Toon posts:

Voodoo 3 - 2000 overklokprogramma's waar ???

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik goede overklok programma's

Verwijderd

probeer www.3dfiles.com eens...

Verwijderd

of www.tweakfiles.com is een onderdeel van 3dfiles...

• Niels_0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
op www.3dfxfiles.com en www.voodoofiles.com is ook veel te vinden

~**~

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
damn, weten ze nog niet dat http://overclocking.pagina.nl bestaat, met toch ook redelijk veel files en manuals/faq's

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Topicstarter
allemaal erg bedankt wist er al een paar maar nu veel meer erg bedankt

Verwijderd

Topicstarter
nog iets tot hoe ver kan ik gaan zonder kooler ( zonder dat hij doorbrand end hoe lang ik dan mag spelen op die clock snelheid )

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 22:19
Je kan zover gaan tot hij vastloopt. Dan weet je dat je tever gegaan bent. Gewoon rustig in stapjes de kloksnelheid verhogen, testen, kijken of hij stabiel is, en dan weer verder verhogen net zolang tot je tevreden bent of tot hij vastloopt - dan moet je herstarten en de kloksnelheid weer terug zetten.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
ja je zegt het mooi doorgaan tot hij vast loopt maar blaas ik hem dan niet op ? bij 166 mhz krijg ik kleine streepjes in beeld spikkels

WEET IEMAND WAAR JE PROGRAMMA"S KAN VINDEN OM DE BUS SPEED van de mameory ( geheugen ) OF ZO VAN EEN VOODOO 3 te ovelklokken

Verwijderd

Topicstarter
moet je dit eens bekijken hier staad een vrede review met erg VREEDE PLAATJE"S dit moet je gewoon zien een v 3-2000 die op 183 mhz stabiel http://www.hexus.net/ocv3max.shtml

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 21:45 schreef SEBASTIAN219 het volgende:
moet je dit eens bekijken hier staad een vrede review met erg VREEDE PLAATJE"S dit moet je gewoon zien een v 3-2000 die op 183 mhz stabiel http://www.hexus.net/ocv3max.shtml[/quote] HEEFT IEMAND ERVARING MET 183 MHZ EN HOE MOET JE HET GEHEUGEN VAN EEN VOODOO KAART OVERKLOKKEN WAAR PROGRAMMATJE

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:50

Flotter

Pelipper!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HEEFT IEMAND ERVARING MET 183 MHZ EN HOE MOET JE HET GEHEUGEN VAN EEN VOODOO KAART OVERKLOKKEN WAAR PROGRAMMATJE[/quote]SCHREEUW NIET ZO!

De Voodoo 3 heeft maar 1 snelheid, als je die verhoogt verhoog je zowel de processor- als de geheugensnelheid. Zoek trouwens eens vaan V3OC (Voodoo 3 OverClock of zo). Is een proggie waar je dat soort dingen makkelijk mee kunt doen.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
ok dan tot hoe ver mag ik gaan zonder koeling

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
heb op overclocking.pagina.nl de videokaart overclocking pagina's toegevoegd ...
zaten allemaal voodoo's bij ..

kijk ff daaro

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Hé Sebastiaan ooit wel eens van de EDIT functie gehoord???
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.