Toon posts:

hoe moet ik het geheugen van mijn V3 OVERKLOKKEN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik het geheugen van mijn voodoo kaart overklokken dus de busspeed van zijn geheugen overklokken om een grootere bandbreete te krijgen hoe moet ik dat voor elkaar krijgen

LETS TWEAK :)

Verwijderd

download gewoon powerstrip of zoek een voodoo 3 oc util op 3ddownloads ofzow en dan overklocken
maar let op de V3 geheugen en chipset lopen symmetrisch dus geheugen overclocken is ook de chipset overklocken

wat voor V3 heb je eigenlijk? 3000?

Verwijderd

Topicstarter
Voodoo 3 -2000 loopt nu op 158 mhz in plaats van 143 maar hoe moet dat met dat me gaat dat aotomatich met voodoo 3 overcloker ???

Verwijderd

Topicstarter
nog iets weet iemand waar je powerstrip kan douwnloaden niet op http://www.3ddownloads.com/
weet iemand waar wel

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er betere en makelijkere manieren ( programma's om je geheugen van je Voodoo kaart kan overklokken ?

LETS TWEAK :)

Verwijderd

Topicstarter
ik hoef gee programma's meer maar tot hoe ve kan ik gaan overklokken ? er zit aleen een slot kooler onder die de warme lucht weg ziugt

Verwijderd

Let voortaan eens op bij je leraar Nederlands aub. :r

Rot aub. snel op van T.net en GoT, kloteventje.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

et lijkt er inderdaad op of zn toetsebord aan barrels ligt

ga weg ofzo

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:44

ChUcKiE

Dus........

En kijk aub al niet op het Overclock forum, want daar staan zoon 7 postings van dit irritante ventje!

Gelukkig hangt daar een global Moderator rond die er al 6 op slot gezet heeft :P
Nu de rest nog!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 19:11
Geef alsjeblieft geen aandacht aan deze presoon (sebastiaan)..Behalve het toetsenbord spoort er wel meer niet aan deze jongen, alleen het feit dat ie claimt van de technische dienst te zijn is al te gek voor woorden...Hij loopt alleen op vrijdag ff stage bij de technische dienst voor het bedrijf waar ik dus de technische dienst ben, en hij zit er voor spek en bonen bij:-)

Verwijderd

Je voodoo 2000 loopt eigenlijk altijd wel op 166mhz maar als je een beetje handig bent dan haal je de heatsink eraf en vervang je deze voor een heatsink met fan van bv een cel proc dan haalt je kaart min 175 er zijn er ook die 185mhz halen.

Ook kun je proberen er drivers van de voodoo 5500 op te zetten schijnt ook meer performance te geven suc6 .

Verwijderd

hebben we hem weer hoor
JEZUS
niemand weet tot hoever je een kaart in het bijzonder kan overklokken de een haalt 150 Mhz bij wijze van spreken en de andere kaart haalt 200 Mhz.
ik verzoek je nogmaals vriendelijk om je je bij je originele post te houden en niet elke keer weer dezelfde vraag te stellen
ga aan je moeders tiet zuigen want volgens mij zit je nog in de luiers.
leer daarna lezen (BEGRIJPEND LEZEN vooral) en schrijven
doe dan een cursusje sneltypen
ga dan het internet op en lees over overclocken, maak je dingen eigen en ga dus niet, zoals je laatste posts, als een kip zonder kop maar een stel begrippen de ruimte in jakkeren
En ik heb eigenlijk gewoon het liefst dat je hier gewoon niet meer komt totdat je normaal doet en minimaai 12 bent
maar ja wie ben ik?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind die Sebastian219 ook wel een beetje uit de toon vallen, kan ie niet geblockt worden of zo???! :(:(:(:(:(

Verwijderd

Hm deze kerel was irri jah, maar dat was ie 1 week geleden al. :) En daar is toen geloof ik al wat van gezegd. Maar wrom nu deze irri post van hem weer helemaal naar boven halen ?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 11:54 schreef SEBASTIAN219 het volgende:
Hoe moet ik het geheugen van mijn voodoo kaart overklokken dus de busspeed van zijn geheugen overklokken om een grootere bandbreete te krijgen hoe moet ik dat voor elkaar krijgen

LETS TWEAK :)[/quote]Probeer ook eens:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49956
Pagina: 1