Toon posts:

Hoe verkan ik GAAN !!! ?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe verkan ik gaan met het overklokken van mijn voodoo 3 - 2000. zonder kloeling er zit aleen een slot van onder die lucht weg zuigt ik wil graag ee paar mening hoe ver ik kan gaan zonder dat ik hem mol ok bedankt !!!!!!

LETS TWEAK :) :) :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
net zolang de snelheid opvoeren tot het beeld gaat vervormen/verkleuren..

dan een stappie terug :)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Net zo lang tot JIJ ons gaat vervelen en dat punt begint nu bij mij erg dichtbij te komen.

Je bent toch niet achtelijk ofzo ? Doe zelf is een beetje research. Wij zitten toch ook niet bij elk klein pietepeuterig vraagje op GoT te blaten. Wij zijn er ook achtergekomen door met je handjes in de modder te vroeten en te klooie en te kutten. Je moet gewoon kijken en doen. Veel lezen veel oefenen en vooral niet zoveel op GoT zeiken. Er staan GVD 6 topics van jouw in dit forum.

Verwijderd

Tussen de 175 en de 195 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
`hij loop nu op 164 mhz du ik moet gewoon doorgaan ( er zit gee koeling op ik vertrouw het niet ech wat je zegt 175 0 195 mhz)

Verwijderd

ConZ is de man, bovendien is crossposten niet zo netjes. You've got a lot to learn grashopper...

edit : spelfoutje

Verwijderd

Sebastiaan je ZUIGT :r :r :r

Vooral als iemand die beweert een TD'er te zijn en niet eens weet hoe je een programma moet de-installeren.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Ehm... wat iedereen ongeveer zou zeggen:

PROBEER het gewoon. KLAAR. En als ie het niet meer goed doet dan klok je hem wat lager (echt moeilijk hoor).

Jij was toch een tweaker ??

P.S. Las laatst iets van dat het voltage hoger kon, zie deze review:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12875

Concrete Loop Watercooling

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wat mij betreft ben je nu tever ggegaan. Ik kan nu ff niet bij het controlpanel, dus heb je ff mazzel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.