DeLuxe.
Ik heb een DeLuxe, oc'en? no way, word al snel onstabiel.
Zit me niet mee.(zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49724)
BTW de Pure is verder te oc'en dan de DeLuxe.
Ik heb een DeLuxe, oc'en? no way, word al snel onstabiel.
Zit me niet mee.(zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49724)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()